Tsja, lastig. Normaal haal je het goed (RyanAir telt standaard een kwartier of meer bij de vliegtijd op zodat ze heel trots kunnen vertellen dat ze het meest op tijd vliegen van alle maatschappijen), maar je kunt natuurlijk altijd pech hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef renwan het volgende:
Ik heb net 2 tickets geboekt van Eindhoven naar Stansted en van Stansted naar Limoges.
Van Eindhoven naar Stansted vertrek ik om 09.25 en kom dus 09.25 aan.
Skyscanner gaf aan dat ik de vlucht van Stansted naar Limoges pas om 17.15 moest hebben maar door mijn geweldige onoplettendheid heb ik die vlucht om 11.25 geboekt. Stom natuurlijk want het is mijn eigen schuld maar denken jullie dat ik beter een alsnog die vlucht om 17.15 moet boeken of haal ik die overstap gewoon?
Word hiermee de achterkant bedoeld? Dan maakt het voor mij niks uitquote:Hoe moet dat nou met je naam?
Eerste voornaam zoals in paspoort (of ID kaart) en achternaam in vullen. Als er een accent in staat, invullen zoals het op het onderste randje van je paspoort/ID kaart staat.
Heb je het fout gedaan, dan meteen bellen. Wijzigen is dan meestal gratis, zo blijkt uit de ervaringen hier. Een wijziging van naam kost normaalgesproken ¤100,- per persoon bij Ryanair, in dat geval is het meestal voordeliger om een nieuw ticket te boeken en het oude ticket niet te gebruiken (no-show).
Nee joh, niet een extra ticket bijboeken, je hebt de mooiste overstaptijd die je kunt hebben bij een vlucht. Neem die gok!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef renwan het volgende:
Ach, anders boek ik voor de zekerheid die laatste vlucht er gewoon bij. Dan gooi ik wel 30 euro weg maar sta ik zeker niet vast in londen
Ga morgen wel even bellen want merk dat ik een accent (é) vergeten ben
O, dat zou voor mij dan ook niets uitmakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Word hiermee de achterkant bedoeld? Dan maakt het voor mij niks uit
Trema zal ze worst wezen, ga ik van uit. En een koffer kun je later toevoegen, zolang je nog niet ingecheckt bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed, ik ben dus ook zo stom geweest een trema in mijn naam te vergetenHeb ook een koffer mee. Nieuw vluchtje boeken dus maar?
26 juli geboekt overigens.
Dan mag je dus bijna anderhalf uur vertraging hebben. Wat zul jij vervolgens blij zijn dat je verkeerd geklikt hebt en je niet 8 uur hoeft te vervelen op de luchthaven.quote:
Koffer heb ik gewoon ingechecktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Trema zal ze worst wezen, ga ik van uit. En een koffer kun je later toevoegen, zolang je nog niet ingecheckt bent.
Haha ik was van plan om even londen in te duiken, maar ik ben er toch best blij mee nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan mag je dus bijna anderhalf uur vertraging hebben. Wat zul jij vervolgens blij zijn dat je verkeerd geklikt hebt en je niet 8 uur hoeft te vervelen op de luchthaven.
Ga je ook nog de bus naar Londen zelf nemen, of blijf je in Stansted?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, retourvlucht Eindhoven - Stansted geboekt voor zaterdag 8 september. Heenvlucht 9:25 uur NL tijd en terugkomst op Eindhoven om 16:30 uur dezelfde dag.Puur voor de lol en wellicht gelegenheid voor een paar fraaie luchtfoto's. Totaalprijs is 34 euro ... !
Hmm, weet ik niet. Aankomst op Stansted is om 9:25 uur lokale tijd, vertrek om 14:30 uur. Met alle bezigheden die erbij horen op 'n vliegveld blijven er netto misschien krap 3,5 - 4 uur over ... Wordt krap ... !quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ga je ook nog de bus naar Londen zelf nemen, of blijf je in Stansted?
Je weet hoe je die kunt omzeilen hè?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Tja, die administratiekosten (12 euro voor retour) drijven de prijs flink op ...
Leg uit, die ken ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je weet hoe je die kunt omzeilen hè?
Eén keer een investering van wat tijd en je hebt er een hele tijd plezier van.
Je kunt misschien nog wel naar Stansted zelf gaan. Een retourbusticket kost iets van 4 pond ofzo, en je bent er binnen een minuut of 20, prima te doen en er zijn wat meer prijsbewuste eetgelegenheden dan op Stansted.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet. Aankomst op Stansted is om 9:25 uur lokale tijd, vertrek om 14:30 uur. Met alle bezigheden die erbij horen op 'n vliegveld blijven er netto misschien krap 3,5 - 4 uur over ... Wordt krap ... !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |