Voorschotje is helemaal geen sponsor. Sterker nog, ze hebben helemaal geen sponsor!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voorschotje klinkt als een hele foute site ook.Tegen het slecht-erotische aan.
Hmm ik weet het niet.. ik moet hem in model zien om echt goed te keuren. Ik vind zoals ik het nu zie het wit op de armen iets té breedquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:23 schreef Hamsik het volgende:
Fc Twente thuis
http://t.co/lO1J85Bh
Uit is waarschijnlijk hetzelfde maar dan blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aer mea arena est
29$ is incl verzendenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef robbertkillz het volgende:
Pfoe, hongkongse bitches! haha.
Ik mail die shirley, en vraag voor opdruk en over de verschillende foto's (1 echt, 1 heeel nep).
Nou dat over de opdruk kan alleen met "standaard" letters, dus niet officiele van de club, en ze reageert niet op de foto's.
Zegt ze er ook bij dat het USD 29 wordt, dus ik zeg: dat klopt niet, op de site staat 17.
Zegt ze: USD29 is my lastest price for it. You can choose no nam no number for it.
Raar mens :S
Ze zegt dat je voor die prijs ook een shirt kan kiezen zonder naam en nummerquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:30 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar nu mag er opeens geen naam en nummer meer op?
quote:You can choose no nam no number for it.
Ja maar je wilde niet die neppe bedrukking en ze heeft de officiële waarschijnlijk nog niet. Dus biedt ze het zonder bedrukking aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:39 schreef robbertkillz het volgende:
Ja maar ik vroeg dat shirt met Donovan #10...
Haha ik heb al veel gemaild, had idd eerst gevraagd naar echte bedrukking, had ze niet, dus toen maar voor de neppe.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:56 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja maar je wilde niet die neppe bedrukking en ze heeft de officiële waarschijnlijk nog niet. Dus biedt ze het zonder bedrukking aan.
Kan wel..quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:58 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Haha ik heb al veel gemaild, had idd eerst gevraagd naar echte bedrukking, had ze niet, dus toen maar voor de neppe.
En nu zegt ze dat ik geen nummer en geen naam kan kiezen ;p
Wat maakt het nou uit.... stop gewoon met azijnzeiken en post dan een nieuw shirt. Kunnen we daarop reageren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:02 schreef reem het volgende:
Nu gaat het dus alsnog over die 'thaise' rotzooi in dit topic. Beetje zonde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:22 schreef Romanus het volgende:
Als ik nu Thaise rotzooi bestel, wordt dat dan nog extra gecontroleerd? Rekening houdend met die 2 weken levertijd?
Wat een triest goedkoop shirtje zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Op deze foto valt het dan wel mee vind ik:
[ afbeelding ]
Behalve dan dat dat hele shirt volgepompt is met sponsors![]()
![]()
Het is gewoon een dri fit shirt dus de pasvorm zit wel goed. De mouwen zijn door het inlijsten raar gevouwen en lijken wel op kerst mutsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een triest goedkoop shirtje zeg
Die mouwen bij dat Twente shirtIk vind die voorkant ook maar druk met dat Nike, Arke, twente en weer een Arke logo. Ziet er niet uit.
Beetje goedkoopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Hamsik het volgende:
Twente thuis:
[ afbeelding ]
Twente uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |