abonnement Unibet Coolblue
pi_115121837
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef MissionPhailed het volgende:
Mwah, Stansted zie ik niet zo zitten :+

Blikvanger in Central Londen is o.a toch wel The Shard. Heb 'm in april nog in aanbouw gezien maar 't is nogal een gigantisch bouwwerk.
Leuk dat je dit post. Die heb ik gezien bij de openingsceremonie van de spelen en ik had geen idee wat het was. Door jouw reactie eens gaan googlen en nu weet ik eindelijk wat ik gezien heb, maar niet kon plaatsen. Misschien volgend jaar maar eens bekijken, mocht ik inderdaad weer naar Wimbledon gaan wat ik aan het overwegen ben.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:18:00 #52
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_115124970
Eind deze maand naar Budapest O+
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:34:43 #53
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_115125392
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef MissionPhailed het volgende:
Mwah, Stansted zie ik niet zo zitten :+
Cambridge wellicht?
Ik heb even wat onderzoek gedaan en voor £13,50 kun je al heen en weer.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:46:18 #54
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115135345
Net teruggekomen van Pisa.

Dat deuntje na de landing :r :r

Super lelijke stewardesses met een verzuurd hoofd dat niet kan lachen. Onverstaanbare reclamepraatjes en te weinig plaats om je koffers in het bagagerek te leggen.
Mensen moesten hun koffer tussen hun benen houden... Ik ben benieuwd of dat wel mag volgens de luchtvaartregels!?

Ik vond de prijzen aan boord nog wel meevallen, ¤2,50 voor een blikje RedBull vind ik niet te veel.
Alleen mensen die het flesje water voor ¤3,- kopen worden wel zwaar opgelicht aangezien je vlak voor de gate een waterautomaat stond waar je water kon kopen voor ¤1,20.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar het salarisverschil tussen een stewardess van Ryanair en een stewardess van bijvoorbeeld KLM. Weet iemand daar iets over? Aangezien het wel lijkt alsof de lelijke stewardessen bij Ryanair moeten gaan werken en de mooie, knappe stewardessen bij KLM aan de slag mogen. Is Ryanair soepeler met de sollicitaties?

[ Bericht 64% gewijzigd door MrBaas op 05-08-2012 13:53:01 ]
  FOK!fotograaf zondag 5 augustus 2012 @ 17:36:50 #55
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_115144547
Ik hoorde van tevoren vaak de klacht van lelijke stewardessen en veel mannen. Ben afgelopen woensdag naar Italië gevlogen en het viel mij niks tegen. Één man, één dame die haar beste tijd gehad had en twee toch wel heel leuke meiden die ook nog eens Nederlands spraken.

Bij dat Tuturutuu muziekje bij het landen moesten er meer mensen hard lachen, waaronder ik, dan dat er mensen klapten of naar de vervolg boodschap luisterden.

Mijn broertje landde 20 minuten eerder dan gepland op de vlucht van Budapest naar Bergamo. Ik arriveerde 5 minuten eerder dan gepland. Daardoor kwamen we elkaar al tegen toen we van het vliegtuig naar de hal liepen om exact dezelfde tijd.

Komende woensdag vlieg ik terug van Genoa naar Charleroi. Als het me net zo bevalt als op de heenweg is het zeker voor herhaling vatbaar!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:24:24 #56
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_115152671
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef MrBaas het volgende:
Net teruggekomen van Pisa.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar het salarisverschil tussen een stewardess van Ryanair en een stewardess van bijvoorbeeld KLM. Weet iemand daar iets over? Aangezien het wel lijkt alsof de lelijke stewardessen bij Ryanair moeten gaan werken en de mooie, knappe stewardessen bij KLM aan de slag mogen. Is Ryanair soepeler met de sollicitaties?
Het salaris van het cabinepersoneel van Ryanair is zeker wat aan de lage kant. Temeer omdat er vooral Oost Europees cabinepersoneel wordt ingehuurd waar het salarispeil een stuk lager is waardoor het geboden salaris toch aantrekkelijk is.

Voor beginnend Ryanair personeel ligt dit tussen de 1100 - 1400 euro na belasting, afhankelijk vooral van de aan boord verkopen.
Het salaris van KLM personeel is afhankelijk wat je vliegt, als je alleen KLM Cityhopper vliegt ligt dat lager dan als je intercontinentaal vliegt omdat je ook extra kosten (daggeld) vergoed krijgt.
Het startsalaris bij KLM is overigens ook maar 1900 bruto, ook netto zo rond de 1400 euro, maar je kan snel doorgroeien en beloningen krijgen naar gelang prestatie.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:29:16 #57
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_115152943
Ach, het werk is vast leuker dan het gemiddelde kantoorbaantje!
pi_115156091
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, het werk is vast leuker dan het gemiddelde kantoorbaantje!
Geef mij maar een kantoorbaantje, ik krijg bij het dalen regelmatig last van mijn oren, dus ik zou er niet aan moeten denken om dat dagelijks (meermaals) te moeten ondergaan.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:08:40 #59
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_115159227
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Geef mij maar een kantoorbaantje, ik krijg bij het dalen regelmatig last van mijn oren, dus ik zou er niet aan moeten denken om dat dagelijks (meermaals) te moeten ondergaan.
Bij kantoorwerk krijg je weer last van andere dingen.
pi_115161096
Ik heb even een vraagje mbt de administratiekosten, ik heb een prepaid MasterCard van moneybookers (skrill) maar moest bij mijn vlucht vanuit Nederland en Duitsland toch de administratiekosten betalen! Hoe kan dit?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lencon op 06-08-2012 00:28:05 ]
pi_115166082
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef Lencon het volgende:
Ik heb even een vraagje mbt de administratiekosten, ik heb een prepaid MasterCard van moneybookers (skrill) maar moest bij mijn vloed vanuit Nederland em Duitsland toch de administratiekosten betalen! Hoe kan dit?
Klopt, in landen waar Ryanair zijn eigen creditcard uitgeeft (Duitsland, Spanje en nog wat andere landen) geldt de korting van moneybookers en andere prepaycreditcards niet meer.

Staat ook op de site van moneybookers / skrill:
quote:
Bespaar ¤6, elke keer dat u vliegt met Ryanair

Ryanair brengt ¤6/£6 administratiekosten in rekening, behalve wanneer betalingen worden gedaan met een Prepaid MasterCard kaart*.

Waarom de Moneybookers Prepaid MasterCard?
Onze prepaid kaart is gemakkelijk en kostenefficiënt, en in het bijzonder geschikt voor de frequente reiziger met een laag FX-tarief en vaste lage ATM-tarieven in het buitenland.


* exclusief betalingen voor vluchten vanaf VK, Ierland, Italië, Duitsland en Spanje. Onder voorbehoud van Algemene Vervoersvoorwaarden van Ryanair te vinden op ryanair.com
pi_115166685
Ik vind trouwens de security bij eindhoven niet heel streng. Heb alle keren dat ik met RyanAir ging en 1 keer met Wizzair mijn voltallige toilettas meegenomen inclusief scheermesje. Of mag dat officieel wel mee?
pi_115168191
Een veiligheidsscheermesje (zoals Gillette, Wilkinson en vergelijkbaar) mag je gewoon meenemen in de handbagage. Een open scheermes niet.
  maandag 6 augustus 2012 @ 02:46:24 #64
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_115172079
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:07 schreef Tjik het volgende:
Ik vind trouwens de security bij eindhoven niet heel streng. Heb alle keren dat ik met RyanAir ging en 1 keer met Wizzair mijn voltallige toilettas meegenomen inclusief scheermesje. Of mag dat officieel wel mee?
Ja, dat mag dus. Verpakkingen groter dan 100 ml echter niet. En officieel moet het in een zip-lock zakje. Op de terugweg (indien van toepassing) moet je daar toch wel mee geconfronteerd zijn?
pi_115180854
Eindhoven is inderdaad niet zo streng.... London daarentegen moet je echt niks verkeerds in je bagage doen, ze pikken je er altijd uit :P

Zat net ff te kijken voor een reisje naar Barcelona of Venetie met familie. Prijzen vanuit Nederland of Duitsland vallen nog mee.... alleen erg jammer dat de hotelprijzen daar zo verschrikkelijk duur zijn!!
En inderdaad vanaf Duitsland nu ook 12 euro administratiekosten, erg jammer. Maakt het toch net wat minder aantrekkelijk om te vliegen vanaf Weeze. Elke euro telt als de hotelprijzen ook al zo duur zijn... :P

Normaal ga ik zelf altijd 1/2 dagen, dus dan valt een hostel/hotel nog wel mee. Maar als je met anderen of familie gaat wil ik altijd een paar dagen meer blijven, en dan is het toch wel erg jammer dat een hotel vaak zo duur kost.

En dat is dan ook het minst leuke aan reizen met Ryanair e.d. Vliegen goedkoop, overnachten (en dus de totale reissom) vaak duur. Wordt het toch nog een duur reisje vaak...
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:16:40 #66
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_115182131
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 02:46 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ja, dat mag dus. Verpakkingen groter dan 100 ml echter niet. En officieel moet het in een zip-lock zakje. Op de terugweg (indien van toepassing) moet je daar toch wel mee geconfronteerd zijn?
Mijn vloeistoffen boven 200 ml werden er uit gevist bij Eindhoven. Echter, alles onder de 100 ml zat niet in een zip-lock, gaf ik ook eerlijk aan toen hij mijn koffer wou openen, hij zei ah, geen probleem. Zolang de verpakking niet is open geweest.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:21:48 #67
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115182354
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:45 schreef Deezertje het volgende:
Eindhoven is inderdaad niet zo streng.... London daarentegen moet je echt niks verkeerds in je bagage doen, ze pikken je er altijd uit :P

Ik heb in Zurich zelfs de laptopkabels e.d. uit de handbagage mogen vissen :{ Nog nooit meegemaakt, zelfs niet in de VS.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:59:44 #68
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_115186919
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:45 schreef Deezertje het volgende:
Eindhoven is inderdaad niet zo streng.... London daarentegen moet je echt niks verkeerds in je bagage doen, ze pikken je er altijd uit :P

Zat net ff te kijken voor een reisje naar Barcelona of Venetie met familie. Prijzen vanuit Nederland of Duitsland vallen nog mee.... alleen erg jammer dat de hotelprijzen daar zo verschrikkelijk duur zijn!!
En inderdaad vanaf Duitsland nu ook 12 euro administratiekosten, erg jammer. Maakt het toch net wat minder aantrekkelijk om te vliegen vanaf Weeze. Elke euro telt als de hotelprijzen ook al zo duur zijn... :P

Normaal ga ik zelf altijd 1/2 dagen, dus dan valt een hostel/hotel nog wel mee. Maar als je met anderen of familie gaat wil ik altijd een paar dagen meer blijven, en dan is het toch wel erg jammer dat een hotel vaak zo duur kost.

En dat is dan ook het minst leuke aan reizen met Ryanair e.d. Vliegen goedkoop, overnachten (en dus de totale reissom) vaak duur. Wordt het toch nog een duur reisje vaak...
In Barcelona zijn volop goedkope hotels hoor. Even op booking.com kijken, eventueel aanmelden voor nog lagere prijzen!

(pssst, het is 'duur zijn', niet 'duur kosten')
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:01:07 #69
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_115186985
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mijn vloeistoffen boven 200 ml werden er uit gevist bij Eindhoven. Echter, alles onder de 100 ml zat niet in een zip-lock, gaf ik ook eerlijk aan toen hij mijn koffer wou openen, hij zei ah, geen probleem. Zolang de verpakking niet is open geweest.
Dat laatste is toch lastig bij een tube tandpasta of een fles zonnebrandcrème.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:26:21 #70
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_115188097
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dat laatste is toch lastig bij een tube tandpasta of een fles zonnebrandcrème.
Yep, en dat zat er allemaal in. Zelfs gebruikte luchtjes. Was geen probleem. Dat flesje van Hugo Boss was van origine 125 ml en er zat veeel minder in. Maar officieel mag het dan niet mee, volgens mij.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:23:24 #71
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_115199959
De controle op de Nederlandse luchthavens is wat minder gefixeerd op vloeistoffen dan in het Verenigd Koninkrijk. De laatste heeft zelfs nieuwe flyers opgehangen om te benadrukken dat vloeistoffen apart aangegeven moeten worden, terwijl alle andere Europese luchthavens dit niet echt meer benadrukken.

Geeft dus al aan waar het speerpunt ligt, in de UK is de veiligheidscontrole in den beginne wat professioneler opgezet, al is de vraag wat je met de professionele opzet kunt wanneer je energie steekt in de verkeerde zaken.

Wanneer je vanaf de Europese luchthavens vloeistoffen meeneemt in containers kleiner dan 100ml welke bij voorkeur bij elkaar zitten kan je er mee wegkomen om deze 9 van de 10 keer niet apart aan te geven, op de scanner is dit gewoon zichtbaar en is het aan de screener of hij de bagage wel of niet extra wil controleren.
Over het algemeen zal err niet al te strict worden omgegaan met het apart aangeven van de vloeistoffen, hoewel het wel de officiële regel is. Alleen bij kennelijke overtredingen van de 100 ML zal de bagage in de regel worden onderzocht. Dat er een parfumfles met een maximum inhoud van 125 ml maar waar minder inzit niet wordt opgemerkt vindt ik niet spannend.
Op de Engelse luchthavens zit men hier wat stricter in, niet geheel verwonderlijk omdat vanuit hogerhand is besloten dat dit een belangrijk speerpunt is en dat de screeners hierop getest worden.
Wanneer hier wordt overgegaan op de bagagecontrole wordt dit op een dergelijke manier gedaan dat het de passagier wat extra tijd kost om men te dwingen om het de volgende keer wel aan te geven. (Of dit succesvol is zal niet publiekelijk bekend gemaakt worden, de ervaringen die ik heb met bijbehorende cijfers geven mij voldoende vertrouwen dat op Nederlandse luchthavens de juiste keus is gemaakt).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_115230734
Nou, omdat ik in de toekomst nog wel meer met Ryanair ga vliegen , heb ik gisteren even een Neteller MasterCard aangevraagd. Kan toch handig zijn. :)
pi_115307439
Flink balen, retourtje voor 4,38 geboekt maar nu kan het voor 0,58 ;)
Wat is er mis met de prijzen van Warsaw naar Brussels begin oktober?:
Volgende week »
do, okt 04
van
0.29 EUR
vr, okt 05
van
0.29 EUR
za, okt 06
van
837.74 EUR
zo, okt 07
van
0.29 EUR
ma, okt 08
van
837.74 EUR
di, okt 09
van
0.29 EUR
wo, okt 10
van
837.74 EUR
pi_115307754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef ThymeS het volgende:
Flink balen, retourtje voor 4,38 geboekt maar nu kan het voor 0,58 ;)
Wat is er mis met de prijzen van Warsaw naar Brussels begin oktober?:
Volgende week »
do, okt 04
van
0.29 EUR
vr, okt 05
van
0.29 EUR
za, okt 06
van
837.74 EUR
zo, okt 07
van
0.29 EUR
ma, okt 08
van
837.74 EUR
di, okt 09
van
0.29 EUR
wo, okt 10
van
837.74 EUR
Die ¤837.74 is het hoogst mogelijke tarief in hun boekingssysteem lijkt het, die tevoorschijn komt wanneer de tarieven niet goed doorgeladen worden naar de website toe. Als de connectie tussen die twee ontbreekt komt dat bedrag tevoorschijn, zie hem wel eens vaker, en is nu ook weer weg.
/vermoeden :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_115320064
Dit had ik pas ook van Reus naar Weeze stond er iets, rond de 1000 euro. Maar toen ik het opnieuw opende was het rond de 70 euro :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')