Turquaz52 | donderdag 7 juni 2012 @ 02:37 |
Voorafgaande delen: Topicreeks: BMW fantopic Modellen: 1-serie: • Oksel, E87 118d • Scorpie, E87 118i • Impry, E87 130i 3-serie: • dnzl, E30 316 • piekartz87, e36 323i • Gkhn, E30 320i • Catch22-, E30 320i • Jaapie1993, E30 320i • Youp, E30 320i • fer, E30 320i Baur TC2 • metallicattim, E30 318iA, E30 325i • rival, E30 325e, E30 325i, E30 330i, E36 325i • Twista101, E36 316i • Mavi86, E36 316i • Fransbreda, E36 316i • justmattie, E36 316i • RPG, E36 316i • jitzzzze, E36 318tds touring • Teamlead, E36 318tds • Turquaz52, E36 318i, E36 323i • Gokhan03, E36 323ti compact • MrTorture, E36 325i • Xtr3mE, E46 318ci • TommyGun E46 318i • mitchelll0181 E46 318i • Maharbal, E46 325i • Mikkie, E46 320d • Peewee, E46 320d • xaban06, E46 320td • Vuurmuis, E46 325ci • Hyperdude, E46 330i • Boegschroef, E92 320d, E30 320i • Nelisb, E90 320d • Moody, E92 335i • Driftkikkerrrrr e30 318i. 5-serie: • Rizzeau, E28 525i • mighty_myte, E34 520i • disyn, E39 520i • lezzer, E39 525i • eevebe, E39 528i • Rizkant, E39 528i • M.O.D, E39 540i • Boegschroef, E60 525d • tong_poh, E60 535d 6-serie: • HFdude, E64 (645i CI S) 7-serie: • YoshiBignose, E23 732i • Chooselife, E32 735i • Tarado, E38 740iL • Alicey & SingleCoil, E38 740iL 8-serie: - X: • lezzer, E83 X3 2.0d • von_Preussen, E70 X5 3.0d Z: • minispilie, E36/7 Z3 1.9 • lommy, E36/7 Z3 2.8 cabrio • k_man, E85 Z4 • oYo, E89 Z4 35i M • Okeuj, E92 M3 Motorrad • Hyperdude, 2001 F650GS, 2011 F800GS Onderdelen Meer onderdelen Staat je geliefde auto er niet bij? Vermeld het even en het wordt wellicht aangepast. [ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 07-06-2012 20:33:19 ] | |
Turquaz52 | donderdag 7 juni 2012 @ 02:41 |
V12 316i 5.0 V12 [ Bericht 38% gewijzigd door Turquaz52 op 07-06-2012 02:51:25 ] | |
Impry | donderdag 7 juni 2012 @ 07:12 |
Kan ik in de OP? Impry, E87 130i | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 09:18 |
Dikke wagens die jij "dik" vindt ("getuned" dus). Dus non-stock lelijke velgen (bij voorkeur overdreven glimmend of goud met een dikke cup), met "getrokken" banden en als je het helemaal wild maakt met een "stance". Tel daarbij op wat lelijke spoilers en bumpers en neon en dan heb je een "dikke" wagen. Onmogelijk. En daarbij verneuk je de complete geometrie van een auto. Oke. Maar zeg ajb niet dat jouw smaak ook maar in de buurt komt van wat ooit bedoelt is door BMW. De gedrochten die jij hier soms post omdat je ze mooi vindt maken me fysiek onpasselijk. | |
Herr.Flick | donderdag 7 juni 2012 @ 09:42 |
Gezellie hier.. | |
Tarado | donderdag 7 juni 2012 @ 09:51 |
Wat maakt dat uit, iedereen mag toch voor zijn smaak/mening uitkomen, zelf vind ik hoe ouder een auto wordt hoe beter het is als hij in originele staat is. Nieuw kan het nog best aardig zijn, afhankelijk van de tuner | |
jitzzzze | donderdag 7 juni 2012 @ 10:05 |
Alle OEM BMW's zijn mooi. Door tuners gedane zaken zijn soms ook mooi, maar zodra iemand thuis gaat knutselen wordt het al snel een zooitje. Daarom wil ik alleen maar OEM onderdelen | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 10:05 |
Ik vind het maar zelden echt mooi. Ik ben van de orginele autos en geen geklooi met schroefsetjes en velgen die er niet op horen. | |
tha_rizzo | donderdag 7 juni 2012 @ 10:11 |
+1 | |
YoshiBignose | donderdag 7 juni 2012 @ 10:34 |
Over slechte smaak valt niet te twisten hé Zien jullie de E36 hier nog in terug? | |
Tarado | donderdag 7 juni 2012 @ 10:35 |
Dit vind ik dan wel weer weer grappig maar mooi is anders | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 10:40 |
wtf doe dat met een mercedes ofzo... | |
YoshiBignose | donderdag 7 juni 2012 @ 10:44 |
Ja ik moest ook lachen Wel cool dat het past Volgens mij heb je helemaal geen grip meer als je vol gas geeft. Op zich ook niet heel kostbaar, zo'n V12 blok heb je zo alleen zuipt natuurlijk. Jij wilde toch ooit ook zoiets in een E36 leggen? | |
Andyy | donderdag 7 juni 2012 @ 10:48 |
Witte ipv gele angel eyes, kan dat wel? | |
xaban06 | donderdag 7 juni 2012 @ 11:04 |
Op de snelweg zijn ze best wel te doen, niet? Met mijn E46 doe ik op een volle tank 1000km. Waarom ik naar een E39 kijk is vanwege de grootte, de 320TD is te klein met een kleine, dus een E46 touring is ook prima, echter moeilijk om een nette te vinden. Jij zegt dus in Duitsland kijken. Heb ik gister even gedaan, maar wat een verschil kwa prijzen tussen NL en DE. Komt er nog iets van BTW ofzo bij? | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 11:07 |
Is een e39 525i op LPG geen optie? die rijden daar echt lekker op en het kost geen fluitgele angel eyes? even opgezocht ze zijn idd vrij gelig, vind ik mooier dan wit. Maargoed; iedereen moet het zelf weten. als je je auto wil customizen ben ik wel de laatste aan wie je moet vragen of het mag :p | |
xaban06 | donderdag 7 juni 2012 @ 11:36 |
Ben niet echt een voorstander van gas. Mijn vader heeft een 318i 2.0 op gas, heeft best wat problemen gehad. | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 12:12 |
Mijn oom had een e39 520i op lpg uit 97 en die heeft hij weggedaan met 320dkm op de teller. hij had zelf 150dkm gereden zonder problemen. nu heeftie al 50dkm zonder problemen op lpg gereden in een 2002 e39 525i. Dus misschien had je pa gewoon geen goede installatie | |
Turquaz52 | donderdag 7 juni 2012 @ 13:03 |
Rot op met je non-stock lelijke velgen.. Hoevaak moet ik gaan posten dan Style 5, oftwel BBS RC090 OEM is en ORIGINEEL is? OOK hebben ze fabrieks af een chrome/gepolijst rand & een normaal zilver gespoten hart. Dat ik dan evt. met een goude hart wil rijden is mijn ding (en niet alleen de mijne ). Getrokken banden gaan zowiezo niet lukken op mijn velgen want dat vind ik niet zo veilig als ik met 80+ een bocht wil nemen.. Dat het mooi staat is wel ten tweede, klopt ik hou er wel van.. Mits niet te extreem.. En de lelijke spoilers, bumpers en neon wens ik jou e30 van harte toe.. Hou het maar uit de buurt van mijn bimmer.. En dat weet jij, hoe? En de geometrie van de auto wordt alleen maar verbeterd door de 4x4 modus te elimineren.. Enige wat mijn smaak anders maakt dan BMW zelf is een goede verlaging en mooie velgen wat onder die auto horen, of ze nou OEM geleverd waren destijds of uit dat tijd komen (bijv. Azev's & Borbetjes etc...). Jij hebt nooit een gedrocht gezien of je bent een ouwe lul van 80.. Zo veel haat tegen een licht aangepaste auto wat voor de rest fabrieks origineel is? Haal een Massarati of een Ferrari.. Niemand die zo'n auto 'verneukt' | |
Turquaz52 | donderdag 7 juni 2012 @ 13:04 |
Yep, wil ik nog steeds.. Alleen houdt de golf mij even bezig met de centen.. En ik wil nog eerst ff de velgen voor de e36 nog gaan ophalen en dat kost mij ook al ruim de helft van een goede 750i.. | |
Mikkie | donderdag 7 juni 2012 @ 19:30 |
1.000km red ik meestal ook wel als ik een beetje normaal doe. Bij invoer uit Duitsland komt er alleen nog BPM bij, da's op een E39, afhankelijk van het bouwjaar, niet heel veel. Reken op 1.000 à 1.500 euro. En wat wisselgeld voor de kentekenplaten + papieren en APK. Je koopt daar gewoon betere auto's voor je geld. | |
Andyy | donderdag 7 juni 2012 @ 19:33 |
De standaard halogeen lampen zijn geelachtig, de nieuwe BMW's (F10, F30) (en de aankomende facelift) hebben witte LEDs | |
SingleCoil | donderdag 7 juni 2012 @ 19:59 |
Ik zit eigenlijk wel een beetje op deze te geilen... http://www.autotrader.com(...)ngId=321721788&Log=0 Iemand nog tips, waar op te letten (anders dan "kan de kap wel open en dcht" ) ? | |
Anne | donderdag 7 juni 2012 @ 20:33 |
Tuuuulk! | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 20:39 |
dat je hem niet koopt? een z3 is budgettair niet te doen? Met een 3 liter is dat veel leuker | |
Anne | donderdag 7 juni 2012 @ 20:40 |
Ik vind de velgen van Herr.Flick wel mooi overigens . En mag het wat minder met "rot op" en andere onnodige uitdrukkingen? Danku, danku. | |
SingleCoil | donderdag 7 juni 2012 @ 21:47 |
Ik heb op dit moment niet zo heel veel cash, en wel een huis met een scheur in de fundering De Z3 staat hoog op mijn lijstje maar kost ten minste 10K | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 21:53 |
Wow.. die heb je hier voor 5 | |
SingleCoil | donderdag 7 juni 2012 @ 21:58 |
Yep, Auto's zijn hier wat waardevaster dan in NL. Ik kan geen 3-series onder de $3500 kopen. | |
Catch22- | donderdag 7 juni 2012 @ 22:13 |
En vette amerikaanse wagens dan? Als ik daar zo wonen zou ik een dikke charger of mustang kopen. | |
SingleCoil | donderdag 7 juni 2012 @ 22:32 |
Duur of onzinnig in MPG. Onze 740iL doet ongeveer 1 op 5 | |
Impry | vrijdag 8 juni 2012 @ 00:16 |
Dankje! | |
xaban06 | vrijdag 8 juni 2012 @ 06:07 |
Hoe kan deze zo goedkoop zijn? http://suchen.mobile.de/a(...)eesch/160893212.html | |
Herr.Flick | vrijdag 8 juni 2012 @ 08:43 |
"Auto staat in buitenland, en zodra ik de auto verladen heb voor transport dan hoef je me pas te betalen.." | |
jitzzzze | vrijdag 8 juni 2012 @ 09:15 |
Jongens en meisjes, wie heeft er weleens aan zijn/haar diesel injectiepomp geknutseld? De mijne lekt diesel onder het inlaatspruitstuk. Volgens mij zit daar de injectiepomp Aan de ene kant maakt het natuurlijk geen reet uit, want zonder diesel kom je toch niet te zitten. Maar aan de andere kant ruikt het toch best wel aangenaam in de auto als de dampen door de interieurfilters hun weg naar binnen vinden | |
Catch22- | vrijdag 8 juni 2012 @ 09:23 |
volgens mij is hij normaal geprijsd voor een x3. Ding moet je nog wel BPM over betalen natuurlijk | |
mitchelll0181 | vrijdag 8 juni 2012 @ 14:57 |
Kicken, net weer ff een uitbreiding gemaakt voor mn car-pc install. Gat in stootstrip gemaakt om camera te plaatsen, stukje glas erin en gaan. Zoek de camera | |
xaban06 | vrijdag 8 juni 2012 @ 15:28 |
Auto staat in NL. | |
Catch22- | vrijdag 8 juni 2012 @ 15:31 |
ja zonder kenteken waarschijnlijk | |
Turquaz52 | zaterdag 9 juni 2012 @ 22:21 |
In de stootlijst van je bumper..? | |
YoshiBignose | zaterdag 9 juni 2012 @ 22:22 |
Mooi gedaan | |
mitchelll0181 | zaterdag 9 juni 2012 @ 22:34 |
Thnx!, vandaag afgemaakt.. En in actie | |
YoshiBignose | zaterdag 9 juni 2012 @ 22:43 |
Mooi gedaan man, dat ding om je beeldscherm had ik ook voor m'n dubbel din nav. Zo'n duitse site, bezel nog wat. Kan je er ook gewoon films mee kijken? | |
mitchelll0181 | zaterdag 9 juni 2012 @ 22:52 |
Ja echt boven verwachting.. Yepp het is een volledig functionerende pc waar centrafuse op draait.. GEWELDIGE software .. echt over nagedacht.. ik gebruik het altijd om muziek af te spelen maar video's kan ook.. wel grappig .. ik wist wel dat er een cam functie in zat maar nooit verder over nagedacht .. maar nou drukt ik per ongeluk vd week op het knopje cam in het menu .. en toen dacht ik .. tja waarom niet .. Dus even nagelezen en het blijkt dus dat elke webcam hiervoor geschikt is.. Dus na wat zoekwerk heb ik een Microsoft LifeCam HD-3000 gekocht ( en uit elkaar gehaald ) Goed gekozen want het daadwerkelijke printje is klein!! mazzeltje .. Dus die zit nu op de achte bumper geplakt, om de stootlijst een gat gemaakt met een glaasje erin en de kabel via het doorvoerrubber naar binnen en met een verlengkabeltje naar de car-pc.. Heeft me 20 euro gekost en 4 uurtjes werk .. ( wat een pleures werk dat binnen interieur vd kofferbak ) Hier een foto van de cam print | |
YoshiBignose | zaterdag 9 juni 2012 @ 22:57 |
Ik doe het je niet na beetje overdreven PDC en een cam, maar ach als je het toch zelf kan en de optie is er... is wel lachen natuurlijk. Ik keek eigenlijk best wel vaak series in m'n auto, als ik ff was lunchen bij de mac ofzo. Mis ik wel nu. In m'n 7-serie heb ik zoiets: Ook wel leuk, want heb je geen dubbel din nodig. Alleen dat ding was heel erg diep en in die oude bak ging dat niet zo goed. Toen moest ik wat kabels eraf knippen om ruimte te maken dat was dus onder andere voor een cam functie etc. dus dat zit er niet meer in. De vraag is hoe lang dit blijft werken.... chinese zooi. ¤150 ofzo, is natuurlijk koopje. Duitse auto rij ik, met chinese troep erin en banden haha. | |
mitchelll0181 | zaterdag 9 juni 2012 @ 23:01 |
Heb ik in een andere auto gehad Eonon... gekocht met het id dat het bagger was maar gekke ding deed het verdomd goed +1 voor Eonon hahaha Maarre ja dat is het idd .. kijk, ga ik het vaak gebruiken .. nee.. maar is meer onder het motto : Waarom ? Omdat het kan | |
0108daniel | zondag 10 juni 2012 @ 17:32 |
Mag mijn BMW 550i 1:18 er ook even tussen kruipen? Er wordt aan voor en achter verlichting gewerkt | |
YoshiBignose | zondag 10 juni 2012 @ 21:41 |
Wow net echt | |
0108daniel | zondag 10 juni 2012 @ 22:06 |
Dankje. Ik weet niet of jij of andere het leuk vinden om mijn vorderingen te volgen? dan open ik een apart topic. Want ik wil namelijk niet inbreken in iemand zijn topic | |
jitzzzze | zondag 10 juni 2012 @ 22:10 |
Maar wat is er dan met de voor en achterverlichting? | |
0108daniel | zondag 10 juni 2012 @ 22:24 |
Ik ben bezig om er verlichting in te maken dmv SMD leds. Ik heb er al foto's van, maar weet niet of er belangstelling bij is om ze even te laten zien? | |
jitzzzze | zondag 10 juni 2012 @ 22:38 |
Ben wel benieuwd, vooral naar de voor en na foto's om te kunnen vergelijken. Maar natuurlijk ook naar hoe je het hebt aangepakt. | |
0108daniel | zondag 10 juni 2012 @ 22:51 |
Oke vooruit maar. Het model is uit elkaar gehaald, nu kan ik er wat beter bij. Misschien dat ik een klein plaatje maak wat op het LCD scherm kan achter bij de hoofdsteunen. | |
mitchelll0181 | zondag 10 juni 2012 @ 22:56 |
Lijkt wel een 3d render | |
0108daniel | zondag 10 juni 2012 @ 22:56 |
Haha komt waarschijnlijk door de witte achtergrond | |
0108daniel | zondag 10 juni 2012 @ 22:57 |
En tot zover ben ik nu. Uiteraard ziet het er nu nog niet uit haha. De kleine SMD ledjes zitten er inmiddels in: | |
xaban06 | zondag 10 juni 2012 @ 22:58 |
http://suchen.mobile.de/a(...)sreut/163230881.html Wat vinden jullie van de prijs, lijkt mij iets aan de lage kant? | |
Mikkie | zondag 10 juni 2012 @ 23:24 |
Ik vind 't niet heel schokkend. De markt is groot in Duitsland en dikke diesels raken langzamerhand minder in trek. Ik zou 'm best willen hebben als ik m'n huidige 320d voor een mooie prijs verkocht krijg, maar de markt in NL is verrot. En stiekem best stevige vaste lasten met zo'n bak. Toch 420 euro per kwartaal mrb. | |
mitchelll0181 | zondag 10 juni 2012 @ 23:30 |
420 ... The fuck .. | |
xaban06 | zondag 10 juni 2012 @ 23:48 |
Mwa ik betaal nu ook 375, die 50 euro extra is het wel waard. Moet ik alleen mijn 320td nog kwijt zien te raken | |
Mikkie | maandag 11 juni 2012 @ 08:40 |
Succes, met deze markt Iedereen ditcht z'n dure auto's om van die spaarkarretjes te gaan rijden, dus het is lastig. Overigens: 375 voor je 320td? Da's best duur voor een Compact. Ik betaal voor m'n sedan 330 per kwartaal. Daardoor is het verschil ook wat groter: 360 euro per jaar vind ik een hoop geld. Al begin ik wel vaker te merken dat ik liever een touring met trekhaak had gehad, dat zijn dus de voorwaarden voor de toekomst | |
YoshiBignose | maandag 11 juni 2012 @ 09:44 |
Mooi hoor, lijkt me wel een priegelwerk. Ben jij een autist? | |
Catch22- | maandag 11 juni 2012 @ 09:52 |
omdat je een fijne motoriek en geduld hebt zal je wel autist zijn | |
0108daniel | maandag 11 juni 2012 @ 10:47 |
Grappenmaker | |
Catch22- | maandag 11 juni 2012 @ 10:50 |
Yoshi is sociaalcommunicatief een beetje onvaardig. Lees: lomp | |
0108daniel | maandag 11 juni 2012 @ 11:27 |
Dat zeggen er wel meer | |
YoshiBignose | maandag 11 juni 2012 @ 11:31 |
Ze zeggen weleens dat ik een autist ben ja | |
0108daniel | maandag 11 juni 2012 @ 12:05 |
De 9 volt batterij komt gewoon in de kofferbak. Ik gebruik geen schakelaar maar een 9 volt connector (die ik nog niet binnen heb) Hier komen de foto's met de verlichting. (ze zijn in de macro stand genomen, dus vandaar dat je alle oneffenheden heel duidelijk kunt zien) Was wel moeilijk om hier sleufjes in te maken zoals de echte BMW van dit model ook heeft Hier kan je goed op zien dat het Angel Eyes zijn, de rechterkant schijnt feller omdat die in de lens schijnt. Kon daar niet echt goed een manier voor vinden om het tegenlicht tegen te gaan om het zo maar te zeggen haha | |
YoshiBignose | maandag 11 juni 2012 @ 21:45 |
Altijd lachen bij kwikfit, E36 van m'n broertje nieuwe banden, schijven en blokken rondom. Even APK daar zeggen ze handremkabel niet goed en moeten ook meteen schijven en blokken achter mee vervangen worden ¤470 Naja, je kan ook niet anders verwachten aangezien APK maar ¤19 kost, maar eigenlijk is het toch gewoon schandalig. Even handrem schoongemaakt en kabel gesteld en klaar. Nu maar herkeuren en moeten ze wel doorheen laten komen. Hebben we al eens eerder gehad daar vriend van me. Toen zeiden ze hij remt niet goed moet ook nieuwe zooi op. Die gast is monteur bij BMW dealer om de hoek dus direct getest was niets mis mee toen voor onze ogen getest... "oh is idd niets mis mee" jaaaa flikkers. Maar goed nogmaals niemand wil fatsoenlijk bedrag betalen voor een APK keuring dus ze moeten ergens aan verdienen, 19,- gaat natuurlijk nergens over. | |
mitchelll0181 | maandag 11 juni 2012 @ 21:48 |
Laatst kwik fit .. 9,95 .. Goedgekeurd | |
Gokhan03 | maandag 11 juni 2012 @ 22:07 |
Net rij ik zo de ondergrondse garage in van de AH. Erin ging net aan goed maar toen ik uit de garage reed schraapte van alles en nogwat aan de onderkant. Kreeg wel een beetje pijn in mn hart | |
0108daniel | maandag 11 juni 2012 @ 22:26 |
Zeker verlaagd? | |
mitchelll0181 | maandag 11 juni 2012 @ 22:42 |
Ja we hebben hier ook zon garage... MOET hem iets schuin nemen .. 3 cm verlaagd .. Maar verder echt bijna nooit last | |
YoshiBignose | maandag 11 juni 2012 @ 22:44 |
Had ik met m'n E21 en toen zat ik een keer met 4 man in, zat bijna vast op die drempel | |
Catch22- | maandag 11 juni 2012 @ 22:47 |
Kwikfit Verlaagde autos | |
YoshiBignose | maandag 11 juni 2012 @ 22:48 |
De drempels zijn gewoon te hoog gemaakt, niet iedereen rijdt SUV's | |
Gokhan03 | maandag 11 juni 2012 @ 23:06 |
Niet verlaagd maar wel een lekke schokdemper rechtsvoor. Kan misschien daardoor komen. Kan nog herinneren dat mn oude E39 523i er ook moeilijk uit kon. Of gaat de AH er vanuit dat daar rijkerds met SUV's komen? | |
Andyy | maandag 11 juni 2012 @ 23:18 |
Met onze X1 moet je er anders ook vrij traag overheen | |
xaban06 | maandag 11 juni 2012 @ 23:50 |
De compact weegt 1370kg, dunno hoeveel een sedan weegt? | |
Mikkie | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:17 |
Dat zegt niks. Ik heb niets verlaagd en heb hier in de wijde omtrek zeker 20+ drempels waar ik erg rustig overheen moet om niet te schrapen. Da's bijzonder . Mijn sedannetje zit precies op 1.350kg en valt dus net nog in een gunstiger belastingtarief (dat vanaf 1.351 gaat lopen ). | |
Catch22- | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:20 |
Gewoon normaal erover. Met mijn e34 en e30 raakte ik ook nooit wat met de standaardbanden en velgen | |
YoshiBignose | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:45 |
Ja denk je dat ik vol gas over zo'n ding rij ofzo idioot Ze moeten een drempel zo maken dat je die kan nemen met de maximumsnelheid. In een garage is dat sowieso laag, maar we hebben hier ook een weg langs het water waar je 70 mag, alleen zijn die drempels zo verrot dat je tot 50 af moet remmen. Dat kan niet de bedoeling zijn... | |
Catch22- | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:45 |
vaak wel hoor | |
YoshiBignose | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:46 |
Dan moeten ze een bord 50 neerzetten | |
Catch22- | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:46 |
ik heb nog nooit een drempel gezien waar je met 70 over kan. | |
YoshiBignose | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:50 |
Dan moeten ze geen drempels plaatsen | |
Catch22- | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:51 |
ja dat is dus om de snelheid eruit te halen. elke 200 meter de snelheid naar 50 en dan weer naar 70 is ook geen doen. | |
YoshiBignose | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:51 |
Dan moeten ze geen 70 bord plaatsen in combinatie met 50 drempels Nee daarom, telkens remmen is ook zinloos. Maar toen ging ik 50 daar in m'n Toyota en werd ik ingehaald en gesneden door een Golf cabrio ... | |
Catch22- | dinsdag 12 juni 2012 @ 09:58 |
als je moet remmen omdat er een bord staat doe je dat niet,daarom drempels | |
Fer | dinsdag 12 juni 2012 @ 18:56 |
Ik heb vroeger een keer een E30 M3 gemaakt van Revell dacht ik, ik wist toen niet dat je dat zo naukeurig en rustig moest doen. | |
Mikkie | dinsdag 12 juni 2012 @ 20:13 |
Ik wel. Meer dan genoeg. | |
Fer | dinsdag 12 juni 2012 @ 21:05 |
Als ik in een leasebak rij kom ik ze ook regelmatig tegen. | |
mitchelll0181 | dinsdag 12 juni 2012 @ 22:23 |
Voor de mensen die het nog weten, ik had last van zon bonkend geluid over klinkertjes enzo.. http://media.photobucket.(...)art%20numbers/17.png Nr 4 waarschijnlijk .. | |
Mikkie | dinsdag 12 juni 2012 @ 23:37 |
Ah, de silent blocks. Erg bekend. | |
mitchelll0181 | woensdag 13 juni 2012 @ 07:40 |
? Bekend probleem ? Toch wat gegoogled maar kwam die niet tegen .. Naja ff setje halen dalijk en t weekend is kijken is t dan weg is .. Hope so .. Klink echt zo kut nu | |
Catch22- | woensdag 13 juni 2012 @ 08:11 |
stoer. als t een leaser is moet t stuk? | |
HURENSOHNOLOGIE | woensdag 13 juni 2012 @ 18:57 |
Nu wel. | |
0108daniel | woensdag 13 juni 2012 @ 19:47 |
Noemen ze DAT hobbeltje in de weg een drempel?? | |
HURENSOHNOLOGIE | woensdag 13 juni 2012 @ 19:58 |
Kennelijk, vaker met driecijferige snelheid overheen gejakkerd. Blijkbaar dient de drempel om niet-locals te waarschuwen voor de vervaarlijke bocht even verderop. | |
Hyperdude | woensdag 13 juni 2012 @ 20:38 |
Jeez. Een heel topic over drempels. Geef mij maar roltrappen. | |
TommyGun | donderdag 14 juni 2012 @ 00:39 |
Te Koop: E46 318i Sedan [ Bericht 58% gewijzigd door TommyGun op 14-06-2012 22:27:23 ] | |
Mikkie | donderdag 14 juni 2012 @ 08:36 |
Toch wegdoen dus? Wat ga je er voor terugkopen? | |
TommyGun | donderdag 14 juni 2012 @ 13:26 |
Lease... | |
Bowny | donderdag 14 juni 2012 @ 18:51 |
Toevallig een lijstje bijgehouden over het geinvesteerde bedrag? | |
TommyGun | donderdag 14 juni 2012 @ 22:06 |
Dat wil ik niet weten | |
Neerlands_Trots | zaterdag 16 juni 2012 @ 14:05 |
Net terug van de specialist voor onderhoud aan mijn E34. Aandrijfashoes vervangen, achterasrubbers vervangen, schokbreker vervangen en nog wat kleine dingetjes. Inclusief 3,5 uur arbeid voor 580 euro.. vind ik best meevallen | |
YoshiBignose | zaterdag 16 juni 2012 @ 18:37 |
Nou... | |
mitchelll0181 | zaterdag 16 juni 2012 @ 18:49 |
... Pffff wat een geld. Even een vb van hoe het ook kan : Nu met mn silent blocks bezig vd draagarm, na nadere inspectie bleek deze het gebonk te veroorzaken waar ik het eerder over had. Staat er zielig bij .. Nou moet ik de hele week in een 206 gaan rijden ... Moet remmen hebben, handrem blokken.. Ben er nou toch bij ... Kosten tot nu toe 39 euro voor de draagarm rubbers Remmen 50 Handrem schoenen ook zoiets denk | |
mitchelll0181 | zaterdag 16 juni 2012 @ 20:21 |
Owkeeee ben beetje verward .. Check dit : Links is origineel, het aluminium heeft een kraag aan de onderkant zoals je ziet ( het binnenste rubber is eruit gesloopt ) maar de nieuwe rechter heeft dit niet .. Ook als ik op plaatjes zoek van t onderdeelnummer hebben ze die kraag ook niet .. What to do .. Het enige wat die kraag doet is zorgen dat je het rubber niet te diep kan monteren zegmaar denk ik .. Iemand dduidelijheid hierover ? | |
jitzzzze | zaterdag 16 juni 2012 @ 21:17 |
Als de originele geen kraag heeft, dan is die linker niet origineel toch? | |
mitchelll0181 | zaterdag 16 juni 2012 @ 21:28 |
Links is origineel, rechts idd imitatie Maar alle foto's van vervangings onderdelen hebben geen kraag .. Zie : http://www.google.nl/sear(...)7cT_raOOyM0wW7vtTqCg Was dus bij de dealer en die gaf als tip om ze van febi of moog te nemen ... zelfde kwaliteit volgens hem, aangezien ze bij de dealer 50 pst zijn en op inet 12 Ohw wacht ff, Jij bedoelt dat er al geen originele in heeft gezeten ? mja t vage hiervan is weer dat op de tekening wel weer die kraag te zien is .. zie CONFUSING!!! Volgens mij kunnen ze beide .. http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=617481 [ Bericht 19% gewijzigd door mitchelll0181 op 16-06-2012 21:36:22 ] | |
jitzzzze | zaterdag 16 juni 2012 @ 22:13 |
Je kan het beste van de officiële tekeningen uitgaan. En natuurlijk op wat je eruit gehaald hebt. | |
mitchelll0181 | zaterdag 16 juni 2012 @ 22:27 |
Hier komt er ook zoeen uit.. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=719063 Vindt t best, morgen gaan die nieuwe erin. Hahaha probleem opgelost, net maar ff TIS geinstalleerd kijken of daar meer info in staat, en jawel.. Geweldig [ Bericht 21% gewijzigd door mitchelll0181 op 17-06-2012 01:47:51 ] | |
jitzzzze | maandag 18 juni 2012 @ 18:03 |
Ik ga nu vast weer iets heel doms vragen, maar goed, daar gaan we Op mijn m41 motorblok, heb ik de volgende onderdelen: Wie kan mij vertellen waar slang nummer 19 en 18 op aangesloten zitten? | |
Hyperdude | maandag 18 juni 2012 @ 18:11 |
Is dat niet de olie/damp afscheider of hoe dat ding ook mag heten? NB. Vorige week weer met vlag en wimpel door de APK. 2001 en 270000 kms. | |
jitzzzze | maandag 18 juni 2012 @ 18:15 |
Nee, vacuumslang nummer 19 begint ergens, gaat dan naar een elektrische agr klep (nr15) en dan door in vacuumslang 18, de air reducer 17, en dan ergens aan vast. Maar waar sluit ik 19 en 18 op aan? En is het gebruik van een echte vacuumslang enorm belangrijk? Of kan een brandstofslang ook? En moeten de diameters exact overeenkomen met het origineel? | |
Mikkie | maandag 18 juni 2012 @ 18:32 |
Netjes! . Ik zit iets over de 180k op dit moment. APK'tje binnenkort. Als het goed is, is 't klaar met alleen een veer linksachter. | |
Hyperdude | maandag 18 juni 2012 @ 18:37 |
Veer gebroken? Sorry jitzzzze, dan weet ik het ook niet. | |
jitzzzze | maandag 18 juni 2012 @ 18:38 |
Niets aan te doen. Stiekem ook geen antwoord op mijn laatste vraag? | |
Hyperdude | maandag 18 juni 2012 @ 18:52 |
Als die brandstoslangf genoeg stevigheid heeft (lijkt mij wel bij normale brandstofslang) dat ie niet dichtklapt door een beetje vacuüm lijkt mij dat geen probleem. Dikte zou ik wel een beetje op letten; maar denk niet dat het veel uit maakt. Kan je niet wat geschikte slang oogsten op de sloop ofzo? | |
jitzzzze | maandag 18 juni 2012 @ 18:56 |
Slang 19 zou 3.3mm en 18 zou 3.5mm moeten zijn. Heb ze vervangen door 4mm brandstofslang, maar nu geen turbodruk meer. Dus: ik heb iets verkeerd aangesloten of de brandstofslang is te groot of kan niet vacuum worden. Of de turbo is echt overleden | |
Hyperdude | maandag 18 juni 2012 @ 19:02 |
Lijkt mij niet dat zo'n beetje verschil in diameter zoveel invloed kan hebben. Maar zeker weten doe ik dat niet. Nog nooit een diesel en/of turbo uit elkaar gehad, hiero. | |
jitzzzze | maandag 18 juni 2012 @ 19:07 |
Misschien sluit ie niet goed af op het tuutje. Of hij slaat dicht (dat ie plat wordt zeg maar). Daarom denk ik dat een echte vacuumslang steviger zou moeten zijn dan een brandstofslang. Maar ja, ik weet het ook niet zeker | |
Mikkie | maandag 18 juni 2012 @ 23:00 |
Jep. Auto stond laatst in de garage voor de remmen, toen werd ik erop gewezen. Kon nog wel voor nu, maar bij de APK zou 't afkeur zijn. Da's sund. | |
Prullenbak6 | maandag 18 juni 2012 @ 23:17 |
Ik ben niet zo'n grote BMW fan, maar ik heb laatst in een mooie youngtimer BMW gereden. Het gaat om een E32 750i uit 1987, wat een auto om in te rijden. Vooral het mooie V12 geluid wat erin zit, er zat nog net geen 70.000km op de klok. Nu wil ik er zelf wel stiekem één. | |
YoshiBignose | maandag 18 juni 2012 @ 23:21 |
Die wil ik ook wel | |
Prullenbak6 | maandag 18 juni 2012 @ 23:26 |
Pa kwam er mee aanzetten, de auto is van zijn directeur. In 1987 is die door hem nieuw gekocht, alleen gebruikt voor zakelijke ritjes de eerste paar jaar en later gewoon voor plezier. Daarom ook de lage kilometerstand. Maar het rijdt super zo'n auto Ik had hem wel een bod gedaan van ¤5000 maar daar ging die nog eens over na denken | |
YoshiBignose | maandag 18 juni 2012 @ 23:32 |
Nouuu als ie echt in goede staat is en uit 1987 dus in 2013 belastingvrij wil ik er ook wel 5000 voor geven | |
Prullenbak6 | maandag 18 juni 2012 @ 23:35 |
Ik weet zo niet wat ze waard zijn, wat ik wel weet is dat de auto's altijd binnen staan en verwarmd. Laatst nog een onderhoudsbeurt gehad van rond de ¤6000 als ik het goed heb. | |
Catch22- | maandag 18 juni 2012 @ 23:57 |
Minstens het dubbele of driedubbele | |
tha_rizzo | dinsdag 19 juni 2012 @ 10:44 |
Die wordt niet meer vrijgesteld van MRB. Ik geloof dat 1985 of 1986 het laatste jaar is dat een auto nog vrijgesteld wordt van MBR. | |
Catch22- | dinsdag 19 juni 2012 @ 10:47 |
nee dat klopt niet. Tot 2011 is het 25 jaar, daarna loopt het met 1 jaar per jaar op tot 30 jaar.http://www.autoblog.nl/ol(...)t-zijn-de-spelregels | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2012 @ 13:03 |
Dus wanneer wordt mijn 94'er e36 belasting vrij..? Wanneer ik 50 ben? | |
Catch22- | dinsdag 19 juni 2012 @ 13:05 |
in 2024, rekenen is lastig he? en anders was het 2019 geweest | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2012 @ 15:28 |
Dat is nog 12 jaar, damn.. Dat gaat lang duren.. | |
YoshiBignose | dinsdag 19 juni 2012 @ 15:30 |
dan is ie al helemaal weggerot. | |
Catch22- | dinsdag 19 juni 2012 @ 15:32 |
je betaalt geen verzekering ja, scheelt weer | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2012 @ 18:15 |
Dafuq? Hoe kom je daar bij..? | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2012 @ 18:16 |
Nietus Mijn E36 is een van de mindere met roest, ik heb er vrijwel geen.. Op 1 super klein blaasje onder de lak bij mijn LA wielrand.. | |
Den_Haag | dinsdag 19 juni 2012 @ 19:32 |
Iemand enig idee wanneer de prijzen van de nieuwe 3 touring bekend worden? In Duitsland zijn ze al een paar weken bekend. | |
kaasplankje | dinsdag 19 juni 2012 @ 21:37 |
Gaat de Alfa de deur uit? | |
Den_Haag | dinsdag 19 juni 2012 @ 21:58 |
Die is al een hele tijd de deur uit Einde lease-contract | |
kaasplankje | dinsdag 19 juni 2012 @ 22:02 |
En nu toe aan iets rustigers en degelijkers? Je wordt oud. | |
YoshiBignose | woensdag 20 juni 2012 @ 09:09 |
Rustigers? Dan moet je geen BMW nemen | |
Catch22- | woensdag 20 juni 2012 @ 09:15 |
Want? | |
Matty___ | woensdag 20 juni 2012 @ 09:21 |
reed jij geen toyota starlet in de winter? | |
jitzzzze | woensdag 20 juni 2012 @ 09:36 |
Zonder turbo is zo kut rijden | |
nelisb | woensdag 20 juni 2012 @ 09:40 |
Iemand een idee. Heb nu een E90 diesel en wil misschien een E90 benzine kopen. Haal ik met de benzine een zelfde verbruik 1 op 17 ongeveer als de diesel? | |
Catch22- | woensdag 20 juni 2012 @ 09:41 |
Nooit. Je mag blij zijn met 1:14 gok ik http://www.spritmonitor.d(...)r_e=2008&powerunit=2 | |
nelisb | woensdag 20 juni 2012 @ 09:44 |
Dacht al zoiets. Dank je. Benzine is toch duurder dan diesel. Rij +- 40.000 km per jaar met de E90. | |
Catch22- | woensdag 20 juni 2012 @ 09:46 |
haha ja... Dan moet je lekker dieselen. Of LPG nemen. | |
nelisb | woensdag 20 juni 2012 @ 09:48 |
Ja dat dacht ik ook, maar heb zitten rekenen. Scheelt me 60 euro per maand ongeveer. Bij gelijk verbruik was het 6 euro. Tank ongeveer 212 liter nu per maand, verschil diesel - benzine is 0,33 cent. Scheelt dus 70 euro ongeveer. Wegenbelasting is alleen 64 euro per maand goedkoper. Verschil maar 6 euro. Alleen bij gebruik 1 op 14 ipv 1 op 16 nu komt er nog 50 euro aan benzine bij. | |
Goddelijker | woensdag 20 juni 2012 @ 09:53 |
Niet vergeten dat APK en onderhoud van een diesel vaak duurder is, net zoals je verzekering. | |
Catch22- | woensdag 20 juni 2012 @ 09:56 |
dat valt allemaal wel mee. Gewoon een e39 525i halen en daar LPG G3 in knallen. Goedkoper wordt het niet | |
Den_Haag | woensdag 20 juni 2012 @ 10:01 |
De enige andere optie was om in het taxi-merk te stappen | |
nelisb | woensdag 20 juni 2012 @ 10:02 |
Scheelt dat veel? Apk 3tientjes volgens mij. Maat van mij heeft E90 benzine en haalt 1 op 10 ongeveer. Scheelt dus aanzienlijk. Blijft een diesel. | |
Goddelijker | woensdag 20 juni 2012 @ 10:09 |
20-30 euro inderdaad. | |
YoshiBignose | woensdag 20 juni 2012 @ 10:13 |
Dat is wel de domste vraag die ik ooit gezien heb | |
nelisb | woensdag 20 juni 2012 @ 10:19 |
En dit de domste reactie ook. Gelukkig weet iedereen evenveel van auto's. | |
Catch22- | woensdag 20 juni 2012 @ 10:22 |
YB is een autist, dont mind him. | |
YoshiBignose | woensdag 20 juni 2012 @ 10:46 |
jitzzzze | zaterdag 23 juni 2012 @ 10:09 |
Hoezo, topickiller? | |
YoshiBignose | zaterdag 23 juni 2012 @ 10:13 |
Lekker rustig | |
jitzzzze | zaterdag 23 juni 2012 @ 10:16 |
Tijd dus om weer wat te vragen aan 'de rest'. Wie kent er een goed adres waar ze dieselinjectiepompen van een 318tds kunnen repareren? De mijne lekt dus, en moet gemaakt worden | |
Mikkie | zaterdag 23 juni 2012 @ 10:50 |
Oei, da's een dure. Althans, ik weet dat de opvoerpomp van een 320d inclusief montage richting 1.500 euro loopt . Over onderstaande heb ik op zich wel goede verhalen gehoord, maar of ik 't zelf zou proberen weet ik niet: http://www.ecu-tronic.nl/brandstofpomp%20bmw.html | |
jitzzzze | zaterdag 23 juni 2012 @ 11:16 |
Ik kan het niet zelf doen, het ding zit helemaal ingebouwd door aan de ene kant het motorblok, andere kant het oliefilter en aan de voorkant de multiriem. Heb het geprobeerd, maar er is niet eenvoudig bij te komen. Daarbij, loopt dat ding aan de distributieketting mee en moet dus 'op tijd' lopen. Dat kan ik al helemaal niet zelf. Had zelf dit gevonden http://www.gjbautos.nl/bp.html , maar mijn garage was daar nogal kritisch over omdat men daar de pomp niet van de auto afhaalt en dan wel noodzakelijk schijnt te zijn voor één van de pakkingen. Maar of dat echt zo is, dat weet ik niet. Daarvoor heb ik er te weinig verstand van. En het is in noordoost Groningen, wat best ver weg is | |
Hyperdude | zaterdag 23 juni 2012 @ 11:24 |
Wat zegt je garage? Kunnen zij dat ding niet demonteren, opsturen en weer monteren? Mijn garage heeft voor zulke klusjes ook "onderaannemers" | |
jitzzzze | zaterdag 23 juni 2012 @ 11:26 |
Dat kunnen ze ook, maar ik wil natuurlijk niet de hoofdprijs betalen. | |
Hyperdude | zaterdag 23 juni 2012 @ 11:31 |
Dat begrijp ik. Ik ga ook niet naar de BMW dealer met mijn oude gebakkie: maar ik wil wel dat het werk goed gedaan wordt. Als je een dieselpomp netjes wil fixen vergt dat nu éénmaal kennis/vakmanschap=geld. Anders kan ik net zo goed een onderdeel op de sloop halen en bidden dat het werkt. Maar het zijn wel dure rotklussen voor een oudere TDS; het loont al snel niet meer vermoed ik. | |
jitzzzze | zaterdag 23 juni 2012 @ 11:41 |
Mijn auto ziet de dealer alleen van dichtbij als ik een onderdeel met spoed nodig heb. Maar inderdaad, het is al vrij snel niet meer de moeite waard. Daarom vind ik het aanbod van die lui uit oost Groningen wel erg aantrekkelijk. Als ie daarmee nauwelijks meer lekt (een beetje vind ik prima) dan ben ik al blij en kan ik weer een paar jaar doorrijden. | |
Goddelijker | zondag 24 juni 2012 @ 18:24 |
Weet iemand wat het kost om bij een dealer een Einzer uit te laten lezen? Want onze Einzer geeft aan dat er een lampje kapot is aan de buitenzijde van de auto, maar er is geen kapot lampje te bekennen... Dus wilde laten uitlezen welke precies deze melding geeft. | |
Mikkie | zondag 24 juni 2012 @ 19:10 |
Ook geen stadslichtje? Knipperlichtje? Kentekenplaatverlichting? Meestal kost enkel uitlezen al drie of vier tientjes. Zonde geld dus. | |
Goddelijker | zondag 24 juni 2012 @ 19:17 |
Alles gecontroleerd, ergens zit een lampje niet helemaal goed. Want als je over een hobbelweg rijdt, verdwijnt die melding en komt 'ie weer tevoorschijn... | |
dester_martijn | zondag 24 juni 2012 @ 19:24 |
Alle orginele lichten dus geen xenon meuk? | |
Goddelijker | zondag 24 juni 2012 @ 19:27 |
Ja, want hij geeft het pas sinds 2 weken aan. Tussendoor niks aan de auto gedaan/veranderd. | |
dester_martijn | zondag 24 juni 2012 @ 19:43 |
Tja dan zou ik 'm even laten uitlezen, als je geluk hebt rekenen ze een kwartiertje en dan ben je 25-30 euro kwijt. | |
Hyperdude | zondag 24 juni 2012 @ 20:00 |
Bij mijn garage rekenen ze ook alleen arbeidsloon. Denk dat je met 15 min een heel end komt. | |
Herr.Flick | zondag 24 juni 2012 @ 20:37 |
Kan goed zijn dat er een lampje "bijna op zijn eind" is, vervang anders eens de stadslichtjes/achterlicht lampjes, vaak zijn dit de boosdoeners (en kosten geen drol!) | |
Andyy | zondag 24 juni 2012 @ 22:00 |
Aflopen vrijdag bij de dealert geweest om wat te vervangen aan onze BMW (van april dit jaar ). Daar even wat rond zitten kijken en spelen met bakken die ze hebben staan. Wat me opviel was dat in de 1M coupé (in het feloranje ) je niet eens lager zit dan in onze X1 (qua zithoogte in de auto zelf)(totale hoogte scheelde ook maar ietsjes, paar cm gok ik?). En dat in de nieuwe 3 serie het stuur verder naar je toe kan vergeleken met de 1M en X1. | |
mitchelll0181 | zondag 24 juni 2012 @ 22:08 |
Van april en nu wat vervangen .. Ben wel heel benieuwd wat dan ... | |
Andyy | maandag 25 juni 2012 @ 00:45 |
Achterruitwisser, liet een streep achter steeds Is vervangen onder garantie gewoon, we hadden er al langer last van, maar door het regen van afgelopen tijd begonnen we ons er aan te ergeren | |
jitzzzze | maandag 25 juni 2012 @ 16:58 |
Als je stilstaat met je auto, en binnen een minuut komt er een sloot diesel onder je auto vandaan zetten, zou er dan wat lek zijn? | |
Catch22- | maandag 25 juni 2012 @ 17:00 |
neejoh dat is normaal. Heb ik ook en ik rij nog op benzine ook! | |
jitzzzze | maandag 25 juni 2012 @ 17:01 |
De blauw/zwarte dieseldampen stegen op van mn blok Ben aan een autobrand ontsnapt geloof ik | |
Catch22- | maandag 25 juni 2012 @ 17:03 |
je rijdt dus al een tijdje met een brandstoflek? | |
jitzzzze | maandag 25 juni 2012 @ 17:04 |
Het is in twee weken van een beetje zweten veranderd naar een hele sloot | |
rival | maandag 25 juni 2012 @ 17:10 |
de benzineleidingen willen nog weleens poreus raken...... onder de motorkap de rubberen.... | |
Catch22- | maandag 25 juni 2012 @ 17:10 |
ik ga hier niet op in. | |
jitzzzze | maandag 25 juni 2012 @ 17:12 |
Als er eenmaal een pakking een beetje lek is in de hogedrukinjectiepomp dan is het snel gebeurt. Vergelijk het met het doorbreken van een dam. Maar goed, om nou te zeggen dat ik er al maanden mee rond rij dat is natuurlijk ook niet waar. | |
Turquaz52 | maandag 25 juni 2012 @ 18:45 |
Van diesel kan niks gebeuren, maar benzine daarentegen.. | |
jitzzzze | maandag 25 juni 2012 @ 18:56 |
Maar om nou te zeggen dat het een goed idee is, dat is ook weer niet waar. Hoe staat het met je WV27? | |
mitchelll0181 | maandag 25 juni 2012 @ 23:43 |
O.m.g http://link.marktplaats.nl/572361285 ... | |
Andyy | dinsdag 26 juni 2012 @ 00:57 |
Verbrand dat ding alsjeblieft | |
jitzzzze | dinsdag 26 juni 2012 @ 07:15 |
Fuck! Die spoiler doet pijn aan mijn ogen. Altijd al gedaan, maar op een e46 is het wel heel ernstig | |
dester_martijn | dinsdag 26 juni 2012 @ 07:57 |
Ik zag gisteren een bmw, met precies zo'n body kit met een geluid alsof het een of andere formule 1 wagen was. Navraag bij het rwd leerde dat het, jawel, een 316 was...Beetje trieste vertoning om zo je aandacht te pakken. | |
Mikkie | dinsdag 26 juni 2012 @ 07:57 |
Zo te zien heeft de verkoper 'm als inruil gekregen en is ie er ook niet echt blij mee .
| |
dester_martijn | dinsdag 26 juni 2012 @ 08:01 |
En je leest inderdaad ook tussen de zinnen door dat hij er helemaal niet blij mee is. Beter dan dat hij dat ding serieus neemt en doet alsof het een wagen uit the fast en the furious is! | |
rival | dinsdag 26 juni 2012 @ 08:44 |
navragen bij het rdw zegt tegenwoordig ook niet alles meer | |
dester_martijn | dinsdag 26 juni 2012 @ 09:02 |
In dit geval wel hoor, kwam haast niet van zn plek en dan die herrie .Maarja die harde die je er in de broek van krijgt he . | |
LethalNinja | dinsdag 26 juni 2012 @ 09:21 |
Vind de BMW met monsteruitvoering nog steeds mooier dan 90% dan wat ik op de weg zie rijden. Neemt niet weg dat ik liever één wil zonder spoilers etc. | |
Catch22- | dinsdag 26 juni 2012 @ 09:30 |
rofl nee. | |
rival | dinsdag 26 juni 2012 @ 09:34 |
op onderdelen wachten, ik haat het | |
YoshiBignose | dinsdag 26 juni 2012 @ 09:37 |
Hier in de buurt is iemand in een E36 met een E46 front. Op zich nog best wel netjes gedaan, alleen een paar dingen sluiten niet helemaal perfect aan. Knutselen... dat soort auto's kan je ook niet serieus nemen net als die spoiler, maar ik kan er wel om lachen Rival wat kosten achterbrug rubbers voor de E30? | |
rival | dinsdag 26 juni 2012 @ 09:41 |
een hoop tijd ik dacht 45 euro voor een setje oid (brezan).... op e30parts.nl zijn ze 25 per stuk zag ik net... | |
rival | woensdag 4 juli 2012 @ 09:28 |
Na 2 jaar stil te hebben gestaan heb ik gisteren weer in mijn E30 cabrio gereden!! Hij doet et weer | |
Mikkie | woensdag 4 juli 2012 @ 09:30 |
En 't is ook heerlijk cabrioweer | |
rival | woensdag 4 juli 2012 @ 09:34 |
Ik ben helaas nog niet helemaal klaar.. Vanavond een uitlaat eronder lassen. Dan moet ik nog uitzoeken waarom mijn ramen soms wel en soms niet werken. Alles weer "afmonteren" (zit geen interieur in momenteel op 1 stoel na) Dus ik hoop dat van het weekend de zon schijnt | |
Turquaz52 | woensdag 4 juli 2012 @ 11:47 |
Succes, post je hier dan ook wat pics..? | |
rival | woensdag 4 juli 2012 @ 11:50 |
thnx en uiteraard! hier een sneak preview | |
jitzzzze | woensdag 4 juli 2012 @ 16:42 |
Na 1,5 week eindelijk mijn eigen auto weer terug. Na ruim 800 km in een clio weet ik weer precies waarom ik van die 17 jaar oude auto hou (L) | |
mitchelll0181 | woensdag 4 juli 2012 @ 16:52 |
Ja dat had ik toen ik een week in de peugeot van mn vriendin moest rijden.. Dan weet je weer waarom je wat meer wegenbelasting betaald | |
Turquaz52 | woensdag 4 juli 2012 @ 23:51 |
Of je betaalt geen belasting en rij je zo'n dikke bak: En ik raad ook iedereen aan om dit filmpje te kijken, dat nostalgie.. Heeft iemand misschien ook aankooptips voor een late (85-87 model) e24? Ik ben namelijk van plan om de golf te koop te zetten nadat ie gespoten is en dan een 6 serie voor in de plaats nemen.. | |
mitchelll0181 | woensdag 4 juli 2012 @ 23:54 |
Tja die neus .. wel vet Maarre weet nie wat et is .. Oude auto's trekken me gwn niet zo.. Doe mij maar een chique interieur met alles digitaal .. | |
Turquaz52 | woensdag 4 juli 2012 @ 23:56 |
Check dat video vanaf 08:00, de boordcomputer en de active check control.. Dat waren tijden man.. En chique interieur hadden ze ook! | |
mitchelll0181 | donderdag 5 juli 2012 @ 00:01 |
Verschrikkelijk .. Allemaal zo vierkant .. Echt typisch ouderwets.. Crap .. Maak me niet populair in dit topic hahahaha * mitchelll0181 staat nu in een hoek met gezicht naar de muur | |
Mikkie | donderdag 5 juli 2012 @ 06:06 |
Bazenbak, zo'n oude zes. Alleen jammer dat ze qua aanschaf en onderhoud nogal wat kosten. | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 10:10 |
Ja masterbak, maar ik heb expres voor de E23 gekozen omdat die vaak in betere staat zijn (wordt rustiger mee gereden), minder duur zijn, vaak minder verrot zijn en 4 deuren toch echt handiger is met meer personen Oke, de 6-serie is net weer wat bruter dat geef ik toe maar de 7 is meer een klasse bak en minder aso...Ja let op je woorden ik word al boos hier nu | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 12:24 |
Aanschaf valt wel mee, vind het alleen maar beter dat ze zo duur zijn. Zo kunnen de jochies van 18 hem niet betalen om er vervolgens 22inch chrome velgen onder te dumpen etc.. Maar hoe zit het met het onderhoud v.d. e24? En aandachtspunten? Ik wil er namelijk eentje halen ter vervanging van mijn Golf en wil dan gaan voor een 635CSI uit '85~'87. ('87 wordt 100% belasting vrij toch?). Eventuele aankoop tips? | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 12:32 |
en dat gaat allemaal stuk. En het roest. Een goeie is echt duur aan het worden. Onder de 5k heb je niets echt moois. Maar dat ben jij ook niet waard eigenlijk. Dat zeg jij? | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 12:39 |
. [ Bericht 99% gewijzigd door Turquaz52 op 05-07-2012 12:41:33 ] | |
rival | donderdag 5 juli 2012 @ 12:40 |
Daar gaan we weer | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 14:08 |
Ik moest ook wel even gniffelen. Je hebt twee soorten oldtimer rijders, die hun auto eren en veel geld in pompen aan onderhoud of gasten die veel geld erin pompen aan dikke velgen, verlaging maar nog net het noodzakelijke doen en het roest dicht plamuren Die eerste categorie auto's zijn vrijwel niet te betalen, die tweede categorie wel maar daar zit veel achterstallig onderhoud in. Dat je geen wegenbelasting hebt scheelt, maar winst maak je er echt niet mee. Een E21/E30 is nog tot daar aan toe om te onderhouden maar een E23/E24/E28 kost gewoon meer. Je mag doen met je auto wat je wilt hoor maar geloof me dat je al genoeg kwijt bent aan het normaal onderhouden van zo'n ding. Ik spreek uit ervaring vooral als je dan ook nog eens een ongelukje maakt. | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 14:18 |
Vertel es wat meer man, ben echt benieuwd.. Ik heb echt mijn plannen gemaakt en wil zo'n 6 serie halen zo tussen de 85~87, 635CSI voor Max. 5500-6500Euro.. Evt. later wel wat meer, maar ik moet eerst de golf voor de prijs weg doen wat ik er voor in gedachten heb.. | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 15:19 |
succes! | |
Bami-Powner | donderdag 5 juli 2012 @ 15:20 |
is dat ni van chop shop? | |
Anne | donderdag 5 juli 2012 @ 15:22 |
Turq is verstandig ! | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 15:23 |
nee. Laat hem lekker e36's "tunen". | |
rival | donderdag 5 juli 2012 @ 15:49 |
Ja hebben we er iig 1 | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 15:49 |
Voor die prijs kan je zeker wel eentje vinden hoor een aangezien jij best wel wat zelf kan, moet het op zich meevallen. Belangrijkste is dat je er eentje vindt die nog niet helemaal doorgerot is. Beetje lassen af en toe oke, maar sommige zijn al ten dode opgeschreven dan is het zonde om er nog geld aan te besteden. Veel onderdelen tussen de E23 en E24 zijn identiek maar ook niet goedkoop, sommige onderdelen worden steeds zeldzamer. Je rijdt niet ff langs de sloop voor een nieuwe deur zoals bij een E36 Verder gaat de elektronica wel eens stuk, des te meer opties des te meer gezeik. Gelukkig is mijne vrij kaal maar je begrijpt dat een airco uit de jaren 80 of zo'n check control niet het eeuwig leven heeft... En dan moet je ook nog tanken hé, M30 slurpen best. Wel onverwoestbaar bij normaal onderhoud en gebruik. Probleem is dat de meeste niet normaal onderhouden zijn en daar houden ze niet van maar voordeel is dan weer dat de M30 in best veel auto's geleverd is en die meestal wel te vinden zijn maar jouw kennende als het blok het begeeft knal je er een V12 in ofzo EN soms worden ze weleens gestolen http://forum.bmwe23.nl/viewtopic.php?f=17&t=6651 | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 15:56 |
wat een kutverhaal zeg... :/ | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 16:15 |
Ik laat anderen maar in hun eigen waarde, ga niet meer happen.. | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 16:23 |
Snap ook niet wat Catch22 hier nog doet, kan beter op Tweakers slim gaan lopen doen | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 16:29 |
Ahaa, goed om te weten.. Wat is het gemiddeld verbruik dan van zo'n M30 635csi? En is het niet stiekem een 3.4 liter ipv een 3.5..? En V12 blok mag er altijd wel in, past toch ook zo van een e32..? hahahahhaa | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 16:36 |
Benzineverbruik is echt je grootste kostenpost niet met een 635 hoor | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 16:40 |
Die latere motor had motronic ipv jetronic maar volgens mij was vermogen hetzelfde... 3.4 of 3.5 who cares. Mijne is een 3.2 maar is gewoon zelfde blok als de 3.5 (staat er ook op) met wat minder vermogen Ik rij gemiddeld 1 op 8 dus zal denk ik niet veel verschillen, op LPG hoor je mensen over 1 op 6. Ik ben niet zo'n fan van LPG in zo'n bak want je gebruikt dat toch niet als daily, verder zit ik zelden alleen in die auto dus dan vallen de benzinekosten wel mee V12 past wel maar ja... je gaat toch niet zoiets van maken: | |
Mikkie | donderdag 5 juli 2012 @ 17:15 |
Jammer dat zo'n Sechser niet in cabriovorm is geleverd, dat zou ultiem zijn | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 19:01 |
Ja die sjonnie had ik ook al gezien met zijn Black Panter op de motorkap, dafuq kom je daar bij..? Maar 1:8 dus het verbruik.. Is wel te doen, is net mijn e36.. LPG is om te koken, da gaat hem zowiezo niet worden.. | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 19:02 |
Je hebt ze wel tussen zitten.. Op mobile.de toevallig.. | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 19:24 |
dat vind ik zon domme opmerking... Kost je niets extra (maandelijk) en scheelt elke 7km een euro. Daarnaast kan je er vermogen mee winnen | |
Mikkie | donderdag 5 juli 2012 @ 19:27 |
Ik zag er op autoscout ook eentje staan. Jammer dat ie niet zo mooi geknipt is. En hij is kloteduur, terwijl de weglegging inmiddels compleet vernaggeld is. | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 19:32 |
Daar zou ik op rekenen ja | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 20:13 |
En je bent ook op de hoogte van de nadelen? Verder heb ik nog nooit oldtimers op LPG vermogen zien winnen. | |
Catch22- | donderdag 5 juli 2012 @ 22:17 |
De bmwblokken kunnen er goed tegen | |
YoshiBignose | donderdag 5 juli 2012 @ 23:14 |
Oh gelukkig, als jij het zegt zal het wel zo zijn | |
Turquaz52 | donderdag 5 juli 2012 @ 23:17 |
Als je een -dure- BMW kunt rijden, moet je je geen zorgen maken om de brandstof kosten. Dat is net een 850i/750i V12 hebben, maar het niet kunnen rijden of willen rijden omdat het te veel verbruikt.. :/ | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 00:18 |
jij weet ook wel dat t bij bmw weinig problemen geeft. En turk, 1 vd tweakers bazen rijdt een 645 op lpg omdat t kan. Zijn auto rijdt er niets minder om en het scheelt bakken geld (rijdt echt veel en wil geen diesel). Bij een oldtimer heb je de installatie er zo uit. Bij 12dkm ben je na 2 jaar uit de kosten met een e34. Daarna scheelt het 800 euro per jaar (rij je wb vrij is dat 1160 euro per jaar) | |
YoshiBignose | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:09 |
M30 doet het idd wel goed op LPG, vooral met de standaard verharde klepstoters eind jaren 80. Maar leg dat vermogenswinst eens uit dan... | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:20 |
LPG heeft een hoger octaangetaal dus in theorie zou je meer power moeten kunnen realiseren. Het hoeft je iig geen power te kosten | |
jitzzzze | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:22 |
Das wel leuk zo'n theorie, maar cijfers uit de praktijk zouden nog mooier zijn. | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:26 |
klopt! Maar een goede installatie kost je geen vermogen, itt wat vaak gezegd wordt. Maargoed, ik bemoei me verder nergens meer mee | |
mitchelll0181 | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:27 |
Ik ben wel benieuwd, offertes aangevraagd voor de spullen voor een inbouw in mn e46.. Ringtank dus gewoon op de plek van nn reserve wiel.. Ben benieuwd naar de prijzen, ga wel gewoon zelf inbouwen | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:29 |
mag dat uberhaupt ivm certificering enzo? Inclusief inbouw is het ongeveer 1800 euro voor een 6 cilinder. dit is overigens mijn LPG berekening. Kosten zijn inc extra wegenbelasting en met gelijkblijvend verbruik. | |
mitchelll0181 | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:31 |
Je mag zelf inbouwen maar moet gekeurd worden.. Moet lukken.. Beetje richtlijnen aanhouden, leidingen goed wegwerken, niet langs de uitlaat enz | |
YoshiBignose | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:52 |
Hoger octaangetal is leuk, maar de energetische waarde van LPG is zo'n 20% lager dan benzine dus daar pak je al verlies. Vaak is de capaciteit van de verdamper ook niet zo hoog etc. etc. Ja misschien zou je zoiets kunnen ontwikkelen waardoor het perfect loopt maar laten we bij de praktijk blijven... gemiddeld gezien heb je 10 tot 20% minder vermogen met een M30 op LPG tov benzine. Bij de nieuwere LPG installaties is er idd geen verschil qua vermogen. Geen rekening gehouden met het verbruik? Een M30 (of M20) op LPG verbruikt sowieso meer, ik hoor verhalen van mensen die 1 op 8 halen op benzine, halen 1 op 6 LPG maar is natuurlijk afhankelijk van de rijstijl. | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:54 |
dat heb ik idd niet gedaan. Met mijn motor scheelt het vrij weinig. nu aangepast dat hij van 1:10 op benzine uitgaat en 1:9 op LPG. Dat is realistisch. | |
YoshiBignose | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:54 |
Huh inderdaad.... zag ik jou nou gewoon real-time aanpassen? Grappig | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 09:56 |
ja google docs is stiekem wel tof | |
Turquaz52 | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:11 |
Je hebt wel theoretisch meer kans op hoger vermogen door de hogere octaan getal, maar het energie wat in LPG zit is niet evenveel als benzine, waardoor je veel meer moet gaan inspuiten om het zelfde te halen.. Maar jou verhaaltje is het zelfde als: Als ik V-Power Racing 100 tank met 100octaan heb ik meer PK's dan euro 95.. Onzin dus. Tenzij je gaat rommelen met je onsteking en zo dusdanig gaat verlaten/vervroegen dat je echt de grenzen gaat opzoeken waarbij rijden op 95/98/100 octaan niet meer mogelijk is. | |
mitchelll0181 | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:13 |
true... Mischien leuk als je je conpressie ratio e.d aan gaat passen maar verder niet nee | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:14 |
"in theorie zou je meer"... En als jij een motor met veel vermogen hebt, dan win je wel vermogen met octaan 100 tov 95, maar het leeuwendeel merkt er niets van (buiten eventuele extra additieven die je motor mooier laten lopen, of dat echt zo is laat ik in het midden) Maar ik snap niet dat niet meer mensen op LPG rijden. Ik rij nog geen 10k per jaar dus voor mij kan het niet uit, was dat iets meer dan had ik allang een LPG installatie gehad. | |
mitchelll0181 | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:21 |
Waarom zou je niet op lpg over gaan dan ? Alleen de aanschaf ? | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:23 |
Ja. Ik ben dan meer dan 4 jaar bezig om hem terug te verdienen dus dat is niet zo heel handig. | |
mitchelll0181 | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:25 |
Daarom wou ik het zelf doen dus.. Ben benieuwd .. Nog geen offertes binnen gehad .. Vannacht aangvraagd bij 4 bedrijven | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:28 |
ik heb geen idee wat zon installatie los kost volgens mij is het inbouwen niet erg makkelijk hoor. Een collega van mij is de zoon van een LPG-installatieinbouwer en die zegt dat haast niet te doen is. Je moet een hoop nameten enzo en dat is niet erg makkelijk, er zit een hoop electronica in he.. Jij had een E46 toch? Had je al nagedacht over de injectoren enzo? We hebben het er even over maar het is wel lastig | |
mitchelll0181 | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:32 |
Ja klopt, Mja ik heb zelf een tijd aan heftrucks gewerkt, Ook gas truckjes ..en dat stelde niet veel voor, ga niet geloven dat het bij een auto veel moeilijker is .. Een kennis van me heeft zn auto om laten bouwen en kon zn std injectoren behouden .. | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:35 |
Je zit natuurlijk met de electronica die vrij lastig is. De LPG computer moet je computer voor de gek houden zodat hij goed blijft lopen en dat is lastig, want je moet in je kabelboom gaan frotten. Als hij dan niet mooi meer loopt is dat lastig zoeken. Maargoed, als je je auto niet nodig hebt, tijd hebt, geduld hebt en denkt dat je het kan moet je het doen. Volgens mij is meer dan de helft van de totale prijs de installatie. Voor die 800 euro aan inbouwkosten zou ik geen risicos willen lopen En sommige motoren kunnen inderdaad met hun eigen injectoren LPG in laten spuiten | |
Turquaz52 | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:41 |
Je behoud altijd je std injectoren, je krijgt er alleen 4,6 of 8 er bij.. Of een mengstuk. Noem eens een merk op. Want dat kan dus niet. | |
Catch22- | vrijdag 6 juli 2012 @ 13:46 |
ik bedoelde dat je niet hoeft te boren | |
Turquaz52 | zaterdag 7 juli 2012 @ 19:00 |
Wat dan? Als je niet boort gebruik je een mengstuk, dus geen injectie. Anders MOET je boren.. Hoe wil je anders de lpg in je spruitstuk vernevelen? | |
Hyperdude | zondag 8 juli 2012 @ 09:59 |
RWD bakkie, geen BMW. Geinig filmpie | |
YoshiBignose | zondag 8 juli 2012 @ 10:16 |
Toyota | |
Hyperdude | zondag 8 juli 2012 @ 10:18 |
Ook verkrijgbaar als Subaru. Maar eigenlijk een E30M3 opvolger? $ 25500 (=¤20750) in de VS | |
YoshiBignose | zondag 8 juli 2012 @ 10:26 |
Ja en hier 40 | |
daNpy | zondag 8 juli 2012 @ 21:48 |
jitzzzze | maandag 9 juli 2012 @ 08:42 |
Wie is hier nou de snackbar? Gij of ik? | |
Goddelijker | woensdag 11 juli 2012 @ 23:37 |
Ik moet morgen even een litertje KVS halen voor de E87. Gaat hier nog speciale (roze) in? Of gewoon? | |
TommyGun | woensdag 11 juli 2012 @ 23:51 |
M'n E46 is verkocht Daarbij ook nog eens zo'n 5000 euro verlies gemaakt (veel onderhoud gehad) Gelukkig nu veel geld besparen d.m.v. lease Ik mag dus uit de OP... | |
mitchelll0181 | donderdag 12 juli 2012 @ 07:33 |
Longlife ja, ga ff naar de action. 2 euro de liter | |
mitchelll0181 | donderdag 12 juli 2012 @ 07:49 |
Oja heb nog wat oud ijzer ingeleverd .. Dingen stonden al een jaar in de kelderbox.. Waren allemaal krom Toch nog 150 eur voor gekregen | |
TommyGun | donderdag 12 juli 2012 @ 08:57 |
Zonde... voor dat geld had je ze kunnen laten opknappen (of ging dat echt niet meer?). | |
mitchelll0181 | donderdag 12 juli 2012 @ 10:00 |
Richten, totaal 300, stralen 50, spuiten 200, banden 500 Nee bedankt .. | |
TommyGun | donderdag 12 juli 2012 @ 10:07 |
Banden moet je er niet bij rekenen. En de rest kan vast goedkoper bij de juiste adresjes . | |
Goddelijker | donderdag 12 juli 2012 @ 10:55 |
Je had er een mooie tuinslanghouder van kunnen maken! | |
mitchelll0181 | donderdag 12 juli 2012 @ 11:02 |
Geen achtertuin hahaha nee man hele kelderbox stond vol.. Heb ze een jaar bewaard omdat ik et zonde vondt om ze weg te gooien .. Blij dak er vanaf ben | |
YoshiBignose | donderdag 12 juli 2012 @ 12:42 |
Die velgen had ik onder m'n E46, zijn erg mooi. Krom kan je idd niet veel meer mee Jammer maar ja, leek inderdaad een bodemloze put. Niemand maakt winst op z'n BMW ben ook verdrietig dat m'n E46 is maar scheelt me zoveel geld dat het wel een goede keuze was. | |
TommyGun | donderdag 12 juli 2012 @ 13:28 |
Nou ja, volgens mij had ik alles wel gefixed nu haha maar goed, eens komt een dag dat het gewoon klaar is . | |
mitchelll0181 | donderdag 12 juli 2012 @ 18:17 |
Nouuuu ik ga em binnenkort over de 300K rijden | |
TommyGun | donderdag 12 juli 2012 @ 23:18 |
Zonde van die E46 (zie foto's); http://www.nu.nl/buitenla(...)sen-in-belfast.html# | |
Tarado | vrijdag 13 juli 2012 @ 11:39 |
vr 13 jul 2012, 08:15 | 230 reacties | lees voor Trajectcontrole A2 op 23 juli in werking
| |
YoshiBignose | vrijdag 13 juli 2012 @ 12:03 |
Het is een schande EEN SCHANDE ZEG IK JE. | |
SingleCoil | zondag 15 juli 2012 @ 01:54 |
Gezinsuitbreiding! 1994 E36 325Ic, 111.111 Mi (mooi he?) | |
YoshiBignose | zondag 15 juli 2012 @ 10:14 |
Nette auto en origineel. Toch vind ik het altijd erg goedkoop staan een E36 zonder meegespoten bumpers, maar het zal ongetwijfeld heerlijk rijden | |
SingleCoil | zondag 15 juli 2012 @ 16:23 |
Ikwas eigenlijk van plan om ze ook over te spuiten, mijn denk dat het beter is om ze eerst eens mooi egaal donker te maken. | |
xaban06 | zondag 15 juli 2012 @ 16:43 |
Iemand van jullie ooit een E87 (118D, 5 deurs) gereden? Ervaringen mee? Wat is een redelijk nette uit 2006 waard? Ik rij nu een 320TD, tijd voor een auto 4-5 deuren. | |
Fer | zondag 15 juli 2012 @ 17:28 |
ontvetten, schuren, plastic primer en dan halfglans zwart erop. Dat schijnt het mooiste te zijn voor vergrijst plastics. Ga ik wel proberen als mijn zwartmaak spul uitgewerkt is. Oh en er bestaat lpg voor Direct ingespoten motoren, deze spuiten vloeibare lpg in via de bestaande injectors. Dit omdat anders deze injecters verbranden als ze niet gebruikt worden. Vialle LPDi Hmm ik zocht ff naar wat informatie erover, maar lees op diverse fora dat de betrouwbaarheid van dit lpg systeem weer als vanouds is... blijf er maar van weg. [ Bericht 18% gewijzigd door Fer op 15-07-2012 17:35:24 ] | |
Mikkie | zondag 15 juli 2012 @ 17:49 |
Jep. Anderzijds weet je dat je je auto daar niet moet laten staan met zulke dagen. Niet dat het de schuld van de eigenaar is, maar wel een risico omdat er van die mongolen rondlopen. Da's waar. Wel zuur. Ik krijg ook alle kleine dingen hoor. Nu weer het raammechanisme dat eraan is. Af en toe word je wel moe van zo'n E46 . | |
Mikkie | zondag 15 juli 2012 @ 17:51 |
Een kennis van me rijdt een driedeurs. Is er tevreden over maar geeft aan dat ie voor dagelijks vervoer van veel personen plus bagage te klein is. Als dat niet zo vaak hoeft: prima bak. Schijnt ook goed chipbaar te zijn, die van hem rijdt probleemloos met 200+pk. Maar goed, die komt uit 2009 geloof ik, dus scheelt wel qua bouwjaar, geen idee of de motoren hetzelfde zijn. | |
xaban06 | maandag 16 juli 2012 @ 00:02 |
De voornaamste reden waarom ik een 4-5 deurs wil is dat we een kleine hebben, wel zo makkelijk met een maxi-cosi. | |
Catch22- | maandag 16 juli 2012 @ 00:06 |
Voor 11k heb je ook een mini clubman uit 2007. Is ook erg tof. Is natuurlijk wel gewoon uit de bmw stal en rijdt erg fijn. moet je wel van houden natuurlijk Weet niet of die er toen al in diesel was tho. | |
xaban06 | maandag 16 juli 2012 @ 00:54 |
Voor 11k heb je heel wat leukers Zonde om voor dat geld een mini te kopen. | |
YoshiBignose | maandag 16 juli 2012 @ 09:05 |
Mini's ZIJN leuk hoor, maar je moet er van houden. Ik vind het meer een vrouwenauto, voor naast de 7-serie, om de kinderen van school te halen |