Pas op voor steeltjes criminelen!quote:Klacht Primeline: Het zij gewoon steeltjes criminelen en afpersers
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Primeline
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primeline
Lezers van deze klacht: 225
Bij prime Line heb ik een totale schuld (lening, opname enz…)van ¤ 6 640,92 gehad, in 7 jaar en onafgebroken heb ik een bedrag van
¤ 9 862,04 afgelost, maar volgens Prime Line blijft nu een openstaand saldo van ¤ 10.394,64 over.
Ondanks mijn diverse klachten schrijven en telefoontjes met vragen over het nog absurde open saldo, is tot nu toe geen reactie van prime Line gehad, wel hardnekkig en ongewenst aandringen per telefoon, brief, bedreigingen etc.
Een paar maanden geleden, ben ik onvrijwillige werkloos geworden, gezien dat ik bij prime heb wel een certificaat privé protectie plan (PPP)een soort bescherming overeenkomst heb ik telefonisch en schriftelijke op de hoogte gebracht, helaas geen reactie van prime Line geweest.
Ben gewoon gestopt met betaling en een klacht bij de geschillen commissie ingediend.
Ondanks dat het oordeel van deze commissie bindend advies is waarvan prime Line bij aansluiting bij Kifid heeft meegedeeld de uitspraak van de geschillencommissie als bindend te accepteren, wil prime Line via een gerechtsdeurwaarder een procedure tegen mij laten starten
Direct daarna heb per e-mail gereageerd en een lees bevestiging gevraagd, geen reactie van prime Line
Toch om een leesbevestiging van prime Line heb ik via een anoniem e-mail en met als onderwerp “vertrouwelijk” mijn e-mail als bijlage en met volgende tekst gestuurd
“Hierbij; verzoek ik u vriendelijk om bijgevoegd documenten te openen en aandachtig door te lezen”
Hierbij heb ik direct van prime Line een leesbevestiging ontvangen, maar geen reactie over mijn e-mail.
Later op advies van mijn advocaat heb ik mijn reactie ook per fax naar prime Line gestuurd.
Na raadplegen van mijn bankafschriften heb ik kunnen constateren dat niet alle afgeschreven bedragen waren in het rekening overzicht van prime Line opgenomen.
Wel in twee rekeningnummers gesplist voor een en hetzelfde krediet.
Verdere is mijn opgevallen dat voor een jaar aflossing bedrag van ¤ 1 314,24 gaat een bedrag van ¤ 893,28 aan rente en ¤ 384,96 aan beschermingbedrag, volgens mijn berekening blijft alleen een bedrag van ¤ 36 voor aflossing maar in werkelijkheid wordt niets afgelost omdat de rente gaat verdere alleen oplopen.
Conclusie: De schuld volgens de handelwijze van prime Line wordt nooit afgelost, omdat ik word gewoon door deze criminele instelling afgeperst en opgelicht
Gewenste oplossing
Prime line moet met een eerlijk oplossing komen, anders dient de rechter het geschil te beslechten.
Zou het misschien kunnen zijn dat deze persoon gewoon dezelfde naam heeft? En als het echt misbruik is heb je meer baat bij een klacht gericht aan Facebook.quote:imand anders gebruikt mijn voor eb=n achternaam
Gewenste oplossing
verwijderen profil
Ja wat is nou de gewenste oplossing?quote:mijn hotmail is geblokkeerd, en al mijn adressen staan hierin
Gewenste oplossing
ik heb een nieuwe aangemaakt, maar dat is niet de bedoeling
Mja ik denk dat ik wel snap waarom Sebastiaan Ardons computer gehackt wordt.quote:me computer wordt steeds gehackt heb al veel verschillende virus progamma`s geprobeerdt maar zonder succes wat een slecht produkt verkopen jullie groetjes aan bill gates
s
Gewenste oplossing
dat is jullie aanpak
quote:Klacht facebook: geen goudstaven
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 115
ik heb vorige week (25-2) 15,37 betaald voor gardens of time om 85 goudblokken te krijgen…tot heden toe nog niks…
mijn dochter heeft 2 maanden geleden betaald voor 100 goudblokken en heeft ook nog niks!!!
Gewenste oplossing
als wij de goud blokken krijgen!!!
Uhm welk hoofdgebouw heeft deze persoon het over?quote:Sinds gisteravond is mijn account zomaar geblokkeerd. Nu heb ik het stappenschema gevolgd, maar dit werkt niet. Al enige respons van het Windows solution center rkijg ik: Unfortunately, we could not verify the Windows Live ID account ownership. Echt belachelijk want ik heb alles beantwoord. Ik heb zelfs additioneel een lijst verzorgt met alle personen die ik de laatste week heb gemaild en van wie ik iets ontvangen heb. Help wat moet ik doen. En waar kan ik een klacht indienen hierover. Ik ben echt zo gefrustreerd. Zowel telefonisch als via de chat zeggen ze alleen maar…ja U moet gewoon het Windows Live Center maar mailen want zei weten het het beste. Wat moet ik doen, want serieus, als dit vanavond niet is opgelost, sta ik morgen bij het hoofdgebouw in Schiphol en ga ik pas weg, voordat het opgelost is!
Gewenste oplossing
Het moet direct opgelost worden, mijn account moet gedeblokkeerd worden
Geen bedrijf beginnen? Is het daar niet een beetje te laat voor? Wel een goede suggestie.quote:Suggestie Zelfsigarettenmaken.nl: waar blijft mijn betaalde bestelling
geen bedrijf beginnen en geen woorden gebruiken die u niet kunt nakomen met snelle levering had op 10 juni 2012 cadeautje besteld voor vaderdag die is nu voorbij geen cadeatje voor mijn vader want bestelling niet geleverd ben benieuwd wanneer hij dan wel komt zal dan alsnog mijn vader zijn cadeautje geven maar kun je als bedrijf niet maken zeer slecht.
Terechte klacht.quote:Klacht Postcode Loterij: prijzen
wat me steeds meer opvalt dat er alleen maar in de laagbouw prijzen vallen en niet eens in een flat op 6hoog of ander etage
Gewenste oplossing
meer prijzen die vallen in flats en niet alleen in die laag bouw
Een kostenloze reparatie verwachten van een jarenoude camera. Ooit van verlopen garantie gehoord? Een reparatie kost ¤200,- en voor een paar tientjes heb je een veel betere nieuwe camera. Ik heb hier ook nog zo'n Powershot A95 liggen, die is volgens mij 10 jaar oud en hopeloos gedateerd.quote:Klacht Canon Nederland: Sensor Power Shot A 95 camera
Geachte heer /mevrouw,
Zeer zuur en diep pijnlijk getroffen voelde ik me om 2 redenen afgelopen zondag toen ik op uitnodiging van de archeologische vereniging met een groep voor het eerst eigenlijk foto’s kon gaan maken met mijn camera. Ben zelf heemkundeman. Heb die camera al wel 5 tot 6 jaar maar door omstandigheden en problemen is het nooit echt tot foto’s maken gekomen, hooguit totaal 40 foto’s in al die jaren. Zondag zou het dan weer kunnen gebeuren maar niks is waar,de camera bleek en blijkt stuk te zijn. Het LCD schermpje geeft rode en paarse wat driehoekige flauwe contrasten weer.Ben vandaag maandag naar de Mediamarkt in Breda gegaan waar ik de camera heb gekocht. De verkoper vertelde mij dat de Beeldsensor stuk is en die niet langer dan 5 jaar meegaat bij deze camera. De kosten van reparatie ¤ 200,00 zijn. Of de camera wel of niet gebruikt wordt geen verschil geeft. Noem dat meer dan een dubbele dreun, zo goed als geen plezier gehad aan de camera, wel door omstandigheden dan, afgelopen zondag geen foto’s van de groep en zijn bezigheden en geen camera meer. Koop half de jaren 90 de Canon EOS kleinbeeld camera kan ik ook niks meer mee en nu dit, camera was ook niet goedkoop. Hoop dat u mij kunt begrijpen en wilt helpen het voor me op te lossen. Want een sensor van een kleinbeeld camera zal toch zelden of nooit kapot gaan.
