abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114922528
quote:
Microsoft verandert Hotmail in Outlook.com
SEATTLE - Microsoft stopt volgend jaar met Hotmail. In plaats daarvan verandert de online e-maildienst in een vernieuwde Facebook-vriendelijke versie genaamd Outlook.com.
Foto: ANP

Dit werd dinsdag door Microsoft gepresenteerd.

's-Werelds grootste softwarebedrijf hoopt met de omschakeling het verloren marktaandeel op Google's snelgroeiende Gmail te keren. Microsoft denkt voordeel te trekken van zijn merk Outlook, dat in het Officepakket al een veelgebruikt mailprogramma in het zakelijk verkeer is.

De nieuwe versie van Outlook krijgt een nieuw uiterlijk, links met sociale media en toepassingen om junkmail tegen te gaan.

Hotmail was in juni nog steeds de grootste online maildienst met 324 miljoen gebruikers, of ongeveer 36 procent van de wereldmarkt. Maar de dienst verliest steeds meer klanten aan Google's Gmail, de snelst groeiende rivaal met ongeveer 31 procent van de markt.

Yahoo

Yahoo mail blijft constant met een marktaandeel van ongeveer 32 procent. Ook de opkomst van sociale media werkt in het nadeel van Hotmail.

''Er is veel veranderd in de laatste 8 jaar en we denken dat het tijd is voor een frisse kijk op e-mail'', zei vice-president Chris Jones van Microsoft's Windows Live in een toelichting. Hotmail, gelanceerd in 1996, was een van de eerste online e-maildiensten, maar het is de laatste 8 jaar niet meer bijgewerkt door Microsoft.
Van nu.nl.

Betekent dit nu dat alle Hotmail e-mailadressen eruit gekegeld worden? :@

Kan ik straks met m'n @hotmail.com adres gewoon gebruik maken van dit Outlook.com? Of moet ik straks voor elke website, overal waar ik mijn e-mailadres achtergelaten heb, mijn adres veranderen naar @outlook.com? Of moet ik straks een heel nieuw e-mailadres maken omdat de hotmail.coms verdwijnen?
pi_114922712
je mag je oude gewoon houden of je mag hem 'overzetten' wat feitelijk gewoon inhoud dat je een nieuw email addy krijgt en al je oude en nieuwe mail op je oude adres geforward word naar je nieuwe

ik was er lekker vroeg bij dus ik heb nu wel een mooi @outlook.com adresje :@
pi_114922715
Waarschijnlijk zal dat als de tijd daar is gewoon veranderen naar een @outlook.com adres of ze blijven gewoon functioneel.
  Donald Duck held dinsdag 31 juli 2012 @ 23:19:01 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114922769
Heb het net geprobeerd, als ik naar outlook.com ga, pakt ie gelijk mijn inbox van m'n 'oude' Live-adres
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_114923396
Net zoals toen ze hotmail gingen overzetten naar live.. ? Toen bleef je mailadres ook gewoon hotmail.com.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:44:40 #6
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114924322
Ik zie wel hoe dit gaat aflopen ik heb nog steeds mijn hotmail adres maar kan ook nog terug stappen naar kpn/hetnet of eventueel gmail.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_114924378
Oké, dat ziet er goed uit dan. Als ik geen adres hoef te wijzigen ben ik alweer tevreden. :P
pi_114925067
ze mogen die mail client ook wel revampen, die gebruik ik elke dag. ;(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:09:01 #9
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114925691
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef Xetran het volgende:
je mag je oude gewoon houden of je mag hem 'overzetten' wat feitelijk gewoon inhoud dat je een nieuw email addy krijgt en al je oude en nieuwe mail op je oude adres geforward word naar je nieuwe

ik was er lekker vroeg bij dus ik heb nu wel een mooi @outlook.com adresje :@
Dit :P

Verder vind ik de interface schoon en helder en zijn privacy opties een stuk beter te vinden dan bij Facebook en Google
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:09:58 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114925752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit :P

Verder vind ik de interface schoon en helder en zijn privacy opties een stuk beter te vinden dan bij Facebook en Google
Ook vind ik @outlook.com voor zakelijke doeleinden nog wel geschikt, aangezien Outlook ook op bijna elk bedrijf gebruikt wordt. Communiceren met bedrijven via een hotmail-adresje doet mij altijd wat :') aan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_114925772
leuk, nu heb ik ineens 1,3k junk berichten :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:12:01 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114925867
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114925919
quote:
Ik heb ze alle drie.. wat ben ik nu dan? :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_114925949
ik heb al jaren hotmail en ik heb een schijthekel aan gmail, dan blijft er weinig over.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:14:07 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114925993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Ik heb ze alle drie.. wat ben ik nu dan? :')
Sorry het waren er nog 2 meer.

De hoogste telt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114926093
quote:
@hotmail.com hier maar ik ben toch echt geen dinosaurus.
pi_114926169
quote:
:')

Hotmail heb ik puur omdat in de tijd dat ik een emailadres het gewoon het beste werkte. Gmail was er nog niet eens. En ik ga er echt niet aan beginnen om een ander mailadres te gaan gebruiken. Ben blij dat ik toen een vrij normaal adres heb aangemaakt dat ik gewoon ook nu normaal op een sollicitatiebrief kan zetten en niet een of ander breezerachtigadres :D

Wel ff snel trouwens een @outlook.com aangemaakt net. Kan maar bezet zijn lijkt me zo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:20:02 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114926357
Overstappen is natuurlijk makkelijk. Gewoon je hotmail door laten sturen naar je nieuwe adres en op sites waar je aangemeld staat je adres wijzigen. Je vrienden en familie inlichten. Voila
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:20:11 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_114926364
Klopt toch geen hol van dat plaatje, maar mensen denken graag in hokjes en mensen zeiken graag anderen af.
pi_114926569
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:20 schreef SpecialK het volgende:
Overstappen is natuurlijk makkelijk. Gewoon je hotmail door laten sturen naar je nieuwe adres en op sites waar je aangemeld staat je adres wijzigen. Je vrienden en familie inlichten. Voila
Ja, maar niet overstappen is nog veel makkelijker...

Daarom heb ik er nooit het nu van ingezien. Gmail was een tijdje ook heel hip om te hebben, maar ik heb het gewoon lekker bij mijn hotmailtje gehouden.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:27:43 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114926864
Muah. Ik vind *@voornaamachternaam.nl toch wel wat meer hebben dan real_chicky_playah5442@hotmail.com.

Maar dat is persoonlijk.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:27:44 #22
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_114926866
fok@outlook.com geregistreerd :)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_114927011
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef SpecialK het volgende:
Muah. Ik vind *@voornaamachternaam.nl toch wel wat meer hebben dan real_chicky_playah5442@hotmail.com.

Maar dat is persoonlijk.
voornaamachternaam@hotmail.com lijkt me prima
Dat iedereen vroeger een of ander debiel emailadres heeft genomen betekend niet dat ik er ook een heb.
pi_114927031
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef SpecialK het volgende:

Maar dat is persoonlijk.
Ik heb voornaamachternaam@hotmail.com. ^O^

Maar ik ken ook wel mensen die nog zo'n eeuwenoud profiel hebben met een belachelijke naam inderdaad. :D
pi_114927076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja, maar niet overstappen is nog veel makkelijker...

Daarom heb ik er nooit het nu van ingezien. Gmail was een tijdje ook heel hip om te hebben, maar ik heb het gewoon lekker bij mijn hotmailtje gehouden.
me too. Gmail heb ik ook. Handig ivm docs enzo
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')