Niet verlaagd maar wel een lekke schokdemper rechtsvoor. Kan misschien daardoor komen.quote:
Met onze X1 moet je er anders ook vrij traag overheenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
De drempels zijn gewoon te hoog gemaakt, niet iedereen rijdt SUV's
De compact weegt 1370kg, dunno hoeveel een sedan weegt?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:40 schreef Mikkie het volgende:
Succes, met deze markt Iedereen ditcht z'n dure auto's om van die spaarkarretjes te gaan rijden, dus het is lastig.
Overigens: 375 voor je 320td? Da's best duur voor een Compact. Ik betaal voor m'n sedan 330 per kwartaal. Daardoor is het verschil ook wat groter: 360 euro per jaar vind ik een hoop geld. Al begin ik wel vaker te merken dat ik liever een touring met trekhaak had gehad, dat zijn dus de voorwaarden voor de toekomst
Dat zegt niks. Ik heb niets verlaagd en heb hier in de wijde omtrek zeker 20+ drempels waar ik erg rustig overheen moet om niet te schrapen.quote:
Da's bijzonder . Mijn sedannetje zit precies op 1.350kg en valt dus net nog in een gunstiger belastingtarief (dat vanaf 1.351 gaat lopen ).quote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De compact weegt 1370kg, dunno hoeveel een sedan weegt?
Gewoon normaal erover. Met mijn e34 en e30 raakte ik ook nooit wat met de standaardbanden en velgenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
De drempels zijn gewoon te hoog gemaakt, niet iedereen rijdt SUV's
Ik wel. Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:46 schreef Catch22- het volgende:
ik heb nog nooit een drempel gezien waar je met 70 over kan.
stoer. als t een leaser is moet t stuk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef Fer het volgende:
Als ik in een leasebak rij kom ik ze ook regelmatig tegen.
Nu wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:46 schreef Catch22- het volgende:
ik heb nog nooit een drempel gezien waar je met 70 over kan.
Kennelijk, vaker met driecijferige snelheid overheen gejakkerd. Blijkbaar dient de drempel om niet-locals te waarschuwen voor de vervaarlijke bocht even verderop.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:47 schreef 0108daniel het volgende:
Noemen ze DAT hobbeltje in de weg een drempel??
Toevallig een lijstje bijgehouden over het geinvesteerde bedrag?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef TommyGun het volgende:
Mijn E46 318i Sedan is te koop, zie BimmerPortal of DM even indien er interesse in...
Dat wil ik niet wetenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:51 schreef Bowny het volgende:
[..]
Toevallig een lijstje bijgehouden over het geinvesteerde bedrag?
Nee, vacuumslang nummer 19 begint ergens, gaat dan naar een elektrische agr klep (nr15) en dan door in vacuumslang 18, de air reducer 17, en dan ergens aan vast.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
Is dat niet de olie/damp afscheider of hoe dat ding ook mag heten?
Netjes! .quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
Is dat niet de olie/damp afscheider of hoe dat ding ook mag heten?
NB. Vorige week weer met vlag en wimpel door de APK.
2001 en 270000 kms.
Niets aan te doen. Stiekem ook geen antwoord op mijn laatste vraag?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Veer gebroken?
Sorry jitzzzze, dan weet ik het ook niet.
Slang 19 zou 3.3mm en 18 zou 3.5mm moeten zijn. Heb ze vervangen door 4mm brandstofslang, maar nu geen turbodruk meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:52 schreef Hyperdude het volgende:
Als die brandstoslangf genoeg stevigheid heeft (lijkt mij wel bij normale brandstofslang) dat ie niet dichtklapt door een beetje vacuüm lijkt mij dat geen probleem.
Dikte zou ik wel een beetje op letten; maar denk niet dat het veel uit maakt. Kan je niet wat geschikte slang oogsten op de sloop ofzo?
Misschien sluit ie niet goed af op het tuutje. Of hij slaat dicht (dat ie plat wordt zeg maar).quote:Op maandag 18 juni 2012 19:02 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt mij niet dat zo'n beetje verschil in diameter zoveel invloed kan hebben.
Maar zeker weten doe ik dat niet.
Nog nooit een diesel en/of turbo uit elkaar gehad, hiero.
Jep. Auto stond laatst in de garage voor de remmen, toen werd ik erop gewezen. Kon nog wel voor nu, maar bij de APK zou 't afkeur zijn. Da's sund.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Veer gebroken?
Sorry jitzzzze, dan weet ik het ook niet.
Pa kwam er mee aanzetten, de auto is van zijn directeur. In 1987 is die door hem nieuw gekocht, alleen gebruikt voor zakelijke ritjes de eerste paar jaar en later gewoon voor plezier. Daarom ook de lage kilometerstand. Maar het rijdt super zo'n autoquote:
Ik weet zo niet wat ze waard zijn, wat ik wel weet is dat de auto's altijd binnen staan en verwarmd. Laatst nog een onderhoudsbeurt gehad van rond de ¤6000 als ik het goed heb.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Nouuu als ie echt in goede staat is en uit 1987 dus in 2013 belastingvrij wil ik er ook wel 5000 voor geven
Die wordt niet meer vrijgesteld van MRB. Ik geloof dat 1985 of 1986 het laatste jaar is dat een auto nog vrijgesteld wordt van MBR.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Nouuu als ie echt in goede staat is en uit 1987 dus in 2013 belastingvrij wil ik er ook wel 5000 voor geven
http://www.autoblog.nl/ol(...)t-zijn-de-spelregelsquote:In gebruik name tot en met 1986 blijft na 25 jaar volledig belastingvrij
een 87-er wordt na 26 jaar belastingvrij
een 88-er wordt na 27 jaar belastingvrij
een 89-er wordt na 28 jaar belastingvrij
een 90-er wordt na 29 jaar belastingvrij
na 1990 belastingvrijstelling vanaf 30 jaar
Dat is nog 12 jaar, damn.. Dat gaat lang duren..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
in 2024, rekenen is lastig he?
en anders was het 2019 geweest
Dafuq? Hoe kom je daar bij..?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef Catch22- het volgende:
je betaalt geen verzekering ja, scheelt weer
Nietusquote:
Gaat de Alfa de deur uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand enig idee wanneer de prijzen van de nieuwe 3 touring bekend worden? In Duitsland zijn ze al een paar weken bekend.
reed jij geen toyota starlet in de winter?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Rustigers? Dan moet je geen BMW nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |