abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:23:13 #51
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114892920
Het verwisselmannetje is er *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:23:47 #52
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114892947
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef Mangostine het volgende:
en ik vind wagens eigenlijk een beetje tricky om via marktplaats te kopen, je weet nooit hoe intensief ze gebruikt zijn en hoe lang ze nog mee kunnen...
Er zit garantie op ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114893069
Milka welkom!

Fieder goed nieuws! Ben blij voor je!

Muwahaha en die winteruitvoering
pi_114893430
Ik was eerst helemaal 'weg' van de Bugaboo, totdat ik het handvat voelde (zijn afgelopen weekend even rond wezen kijken). Dat is gemaakt van een soort schuim waar ik de kriebels van krijg. Toen zagen we ook de Joolz day, met een met leer bekleed handvat. De reiswieg is (op het zicht) iets minder mooi dan die van Bugaboo maar mijn man is helemaal fan van die wagen, en ik vind hem ook erg mooi, dus ik denk dat die het gaat worden.
Maar goed we hebben nog alle tijd, en de luxe dat we hem van de opa's en oma's to be krijgen, dus we kunnen nog lang twijfelen en uiteindelijk uitzoeken wat we willen :D
pi_114893647
Ik ben heel klein en mijn man is heel groot. Dus het liefst heb ik een model dat ik makkelijk in- en uitgeklapt krijg en dat niet te groot is voor mij, maar wel in hoogte versteld kan worden zodat hij er ook achter kan.
Nou, vertel maar, welke wagen moet ik nemen? Oh wacht, dat moet natuurlijk in het wagentopic. /crosspost
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:41:23 #56
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114893751
Wij gaan de Ikea maar eens onveilig maken :P
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114894025
Welkom Milka! Ik begrijp dat het nog pril is, maar voor je het weet heb je een knipper te pakken! *O*

Fieder! Wat fijn te horen dat het nu ook al spartelt enzo O+

Ook bij Logician een goede echo en ook al wat dagen kado! Veel plezier bij de Ikea!

Die Stokke is inderdaad mooi voor lange mensen. Vind m alleen zo plastic-ig :@ Ook is de wandelwagenbak gemiddeld 15 cm korter dan een gewone wagen. Dus daar doe je dan niet zo lang mee lijkt me, en dat dus meegenomen vind ik m dus veeeeeeel te duur. gelukkig is het voor iedereen anders. Zoveel mensen, zoveel wensen toch?

Zelf heb ik de Maxi Cosi Mura overgenomen van een collega van me. Scheelde toch een hoop geld en ik ben er erg blij mee! Onderstel kan lekker klein en de Maxi Cosi kan er ook gemakkelijk op (wat logisch is, als het dezelfde fabrikant is haha).

Egopost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:47:54 #58
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114894049
mango ik ben 1,75 en mijn vriend 2 meter en hij komt prima uit de voeten achter de mutsy.
wel met leren bekleding op de duwstang want dat schuim vonden wij dus ook niks :+
W
Z
E
pi_114894238
Fieder wat fijn van de goede echo!

Milka welkom!

Mangostine, wij hebben vorige week via marktplaats een joolz bloom gekocht, zag er nog perfect uit, echt een koopje. De stang van de joolz is goed van hoog naar laag te verstellen, maar volgens mij zijn ze dat tegenwoordig allemaal wel.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, op de korte echo wel weer gefriemel van de vingertjes te zien en 1 schopje, verder geen beweging, ook op de ctg weinig beweging, dus morgen na de uitgebreide echo ook weer aan de ctg, dagvullend die ziekenhuisbezoeken.
pi_114894360
Jeetje FTA, spannend hoor... je wordt wel geleefd zo hè? :*
pi_114894383
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:47 schreef _Bunny_ het volgende:
Welkom Milka! Ik begrijp dat het nog pril is, maar voor je het weet heb je een knipper te pakken! *O*

Fieder! Wat fijn te horen dat het nu ook al spartelt enzo O+

Ook bij Logician een goede echo en ook al wat dagen kado! Veel plezier bij de Ikea!

Die Stokke is inderdaad mooi voor lange mensen. Vind m alleen zo plastic-ig :@ Ook is de wandelwagenbak gemiddeld 15 cm korter dan een gewone wagen. Dus daar doe je dan niet zo lang mee lijkt me, en dat dus meegenomen vind ik m dus veeeeeeel te duur. gelukkig is het voor iedereen anders. Zoveel mensen, zoveel wensen toch?

Zelf heb ik de Maxi Cosi Mura overgenomen van een collega van me. Scheelde toch een hoop geld en ik ben er erg blij mee! Onderstel kan lekker klein en de Maxi Cosi kan er ook gemakkelijk op (wat logisch is, als het dezelfde fabrikant is haha).

Egopost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandnetelthee al geprobeerd?
pi_114894399
Hé bah FTA dat je zo in het ongewisse wordt gelaten. Gelukkig is er wel wat beweging, maar het houdt niet over... Ik heb het wellicht gemist, maar is er een reden dat ze zo ongerust zijn? (kans op) complicaties?

Heel erg veel sterkte ermee en hopelijk is jouw kindje 'gewoon niet zo'n druktemakertje' en is alles okay. Fijn dat ze er goed naar kijken in elk geval! :*

@Lijnloos: Brandnetelthee zelf niet echt, drink vooral heel veel water. Heb nu al ruim anderhalve liter weg. Zit met de kan naast me en maar bijvullen. Het is hier in huis gewoon echt te warm om aan de thee te gaan. Als het goed is moet ik pakje hebben liggen dus mik daar zo een paar glazen van in!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114894587
Logican, wat een mooie wagen. Maar deze wagen is dus voor lange mensen? Daar val ik helaas niet onder met mijn 1.55m (wel bijna natuurlijk)

FTA, wat jammer dat je nog niks weet. Hopelijk morgen wat meer duidelijkheid
pi_114894595
Ik heb echt voor de komende 2 weken iets van 8 of 9 afspraken in het ziekenhuis staan en uiteraard kan er bijna niks gecombineerd worden, dan heb je idd het idee dat je niks anders meer doet ja mangostine.

Bunny ik had al vrij vroeg veel last van harde buiken en menstruatiekrampen, eiwitten in de urine, de baby was bij de 20wk echo veel te klein, dat was wel weer bijgetrokken, maar gaat morgen weer uitgebreid gecontroleerd worden.
pi_114894797
Logician, de bugaboo cameleon stang kun je ook uittrekken of naar boven verstellen, zodat dij geschikt is voor wat langere mensen.
In het babytopic is er nu namelijk iemand, die de stokke heeft gekocht en waarbij deze met een paarmaanden oud kind al krap begint te worden. Dus hetis geen aanrader voor lange kindjes :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:17:54 #66
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114895311
Even vanuit de auto :)

wbt de bugaboo ik vind de baby dan zo laag liggen dat vind ik geen fijn idee.

Ik ben niet lang, 162 maar vond het heel fijn lopen mijn vriend is wel langer. En die vond het ook prettig zal wel iets persoonlijks zijn. Maar verwacht geen hele lange baby :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114896077
Goede echo's voor Logician en Fieder *O* O+

En welkom Milka O+

Ik heb ook al veel spul tweedehands gekocht, maar ik wilde wel graag een nieuwe wandelwagen.
Ik ben gegaan voor de Mutsy. Alleen die naam vond ik al geweldig haha. En in de kleur donkerpaars.
Hij wordt volgende week al geleverd :o
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114896121
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben niet lang, 162 maar vond het heel fijn lopen mijn vriend is wel langer. En die vond het ook prettig zal wel iets persoonlijks zijn. Maar verwacht geen hele lange baby :)
Ik vond het aan de Mutsy o.a. heel fijn dat je de duwstang heel makkelijk in hoogte kan verstellen.
Mijn vriend is vrij lang en ik niet. Dus wel handig dat we van hoogte kunnen wisselen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114896931
Fieder, gefeliciteerd met je goede echo!

FTA, spannend hoor die onzekerheid. Sterkte!

Vandaag alweer 7 weken zwanger *O* Aanstaande maandag de eerste echo..

En over kinderwagens. Wij hebben de joolz day en zijn daar zeer tevreden over!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_114898086
FTA wat een onzekerheid zeg! Hebben ze al aangegeven wat er evt aan de hand zou kunnen zijn? Ik duim voor je dat alles gewoon goed is!!
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:30:29 #71
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114898331
LeNeHe, nog even een :* voor jou. Je angsten zijn zo begrijpelijk. Wat bunny in het vorige topic ook al zei, iedereen wordt wel bang van verhalen en zo. Maar voor jou zijn het geen enge verhalen maar de harde realiteit van wat je al hebt meegemaakt. Je meisje heeft nu wel een hele mooie beschermengel.

Milka, welkom. Lang geleden dat we jouw hebben gezien! Gefeliciteerd!

Soesa, nog even :% maar hopelijk is die niet meer nodig.

Ik ben hier aan het proberen wakker te blijven achter mijn bureau. Oooh wat ontzettend moe. Concentratieniveau van 0,0. Nog 1,5 uur en dan lekker naar huis. En morgen doe ik de hele dag met Midas' slaapjes mee denk ik..... :O /klaagpost

Oh, hier trouwens een Mutsy transporter. Bevalt prima maar er moet straks een duo wagen (bij) komen.
pi_114899837
Kyara, die moeheid klinkt nog zo bekend. Ik heb de eerste drie maanden als een zoutzak op de bank doorgebracht. En als ik werkte was mijn concentratieniveau ook zo laag. En dan had ik nog 'het geluk' dat ik geen ouder kind had die ook nog aandacht wil. Hopelijk komt het bij jou ook straks goed. Sterkte in ieder geval :*
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:18:54 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114900356
Dag dames, nog geen vervolg van Soesa gemeld? Ik hoop dat ze snel haar meisje in handen heeft!

Ik ben terug van een emotionele ochtend; een van de bassen van het studentenkoor waar ik bij zong, heeft zich vorige week van het leven beroofd;( Vanochtend hebben we hem begraven, en een grote delegatie van (ex)koorleden heeft een stuk uit het Requiem van Fauré gezongen. Pfff, dat ging met knikkende knietjes en een dichtgeknepen strot hoor :'(

Ook een heel raar idee om daar met nieuw leven in je buik te staan, terwijl dat van hem zo abrupt geëindigd is... en ook heel beangstigend om het verhaal van zijn ouders te horen :{
pi_114900684
Och LB, wat heftig... hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.
pi_114902468
LB Heftig zeg .. Ja cru is dat he. Jij draagt nieuw leven in je en iemand anders kiest ervoor om een leven te beeindigen. Blijft moeilijk, zulke situaties.

Yeah Barbabientje mooie mijlpaal *O* .. Ooit zijn we daar allemaal begonnen he ;)

FTA ook al zo'n heftige situatie dus .. Nee het zijn niet de leukste dingen, zoveel afspraken in het ziekenhuis. Heb je soms het gevoel dat je beter een slaapzak mee kan nemen. Ik heb hier nu soort van twee weken 'rust'. Daarna beginnen de afspraken weer en het zal eraan liggen wat de uitslagen iedere keer zijn. Daar vanuit gaande worden nieuwe afspraken geinventariseerd. Over 2 weken gaan ze pas weer naar de gaatjes kijken. Toen met de 20 weken echo dacht ik nog: Ach, ik ben pas op de helft dus dat komt wel goed. Maar nu ik morgen al 27 weken ben en het derde trimester in ga, hoop ik maar dat er goed nieuws is. Want die eindspurt komt nu wel heul snel in zicht. Ik duim voor je meis :*

En hier mijn 1e zwangerschapsstriem ontdekt :O .. Terwijl ik nog niet zo heel breed was... Smeren maar! Heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er IETS aan doe :)

Oww men en die kleine begint echt steeds krachtiger te schoppen :') .. Lag vanmorgen op mijn rechterzij en had echt even het gevoel dat ie er daar ook uit wilde .. Wat een kracht! Maar mooi blijft het wel :)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:12:00 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114905348
Omentielvo, ja die vermoeidheid herken ik ook nog wel van de vorige keer. Alleen ging het toen niet over na 16 weken dus toen ben ik uiteindelijk op advies van de vk 50% gaan werken om 's middags te kunnen slapen. Nu werk ik nog maar 60% (61,5% om precies te zijn) dus hoop niet dat ik minder hoef te gaan werken maar na 2 volle dagen ben ik wel bek af. wat dat betreft had ik het zwaarder toen ik nog fulltime werkte als nu met goed slapende baby ;)

Ladyblack, wat heftig he. Knap dat je nog hebt kunnen zingen. Hier ook een begrafenis van een collega 2 weken geleden, ben je je ineens heel bewust van wat er in je buik gebeurd he. Toeval was dat ik toen ik net zwanger was van Midas ook al een begrafenis van een collega had. En ik werk niet in een groot bedrijf of zo :{

FTA, succes meid. Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.

Twinkle, leuk he die schopjes O+
(okey, tegen het einde is het echt gebeuk en weet je ook niet meer waar je het zoeken moet omdat je echt overal kind voelt ;) )
pi_114905436
Even snel: ik had bij m'n eerste de stokke xplory en ik was daar zo ontevreden van dat 't ding nu buitengesloten is en we bij 't tweede voor een andere gaan. Ziet er geweldig uit, maar praktisch/comfortabel voor de baby is hij allesbehalve. Als je nog maar over en niet 100% effen oppervlak rijdt, hobbelt de baby er bijna uit. En dan dat voetstukken dat je de hele tijd in en uit moet klikken. Never again.
De bugaboo vonden wij dan ook veel te laag. Ik moet bijna dubbelplooien om een kleintje er in te kunnen leggen, laat staande 2m man-in-spé van mij.
We hebben de ideale tussenoplossing gevonden: de Mima Xari. Geweldige wagen! http://www.mimakids.com/products/pushchairs/
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:23:19 #78
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114905751
Was die dan niet stuk? We hebben vandaag de testbaan echt ruw uitgeprobeerd en we vonden het best meevallen.. we gaan hem sowieso niet op ruig gebied gebruiken, in het bos vind ik een draagzak fijner. Misschien nog eens een testrit maken met een babypop er in :+ want ben echt wel verkocht stiekem :@

De Mima Xari ziet er ook mooi uit :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:26:04 #79
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114905877
FTA ik lees het nu pas, meteen alle berichtjes van je even teruggelezen.. -O- wat een domper weer, ik hoop dat het niets blijkt te zijn en je gewoon een lief rustig kindje hebt. Heel veel succes met alle ziekenhuis bezoeken dan is het idd alsof je geleefd wordt.. :* Sterkte met de onzekerheid!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114908385
Spannend Klumsy!! Hoop dat jij ook een mooie spartel gaat zien O+

Gefeliciteerd Milka!!

Pff LB wat heftig!

Ik sta in de op O+ voor t eerst bedankt rebel angel
Vandaag voor t eerst gaan babyshoppen. Wagen uitgezocht voorlopig! En een positiebroek voor de halve prijs. *O* Zo leuk!!
pi_114908390
Oh en Soesa, hoop dat alles goed gaat!! (of al gegaan is :D )
  dinsdag 31 juli 2012 @ 19:24:01 #82
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114908651
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:18 schreef Fieder het volgende:
Spannend Klumsy!! Hoop dat jij ook een mooie spartel gaat zien O+

Gefeliciteerd Milka!!

Pff LB wat heftig!

Ik sta in de op O+ voor t eerst bedankt rebel angel
Vandaag voor t eerst gaan babyshoppen. Wagen uitgezocht voorlopig! En een positiebroek voor de halve prijs. *O* Zo leuk!!
Leuk he dat eerste (wenslijstjes)shoppen, maar eng ook stiekem vind ik :@

Ben ook erg benieuwd naar Soesa, hoop dat alles goed gegaan is ..
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114909437
Ik vind het ook heel eng, durf nog niks te kopen verder... Alleen die broek in de uitverkoop, die kan ik altijd verkopen/ weggooien/ bewaren.

Nog 2 weekjes, dan ga ik los :D
pi_114909553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Fieder wat fijn van de goede echo!

Milka welkom!

Mangostine, wij hebben vorige week via marktplaats een joolz bloom gekocht, zag er nog perfect uit, echt een koopje. De stang van de joolz is goed van hoog naar laag te verstellen, maar volgens mij zijn ze dat tegenwoordig allemaal wel.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, op de korte echo wel weer gefriemel van de vingertjes te zien en 1 schopje, verder geen beweging, ook op de ctg weinig beweging, dus morgen na de uitgebreide echo ook weer aan de ctg, dagvullend die ziekenhuisbezoeken.
he meid toch, wat een toestand allemaal! En wat word je geleefd zeg -O-
succes morgen, hopelijk ziet het er dan beter uit allemaal. :*
:)
pi_114909949
Oh FTA nog steeds geen beter nieuws -O-

Als ik me vanaf hier al zorgen maak hoe moet jij je wel niet voelen.
Sterkte :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114910195
Milka welkom in het topic!!!

Een paar leuke nieuwe mijlpalen van dames, gefeliciteerd, dat blijft gewoon super fijn.

:* FTA, hopelijk komt je kleintje snel in beweging en blijkt het straks stiekem een druktemakertje te worden. Begrijpelijk je zorgen, sterkte!
pi_114910274
FTA wat zenuwslopend zal dit zijn! En idd, wat word je dan geleefd...
Hebben ze verder nog uitspraken gedaan over eventuele oorzaken? Of dat het ook gewoon nog toeval kan zijn?
Ook ik hoop dat het er morgen weer beter voorstaat.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:02:49 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114910614
Twink: hihi ja :D :') Ohh, we gaan zeker onze handen vol krijgen, dat weet ik nu al :7 Maar dat maakt niet uit! O+
En wat jammer van je striemen zeg -O- Mja.. idd maar smeren, dat ist enige wat je kan doen. En hopen dat het er niet meer worden, mja :+

Ben vandaag al 28 weken :o 3e trimester :o Wtf, waar blijft de tijd?! Waar zijn die 2 trimesters gebleven??? :{w :o

FTA je bent lief :* :) hoop echt dat het meevalt hoor bij je!
Ja idd, tomaatjes, ik neem af en toe ook nog foliumzuur (bevordert opname van ijzer), dus ik doe mn best :P Maar bij jou ook al laag dus? Ben jij al aan de roosvicee ferro of dat andere spul?

Soesa :%

Fiederr!! :D *O* Wat heerlijk, weer bevestiging dat het goed is O+ Jeutje, 10 weken alweer en nog 2 dagen cadeau ook! *O* Super meis! :*

Son O+ O+ wat een heerlijke foto van jouw dame!

Milka een voorzichtige gefeli dan! :* *O* Spannend! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:03:59 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114910685
Hi meiden! Laat berichtje van mij maar vandaag is ook zo snel gegaan. Ze is er! Haar naam is E.lin en ze is zo mooi en zo lief. Alles is zo goed gegaan, ik kan er niet over uit. Van eerste wee tot geboorte precies 12 uur waarvan half uurtje persen. Ze is om 13:00 uur geboren en had direct apgar 10/10. Ze heeft al bij me gedronken en dat deed ze super. Ze weegt 3530 gram en heeft nog best wat huidsmeer over haar lijfje, en dat met 41 weken. Met mij gaat het ook goed, ik was snel weer op de been en voel me hartstikke top. Hier dus een enorme roze wolk <3
pi_114910724
Tante_soesa, van harte!!! Geniet ervan, van je meisje en je roze wolk ;) *O*
pi_114910729
Gefeliciteerd met je meisje Soesa *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:05:23 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114910757
Soesa!! :o Wat doe je dat snel!! Gefeliciteerd met jullie dochter! :* O+ Wat een leuke naam zeg!! :D Wat heerlijk dat het goed gaat met jullie. Geniet ervan!! *O* *G* *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114910869
Jaaaaaaaa Soesa wat fijn!! Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:08:38 #94
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114910919
*O* Soesa van harte!!! *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114911018
Jaaaa Soesa gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Goeie naam :7 ;)
:)
pi_114911026
*O* Soesa ze is er *O*
Leuke naam heeft ze! Bijna net zo leuk als de naam van mijn dochter ;)
Nu gaan genieten op je roze wolk! O+
pi_114911051
*O* gefeliciteerd Soesa, wat een mooie naam ook O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 31 juli 2012 @ 20:14:30 #98
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114911327
Soesa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_114911413
*O* Tante_soesa, wat leuk gefeliciteerd!!! *O*
pi_114911781
Soesa gefeliciteerd met E.lin *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')