Gewenste oplossing
Ik vraag u beleefd om de beeldsensor als dat zo is kosteloos voor mij te vervangen,gezien ik zeker nog maar weinig aan de camera heb gehad. Toch onbegrijpelijk blijft dat het voornaamste onderdeel van deze camera zo zwak is en zo gauw kapot gaat.Camera is Canon PowerShot A95Het LCD schempje geeft weer, rood paarse soms driehoekige flauwe contrasten. Als je een foto maakt zie je met het afspelen ook hetzelfde beeld.
Tering, dan ben je echt heel domquote:
Het hoofdkantoor van Microsoft zit daarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm welk hoofdgebouw heeft deze persoon het over?
Het zou maar je baan zijn om een halve middag contact met iemand te zoeken die te incapabel is een bierflesje te openenquote:Ik heb laatst een paar kartonnen kratjes twist off bier gekocht. Maar die flesjes zijn zeer moeilijk te openen. Meerdere personen hebben het geprobeerd maar het valt niet mee. Je krijgt hem wel open maar je moet meestal wel een handdoek gebruiken.
Mischien hoor ik nog iets van jullie.
Groeten
Gewenste oplossing
Horen jullie dit vaker?
Oplossing van het bedrijf
Contact op proberen te nemen met consument, zowel telefonisch als via de e-mail. Maar helaas tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
quote:Klacht MSN: alle contactpersonen offline
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 2375
alle contactpersonen offline
Gewenste oplossing
alle contactpersonen online
Wist ik niet waar ergens op Schiphol? Hoewel ik toch vermoed dat deze persoon niet veel succes heeft als ie daar aanbelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het hoofdkantoor van Microsoft zit daar
quote:Klacht Ryanair: gewicht ingecheckte koffer
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 1974
Wij hebben een reisje geboekt met Ryanair. Van Lille naar Marseille. We hadden 1 koffer opgegeven en hadden verder per persoon handbagage mee.
In de mailwisseling word je op de hoogte gebracht van het feit dat je maar 10 kilo handbagage mee mag nemen, maar dat de ingecheckte koffer maar 15 kilo mag wegen wordt nergens genoemd. Bij vrijwel elke luchtvaartmaatschappij is het gewoon dat je 20 kilo bagage in je koffer mee mag nemen. Wij werden hiermee op de luchthaven geconfronteerd en konden direct 105,50 aftikken voor het teveel aan bagage in de koffer. Het is een zeer goedkopen vliegmij en ik verwacht dan ook vrijwel geen service en dergelijke maar ik vind dat we hierin misleid worden en daarbij vonden de mensen achter het loket ook nog eens zeer vermakelijk. Ze dachten weer eentje die erin is gestonken. Ben zeer verbolgen over deze manier van zakendoen.
Dat weet je toch bij dat soort bedrijven...quote:
Na de eerste keer maak je thuis toch meteen de verpakking open om te kijken of het nu wel goed is? Drie keer een onderbroek kopen, twee weken thuis laten rondslingeren en er dan achter komen dat 'ie niet goed is...quote:Ik draag al ruim 15 jaar rolfi ondergoed van kruitvat.
Helaas heb ik nu 3 keer een herenslip gekocht waar geen
elastiek in zat.
Ik kon deze niet meer ruilen omdat de termijn verlopen was en ik geen kassabon meer had.
Gewenste oplossing
Een tegoedbon voor 3 gratis herenslips.
Hmz, misschien omdat je klaagt op een rare site in plaats van bij de winkel waar je het product vandaan hebt...quote:Ik heb op 10 mei 2012 onderstaande klacht ingediend en er nog niets over gehoord. Waarom niet?
Ik heb enige tijd geleden een horloge/hartslagmeter gekocht. Het is een Nike triax c5, SM0015. Daarin zitten vijf bedieningsknoppen. De zijknoppen deden het op een gegeven ogenblik niet meer en nu doet zelfs de knop onder het leesgedeelte het niet meer. Ik kan er dus niets meer mee.
Daarbij komt ook nog, dat van de hartslaggedeelte het rubber niet goed blijft. Het gaat golven.
Ik had natuurlijk een goedkoop ding kunnen kopen bij bv. de Aldi, maar heb besloten een duurdere van een goed merk te kopen en nu gebeurt mij dit.
Gewenste oplossingIk had graag een nieuwe.Ik heb een verkeerd bedrijf aangegeven. Ik heb het gekocht in het Coriocenter in Heerlen. Ik kan mijn mening derhalve over Heelshigh ook niet juist aangeven.
Gewenste oplossing
Een nieuwe ofwel een goede schaderegeling/tegemoetkoming voor een nieuwer type.
quote:Klacht Jeansgallery: onvriendelijk persooneel in oostende
ik ben vandaag op bezoek geweest in deze winkel en zag er al heel wat koopjes tot ik aan de kassa kwam , toen bleek dat de prijs op etiket verkeerd was , en veel duurder ipv 9 euro , 25 euro men wilde hem niet verkopen voor deze prijs en ik dreigde met de politie , doe maar zeiden ze.dit heb ik ook gedaan maar politie van oostende wilde niet komen voor zulke banale feiten !
Gewenste oplossing
het personeel moet aangepakt worden want bij vorig bezoek mocht ik om 17u30 niks meer uit het rek halen want alles was opgeplooid en ze sluiten om 18u, dit kan niet meer ?
Ja, en geen kassabon meer hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Na de eerste keer maak je thuis toch meteen de verpakking open om te kijken of het nu wel goed is? Drie keer een onderbroek kopen, twee weken thuis laten rondslingeren en er dan achter komen dat 'ie niet goed is...
[..]
Hmz, misschien omdat je klaagt op een rare site in plaats van bij de winkel waar je het product vandaan hebt...
[..]
Zou je wel denken ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat weet je toch bij dat soort bedrijven...
Mensen die niet weten dat een vliegtuig heen en weer vliegt, dus dat er wel eens hetzelfde vluchtnummer kan vertrekken. 1 's ochtends en 1 's avonds.quote:Klacht Ryanair: Foutieve informatie site Ryanair.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 108
De avond voor de terugreis van Valencia naar Weeze Nederrein, hebben we op de site van Ryan Air, de vlucht en tijd van vertrek gecheckt. Er stond dat vlucht 8603 uit Valencia om 9.45 in de ochtend zou vertrekken in plaats van 19.00 uur ‘s avonds. Een verschil van 9 uur! We hebben een dubbelcheck gedaan. Onze zoon in Nederland heeft rond dezelfde tijd dezelfde site bezocht en zag ook dat de vertrektijd op 9.45 gepland stond. We hebben onze rondreis in Spanje en met name het plan voor de laatste dag, drastisch, moeten wijzigen. Echter we zijn flexibel. Toen we de volgende dag op het vliegveld aankwamen bleek de vlucht toch pas ‘s avonds gepland! Medewerkers van ryanair, gaven de fout niet toe. Daardoor hebben we een leuke ontspannende vakantiedag gemist en ook extra kosten moeten maken. Het plan om de laatste vakantiedag op het strand door te brengen, ging niet door, Het ontbijt in het hotel gemist omdat we vroeg (6.30) moesten vertrekken. Achteraf is de huurauto eerder ingeleverd dan nodig was.Echt heel erg zo’n laatste vakantiedag. Daar sta je dan op een vliegveld met alle bagage en nog tien uur te gaan…….
Gewenste oplossing
1. Advies over het lezen van de site. Voortaan informatie met betrekking tot de terugvlucht niet meer controleren en/of de site niet meer raadplegen? 2. Elke tegemoetkoming die redelijkerwijs is.
Ik weet niet maar het zou natuurlijk ook ermee te maken kunnen hebben dat je gewoon te dom bent om voor je stage te slagen?quote:Klacht Golden Tulip: Verschikkelijke E
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Golden Tulip
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Golden Tulip
Lezers van deze klacht: 191
Verschrikkelijke stage periode gehad bij het Golden Tulip Leiden Centre Hotel. Mijn direct leidinggevende was racistisch en narsistisch. Na 10 maanden stage gelopen te hebben wilt ze me een 4 geven. Op basis van twee gevallen van overlijden binnen mijn familie. Wat denk je dat mijn docent van Inholland deed? Die gaf haar gelijk! Deze man moet ontslagen worden.
Gewenste oplossing
Excusses aanbieden.
Docent van InHolland.. Tjaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet niet maar het zou natuurlijk ook ermee te maken kunnen hebben dat je gewoon te dom bent om voor je stage te slagen?
Nonsens, je moet sowieso altijd legitimatie bij je hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:56 schreef Geelman het volgende:
Die van die legitimatie vind ik wel een terechte klacht.nl, overigens.
quote:Klacht Unox: waterige knakworst
mijnheer Unox
wat een gedoe met die knakworst drie kleinkinderen die een hap van hun broodje nammen zaten onder het sap van de knakworsten.Een trui heb ik al twee maal gewassen maar de vlekken zijn er nog niet uit.
Gewenste oplossing
stevige knakworsten en niet van die rare gevallen
Ja, niet gek dat je in de schuldsanering zit, als je in dit soort zaakjes trapt.quote:heb mij telefonisch laten overhalen om gratis een maand mee te spelen met de vriendenloterij
heb duidelijk gezegd dat ik alleen de gratis maand mee speel om de eenvoudge reden dat ik het maandelijks niet kan missen
zit in de schuldsanering en nu is er ¤ 20 van mijn rekening geschreven wat de helft van mijn weekgeld is heb de incasso gestorneerd wat niet mogelijk blijkt waardoor ik nu in grote problemen zit
Gewenste oplossing
het terug storten van de ¤ 20. rekeningnummer jh en de incasso met onmiddelijke ingang stopzetten
quote:Klacht haribo: Klacht Goldbären
Geachte meneer/mevrouw,
Afgelopen vrijdag 08/06/2012 hebben T en ik een zak Haribo Goldbären gekocht in de supermarkt genaamd ‘Plus’, te Tilburg. Toen wij later op de dag de Goldbären wilden nuttigen, merkte ik net op tijd dat mevrouw Voorhorst een colaflesje in haar hand had i.p.v een zogenaamde Goldbär. Ik kon nog net op tijd ingrijpen, want ik wist toevallig dat zij ernstig allergisch is voor een stof in de colaflesjes, namelijk karamelsiroop. Dit is een zeer zeldzame allergie, waarbij haar luchtwegen sterk opzwellen wanneer ze de stof binnen krijgt. Hierdoor zou ze eventueel in het ziekenhuis terecht kunnen komen vanwege ademhalingsproblemen. We kunnen dus wel van geluk spreken dat ik het net op tijd had opgemerkt. Maar wat zou er zijn gebeurt als ik het niet had gezien? Hadden jullie voor deze gevolgen in willen staan? Wij vinden dit in ieder geval onacceptabel! Het lijkt ons voor de hand liggend dat hier een vergoeding tegenover staat. Anders zijn wij genoodzaakt de pers in te lichten. Zie bijlage voor bewijs.
We hopen zo spoedig mogelijk bericht van u te ontvangen.
Met Vriendelijke Groet
J
[volledig adres]
TILBURG
Gewenste oplossing
Zie bovenstaande
Zullen we allemaal 0,01¤ op zijn rekening gaan storten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, niet gek dat je in de schuldsanering zit, als je in dit soort zaakjes trapt.
Denken dat iets gratis is
Dat zou wel baas zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zullen we allemaal 0,01¤ op zijn rekening gaan storten?
Wel grappig dat diegene met allergie niet weet wat er allemaal in snoep zit, maar de toevallige vriendin er wel verstand van heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |