Nou nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Kriegel het volgende:
Jup, nog zoiets. De eerlijkheid gebiedt me trouwens te vermelden dat de A3 Sportback ook nog zes (jawohl!) centimeter extra ruimte biedt. Nou, dat samen met de twee deuren maakt het dat unieke labeltje toch wel waard me dunkt.
Oh, okay dan. Moeilijk te interpreteren shit altijd met dat internet.quote:
Krijg je wel een coole GT line opdruk op je hoofdsteunquote:
Daar heb ik ook weleens last van.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, okay dan. Moeilijk te interpreteren shit altijd met dat internet.
Ja en Carbon look spiegels! Andere velgen en ook nog wat accenten her en der geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef Hanako het volgende:
[..]
Krijg je wel een coole GT line opdruk op je stoelen
[..]
Daar heb ik ook weleens last van.
Maar je mag er wel een klap geld voor gevenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja en Carbon look spiegels! Andere velgen en ook nog wat accenten her en der geloof ik
Maar het blijft dezelfde trage 1.5 dCi Megane Tourer
Kweenie wat GT pakket kost bij Renault?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef Hanako het volgende:
[..]
Maar je mag er wel een klap geld voor geven
quote:
quote:GT en GT-Line
Voor de sportievelingen is de Mégane er ook als GT-Line en de nog sportievere GT. De eerste is voorzien van een GT-Line-voor- en -achterbumper, lichtmetalen 17-inchwielen en led-dagrijverlichting. Het sportieve element wordt benadrukt door het sportonderstel en half met leder beklede sportstoelen. Voor extra gemak zorgen de Renault Handsfree Card en de parkeersensoren voor en achter, inclusief achteruitrijcamera. De waarde van deze extra’s is 4.570 euro, maar Renault brengt slechts 3.000 euro in rekening.Een stapje hoger staat de Mégane GT. Sportiviteit is verzekerd dankzij de TCe 180-motor, het sportonderstel en de sportstoelen. Omdat het oog ook wat wil, is deze versie voorzien van een GT-voor- en -achterbumper, led-dagrijverlichting en nieuw ontworpen lichtmetalen 18-inchwielen. Extra veiligheid komt van de ‘meesturende’ bi-xenonkoplampen en het nieuwe Visio-systeem, dat Lane Departure Warning en de grootlichtassistent omvat. Prijzen van de GT-uitvoering beginnen bij 26.990 euro.
Die GT voegt nog wel iets toe maar die GT Line op zo'n trage dCi is toch niksquote:
Is het ook niet maar het bekt wel lekker ik heb een Renault Megane GT-Line op de verjaardagsfeestjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Die GT voegt nog wel iets toe maar die GT Line op zo'n trage dCi is toch niks
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:10 schreef Hanako het volgende:
[..]
Is het ook niet maar het bekt wel lekker ik heb een Renault Megane GT-Line op de verjaardagsfeestjes
En dan de vijfpitters ook nog eens afbouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt
Maar op een of andere manier vind ik Volvo's R Design wel het meest triest. Ik bedoel denk terug aan die brute V70 R's van weleer. En dan wat ze nu met die lijn doen zag laatst dus zo'n mooie zwarte V50 R Design...ziet er opzich goed uit...ligt er zo'n enorm trage DrivE Diesel in geldt trouwens ook heel erg voor de V60. Zijn natuurlijk populair in de lease en moeten wel om de bijtelling denken
Idd. Met als gevolg een enorme, en in mijn ogen toch enigzins trieste, discrepantie tussen hoe dik de auto eruit ziet en wat ie motorisch in huis heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind dat wel jammer ja tegenwoordig. Maar mensen willen een dik ogende auto en voor de rest zo cheap mogelijk rijden.
Is ook heel erg triest mensen willen een stoere bak met looks de rest geeft niet. Zelf een leuke tijd beleefd met de 850 T5R dat was nog een echte Volvo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt
Maar op een of andere manier vind ik Volvo's R Design wel het meest triest. Ik bedoel denk terug aan die brute V70 R's van weleer. En dan wat ze nu met die lijn doen zag laatst dus zo'n mooie zwarte V50 R Design...ziet er opzich goed uit...ligt er zo'n enorm trage DrivE Diesel in geldt trouwens ook heel erg voor de V60. Zijn natuurlijk populair in de lease en moeten wel om de bijtelling denken
Ja ook nog. Op termijn willen ze alles met 3 en 4 cillinders gaan doen gelukkig is het nog niet zo ver en bieden ze nog gewoon T5/D5 en T6'en aan. Al gebruiken ze de T5 en D5 af en toe ook al voor 4 cillindersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan de vijfpitters ook nog eens afbouwen
Gelukkig kunnen de oudere modellen met 5 cilinders nog een tijd mee .. Vind ze nog mooier ook dan die nieuwe "sportief" ogende modellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ook nog. Op termijn willen ze alles met 3 en 4 cillinders gaan doen gelukkig is het nog niet zo ver en bieden ze nog gewoon T5/D5 en T6'en aan. Al gebruiken ze de T5 en D5 af en toe ook al voor 4 cillinders
Idd..want je wordt er met je V50 R Design DrivE wel door 75% van autorijdend Nederland uitgereden denk ik. Daar sta je dan. Met chromen spiegels. Met sportonderstel. Met spoilers.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef Hanako het volgende:
[..]
Is ook heel erg triest mensen willen een stoere bak met looks de rest geeft niet. Zelf een leuke tijd beleefd met de 850 T5R dat was nog een echte Volvo.
Ik kan er niks aan doen maar dit vind ik nou gewoon prachtig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de oudere modellen met 5 cilinders nog een tijd mee .. Vind ze nog mooier ook dan die nieuwe "sportief" ogende modellen.
Sportonderstel zit volgens mij tegenwoordig onder elke autoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Idd..want je wordt er met je V50 R Design DrivE wel door 75% van autorijdend Nederland uitgereden denk ik. Daar sta je dan. Met chromen spiegels. Met sportonderstel. Met spoilers.
Vind die nieuwe V60/V70/XC70/S80 wel mooie modellen nog. Zou wel elke keer kiezen voor de D5 of T6 danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de oudere modellen met 5 cilinders nog een tijd mee .. Vind ze nog mooier ook dan die nieuwe "sportief" ogende modellen.
740 is nou net een van minder favoriete modellen xD maar nog steeds fraai en iconisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:28 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar dit vind ik nou gewoon prachtig!
[ afbeelding ]
[..]
Sportonderstel zit volgens mij tegenwoordig onder elke auto
Het is gewoon groot en in die term ben ik net een Amerikaan groter is altijd beterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef H-D het volgende:
[..]
740 is nou net een van minder favoriete modellen xD maar nog steeds fraai en iconisch.
Naah zo'n pakket maakt 'm wel wat sportiever enzo. qua onderstel.
Groot is het zeker beter haal je een 760 dan. Heb je een 6 cillinder.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:32 schreef Hanako het volgende:
[..]
Het is gewoon groot en in die term ben ik net een Amerikaan groter is altijd beter
Maar het is allemaal zo minimaal tegenwoordig vooral voor wat je ervoor betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |