abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:42:56 #1
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114393918
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:43:58 #2
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114393971
Nog van vorig topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

wat is je verhaal?
vanaf het begin?

In het kort: kom erachter dat meisje me leuk vindt, heeft drie jarige relatie achter de rug die niet goed is verlopen, ik ga met haar daten, ze is helemaal weg van mij, geeft aan dat ze het wel serieus wilt omdat ze voor mij ook al met paar andere jongens iets kort had gehad en daar spijt van had. Maakt het opeens uit, dag na mijn verjaardag, omdat ze merkte dat ik het serieus wilde en ze bang was om twijfels te krijgen. Ik was schijnbaar te lief ook voor haar, ik verdiende iemand beter, bla bla bla.

Net sprak ze me opeens aan op Facebook omdat ik toevallig online was volgens haar (wat bizar is aangezien ze me ook gewoon op Whatsapp kon aanspreken). Vraagt ze me wat onzinnige dingen, ik weet al meteen dat er meer aan de hand is. Zegt ze dat ik mijn boek nog moet ophalen, maar wil niet dat ik dat bij haar doe maar dat we ergens afspreken (omdat haar huisgenoten anders krijgen te horen over wat ik van haar vind, maar dat weten ze al). Ik vraag of dat de enige reden is waarom ze me opeens aanspreekt, zegt ze ook dat ze iets wilt bespreken over wat ik over haar had gezegd. Daarna nog beetje onzinnig geouwehoer. Had er echt geen zin in. Gesprek afgekapt.

Ben het beu. Ik ben zwaar verliefd op haar geweest maar door de manier waarop ze me behandelt en gedraagt is voor mij einde verhaal. Compleet verwijderd van al mijn contactenlijsten en boek laat ik wel bij haar liggen.

Zoals ik al eerder zei: Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114394186
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
Nog van vorig topic:

[..]

vanaf het begin?

In het kort: kom erachter dat meisje me leuk vindt, heeft drie jarige relatie achter de rug die niet goed is verlopen, ik ga met haar daten, ze is helemaal weg van mij, geeft aan dat ze het wel serieus wilt omdat ze voor mij ook al met paar andere jongens iets kort had gehad en daar spijt van had. Maakt het opeens uit, dag na mijn verjaardag, omdat ze merkte dat ik het serieus wilde en ze bang was om twijfels te krijgen. Ik was schijnbaar te lief ook voor haar, ik verdiende iemand beter, bla bla bla.

Net sprak ze me opeens aan op Facebook omdat ik toevallig online was volgens haar (wat bizar is aangezien ze me ook gewoon op Whatsapp kon aanspreken). Vraagt ze me wat onzinnige dingen, ik weet al meteen dat er meer aan de hand is. Zegt ze dat ik mijn boek nog moet ophalen, maar wil niet dat ik dat bij haar doe maar dat we ergens afspreken (omdat haar huisgenoten anders krijgen te horen over wat ik van haar vind, maar dat weten ze al). Ik vraag of dat de enige reden is waarom ze me opeens aanspreekt, zegt ze ook dat ze iets wilt bespreken over wat ik over haar had gezegd. Daarna nog beetje onzinnig geouwehoer. Had er echt geen zin in. Gesprek afgekapt.

Ben het beu. Ik ben zwaar verliefd op haar geweest maar door de manier waarop ze me behandelt en gedraagt is voor mij einde verhaal. Compleet verwijderd van al mijn contactenlijsten en boek laat ik wel bij haar liggen.

Zoals ik al eerder zei: Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.
Goeie beslissing! En vol houden :)
Ik zal haar waarschijnlijk zaterdag wel weer zien tijdens het stappen :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:49:23 #4
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114394277
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Goeie beslissing! En vol houden :)
Ik zal haar waarschijnlijk zaterdag wel weer zien tijdens het stappen :')
Als je in omgeving Eindhoven woont zou goed kunnen. Het kan me niet meer boeien als ze zich uithoert. Ik heb mijn best gedaan. What more could I do?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114394332
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Als je in Eindhoven woont zou goed kunnen. Het kan me niet meer boeien als ze zich uithoert. Ik heb mijn best gedaan. What more could I do?
Bedoel dat ik de mijne zaterdag zie haha :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:52:37 #6
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114394467
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Bedoel dat ik de mijne zaterdag zie haha :P
Nou, succes! Ik zou bijna een blacklist van crazy bitches willen opstellen...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114394562
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Nou, succes! Ik zou bijna een blacklist van crazy bitches willen opstellen...
Vorig jaar ofzo had ik ook het contact verbroken, zie ik haar weer naar 2 maanden na het stappen.. Uiteindelijk neukend in een steeg beland. Laten we dat dit keer maar ff niet doen :D Maar ik ga nu met een groep chicks en 1 gozer dus me aandacht zal niet op haar gefocust zijn :D ( Nee ook niet op die gozer :') )
pi_114394802
Anyways heel de week kut geslapen door dat gepieker om haar. Vandaag ging me best goed af en daar ga ik gebruik van maker om lekker te gaan slapen. Maar eerst nog eff fappen :D Good night peepz
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:09:05 #9
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114395249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Vorig jaar ofzo had ik ook het contact verbroken, zie ik haar weer naar 2 maanden na het stappen.. Uiteindelijk neukend in een steeg beland. Laten we dat dit keer maar ff niet doen :D
Dit klinkt lomp dude, maar heb je ooit gehoord van zelfrespect en trots?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114395342
quote:
5s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dit klinkt lomp dude, maar heb je ooit gehoord van zelfrespect en trots?
Toen zat het ietsjes anders. We waren toen gewoon vrienden. Vond haar wel leuk maar meer dan dat niet. En ja toch wel erg blij elkaar weer te zien :') + de nodige alcohol natuurlijk. Toen was het overigens nog niet allemaal zo geëscaleerd zoals het nu was. Nu kan ze de tyfus krijgen. Maar mooie herinnering wel.
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:25:40 #11
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114396115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:11 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Toen zat het ietsjes anders. We waren toen gewoon vrienden. Vond haar wel leuk maar meer dan dat niet. En ja toch wel erg blij elkaar weer te zien :') + de nodige alcohol natuurlijk. Toen was het overigens nog niet allemaal zo geëscaleerd zoals het nu was. Nu kan ze de tyfus krijgen. Maar mooie herinnering wel.
Oooh ik dacht al. Ik ga nog ff nadenken over wat er nou net is gebeurd. Aan de ene kant heb ik nu beetje spijt en wil ik haar nog wel zien, maar aan de andere kant heb ik echt het gevoel alsof ik een speelbal ben.

Guess it's just the waiting game now.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114396135
ik denk dat ik het van de week eens met mijn ex ga hebben over onze break-up. Zal wel een van de mindere gesprekken worden denk ik ...
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114396249
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:25 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Oooh ik dacht al. Ik ga nog ff nadenken over wat er nou net is gebeurd. Aan de ene kant heb ik nu beetje spijt en wil ik haar nog wel zien, maar aan de andere kant heb ik echt het gevoel alsof ik een speelbal ben.

Guess it's just the waiting game now.
Zet er een punt achter. Je blijft op deze manier hoop houden en zij heeft je nu nog steeds onder controle.
pi_114396344
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:25 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Oooh ik dacht al. Ik ga nog ff nadenken over wat er nou net is gebeurd. Aan de ene kant heb ik nu beetje spijt en wil ik haar nog wel zien, maar aan de andere kant heb ik echt het gevoel alsof ik een speelbal ben.

Guess it's just the waiting game now.
tja, het ligt er natuurlijk heel erg aan wat jij wil. Doorgaan met iemand die dus twijfelachtig is, of je leven weer oppakken en een topvriendin zoeken ;)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114396377
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

tja, het ligt er natuurlijk heel erg aan wat jij wil. Doorgaan met iemand die dus twijfelachtig is, of je leven weer oppakken en een topvriendin zoeken ;)
Ik kies optie 2. Tweeeeheeeeeee! Kom op nou Monkey!
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:32:51 #16
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114396506
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

tja, het ligt er natuurlijk heel erg aan wat jij wil. Doorgaan met iemand die dus twijfelachtig is, of je leven weer oppakken en een topvriendin zoeken ;)
Oh nee, doorgaan wil ik voor geen goud, het is meer de vraag of ik nog één keer met haar ga afspreken of niet, maar ik denk dat ik dat pas doe op het einde van de vakantie.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114396529
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:32 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Oh nee, doorgaan wil ik voor geen goud, het is meer de vraag of ik nog één keer met haar ga afspreken of niet, maar ik denk dat ik dat pas doe op het einde van de vakantie.
kleine tip: spreek niet te snel af :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114396555
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:32 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Oh nee, doorgaan wil ik voor geen goud, het is meer de vraag of ik nog één keer met haar ga afspreken of niet, maar ik denk dat ik dat pas doe op het einde van de vakantie.
Als je het dan doet doe het dan gelijk en ga niet rekken. Eventjes sterk zijn en harde acties ondernemen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:37:31 #19
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114396737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:33 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Als je het dan doet doe het dan gelijk en ga niet rekken. Eventjes sterk zijn en harde acties ondernemen.
Dan doe ik het wel ergens volgende week, deze week ben ik al helemaal volgeboekt. Heb nu ff meer zin om foto opdrachten te doen dan naar excuusjes en smoesjes te luisteren.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114396772
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:37 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dan doe ik het wel ergens volgende week, deze week ben ik al helemaal volgeboekt. Heb nu ff meer zin om foto opdrachten te doen dan naar excuusjes en smoesjes te luisteren.
Wat wil je precies bereiken met het gesprek als ik vragen mag?
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:39:06 #21
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114396822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:38 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Wat wil je precies bereiken met het gesprek als ik vragen mag?
Ik niks, zij wilt met mij iets bespreken over iets wat ik over haar heb gezegd, maar zou niet weten wat dan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114396949
Nahhh wat ik nou weer zie;
Haar whatsapp status:

I will always love youuu <3 Not :'D

Weet niet waarom ze nog steeds zoveel aandacht vraagt op deze manier.
Ik heb gewoon een normale status en niks aan haar gerelateerd.
Beetje jammer dat ze zo moet doen. But i dont care. Dit is weer dag 1 dat ik haar niet heb gesproken en hoop dat er nog 9000 zullen volgen. Op de 9001e dag hoop ik dood te zijn.
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:43:23 #23
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114397048
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:41 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nahhh wat ik nou weer zie;
Haar whatsapp status:

I will always love youuu <3 Not :'D

Weet niet waarom ze nog steeds zoveel aandacht vraagt op deze manier.
Ik heb gewoon een normale status en niks aan haar gerelateerd.
Beetje jammer dat ze zo moet doen. But i dont care. Dit is weer dag 1 dat ik haar niet heb gesproken en hoop dat er nog 9000 zullen volgen. Op de 9001e dag hoop ik dood te zijn.
Niet alles analyseren. Zet wat Death Grips op en ga wat sport/vecht oefeningen doen, doe ik ook :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114397148
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Niet alles analyseren. Zet wat Death Grips op en ga wat sport/vecht oefeningen doen, doe ik ook :Y
Nou ik denk het wel aangezien dat als ik haar blok op whatsapp dat ik statussen zie als; kk lachtertje, einde van de vicieuze cirkel, please hang yourself. :p En voor sport heb ik niet echt veel tijd.
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:48:10 #25
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114397271
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nou ik denk het wel aangezien dat als ik haar blok op whatsapp dat ik statussen zie als; kk lachtertje, einde van de vicieuze cirkel, please hang yourself. :p En voor sport heb ik niet echt veel tijd.
Voor push en sit ups is er altijd tijd ^O^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114399926
Goed gesprek gehad :') . Achja beter dan ik had verwacht en veel dingen nog besproken. Was fijn en ik weet wat ik nu wil, wat ik kan verwachten en hoe het de komende tijd verder gaat... Nee het voelt wel goed toch dit gesprek. Ben er sortof blij mee ook al had ik het liever anders gezien
pi_114399946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 03:06 schreef Hazzard het volgende:
Goed gesprek gehad :') . Achja beter dan ik had verwacht en veel dingen nog besproken. Was fijn en ik weet wat ik nu wil, wat ik kan verwachten en hoe het de komende tijd verder gaat... Nee het voelt wel goed toch dit gesprek. Ben er sortof blij mee ook al had ik het liever anders gezien
Meer details pls
pi_114399992
Nouja veel dingen besproken die gewoon nog even behandeld moesten worden op een normale manier. Geen kut antwoorden, niet kortaf en gewoon tjah... met respect zeg maar. Ouderwets bijna maar dan kom je toch weer bij de pijnlijke onderwerpen zoals hoe nu verder. Het kan nu niet. Ze wil het nu niet en ze heeft teveel aan haar hoofd om er überhaupt mee bezig te zijn de komende tijd. Het doet teveel pijn en het levert teveel stress op om nu met me te praten zelfs op een normale manier. Ik wil op haar wachten, zij wil dat ik gelukkig wordt met iemand die meer te bieden heeft dan zij (zeker op dit moment). Ik wil wachten, ik weet dat ze het waard is en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Dat ik vind dat zij me precies kan bieden wat ik wil en dat ik helemaal niet opzoek ben naar iets anders of meer ofzo. Ze kon er begrip voor opbrengen, maar niets garanderen of zelfs maar een kans geven. Totaal op eigen risico wachten dus als ik dat echt wil en niet verwachten dat ze ineens van gedachten verandert. Wel aangegeven dat ze echt van me houdt en dat ze om me geeft maar dat ze het ook weinig kans geeft verder. Nu in ieder geval geen contact tot 2 januari behalve als er iets verandert in de gezondheid van bepaalde mensen in mijn familie waar ze goed mee kon opschieten en waar het niet goed mee gaat. Gewoon kort een update via de mail. 2 januari kan ik contact opnemen als ik dat nog zou willen tegen die tijd, als ik nog wil wachten en dan kunnen we weer op een normale manier even praten over hoe het nu gaat en of er iets is verandert. Ze betwijfelt het, maar als ik ervan overtuigd ben dat ik wil wachten is dit de manier waarop het moet. Eerst alle negatieve gevoelens laten wegebben, zodat ze niet direct compleet in de stress schiet als ze mijn naam ziet. Nogmaals zonder iets van een garantie maar this is the way to go als ik zeker weet dat ik wil wachten.
pi_114400031
Oeff.. Klinkt heel moeilijk allemaal. Maar toch wel weer positief dat je nu wel wat meer duidelijkheid hebt.
Heel veel sterkte.
pi_114400331
Het is ook moeilijk en gaat waarschijnlijk nog veel moeilijker worden, maar dit is wel een keuze die ik compleet bewust maak. Niet uit paniek om haar kwijt te raken of uit blinde verliefdheid, maar iets waar ik echt goed overna heb gedacht ook de afgelopen maanden. Hoeveel ze me waard is en hoever ik bereid ben te gaan. Of het wel echt was en ik het nu niet idealiseer van mijn kant dus ja. Ik ga bewust voor misschien op de korte termijn de moeilijkste keuze en misschien uiteindelijk op de lange termijn ook wel. Ik ben me bewust van hoe de situatie is en hoe mijn kansen liggen en ze is het waard. Je weet natuurlijk nooit zeker van tevoren hoe het loopt maar ik hoop ongeacht of dit goed of slecht afloopt dat ik uiteindelijk in ieder geval tegen mezelf kan zeggen dat ik hier de beste keuze heb gemaakt. Nu last minute besloten dat ik morgenochtend even een paar dagen weg wil om mijn hoofd leeg te krijgen (gewoon in Nederland wel) dus nu even een nachtje flink doorhalen in het huis zodat ik alles morgenochtend netjes heb en met een gerust hart kan vertrekken :P bedankt voor het sterkte wensen in ieder geval :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:40:46 #31
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114407257
Net wakker geworden en besloten dat ik haar nooit meer hoef te zien of te spreken. Voel me echt gebruikt door haar en besef nu ook dat de enige reden waarom ze weer contact met me zoekt is omdat ze gewoon wil kijken of ik nog zo gek ben om daarop in te gaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114407786
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef MrMonkeyman het volgende:
Net wakker geworden en besloten dat ik haar nooit meer hoef te zien of te spreken. Voel me echt gebruikt door haar en besef nu ook dat de enige reden waarom ze weer contact met me zoekt is omdat ze gewoon wil kijken of ik nog zo gek ben om daarop in te gaan.
En nou volhouden he :) Onbewust ga je toch weer twijfelen of ze het dan toch anders bedoelt. Ervaring mee xD
Just let it go
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:00:14 #33
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114407985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

En nou volhouden he :) Onbewust ga je toch weer twijfelen of ze het dan toch anders bedoelt. Ervaring mee xD
Just let it go
We zullen zien. :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114408921
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

We zullen zien. :)
Toch wel grappig dat we weten dat onze ex ons toch niet meer zien zitten terwijl we al het onmogelijke doen om haar toch te overtuigen.en.wat sowieso gaat falen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:30:06 #35
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114409109
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Toch wel grappig dat we weten dat onze ex ons toch niet meer zien zitten terwijl we al het onmogelijke doen om haar toch te overtuigen.en.wat sowieso gaat falen.
Tsja, kut heh. Maar ik ga geen stappen meer zetten in ieder geval. Ben het echt compleet beu en zal er zelf niet veel mee opschieten.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114409203
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:30 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Tsja, kut heh. Maar ik ga geen stappen meer zetten in ieder geval. Ben het echt compleet beu en zal er zelf niet veel mee opschieten.
Tja zo zat ik ook. En dan snachts allemaal redenen en scenarios voorstellen waarom het toch nog te redden valt. Boeide haar niks. Krijg je alleen maar gekwets van
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:42:14 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114409540
En lading SC verwijderd, daar zijn aparte topics voor, dat kunnen jullie best wel toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:48:42 #38
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114409801
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Tja zo zat ik ook. En dan snachts allemaal redenen en scenarios voorstellen waarom het toch nog te redden valt. Boeide haar niks. Krijg je alleen maar gekwets van
Nee, die fase ben ik gelukkig al voorbij.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:07:59 #39
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114415760
Gisterenavond iets gelezen over het fenomeen rebound relatie. Zet je aan het denken of je zelf geen rebound relatie was.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_114416177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
Gisterenavond iets gelezen over het fenomeen rebound relatie. Zet je aan het denken of je zelf geen rebound relatie was.
Ik ben er over uit dat ik dat wel was :')
pi_114486038
I just fucked it up :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 01:14:32 #42
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114486157
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef SilentHunterNL het volgende:
I just fucked it up :')
Damn nigga what happened?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114486252
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Damn nigga what happened?
Ik was net ff de stad in met het doel om gewoon lekker te feesten. Na een uur of 2 en een aantal bier + tequilla shotjes later wou ik even lekker een peuk roken. 3X raden wie daar staat. Ze rende op me af en pakte me vol op me muil. Ik vragen waar the fuck ze mee bezig is. Zegt ze ik ben heel blij om je weer te zien. Uiteindelijk kwartier staan lullen ofzo. Zoent ze weer, ik zoende terug. GROOOOTE fout geweest. Heb sorry gezegd en ben weggelopen.
pi_114487180
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:19 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik was net ff de stad in met het doel om gewoon lekker te feesten. Na een uur of 2 en een aantal bier + tequilla shotjes later wou ik even lekker een peuk roken. 3X raden wie daar staat. Ze rende op me af en pakte me vol op me muil. Ik vragen waar the fuck ze mee bezig is. Zegt ze ik ben heel blij om je weer te zien. Uiteindelijk kwartier staan lullen ofzo. Zoent ze weer, ik zoende terug. GROOOOTE fout geweest. Heb sorry gezegd en ben weggelopen.
Wow, ze lijkt niet zo heel erg stabiel. :'). Maar jij ook niet echt als ik het zo lees.. :'). Les: als je haar ziet, wegrennen (gillend!)
pi_114487293
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:14 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wow, ze lijkt niet zo heel erg stabiel. :'). Maar jij ook niet echt als ik het zo lees.. :'). Les: als je haar ziet, wegrennen (gillend!)
Ik begin niet :(
Alcohol + oude gewoontes :D
Waarom moet jij trouwens altijd zo op mij zitten haten :') Het is geen klb.
pi_114487524
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:20 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik begin niet :(
Alcohol + oude gewoontes :D
Waarom moet jij trouwens altijd zo op mij zitten haten :') Het is geen klb.
Is dat zo :')? Nooit zo op gelet trouwens. Ik haat niet omdat jij het bent, hoor :P. Weet niet van tevoren dat jij zo reageert op zulke omgevingsfactoren
pi_114487579
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:34 schreef Charcot het volgende:

[..]

Is dat zo :')? Nooit zo op gelet trouwens. Ik haat niet omdat jij het bent, hoor :P. Weet niet van tevoren dat jij zo reageert op zulke omgevingsfactoren
Voel me vaak geintimideerd door je neerbuigende haat reacties :D
pi_114487620
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:38 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Voel me vaak geintimideerd door je neerbuigende haat reacties :D
'vaak'? Hmmmja. Kan zeggen dat ik niet altijd serieus ben, hoor. En soms kunnen posts ook verkeerd worden geïnterpreteerd :P.


Gevoelige b0y })
pi_114487664
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:40 schreef Charcot het volgende:

[..]

'vaak'? Hmmmja. Kan zeggen dat ik niet altijd serieus ben, hoor. En soms kunnen posts ook verkeerd worden geïnterpreteerd :P.


Gevoelige b0y })
Je komt soms over als een sacherijnig oud wijf :@ Haha no hard feelings. En ja jij heb me net verteld dat ik heel labiel ben. Misschien vandaar :P
pi_114487721
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:42 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Je komt soms over als een sacherijnig oud wijf :@ Haha no hard feelings. En ja jij heb me net verteld dat ik heel labiel ben. Misschien vandaar :P
Ik wist wel dat je dat zo zou opvatten :*. Maar had geen zin in nuance enzo.. :'). Ja, labiel. Op basis van je post. Maar later gaf je meer informatie over de context.
pi_114487766
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:46 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je dat zo zou opvatten :*. Maar had geen zin in nuance enzo.. :'). Ja, labiel. Op basis van je post. Maar later gaf je meer informatie over de context.
Haha ach ik blijf dat kind missen ja :p Kan er zelf vrij weinig aan doen dat ik haar steeds tegenkom. Hoewel dit echt een tent is waar ze nooit heen zal gaan :') Heb ook gehoord van een vriendin van haar dat ze mijn fb helemaal doorleest op het account van die vriendin omdat ik haar geblokkeerd heb :D
pi_114487821
She sounds kinda crazy, dude. Op basis van alles dan.
Maar wat ga je nu doen dan? Denk je dat ze na wat er vandaag gebeurd is nog contact met je gaat opnemen? Zo ja, hoe ga je je daartegen beschermen :P?
pi_114487862
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:53 schreef Charcot het volgende:
She sounds kinda crazy, dude. Op basis van alles dan.
Maar wat ga je nu doen dan? Denk je dat ze na wat er vandaag gebeurd is nog contact met je gaat opnemen? Zo ja, hoe ga je je daartegen beschermen :P?
Mwa ze kan geen contact opnemen. Overal geblokkeerd enzo. Zelfs een app gedownload om sms en telefoon te blokkeren. Ophoeren met haar :p
pi_114487872
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:57 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Mwa ze kan geen contact opnemen. Overal geblokkeerd enzo. Zelfs een app gedownload om sms en telefoon te blokkeren. Ophoeren met haar :p
Haha, is ze zo voorspelbaar dat je haar hierin een stap voor moest zijn :P? Verstandig verder
pi_114487908
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:58 schreef Charcot het volgende:

[..]

Haha, is ze zo voorspelbaar dat je haar hierin een stap voor moest zijn :P? Verstandig verder
Nou er komt vast wel weer een tijd dat ze contact opneemt. Dan begint heel deze tering bende weer opnieuw. Is al is gebeurd :') Dus dan maar op deze manier ja.

What's your story dushi :@
pi_114487931
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 03:01 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nou er komt vast wel weer een tijd dat ze contact opneemt. Dan begint heel deze tering bende weer opnieuw. Is al is gebeurd :') Dus dan maar op deze manier ja.

What's your story dushi :@
We hopen dat je dan inmiddels een heel stuk verder bent en simpelweg niet meer cared als ze weer eens contact opneemt ;)
pi_114488016
Ergste is voorbij inderdaad. Niet meer als een crackhoertje zonder drugs liggen janken en weer nieuwe sociale contacten opdoen :) Mie happy
pi_114488045
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 03:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ergste is voorbij inderdaad. Niet meer als een crackhoertje zonder drugs liggen janken en weer nieuwe sociale contacten opdoen :) Mie happy
Soms zijn we allemaal even een crackhoertje. Hoort erbij. Is maar een fase.

Nieuwe contacten zijn vaak wel een goede medicijn O+
pi_114488066
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 03:15 schreef Charcot het volgende:

[..]

Soms zijn we allemaal even een crackhoertje. Hoort erbij. Is maar een fase.

Nieuwe contacten zijn vaak wel een goede medicijn O+
Jij bent me eerste fok vriendinnetje!
pi_114488097
Hoe puur kan een liefde zijn O+.
pi_114488110
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 03:20 schreef Charcot het volgende:
Hoe puur kan een liefde zijn O+.
Beter dan dit kan ik mij het niet wensen O+ Maar ik ga je toch echt verlaten nu. Ben kapoet :P. Sweet dreams full of love :D
pi_114492812
ik heb komende week een date met een meisje dat ik in de stad tegenkwam 8-)

forget the ex :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:26:16 #63
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114496223
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:19 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik was net ff de stad in met het doel om gewoon lekker te feesten. Na een uur of 2 en een aantal bier + tequilla shotjes later wou ik even lekker een peuk roken. 3X raden wie daar staat. Ze rende op me af en pakte me vol op me muil. Ik vragen waar the fuck ze mee bezig is. Zegt ze ik ben heel blij om je weer te zien. Uiteindelijk kwartier staan lullen ofzo. Zoent ze weer, ik zoende terug. GROOOOTE fout geweest. Heb sorry gezegd en ben weggelopen.
Je bent tenminste nog weggelopen, dus dat is er wel positief aan.

Van wat ik verder van je lees: zij had het toen toch uitgemaakt met jou? Als ik nou namelijk lees wat je post komt ze inderdaad zeer labiel over. in de zin dat ze niet weet wat ze wil.

maar ja, mijn antwoord op het gezegde: Was will das Weib?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114498323
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Je bent tenminste nog weggelopen, dus dat is er wel positief aan.

Van wat ik verder van je lees: zij had het toen toch uitgemaakt met jou? Als ik nou namelijk lees wat je post komt ze inderdaad zeer labiel over. in de zin dat ze niet weet wat ze wil.

maar ja, mijn antwoord op het gezegde: Was will das Weib?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap het ook niet helemaal maar blijf wel bij mijn standpunt. Nu smst ze met een ander nummer naar me :') Dat ze een wapenstilstand wil blabla. Ophoeren dermee. Vanavond weer lekker stappen waar ik haar absoluut niet tegen kan komen en lekker me eigen gang gaan :) Heb er echt veel zin in en beetje bij beetje gaat het steeds beter met me. Eigenlijk perfect nu.
pi_114498332
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb komende week een date met een meisje dat ik in de stad tegenkwam 8-)

forget the ex :P
Geen rebound doen he :*
pi_114498349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:30 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Geen rebound doen he :*
een rebound na 7 maanden? :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114498462
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

een rebound na 7 maanden? :P
Oh sorry dan heb ik niks gezegd haha.
Veel succes man en maak er wat van :P
pi_114498490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:34 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Oh sorry dan heb ik niks gezegd haha.
Veel succes man en maak er wat van :P
ik doe mijn best :D

heb de dag erna trouwens wel afgesproken met mijn ex :') Die wil dan komen lunchen :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114498591
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ik doe mijn best :D

heb de dag erna trouwens wel afgesproken met mijn ex :') Die wil dan komen lunchen :P
Das dan wel weer een beetje hypocriet.
Waarom zou je met haar willen lunchen :P?
pi_114498610
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Das dan wel weer een beetje hypocriet.
Waarom zou je met haar willen lunchen :P?
is opzich wel gezellig, en die afspraak stond al voor de date :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114498677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

is opzich wel gezellig, en die afspraak stond al voor de date :P
Dus je heb stiekem nog wel interesse in je ex he kleine geile donder!
pi_114498737
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:40 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dus je heb stiekem nog wel interesse in je ex he kleine geile donder!
ach een relatie zit er met mijn ex toch niet in, dus het is onschuldig :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114498796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ach een relatie zit er met mijn ex toch niet in, dus het is onschuldig :P
Friends with benefitsssss dohhhh
pi_114498827
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Friends with benefitsssss dohhhh
ik zie wel wat er deze week allemaal gebeurt, 99% zeker dat er niets met mijn ex gaat gebeuren ;)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114498915
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ik zie wel wat er deze week allemaal gebeurt, 99% zeker dat er niets met mijn ex gaat gebeuren ;)
Dan blijft er toch nog 1% over he :D haha
pi_114516015
Wel opvallend dat dit topic nu redelijk rustig is, terwijl het in December uitpuilde met eenzame users :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114524529
omdat we nu buiten kunnen zitten en op vakantie zijn.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114524609
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef QEX het volgende:
omdat we nu buiten kunnen zitten en op vakantie zijn.
en de winterdepressie is voorbij? :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 22 juli 2012 @ 12:40:28 #79
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114526362
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel opvallend dat dit topic nu redelijk rustig is, terwijl het in December uitpuilde met eenzame users :P
Zelfde reden waarom meer mensen dan zelfmoord plegen
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114536601
Sinds vannacht weer thuis. Even een paar dagen ertussenuit beviel toch iets minder dan verwacht :') Dus ook iets sneller dan verwacht weer thuis. Nouja nu maar even vanaf hier weer kijken wat ik kan doen.
pi_114542424
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel opvallend dat dit topic nu redelijk rustig is, terwijl het in December uitpuilde met eenzame users :P
Omdat ik hier haast niets meer te melden heb :'). Ja, ik voel me niet goed. Het waarom ervan is wel duidelijk. Verder gaat het leven ook gewoon door en er maar in blijven hangen is ook weer zoiets :P.
pi_114542442
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:47 schreef Charcot het volgende:

[..]

Omdat ik hier haast niets meer te melden heb :'). Ja, ik voel me niet goed. Het waarom ervan is wel duidelijk. Verder gaat het leven ook gewoon door en er maar in blijven hangen is ook weer zoiets :P.
true :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 22 juli 2012 @ 22:03:14 #83
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114545843
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:47 schreef Charcot het volgende:

[..]

Omdat ik hier haast niets meer te melden heb :'). Ja, ik voel me niet goed. Het waarom ervan is wel duidelijk. Verder gaat het leven ook gewoon door en er maar in blijven hangen is ook weer zoiets :P.
Kon ik die van mij maar er in blijven hangen :o
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zondag 22 juli 2012 @ 22:31:05 #84
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114547102
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:47 schreef Charcot het volgende:

[..]

Omdat ik hier haast niets meer te melden heb :'). Ja, ik voel me niet goed. Het waarom ervan is wel duidelijk. Verder gaat het leven ook gewoon door en er maar in blijven hangen is ook weer zoiets :P.
So true...

Het is zoals het is, daar moeten we het mee doen :)

Hoewel ik me best goed voel hoor, ben er emotioneel gezien wel overheen. Mis een relatie wel, maar niet meer de relatie die ik met haar had :P
pi_114551964
Ik heb weer contact voor zolang het duurt :')
  maandag 23 juli 2012 @ 00:07:08 #86
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114552081
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb weer contact voor zolang het duurt :')
Dude.
Ik vind het ook lastig om vol te houden, maar ben nu gewoon super veel met fotografie bezig om mijn gedachten af te leiden. Zo ver werkt het en hoop positieve reacties van mensen ontvangen over mijn geschoten werk. Maakt mij in ieder geval gelukkiger dan over haar denken en over de tijd ik heb gehad met haar. Ga binnenkort ook weer verder met MMA zodat ik nog actiever bezig ben.

tl;dr
Ga iets actiefs doen om je gedachten bezig te houden.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114552099
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb weer contact voor zolang het duurt :')
Waarom?
  maandag 23 juli 2012 @ 00:26:17 #88
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114552838
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waarom?
pi_114553196
Haha nou het was ook totaal niet de bedoeling. En achteraf enigsinds spijt van. Maar het ging als volgt:

Ik was aan het uit gaan. Was best wel dooie boel dus ik ging met een vriendin mee. Eenmaal daar aangekomen besloten we xtc te doen wat ik eens in de zoveel tijd doe. Naar aanleiding daarvan hielden we diepe gesprekken en daardoor kwam het ondetwerp op me ex. heb haar toen gebeld en ben later ook nog langs geweest. Ze zei toen dat ze een x rond de tafel wou gaan zitten om te praten. Nu net op de app zegt ze dat ze het allemaal niet meer weet en ze mij uit haar leven heeft geschrapt.
pi_114553251
:') gooi dat labiele mens uit je leven, dude. Waar ben je mee bezig?
  maandag 23 juli 2012 @ 00:42:47 #91
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114553396
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
Haha nou het was ook totaal niet de bedoeling. En achteraf enigsinds spijt van. Maar het ging als volgt:

Ik was aan het uit gaan. Was best wel dooie boel dus ik ging met een vriendin mee. Eenmaal daar aangekomen besloten we xtc te doen wat ik eens in de zoveel tijd doe. Naar aanleiding daarvan hielden we diepe gesprekken en daardoor kwam het ondetwerp op me ex. heb haar toen gebeld en ben later ook nog langs geweest. Ze zei toen dat ze een x rond de tafel wou gaan zitten om te praten. Nu net op de app zegt ze dat ze het allemaal niet meer weet en ze mij uit haar leven heeft geschrapt.
Hoe oud was je ook al weer?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114553558
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:42 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe oud was je ook al weer?
19.
pi_114553588
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef Charcot het volgende:
:') gooi dat labiele mens uit je leven, dude. Waar ben je mee bezig?
Soort zoekt soort denk.ik :p.
ik kreeg nog een dm van je trouwens!
  maandag 23 juli 2012 @ 00:50:17 #94
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114553659
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:47 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

19.
Ik voel me opeens ontiegelijk oud :'(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 23 juli 2012 @ 00:50:23 #95
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114553664
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
Haha nou het was ook totaal niet de bedoeling. En achteraf enigsinds spijt van. Maar het ging als volgt:

Ik was aan het uit gaan. Was best wel dooie boel dus ik ging met een vriendin mee. Eenmaal daar aangekomen besloten we xtc te doen wat ik eens in de zoveel tijd doe. Naar aanleiding daarvan hielden we diepe gesprekken en daardoor kwam het ondetwerp op me ex. heb haar toen gebeld en ben later ook nog langs geweest. Ze zei toen dat ze een x rond de tafel wou gaan zitten om te praten. Nu net op de app zegt ze dat ze het allemaal niet meer weet en ze mij uit haar leven heeft geschrapt.
Dit klinkt als lust.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_114553709
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik voel me opeens ontiegelijk oud :'(
Haha vertel.
pi_114553732
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Dit klinkt als lust.
Waar basseer je dat op?
  maandag 23 juli 2012 @ 00:55:25 #98
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114553849
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Waar basseer je dat op?
Je hebt, wat ik tot nu toe gelezen hebt, alleen contact met haar op het moment dat je onder invloed van alcohol of drugs bent. Beide zijn lust opwekkend. Ik zeg niet dat het dat als feit is, maar ik heb het gevoel dat je jezelf in deze positie wringt vanwege het fysieke contact in plaats van het mentale contact. :)
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  maandag 23 juli 2012 @ 00:58:32 #99
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114553964
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Haha vertel.
Ben 5 jaar ouder
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114554004
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Je hebt, wat ik tot nu toe gelezen hebt, alleen contact met haar op het moment dat je onder invloed van alcohol of drugs bent. Beide zijn lust opwekkend. Ik zeg niet dat het dat als feit is, maar ik heb het gevoel dat je jezelf in deze positie wringt vanwege het fysieke contact in plaats van het mentale contact. :)
Hmm nee niet mee eens anders had ik die andere vriendin wel gepaald :p
  maandag 23 juli 2012 @ 01:02:38 #101
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114554105
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hmm nee niet mee eens anders had ik die andere vriendin wel gepaald :p
Dan ben ik benieuwd naar je reden om het contact weer op te zoeken terwijl ze zegt dat ze je uit haar leven heeft verbannen... Als buitenstaander krijg ik alleen mee wat jij ons verteld, maar als ik het zo hoor kun je haar beter laten voor wat het is. Doe jezelf een plezier en vind dat meisje wat eigenlijk veel beter bij je past! :)
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_114554209
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd naar je reden om het contact weer op te zoeken terwijl ze zegt dat ze je uit haar leven heeft verbannen... Als buitenstaander krijg ik alleen mee wat jij ons verteld, maar als ik het zo hoor kun je haar beter laten voor wat het is. Doe jezelf een plezier en vind dat meisje wat eigenlijk veel beter bij je past! :)
Tja denk toch haar in kwestie missen. Zelfde achterlijke humor, zelfde interesses. Jammer dat het zo moet lopen en dat het verleden van haar haar zo verziekt heeft. Ik ga haar nog 1x vragen of ze ff terrasje ofzo wil pakken en daarna goed afsluiten.
  maandag 23 juli 2012 @ 01:10:07 #103
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114554319
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Tja denk toch haar in kwestie missen. Zelfde achterlijke humor, zelfde interesses. Jammer dat het zo moet lopen en dat het verleden van haar haar zo verziekt heeft. Ik ga haar nog 1x vragen of ze ff terrasje ofzo wil pakken en daarna goed afsluiten.
Dat terrasje gaat geen verschil maken. Vraag jezelf af wat je wilt bereiken met haar...
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_114554408
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Dat terrasje gaat geen verschil maken. Vraag jezelf af wat je wilt bereiken met haar...
Het liefst dat alles gewoon weer ongeveer zoals eerst was. Het meisje met wie ik mijn shit kon delen, samen feesten, samen slapen, lachen. Ik deed eigenlijk alles samen met haar :') heb ook niet zo zeer een vervanger te zoeken. Ach ja vroeger was alles beter.
  maandag 23 juli 2012 @ 01:15:13 #105
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114554469
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Het liefst dat alles gewoon weer ongeveer zoals eerst was. Het meisje met wie ik mijn shit kon delen, samen feesten, samen slapen, lachen. Ik deed eigenlijk alles samen met haar :') heb ook niet zo zeer een vervanger te zoeken. Ach ja vroeger was alles beter.
Kan ik me voorstellen. Terug naar hoe het was toen alles nog nieuw was en het gevoel het hevigst was. Maar de meeste relaties komen tot hun eind om een reden. Probeer objectief na te denken of de relatie stand gaat houden met zoals de situatie nu is.

En ja ik weet dat ik overkom als een mierenneuker :')
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  maandag 23 juli 2012 @ 01:15:18 #106
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114554472
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Het liefst dat alles gewoon weer ongeveer zoals eerst was. Het meisje met wie ik mijn shit kon delen, samen feesten, samen slapen, lachen. Ik deed eigenlijk alles samen met haar :') heb ook niet zo zeer een vervanger te zoeken. Ach ja vroeger was alles beter.
Ik voel precies hetzelfde, maar ik heb nu ook het besef dat het nooit meer zoals vroeger kan zijn. Sowieso heb ik het gevoel dat ik dan weer met een tikkende tijdbom te maken zou krijgen en ik heb geen zin om te wachten tot die ontploft. Dan ga ik liever tijd en moeite in iemand anders steken.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114554566
Nja ik zal heel eerlijk zijn. Ik ben niet echt een Casanova ofzo. Dit meisje heeft eigenlijk alles wat ik in iemand zoek. En ja ruzies en dergelijke moeten er zijn vind ik zelf. Heb ook relaties gehad dat ik nooit ruzie had en dat heb ik uitgemaakt omdat het gewoon zo saai was zeg maar. Geen tegen gas.
  maandag 23 juli 2012 @ 01:22:27 #108
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114554657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nja ik zal heel eerlijk zijn. Ik ben niet echt een Casanova ofzo. Dit meisje heeft eigenlijk alles wat ik in iemand zoek. En ja ruzies en dergelijke moeten er zijn vind ik zelf. Heb ook relaties gehad dat ik nooit ruzie had en dat heb ik uitgemaakt omdat het gewoon zo saai was zeg maar. Geen tegen gas.
Geen tegengas en geen ruzie zijn niet hetzelfde ;)
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  maandag 23 juli 2012 @ 01:23:51 #109
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114554692
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nja ik zal heel eerlijk zijn. Ik ben niet echt een Casanova ofzo. Dit meisje heeft eigenlijk alles wat ik in iemand zoek. En ja ruzies en dergelijke moeten er zijn vind ik zelf. Heb ook relaties gehad dat ik nooit ruzie had en dat heb ik uitgemaakt omdat het gewoon zo saai was zeg maar. Geen tegen gas.
Ik ook niet en ik was ook heel erg blij met haar en ik vind het ook niet erg als het af en toe knalt. Maar op een gegeven moment moet je je ook afvragen of het niet beter is om toch afstand te houden. Bij mij is het gewoon zo dat ze mij heeft gedumpt en ook niks meer verder wil omdat ze bang was om weer een knipperlicht relatie te krijgen (of gewoon een relatie an sich). Begin wilde ik echt de meeste gekste dingen uit halen om haar terug te winnen, maar ik besefte toen ook dat de manier waarop het gebeurde en de omstandigheden waarin het gebeurde het uiteindelijk zo voor mij hebben bepaald dat ik haar gewoon nooit meer hoef te zien of te spreken.

Ik ga liever nu lekker vlammen en verder met verbeteren van mezelf dan nog enige moeite steken in haar.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114554755
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:22 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Geen tegengas en geen ruzie zijn niet hetzelfde ;)
Mee eens
pi_114554779
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:23 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik was ook heel erg blij met haar en ik vind het ook niet erg als het af en toe knalt. Maar op een gegeven moment moet je je ook afvragen of het niet beter is om toch afstand te houden. Bij mij is het gewoon zo dat ze mij heeft gedumpt en ook niks meer verder wil omdat ze bang was om weer een knipperlicht relatie te krijgen (of gewoon een relatie an sich). Begin wilde ik echt de meeste gekste dingen uit halen om haar terug te winnen, maar ik besefte toen ook dat de manier waarop het gebeurde en de omstandigheden waarin het gebeurde het uiteindelijk zo voor mij hebben bepaald dat ik haar gewoon nooit meer hoef te zien of te spreken.

Ik ga liever nu lekker vlammen en verder met verbeteren van mezelf dan nog enige moeite steken in haar.
Misschien moet ik die fase nog bereiken. Sowieso ben ik van mezelf geen opgever en probeer er alles aan te doen om oplossingen te vinden Helaas is de oplossibg niet altijd wat je hoopt.
pi_114554914
Opgeven is niet hetzelfde als de realiteit inzien en ernaar handelen :).
  maandag 23 juli 2012 @ 01:33:53 #113
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114554945
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:27 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Misschien moet ik die fase nog bereiken. Sowieso ben ik van mezelf geen opgever en probeer er alles aan te doen om oplossingen te vinden Helaas is de oplossibg niet altijd wat je hoopt.
Ik ook, maar ik merkte gewoon telkens dat als ik met haar ging praten ik tegen een muur aan het praten was. Kreeg gewoon telkens hetzelfde riedeltje te horen en werd er alleen maar agressief van.

Ik voel me nog steeds flink gebruikt door haar, maar ik zag het zo:

- Of ik ga nog contact met haar houden en word alleen maar bozer of droeviger
- Of ik ga haar compleet negeren en ga verder met mijn leven

Dus toch maar optie 2 gekozen. En af en toe nog wel frustraties, maar dan ga ik gewoon opdrukken/situps/fietsen/sparren. Krop het iig niet op.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114554983
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:33 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik merkte gewoon telkens dat als ik met haar ging praten ik tegen een muur aan het praten was. Kreeg gewoon telkens hetzelfde riedeltje te horen en werd er alleen maar agressief van.

Ik voel me nog steeds flink gebruikt door haar, maar ik zag het zo:

- Of ik ga nog contact met haar houden en word alleen maar bozer of droeviger
- Of ik ga haar compleet negeren en ga verder met mijn leven

Dus toch maar optie 2 gekozen. En af en toe nog wel frustraties, maar dan ga ik gewoon opdrukken/situps/fietsen/sparren. Krop het iig niet op.

Tijd dat ik ook maar is een andere weg in ga slaan dan..
  maandag 23 juli 2012 @ 01:39:34 #115
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555060
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:36 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Tijd dat ik ook maar is een andere weg in ga slaan dan..
Hah.

maar serieus, ze heeft het uitgemaakt en nu krabbelt ze opeens terug. Ze weet niet wat ze wil, wie zegt dat ze dat nu wel weet? Zoals ik al zei, ze is een tikkende tijdbom. Wat je met haar hebt gehad kan prachtig zijn geweest, maar dat is gebeurd. Zal nooit meer terugkomen en die persoon ook niet. Je bent verliefd op de gedachte dat het ooit weer zo zal zijn maar dat zal helaas niet gebeuren. What's done is done.

C'est la vie.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555373
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:39 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hah.

maar serieus, ze heeft het uitgemaakt en nu krabbelt ze opeens terug. Ze weet niet wat ze wil, wie zegt dat ze dat nu wel weet? Zoals ik al zei, ze is een tikkende tijdbom. Wat je met haar hebt gehad kan prachtig zijn geweest, maar dat is gebeurd. Zal nooit meer terugkomen en die persoon ook niet. Je bent verliefd op de gedachte dat het ooit weer zo zal zijn maar dat zal helaas niet gebeuren. What's done is done.

C'est la vie.
Guess ur right. Laten we maar weer van voor af aan beginnen dan :')
  maandag 23 juli 2012 @ 02:08:37 #117
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555521
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:58 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Guess ur right. Laten we maar weer van voor af aan beginnen dan :')
Nee, want de shit die je nu hebt geleerd kun je gebruiken voor de volgende.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555548
Begin eens met stapje voor stapje investeren in je eigenwaarde.
pi_114555574
Want anders blijf je vallen. Je eigenwaarde is de kern van het probleem. Niet zeggen dat zij goed of slecht is. Of dat jij goed of slecht bent. Nee, gewoon heel positief investeren in je eigenwaarde. Omdat je dat nodig hebt in het leven. Wat dan automatisch mooi meegenomen is, is dat zij dan vanzelf naar de achtergrond zal verdwijnen ;).
pi_114555583
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:10 schreef Charcot het volgende:
Begin eens met stapje voor stapje investeren in je eigenwaarde.
Klopt. Dat is bij mij ook niet zo'n succes. Heb vaak het gevoel dat ik leef om andere mensen te helpen enzo maar laat mezelf daardoor vallen.
pi_114555658


[ Bericht 100% gewijzigd door Clerxify op 23-07-2012 02:23:17 (Wou geen post doen smartphone faal) ]
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_114555677
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:13 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt. Dat is bij mij ook niet zo'n succes. Heb vaak het gevoel dat ik leef om andere mensen te helpen enzo maar laat mezelf daardoor vallen.
Goed moment om er eens goed voor te zitten en je erin te verdiepen :).
pi_114555708
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:24 schreef Charcot het volgende:

[..]

Goed moment om er eens goed voor te zitten en je erin te verdiepen :).
Where to begin:p
pi_114555767
Eigenwaarde definiëren. Want er zit een groot verschil tussen bijvoorbeeld een tijdlang leuke dingen doen, tijd aan je uiterlijk besteden e.d. en dan denken dat je je eigenwaarde hebt vergroot. Dus daar in ieder.geval veel aandacht aan besteden. Want het is belangrijk om je niet op de verkeerde dingen te focussen.
  maandag 23 juli 2012 @ 02:36:42 #125
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555786
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:35 schreef Charcot het volgende:
Want het is belangrijk om je niet op de verkeerde dingen te focussen.
Daarom fotografie gaan doen :s)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555792
Verder genoeg literatuur over te vinden. Het begin is ALTIJD lastig dus laat je daardoor niet tegenhouden!
pi_114555808
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:36 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Daarom fotografie gaan doen :s)
Puur om je niet op de breuk te focussen, bedoel je? Vergroot het voor jou toevallig ook je eigenwaarde?
  maandag 23 juli 2012 @ 02:40:52 #128
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555817
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:39 schreef Charcot het volgende:

[..]

Puur om je niet op de breuk te focussen, bedoel je? Vergroot het voor jou toevallig ook je eigenwaarde?
Focussen... Fotografie... :{w :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555823
Inderdaad moeilijk maar wel realistisch. Denk dat ik haar morgen een belletje geeft wat betreft de spullen en daarna niet meer terug kijken. Heb trouwens ook wel het vermoede dat ze met ander bezig is. Toen ik haar gister belde vroeg ze wie ik was. Ik antwoordde met je wie denk je en toen begon ze een bloedgeile stem op te zetten tot ze door had dat ik het was :')
  maandag 23 juli 2012 @ 02:43:21 #130
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555842
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:41 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik antwoordde met je wie denk je en toen begon ze een bloedgeile stem op te zetten tot ze door had dat ik het was :')
Godverdomme neger. Das minder.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555870
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Godverdomme neger. Das minder.
Zal wel 1 of andere relnicht uit een club zijn want ze vroeg of ik al thuis was.. :') . Ook vertelde ze dat ze een paar gasten heeft leeggetrokken. (Qua geld dan he :') , drankjes krijgen enzo. En dan vrijdag avond in mijn woonplaats aan de coke zitten vertelde ze.
  maandag 23 juli 2012 @ 02:49:45 #132
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555894
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:47 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Zal wel 1 of andere relnicht uit een club zijn want ze vroeg of ik al thuis was.. :') . Ook vertelde ze dat ze een paar gasten heeft leeggetrokken. (Qua geld dan he :') , drankjes krijgen enzo. En dan vrijdag avond in mijn woonplaats aan de coke zitten vertelde ze.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555936
Ja ach, allemaal wat minder om te horen. Ze is ook behoorlijk hypocriet bezig steeds. Ze verteld zich af te willen sluiten van mensen die dicht bij haar staan. Dat was ik dus. Ze zegt me uit haar leven te hebben geschrapt maar weet toch niet wat ze wil. Kan wel met haar kans arme vrienden stappen maar de persoon (ik) die haar het meest heeft geholpen, getroost en gesteund dumpt ze alsof het allemaal niks is. Ik vraag aan haar waarom denk je er gvd zo makkelijk over. Haar antwoord was; dat is een stap die ik gemaakt heb.
  maandag 23 juli 2012 @ 02:57:47 #134
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114555970
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
dumpt ze alsof het allemaal niks is. Ik vraag aan haar waarom denk je er gvd zo makkelijk over. Haar antwoord was; dat is een stap die ik gemaakt heb.
Bij mij precies hetzelfde. Ik werd helemaal de hemel ingeprezen door haar, ik deed alles perfect, ik was de eerste jongen waar ze alles leuk aan vond, het ging zo makkelijk en voelde vertrouwd. Ze wilde iets met mij omdat ze er wel iets serieus in zag tussen ons.

En toen gedumpt omdat ze merkte dat ik het serieus wilde. Dacht toen dat het mijn fout was, maar aangezien ze het vaker heeft geflikt weet ik dat het niet zo is.

Serieus, ik vind het heel erg respectloos gedrag, maar in plaats van dat ik haar terug wil word ik er juist alleen maar agressiever van. Weet niet of dat beter is, maar ik laat me niet meer door haar bespelen iig.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114555999
Ik ga nu slapen :p over 4 uur de wekker weer. Maar ik laat morgen wel ff weten wat er gaat gebeuren :p
  maandag 23 juli 2012 @ 03:05:56 #136
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114556029
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 03:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga nu slapen :p over 4 uur de wekker weer. Maar ik laat morgen wel ff weten wat er gaat gebeuren :p
Ik ga ook zo slapen, trusten en veel sterkte iig!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114556471
Slapen is er niet van gekomen :')
pi_114559980
Toch wat anders gelopen dan ik zelf in gedachte had,
Heb gezegd dat ze haar spullen kan komen halen.
Hele discussie gehad dat ze mijn spullen wel kan brengen ik de hare niet.
Ze komt het toch maar wel halen. Zelf is het mij nu ook wel duidelijk wat er
gaande is met haar en dat ik simpelweg gewoon ben ingeruild. Anders
lijkt het me sterk dat ze zo makkelijk met die leegte om kan gaan.
Verder zit ze gewoon te sletten en te sloeren tijdens uitgaan.
Ineens allemaal gasten op facebook vrienden geworden.
En het wordt mij ook steeds duidelijker wat Monkey inderdaad zei.
Ik zit op iets te hopen wat er toch nooit meer gaat komen en
kwets me zelf alleen maar op deze manier. Het was leuk zolang het duurde,
maar ik ben inderdaad veel beter af zonder haar en haar achterlijke praktijken.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:20:57 #139
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114561406
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
Toch wat anders gelopen dan ik zelf in gedachte had,
Heb gezegd dat ze haar spullen kan komen halen.
Hele discussie gehad dat ze mijn spullen wel kan brengen ik de hare niet.
Ze komt het toch maar wel halen. Zelf is het mij nu ook wel duidelijk wat er
gaande is met haar en dat ik simpelweg gewoon ben ingeruild. Anders
lijkt het me sterk dat ze zo makkelijk met die leegte om kan gaan.
Verder zit ze gewoon te sletten en te sloeren tijdens uitgaan.
Ineens allemaal gasten op facebook vrienden geworden.
En het wordt mij ook steeds duidelijker wat Monkey inderdaad zei.
Ik zit op iets te hopen wat er toch nooit meer gaat komen en
kwets me zelf alleen maar op deze manier. Het was leuk zolang het duurde,
maar ik ben inderdaad veel beter af zonder haar en haar achterlijke praktijken.
We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje, dus vandaar dat ik je mijn advies gaf. Nogmaals veel sterkte.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114561496
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:20 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje, dus vandaar dat ik je mijn advies gaf. Nogmaals veel sterkte.
Spreek haar nu via de app. Ze stelde voor om toch vrienden te blijven. Heb ik afgeslagen aangezien ik dan nog steeds met me gedachte bij haar blijf. Heb ik alleen maar mezelf mee. Heb haar gevraagd waarom ze zo bloed geil praatte aan de tel tot ze door had dat ik het was; haar antwoord was ik praatte gewoon normaal was alleen een beetje aangeschoten :') Nu is het weer ineens allemaal poeslief. Spijt ook dat ik langs ben gegaan maar goed. Van die zooi doe je gekke dingen :')
Verder wordt de stress me wel een beetje teveel en lijdt mijn werk er ook onder.
pi_114561531
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Spreek haar nu via de app. Ze stelde voor om toch vrienden te blijven. Heb ik afgeslagen aangezien ik dan nog steeds met me gedachte bij haar blijf. Heb ik alleen maar mezelf mee. Heb haar gevraagd waarom ze zo bloed geil praatte aan de tel tot ze door had dat ik het was; haar antwoord was ik praatte gewoon normaal was alleen een beetje aangeschoten :') Nu is het weer ineens allemaal poeslief. Spijt ook dat ik langs ben gegaan maar goed. Van die zooi doe je gekke dingen :')
Verder wordt de stress me wel een beetje teveel en lijdt mijn werk er ook onder.
verzet je gedachten ^O^

ga hardlopen, fietsen, andere sporten, chillen etc :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 23 juli 2012 @ 12:26:51 #142
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114561579
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Spreek haar nu via de app. Ze stelde voor om toch vrienden te blijven. Heb ik afgeslagen aangezien ik dan nog steeds met me gedachte bij haar blijf. Heb ik alleen maar mezelf mee. Heb haar gevraagd waarom ze zo bloed geil praatte aan de tel tot ze door had dat ik het was; haar antwoord was ik praatte gewoon normaal was alleen een beetje aangeschoten :') Nu is het weer ineens allemaal poeslief. Spijt ook dat ik langs ben gegaan maar goed. Van die zooi doe je gekke dingen :')
Verder wordt de stress me wel een beetje teveel en lijdt mijn werk er ook onder.
Ja, echt bij mij precies hetzelfde. Hebben we niet stiekem te maken met hetzelfde meisje? ;)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114561645
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:26 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja, echt bij mij precies hetzelfde. Hebben we niet stiekem te maken met hetzelfde meisje? ;)
Haha vroeg ik me eerst inderdaad ook al af. Blijkbaar is dat vrouwenlogica.
Kunnen wij mannen als intelligenter ras niet aan tippen :P
  maandag 23 juli 2012 @ 12:34:59 #144
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114561823
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Haha vroeg ik me eerst inderdaad ook al af. Blijkbaar is dat vrouwenlogica.
Kunnen wij mannen als intelligenter ras niet aan tippen :P
Het verbaast me voornamelijk hoe makkelijk ze er wel niet mee omgaan, alsof het niets is. Wat al helemaal klote voor mij is aangezien ik er wel moeite mee heb/had.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114561954
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Het verbaast me voornamelijk hoe makkelijk ze er wel niet mee omgaan, alsof het niets is. Wat al helemaal klote voor mij is aangezien ik er wel moeite mee heb/had.
Klopt. Dan vraag je jezelf toch af of de rest wat ze heeft gezegd (ik hou van je, ik mis je blablabla) wel waar is. Het voelt zo meer alsof we aan het lijntje zijn gehouden tot ze iets ter vervanging heeft gevonden.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:43:57 #146
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114562096
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt. Dan vraag je jezelf toch af of de rest wat ze heeft gezegd (ik hou van je, ik mis je blablabla) wel waar is. Het voelt zo meer alsof we aan het lijntje zijn gehouden tot ze iets ter vervanging heeft gevonden.
Ja, serieus bij mij precies hetzelfde. Ik kreeg te horen van haar dat de enige reden waarom ze met mij is gaan daten omdat ik de eerste jongen was waar ze alles aan leuk vond, geen twijfels had, ik deed alles perfect, ze hoopte dat ze over tien jaar nog steeds bij me was. Ik was compleet anders dan al die andere jongens die ze daarvoor heeft gehad.

En dan word je gedumpt, krijg je te horen van: ja het is gebeurd, stel je niet zo aan, is allemaal niet zo erg, etc.

Ik heb haar ook gevraagd waarom ze dat toen allemaal zei en toen vertelde ze me dat ze het toen meende. Ik heb daar serieus mijn twijfels bij.

Maar ik stop ff met het praten erover, schiet er nergens mee op en ga nu even liever fietsen en foto's maken. Spreek je nog wel!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114562323
Hey you guys..

Ik heb gisteren een miskraam gehad. Ik wist niet dat ik zwanger was, maar wat eruit kwam was gewoon een miskraam. Ik stond onder de douche, en had al paar dagen heel erg kramp in mijn buik en daar lag het. Het kindje was dus ook van ex, en ik denk dat het 4 weken oud was. Ik heb het hem maar niet verteld, ben bang dat hij denkt dat ik aandacht zoek of dat ik het express heb gedaan ofzo. Wat dus allebei niet het geval is. Dus zeg ik maar niks. Maar zou het zo graag met hem delen... Ergens is het maar goed dat dit kindje niet is blijven zitten, maar het doet me toch verdriet. Dit was wat we zo graag wilde..

Afgelopen weekend heb ik hem ook niet gezien, want hij zei dat hij dat dit weekend niet trok, dat hij erg in de knoop zit en alles op een rijtje wil zetten. Heb hierop maar gezegd dat hij mij maar opzoekt als hij daar behoefte aan heeft.

Nou.. Het gaat allemaal weer lekker kut dus alles bij elkaar.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 juli 2012 @ 12:52:49 #148
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114562383
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef LaLouchi het volgende:
Hey you guys..

Ik heb gisteren een miskraam gehad. Ik wist niet dat ik zwanger was, maar wat eruit kwam was gewoon een miskraam. Ik stond onder de douche, en had al paar dagen heel erg kramp in mijn buik en daar lag het. Het kindje was dus ook van ex, en ik denk dat het 4 weken oud was. Ik heb het hem maar niet verteld, ben bang dat hij denkt dat ik aandacht zoek of dat ik het express heb gedaan ofzo. Wat dus allebei niet het geval is. Dus zeg ik maar niks. Maar zou het zo graag met hem delen... Ergens is het maar goed dat dit kindje niet is blijven zitten, maar het doet me toch verdriet. Dit was wat we zo graag wilde..

Afgelopen weekend heb ik hem ook niet gezien, want hij zei dat hij dat dit weekend niet trok, dat hij erg in de knoop zit en alles op een rijtje wil zetten. Heb hierop maar gezegd dat hij mij maar opzoekt als hij daar behoefte aan heeft.

Nou.. Het gaat allemaal weer lekker kut dus alles bij elkaar.
Heftig. Hoe lang geleden is het uitgegaan?

Heel veel sterkte iig.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114562444
4,5 maand. Maar een maand geleden hebben we sex gehad, en ook nog 2x daarna. Maar aan de grootte te zien gok ik toch op dat het ong 4 weken was.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114562456
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef LaLouchi het volgende:
4,5 maand. Maar een maand geleden hebben we sex gehad, en ook nog 2x daarna. Maar aan de groote te zien gok ik toch op dat het ong 4 weken was.
Hoe staat het ervoor met de deadline
pi_114562483
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef LaLouchi het volgende:
Hey you guys..

Ik heb gisteren een miskraam gehad. Ik wist niet dat ik zwanger was, maar wat eruit kwam was gewoon een miskraam. Ik stond onder de douche, en had al paar dagen heel erg kramp in mijn buik en daar lag het. Het kindje was dus ook van ex, en ik denk dat het 4 weken oud was. Ik heb het hem maar niet verteld, ben bang dat hij denkt dat ik aandacht zoek of dat ik het express heb gedaan ofzo. Wat dus allebei niet het geval is. Dus zeg ik maar niks. Maar zou het zo graag met hem delen... Ergens is het maar goed dat dit kindje niet is blijven zitten, maar het doet me toch verdriet. Dit was wat we zo graag wilde..

Afgelopen weekend heb ik hem ook niet gezien, want hij zei dat hij dat dit weekend niet trok, dat hij erg in de knoop zit en alles op een rijtje wil zetten. Heb hierop maar gezegd dat hij mij maar opzoekt als hij daar behoefte aan heeft.

Nou.. Het gaat allemaal weer lekker kut dus alles bij elkaar.
:o. Jezus. Misschien goed om hier met maatschappelijk werk over te praten? Lijkt me heel zwaar om de last in je eentje te dragen.

Sterkte.
pi_114562499
De deadline heb ik in mijn hoofd vastgesteld op 18 september. Hij weet het alleen nog niet want ik heb hem dus nog niet gesproken. Zogauw ik hem spreek dan zeg ik dat ook tegen hem. Sta nog steeds achter dat besluit namelijk.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114562553
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef Charcot het volgende:

[..]

:o. Jezus. Misschien goed om hier met maatschappelijk werk over te praten? Lijkt me heel zwaar om de last in je eentje te dragen.

Sterkte.
Ja dat zou ik ook graag willen, ware het niet dat mijn vaste maatschappelijker werker op vakantie is tot 7 september. Ik wil niet naar iemand die ik niet ken hiermee, dus ja.. Durf het verder ook niet met iemand anders te bespreken want ik schaam me best dat dit gebeurd is, okal was ik wel gewoon aan de pil. Misschien een vergeten ofzo, ik weet niet, er is ergens iets verkeerds gegaan. Maar het meeste pijn doet het dat ik het gewoon echt niet met hem kan delen...
In life, every ending is a new beginning..
pi_114562585
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef LaLouchi het volgende:
Hey you guys..

Ik heb gisteren een miskraam gehad. Ik wist niet dat ik zwanger was, maar wat eruit kwam was gewoon een miskraam. Ik stond onder de douche, en had al paar dagen heel erg kramp in mijn buik en daar lag het. Het kindje was dus ook van ex, en ik denk dat het 4 weken oud was. Ik heb het hem maar niet verteld, ben bang dat hij denkt dat ik aandacht zoek of dat ik het express heb gedaan ofzo. Wat dus allebei niet het geval is. Dus zeg ik maar niks. Maar zou het zo graag met hem delen... Ergens is het maar goed dat dit kindje niet is blijven zitten, maar het doet me toch verdriet. Dit was wat we zo graag wilde..

Afgelopen weekend heb ik hem ook niet gezien, want hij zei dat hij dat dit weekend niet trok, dat hij erg in de knoop zit en alles op een rijtje wil zetten. Heb hierop maar gezegd dat hij mij maar opzoekt als hij daar behoefte aan heeft.

Nou.. Het gaat allemaal weer lekker kut dus alles bij elkaar.
Damn,,
Iets in die trant had ik ook. Ex was zwanger, wisten we niet, ze werd verkracht en een paar dagen later lag het in de wc..
pi_114562617
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:59 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Damn,,
Iets in die trant had ik ook. Ex was zwanger, wisten we niet, ze werd verkracht en een paar dagen later lag het in de wc..
Ja, en het was echt niet te missen wat dit was. Ik heb al een keer een miskraam gehad toen we nog gelukkig samen waren 2 jaar geleden, en het zag er hetzelfde uit.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114562645
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:00 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja, en het was echt niet te missen wat dit was. Ik heb al een keer een miskraam gehad toen we nog gelukkig samen waren 2 jaar geleden, en het zag er hetzelfde uit.
Denk sowieso wel beter dat je het niet heb gehouden. Het is alleen jammer dat het op deze manier moet. Waar denk je dat het door komt dat het 2x niet goed is gegaan :o ? Blijft zwaar kut en wens je heel veel sterkte :*
pi_114562729
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:02 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Denk sowieso wel beter dat je het niet heb gehouden. Het is alleen jammer dat het op deze manier moet. Waar denk je dat het door komt dat het 2x niet goed is gegaan :o ? Blijft zwaar kut en wens je heel veel sterkte :*
Ik heb geen idee. Ik heb wel al een gezonde dochter, dus ik neem aan dat het stom toeval is. Zat ook ruim 2 jaar tussen. Ik koppel het dus niet echt aan elkaar. Maar als ik geweten had dat ik zwanger was, en het ging wel goed dan had ik het wss wel gehouden. Ik neem dus aan dat dit niet was voorbestemd.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 juli 2012 @ 13:05:51 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114562760
Stel je ex alleen wel op de hoogte van je deadline...

En brrr wat een verhaal... sterkte meis...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114562779
Ja dat doe ik als ik hem zie, denk dat dat over 2 weken is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114562809
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja dat zou ik ook graag willen, ware het niet dat mijn vaste maatschappelijker werker op vakantie is tot 7 september. Ik wil niet naar iemand die ik niet ken hiermee, dus ja.. Durf het verder ook niet met iemand anders te bespreken want ik schaam me best dat dit gebeurd is, okal was ik wel gewoon aan de pil. Misschien een vergeten ofzo, ik weet niet, er is ergens iets verkeerds gegaan. Maar het meeste pijn doet het dat ik het gewoon echt niet met hem kan delen...
Tot die tijd heb je geen overbruggingscontact? Als het je te veel wordt, zou ik het alsnog wel doen :{.
Je schaamte is een normale reactie, al zou je er volgens mij iets meer aan hebben om je er 'overheen' te zetten en de last in ieder geval te 'delen'. Maar dat kost tijd..
Blijf in ieder geval hier posten!
En over dat laatste.. Ja, het is de rauwe werkelijkheid..
pi_114562882
Ja als het teveel word dan trek ik aan de bel. Het scheelt wel dat ik hier post, en dat ik vakantie heb, ga veel weg met mijn dochtertje :)

Tja de werkelijkheid is dat hij er toch niet voor me gaat zijn. En dat gaat me alleen maar meer kwetsen. Daar kan ik nu niet mee omgaan, dus ga ik hem uit zelfbescherming een beetje uit de weg. Ik zie hem vrijdag als hij mijn dochter komt halen wel even, maar ook dan ga ik er niks over zeggen. Ik moet het alleen doen. Hoe wrang dat ook is. Dat heeft hij me meer dan duidelijk gemaakt..
In life, every ending is a new beginning..
pi_114563146
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef LaLouchi het volgende:
Ja als het teveel word dan trek ik aan de bel. Het scheelt wel dat ik hier post, en dat ik vakantie heb, ga veel weg met mijn dochtertje :)

Tja de werkelijkheid is dat hij er toch niet voor me gaat zijn. En dat gaat me alleen maar meer kwetsen.Ik moet het alleen doen. Hoe wrang dat ook is. Dat heeft hij me meer dan duidelijk gemaakt..
Heb je dan niet al gelijk een antwoord op je vraag of je hem nog wel een kans moet geven? Als je het idee hebt dit niet te kunnen delen met hem... Een van de pijnlijkste dingen die je mee kan maken in je leven.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114563683
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:21 schreef QEX het volgende:

[..]

Heb je dan niet al gelijk een antwoord op je vraag of je hem nog wel een kans moet geven? Als je het idee hebt dit niet te kunnen delen met hem... Een van de pijnlijkste dingen die je mee kan maken in je leven.
Misschien. Ben bang voor zijn reactie. Dat hij boos word of zegt dat ik het verzin oid. En dat kan ik er nu niet bij hebben.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114563968
snap ik. sterkte meis en je weet me te vinden.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114564083
Iemand zin om te tjilluh op scheveningen :@
pi_114565109
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef QEX het volgende:
snap ik. sterkte meis en je weet me te vinden.
Thnx :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114568523
Ze heeft bekend dat ze met 1 of andere relnicht uit een club in de flow zit en dat het bij hem beter voelt :')
pi_114568850
Vinden jullie dat ik het hem moet vertellen? Hij appte net hoe het ging nu ik alleen in ons huis woon.. Dan doet hij weer zo aardig maar ben zo bang voor zijn reactie en de gevolgen. Toch voelt het ergens oneerlijk als ik niks zeg, het was uiteindelijk ook zijn kind..
In life, every ending is a new beginning..
pi_114568953
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:32 schreef LaLouchi het volgende:
Vinden jullie dat ik het hem moet vertellen? Hij appte net hoe het ging nu ik alleen in ons huis woon.. Dan doet hij weer zo aardig maar ben zo bang voor zijn reactie en de gevolgen. Toch voelt het ergens oneerlijk als ik niks zeg, het was uiteindelijk ook zijn kind..
Zou het wel zeggen.
pi_114569035
Waarom?
In life, every ending is a new beginning..
pi_114569125
Nja zoals je zelf al zegt. Hij heeft er recht op om het te weten.
pi_114569244
Ook terwijl hij aangeeft al enorm in de knoop te zitten? Dit gaat een harde klap worden voor hem, eentje die ik zeker weten moet gaan incasseren..
In life, every ending is a new beginning..
pi_114569325
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef LaLouchi het volgende:
Ook terwijl hij aangeeft al enorm in de knoop te zitten? Dit gaat een harde klap worden voor hem, eentje die ik zeker weten moet gaan incasseren..
Als het je dwarszit moet je het gewoon vertellen. Zou het dan wel gelijk doen want zelf lijkt me het beter dat ie het nu weet en niet straks als het weer goed met hem gaat dat ie weer terugvalt
pi_114570398
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef LaLouchi het volgende:
Ook terwijl hij aangeeft al enorm in de knoop te zitten? Dit gaat een harde klap worden voor hem, eentje die ik zeker weten moet gaan incasseren..
Ja maar als je het later verteld kan ik me ook voorstellen dat hij het er moeilijker mee zal hebben. Maar goed jij zit in een hele moeilijke situatie nu. Ik zou het vertellen, maar dat ben ik.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114572178
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef LaLouchi het volgende:
Ook terwijl hij aangeeft al enorm in de knoop te zitten? Dit gaat een harde klap worden voor hem, eentje die ik zeker weten moet gaan incasseren..
Nee, die klap hoef jij niet te incasseren. Hij heeft je genoeg gekwetst. Je hoeft niet nog meer onder zijn onvermogen te lijden.
pi_114574369
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Charcot het volgende:

[..]

Nee, die klap hoef jij niet te incasseren. Hij heeft je genoeg gekwetst. Je hoeft niet nog meer onder zijn onvermogen te lijden.
Ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen als ik het hem vertel.. :N
In life, every ending is a new beginning..
pi_114574433
maar is dat jou probleem? En nu moet je het alleen verwerken.

[ Bericht 46% gewijzigd door QEX op 23-07-2012 23:33:09 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114574490
Ik zit heel erg te twijfelen om nu haar spullen bij het vuilnis te flikkeren.
Ergens vind ik het zonde maar andere kant hoef ik het niet.
pi_114574570
Aaaaand its gone
pi_114574646
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:26 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen als ik het hem vertel.. :N
Gewoon aangeven. 'Ik vertel je dit omdat het ook jouw kind is, kijk maar wat je met deze informatie gaat doen. Verder ga ik niet reageren op eventuele pogingen tot contact, tenzij het volwassen en respectvol is en blijft'.

Toevoeging: maak er maar van dat na de eerste keer woede en beledigingen je het contact stopzet en meteen begint met de voorbereidingen van de scheiding (als je daar achter staat tenminste)

Zoiets?

[ Bericht 10% gewijzigd door Charcot op 23-07-2012 19:41:57 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 19:36:05 #181
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114574674
Goed, lang getwijfeld of ik m'n verhaal hier zou posten, maar doe het toch maar.

Ongeveer een jaar geleden heeft m'n vriendin na een relatie van 3 jaar het uitgemaakt om een vage reden, eigenlijk is het van de een op de andere dag uitgeraakt.
Uiteraard heb ik het hier heel moeilijk mee gehad, maar heb het toch moeten accepteren. Helaas zag ik haar nog altijd 2/3 keer per week, zij was de beste vriendin van mijn beste vriend, dus met verjaardagen, feestjes, uitgaan, altijd kwam ik haar weer tegen.

Nu heb ik het contact met haar al lange tijd verbroken, puur om zelfbescherming, ik kon het eigenlijk niet accepteren dat het allemaal zo moest zijn.

Ongeveer 4 weken geleden zijn we met een groep op kamp geweest, zij was ook mee. Hier raakten we weer aan de praat en kwam het contact weer tot stand, met als resultaat dat zij vorige week voor het eerst weer bij mij thuis is geweest. Dit was erg gezellig en het voelde als vanouds.

In de dagen erna werd het contact alleen maar meer en meer, totdat zij een paar dagen geleden tegen me zei dat ze alles ervoor over had om onze relatie weer te herstellen. Ik heb haar afgewezen, ondanks dat ik dat heel erg moeilijk vond. Er is simpelweg te veel gebeurt en denk niet dat ik haar ooit nog recht in de ogen aan kan kijken.

Een paar uur later, nadat ik haar had afgewezen, hoorde ik dat zij inmiddels verkering heeft met een andere jongen, en gister is ze samen met hem op vakantie gegaan. Ze zijn samen naar mijn beste vriend, die in het zuiden op de camping staat met zijn vriendin...

Wat rest is een heel raar gevoel van onrechtvaardigheid, eigenlijk het gevoel van: ik had daar moeten zijn, waarom is het zo gelopen, etc. etc. Met aan de andere kant het gevoel van: ze is niet eerlijk tegen mij geweest, het is maar beter dat je haar hebt afgewezen, anders had ik later gehoord dat ze verkering had en al een vakantie had gepland...

Zo, een verhaal schrijven lucht op, wellicht voor de meesten een zeurverhaal, maar voor mij helaas de harde waarheid. Ik zal alles moeten accepteren, hoewel ik dat een jaar na dato nog steeds erg lastig vind.
pi_114574723
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen om nu haar spullen bij het vuilnis te flikkeren.
Ergens vind ik het zonde maar andere kant hoef ik het niet.
'als ik binnen nu en een week niets hoor over het terugwillen van jouw spullen gaan ze weg.'

Over je laatste post heen gelezen

:P

[ Bericht 10% gewijzigd door Charcot op 23-07-2012 19:42:55 (never mind) ]
pi_114574802
@Reemy, jeetje. Wees blij dat je van haar af bent. Volgens mij betekende je net niet genoeg voor d'r.
pi_114575055
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef Charcot het volgende:

[..]

Gewoon aangeven. 'Ik vertel je dit omdat het ook jouw kind is, kijk maar wat je met deze informatie gaat doen. Verder ga ik niet reageren op eventuele pogingen tot contact, tenzij het volwassen en respectvol is en blijft'.

Toevoeging: maak er maar van dat na de eerste keer woede en beledigingen je het contact stopzet en meteen begint met de voorbereidingen van de scheiding (als je daar achter staat tenminste)

Zoiets?
Ja dat is miss wel iets :).hij komt miss deze week langs, denk dat ik het hem dan vertel.

Nee QEX het moet niet mijn probleem zijn, maar zo voelt het nu wel.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 juli 2012 @ 19:51:07 #185
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114575278
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Reemy het volgende:
Ongeveer een jaar geleden heeft m'n vriendin na een relatie van 3 jaar het uitgemaakt om een vage reden, eigenlijk is het van de een op de andere dag uitgeraakt.
Je hebt juist gehandeld. Geloof me, want het zou me niet verbazen als ze hetzelfde truucje weer zou herhalen als je iets met haar weer was begonnen. Het vertrouwens is dan gewoon weg, tenminste zo is het bij mij gegaan. Het feit dat ze na een paar dagen dat ze is afgewezen alweer verkering met een andere jongen heeft zegt genoeg; ze wilde geen verkering met jou of met die jongen waar ze het nu mee heeft; ze wilde gewoon verkering.

Ik vind het beetje respectloos van haar, maar daarom ook goed dat je haar hebt afgewezen. Ik vind dat echt heel knap van je iig en wens je nog veel sterkte toe, maar komt goed ;)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114575365
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

'als ik binnen nu en een week niets hoor over het terugwillen van jouw spullen gaan ze weg.'

Over je laatste post heen gelezen

:P
Nja het zat zo, was bij haar langs geweest was gezellig,
naast haar in bed gelegen eff een half uurtje en het voelde goed.
Volgende dag weer alleen maar ruzie en ik heb tegen haar gezegd
hoe ik me voel, hoe het nu met me gaat en dat soort dingen.
Zei reageerde erop dat het haar allemaal niet kon boeien.
Als laatst had ik gevraagd om gewoon nog enigszins contact
te houden tot ze haar spullen ging ophalen en als ze dan hier was
om nog even te praten. Echter gaat ze zo respectloos met me om
dat ik dat aanbod heb afgewezen. Ik zei sorry laten we toch maar
geen contact houden.
Haar antwoord;
Wat jij wil gooz ;) wat jij wil.
Ik zit nu lekker op het strand dronken te zijn.
Daarop heb ik geantwoord dat ik er niet eens energie meer in ga
steken en heb haar spullen gepakt en in de kliko gegooid.
Foto gemaakt naar der toe gestuurd en geblokkeerd :)
  maandag 23 juli 2012 @ 19:54:10 #187
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114575403
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:53 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nja het zat zo, was bij haar langs geweest was gezellig,
naast haar in bed gelegen eff een half uurtje en het voelde goed.
Volgende dag weer alleen maar ruzie en ik heb tegen haar gezegd
hoe ik me voel, hoe het nu met me gaat en dat soort dingen.
Zei reageerde erop dat het haar allemaal niet kon boeien.
Als laatst had ik gevraagd om gewoon nog enigszins contact
te houden tot ze haar spullen ging ophalen en als ze dan hier was
om nog even te praten. Echter gaat ze zo respectloos met me om
dat ik dat aanbod heb afgewezen. Ik zei sorry laten we toch maar
geen contact houden.
Haar antwoord;
Wat jij wil gooz ;) wat jij wil.
Ik zit nu lekker op het strand dronken te zijn.
Daarop heb ik geantwoord dat ik er niet eens energie meer in ga
steken en heb haar spullen gepakt en in de kliko gegooid.
Foto gemaakt naar der toe gestuurd en geblokkeerd :)
^O^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 23 juli 2012 @ 19:58:41 #188
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114575576
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Je hebt juist gehandeld. Geloof me, want het zou me niet verbazen als ze hetzelfde truucje weer zou herhalen als je iets met haar weer was begonnen. Het vertrouwens is dan gewoon weg, tenminste zo is het bij mij gegaan. Het feit dat ze na een paar dagen dat ze is afgewezen alweer verkering met een andere jongen heeft zegt genoeg; ze wilde geen verkering met jou of met die jongen waar ze het nu mee heeft; ze wilde gewoon verkering.

Ik vind het beetje respectloos van haar, maar daarom ook goed dat je haar hebt afgewezen. Ik vind dat echt heel knap van je iig en wens je nog veel sterkte toe, maar komt goed ;)
Thanks MrMonkeyman, ik denk inderdaad dat ze hetzelfde trucje weer zou herhalen. Neemt niet weg dat ik me dr wel heel kloten om voel en me afvraag of ik juist gehandeld heb. Er is altijd een stemmetje in het achterhoofd dat het allemaal wil goedpraten, zo goedgelovig ben ik helaas...
  maandag 23 juli 2012 @ 20:02:36 #189
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114575753
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef Reemy het volgende:

[..]

Thanks MrMonkeyman, ik denk inderdaad dat ze hetzelfde trucje weer zou herhalen. Neemt niet weg dat ik me dr wel heel kloten om voel en me afvraag of ik juist gehandeld heb. Er is altijd een stemmetje in het achterhoofd dat het allemaal wil goedpraten, zo goedgelovig ben ik helaas...
Is niet goedgelovig, is gewoon omdat je zo erg op haar verliefd bent geweest. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt; ik was zwaar verliefd geworden op een meisje en ben op een dag gewoon gedumpt. De manier waarop ze naderhand met me is omgegaan en hoe ze erover praatte vond ik respectloos en kil, alsof het niets was wat we samen hadden gehad.

Ik wilde ook in het begin terug bij haar zijn, maar ik besef nu dat de persoon waar ik verliefd op ben geweest niet meer is en ook niet meer zal terugkomen. Heeft hartstikke pijn gedaan bij mij en heb ook tijdje dat stemmetje gehad, maar dat heeft gewoon tijd nodig.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114575783
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Reemy het volgende:
Goed, lang getwijfeld of ik m'n verhaal hier zou posten, maar doe het toch maar.

Ongeveer een jaar geleden heeft m'n vriendin na een relatie van 3 jaar het uitgemaakt om een vage reden, eigenlijk is het van de een op de andere dag uitgeraakt.
Uiteraard heb ik het hier heel moeilijk mee gehad, maar heb het toch moeten accepteren. Helaas zag ik haar nog altijd 2/3 keer per week, zij was de beste vriendin van mijn beste vriend, dus met verjaardagen, feestjes, uitgaan, altijd kwam ik haar weer tegen.

Nu heb ik het contact met haar al lange tijd verbroken, puur om zelfbescherming, ik kon het eigenlijk niet accepteren dat het allemaal zo moest zijn.

Ongeveer 4 weken geleden zijn we met een groep op kamp geweest, zij was ook mee. Hier raakten we weer aan de praat en kwam het contact weer tot stand, met als resultaat dat zij vorige week voor het eerst weer bij mij thuis is geweest. Dit was erg gezellig en het voelde als vanouds.

In de dagen erna werd het contact alleen maar meer en meer, totdat zij een paar dagen geleden tegen me zei dat ze alles ervoor over had om onze relatie weer te herstellen. Ik heb haar afgewezen, ondanks dat ik dat heel erg moeilijk vond. Er is simpelweg te veel gebeurt en denk niet dat ik haar ooit nog recht in de ogen aan kan kijken.

Een paar uur later, nadat ik haar had afgewezen, hoorde ik dat zij inmiddels verkering heeft met een andere jongen, en gister is ze samen met hem op vakantie gegaan. Ze zijn samen naar mijn beste vriend, die in het zuiden op de camping staat met zijn vriendin...

Wat rest is een heel raar gevoel van onrechtvaardigheid, eigenlijk het gevoel van: ik had daar moeten zijn, waarom is het zo gelopen, etc. etc. Met aan de andere kant het gevoel van: ze is niet eerlijk tegen mij geweest, het is maar beter dat je haar hebt afgewezen, anders had ik later gehoord dat ze verkering had en al een vakantie had gepland...

Zo, een verhaal schrijven lucht op, wellicht voor de meesten een zeurverhaal, maar voor mij helaas de harde waarheid. Ik zal alles moeten accepteren, hoewel ik dat een jaar na dato nog steeds erg lastig vind.
Niet twijfelen gewoon posten :D
Het lucht op en je krijgt fatsoenlijke tips/antwoord.
Mij helpt het iig om met lotgenoten te praten :P
  maandag 23 juli 2012 @ 20:07:25 #191
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114575956
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Is niet goedgelovig, is gewoon omdat je zo erg op haar verliefd bent geweest. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt; ik was zwaar verliefd geworden op een meisje en ben op een dag gewoon gedumpt. De manier waarop ze naderhand met me is omgegaan en hoe ze erover praatte vond ik respectloos en kil, alsof het niets was wat we samen hadden gehad.

Ik wilde ook in het begin terug bij haar zijn, maar ik besef nu dat de persoon waar ik verliefd op ben geweest niet meer is en ook niet meer zal terugkomen. Heeft hartstikke pijn gedaan bij mij en heb ook tijdje dat stemmetje gehad, maar dat heeft gewoon tijd nodig.
Jup, gelukkig zie ik haar nu niet vaak meer, denk alleen af en toe nog met verjaardagen. Scheelt wel dat ik haar niet meer zoveel zie, hopelijk kom ik er dan wat sneller overheen. Denk ook dat het uiteindelijk de beste keus is geweest en dat inderdaad de persoon op wie ik verliefd was nooit 100% meer terugkomt
  maandag 23 juli 2012 @ 20:08:53 #192
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114576035
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Reemy het volgende:

[..]

Jup, gelukkig zie ik haar nu niet vaak meer, denk alleen af en toe nog met verjaardagen. Scheelt wel dat ik haar niet meer zoveel zie, hopelijk kom ik er dan wat sneller overheen. Denk ook dat het uiteindelijk de beste keus is geweest en dat inderdaad de persoon op wie ik verliefd was nooit 100% meer terugkomt
Die kan gewoon nooit meer terugkomen, want jullie verleden is nu compleet anders.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:11:11 #193
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114576174
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Die kan gewoon nooit meer terugkomen, want jullie verleden is nu compleet anders.
Klopt, is ook zo, die kan nooit meer terugkomen.
pi_114577225
Heerlijk nummertje :)

pi_114586525
@ lalouchi;

Je kunt hem natuurlijk ook schrijven als je het moeilijk vind. Maar het voor je houden lijkt me het allermoeilijkste.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114586849
Het is niet alleen moeilijk, het is ook niet nodíg. Ze is bang dat ze zijn shit moet incasseren. Dat hoeft niet. Zijn gebrek aan vermogen er op een fatsoenlijke manier mee om te gaan is zijn probleem. Hou het dan ook gewoon bij hem. Zij is degene die de grens bepaalt, niet hij, want het is zijn gebrek.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:01:40 #197
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114587658
Ik moet zeggen dat het succes/complimenten van mijn fotografie de pijn aanzienlijk verzacht :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114587899
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik moet zeggen dat het succes/complimenten van mijn fotografie de pijn aanzienlijk verzacht :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:10:15 #199
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114587972
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef Charcot het volgende:

[..]

Pics!
Userfoto's #282
Userfoto's #282


quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:08 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Meer Johnny Depp
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114588341
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Userfoto's #282
Userfoto's #282

[..]

:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!

Hoe heeft dat jouw leven gered? Fotografie- complimenten-erin geloven- leuke bijkomstigheden-meer complimenten? Zoiets? Sorry, ben even te slaperig om een uitgebreide reactie te typen :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:33:01 #201
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114588812
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef Charcot het volgende:

[..]

Mooi!

Hoe heeft dat jouw leven gered? Fotografie- complimenten-erin geloven- leuke bijkomstigheden-meer complimenten? Zoiets? Sorry, ben even te slaperig om een uitgebreide reactie te typen :+
Gewoon, positieve reacties en veel redenen om naar buiten te gaan en mensen aan te spreken. Actief bezig zijn.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114594240
@QEX, nee ik schrijf hem niet. Hij komt wss deze week langs, dan vertel ik het. Wil het wel irl doen.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:20:26 #203
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114595488
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Gewoon, positieve reacties en veel redenen om naar buiten te gaan en mensen aan te spreken. Actief bezig zijn.
Cool! Ben ook op zoek naar iets anders om te gaan doen, ben erg druk met werk en sport, maar zoek eigenlijk een nieuwe hobby erbij om m'n leven een iets andere wending te geven.
pi_114599897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef Reemy het volgende:

[..]

Cool! Ben ook op zoek naar iets anders om te gaan doen, ben erg druk met werk en sport, maar zoek eigenlijk een nieuwe hobby erbij om m'n leven een iets andere wending te geven.
Als je maar niet gaat schrijven ;)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:13:22 #205
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114599952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef Reemy het volgende:

[..]

Cool! Ben ook op zoek naar iets anders om te gaan doen, ben erg druk met werk en sport, maar zoek eigenlijk een nieuwe hobby erbij om m'n leven een iets andere wending te geven.
Als je wilt gaan fotograferen, ik heb nog een leuke spiegelreflex in de verkoop :)

[TK]Canon 500D - zeer complete uitrusting.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:27:06 #206
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114600316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef QEX het volgende:

[..]

Als je maar niet gaat schrijven ;)
Haha nee, zeker niet! @danger.mouse, no thanks;)
pi_114600452
@dangermouse; als ik het geld kon missen had ik het gedaan.
Geweldig om te doen fotograferen. (maar herinnerd te veel aan mijn ex dus even in de koelkast gezet zeg maar)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:34:30 #208
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114600525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef QEX het volgende:
(maar herinnerd te veel aan mijn ex dus even in de koelkast gezet zeg maar)
Wanneer haal je hem er dan uit?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114600559
LOL, wanneer ik er aan toe ben.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:36:40 #210
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114600579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef QEX het volgende:
LOL, wanneer ik er aan toe ben.
Moet je hem wel ff opwarmen heh
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114600676
;)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114600760
Nou jongentjes en meisjes :P
Mijn ex zit dus op kamertraining/begeleid wonen.
Weet niet of ik dat verteld had maar bij deze.
De begeleiders + een ex van haar belde me vannacht wakker rond 3 uur.
Mijn ex was dus niet thuisgekomen en werd vermist.
Iedereen helemaal in de stress. Kind is labiel en had het al eerder over
zelfmoord en dergelijke. Blijkt ze de dag ervoor met een gozer naar
het strand te zijn gegaan en zich helemaal lam gezopen.
Nja 1+1=3 dus die heeft gewoon lekker liggen ketsen haar kennende :)
Hele ruzie gehad met die ex dat ik haar nog moet blijven helpen en weet ik het allemaal.
Heb gezegd ik stop er geen tijd en energie meer in. Heb het nu geaccepteerd dat het
gewoon een achterlijk labiel wijf is. Punt.
Op het moment gaat het goed heb alleen vrij weinig te doen nu :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:44:45 #213
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114600774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef QEX het volgende:
;)
Maar heb je geen andere hobbies dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:45:40 #214
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114600803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
Hele ruzie gehad met die ex dat ik haar nog moet blijven helpen en weet ik het allemaal.
Heb gezegd ik stop er geen tijd en energie meer in. Heb het nu geaccepteerd dat het
gewoon een achterlijk labiel wijf is. Punt.
Op het moment gaat het goed heb alleen vrij weinig te doen nu :')
Je wordt met de dag sterker merk ik. Ga anders lekker sporten gast :s)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114600865
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Je wordt met de dag sterker merk ik. Ga anders lekker sporten gast :s)
Geen geld om te sporten en geen motivatie om in me eentje te gaan :P
pi_114600890
mr M; die spoiler is geen hobby maar een slechte gewoonte. Grappig genoeg ben ik niet opnieuw begonnen met nagelbijten. Heb genoeg hobbys maar lukt me niet ze te doen. Lees normaal heel veel; lukt me nu nauwelijks een hoofdstuk te lezen en normaal is het een boek per week minimaal. ik schrijf maar ook dat lukt niet. Verder heel creatief met dingen maken, maar dat is volgens de psycholoog het eerste wat weg gaat en het laatste wat terugkomt, dus afwachten maar.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114600922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Geen geld om te sporten en geen motivatie om in me eentje te gaan :P
Lekker wandelen, kost niks. Sleep een vriend mee of zo.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114600932
Net trouwens wel ritje op de motor gemaakt. Ging niet zo heel denderend als ik me gedachte er niet bij heb :') Leverde spannende momentjes op haha
pi_114600943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef QEX het volgende:

[..]

Lekker wandelen, kost niks. Sleep een vriend mee of zo.
Ik heb geen vrienden :'(
En heb al uurtje gelopen :P
pi_114600971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:50 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden :'(
En heb al uurtje gelopen :P
dan heb je een nieuwe bezigheid :D Vrienden maken :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114600978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Geen geld om te sporten en geen motivatie om in me eentje te gaan :P
Als je echt zou willen sporten zijn er genoeg dingen die je met meerdere personen kunt doen, die je geen cent gaan kosten ;).
pi_114601005
Ex en ik hadden zelfde vrienden. Kende ze allemaal via mij.
Maar jongens lopen nu eenmaal hun lul achterna :P
pi_114601030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ex en ik hadden zelfde vrienden. Kende ze allemaal via mij.
Maar jongens lopen nu eenmaal hun lul achterna :P
wat een kutvrienden, dan moet je ze ook niet willen :X
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114601051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

wat een kutvrienden, dan moet je ze ook niet willen :X
Klopt, hoef ze ook niet :P
pi_114601057
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt, hoef ze ook niet :P
ga dan achter hun zusjes aan :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114601076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ga dan achter hun zusjes aan :D
Die horen ook allemaal bij de vriendengroep :D
Wel een keer met 1tje wat gedaan haha :P
pi_114601079
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Als je echt zou willen sporten zijn er genoeg dingen die je met meerdere personen kunt doen, die je geen cent gaan kosten ;).
Bij mij in de stad hebben ze zelfs een speeltuin met een stukje met toestellen voor volwassenen. (sportschooltoestellen) Maak flyers en stop ze bij mensen in de brievenbus, wie weet zijn er meer mensen die een of meerdere keren per week willen lopen. En maak je gelijk nieuwe vrienden.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114601092
Onzin, echte vrienden zouden dat nooit doen. Weet je gelijk wat je aan ze hebt. Zijn personen die je niet eens in je leven moet willen hebben joh, hadden je bij de eerste de beste tegenslag waarschijnlijk direct al achter zich gelaten. Leuk om mee te feesten en soms wat te doen maar geen échte vrienden imo ;)
pi_114601117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:55 schreef Hazzard het volgende:
Onzin, echte vrienden zouden dat nooit doen. Weet je gelijk wat je aan ze hebt. Zijn personen die je niet eens in je leven moet willen hebben joh, hadden je bij de eerste de beste tegenslag waarschijnlijk direct al achter zich gelaten. Leuk om mee te feesten en soms wat te doen maar geen échte vrienden imo ;)
Inderdaad was ook wel de pijnlijke waarheid.
Maar owee als hun ergens mee zitten dan vragen ze wel of je eff langs ken komen.
pi_114601123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:55 schreef QEX het volgende:

[..]

Bij mij in de stad hebben ze zelfs een speeltuin met een stukje met toestellen voor volwassenen. (sportschooltoestellen) Maak flyers en stop ze bij mensen in de brievenbus, wie weet zijn er meer mensen die een of meerdere keren per week willen lopen. En maak je gelijk nieuwe vrienden.
kans op weirdos is ongeveer 99% :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:04:29 #231
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114601408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:48 schreef QEX het volgende:
mr M; die spoiler is geen hobby maar een slechte gewoonte.
Ik ga Tom Waits achterna :7
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114601429
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik ga Tom Waits achterna :7
in het graf? :o
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:08:23 #233
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114601541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

in het graf? :o
Tom Waits krijg je niet zo snel dood :7
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114601693
Het kreng stalkt me :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:18:54 #235
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114601873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
Het kreng stalkt me :')
Dat heb ik ook gehad, dat vond ik eigenlijk heel bizar. Ik had haar een aantal maanden geleden zelfs dronken aan de deur gehad en ze wou met geen mogelijkheid meer weg. Heb haar de deurt uitgezet, maar bleef maar aanbellen. Uiteindelijk haar ouders moeten inschakelen, want de hele buurt werd wakker... bizar
pi_114601916
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Reemy het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad, dat vond ik eigenlijk heel bizar. Ik had haar een aantal maanden geleden zelfs dronken aan de deur gehad en ze wou met geen mogelijkheid meer weg. Heb haar de deurt uitgezet, maar bleef maar aanbellen. Uiteindelijk haar ouders moeten inschakelen, want de hele buurt werd wakker... bizar
Oh zo erg is het dan weer net niet. Ze belt me op en smst me.
Ze zegt dat ze me "helemaal de kanker in gaat trappen" en dat ik maar beter weg kan gaan.
Ik moest er stiekem eigenlijk wel om lachen :@
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:24:15 #237
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114602052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:20 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Oh zo erg is het dan weer net niet. Ze belt me op en smst me.
Ze zegt dat ze me "helemaal de kanker in gaat trappen" en dat ik maar beter weg kan gaan.
Ik moest er stiekem eigenlijk wel om lachen :@
Hmm, weet niet wat ik erger zou vinden haha! Maar bedreigen is idd een beetje om te lachen...
pi_114602320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Reemy het volgende:

[..]

Hmm, weet niet wat ik erger zou vinden haha! Maar bedreigen is idd een beetje om te lachen...
Ze heeft een beetje frustratie geloof ik :P
Nu het mij allemaal niet zoveel meer doet probeert ze weer op een andere manier aandacht te vragen.
Heb haar idd via de tel vierkant uitgelachen en zit nu ook met een smile op me face haha :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:36:25 #239
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114602466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ze heeft een beetje frustratie geloof ik :P
Nu het mij allemaal niet zoveel meer doet probeert ze weer op een andere manier aandacht te vragen.
Heb haar idd via de tel vierkant uitgelachen en zit nu ook met een smile op me face haha :D
:D
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:03:58 #240
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114603394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ze heeft een beetje frustratie geloof ik :P
Nu het mij allemaal niet zoveel meer doet probeert ze weer op een andere manier aandacht te vragen.
Heb haar idd via de tel vierkant uitgelachen en zit nu ook met een smile op me face haha :D
Nice, goed bezig. Feels good, doesn't it?!
pi_114603466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef Reemy het volgende:

[..]

Nice, goed bezig. Feels good, doesn't it?!
Ergens voelt het wel goed inderdaad. Maar nog steeds de leegte en beetje verneukt dat ze dit iemand aan kan doen. Maar goed :)
pi_114603521
Kreeg net een appje hoe het ging.. Heb maar gezegd goed hoor. Ik hoop dat hij langskomt, maar wil het niet vragen. Moet nu maar uit hem komen..
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:15:30 #243
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114603740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ergens voelt het wel goed inderdaad. Maar nog steeds de leegte en beetje verneukt dat ze dit iemand aan kan doen. Maar goed :)
NWA opzetten
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114603842
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

NWA opzetten
Ik zit lekker Dominator te luisteren ja :(
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:25:23 #245
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114604013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ergens voelt het wel goed inderdaad. Maar nog steeds de leegte en beetje verneukt dat ze dit iemand aan kan doen. Maar goed :)
Ja, kan ik me goed voorstellen...raar waar sommige mensen toe in staat zijn, terwijl je ze heel anders hebt meegemaakt..
pi_114604053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:25 schreef Reemy het volgende:

[..]

Ja, kan ik me goed voorstellen...raar waar sommige mensen toe in staat zijn, terwijl je ze heel anders hebt meegemaakt..
Klopt.
Beetje schizofreen geloof ik.
Eerst had ik medelijde dat ze al die onzin had.
Nu gun ik het haar zelfs. She's nothing better.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:29:38 #247
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114604136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt.
Beetje schizofreen geloof ik.
Eerst had ik medelijde dat ze al die onzin had.
Nu gun ik het haar zelfs. She's nothing better.
Dat schizofrene herken ik, het is alsof diegene echt 2 persoonlijkheden heeft. De ene persoonlijkheid vind je nog steeds heel erg leuk, maar de andere verschrikkelijk. Ik vind het zelf lastig om de leuke persoonlijkheid te vergeten, probeer soms het allemaal maar een beetje goed te praten wat ze allemaal heeft gedaan. Maar de andere kant van haar ben ik wel helemaal klaar mee!
pi_114604275
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:29 schreef Reemy het volgende:

[..]

Dat schizofrene herken ik, het is alsof diegene echt 2 persoonlijkheden heeft. De ene persoonlijkheid vind je nog steeds heel erg leuk, maar de andere verschrikkelijk. Ik vind het zelf lastig om de leuke persoonlijkheid te vergeten, probeer soms het allemaal maar een beetje goed te praten wat ze allemaal heeft gedaan. Maar de andere kant van haar ben ik wel helemaal klaar mee!
Mijn ex is ook daadwerkelijk in behandeling voor schizofrenie. Eerst had ik verwacht dat het wel los zou lopen. Maar na afgelopen maand allemaal bij elkaar opgeteld denk ik er wel anders over. Snap uberhaupt niet waarom ze al die achterlijke dingen doen. (snuiven, contact opnemen met exen blablabla) Vind het zelf erg zonde en ben er ook wel aardig gekwetst door. Voelt een beetje of in de relatie tijd in een waan zat ofzo. Anyways ik heb een lijstje gemaakt van alle negatieve dingen aan haar. Hielp me best wel eigenlijk. En het werd me ook duidelijk dat ik nooit weer wat met deze persoon te maken wil hebben. Hoe moeilijk het ook is. Zeker ups en downs. Maar langzamerhand kruip ik er wel uit :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:37:04 #249
168005 Reemy
van de remya ja
pi_114604406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Mijn ex is ook daadwerkelijk in behandeling voor schizofrenie. Eerst had ik verwacht dat het wel los zou lopen. Maar na afgelopen maand allemaal bij elkaar opgeteld denk ik er wel anders over. Snap uberhaupt niet waarom ze al die achterlijke dingen doen. (snuiven, contact opnemen met exen blablabla) Vind het zelf erg zonde en ben er ook wel aardig gekwetst door. Voelt een beetje of in de relatie tijd in een waan zat ofzo. Anyways ik heb een lijstje gemaakt van alle negatieve dingen aan haar. Hielp me best wel eigenlijk. En het werd me ook duidelijk dat ik nooit weer wat met deze persoon te maken wil hebben. Hoe moeilijk het ook is. Zeker ups en downs. Maar langzamerhand kruip ik er wel uit :P
Ah, jij had het letterlijk over schizofrenie, ik beeldspraak uiteraard;) Das wel heftig, misschien maar beter zo dan inderdaad, dat kun jij 't beste beoordelen!
pi_114604475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:37 schreef Reemy het volgende:

[..]

Ah, jij had het letterlijk over schizofrenie, ik beeldspraak uiteraard;) Das wel heftig, misschien maar beter zo dan inderdaad, dat kun jij 't beste beoordelen!
Het is inderdaad wel beter nu. Zelf ook wat meer rust in me hoofd. Maar wel jammer dat je eigenlijk verliefd was op iemand die eigenlijk niet "echt" bestond. De ene kant was lief, sociaal en hulpzaam. Eigenlijk perfect. Andere kant was; slettenbak, drugs/drank, agressief. Was best moeilijk soms maar it's all over.
pi_114627083
En hoe staat het ervoor?

Ik heb echt een super leuke dag gehad sinds tijden.
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:12:47 #252
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114627255
Ramen open laten staan, lamp stond aan. Muggen met de hand vangen om ze weer naar buiten te smijten.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114627285
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ramen open laten staan, lamp stond aan. Muggen met de hand vangen om ze weer naar buiten te smijten.
Niet eerst een foto :p?
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:15:02 #254
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114627364
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Niet eerst een foto :p?
Ben ik te brak voor. Beetje lopen stunten vandaag :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114627464
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ben ik te brak voor. Beetje lopen stunten vandaag :')
Van de trap gevallen :P?
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:18:59 #256
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114627596
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Van de trap gevallen :P?
In een gebouw geklommen via muur. Brakke armen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114627817
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

In een gebouw geklommen via muur. Brakke armen.
Dan moet je je usernaam ff veranderen in Spiderman man.:p
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:24:39 #258
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114627876
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dan moet je je usernaam ff veranderen in Spiderman man.:p
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114627919
quote:
Niks gezegd! Het spijt me! :*
  woensdag 25 juli 2012 @ 01:55:10 #260
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114630303
Computer en telefoon opschonen. Formatteren die hap. Dubbel gevoel wel. :{
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_114630458
Hay! dus hier worden tips gegeven over hoe je het beste iemand kan vergeten enzo :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 02:07:39 #262
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_114630481
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 02:05 schreef lieff5 het volgende:
Hay! dus hier worden tips gegeven over hoe je het beste iemand kan vergeten enzo :D
Onder andere. Het is meer je verhaal vertellen zodat anderen je steun en advies kunnen geven over hoe verder te gaan. :)
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_114630528
Oke! Heb zelf niet echt een verhaal ;) vind het wel leuk om mee te lezen mogelijk tips te geven. Iemand loslaten die je eigenlijk niet wil of kan missen is altijd vervelend.
pi_114633326
Heb het hem verteld. Hij kon er niet voor me zijn zei hij :'(
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:58:42 #265
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114633491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef LaLouchi het volgende:
Heb het hem verteld. Hij kon er niet voor me zijn zei hij :'(
Afkappen meis, het is over, uit, bought and paid for...

Bah, zulke jongens zijn goed voor de reputatie van mannen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114633805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef LaLouchi het volgende:
Heb het hem verteld. Hij kon er niet voor me zijn zei hij :'(
Je weet nu overduidelijk waar je aan toe bent.
Als het kan is het misschien fijn om even een paar dagen weg te gaan met je dochertje..?

Sterkte :*
pi_114633834
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Afkappen meis, het is over, uit, bought and paid for...

Bah, zulke jongens zijn goed voor de reputatie van mannen...
Mwah, denk dat hij hiermee alleen het pijnlijke verschil tussen een jongen en een man duidelijk maakt ;)
pi_114633924
@charcot; helaas heb ik daar geen geld voor. Gaan vandaag naar het zwembad, en morgen naar de efteling.

@skull dat is me nu pijnlijk duidelijk. Hij vroeg me kan ik wat voor je doen? "ja even bij me zijn". "dat kan ik niet..."
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:29:17 #269
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114634071
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:18 schreef Charcot het volgende:

[..]

Mwah, denk dat hij hiermee alleen het pijnlijke verschil tussen een jongen en een man duidelijk maakt ;)
Bedankt dat je de woordkeuze oppakt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114635609
@lalouci; wat een !@#$%^&*( zo. Is heel pijnlijk maar duidelijk dat hij al die pijn en twijfel niet waard is. Goed dat je wat kan doen met je dochtertje.


Digitale knuffel
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114635810
Bij alles zegt hij ik kan het niet. Heb gister 2 uur aan de telefoon gehangen met hem, en heb enkel verwijten gekregen over het verleden. Ook dingen van jaren terug, die al uitgepraat waren. Hij heeft 2 opties, of scheiden, of verder gaan. Meer smaken zijn er niet. Maar weer kreeg ik te horen ik kan het niet. Prima. Dan weet ik wat er gaat gebeuren.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114636097
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef LaLouchi het volgende:
Heb het hem verteld. Hij kon er niet voor me zijn zei hij :'(
Whut a dick. Met zo iemand wil je niet samen zijn. Fuck dat
pi_114636134
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:42 schreef LaLouchi het volgende:
Bij alles zegt hij ik kan het niet. Heb gister 2 uur aan de telefoon gehangen met hem, en heb enkel verwijten gekregen over het verleden. Ook dingen van jaren terug, die al uitgepraat waren. Hij heeft 2 opties, of scheiden, of verder gaan. Meer smaken zijn er niet. Maar weer kreeg ik te horen ik kan het niet. Prima. Dan weet ik wat er gaat gebeuren.
Als hij zegt ik kan het niet is er maar 1 smaak. Jij bent de enige die wil(de) vechten. Tijd om de handdoek in de ring te gooien lijkt me.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114636145
Wat een huilie :'). En wanneer de scheiding rond is gaat 'ie zeker weer aan je trekken..
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:35:18 #275
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114637279
Hij komt zwak over zo, maar ken het verleden niet. Veel sterkte iig.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114640952
Het is nu bijna 3 jaar geleden dat we een relatie hadden, ik ben er persoonlijk wel overheen..

Maar beetje raar dat ze nogal vaak in mijn dromen voorkomt. :')
pi_114641859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef kilozout het volgende:
Het is nu bijna 3 jaar geleden dat we een relatie hadden, ik ben er persoonlijk wel overheen..

Maar beetje raar dat ze nogal vaak in mijn dromen voorkomt. :')
Hoe lang was je relatie en heb je na haar nog iets met een ander gehad?
pi_114643218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:00 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hoe lang was je relatie en heb je na haar nog iets met een ander gehad?
Relatie van 2 jaar, daarna wel wat scharrels gehad.. Nooit echt iets serieus voor langere tijd.
pi_114645433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef kilozout het volgende:
Het is nu bijna 3 jaar geleden dat we een relatie hadden, ik ben er persoonlijk wel overheen..

Maar beetje raar dat ze nogal vaak in mijn dromen voorkomt. :')
Hmm weird ik heb dat ook... bij mij is het 2 jaar over nu...

Vind het niet meer erg en slaap er geen minuut minder om, maar HEEL af en toe vind ik het nog wel eens raar dat ik haar dus echt nooit meer spreek, en als we elkaar spreken doen we echt super beleefd en formeel tegen elkaar..

Eergisteravond had ik een BBQ bij een oud collega, die toevallig 2 huizen naast haar woont. Toen ik savonds even een peuk stond te roken dacht ik ''hey verrek'' in die tuin hiernaast heb ik 2 zomers terug weken lang savonds wijn gedronken, geknuffeld (en gesekst :@ ) toen haar ouders op vakantie waren, en van de een op de andere dag ben ik er sindsdien nooit meer geweest eigenlijk en ben ik die mensen helemaal uit het oog verloren..

Niet dat het nog pijnlijk is ofzo, maar geeft wel eens een melangolisch gevoel als ik eraan terugdenk.
pi_114646449
en dan krijg je een brief van de gemeente, dat je burgelijke staat is gewijzigd en of je even wil aangeven of je de naam van je ex wil blijven aanhouden....

En fotos van babies en zwangere vrouwen op fb.
Trek het even niet vandaag.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:41:34 #281
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_114647860
En ik kan hier ook gaan mee schrijven...mijn man en ik gaan uit elkaar na 14 jaar samen zijn en 7 jaar getrouwd.
We hebben geen ruzie, ik hou zelfs ook nog veel van hem maar ik kan gewoon wegens omstandigheden niet meer met hem getrouwd blijven.

Nu wonen we nog samen in een huis, moet dus op zoek naar een eigen plekje voor mij en onze twee dochters, wat niet makelijk is aangezien ik geen inkomen heb.
Heb zelfs geen idee hoe en waar ik moet beginnen om alles geregeld te krijgen maar ga maar eens goed zoeken daarvoor.
Mijn man heeft er heel veel moeite mee, dat doet me ook erg veel pijn maar ik moest nu echt eens voor mezelf kiezen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_114647950
@ snakelady; sterkte, ik weet hoe je je voelt. (18 jaar samen geweest/ruim 10 jaar getrouwd) niet mijn keus overigens.
(folder 'help ik ga scheiden' kan je helpen en maatschappelijk werk heeft vaak ook een spreekuur voor mensen die gaan scheiden; samen of alleen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:46:35 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_114648036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef QEX het volgende:
@ snakelady; sterkte, ik weet hoe je je voelt. (18 jaar samen geweest) niet mijn keus overigens.
Nou, het is in die zin mijn keuze om weg te gaan omdat er gewoon echt te veel is gebeurd waar ik me niet overheen kan zetten, ik hoop dat hij nu ook alles voor zichzelf op orde kan brengen aangezien dit voor hem ook niet goed is geweest.
Maar het doet me zeker ook heel veel verdriet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_114649105
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, het is in die zin mijn keuze om weg te gaan omdat er gewoon echt te veel is gebeurd waar ik me niet overheen kan zetten, ik hoop dat hij nu ook alles voor zichzelf op orde kan brengen aangezien dit voor hem ook niet goed is geweest.
Maar het doet me zeker ook heel veel verdriet.
Tja, als dat echt duidelijk is dan is het misschien beter. Sterkte nogmaals.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114649650
Bah, bah, bah. De liefde en het leven in het algemeen zijn kut! :(
Het is nu al een maand of negen uit met m'n ex (relatie ca. 2 jaar), maar de helft van de tijd denk ik nog steeds aan haar als "mijn vriendin". Ik heb hier al het een ander gelezen, maar nog niet echt iets dat me er overheen heeft kunnen helpen.

Ik wil graag iets nieuws opbouwen, maarja dat gaat ook niet echt aangezien ik net afgestudeerd ben en als het goed is binnen de komende twee/drie maanden tussen de 100 en 2000 kilometer ga verhuizen om te gaan promoveren. Dat zou bijna zeker lange afstand shit betekenen waar ik geen zin in heb, want dat is een groot deel waarom de ex is geëxed. Ik kreeg een geweldige buitenlandse stage aangeboden en heb die aangenomen en mevrouw wilde dat we elkaar elk weekend/twee weekenden zagen.... Afstandtechnisch kon het nét, financieel niet. Elke week(/twee weken) ¤100+ uitgeven aan vliegtickets UK<->BE om alleen bij je lief te zijn, dat is precies een beetje veel op een studentenbudget.

Als iemand nog een gouden tip heeft die nog niet voorbijgekomen is, ik hoor het graag. Helaas kan ik blijkbaar niet echt op mijn echte vrienden rekenen. Die paar die sociaalvaardig genoeg zijn om een relatie gehad te hebben geven niet thuis* en de rest weet niet waar ze over praten. Zie de opmerking: "Oh waarom is <ex> er niet?" op afstudeerfeestje twee weken terug -O- |:(

* Weet je ook gelijk weer hoe veel die waard zijn....

(Beetje chaotische rant, sorry :{ )
pi_114650284
quote:
13s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Bah, bah, bah. De liefde en het leven in het algemeen zijn kut! :(
Het is nu al een maand of negen uit met m'n ex (relatie ca. 2 jaar), maar de helft van de tijd denk ik nog steeds aan haar als "mijn vriendin". Ik heb hier al het een ander gelezen, maar nog niet echt iets dat me er overheen heeft kunnen helpen.

(Beetje chaotische rant, sorry :{ )
Ben al 10 mnd uit elkaar en zelfs off. gescheiden maar ik voel me nog steeds getrouwd. Kan met moeite het woord ex over mijn lippen krijgen. kan me best voorstellen dat ticket te duur is om elke week te doen maar om daar een relatie voor te breken... maar goed dat is mijn zaak niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:20:21 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114650988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef Charcot het volgende:
Wat een huilie :'). En wanneer de scheiding rond is gaat 'ie zeker weer aan je trekken..
Borderline, agressieproblematiek...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114651115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef QEX het volgende:

[..]

Ben al 10 mnd uit elkaar en zelfs off. gescheiden maar ik voel me nog steeds getrouwd. Kan met moeite het woord ex over mijn lippen krijgen. kan me best voorstellen dat ticket te duur is om elke week te doen maar om daar een relatie voor te breken... maar goed dat is mijn zaak niet.
Nee, dat was het niet alleen hoor. Ik had ook geen tijd om zo vaak haar te zien. Zij was al een hele tijd halverwege mijn stage een twee weken durende vakantie aan het plannen, maar ik gaf van het begin af aan al aan dit voor mij moeilijk zou worden. Ik had namelijk al een jaren lange afspraak met mijn ouders lopen dat ik zonder vertraging zou afstuderen, omdat zij alles voor me betalen. Ik heb om die vakantie te redden weekenden en avonden doorgewerkt, maar door allerlei tegenzittende shit moest ik twee weken van te voren afzeggen of drie maanden uitloop (en enkele duizenden euro's extra kosten) op de koop toenemen. Dat was de spreekwoordelijk druppel olifantenpoot die de emmer deed overlopen.

Tijdens een van de laatste gesprekken bleek ook dat we elkaar blijkbaar al twee jaar niet (goed) aanvoelden. En we konden maar moeilijk over gevoelens praten. Voor mijn gevoel gebruikte zij allerlei gesprekstechnieken die ze op haar werk leerde in persoonlijke, emotionele gesprekken. Dat trok ik ook maar vrij moeilijk.
pi_114651132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, het is in die zin mijn keuze om weg te gaan omdat er gewoon echt te veel is gebeurd waar ik me niet overheen kan zetten, ik hoop dat hij nu ook alles voor zichzelf op orde kan brengen aangezien dit voor hem ook niet goed is geweest.
Maar het doet me zeker ook heel veel verdriet.
Weet natuurlijk niet wat er gebeurt is, maar wat hebben jullie zoal ondernomen om het huwelijk te redden? En misschien vaag wat van de omstandigheden uit de doeken doen :P? Ben wel benieuwd.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:31:53 #290
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_114651339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Weet natuurlijk niet wat er gebeurt is, maar wat hebben jullie zoal ondernomen om het huwelijk te redden? En misschien vaag wat van de omstandigheden uit de doeken doen :P? Ben wel benieuwd.
Laten we het zo zeggen, mijn man zit al zo'n 4 jaar erg in de knoei met zichzelf, ik heb hem proberen te steunen maar duwde mij steeds verder van zich af.
Dat resulteerde in controleren en manipulatief gedrag, zo wilde hij niet meer dat ik uit ging of zelfs op visite bij mensen.
en ook nog andere dingen daarnaast, de laatste 4 jaar hem als tig kansen gegeven, gezegd dat als hij geen hulp zoekt het de laatste kans is en tja, nu was het echt de laatste keer.
Uiteraard heb ik ook zeker fouten gemaakt en nu zoekt hij ook echt hulp nu hij besefte dat het menens was en doet heel erg zijn best om te veranderen wat hem goed af gaat, maar mijn angst dat het toch weer wordt zoals het ging houdt me tegen om verder te gaan met hem.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_114651351
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Borderline, agressieproblematiek...
Borderline??
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:37:49 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114651551
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Borderline??
Hechtingsproblematiek, manipulatie, moeite met het bepalen en bewaken van juiste afstand en nabijheid. Interessante hoek van de stoornissen, maar het is wel wat mijn gok is.

Maakt hem als mens niet minder, maar stop alsjeblieft met het willen redden van die jongen en zet die scheiding door: hij gaat jou niet bieden wat jij nodig hebt of voor ogen hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:51:23 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef LaLouchi het volgende:
Heb het hem verteld. Hij kon er niet voor me zijn zei hij :'(
Terecht, ik zou er ook niet intrappen.
What can change the nature of a man?
pi_114652091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Terecht, ik zou er ook niet intrappen.
Intrappen? Enig idee wat zoiets als vrouw met je doet? Dat er van die !@#$%%^&* zijn die het als excuus gebruiken daar heb ik geen woorden voor.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:55:44 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:53 schreef QEX het volgende:

[..]

Intrappen? Enig idee wat zoiets als vrouw met je doet? Dat er van die !@#$%%^&* zijn die het als excuus gebruiken daar heb ik geen woorden voor.
Ja en ik weet dat ik hiermee tegen een wespennest trap.
Maar ik geloof helemaal niks van dat miskraam verhaal.
What can change the nature of a man?
pi_114652214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:55 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ja en ik weet dat ik hiermee tegen een wespennest trap.
Maar ik geloof helemaal niks van dat miskraam verhaal.
Jou recht, maar dat hoef je dan niet hier te posten denk ik dan. (niet de plek voor m.i.)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:58:28 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef QEX het volgende:

[..]

Jou recht, maar dat hoef je dan niet hier te posten denk ik dan. (niet de plek voor m.i.)
Misschien maar los van of het klopt, het punt is eigenlijk dat ze tevergeefs constant bij hem een connectie nog probeert te maken, terwijl het al lang over en uit is.
What can change the nature of a man?
pi_114652419
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Misschien maar los van of het klopt, het punt is eigenlijk dat ze tevergeefs constant bij hem een connectie nog probeert te maken, terwijl het al lang over en uit is.
Dan zijn er nog steeds mensen die er anders op zouden reageren. Punt is dat ze nog in gesprek waren over hun relatie, zoals je hebt kunnen lezen. Punt is dat hij anders reageerde dan ze verwachte/hoopte. Punt is dat ze moeite heeft met die reactie en dat ze dat hier graag kwijt wil.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:04:30 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef QEX het volgende:

[..]

Dan zijn er nog steeds mensen die er anders op zouden reageren. Punt is dat ze nog in gesprek waren over hun relatie, zoals je hebt kunnen lezen. Punt is dat hij anders reageerde dan ze verwachte/hoopte. Punt is dat ze moeite heeft met die reactie en dat ze dat hier graag kwijt wil.
De reactie van die vent is steeds hetzelfde al langer, op gegeven moment moet je er mee stoppen.
What can change the nature of a man?
pi_114652685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Coco98 het volgende:

[..]

De reactie van die vent is steeds hetzelfde al langer, op gegeven moment moet je er mee stoppen.
Zeg dat dan.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:15:13 #301
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114652808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef QEX het volgende:

[..]

Zeg dat dan.
Fluwelen handjes helpen niet bij liefdesverdriet.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')