Je wilt niet weten hoe vaak ik de boeken van die trilogie vorige week verkocht hebt. Uit nieuwsgierigheid even doorgebladerd en ik kreeg er rode oortjes van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:56 schreef June. het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ben ook in de Fifty Shades of Grey hype meegezogen.. Lees nu het tweede boek
Inmiddels begonnen in deel 3: 'Farewell to the East End'. Ik geniet echt ontzettend van deze boeken. Prachtige en ontroerende verhalen over het leven van verloskundigen in de jaren '50 in het arme East End in Londen. Geloof dat ik dit laatste deel het beste vind.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hele 'Joop ter Heul' serie inmiddels gelezen. Ga nu beginnen in deel 2 van de 'Call the Midwife' serie, 'Shadows of the workhouse'.
[ afbeelding ]
Die titel ga ik onthouden, lijkt me erg interessant.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze uit, erg indrukwekkend. Noord-Korea lijkt echt gebaseerd op 1984.
Hey die heb ik een tijd geleden ook gelezen, heel goed boek!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze uit, erg indrukwekkend. Noord-Korea lijkt echt gebaseerd op 1984.
Heerlijk hč. Ik heb het 3e boek net uit, ook een aanrader.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:56 schreef June. het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ben ook in de Fifty Shades of Grey hype meegezogen.. Lees nu het tweede boek
Vind ik het beste boek van Dostojevski.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Misdaad en straf.
Ik vond de gebroeders Karamazov beter, maar het kan ook komen doordat ik eerst misdaad en straf las en toen nog moest wennen aan de manier van naam-gebruik etc.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef friskvind het volgende:
[..]
Vind ik het beste boek van Dostojevski.
Ook een heel goed boek. Maar Misdaad en straf vond ik spannender.quote:Ik vond de gebroeders Karamazov beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |