abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:42:35 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115048099
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetrapt :D
:D Is dat zo? is wel een tijdje geleden dus zou best kunnen
pi_115048330


Die was ook mooi destijds.

Nieuwe sponsoren :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:50:50 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115048431
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

Die was ook mooi destijds.

Nieuwe sponsoren :')
Achteraf kijk je een koe in z'n kont natuurlijk maar het blijft jammer dat hij niet meer uit z'n race talent heeft gehaald en helemaal zonde dat hij alleen maar op de verkeerde manier in het nieuws komt de laatste tijd. Dat komt ook de carrière van zijn zoon niet ten goede.
pi_115048889
Dat laatste is inderdaad erg jammer. Het eerste ook natuurlijk.

Ik hoop dat ie de komende jaren gewoon of uit het nieuws kan blijven of enkel positief erin komt.

Dat Max ook een talent is zijn we het denk ik wel over eens, maar met een pa die zoveel negatief in het nieuws komt kom je niet erg ver denk ik :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:11:38 #180
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115051567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Bluurgh het volgende:

Jos heeft z'n kans gepakt toen hij die kreeg en dat had hij beter niet moeten doen. Op een jonge leeftijd met weinig ervaring instappen in een auto die compleet naar Schumacher was gebouwd, dat kon niet goed gaan. Zie JJ Lehto en Johnny Herbert, die reden in exact dezelfde auto als Jos maar haalden nog slechtere resultaten dan hem.

Hij was geen Schumacher of Hakkinen, maar hij had prima mee kunnen komen bij een topteam, dan wel als tweede coureur. Maar de vele uitstapjes dat eerste jaar, mede door onervarenheid, en later z'n manager heeft 'm de das omgedaan. Want zelfs in die pauperbakken waarin hij nog gereden heeft, heeft hij toch wel mooie dingen laten zien.
HIj deed hrt niet slecht naast Schumacher. Maar ze gingen gewoon voor meer ervaring. Verstappen was toen nog jong, en de nadelen die hij later met zich meebracht waren toen nog geen sprake van.

Schumacher en Hakkinen konden wel met teamleden praten, konden zich wel met pr-zaken bezighouden, en snapten dat je mensen om je heen tevreden moet houden. Veel andere coureurs als Irvine en Coulthard konden dit ook. Verstappen liep alleen maar de auto te bashen en oorlog te maken. Het werd dan ook als een niet zo prettig persoon gezien. En terecht.
Dat het een markant persoon is merk je ook aan hoe hij zich nu opstelt, nu het hem niet zo goed verloopt in het leven.
Er zijn ook verhalen over hou hij vond dat zijn manager zich maar met alles bezig moest houden, en met potentiële sponsors moest gaan praten terwijl hij lekker ging karten. En inderdaad de verhalen over zijn fysieke fitheid, hoewel hij speelde dat het anders was. Gebrek aan professionaliteit noem ik dat gewoon.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Met willen had het niets te maken, want reken maar dat Jos dolgraag een Nederlandse multinational achter zich had willen staan.
Maar die verbinden zich (begrijpelijk) liever aan een team dan aan een (Nederlandse) coureur.
Verstappen zei dit wel doodleuk, maar zoals Tom Coronel al eens zei toen ze met zijn tweeën moesten strijden om een zitje bij Arrows (al bleek achteraf dat Coronel nooit serieus overwogen werd, enkel voor een testzitje), stond er bij Steward ook opeens Philips Car Systems op de auto. Maar inderdaad is het PR-gedeelte een van de talenten die Verstappen gewoon niet beheerste.
quote:
Ik wist trouwens niet dat het bij Jordan in '99 afketste op geld. Heb altijd gedacht dat Eddie Jordon die test van Verstappen meer gebruikte om Hill onder druk te zetten.
Is ook gewoon een onzin verhaal. Jos mocht rijden als hij sneller was dan de ongemotiveerde Damon Hill. Hill had daarvoor ook al eens zijn auto aan de kant gezet alsof er sprake was van mechanische pech, terwijl achteraf niets met de auto mis bleek te zijn. Echter was de ongemotiveerde Hill nog steeds sneller dan Verstappen, en dus mocht hij niet rijden.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat was toen toch een grote 1 april grap waar heel Nederland destijds, en zo te zien nu nog steeds, met een voet van maatje 52 was ingetrapt :D
Alleen stompzinnigen trapten daarin. Het was een blije grap van RTL die steeds maar deed alsof Jos zo top was in de Arrows. Dit terwijl iedereen ook wel inzag dat dit wel meeviel. Maar gezien de leuke resultaten die zo nu en dan behaald werden, en de ontzettend overdreven (Iraakse Minister of Information-mate) positieve draai die daaraan gegeven werd, dachten sommigen dat de grap dat Verstappen naar Ferrari zou gaan, serieus was. Dit terwijl zowel Verstappen als Ferrari zelf riepen dat het onzin was.
En achteraf kreeg je ook nog van die domme uitspraken als 'haha, tof van Ferrari dat ze er gewoon aan meewerkten', terwijl alleen Mol en Kalff er iets over zeiden en alle andere partijen er ook maar enigszins blijk van gaven dat ergens sprake van was.

Feitelijk is er maar één team geweest dat ècht interessant leek voor Verstappen, en dat was het team van Honda dat terug in de F1 wilde, waar Verstappen bij betrokken was bij dat project sinds de start in 1998. Vooral doordat Harvey Postlethwaite overleed in '99, ging dat hele project niet door.

Afgezien daarvan, kwam Verstappen na Benetton alleen maar voor tweederangs zitjes in aanmerking. Steward F1 leek wel aardig, maar daar schijnt het verschil tussen de twee auto's enorm te zijn geweest.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kenju op 03-08-2012 15:32:49 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:32:10 #181
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115052859
En Mol en Kalff samen met Winkelman en Verstappen terloops een F1 blaadje op de markt zetten ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:46:58 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_115053637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef LoganMCV het volgende:
En Mol en Kalff samen met Winkelman en Verstappen terloops een F1 blaadje op de markt zetten ;)
dat was de grote oplichterij!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2012 @ 18:51:35 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116157887
kick :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:20:48 #184
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116163809
Zal morgen de nieuwe OP make, gaat wat moeilijk nu met de gsm ;) Als een mod 'm dan kan updaten tegen die tijd :)

En ik moet m'n bericht van vorige week aanpassen: zei ik eerst dat ik 'n vrijkaart had gekregen voor de vrijdag in Spa, 't zijn er 3 geworden :p

[ Bericht 20% gewijzigd door Sinister-D- op 29-08-2012 21:27:56 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116169051
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal morgen de nieuwe OP make, gaat wat moeilijk nu met de gsm ;) Als een mod 'm dan kan updaten tegen die tijd :)

En ik moet m'n bericht van vorige week aanpassen: zei ik eerst dat ik 'n vrijkaart had gekregen voor de vrijdag in Spa, 't zijn er 3 geworden :p
Zodat je vrijdag 3 keer kan gaan ? _O-
pi_116180867
The Boss..





Dit waren toch wel eigenlijk wel zijn kansen..
( Wat hoopte ik op dat Damon Hill stoeltje tijdens '99 )
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_116182245
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_116182434
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
The Boss..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit waren toch wel eigenlijk wel zijn kansen..
( Wat hoopte ik op dat Damon Hill stoeltje tijdens '99 )
Zo jammer dat deze meneer gestorven is toen :'(



Maargoed, we zullen het nooit weten of dat wat was geworden natuurlijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116183746
Ik heb Jos Verstappen eigenlijk altijd een dombo gevonden. Leuk dat er een Nederlander mee reed, maar als persoon vond ik het echt niks. Was meer van de andere JV destijds.
pi_116184396
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Alleen stompzinnigen trapten daarin. Het was een blije grap van RTL die steeds maar deed alsof Jos zo top was in de Arrows. Dit terwijl iedereen ook wel inzag dat dit wel meeviel. Maar gezien de leuke resultaten die zo nu en dan behaald werden, en de ontzettend overdreven (Iraakse Minister of Information-mate) positieve draai die daaraan gegeven werd, dachten sommigen dat de grap dat Verstappen naar Ferrari zou gaan, serieus was. Dit terwijl zowel Verstappen als Ferrari zelf riepen dat het onzin was.
En achteraf kreeg je ook nog van die domme uitspraken als 'haha, tof van Ferrari dat ze er gewoon aan meewerkten', terwijl alleen Mol en Kalff er iets over zeiden en alle andere partijen er ook maar enigszins blijk van gaven dat ergens sprake van was.
Of het een grap was of niet, dat laat ik even in het midden, maar het verhaal had wel een andere achtergrond en speelde niet rond 1 april.

Het verhaal speelt in december 2001 als het gerucht gaat dat Verstappen zijn plek niet zeker is bij Arrows ondanks een waterdicht contract. Verstappen zou hierdoor een aanbieding van Schumacher hebben gekregen om bij Ferrari testrijder te worden, maar hij kiest ervoor om bij Arrows te blijven omdat hij wil racen en een waterdicht contract heeft, dat erkend is door het CRB. Uiteindelijk wordt hij toch aan de kant gezet door Arrows voor Frentzen meet als gevolg dat Jos een rechtszaak begint tegen Tom Walkinshaw (later doet daar ook Frentzen aan mee als die halverwege het seizoen op straat staat door het faillissement van Arrows).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_116184614
During Spa race, we had a heavy rain and safety car came in. But I couldn't catch up the safety car, becz it was faster than I in the wet. -- Taki Inoue (@takiinoue)

Haha, dan ben je best langzaam :-)
pi_116184662
Daar staat ie om bekend he :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:04:44 #193
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_116186023
Taki ! 8-)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:21:01 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_116186518
Live dabei dit weekend *O*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:20:22 #195
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_116188544
Misschien een rare vraag.
Is er iemand die dit weekend naar Spa gaat en voor mij een Lotus Kimi Railkonnen pet zou kunnen fixen en deze naar mij zou kunnen sturen? Zoals verwacht mag worden betaal ik er voor.

Nu denken jullie waarom bestel je hem niet online maar daar is geen 1 shop met voorraad. Lotus zelf zegt geen voorraad meer te hebben. Het is een long shot maar je weet maar nooit. DM-en kan altijd.

Alvast bedankt,

MYM
pi_116188615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:13 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Of het een grap was of niet, dat laat ik even in het midden, maar het verhaal had wel een andere achtergrond en speelde niet rond 1 april.

Het verhaal speelt in december 2001 als het gerucht gaat dat Verstappen zijn plek niet zeker is bij Arrows ondanks een waterdicht contract. Verstappen zou hierdoor een aanbieding van Schumacher hebben gekregen om bij Ferrari testrijder te worden, maar hij kiest ervoor om bij Arrows te blijven omdat hij wil racen en een waterdicht contract heeft, dat erkend is door het CRB. Uiteindelijk wordt hij toch aan de kant gezet door Arrows voor Frentzen meet als gevolg dat Jos een rechtszaak begint tegen Tom Walkinshaw (later doet daar ook Frentzen aan mee als die halverwege het seizoen op straat staat door het faillissement van Arrows).
Dit verhaal speelde inderdaad ook. Maar dat is niet waar ik het over had. Er is rond 1 april wel degelijk iets geweest waar RTL een soort van grap mee wilde poneren, maar zij feitelijk de enige waren die daar wat mee deden en vervolgens een hoop kijkers vonden dat het zo'n geweldige grap was en het tof vonden dat Ferrari eraan meegedaan had, terwijl dat totaal niet zo was.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:30:37 #198
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_116188970
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef MYM het volgende:
Misschien een rare vraag.
Is er iemand die dit weekend naar Spa gaat en voor mij een Lotus Kimi Railkonnen pet zou kunnen fixen en deze naar mij zou kunnen sturen? Zoals verwacht mag worden betaal ik er voor.

Nu denken jullie waarom bestel je hem niet online maar daar is geen 1 shop met voorraad. Lotus zelf zegt geen voorraad meer te hebben. Het is een long shot maar je weet maar nooit. DM-en kan altijd.

Alvast bedankt,

MYM
email hem eens http://gpworld.nl/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:57:58 #199
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_116190047
@johnB52 Dat is de pet van het begin van het seizoen zonder rovio sponsoring

@nils7 Thanks Ik heb ze gemaild.

--UPDATE-
GPworld heeft ook niet meer wordt pas weer in oktober verwacht. Dus als er iemand is die het niet erg zou vinden hou ik me aanbevolen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:05:12 #200
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116192751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zodat je vrijdag 3 keer kan gaan ? _O-
:')

Want met 3 kaarten kan ik idd geen vrienden meevragen waarmee ik een gezellig, en bovendien gratis, dagje kan vertoeven op een circuit waar F1-wagens overheen donderen. Gold tribune tegenover de pits :7

Vrouwen logica :')

btw: een van die jongens is een groot racefan, zowel F1 als MotoGP als cross en rally, maar ondanks dat heeft ie nog nooit een F1 wagen daadwerkelijk zien rijden. Hij sprong een gat in de lucht vandaag toen ik 'm vroeg mee te gaan. Vandaag was ik zijn held :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 30-08-2012 17:18:48 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')