quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Susteren het volgende:
Wie heeft zin om eens met mij te gaan skaten? In mijn vriendengroep skate eigenlijk vrijwel niemand, en de paar die het doen kunnen er niks van helaas.
Maakt vrij weinig uit waar, wil er heus wel voor reizen om een dagje te skaten (mits lekker weer natuurlijk).
Eergister trouwens filmpje geschoten van streethockeyWaar woon je ergens dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
Ik woon in mijn username, Limburgquote:
Hmm dat is redelijk dicht bij mij, ik woon in Venloquote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik woon in mijn username, Limburg![]()
Maar kan gewoon met het ov reizen
Aaah okey! Dm maar als als je eens wilt gaan skaten!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm dat is redelijk dicht bij mij, ik woon in Venlo
Waar blijft die dm hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm dat is redelijk dicht bij mij, ik woon in Venlo
Wil best wel eens naar eindhoven gaan in 't weekend, kan wel niet knoeperhard met m'n hockey skates (wel lekker wendbaar thoughquote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef Dale. het volgende:
Is hier ook iemand die rond Eindhoven skate? Ik zoek nog altijd een skate maatje
Geen lichaam is symmetrisch geen techniek is perfect. Om dat te compenseren kan je bij skeelers in die prijscatogorie ze vaak verstellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef sharr het volgende:
Hey, ik hoop dat iemand dit herkent of weet waar het aan kan liggen: Ik heb skates gekocht met 4x100m wielen (Nijdam) maar op de ene skate sta ik ongelooflijk scheef (naar binnen geklapt, alsof ik een x-been heb). Nu zag ik dat de schoen ook wel een beetje scheef op het frame zat, maar ik weet niet of ik me dit verbeeld (zou een paar mm uitmaken). Kan het zijn dat je scheef staat doordat het 100mm wieltjes zijn of zou het echt aan die scheefheid kunnen liggen?
Ik heb (binnen) even een rondje getest en het skeeleren is bijna niet mogelijk omdat die linkervoet zo naar binnen klapt, dus het is wel een tegenvaller. De maat is prima, trouwens.
Ik ben nu heel hard krachttrainingen aan het doen en stabiliteitstrainingen om te kijken als ik heel misschien mijn rug sterk genoeg zal kunnen krijgenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
ben voorzichtig weer begonnen, vanmiddag een paar rondjes door het zuiderpark (Den Haag) doen denk ik
Misschien dat ik in mijn pauzes maar eens een rondje door Scheveningen ga wagen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
ben voorzichtig weer begonnen, vanmiddag een paar rondjes door het zuiderpark (Den Haag) doen denk ik
Ik doe met mijn hockey skates ook vrij lange afstanden. Toegeven: als je naast iemand met 5/6 wielen skate zul je merken dat je veel meer slagen moet maken om het zelfde tempo te skaten, maar voordeel is natuurlijk dat je lekker wendbaar bent (en tricks kunt doen). Zo'n agressive stunt skates zou ik niet aanraden voor langere afstanden, daar zijn de wieltjes gewoon te klein voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef ZAPYEMS het volgende:
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, ik ben opzoek naar skates waarmee ik langere afstanden af kan leggen maar ook meer kan stunten als ik dat zou willen. Mijn vraag is vooral of je met ''street/stunt'' skates langere afstanden kan afleggen of zijn ze daar niet fijn voor? Heb weinig ervaring met skaten maar wil het graag meer gaan doen alleen de juiste skates onbreken nog ghehe
Okeee bedankt! =D Ik ga morgen even in de shop in de buurt kijken wat ze allemaal hebben hopelijk kom ik met een paar mooie skates thuis =Dquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik doe met mijn hockey skates ook vrij lange afstanden. Toegeven: als je naast iemand met 5/6 wielen skate zul je merken dat je veel meer slagen moet maken om het zelfde tempo te skaten, maar voordeel is natuurlijk dat je lekker wendbaar bent (en tricks kunt doen). Zo'n agressive stunt skates zou ik niet aanraden voor langere afstanden, daar zijn de wieltjes gewoon te klein voor.
Ligt er wel aan wat voor een frames je er onder zet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef Susteren het volgende:
[..]Zo'n agressive stunt skates zou ik niet aanraden voor langere afstanden, daar zijn de wieltjes gewoon te klein voor.
doe het eigenlijk voor de longinhoud (hele slechte longen en ik wil weer gaan ijshockeyen na lange tijd en dat gaat echt een probleem worden vrees ik) maar ik weet niet of het wel effect heeft op de longenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben nu heel hard krachttrainingen aan het doen en stabiliteitstrainingen om te kijken als ik heel misschien mijn rug sterk genoeg zal kunnen krijgen.
Al die extra massa zal alleen wel ten koste gaan van mijn duurvermogen vrees ik. Nu al 5 kg erbij
oeh, ik wil misschien wel een keertje meedoen als je zin hebt en ik het weer een beetje kanquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien dat ik in mijn pauzes maar eens een rondje door Scheveningen ga wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |