abonnement Unibet Coolblue
pi_112037494


quote:
Processor
Het formaat van het scherm en deze zelf kan nog zo naar je zin zijn, als de processor (CPU, Central Processing Unit) het laat afweten heb je er niks aan. Schermen die 'lag' vertonen, stotteren, applicaties die vastlopen, Android zelf dat niet meer reageert...

Met een goede singlecore processor kan een budget tablet nog een heel eind komen.
Het is aan te raden om minimaal voor een Cortex A8 (of hoger) processor te kiezen. Cortex staat voor de opbouw van de chip. De meeste procesoren die ouder zijn dan de A8 standaard draaien waarschijnlijk niet of slecht de nieuwere Android firmware/games en hebben matige video ondersteuning (hierbij kun je denken aan ARM9 of ARM11 processoren zoals: InfoTM, Via8650).
Voorbeelden van goede processoren zijn:

China processors: (op snelheid van laag naar hoog)
Rockchip RK2918 (A8) - Budget tablet processor
Allwinner A13 (A8) - Budget tablet processor - geen HDMI
Allwinner A10 (A8) - Mid range tablet processor
AmLogic Renessas AM8726-M3 (A9) - Nieuwe mid range tablet processor
Rockchip RK3066 (A9) - High end "CHina" Processor (DUALCORE - Laag geklokte 4 core GPU)
AmLogic Renessas AM8726-MX (A9) - High end "China" processor (DUALCORE - Hoog geklokte 2 core GPU)
Rockchip RK3066 (A9) - High end "CHina" Processor (DUALCORE - Laag geklokte 4 core GPU)

Westerse Processors:
Tegra2 (A9 dualcore)
Samsung Exynos 4210 (A9 Dualcore)
Tegra3 (A15 + A7 Quadcore + background core)

Natuurlijk zijn er ook nog andere processoren te vinden voordat je een tablet met zo'n processor koopt kan je hier natuurlijk altijd eerst advies vragen!
De processor is het kloppende hart van je tablet. Net als een echt hart kun je het een adrenalineshot geven: het overklokken van de CPU. Dit gaat echter ten koste van je accuduur en levensduur van de processor.
quote:
Werkgeheugen
Des te groter het werkgeheugen des te meer capaciteit heeft de tablet om bewerkingen uit te voeren, met name die bewerkingen die tegelijkertijd uitgevoerd moeten worden. Voldoende werkheugen is 512MB, idealerwijze beschikt een tablet aan 1024MB, ofwel 1GB, aan werkgeheugen.
quote:
GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
De GPU is de videokaart van de tablet. bijna alle tablets bezitten een GPU maar het is handig om te weten wat voor GPU er in zit (en of die er in zit!). Als een tablet geen GPU heeft worden de films op de processor gedecodeerd, dit kan ervoor zorgen dat films stotteren, het is daarom aan te raden om een GPU in je tablet aan boord te hebben.
Tevens wordt deze GPU sinds Android 3.0 en hoger ook gebruikt voor het maken van de user interface, met een GPU behaal je nu dus nog meer voordeel.
Een voorbeeld van een GPU is:
Mali 400 (zijn verschillende versies met verschillende kloksnelheden en cores van - zit ook in de Samsung Galaxy SII)
Adreno 200 (ondertussen iets oudere GPU, maar kan over het algemeen nog redelijk meekomen
quote:
Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Tablets bedoelt voor de Westerse markt komen van de grote merknamen als Acer, Archos, Asus, Motorola, Samsung en Toshiba. De bouwkwaliteit verschilt, maar is in vrijwel alle gevallen ruim voldoende tot goed te noemen. Ook de ondersteuning van de fabrikant voor de firm- en software is redelijk tot goed. Er zijn maar weinig tablets die niet op de laatste versie 3.2/4.0 van Android draaien.

Firmware van China tabs is tegenwoordig vaak 4.0, en met minder moet je ook geen genoegen nemen, tevens zijn er vaak niet veel/geen updates (Al zijn er fabrikanten die redelijk tot goede ondersteuning bieden: Zenithink en Ainol bijvoorbeeld).
Verder zijn deze tablets vaker vervaardigd uit goedkopere materialen om de prijs te drukken maar de bouwkwaliteit is vaak ruim voldoende te noemen (Mindere kijkhoek van het scherm, geen vibratie, 0.3 MP camera, plastic gevoel). Als je bij de iets "duurdere" tablets uitkomt is de bouw kwaliteit vaak prima.
Tevens is de garantie in China anders geregeld (zelf opsturen).
quote:
Connectiviteit/Specificaties
Wifi: altijd aanwezig
3G: Optie (Bij Chinese tablets vaak ook externe dongels ondersteund)
GPS: Westerse tablets vaak aanwezig. Budget/China: optie of afwezig
Bluetooth: Westerse tablets vaak aanwezig. Budget/China: optie of afwezig
(mini) HDMI: Vaak aanwezig bij zowel westerse als chinese tablets.
(Miscro)SD(HC): Meestal aanwezig (Samsung tab niet)
USB full: Soms bij Chinese tablets
USB mini/Micro: Regelmatig op zowel Chinese als westerse tablets te vinden
[/i]Soms maken tablets ook gebruik van een eigen aansluiting (ASUS, Samsung, enkele Chinatabs)

Verder zijn er andere features die een verschil kunnen uitmaken. Denk hierbij aan een digitaal kompas, accelerometers/gyro, frontcam, backcam, ambient lightsensor, proximity sensor, barometer, hardwareknoppen, speakers en natuurlijk ook de ingebouwde opslagcapaciteit.


quote:
Acer Iconia Tab A100
7'' (1024x600) - Tegra2 @1GHz - 512MB RAM - 8GB ROM
quote:
Acer Iconia Tab A200
10.1'' (1280x800) - Tegra2 @1GHz - 1GB RAM - 8/16GB ROM - Skin: Ring
quote:
Acer Iconia Tab A500
10.1'' (1280x800) - Tegra2 @1GHz - 1GB RAM - 16/32GB ROM - USB
quote:
Acer Iconia Tab A510
10.1'' (1280x800) - Tegra3 @1GHz - 1GB RAM - 32 GB ROM - Optie 3G (A511) - Release: Q2
quote:
Acer Iconia Tab A700
10.1'' (1920x1200) - Tegra3 @1GHz - 1 GB RAM - 16GB ROM - Skin: Ring - Release: Q2


quote:
Archos 101 G9
10.1'' (1280x800) - OMAP 4430 (DC) @ 1.0GHz/1.2GHz/1.5GHz - 512MB RAM - 8/16/250GB ROM
quote:
Archos 80 G9
8.0'' (1024x768) - OMAP 4430 (DC) @ /1.2GHz/1.5GHz - 512MB RAM - 8/16/250GB ROM

quote:
Asus EEE pad Slider
10.1 (1280x800) Tegra2 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 16/32/64 GB ROM met toetsenbord
quote:
Asus EEE pad Transformer (TF101)
10.1 (1280x800) Tegra2 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 16/32/64 GB ROM met docking toetsenbord
quote:
Asus EEE pad Transformer Prime (TF201)
10.1 (1280x800) Tegra3 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 32/64 GB ROM met docking toetsenbord
quote:
Asus EEE pad Transformer Infinity
10.1 (1920x1200) Qualcomm S4 @? 1GB RAM - ? ? ROM met docking toetsenbord. - Beschikbaar: Q2
quote:
Asus EEE pad Transformer 300
10.1 (1280x800) - Tegra3 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 16/32/64GB ROM met docking toetsenbord. - Beschikbaar: Q2
quote:
Asus EEE pad MeMo
7'' (1280x800) - Tegra3 (DC) @ 1.0GHz - 1GB RAM - ?? - Beschikbaar: Q3
quote:
Asus Padfone
4.3/10.1'' - Tablet/telefoon/netbook Quallcomm S4 - keyboard docking - Beschikbaar Q2


quote:
HTC Flyer
7'' - Quallcomm S3 @ 1.5GHz - 1FB RAM - 32GB ROM - Android 3.2
quote:
HTC Jetstream
7'' (1280x800) - Qualcomm APQ8060 (DC) @1.5 GHz - 1GB RAM - 32GB ROM
quote:
HTC Quattro
9.7'' (1280x768) - Tegra 3 (Qc) @?? - 1GB RAM - 16GB ROM - Releasedatum onbekend.


quote:
LG Optimuspad V900
8.9'' (1280x768) - Tegra 2 @1.0Ghz - 1GB RAM - 32 GB ROM - 3D camera/weergave

SPOILER: Xoom
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Galaxy Tab 10.1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Galaxy tab 8.9
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Galaxy 7.7''
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Sony S1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sony P
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Overige: Adam Notion Ink | Viewsonic | Creative ZiiO | Fujitsu | Huawei S7 Dell Streak 7 & Pro | Amazon Coyote & Hollywood | Packard Bell Liberty Tab

ChinaTabs: Teclast P76TI, Ainol Knight, Ainol Novo , Ramos W13HD, Zenithink ZT280/C91, Zenithink C71.

Enkele Chinese webshops:

In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices en ChinaCheep.
Coupons
10%ebay110 = 10% korting bij Buyincoins | fokme = 5% korting bij MP4Nation | savings20 = $20 korting > $100-orders bij Lightinthebox | 15450 = 5% korting bij Pandawill

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronica winkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc.
Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch.
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Market, statistiek door AppBrain. Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Tabletworld | Portablegear | Androidworld | Androidtablet |
Internationaal:
| Android Market | AppBrain | Engadget | Slashgear | DigiTimes | CNET | PC Magazine | Phone Arena | Tablet PC Review | Shenzai | BM Alpha | Applanet | Arctablet Blog | Modaco | XDA Developers |
Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V1 door: Shiznuts
pi_112037550
Ik heb het over Google+Motorola! :P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:13:48 #3
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112037817
Waar iedereen zich laat verrassen door de nieuwe lichtingen van chinese tablets.... :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:45:11 #4
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_112044636
Bijna iedereen. Ik ben nog altijd verre van fan van niet-Westerse tablets. Ik vind nog altijd dat je beter het extra geld kunt investeren in tablets die hier in de winkel te koop zijn (of op marktplaats) dan via een of andere vage Chinese webshop ;)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_112044661
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:45 schreef Devolution het volgende:
Bijna iedereen. Ik ben nog altijd verre van fan van niet-Westerse tablets. Ik vind nog altijd dat je beter het extra geld kunt investeren in tablets die hier in de winkel te koop zijn (of op marktplaats) dan via een of andere vage Chinese webshop ;)
Mee eens.
pi_112044827
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:45 schreef Devolution het volgende:
Bijna iedereen. Ik ben nog altijd verre van fan van niet-Westerse tablets. Ik vind nog altijd dat je beter het extra geld kunt investeren in tablets die hier in de winkel te koop zijn (of op marktplaats) dan via een of andere vage Chinese webshop ;)
Waarom vind je dat?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112045895
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:45 schreef Devolution het volgende:
Bijna iedereen. Ik ben nog altijd verre van fan van niet-Westerse tablets. Ik vind nog altijd dat je beter het extra geld kunt investeren in tablets die hier in de winkel te koop zijn (of op marktplaats) dan via een of andere vage Chinese webshop ;)
Terwijl tablets juist in China/Taiwan/Hong Kong/Z-Korea worden gemaakt en het gaat volgens jou dus over dure merken! _O-
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:58:44 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112046348
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:45 schreef Devolution het volgende:
Bijna iedereen. Ik ben nog altijd verre van fan van niet-Westerse tablets. Ik vind nog altijd dat je beter het extra geld kunt investeren in tablets die hier in de winkel te koop zijn (of op marktplaats) dan via een of andere vage Chinese webshop ;)
Ondertussen bijna 35 china tablets r.i Nederland gehaald waarvan er wel 1 kapot is gegaan. En zelfs dit is netjes opgelost (verzendkosten terug).

Waar vaak een fout zit is dat mensen nog in hun hoofd zitten met resistive touch oid, de allwinner is al best een redelijke processor (vergelijkbaar/beter als die van de vorige gen Archos tablets). Ja de laadtijden zijn niet zo snel, maar de mensen om mij heen die er één hebben vinden het snel genoeg.

Naast mijn westerse tab vind ik de China tabs altijd nog zeer leuk om mee te prutsen of gewoon als portable device mee te nemen (7'''). De laatste generatie tablets (120 euro) uit China komen kwa preformance dik voorbij mijn TF101 (Op papier wellicht niet maar in de praktijk maakt het gehakt van de transformer 1, vooral bij internet).

Ach ieder heeft zijn meug, mensen die niet zeker zijn laat ik ook altijd even spelen bij de MM of met mijn TF101. Dan komen ze of terug (ze kunnen leven met het verschil) of ze kopen een Ipad, Samsung, Asus oid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Terwijl tablets juist in China/Taiwan/Hong Kong/Z-Korea worden gemaakt en het gaat volgens jou dus over dure merken! _O-
Verkeerd geformuleerd zal het even voor je herformuleren :P:
Bekende merken (zoals Samsung, Asus, etc) die in Nederland verkocht worden en een zekere service en updates bieden.

Overigens afgelopen week een tablet van de kruidvat hier thuis gehad (9.7'' A10 ¤165), best een leuk ding maar niet mijn maat :D Werkte allemaal soepel en het scherm was zelfs buiten redelijk af te lezen :) Als je voor rond de 165 euro een tablet zoekt met die maat dan zou ik het doen :D

Edit: Mars besteld :D, hopelijk maandag verzonden :P

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 26-05-2012 12:02:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:26:30 #9
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112047906
Cortex A9 1GHz is dit een goede processor?
Of ligt het dan weer aan het merk wat in de tablet zit?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:36:40 #10
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112049428
'Cortex-A9 1Ghz' zelf is niks. Het is een klassestandaard-indicatie van de processor, maar zegt niks over welke. Een voorbeeld van een 1Ghz processor is een Cortex-A9 gebaseerde singlecore Amlogic AM8726-M3(L). Vergelijkbaar met de singlecore Cortex-A8 Allwinner A10 CPU en niet te verwarren met de dualcore Amlogic AM8726-MX.

Je kunt een sterspeler in je voetbalteam hebben, maar als iedereen niet in harmonie met elkaar speelt, heb je er ook geen fuck aan, zo heb je ook weinig aan een goede processor als deze verder niet is ingespeeld op de andere hardware. Al kom je nauwelijks nog iets tegen dat níet op (multi) Mali400 GPU(s) draait en géén 1GB RAM heeft. Dus dat neemt die zorgen weg.

Maar goed, we hebben het nu al een paar keer geprobeerd uit te leggen voor je (verschillen tussen Ramos en de verschillende Novo7's). Heb je nog vragen: dan is er ook nog iets als de OP (OpeningsPost) en heb je Google. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112050579
Hoi,

gisteren een tablet gekocht, de galaxy tab 10.1 gt-p7510, kernel 2.6.36.3 .

alles ging goed tot het moment in de screen timout wou aanpassen naar 5 min. aangepast terug maar blijf om 15 seconden een timout geven.

Nu valt me ook op dat bv aanpassen van de taal (engels naar nederlands) en wallpaper aanpassingen NIET worden opgeslagen.

Apps installeren gaat overigens goed, grote vriend google bood geen oplossing dus vandaar de melding hier.
Hooray for boobies!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:33:16 #12
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112050601
Backup en reset naar factorysettings/firmware regrade?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112050684
niet zo snel, we schrijven mee!!! ;)

had de backup functie al ingesteld zodat alles wat er nu op staat kan worden terug gezet.

Wil beginnen met de minst ingrijpende mogelijke oplossing en langzaam aan naar de meest ingrijpende toewerken mocht alles niet werken.

Waar te beginnen en hoe uit te voeren?
Hooray for boobies!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:48:30 #14
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112050994
Nou ja, je had 'em pas sinds gisteren, dus zoveel kun je er niet op hebben gezet dat je er niet weer opzetten kunt. :P Dan gewoon Factory data reset (Erases all data on tablet) of Recovery Mode (Reboot into the system in Recovery Mode. Can clear the data or system upgrade). Via settingsmenu gewoon.

Soms willen ze er nog weleens iets mee doen voor ze de deur uitgaan en staat iets eigenlijk non-stock.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112051113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef RobertNL het volgende:
gemiddeld 1 per 3 maand :P?
[..]
Ook dat valt wel mee, die hier op FOK! niet in ieder geval (na douane etc).
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:58 schreef RobertNL het volgende:
Ondertussen bijna 35 china tablets r.i Nederland gehaald
:P

Die Cube U30GT vind ik persoonlijk op dit moment wel veruit de meest interessante tablet (en nog een aantal Rockchip 3066 tablets welke vaak weer 7" of 9.7" zijn). Zeker omdat er ook bluetooth in zit. Maar ik vind het wel jammer dat GPS bijna altijd ontbreekt en een sim-slot zou ook niet gek zijn.
Prijs valt op zich ook wel re-de-lijk mee, met BTW, invoerkosten e.d. erbij kom je uit op z'n ¤230 all-in. Laten ze dat nou afzakken naar zo'n ¤200 en dan zit het wat mij betreft wel goed.

Maar met recent gepleegde uitgaven daar en de aankondiging/verwachten van Quadcores uit China dit jaar nog wacht ik nog even. Maar de verleiding is zo groot :@ ...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 26-05-2012 15:02:12 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:05:08 #16
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112051422
ah mensen het kwartje begint vallen thnx binnenkort ga ik een review maken.
En een filmpje en dan wachten we weer tot de herfst tegen die tijd is het dan wel weer is een keer tijd voor een nieuwe tablet.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:45:10 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112052379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]
Niet voor eigen gebruik :P, geïmporteerd voor een vriend zijn bedrijf (relatiegeschenken)
quote:
:P

Die Cube U30GT vind ik persoonlijk op dit moment wel veruit de meest interessante tablet (en nog een aantal Rockchip 3066 tablets welke vaak weer 7" of 9.7" zijn). Zeker omdat er ook bluetooth in zit. Maar ik vind het wel jammer dat GPS bijna altijd ontbreekt en een sim-slot zou ook niet gek zijn.
Prijs valt op zich ook wel re-de-lijk mee, met BTW, invoerkosten e.d. erbij kom je uit op z'n ¤230 all-in. Laten ze dat nou afzakken naar zo'n ¤200 en dan zit het wat mij betreft wel goed.

Maar met recent gepleegde uitgaven daar en de aankondiging/verwachten van Quadcores uit China dit jaar nog wacht ik nog even. Maar de verleiding is zo groot :@ ...
Ziet er zeker goed uit, wacht nog even af :P Het nadeel is dat hij geen dock heeft (wat ik bij mijn TF101 perfect vind). Mocht ik vervanging vinden dan gaat de Transformer in de verkoop :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112055866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, je had 'em pas sinds gisteren, dus zoveel kun je er niet op hebben gezet dat je er niet weer opzetten kunt. :P Dan gewoon Factory data reset (Erases all data on tablet) of Recovery Mode (Reboot into the system in Recovery Mode. Can clear the data or system upgrade). Via settingsmenu gewoon.

Soms willen ze er nog weleens iets mee doen voor ze de deur uitgaan en staat iets eigenlijk non-stock.
had gehoopt het simpeler op te kunnen lossen maar ok, heb het ding pas 2 dagen en ga even voor de meest gemakkelijke oplossing door een hard reset te geven of te recoveren. Als het daarna werkt ga ik de tablet rooten werkt het niet dan is het hallo meneer de verkoper ik kom iets ruilen... ;)
Hooray for boobies!
pi_112062528
quad core _O_ FTW
  zondag 27 mei 2012 @ 00:03:07 #20
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_112072911
Ik heb sinds vandaag ook een galaxy tab 2, welke apps moet ik hebben? :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:21:41 #21
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112074066
Kijk gewoon in je Play-markt wat er aanbevolen wordt door Staff en/of wat populair is...
Hier gaat het meer om discussie van tablets zelf dan iedereen apps aan te bevelen. :P
Die kun je het beste zelf op maat vinden wat je bevalt. ;) Check ook sites als Appbrain.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112082395
Iemand nog een geldige couponcode voor BIC?
pi_112082528
7 % coupon uit vorig topic werkt nog dacht ik, mits niet 2x gebruikt.
Eerst denken, dan typen
  zondag 27 mei 2012 @ 17:17:03 #24
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112093358
7%SMOFF (max. 2 idd) , of kijken op www.retailmenot.com of www.tjoos.com of via Google / andere fora.
(Recommenderkorting kan ook altijd, houd de sigs van users hier in de gaten!)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 27 mei 2012 @ 17:24:25 #25
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112093533
Je hebt toch ook nog de code van Valentijnsdag of is die al verlopen hij deed pas nog.
BAM dit is 3KB
  zondag 27 mei 2012 @ 17:29:58 #26
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112093673
Ughm... O-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort... :'(
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account) 8-)

[..]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 27 mei 2012 @ 17:30:57 #27
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112093703
:@ maar dat was vorige week ;)
BAM dit is 3KB
pi_112101944
ik zoek een goedkope tablet, met android, dat ebooken en comics kan lezen, wifi, een scherm dat geen of bijna geen zonlicht weerkaatst en als mogelijk (niet per se) muziek en video´s kan afspelen. en ook een micro sd kaart in kan.

mijn gedachte ging uit naar de nook tablet, weet iemand misschien of ik deze in een winkel kan kopen? of via een site dat naar nederland levert?

of anders nog suggesties over een soortgelijke tablet?

hulp wordt gewaardeerd
  zondag 27 mei 2012 @ 21:26:43 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_112102193
quote:
6s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een galaxy tab 2, welke apps moet ik hebben? :P
Dolphin HD.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:44:55 #30
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112103067
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef lazypenguin het volgende:
ik zoek een goedkope tablet, met android, dat ebooken en comics kan lezen, wifi, een scherm dat geen of bijna geen zonlicht weerkaatst en als mogelijk (niet per se) muziek en video´s kan afspelen. en ook een micro sd kaart in kan.

mijn gedachte ging uit naar de nook tablet, weet iemand misschien of ik deze in een winkel kan kopen? of via een site dat naar nederland levert?

of anders nog suggesties over een soortgelijke tablet?

hulp wordt gewaardeerd
Als je een e-reader-leeskwaliteit zoekt, moet je niet naar in vergelijking glossy-als-de-fuck-want-dat-zijn-ze-allemaal-wel batterijverslindende tablets gaan kijken. ;) Geen enkele tablet blinkt uit in de (volle) zon.

Wil je een Nook uit America halen, hier: www.shipito.com , www.borderlinx.com of meer van zulke sites.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112104208
ok, het is gewoon dat de nook een speciale scherm heeft waardoor je beter kunt lezen, komt omdat ze voornamelijk ereaders verkopen enso
pi_112121906
Ik ben op zoek naar een tablet, vandaar dat ik in dit topic post :')...

Ik zoek een niet al te dure tablet (inclusief importheffingen maximaal ¤ 170,-), dualcore, mooi scherm (liefst IPS met een goede resolutie) en 1gb geheugen. Ik heb zitten kijken naar de nieuwe Ainol-tablets en die zien er goed uit (doch geen IPS).

Ook de Ramos w17 ziet er goed uit. Zijn er nog andere die ik moet overwegen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 28 mei 2012 @ 13:04:25 #33
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112122153
De ainol novo elf 2 is denk ik een goede keus voor je hij komt volgens robertnl komt op woensdag de eerste batch.
BAM dit is 3KB
pi_112126927

quote:
The new Quad-core ARM Corte-A9 processor from Freescale is about to be launched in devices, as shown here at the PCB design house in Shenzhen that is currently working on the PCB optimizations/finalizations before mass manufacturing of this i.MX6 Quad-core based ICS Android tablet. http://yooe.com.cn plans to sell it for somewhere between $220-$250 depending on their final target manufacturing price. 100 samples are to be manufactured in June, and at least 5000 should be made in July.
*O*

Vage gast trouwens; loopt gewoon rond in een bedrijf waar aan een product wordt gewerkt dat nog niet eens is onthuld, programmeerspul wordt getoond, gebrekkige communicatie over en weer, iedereen moet maar plaats maken als hij er bij komt :') _O-
  maandag 28 mei 2012 @ 16:12:32 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112129285
Charbax. _O_ Wat een figuur!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112133121
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 28 mei 2012 @ 18:26:03 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112133924
Nee. 800x480, 512MB, Telechips Cortex-A5.
Die pijnlijke scorechart ook:

You draw your conclusions... (haal een Ainol/Ramos/..)

Btw: die dingen daar: 'Total 5 Limited to 1 per customer'.
Genoeg sukkels die je voor zijn, dus dat kun je al op je buik schrijven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112134097
Lol, thnx ;)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_112134231
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:12 schreef shiznuts het volgende:
Charbax. _O_ Wat een figuur!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 28 mei 2012 @ 20:07:13 #40
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112138202
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je een e-reader-leeskwaliteit zoekt, moet je niet naar in vergelijking glossy-als-de-fuck-want-dat-zijn-ze-allemaal-wel batterijverslindende tablets gaan kijken. ;) Geen enkele tablet blinkt uit in de (volle) zon.
Dan heb jij nog nooit een blackberry playbook besteld en buiten gebruikt, de uitblinker in buitengebruik.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:28:10 #41
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112152948
quote:
16s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Janesh het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit een blackberry playbook besteld en buiten gebruikt, de uitblinker in buitengebruik.
Oh die is zeker leuk, vooral nu 'ie lekkel goedkoop is, maar runt nog altijd het RIM OS enne...
quote:
ik zoek een goedkope tablet, met android
;) Ies toch een andere gebruikerservaring / -omgeving.

Wat zo'n jaar geleden erg gehyped was, was de http://www.notionink.com/features.php , net als HP en RIM ook lui die dachten het zelf en anders te kunnen. :P Helaas eindigen die initiatieven altijd in een gediscontinueerd product.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112156312
:'( is het enige verschil tussen de Ainol Tornados en de Mars alleen de resolutie en de processor (Dual-core)?

Het verschil in prijs is maar ¤9 bij BIC, jammer dat ik vorige week de Tornados heb besteld :'(
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:03:24 #43
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112156461
Sinds wanneer heeft de Mars een -MX processor i.p.v. een -M3 ? Beide singlecore Cortex-A9 Amlogics.

Enige verschil is 800x480 VS 1024x600 en de (niet veel betekenishebbende) 'L' toevoeging op -M3.
Ah, en hier de productpage van de Mars, hier van de Tornado.

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 29-05-2012 09:12:19 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112156664
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:03 schreef shiznuts het volgende:
Sinds wanneer heeft de Mars een -MX processor i.p.v. een -M3 ? Beide singlecore Cortex-A9 Amlogics.

Enige verschil is 800x480 VS 1024x600 en de (niet veel betekenishebbende) 'L' toevoeging op -M3.
Ah, en hier de productpage van de Mars, hier van de Tornado.
Oké danjewel. meer verschillen kon ik ook niet vinden. ben benieuwd naar de tornados, anders kan ik hem altijd nog verkopen en een Mars kopen:)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:17:17 #45
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112156727
'k Zou eerder deze overwegen dan op over te stappen qua Novo7 1024x600... de Elf II.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112156817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou eerder deze overwegen dan op over te stappen qua Novo7 1024x600... de Elf II.
Erg mooie specificaties! ik hou hem in de gaten, eerst even mijn al verstuurde tornados afwachten!
Bedankt voor de informatie Shiznuts
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:28:28 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112160048
Hoop dat de mars vandaag verzonden word :D De elf II met wat geluk donderdag.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112160339
Even een simpele vraag, in de Tornado die ik heb besteld zit een TF card slot dus micro sd.

Kan ik hier gewoon een micro SDHC kaart inzetten?

alvast bedankt
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:05:31 #49
241739 Koopsie
Very nice
pi_112166489
Pandawill website doet klote ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:21:07 #50
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112172310
volgens mij is alles tot 32GB de standaard.
BAM dit is 3KB
pi_112180253
Wat zou ik nog kunnen vragen/krijgen voor mijn archos 70 8gb met een kapotte linker speaker (die heb ik eruit gehaald omdat ie zo hinderlijk was)? :P

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 19:06:35 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:24:14 #52
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112181162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:22 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Erg mooie specificaties! ik hou hem in de gaten, eerst even mijn al verstuurde tornados afwachten!
Bedankt voor de informatie Shiznuts
No problemo, en zoals Loll zei SDHC tot 32GB. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef RobertNL het volgende:
Hoop dat de mars vandaag verzonden word :D De elf II met wat geluk donderdag.
Ben benieuwd naar de Elf II! :9
Bijna weer tijd voor salaris. Eens bedenken of ik ook aan proberen/doorverkoop ga doen. :+
(3066 + bluetooth tab?)
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef ElmoFan het volgende:
Wat zou ik nog kunnen vragen/krijgen voor mijn archos 70 8gb met een kapotte linker speaker (die heb ik eruit gehaald omdat ie zo hinderlijk was)? :P
T.e.a.b. :W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112187748
http://www.spemall.com/

Iemand ervaring met deze site?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:25:01 #54
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112189067
Spemall, aliexpress, merimobiles, pandawill, buyincoins, chinagrabber, ownta, etc zijn aardig bekende sites ja.
Je komt zo op het internet wel wat ervaringen tegen.
Er is een lijst op de Ainol Facebook waar mensen hun tablets vandaan hebben gehaald, entry van 27 maart, waar die sites in voor kwamen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112194235
Iemand ervaring met de volgende tablet shop:

http://www.chinaecarts.com/

Mooie prijzen:)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112202378
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef richard1992 het volgende:
Iemand ervaring met de volgende tablet shop:

http://www.chinaecarts.com/

Mooie prijzen:)
Toch maar niet! :*
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:34:23 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112205832
AARGH, de hele eerste batch ELF II is amper te krijgen :( Dan maar de tweede batch :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112207825
BIC verstuurd toch met Hongkong post?
Waarom krijg ik dan een tracking nummer dat eindig met CN, dat is toch ChinaPost:)?

ik heb vrijdag mijn tracking nummer gekregen maar ik kan hem nog niet traceren, hoelang duurt dit meestal?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:15:05 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112209622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef richard1992 het volgende:
BIC verstuurd toch met Hongkong post?
Waarom krijg ik dan een tracking nummer dat eindig met CN, dat is toch ChinaPost:)?

ik heb vrijdag mijn tracking nummer gekregen maar ik kan hem nog niet traceren, hoelang duurt dit meestal?
Bic verstuurd meestal met CN (China post). Traceren kan wel een weekje duren (dag of 6 meestal). Maar op het moment heeft de tracking site kuren en is niet betrouwbaar.

Elf II besteld, heb me er maar bij neergelegd dat ik hem pas eind volgende week heb :P (+- 115 euro)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112211431
probleem wat ik had met settings opslaan is opgelost dmv een factory reset!
Hooray for boobies!
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:16:37 #61
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112211951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef RobertNL het volgende:
AARGH, de hele eerste batch ELF II is amper te krijgen :( Dan maar de tweede batch :P
Ainol strikes again. _O-
"Strike one! You're out!"
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef richard1992 het volgende:
BIC verstuurd toch met Hongkong post?
Waarom krijg ik dan een tracking nummer dat eindig met CN, dat is toch ChinaPost:)?

ik heb vrijdag mijn tracking nummer gekregen maar ik kan hem nog niet traceren, hoelang duurt dit meestal?
Soms met HK, soms CN, soms SG. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
probleem wat ik had met settings opslaan is opgelost dmv een factory reset!
Nice! :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112213451
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bic verstuurd meestal met CN (China post). Traceren kan wel een weekje duren (dag of 6 meestal). Maar op het moment heeft de tracking site kuren en is niet betrouwbaar.

Elf II besteld, heb me er maar bij neergelegd dat ik hem pas eind volgende week heb :P (+- 115 euro)
Waar heb je hem besteld? :)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:51:52 #63
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112213589
De exchange rate is trouwens wel brak op dit moment. ;(
Had je eerder nog voor 100,- euro een 150,- dollar tablet, mag je je nu blij maken met een 120/125 dollar tablet.

Gelukkig worden ze wel evenredig beter voor het geld, dus dat maakt het een piepklein beetje goed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112214602
Ook wel geinig:

Toshiba AT300-tablet komt eind juni uit voor 399 euro
quote:
Toshiba legt eind juni een nieuwe Android-tablet in de winkelschappen. De AT300 heeft een scherm van 10,1 inch en een resolutie van 1280x800 pixels. De tablet wordt aangedreven door Nvidia's Tegra 3-soc en gaat 399 euro kosten.
De AT300 heeft een zilverkleurige achterkant met een reliëfstructuur en om het scherm af te dekken gebruikt Toshiba krasvrij Gorilla Glass. De tablet draait op Android 4.0, ook wel Ice Cream Sandwich genoemd, en bevat naast de quadcore-Tegra 3-soc 1GB aan werkgeheugen. Naast het standaard-Android-toetsenbord levert Toshiba als alternatief Swype mee, waarmee woorden gevormd kunnen worden door over de letters te slepen.

Standaard beschikt de tablet over bluetooth, wifi b/g/n en gps. Er zullen ook modellen uitkomen met een ingebouwde 3g-module. Op het gebied van aansluitingen heeft het apparaat een micro-usb-poort, een micro-hdmi-uitgang, een dockingpoort en een sd-kaartlezer die overweg kan met reguliere sd-kaartjes. Dat is opvallend; de meeste Android-tablets kunnen enkel overweg met de kleinere micro-sd-kaartjes.

Aan de achterzijde is in de rechterbovenhoek een 5-megapixelcamera met ledflitser geplaatst. Aan de voorzijde bevindt zich in het midden boven het scherm een 2-megapixelcamera voor videobellen. De tablet meet op zijn dikste punt 8,95mm, heeft een accu van 25Wh en weegt 590 gram. De tablet krijgt een adviesprijs van 399 euro en moet eind juni in de winkel liggen. Of het om een 16GB- of 32GB-model gaat, is nog niet duidelijk.



Er word in de reacties al gepraat over prijzen die zakken tot zo'n ¤300 na een paar maanden. Wacht je nog even of 2e-hands ofzo kun je 'm uiteindelijk wel krijgen voor ¤250. Geinig dingetje wel opzich.
Maar tegen die tijd dat je 'm voor ¤250 kunt krijgen zijn er ook wel de eerste Quadcore China tablets voor dezelfde prijs of lager. Weet alleen niet hoe de Tegra 3 het doet t.o.v. de A9 quadcore's (qua prestaties, batterijduur e.d.)...
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:33:35 #65
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_112222101
Jammer van de resolutie, ik had onderhand wel wat hogere resoluties verwacht. Ik hou het nog wel mooi bij mijn Xoom.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:36:04 #66
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112222257
Heb je een hoofdmount die je tablet direct voor je neus houdt dan? :P

1280x800 lijkt me op 10" mooi zat. :) 1920x1080 en je mag haast een loep gaan gebruiken om alles te lezen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:02:24 #67
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_112223797
Een hogere resolutie is op tablets juist fijn, omdat de onderdelen van de interface een groot blijven. Hierdoor wordt alles veel scherper.
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:13:24 #68
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112224316
Voor scalable apps (Drawsomething ofzo) leuk ja. Maar bijvoorbeeld op het homescreen passen dan meer icoontjes. Die icoontjes blijven gelijk in pixels, maar qua fysieke afmetingen nemen ze af. Dat bedoel ik. ;) Op een tablet zie ik de noodzaak niet zo.

Eerder tv's, want wil je een film beleven, dan moet het beeld zoveel mogelijk van je blikveld vullen eigenlijk. Stoppen ze 1920x1080 in een 60" scherm, moet je er een paar meter vanaf zitten, wil je je niet gaan ergeren aan de pixels. :') Ik heb liever dat ze 4 Full HD 30" panels in een 60" scherm stoppen qua resolutie, dan kan ik gewoon dichtbij zitten en beleef ik de film veel meer. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:47:10 #69
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112228291
iemand een linkje voor de elf 2?
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:04:10 #70
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112229021
Nog niet uit hè, houd www.facebook.com/ainovo in de gaten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou eerder deze overwegen dan op over te stappen qua Novo7 1024x600... de Elf II.
Dat zijn de specs, qua verkooppunten. Aliexpress natuurlijk en verder:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef shiznuts het volgende:
Spemall, aliexpress, merimobiles, pandawill, buyincoins, chinagrabber, ownta, etc zijn aardig bekende sites ja.
Je komt zo op het internet wel wat ervaringen tegen.
Er is een lijst op de Ainol Facebook waar mensen hun tablets vandaan hebben gehaald, entry van 27 maart, waar die sites in voor kwamen.
Van zelf zoeken is nog nooit iemand doodgegaan. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:05:10 #71
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112229065
damn ik wordt echt scheel excuses
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:15:08 #72
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112229480
http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html kan je hier betalen met paypal??
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:17:14 #73
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112229580
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:24:14 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112229889
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Loll het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/AI(...)c4c04#ht_6592wt_1102 dit is een goede deal denk ik.
Kan goedkoper via aliexpress voor +-115 euro :) (dit is GPB!)

Best grappig: http://www.1dayfly.com/nl-nl/ Heb dat ook al eens met een tablet gedaan, met een kabeltje op de reciever een gaan :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:35:25 #75
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112230421
maar dan kan je toch niet met paypal betalen?
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:03 #76
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112230966

Nope, maar... dan maak je toch een Moneybookers-account aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:49:59 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112231201
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:46 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, maar... dan maak je toch een Moneybookers-account aan.
Hoeft niet eens :D! je kan gewoon zo betalen via Ideal oid :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:51:38 #78
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112231281
Of via Bank Transfer. :+
(Duurt alleen langer, en Moneybookers is een soort Paypal-methode met louter e-mailadres, verder geen gegevens ;) )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112234873
De goedkoopste elf 2 die ik heb gevonden is hier:

http://www.aliexpress.com(...)d-4-wholesalers.html

¤115 mooie prijs:)! Is de kans dat je inklaringskosten en btw moet betalen bij DHL veel groter dan bijvoorbeeld hongkong post? En moet ik dan denken aan ongeveer ¤20?

Alvast bedankt
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:54:35 #80
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112235052
115/100*119=21,85 als je door tnt inklaring krijgt kost dat 12.50 maar ik weet niet hoe het bij dhl zit kan er niks over vinden maar hou maar rekening met net z'n bedrag.

trouwens bij ebay is het nog goedkoper, want daar is veel lagere shipping kosten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Loll op 30-05-2012 21:07:00 ]
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:12:16 #81
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112236284
Dat eerste ja, dat tweede wat je zegt... zoals RobertNL aan aangaf, dat was in Britse Pond (!) niet in Amerikaanse Dollars, die prijs daar. Die van eBay moet dus 'Approximately US $156.78' doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112236377
Wachten duurt zo lang :p nog een week en dan zou ie er moeten zijn _O_
Wel tof dat ze de sticker van HK post meezenden als bewijs van verzending bij Buyincoins.
Als ie binnen is zal ik mijn bevindingen en wat ik van de Tablet vind hier plaatsen.
Narf!
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:21:54 #83
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112236993
maar 99.99 pond is volgens valuta-omreken 125.81 cent 3,75 shipping is laten we zeggen 130 euro volgens mij kun je hem daar bij alieexpres niet voor krijgen wat een goedkoop ding eigenlijk.
BAM dit is 3KB
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:33:01 #84
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112237708
Ja, leuk en alles, maar bij de Aliexpress-handler Grace is 'ie 125,04 USD (niet euro) in totaal, dus goedkoper.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:33:57 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112237769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Loll het volgende:
maar 99.99 pond is volgens valuta-omreken 125.81 cent 3,75 shipping is laten we zeggen 130 euro volgens mij kun je hem daar bij alieexpres niet voor krijgen wat een goedkoop ding eigenlijk.
Prijs op ebay: 125 euro (99 pond) --- shipping via HK post
Prijs op Aliexpress: 115 euro (138 dollar) --- shipping DHL

Een aantal sellers op Aliexpress verzenden op aanvraag gewoon met CP/HKP/SP voor ongeveer 15 dollar minder (komt dus neer op +-108 euro)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112238812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Prijs op ebay: 125 euro (99 pond) --- shipping via HK post
Prijs op Aliexpress: 115 euro (138 dollar) --- shipping DHL

Een aantal sellers op Aliexpress verzenden op aanvraag gewoon met CP/HKP/SP voor ongeveer 15 dollar minder (komt dus neer op +-108 euro)
Ik had gehoord dat als je met DHL verzend je er bijna zeker vanuit kan gaan dat je inklaringskosten moet betalen, wat is jullie ervaring?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:07:03 #87
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112240024
Als je minder kans op gedoe wilt, doe je free shipping. Let wel, free shipping is ook niet alles, pakketjes kunnen kwijtraken, worden slecht mee omgegaan, duurt lang... maar het kan ook smooth, snel en probleemloos lopen. Alleen heb je ook daar kans dat 'ie eruitgehaald wordt. De kans is alleen stukken minder. Do what you feel is right.

(1x DHL gehad, volgende keer wordt gewoon weer free shipping, ben niezo van gedoe)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:42:17 #88
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112242702
Geen "gedoe" is imo express shipping, DHL, alles gaat gewoon door tot aan je deur hoef je niks aan te doen, alleen zeg maar in 80% van de gevallen betalen van plm 25 tot 30 euro.
Ik heb het laatste jaar met tig keer dhl uit hongkong 4 keer niet betaald en 1 keer twee dagen oponthoud vanwege customs in amsterdam.
Wel redelijke kansen op "gedoe" is free shipping met bv hongkong post, china post.
Als je er uit gepikt wordt door de customs krijg je plm 8 dagen na aankomst in amsterdam een brief van postnl met het vriendelijke verzoek de rekening incl shippingkosten op te sturen aangezien ze de waarde niet kunnen bepalen. Na dat gedaan te hebben duurt het meestal nog een dag of vijf voordat de pakjesbezorger voor je neus staat en je gemiddeld meer betaald dan bij DHL.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:45:46 #89
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112242966
Mwah, ok, als je louche DHL-technieken gebruikt dan heb je gedoe. :P Wil je gewoon dokken en alles keurig volgens het boekje, dan weet je dat je meer gaat dokken en waar je aantoe bent, heb je het sneller en is het minder gedoe.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112243494
De tornado is goedkoper geworden bij BIC van $95 naar $88 ;)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:59:28 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112243843
Binnenkant Ramos W17Pro:


SPOILER: Meer foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 53% gewijzigd door RobertNL op 30-05-2012 23:11:44 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:06:25 #92
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112244220
ik heb hier een elf 2 besteld, eens kijken of die toch qua scherm iets beter is dan de ramos w17 pro.
Ik heb er twee laten komen die allebei toch iets te weinig gevoelig zijn qua touch, d.w.z te vaak twee keer klikken en harder duwen dan ik gewend ben.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:13:13 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112244562
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef Janesh het volgende:
ik heb hier een elf 2 besteld, eens kijken of die toch qua scherm iets beter is dan de ramos w17 pro.
Ik heb er twee laten komen die allebei toch iets te weinig gevoelig zijn qua touch, d.w.z te vaak twee keer klikken en harder duwen dan ik gewend ben.
Hmz, herken het niet (de kijkhoek wel), maar de gevoeligheid zit wel redelijk goed. meende dat je het iets bijstellen met een simpele software mod (maar geen idee hoe) :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:31:03 #94
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112245403
Softwarematig zou wel mooi zijn, maar ik heb bv ook een ramos w6 hd met singlecore AML 8726 die naar mijn mening beter reageert op aanraken.
Bij de ramos w17 pro, zit ook verschil in de wifi ontvanger. De een is duidelijk beter dan de andere als je kijkt naar het aantal streepjes.
Kijkhoek vind ik ook geen probleem als je er recht voor zit, en qua kijkhoek..... ik heb ook een galaxy tab 7.7 en een playbook, fantastische kijkhoeken, maar ik gebruik ze soms dagen niet maar wel mijn ramosjes.
Mooie binnenkant trouwens RobertNL, ik heb mijn eerste w17 pro maar niet opengemaakt toen hij er na drie dagen helemaal mee op hield, heb hem terug gestuurd naar shenzhen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Janesh op 30-05-2012 23:53:50 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_112247802
Hier geen issues met het scherm maar merk toch dat touch niet 100% alles is.
Zeker bij de browser of sommige kleur plaatjes apps voor de klein mannen thuis is dit wel degelijk merkbaar.

Al een calib app geprobeerd maar zonder resultaat eerder omgekeerd, mensen die hier nog ervaringen mee hebben?

Gaat over een Ramos W17 pro trouwens

[ Bericht 7% gewijzigd door bjodes op 31-05-2012 08:12:51 ]
pi_112252896
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef Janesh het volgende:
ik heb hier een elf 2 besteld, eens kijken of die toch qua scherm iets beter is dan de ramos w17 pro.
Ik heb er twee laten komen die allebei toch iets te weinig gevoelig zijn qua touch, d.w.z te vaak twee keer klikken en harder duwen dan ik gewend ben.
Hoe heb jij bij Aliespress betaald? heb daar nog nooit wat besteld:) dankje
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:31:38 #97
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112253231
visacard dus creditcard.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_112256950
Hallo allemaal,

Ik volg het forum hier al een tijdje, en heb zelf ook een RAmos W17 Pro besteld van Elijahstore (Aliexpress) voor 120 euro incl DHL verzending. Als het goed is komt 'ie van de week aan, en ik ben benieuwd hoe het apparaat zich verhoudt tot bijvoorbeeld de Transformer van mijn vriendin.

Wat me ook een beetje zorgen baart is (het gebrek aan) de koeling. Even een vraagje aan de mensen die hem open gehad hebben; zou het mogelijk zijn om hem DIY te modden met een laag koelblokje van een oud moederbord oid?
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:57:56 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112257627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef eBait het volgende:
Hallo allemaal,

Ik volg het forum hier al een tijdje, en heb zelf ook een RAmos W17 Pro besteld van Elijahstore (Aliexpress) voor 120 euro incl DHL verzending. Als het goed is komt 'ie van de week aan, en ik ben benieuwd hoe het apparaat zich verhoudt tot bijvoorbeeld de Transformer van mijn vriendin.

Wat me ook een beetje zorgen baart is (het gebrek aan) de koeling. Even een vraagje aan de mensen die hem open gehad hebben; zou het mogelijk zijn om hem DIY te modden met een laag koelblokje van een oud moederbord oid?
Er zit al een soort heatsink op zie deze foto:

(over de processor en geheugen chips dat zwarte geval).

Ik denk dat met een klein stukje koper en wat koelpasta je een heel eind zou kunnen komen :) Maar veel ruimte heb je niet. Daarnaast zou ik even goed kijken naar de antenne die is/was bij mij niet gesoldeerd waardoor je minder bereik hebt.

OT: Shadowgun op 7'' _O_ Vond het eerst niks aan maar op 7'' werkt het toch wel grappig :D
4'' is wat klein, en 10'' is wat te groot (ivm besturing/beethouden)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112258021
Welke dual-core tablet is het beste om aan teschaffen:

Ainol novo 7 elf 2
Ramos W17 pro

De specificaties zijn zo goed als gelijk op het eerste gezicht alleen de ramos heeft 16gb i.p.v. 8gb van de Ainol. Alleen op mijn gevoel lijkt de Ramos een stevigere behuizing (achterkant) te hebben zo op de foto's te zien.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112259663
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Janesh het volgende:
Softwarematig zou wel mooi zijn, maar ik heb bv ook een ramos w6 hd met singlecore AML 8726 die naar mijn mening beter reageert op aanraken.
Ik dacht al dat ik gek werd, het scherm reageert bij mij soms te goed (te snel een veegbeweging zien ipv een tik) en soms slecht waardoor ik in de browser erg vaak moet dubbel tikken.

De kalibratie voert inderdaad niks uit, dat zet echt tussen m'n oren (als je iets graag wilt... ;) )

Hopelijk wordt dit nog aangepakt in een firmwareupdate. Al kan ik me niet herinneren dat het zo erg was in de eerste firmware.
pi_112259880
@
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Er zit al een soort heatsink op zie deze foto:
[ afbeelding ]
(over de processor en geheugen chips dat zwarte geval).

Ik denk dat met een klein stukje koper en wat koelpasta je een heel eind zou kunnen komen :) Maar veel ruimte heb je niet. Daarnaast zou ik even goed kijken naar de antenne die is/was bij mij niet gesoldeerd waardoor je minder bereik hebt.

OT: Shadowgun op 7'' _O_ Vond het eerst niks aan maar op 7'' werkt het toch wel grappig :D
4'' is wat klein, en 10'' is wat te groot (ivm besturing/beethouden)
Bedankt voor de info. Had het al wel gelezen van dat grafieten plaatje maar daarbij ook gelezen dat hij niet altijd even goed zijn werk doet. Beetje pasta en koper moet ik wel kunnen regelen, en dat soldeerpunten nakijken is ook wel een goed idee. Leuk hoor, zon China tablet :P Hardware is tenminste een beetje modbaar

En @Fritessaus, weet niet in hoeverre dit op de China tablet te regelen is, maar op mijn Galaxy S2 met CM9 kan ik de gevoeligheid tussen swipe en klik (aantal pixels voordat ie swipet) prima aanpassen met TouchScreenTune van Vitalij. Probeer dat anders even
pi_112260010
oeps dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door eBait op 31-05-2012 13:02:52 (dubbel) ]
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:29:28 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112261165
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:52 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik gek werd, het scherm reageert bij mij soms te goed (te snel een veegbeweging zien ipv een tik) en soms slecht waardoor ik in de browser erg vaak moet dubbel tikken.

De kalibratie voert inderdaad niks uit, dat zet echt tussen m'n oren (als je iets graag wilt... ;) )

Hopelijk wordt dit nog aangepakt in een firmwareupdate. Al kan ik me niet herinneren dat het zo erg was in de eerste firmware.
Welke firmware heb je nu? Wellicht dat ik een andere heb ;)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112261660
2012-05-17

Zelf geroot en Play Store toegevoegd.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:58 schreef eBait het volgende:
En @Fritessaus, weet niet in hoeverre dit op de China tablet te regelen is, maar op mijn Galaxy S2 met CM9 kan ik de gevoeligheid tussen swipe en klik (aantal pixels voordat ie swipet) prima aanpassen met TouchScreenTune van Vitalij. Probeer dat anders even
Thanks, zal vanavond even kijken.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:42:20 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112261814
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Fritessaus het volgende:
2012-05-17

Zelf geroot en Play Store toegevoegd.
Heb hier 14-05 ;) wellicht dat daar een verschil in zit :P?

Ga nu de wifi antenne solderen, evt met een oude antenne uit een router (
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112261873
Heb je ervaring met downgraden van de W17Pro's firmware? Wil wel eens een oudere versie proberen dan...

Ik weet niet of het 'gewoon' werkt op de normale manier, bestandjes er op pleuren en in recovery zetten.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:15 #108
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_112262031
Ik heb inmiddels een paar dagen de "60 euro" tablet binnen. Heb hem direct aan de deur gekregen en moest ¤20,87 afrekenen. Ik heb dus vooraf geen brief gehad en ze hebben de waarde ingeschat als 43 euro.

Het apparaatje werkt best wel leuk! Enige echte nadeel dat ik tot nu heb gemerkt is de accuduur... wat is dat ding snel leeg! Ander nadeel is de onvolledige market (play store) Er zijn heel wat programma's waar bij staat. "Deze applicatie is niet geschikt voor uw apparaat". De app's werken echter gewoon wel!!!

Ik heb het als volgt gedaan:
- Pak een ander Android apparaat (bijvoorbeeld een telefoon).
- Installeer de app uit de play store die je wil hebben op die telefoon.
- Installeer een APK extractor op de telefoon.
- Extract het programma wat je wil.
- Kopieer het APK bestand naar de "60 euro" tablet.
- Installeer de app door het APK bestand te openen.
Voorbeeldje was de facebookapp dat vanuit de play store niet werkte maar nu wel gewoon draait. (jammer dat er geen GPS op zit anders had het wel leuk geweest voor in de auto navigatie met SYGIC)

Iemand een idee wanneer de Aurora II nou komt? Anders bestel ik toch ook de ELF II
pi_112262246
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Boppos het volgende:
Ik heb inmiddels een paar dagen de "60 euro" tablet binnen. Heb hem direct aan de deur gekregen en moest ¤20,87 afrekenen. Ik heb dus vooraf geen brief gehad en ze hebben de waarde ingeschat als 43 euro.

Het apparaatje werkt best wel leuk! Enige echte nadeel dat ik tot nu heb gemerkt is de accuduur... wat is dat ding snel leeg! Ander nadeel is de onvolledige market (play store) Er zijn heel wat programma's waar bij staat. "Deze applicatie is niet geschikt voor uw apparaat". De app's werken echter gewoon wel!!!

Ik heb het als volgt gedaan:
- Pak een ander Android apparaat (bijvoorbeeld een telefoon).
- Installeer de app uit de play store die je wil hebben op die telefoon.
- Installeer een APK extractor op de telefoon.
- Extract het programma wat je wil.
- Kopieer het APK bestand naar de "60 euro" tablet.
- Installeer de app door het APK bestand te openen.
Voorbeeldje was de facebookapp dat vanuit de play store niet werkte maar nu wel gewoon draait. (jammer dat er geen GPS op zit anders had het wel leuk geweest voor in de auto navigatie met SYGIC)

Iemand een idee wanneer de Aurora II nou komt? Anders bestel ik toch ook de ELF II
Heb jij hem laten verstuurd met DHL?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:01:33 #110
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112262746
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Boppos het volgende:
[..]

Iemand een idee wanneer de Aurora II nou komt? Anders bestel ik toch ook de ELF II
Dat duurt nog wel een hele poos heb ik het idee. :P

De Elf II is als het goed is volgende week leverbaar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112265110
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat duurt nog wel een hele poos heb ik het idee. :P

De Elf II is als het goed is volgende week leverbaar.
Ik had onderstaand vriend een bericht gestuurd en deze kon mij vertellen dat hij ze zaterdag binnen krijgt en ze maandag gaat versturen.

http://www.aliexpress.com(...)d-4-wholesalers.html

Kom je ongeveer op ¤150 uit incl. douane enzo.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:11:37 #112
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112265795
Heuh, waarom is deze bij hen goedkoper? :P
http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html

En een beetje 'In stock' in de titel zetten. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112266244
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, waarom is deze bij hen goedkoper? :P
http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html

En een beetje 'In stock' in de titel zetten. ;(
Oh vreemd haha, ik wacht eerst even mijn tornado af en dan ga ik deze bestellen denk ik!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112267075
Ik heb nu zo'n Track n trace van China Post... hoe kan ik die volgen?
Of is dat niet mogelijk bij onze kleine vrienden?


Moet trouwens echt wegblijven hier anders ga ik nog meer zooi bestellen :')
Narf!
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:15:29 #115
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112268792
Duurt ff voordat tracking werkt, hè (dag of 3 tot 6)... verder:
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef shiznuts het volgende:
Bovendien geldt 'in het algemeen heb je niks aan tracking', het is alleen een manier om aan te tonen dat je iets van waarde niet hebt ontvangen (niet voor getekend hebt) en daarmee bij verlies alles op de verkoper te verhalen is, die compensatie moet bieden.

Mijn favo tracksite: http://www.17track.net/SingleEn.html / http://www.17track.net/IndexEn.html
Dan heb je nog bijvoorbeeld http://www.packagetrackr.com en http://www.faranow.com .

Tracking is de laatste tijd supergaar en onnauwkeurig/outdated, dus daar kun je gewoon weinig mee. ;) Learn to live with it.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:17:36 #116
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112268880
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, waarom is deze bij hen goedkoper? :P
http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html

En een beetje 'In stock' in de titel zetten. ;(
Dat is een kwestie van zoeken en opletten op aliexpress, verkopers hebben vaker verschillende sites waar ze hetzelfde produkt voor verschillende prijzen aanbieden.
Ik heb hem hier dus gekocht voor 143 dollar incl. shipping

zojuist gevraagd wanneer de elf 2 verzonden gaat worden, hieronder de reactie.
Shirley Liu(2012-05-31 07:01:51)
we will ship on sunday or Monday
Shirley Liu(2012-05-31 07:01:54)
it come tomorrow
Shirley Liu(2012-05-31 07:02:00)
Shirley Liu(2012-05-31 07:10:06)
we will ship by DHL

[ Bericht 11% gewijzigd door Janesh op 31-05-2012 17:19:08 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:20:54 #117
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_112283111
*O* *O* yes update aan her downloaden voor mijn sony s tablet naar 4.03 *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112283370
Nou ik heb mijn Ramos teruggeflashed naar de eerste versie en het lijkt er op dat het scherm weer reageert zoals het moet, zal het nog even in de gaten houden verder. Deze versie is op mijn tablet wel duidelijk meer laggy, maar liever een beetje laggy dan een slecht reagerend scherm. ;)
pi_112289809
Als je wil kun je deze ROM proberen Fritessaus: http://b.it168.com/thread-2142727-1-1.html
Dropbox link: https://www.dropbox.com/s(...)n%40it168_signed.zip

Heb hem zelf nog niet kunnen proberen omdat mijn tablet er nog niet is, maar deze ziet er imo veelbelovend uit.
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:22:55 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112290426
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef eBait het volgende:
Als je wil kun je deze ROM proberen Fritessaus: http://b.it168.com/thread-2142727-1-1.html
Dropbox link: https://www.dropbox.com/s(...)n%40it168_signed.zip

Heb hem zelf nog niet kunnen proberen omdat mijn tablet er nog niet is, maar deze ziet er imo veelbelovend uit.
Zal hem morgen eens bekijken :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112291239
Ik had gelezen over die rom ja, misschien in het weekend eens proberen. Scherm werkt nog steeds perfect op de stock rom overigens.
pi_112294332
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Janesh het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van zoeken en opletten op aliexpress, verkopers hebben vaker verschillende sites waar ze hetzelfde produkt voor verschillende prijzen aanbieden.
Ik heb hem hier dus gekocht voor 143 dollar incl. shipping

zojuist gevraagd wanneer de elf 2 verzonden gaat worden, hieronder de reactie.
Shirley Liu(2012-05-31 07:01:51)
we will ship on sunday or Monday
Shirley Liu(2012-05-31 07:01:54)
it come tomorrow
Shirley Liu(2012-05-31 07:02:00)
Shirley Liu(2012-05-31 07:10:06)
we will ship by DHL

DHL! :9
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:16:20 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112295831
De mars is zojuist in Amsterdam aangekomen :D met wat geluk vandaag nog hier (mits het adres goed is en er iemand de voordeur open doet :D!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112296978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:16 schreef RobertNL het volgende:
De mars is zojuist in Amsterdam aangekomen :D met wat geluk vandaag nog hier (mits het adres goed is en er iemand de voordeur open doet :D!)
Ben benieuwd wat je van de tablet vindt:)! En wat de douane kosten zijn, waar heb je hem besteld?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 09:26:45 #125
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_112297259
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Heb jij hem laten verstuurd met DHL?
Nee dat vond ik het niet waart voor die 63 euro tab, gewoon via chinapost. 6 mei besteld en 25 mei in huis.

ik zit er over te denken dat ding open te schroeven en te kijken wat voor accu erin zit want hij heeft een heel gek accu gebruik... heeft iemand dit ding al open gehad?

Voor iedereen die de Elf II niet via AliExpress wil kopen en met paypal wil betalen. Hier op Ebay is hij +/- 4 euro duurder dan bij Ali

[ Bericht 16% gewijzigd door Boppos op 01-06-2012 09:49:54 ]
pi_112299082
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef Boppos het volgende:

[..]

Nee dat vond ik het niet waart voor die 63 euro tab, gewoon via chinapost. 6 mei besteld en 25 mei in huis.

ik zit er over te denken dat ding open te schroeven en te kijken wat voor accu erin zit want hij heeft een heel gek accu gebruik... heeft iemand dit ding al open gehad?

Voor iedereen die de Elf II niet via AliExpress wil kopen en met paypal wil betalen. Hier op Ebay is hij +/- 4 euro duurder dan bij Ali
Dit is alleen met Hongkong/china post, bij alie heb je hem voor die prijs met DHL.

Ik had aan een verkoper de prijs gevraag incl. hongkong post verzending, dit scheelde ¤10 dus dan kwam het uit op ¤106

Edit link : http://www.aliexpress.com(...)d-4-wholesalers.html

De Elf II voor ¤102 incl. DHL shipping: http://www.aliexpress.com(...)1GB-wholesalers.html

BIC verkoopt hem nu ook, op de homepage staat hij voor $129 maar als je er opklikt is hij ineens $180, foutje zal wel worden opgelost.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard1992 op 01-06-2012 11:07:41 ]
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112300102
Foutje w/
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:01:48 #128
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_112301935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:31 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Dit is alleen met Hongkong/china post, bij alie heb je hem voor die prijs met DHL.

Ik had aan een verkoper de prijs gevraag incl. hongkong post verzending, dit scheelde ¤10 dus dan kwam het uit op ¤106

Edit link : http://www.aliexpress.com(...)d-4-wholesalers.html

De Elf II voor ¤102 incl. DHL shipping: http://www.aliexpress.com(...)1GB-wholesalers.html
Dat is zo inderdaad toch maar via ali bestellen dan. De link van ¤102 is wel: Important Note Color Random send.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:06:22 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112304314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:31 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Dit is alleen met Hongkong/china post, bij alie heb je hem voor die prijs met DHL.

Ik had aan een verkoper de prijs gevraag incl. hongkong post verzending, dit scheelde ¤10 dus dan kwam het uit op ¤106

Edit link : http://www.aliexpress.com(...)d-4-wholesalers.html

De Elf II voor ¤102 incl. DHL shipping: http://www.aliexpress.com(...)1GB-wholesalers.html

BIC verkoopt hem nu ook, op de homepage staat hij voor $129 maar als je er opklikt is hij ineens $180, foutje zal wel worden opgelost.
Dit dus, aliexpress is vaak het goedkoopste (met dhl shipping)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:12 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je van de tablet vindt:)! En wat de douane kosten zijn, waar heb je hem besteld?
Aliexpress :P hij gaat hopelijk vanmiddag nog mee in transit ;)

quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:01 schreef Boppos het volgende:

[..]

Dat is zo inderdaad toch maar via ali bestellen dan. De link van ¤102 is wel: Important Note Color Random send.
Hmz 102 euro is wel heel goedkoop :D scheelt weer een 12 euro met wat ik betaald heb...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112308773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:31 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Dit is alleen met Hongkong/china post, bij alie heb je hem voor die prijs met DHL.

Ik had aan een verkoper de prijs gevraag incl. hongkong post verzending, dit scheelde ¤10 dus dan kwam het uit op ¤106

Edit link : http://www.aliexpress.com(...)d-4-wholesalers.html

De Elf II voor ¤102 incl. DHL shipping: http://www.aliexpress.com(...)1GB-wholesalers.html

Waanzin. Ik heb de Elf II besteld!! De 8gb versie, inclusief keyboardcase voor 144 dollar. ¤ 116,- incluus shipping dus.

Ik ben gruwelijk benieuwd....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:24:34 #131
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112309560
Heb net precies hetzelfde gedaan :)
pi_112310200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Heb net precies hetzelfde gedaan :)
Goed bezig..... Ik vond tablets altijd onzin, maar voor dit geld wil ik ook zo'n ding...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:46:02 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112310380
Mars is binnen :D 17.30 meer :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Goed bezig..... Ik vond tablets altijd onzin, maar voor dit geld wil ik ook zo'n ding...
Kijk uit voordat je het weet bestel je er 2 per maand _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112310498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef RobertNL het volgende:
Mars is binnen :D 17.30 meer :P

[..]

Kijk uit voordat je het weet bestel je er 2 per maand _O-
Moest je ¤17,30 bijbetalen? en wat waren de inklaringskosten bij DHL?
Dit wil ik even weten voordat ik de ELF 2 bestel:)

dankjewel!
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112310993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef RobertNL het volgende:
Mars is binnen :D 17.30 meer :P

[..]

Kijk uit voordat je het weet bestel je er 2 per maand _O-
Ach, ik denk dat ik met 1 tablet wel vooruit kan.... :)

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de prestaties van de Mars.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:05:28 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112311136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Moest je ¤17,30 bijbetalen? en wat waren de inklaringskosten bij DHL?
Dit wil ik even weten voordat ik de ELF 2 bestel:)

dankjewel!
Nee dan ben ik thuis ;) bijbetalen weet ik nog niet :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112311437
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee dan ben ik thuis ;) bijbetalen weet ik nog niet :D
Ahh op die fiets, is goed ik ben benieuwd!
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:40:41 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112319209
Video is in de maak ;) Wel een kek dingetje :D
Geen inklaringskosten :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112320283
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef eBait het volgende:
Als je wil kun je deze ROM proberen Fritessaus: http://b.it168.com/thread-2142727-1-1.html
Dropbox link: https://www.dropbox.com/s(...)n%40it168_signed.zip

Heb hem zelf nog niet kunnen proberen omdat mijn tablet er nog niet is, maar deze ziet er imo veelbelovend uit.
Geprobeerd, maar vind het niet echt geweldig allemaal. Play Store crasht telkens.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:07:40 #140
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112320429
AEJUNSHG5 , met deze coupon 5 usd off, koop je op aliexpress de elf2 net onder 100 euro incl express shipping.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:51:06 #141
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112322571
Net iets te laat :P
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:13:38 #142
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112323619
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Janesh het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van zoeken en opletten op aliexpress, verkopers hebben vaker verschillende sites waar ze hetzelfde produkt voor verschillende prijzen aanbieden.
Ik heb hem hier dus gekocht voor 143 dollar incl. shipping

zojuist gevraagd wanneer de elf 2 verzonden gaat worden, hieronder de reactie.
Shirley Liu(2012-05-31 07:01:51)
we will ship on sunday or Monday
Shirley Liu(2012-05-31 07:01:54)
it come tomorrow
Shirley Liu(2012-05-31 07:02:00)
Shirley Liu(2012-05-31 07:10:06)
we will ship by DHL

Hier das gleiche, maar dan gewoon free shippink (na het DHL-fiasco vorige keer hier in AT). :P
Ben benieuwd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:16 schreef RobertNL het volgende:
De mars is zojuist in Amsterdam aangekomen :D met wat geluk vandaag nog hier (mits het adres goed is en er iemand de voordeur open doet :D!)
En? Genoeg in z'n Mars dat dinkie? :P Hey, vraagje hè, ik zag op alle afbeeldingen van Mars/Tornado dat de front zeg maar een opdruk heeft van geborsteld staal en aan de binnenkant van die bezel, bij het scherm een soort chromen inleg/randje/verhoginkje zit. Is dat zo? Want op de foto's zag het er erg onderbrekend uit (ik ben een neatfreak, alles moet bij mij strak zijn, ik wil geen afleidende lichtjes, knopjes of accentjes op m'n scherm. :+ ).
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 20:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Net iets te laat :P
Voor de volgende tab handig. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:17:05 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112329532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier das gleiche, maar dan gewoon free shippink (na het DHL-fiasco vorige keer hier in AT). :P
Ben benieuwd!

[..]

En? Genoeg in z'n Mars dat dinkie? :P Hey, vraagje hè, ik zag op alle afbeeldingen van Mars/Tornado dat de front zeg maar een opdruk heeft van geborsteld staal en aan de binnenkant van die bezel, bij het scherm een soort chromen inleg/randje/verhoginkje zit. Is dat zo? Want op de foto's zag het er erg onderbrekend uit (ik ben een neatfreak, alles moet bij mij strak zijn, ik wil geen afleidende lichtjes, knopjes of accentjes op m'n scherm. :+ ).

[..]

Voor de volgende tab handig. B-)
Flesh made movie fol you my fliend :)
Met een paar min wel online :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:19:28 #144
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112329625
:9 Let's see!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:25:14 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112329915
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef shiznuts het volgende:
:9 Let's see!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :') zie de youtube reacties alweer komen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:36:57 #146
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112330556
Scherm ziet er goed uit. :Y Maar er zit dus inderdaad zo'n raar chrome-achtig frame omheen. ;(
Toch maar liever een Elf II. :9 Voordelen van de Ramos W17 Pro-internals, maar in een beter jasje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:43:16 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112330875
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
Scherm ziet er goed uit. :Y Maar er zit dus inderdaad zo'n raar chrome-achtig frame omheen. ;(
Toch maar liever een Elf II. :9 Voordelen van de Ramos W17 Pro-internals, maar in een beter jasje.
Dacht eerst ook, oh nee, maar het valt bij gebruik best mee (de opstaande rand + de schittering). Maar ik heb ook liever een clean look ;)

Scherm is echt een meevaller, als ik het moet zeggen dan komt het in de buurt bij de ELF 1 (lijkt het zelfde). Het scherm oogt veel rustiger als die van de Ramos en de kijkhoek en glinstering zijn beter.

Zal later even een filmpje maken vs de ramos op internet gebied ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:03:50 #148
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_112351026
Als ik het zo lees is de Elf II dus wel een aanrader boven de Ramos? En als ik deze link bekijk: http://www.aliexpress.com(...)1GB-wholesalers.html zou het dus zo zijn dat ze er een 16Gb-variant inmiddels ook van verkopen. Ideaal, misschien ga ik het voor dat geld dan ook maar eens proberen :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 21:07:21 #149
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112359065
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef Boppos het volgende:

[..]

Nee dat vond ik het niet waart voor die 63 euro tab, gewoon via chinapost. 6 mei besteld en 25 mei in huis.

ik zit er over te denken dat ding open te schroeven en te kijken wat voor accu erin zit want hij heeft een heel gek accu gebruik... heeft iemand dit ding al open gehad?

Voor iedereen die de Elf II niet via AliExpress wil kopen en met paypal wil betalen. Hier op Ebay is hij +/- 4 euro duurder dan bij Ali
ben ook zeer benieuwd welke accu erin zit! wss een niet al te beste..
Niet om het 1 of ander, maar stel dat er dus geen 3000 mAh accu in zit, even een fototje van maken
en eens naar bic sturen.. grote kans op een gedeeltelijke refund.. ( daar gaat t niet zo zeer om, maar ze passen t dan wel vaak aan op hun site, zodat andere niet de dupe er van worden..)

vind de accu dus ook redelijk snel leeg gaan.. echter heb ik al geprobeerd mijn case te openen aangezien ik denk dat de geluids en wifi draden elkaar raken en daardoor het krakende geluid optreed, echter is er bij mij 1 schroefje dolgedraaid waardoor ik de hem met geen mogelijkheid meer openkrijg :(

Ben dus benieuwd wat erin zit, laat het me even weten :)
pi_112381248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

ben ook zeer benieuwd welke accu erin zit! wss een niet al te beste..
Niet om het 1 of ander, maar stel dat er dus geen 3000 mAh accu in zit, even een fototje van maken
en eens naar bic sturen.. grote kans op een gedeeltelijke refund.. ( daar gaat t niet zo zeer om, maar ze passen t dan wel vaak aan op hun site, zodat andere niet de dupe er van worden..)

vind de accu dus ook redelijk snel leeg gaan.. echter heb ik al geprobeerd mijn case te openen aangezien ik denk dat de geluids en wifi draden elkaar raken en daardoor het krakende geluid optreed, echter is er bij mij 1 schroefje dolgedraaid waardoor ik de hem met geen mogelijkheid meer openkrijg :(

Ben dus benieuwd wat erin zit, laat het me even weten :)
Voorzichtig het schroefje uitboren is geen optie?
Narf!
  zondag 3 juni 2012 @ 14:49:44 #151
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_112381906
Ik zie dat die ELF2 een goede is maar ik zoek een 10 inch. Is alleen voor wifi op de bank. Maar kind doet wels een spelletjes dus wel stevig dingetje. Wat raden jullie mij aan?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 3 juni 2012 @ 15:00:19 #152
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_112382497
Is een iPad 1 ook misschien iets voor mij?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 3 juni 2012 @ 16:11:46 #153
241739 Koopsie
Very nice
pi_112385570
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef Sjabba het volgende:
Is een iPad 1 ook misschien iets voor mij?
Zit ik ook al over te twijfelen, jammer genoeg zijn die dingen nog steeds erg prijzig op marktplaats.
Ik heb deze ook nog gevonden voor mij zelf alleen ik heb er echt geen verstand van of hij goed is of niet :@

Of misschien de Yarvik TAB465 maar daar zit geen Android market op dacht ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koopsie op 03-06-2012 16:17:05 ]
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  zondag 3 juni 2012 @ 17:29:12 #154
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112388610
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:34 schreef Sickert het volgende:

[..]

Voorzichtig het schroefje uitboren is geen optie?
geen idee.. dan moet t wel een heel klein boortje zijn, en wil verder niet dat t tablet beschadigd..
Daarnaast moet ik er maar mee leren leven, zo erg is t allemaal nog niet als je thuis ermee op de bank zit ofzo..
  zondag 3 juni 2012 @ 20:01:40 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112394559
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:11 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Zit ik ook al over te twijfelen, jammer genoeg zijn die dingen nog steeds erg prijzig op marktplaats.
Ik heb deze ook nog gevonden voor mij zelf alleen ik heb er echt geen verstand van of hij goed is of niet :@

Of misschien de Yarvik TAB465 maar daar zit geen Android market op dacht ik.

De 9.7'' kruidvat tablet is ook wel ok (zelfde specs als Yarvik).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112395355
Deze tablet is ook redelijk zit een flinke quadcore in met een aantal goede specificatie's prijs is ook erg goed 399 euro.

del

[ Bericht 24% gewijzigd door test1993 op 03-06-2012 20:20:02 ]
pi_112395877
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef test1993 het volgende:
Deze tablet is ook redelijk zit een flinke quadcore in met een aantal goede specificatie's prijs is ook erg goed 399 euro.

del
Welke tab je bedoeld is me niet duidelijk, maar aan de prijs te zien is het een asus transformer 300. Die heb ik sinds vrijdag, leuk ding.
pi_112403256
Mijn tablet is vorige week vrijdag (25-5)verstuurd maar mijn track and trace nummer werkt nog steeds niet, dit kon tot maximaal 9 dagen duren zei BIC. betekend dit ook dat mijn pakketje China nog niet heeft verlaten:(?

Bedankt
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  zondag 3 juni 2012 @ 22:28:49 #159
241739 Koopsie
Very nice
pi_112403584
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De 9.7'' kruidvat tablet is ook wel ok (zelfde specs als Yarvik).
deze dus

jammer dat de voorraad is uitverkocht.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  zondag 3 juni 2012 @ 22:36:47 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112404071
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef Koopsie het volgende:

[..]

deze dus

jammer dat de voorraad is uitverkocht.
Jup, bij de blokker is de bijna de zelfde 20 of 30 euro duurder meende ik ;)
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef richard1992 het volgende:
Mijn tablet is vorige week vrijdag (25-5)verstuurd maar mijn track and trace nummer werkt nog steeds niet, dit kon tot maximaal 9 dagen duren zei BIC. betekend dit ook dat mijn pakketje China nog niet heeft verlaten:(?

Bedankt
Correct, maar als de tracking werkt is hij vaak met een dag of twee china uit. (tenminste dat was eerder het geval).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 juni 2012 @ 01:44:49 #161
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112411766
Hmmm...
quote:
The Verge - Nvidia: Our strategy on Android is simply to enable quad-core tablets running Android Ice Cream Sandwich to be developed and brought out to market at the $199 price point, and the way we do that is a platform we've developed called Kai. So this uses a lot of the secret sauce that's inside Tegra 3 to allow you to develop a tablet at a much lower cost, by using a lot of innovation that we've developed to reduce the power that's used by the display and use lower cost components within the tablet.
-edit- En echt. Wat een tyfuswisselkoers btw om tablets te kopen nu. ;( Wilde die Cube U30GT maar vast voorbestellen, maar ik zat nog rond de 1,40 te denken (was ik tijdenlang gewend) en dan klinkt zo'n 220,- usd niet zo duur. Maar als dat dan 185,- euro is en niet iets rond de 160,- dan is dat toch een aardig verschilletje. Gelukkig loopt de pre-orderfase nog even is me vertelt, hopelijk doet de koers in die tijd nog iets magisch. _O- Net bij tablets kut zo'n koers, want dat verschil is best merkbaar. Kutgrieken, Italianen, Spanjaarden, eurozone... ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 04-06-2012 02:27:57 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 juni 2012 @ 09:01:10 #162
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112413645
Ben jij zo jong dat je de introductie van de euro zo'n 10 jaar geleden niet bewust hebt meegemaakt? :P
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  maandag 4 juni 2012 @ 09:19:16 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112413847
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:01 schreef Janesh het volgende:
Ben jij zo jong dat je de introductie van de euro zo'n 10 jaar geleden niet bewust hebt meegemaakt? :P
Een koers van 1,40/1,50 went snel :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112414637
Ik krijg mn track n trace niet getracked op de een of andere manier.

http://www.track-chinapost.com/

Geeft aan niets te kunnen vinden.

http://www.packagetrackr.com/track/china-post

Stuurt me heen en weer tussen EMS en CN :?

En http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Kan ik niet lezen :')

staat wel 2-6-2012
dus er is iets gebeurd heb namelijk 25-5-12 besteld
Narf!
  maandag 4 juni 2012 @ 10:36:53 #165
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112415425
Die laatste gebruik ik altijd, boven tracking nummer en onder ook de code invullen die op de site staat.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad met china post.

Je moet onder het groene logo de tweede link aanklikken anders krijg je alleen de status te zien, en gebruik chrome om het chinees te vertalen is wel zo handig.

Track anders deze twee oude nummer van mij maar eens RR955907046CN, RA219272350CN

[ Bericht 12% gewijzigd door Janesh op 04-06-2012 10:46:35 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_112415790
Ik heb sinds eergister een Ainol Novo 7 (Android 4.0.3), ik heb alleen een probleem met een aantal apps. In de Play Store kan ik oa Tweetdeck, Facebook en Google Maps niet terugvinden. Als ik bijvoorbeeld Tweetdeck via de website opzoek krijg ik de foutmelding dat deze niet compatible is met de tablet.

Hebben meer mensen hier last van?
Of weet iemand hoe dit op te lossen? (Mis ik bijv drivers?)
  maandag 4 juni 2012 @ 10:50:51 #167
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112415832
APK elders downloaden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2012 @ 10:53:32 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112415922
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:49 schreef Marquito het volgende:
Ik heb sinds eergister een Ainol Novo 7 (Android 4.0.3), ik heb alleen een probleem met een aantal apps. In de Play Store kan ik oa Tweetdeck, Facebook en Google Maps niet terugvinden. Als ik bijvoorbeeld Tweetdeck via de website opzoek krijg ik de foutmelding dat deze niet compatible is met de tablet.

Hebben meer mensen hier last van?
Of weet iemand hoe dit op te lossen? (Mis ik bijv drivers?)
Welke heb je? Advanced? elf? Advanced 2? :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112416202
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke heb je? Advanced? elf? Advanced 2? :)
Elf

Zal vanavond eens voor die APK bestanden gaan kijken
  maandag 4 juni 2012 @ 11:06:27 #170
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112416359
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:01 schreef Janesh het volgende:
Ben jij zo jong dat je de introductie van de euro zo'n 10 jaar geleden niet bewust hebt meegemaakt? :P
Mijn euro-kit van de staat had ik wel meteen uitgegeven aan snoep i.p.v. deze in originele staat op te bewaren.

Met een gunstige koers koop ik exponentieel meer uit het buitenland, wat ik eerst niet deed. :P Dus was ik constant met dezelfde factor in die periode aan het omrekenen. Dat ging een tijd lekker en leuk, maar 't is nu wel heel triest natuurlijk...
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:04 schreef Sickert het volgende:
Ik krijg mn track n trace niet getracked op de een of andere manier.

http://www.track-chinapost.com/

Geeft aan niets te kunnen vinden.

http://www.packagetrackr.com/track/china-post

Stuurt me heen en weer tussen EMS en CN :?

En http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Kan ik niet lezen :')

staat wel 2-6-2012
dus er is iets gebeurd heb namelijk 25-5-12 besteld
www.faranow.com , www.17track.net/IndexEn.html of www.17track.net/SingleEn.html dan?

If no joy: tracking is een bitch. Ze luistert voor geen meter, doet dan ook niet wat je van haar vraagt en gaat haar eigen weg. Als ze een goede dag heeft, wil ze zich nog weleens haar goede kant laten zien, maar meestal staat ze crack te spuiten in een donker steegje en heb je geen idee waar ze mee bezig is. Ofwel: onberekenbaar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 juni 2012 @ 12:43:25 #171
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112420255
is er nog een nieuwe coupon voor buyincoins?
BAM dit is 3KB
pi_112420738
20122012-06-02 Acceptatie van Bestuur aanvaard, Nederland

dat houd in dat het al in NL is en een dezer dagen komt?
Narf!
pi_112433651
Mijn Elf II is vandaag verzonden met DHL!!!!! JIPPIE!!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:27:03 #174
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112434525
Zijn er nog mensen met een coupon voor bic?
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juni 2012 @ 18:32:14 #175
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112434759
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mijn Elf II is vandaag verzonden met DHL!!!!! JIPPIE!!!
Bij mij ook! :)
  maandag 4 juni 2012 @ 18:35:11 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112434893
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mijn Elf II is vandaag verzonden met DHL!!!!! JIPPIE!!!
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Bij mij ook! :)
Al een werkende tracking :P? die van mij nog niet (De Chinees had hem al maar zat thuis en de tracking was op het werk :)).

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef Loll het volgende:
Zijn er nog mensen met een coupon voor bic?
Zoals altijd in het CNWST:

Tjoos.com / retailmenot.com ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 juni 2012 @ 18:49:18 #177
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112435532
Maar robert de coupons zijn allemaal verlopen.
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juni 2012 @ 19:47:45 #178
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112438512
Ja, met werkende tracking.
  maandag 4 juni 2012 @ 20:13:18 #179
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112440024
De novo elf 2 besteld bij bic nu wachten ik kan het haast niet meer :')
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juni 2012 @ 20:24:45 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112440753
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:13 schreef Loll het volgende:
De novo elf 2 besteld bij bic nu wachten ik kan het haast niet meer :')
Je zelf gerecommend? (10% korting?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112441253
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Al een werkende tracking :P? die van mij nog niet (De Chinees had hem al maar zat thuis en de tracking was op het werk :)).


[..]

Zoals altijd in het CNWST:

Tjoos.com / retailmenot.com ;)
Via DHL kon ik zien dat hij momenteel in Shenzhen is.

1 Zending informatie ontvangen SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 4 juni 2012 @ 21:06:28 #182
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112443594
Iemand al een goede hard case voor de novo elf 2 tegen gekomen?
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juni 2012 @ 21:21:07 #183
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112444712
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Via DHL kon ik zien dat hij momenteel in Shenzhen is.

1 Zending informatie ontvangen SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Dat wordt donderdag binnen, morgen pikt DHL hem op.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_112447645
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef Janesh het volgende:

[..]

Dat wordt donderdag binnen, morgen pikt DHL hem op.
Alles voor het weekend is super!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 4 juni 2012 @ 22:17:17 #185
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112449628
Als je de pech hebt dat je wat douanekosten moet lappen, om hoeveel gaat het dan ongeveer bij de Elf II? Dan kan ik wat klaar leggen voor als ik niet thuis ben.
pi_112449927
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:04 schreef Sickert het volgende:
Ik krijg mn track n trace niet getracked op de een of andere manier.

http://www.track-chinapost.com/

Geeft aan niets te kunnen vinden.

http://www.packagetrackr.com/track/china-post

Stuurt me heen en weer tussen EMS en CN :?

En http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Kan ik niet lezen :')

staat wel 2-6-2012
dus er is iets gebeurd heb namelijk 25-5-12 besteld
Ik heb contact gehad met BIC omdat mijn tracking nummer niet werkte. Volgens bic is hij zaterdag 2-6 aangekomen in Nederland. Dat zal bij jou dan ook wel zijn, zelfde dag verstuurd:) hopelijk snel en zonder douane kosten binnen:)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  maandag 4 juni 2012 @ 22:27:42 #187
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112450652
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Als je de pech hebt dat je wat douanekosten moet lappen, om hoeveel gaat het dan ongeveer bij de Elf II? Dan kan ik wat klaar leggen voor als ik niet thuis ben.
Ik schat 25 tot 30 euro, ik krijg er ook één van gooweel, lijkt mij tot nu toe de meest punctuele aliexpress seller, wat mijn ervaring betreft
Ik leg 3 tientjes, een vijfje en wat losse euro's klaar, want gepast betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janesh op 04-06-2012 23:54:59 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  maandag 4 juni 2012 @ 23:07:25 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112454396
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef Janesh het volgende:

[..]

Ik schat 25 tot 30 euro, ik krijg er ook één van gooweel, lijkt mij tot nu toe de meest punctuele aliexpress seller, wat mijn ervaring betreft , tot nu toe.
Ik leg 3 tientjes, een vijfje en wat losse euro's klaar, want gepast betalen.
Jup, dat heb ik ook altijd liggen :)
Grace heeft mijn tablet ook zondag verzonden (dag eerder dan gepland), zijn ook altijd lekker snel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 juni 2012 @ 23:16:14 #189
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112455052
Ja bij grace heb ik er ook één bestelt, kreeg zondag als eerste een mail dat full shipment was made voor mijn order met tracking nr. dat nog steeds niet werkt.
Vanmiddag drie mails van gooweel met een werkende dhl tracking, dat de zending is aangemeld.
Dus morgen picked up en vertrekken uit hongkong, wat ik ook van grace verwacht.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:53:56 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112460164
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mijn Elf II is vandaag verzonden met DHL!!!!! JIPPIE!!!
Mijne ook, duurde volgens zeggen wat langer dan verwacht (zouden al enige dagen in stock zijn) omdat Ainol vermeend geen lader had bijgesloten. Kijken hoe free shipping wil. Zodra de eur/usd weer richting 1.25/1.30 loopt de Cube U30GT voorbestellen. Lui op slatedroid vinden het scherm(formaat) ideaal, de batterijduur erg meevallen en de benchmarks zijn echt petje af...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:18 #191
374386 mathske1
Jiaaaayu!
pi_112464381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijne ook, duurde volgens zeggen wat langer dan verwacht (zouden al enige dagen in stock zijn) omdat Ainol vermeend geen lader had bijgesloten. Kijken hoe free shipping wil. Zodra de eur/usd weer richting 1.25/1.30 loopt de Cube U30GT voorbestellen. Lui op slatedroid vinden het scherm(formaat) ideaal, de batterijduur erg meevallen en de benchmarks zijn echt petje af...
Heb dan wel weer vernomen dat het wifi signaal erg tegenvalt.. Dat doet me twijfelen tussen de Cube U30GT en de Window N90 II

Hier
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:28:34 #192
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112465817
9.7" komt er bij mij nooit in natuurlijk! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:37:44 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112475752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef mathske1 het volgende:

[..]

Heb dan wel weer vernomen dat het wifi signaal erg tegenvalt.. Dat doet me twijfelen tussen de Cube U30GT en de Window N90 II

Hier
De N90 ziet er ook wel leuk uit, maar ik vindt die 3066 chip tablets nog wat te duur :)

Elf heeft HK verlaten :) Hopelijk morgen in A-dam :D

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 05-06-2012 14:43:55 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112476931
20122012-06-04 export totale pakket rechte seal afdichting van Shanghai International, Nederland

Geeft hij nu aan, wat betekent dit :?
Narf!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:03:34 #195
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112477108
Waarschijnlijk dat het pakketje ter verzending/export in doorvoer (transit) is op Shanghai International airport.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112477753
Richard1992, heeft dezelfde besteld op dezelfde dag.. ik was geloof ik nog een uur eerder.

quote:
Ik heb contact gehad met BIC omdat mijn tracking nummer niet werkte. Volgens bic is hij zaterdag 2-6 aangekomen in Nederland. Dat zal bij jou dan ook wel zijn, zelfde dag verstuurd:) hopelijk snel en zonder douane kosten binnen:)
Na wat googlen zou het kunnen kloppen dat het pakket nog in shangai ligt. althans dat soort berichten lees ik.
Had gehoopt dat er wat was op Schiphol dat ze heette :')

Vreemd dat BIC dan aangeeft dat het al in NL zou zijn :?
Narf!
pi_112478351
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Catch22- het volgende:
APK elders downloaden
Heb Tweetdeck gister via een APK bestand proberen te installeren, helaas niet gelukt.
Iemand misschien een ander idee?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:38:27 #198
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112478507
Je hebt ook nog third party markets.
Maar is Tweetdeck niet een phoneapp only?
Dan misschien je tablet een phone-fingerprint meegeven (build.prop)?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112483965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De N90 ziet er ook wel leuk uit, maar ik vindt die 3066 chip tablets nog wat te duur :)

Elf heeft HK verlaten :) Hopelijk morgen in A-dam :D
De mijne is net in Shenzhen opgehaald. Met een beetje geluk voor het weekend in huis?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112484690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Sickert het volgende:
Richard1992, heeft dezelfde besteld op dezelfde dag.. ik was geloof ik nog een uur eerder.

[..]

Na wat googlen zou het kunnen kloppen dat het pakket nog in shangai ligt. althans dat soort berichten lees ik.
Had gehoopt dat er wat was op Schiphol dat ze heette :')

Vreemd dat BIC dan aangeeft dat het al in NL zou zijn :?
Ik heb hem vandaag ook nog niet ontvangen. Ik vrees eerlijk gezegd ook dat hij nog niet in Nederland is. Terwijl dit volgens bic wel zo zou zijn. Werkt jouw tracking nummer wel ?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:27:10 #201
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112485429
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De mijne is net in Shenzhen opgehaald. Met een beetje geluk voor het weekend in huis?
donderdag, 8-) kijk zo gaat dat, meestal via leipzig.

vrijdag, Mei 11, 2012 Locatie Tijd Colli
21 Zending afgeleverd -Getekend door: janesh AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:57
1 Colli

20 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:54
1 Colli

19 Ingepland voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:50
1 Colli

18 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:48
1 Colli

17 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:24
1 Colli

16 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:05
1 Colli

15 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:04
1 Colli

14 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:44

13 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:37

donderdag, Mei 10, 2012 Locatie Tijd Colli
12 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:33

11 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:16
1 Colli

10 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:39
1 Colli

9 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:48
1 Colli

8 Douane inklaring compleet om HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:23
1 Colli

7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:12
1 Colli

6 Douane inklaring compleet om SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 00:24
1 Colli

5 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 00:19
1 Colli

4 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 00:12
1 Colli

woensdag, Mei 09, 2012 Locatie Tijd Colli
3 Vertraging bij douane inklaring SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:55
1 Colli

2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:04
1 Colli

1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 20:25
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:28:06 #202
342418 VKV
Plausibel
pi_112485469
Goedenavond :)

Ik ben op zoek naar een tablet voor m'n zusje van 12. Zij maakt gebruik van internet (youtube, spele.nl) en speelt daarnaast graag spelletjes. Zoek dus een tablet waarop dit goed mogelijk is en die niet te ingewikkeld in gebruik is.
Nu viel m'n oog op de Blackberry Playbook 16GB die er mooi uitziet en goed beoordeeld wordt. Is deze geschikt voor m'n wensen? Is de Android Market al toegankelijk voor deze tablet?
Of raden jullie me andere tablets aan (max. 250 euro)?
pi_112487039
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Ik heb hem vandaag ook nog niet ontvangen. Ik vrees eerlijk gezegd ook dat hij nog niet in Nederland is. Terwijl dit volgens bic wel zo zou zijn. Werkt jouw tracking nummer wel ?
Vandaag zag ik staan dat het bij de shanghai international was.. 4-6-12
Narf!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:08:49 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112487337
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef VKV het volgende:
Goedenavond :)

Ik ben op zoek naar een tablet voor m'n zusje van 12. Zij maakt gebruik van internet (youtube, spele.nl) en speelt daarnaast graag spelletjes. Zoek dus een tablet waarop dit goed mogelijk is en die niet te ingewikkeld in gebruik is.
Nu viel m'n oog op de Blackberry Playbook 16GB die er mooi uitziet en goed beoordeeld wordt. Is deze geschikt voor m'n wensen? Is de Android Market al toegankelijk voor deze tablet?
Of raden jullie me andere tablets aan (max. 250 euro)?
Best een leuke tablet, maar Spele.nl is niet super (op geen enkele tablet), maar er zijn genoeg andere games te krijgen.
Zelf zou ik dan eerder voor een android tablet gaan omdat RIM nou niet echt als gameplatform bedoeld is, Android apps kan je installeren maar dat vergt wat meer werk.

Voor dit soort dingen kun je (7'') beter kijken naar een Elf II, mars oid, werken prima met Youttube en games uit de play store en zijn ook nog eens 100 euro goedkoper ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:39:03 #205
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112491992
Weet iemand welke 3G en bleutooth dongels worden ondersteund door de novo elf 2?
BAM dit is 3KB
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:37:38 #206
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112513381
De standaard Huawei-meuk voor 3G neem ik aan. Bluetooth zal een kwestie van uitproberen zijn. Kan me niet heugen dat daar werkende en niet-werkende klassen dongles voor zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:07:25 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112516749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef shiznuts het volgende:
De standaard Huawei-meuk voor 3G neem ik aan. Bluetooth zal een kwestie van uitproberen zijn. Kan me niet heugen dat daar werkende en niet-werkende klassen dongles voor zijn.
Jup verwacht het zelfde als je Mars:
quote:
Huawei E1750 WCDMA
Huawei E1820 WCDMA
Huawei E173-u WCDMA
Huawei EC1261 CDMA2000
Huawei EC122 CDMA2000
Huawei E220 WCDMA
Huawei E173-s WCDMA
Huawei EC150 CDMA2000
Huawei E261 WCDMA
Huawei E1550 WCDMA
Huawei(Vodafone)K3770 WCDMA
Huawei ET188 TD-SCDMA
Huawei ET128 TD-SCDMA

ZTE MF633 WCDMA
ZTE MF110 WCDMA
ZTE MF637U WCDMA
ZTE MF190 WCDMA
ZTE MF226 WCDMA

ZTE ZTE-T A355 TD-SCDMA
ZTE ZTE-T A356 TD-SCDMA

A-LINK A-Link 3GU WCDMA
ST-Ericsson ST-Ericsson TD CMCC Modem TD-SCDMA
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:09:16 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112516821
http://www.allaboutphones(...)n-200-euro-kost.html

acer komt met een 160 euro 7" tablet met tegra3... Interessant. Hoop dat de prijzenoorlog overslaat op de 10" versies
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112516848
Sim slots mogen ze wat mij betreft ook wel inbouwen; een prepaid/abbonnement met 1GB data kun je hier wel voor ¤10 krijgen dus dat is best aantrekkelijk.

Hoef je tethering op je telefoon ook niet aan te zetten (dus meer gemak en geen mindere accuduur op je telefoon).
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:24:52 #210
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112517508
Neuh. Niet iedereen heeft dat nodig. Als je 3G erin wilt kost dat denk ik $30,- extra? Optioneel wel leuk voor degene voor wie het een budget, maar op een budget en voor de lol niet nodig. Zelf gebruik ik vrijwel overal wifi. Onderweg gebruik ik m'n smartphone. Ben ik ergens zonder Wifi, dan tether ik met m'n smartphone aan het stopcontact.

Op die manier ga je ook niet al te hard door die 1GB heen.
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
http://www.allaboutphones(...)n-200-euro-kost.html

acer komt met een 160 euro 7" tablet met tegra3... Interessant. Hoop dat de prijzenoorlog overslaat op de 10" versies
Leuk dat je van 200 usd 160 euro maakt, maar dat vertaalt natuurlijk in 200(+) euro. Verder uiteraard wel interessant natuurlijk de projecten rondom Kai en de A110.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:33:05 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112517852
dan nog is 200 euro (daar zal het dan op komen) nog steeds een doorbraak voor een goede 7" tablet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:46:59 #212
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112518462
Is ook wel interessant inderdaad (as I said). Al zal de bouwkwaliteit daar ook naar zijn, want ze gebruiken het goedkoopste van het goedkoopste zeggen ze zelf om dat mogelijk te maken. :P Echter, als ik een westerse-markt-tablet zou halen, dan eerder een dure die van alles gehakt maakt.

Maar op een budget en voor de lol is het natuurlijk tof, want die tablets van de Bart Smit/Intertoys/Kruidvat/Trekpleister word je natuurlijk vaak ook niet al te blij van en zijn vaak ook in de richting van 200,- euro geprijsd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112518867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. Niet iedereen heeft dat nodig. Als je 3G erin wilt kost dat denk ik $30,- extra? Optioneel wel leuk voor degene voor wie het een budget, maar op een budget en voor de lol niet nodig. Zelf gebruik ik vrijwel overal wifi. Onderweg gebruik ik m'n smartphone. Ben ik ergens zonder Wifi, dan tether ik met m'n smartphone aan het stopcontact.

Op die manier ga je ook niet al te hard door die 1GB heen.
Mwah, $30 lijkt me wel vrij fors. Ik heb begrepen dat de standaard boardjes van bijv. de Allwinner A10 als dit soort slots accepteren. Dus er is alleen ruimte en een fysiek slot voor nodig.
Tuurlijk het zal een meerprijs hebben (eerst) maar dat kan bij zo'n $10-15 wel ophouden (bij de Chinezen dan); dan vind ik het de moeite wel waard.

En je hebt gelijk, láng niet iedereen heeft het nodig. Maar lekker internetten op de tablet in de trein ofzo zet ik liever geen tethering voor een uur of wat aan...
En voor zo'n ¤10 per maand kan het nog wel leuk zijn. :Y

Wat doen de abonnementsprijzen daar bij jou? :{
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Loll het volgende:
Maar dan doe ik z'n huawei ding in de usb van mijn tablet en dan heb ik in principe 3G?
Als de dongle werkt en je hebt er een simkaart met internet in...dan ja.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:57:23 #214
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112518895
Maar dan doe ik z'n huawei ding in de usb van mijn tablet en dan heb ik in principe 3G?
BAM dit is 3KB
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:01:38 #215
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112519069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Is ook wel interessant inderdaad (as I said). Al zal de bouwkwaliteit daar ook naar zijn, want ze gebruiken het goedkoopste van het goedkoopste zeggen ze zelf om dat mogelijk te maken. :P Echter, als ik een westerse-markt-tablet zou halen, dan eerder een dure die van alles gehakt maakt.

Maar op een budget en voor de lol is het natuurlijk tof, want die tablets van de Bart Smit/Intertoys/Kruidvat/Trekpleister word je natuurlijk vaak ook niet al te blij van en zijn vaak ook in de richting van 200,- euro geprijsd.
denk toch dat deze asus wat beter is dan de kruidvat tablets. Kan me niet voorstellen dat de Googerola tablet uit de TT veel beter zal zijn.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:14:42 #216
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112519624
JA GODDOMME, daar doel ik toch juist op. :P Het is ook geen weerlegging maar dus precies wat ik zeg. Een interessante komst, want in dat segment heb je niet zulke klasse.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En voor zo'n ¤10 per maand kan het nog wel leuk zijn. :Y

Wat doen de abonnementsprijzen daar bij jou? :{

[..]
Ik betaal hier 7,50 p/mnd (Orange, maandelijks opzegbaar, niet contractueel voor 2 jaar ofzo), daarmee Oostenrijkwijd 1000 minuten, 1000 sms en 1GB op volle snelheid daarna onbeperkt op beperkte snelheid. *O*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:49:41 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112523954
:9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:55:02 #218
198421 ANCT
plus ultra
pi_112524210
Hoeveel moest je bijbetalen?
Ħʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:02:28 #219
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112524534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef shiznuts het volgende:
JA GODDOMME, daar doel ik toch juist op. :P Het is ook geen weerlegging maar dus precies wat ik zeg. Een interessante komst, want in dat segment heb je niet zulke klasse.
:P

Ik ben druk en dan tussendoor Fok!ken gaat wel eens mis
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:14:24 #220
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112525111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ] :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:32:04 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112525949
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:55 schreef ANCT het volgende:
Hoeveel moest je bijbetalen?
Ekte bazen betalen niks :+

Eerste indruk _O_
Goede bouwkwaliteit, redelijke wifi (beter dan de Ramos) en een goed uiterlijk ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:10:27 #222
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112529998
Dat klopt, wifi iets beter, en voelt goed aan maar wel zwaarder dan w17 pro vind ik een nadeel.
Wordt net zo warm als w17 pro die ik persoonlijk iets fijner vind aanvoelen.
Browsen met name scrollen gaat met de standaard browser minder soepel en naar mijn idee zeker niet sneller.
Voordeel is weer de standaard geinstalleerde google play store, waarin ik dacht ik wel de youtube app mis en bv buienradar, dus nog niet volledig.
Maar goed wat wil men, voor 110 euro een geweldig apparaatje, en ja het lijkt mij ook dat het scherm niet minder is dan de w17 pro en qua touch gevoeliger is.

En RobertNL, grace is snel maar hadden me wel verkeerde tracking nr gegeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Janesh op 06-06-2012 18:21:00 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:39:47 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112531001
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Janesh het volgende:
Dat klopt, wifi iets beter, en voelt goed aan maar wel zwaarder dan w17 pro vind ik een nadeel.
Wordt net zo warm als w17 pro die ik persoonlijk iets fijner vind aanvoelen.
Browsen met name scrollen gaat met de standaard browser minder soepel en naar mijn idee zeker niet sneller.
Voordeel is weer de standaard geinstalleerde google play store, waarin ik dacht ik wel de youtube app mis en bv buienradar, dus nog niet volledig.
Maar goed wat wil men, voor 110 euro een geweldig apparaatje, en ja het lijkt mij ook dat het scherm niet minder is dan de w17 pro en qua touch gevoeliger is.

En RobertNL, grace is snel maar hadden me wel verkeerde tracking nr gegeven.
Eens al vind ik zwaarder niet een te groot probleem (denk dat het verschil vooral in de batterij zit)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112531299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Eens al vind ik zwaarder niet een te groot probleem (denk dat het verschil vooral in de batterij zit)
Maar vooral: hoe snel issie? En is het scherm mooi?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:53:58 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112531575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar vooral: hoe snel issie? En is het scherm mooi?
Vergelijkbaar met de Ramos, al heb ik er nog niet al te veel mee gespeeld :P alleen een filmpje gemaakt ;)

Benchmarks zijn iets beter (antutu, linpack, quadrant) verder verwacht ik dat de browser de zelfde preformance heeft (vooral bij Chrome <3).

Binnenin:
Batterij: 3700 Mah
Wifi: WL-211 toc302b 1216 (?)
Flash geheugen 8gb/chip: 29F64G08CBAAA
DDR III werkgeheugen: h5tq2g83cfr-H9c (4x256MB) = 1GB
Bord: Ainol_novo703AC-A1-E1 V03

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 06-06-2012 19:08:37 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112531960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met de Ramos, al heb ik er nog niet al te veel mee gespeeld :P alleen een filmpje gemaakt ;)

Benchmarks zijn iets beter (antutu, linpack, quadrant) verder verwacht ik dat de browser de zelfde preformance heeft (vooral bij Chrome <3)
Filmpje...! Goed bezig. Nahja, waarschijnlijk komt de mijne morgen. Maar toch benieuwd.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:09:11 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112532322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Filmpje...! Goed bezig. Nahja, waarschijnlijk komt de mijne morgen. Maar toch benieuwd.
Uploadsnelheid = :( dus pak zelf maar uit :P

19.20: 21% en uploading :P
Update: 20.03: 50% :P
Nog een uurtje en hij staat erop :)

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 06-06-2012 20:05:07 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:38:19 #228
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112537256
In wat voor gehucht woon je robert?
Of was de bedoeling dat je een kort filmpje ging maken maar dat het toch 20 minutjes heeft geduurt :Y
BAM dit is 3KB
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:31:42 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112540237
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:04:18 #231
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112547129
quote:
Nice. I like. Looks promising! ^O^ Gewicht maakt me ook niet veel uit, liever juist dat 'ie een beetje sturdier aanvoelt. als het formaat maar compact genoeg is en de boel goed werkt. Goed te horen dat de Wifi fijn werkt en de kijkhoeken van het scherm ok zijn (de low-angle stand is inderdaad bij zulk soort schermen vrij slecht, maar die wordt dan ook het minst gebruikt, van boven en zijkant wil nog best top zo te zien).

Kom maar op China Post (laat mijn bevindingen over twee weken wel horen _O- ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:22:15 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112548516
quote:
Jup, maar ik denk dat die pas september/oktober daadwerkelijk hier in Nederland te krijgen is :P (helaas).

1e ''nadeel'' is gevonden, flash video's speelt hij niet full screen af op HDMI
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:16:06 #233
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112551634
Browser-flash of gedownloade flashvids?
YouTube-player-app op fullscreen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:24:07 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112551959
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:16 schreef shiznuts het volgende:
Browser-flash of gedownloade flashvids?
YouTube-player-app op fullscreen?
Browser flash ;) Youtube app heb ik nog niet geinstalleerd (doe ik wel in video 3 :P) Video 2 is nu aan het uploaden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:29:39 #235
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112552153
Kej. Niet zo tragisch dan.
Ik zeg het maar wederom eens: goed bezig. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:44:24 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112552652
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Kej. Niet zo tragisch dan.
Ik zeg het maar wederom eens: goed bezig. :P
Thanks :D






[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 07-06-2012 01:12:18 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:51:01 #237
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112552843
Ja hoor. Meteen weer slopen die boel! :P

Kun je zo identificeren waar het gewicht vandaan komt? Is het het scherm of de accu; iets anders?
Wat voor een accu zit er in de Ramos? Hoe 'voelt' de drainage aan? :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112555698
Goedemorgen,

Ik zat eens rond te neuzen naar de samsung tab's en zag dat de tab 2 10.1 goedkoper was dan zijn voorganger de tab 10.1.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze goedkoper is, en of hij daarmee minder goed is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Egberts op 07-06-2012 13:09:16 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:47:24 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112557472
quote:
prima filmpje man. Leuk apparaat ook. Jammer dat ze geen 10" tablets met deze specs maken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:43:33 #240
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_112561418
quote:
Das leuk om te zien!!! ook die foto van de geheugen chip... je ziet duidelijk dat er nog een plekje vrij is voor nog een 8gb chip. Ik heb de 16gb besteld, bij die van mij zal daar dus wel wat zitten.

Heb je toevallig ook de "63 euro" tablet en kan je daar ook dat soort foto's van maken? Want mijn vriendin heeft die inmiddels toegeëigend en ik mag hem nu niet meer open schroeven. .

Ik ben benieuwd hoe het verschil in gebruik en bouw kwaliteit is. Mijn Elf 2 is gister verstuurd (DHL) dus ik hoop dat hij er zaterdag of anders maandag is.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:52:47 #241
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112561730
quote:
18 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ben alleen niet thuis :(
pi_112562708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ben alleen niet thuis :(
Same Here... net eerste afleverpoging gehad..... maar niemand thuis. Wordt morgen ergens ophalen, vrees ik....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:42:04 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112563446
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

prima filmpje man. Leuk apparaat ook. Jammer dat ze geen 10" tablets met deze specs maken
Thanks, denk dat je met een maandje eens weer moet kijken, zag gisteren de eerste 9.7 inch AMlogic tablet (die daadwerkelijk werd verkocht). Dus 10.1 inch zal vast niet lang meer duren (eerst even wachten ivm prijs ;)
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Boppos het volgende:

[..]

Das leuk om te zien!!! ook die foto van de geheugen chip... je ziet duidelijk dat er nog een plekje vrij is voor nog een 8gb chip. Ik heb de 16gb besteld, bij die van mij zal daar dus wel wat zitten.

Heb je toevallig ook de "63 euro" tablet en kan je daar ook dat soort foto's van maken? Want mijn vriendin heeft die inmiddels toegeëigend en ik mag hem nu niet meer open schroeven. .

Ik ben benieuwd hoe het verschil in gebruik en bouw kwaliteit is. Mijn Elf 2 is gister verstuurd (DHL) dus ik hoop dat hij er zaterdag of anders maandag is.
Dat verwacht ik ook, de plek is precies even groot voor nog een chip. De 63 euro tablet heb ik niet dus helaas geen foto's :P
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ben alleen niet thuis :(
Morgen weer een dag ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Same Here... net eerste afleverpoging gehad..... maar niemand thuis. Wordt morgen ergens ophalen, vrees ik....
Afhalen? ze komen hem bij DHL 2 keer brengen (als je belt ook op een ander adres!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:21:24 #244
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112564772
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

prima filmpje man. Leuk apparaat ook. Jammer dat ze geen 10" tablets met deze specs maken
Opzoek naar 10" Dualcore? Deze niks voor je dan? Helaas gaat er inderdaad weinig aandacht uit naar 10", maar die is toch wel vrij awesome.

Ik had trouwens ook geen wens uitgesproken over kleur van de Elf II. Die witte achterkant vind ik wel lekker fris ogen, maar die matte zwarte achterkant (gelukkig niet dat high glossy gebeuren) is wat stealthier. Laat me verrassen! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:30:44 #245
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112565106
quote:
With delivery courier
Waarom werkte ik tot twee weken geleden op 10 minuten van huis en nu anderhalf uur :{
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:32:33 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112565180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Opzoek naar 10" Dualcore? Deze niks voor je dan? Helaas gaat er inderdaad weinig aandacht uit naar 10", maar die is toch wel vrij awesome.

Ik had trouwens ook geen wens uitgesproken over kleur van de Elf II. Die witte achterkant vind ik wel lekker fris ogen, maar die matte zwarte achterkant (gelukkig niet dat high glossy gebeuren) is wat stealthier. Laat me verrassen! :D
Mja, ik ben een beetje bang voor chinese tablets. Wil gewoon een tablet die zonder te klooien werkt (met de market etc). Maar als ze voor 200 euro een Acer of Goorola 7" kunnen maken, moet voor 250 euro hetzelfde apparaat met 10" mogelijk zijn?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:43:52 #247
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112565608
Ach so, ja tegen de herfst heb je er zoeentje wel misschien. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112565747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef RobertNL het volgende:


[..]

Morgen weer een dag ;)

[..]

Afhalen? ze komen hem bij DHL 2 keer brengen (als je belt ook op een ander adres!)
Njaa, maar morgen ben ik ook de hele dag onderweg. Dus beter ophalen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:45:58 #249
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112570082
Zou ik wel doen, zaterdag bezorgd dhl normaal niet.

Ik, mijn vrouw, was wel thuis vanochtend, en na gisteren een zwarte, nu een witte van gooweel, die nog steeds mijn beste ervaring op aliexpress leveren tot nu toe.
Zij leveren er een mooi wit 'designed by apple in california' ladertje bij met usb aansluiting, zodat je hem via de mini usb op de elf 2 kunt laden.
Verder wederom een goede wifi ontvangst en weer een betere touch dan de ramos w 17 pro.

[ Bericht 3% gewijzigd door Janesh op 07-06-2012 16:00:10 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:57:55 #250
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112570542
In een review de ainol op facebook zette.
Stond dat er geen voedingskabel werd meegeleverd waar kan ik die los halen?
BAM dit is 3KB
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:38:33 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112572285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef Loll het volgende:
In een review de ainol op facebook zette.
Stond dat er geen voedingskabel werd meegeleverd waar kan ik die los halen?
Grace deed er zelf een lader bij, en anders kan je gewoon laden via elke willekeurige USB lader (mini usb kabel zit er wel bij).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:56:54 #252
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112573139
*O* Klinkt allemaal zeer goed. Goede uitgebreide review daarop androidinabox ook btw.
Can't wait.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:26:15 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112579031
Nieuwe firmware voor de Ainol Novo ELF II:
quote:
1. Ainol Novo 7 Elf II original simplified 05/31 firmware download: E2_0531.rar

Firmware solves over-heat and decreases power waste will be released next week. Please back up your important files before upgrading.

Update Steps:
1) Download the file and decompress it to TF card root directory. The decompressed files should under TF card root directory and the TF card must be fat32 format.
2) Insert the TF card into the device and keep the tablet off with more than 30% battery. Charging is not recommended during updating process.
3) Hold-Press the -Volume and power button for four seconds at the same time. Release the buttons when upper left screen corner shows green instruction.
4) Use volume and power botton to choose orders wipe date, wipe cache, wipe media.
5)Choose update and then choose the main firmware package in TF card.
6)You may stop here if you want the simplified firmware only, try wipe data and wipe cache once again if you want to reboot.

2.Ainol Novo 7 Elf II simplified firmware 0604 TF card update version: http://115.com/file/benrzacr#E1(0604).zip

1) This firmware is compatible with pre-stalled 0527, 0528, 0529, 0530V2, 0601, 0601V2 firmware devices.
2) Fixed: minimum brightness decreased; constant crash bug fixed; electric quantity and voltage match (0527-0601 firmware users report that the tablet shuts down automatically though there is 30% battery left.)
3) Update steps are the same as 05/31 version
.
Ben nu de tweede firmware aan het downloaden :) Iemand hier ervaring met Anroid? Kan ik gewoon ergens in de update een SU file toevoegen en dan weer inpakken of werkt het niet zo makkelijk :D?

Update had geen marktet. ga nu versie 31-05 proberen.

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 07-06-2012 20:14:46 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112582826
Elf II net opgehaald bij de DHL. WAUW. Ik heb een witte gekregen en hoewel ik op een zwarte had gehoopt ben ik erg blij met deze kleur.

Geen inklaringskosten omdat de waarde nogal voorzichtig was ingeschat. Super dus. Goowel heeft er een lader bij gedaan en het hoesje met ingebouwde keyboard is ook geweldig.

Omdat het mijn eerste tablet is was ik bang dat browsen op 7 inch nog wat behelpen zou zijn, maar dat is zeker niet zo. Het formaat is precies goed en voor krap ¤ 110,- is dit een bijzonder goede deal.

Één puntje: geen whatsapp in de market.

Nog een puntje: versie van flash player is 10.2. Flash 11 installeren gaat niet....

[ Bericht 7% gewijzigd door Hoppahoppa op 07-06-2012 20:59:32 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:12:01 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112584422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Elf II net opgehaald bij de DHL. WAUW. Ik heb een witte gekregen en hoewel ik op een zwarte had gehoopt ben ik erg blij met deze kleur.

Geen inklaringskosten omdat de waarde nogal voorzichtig was ingeschat. Super dus. Goowel heeft er een lader bij gedaan en het hoesje met ingebouwde keyboard is ook geweldig.

Omdat het mijn eerste tablet is was ik bang dat browsen op 7 inch nog wat behelpen zou zijn, maar dat is zeker niet zo. Het formaat is precies goed en voor krap ¤ 110,- is dit een bijzonder goede deal.

Één puntje: geen whatsapp in de market.

Nog een puntje: versie van flash player is 10.2. Flash 11 installeren gaat niet....
flash is een speciale versie en de market heeft helaas nog geen full acces
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112584538
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

flash is een speciale versie en de market heeft helaas nog geen full acces
Flash is vooral een oude versie met een afwijkende pakketsignature. Ik vraag me af in hoeverre dat problemen oplevert tijdens het browsen.

Voor wat betreft de market moet ik zeggen dat ik eigenlijk vrijwel alles kan vinden wat ik op mijn telefoon gebruik, behalve dus whatsapp. Maar ik ga er vanuit dat er nog wel firmware-updates komen. De mijne draait op de software van 30 mei.

edit: mijn favoriete gratis pornofilmpjessite doet het. 100 punten voor Ainol.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:26:28 #257
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112585084
Robert volgens mij kun je beter in je sign zetten tablet goeroe :P
BAM dit is 3KB
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:32:11 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112585341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Flash is vooral een oude versie met een afwijkende pakketsignature. Ik vraag me af in hoeverre dat problemen oplevert tijdens het browsen.

Voor wat betreft de market moet ik zeggen dat ik eigenlijk vrijwel alles kan vinden wat ik op mijn telefoon gebruik, behalve dus whatsapp. Maar ik ga er vanuit dat er nog wel firmware-updates komen. De mijne draait op de software van 30 mei.

edit: mijn favoriete gratis pornofilmpjessite doet het. 100 punten voor Ainol.
ik draaide tot vanavond 29 mei welicht dat daar het verschil zit. Geloof dat er nog wat kleine issues waren met de nieuwe flash en dat ze vandaar de oude er op hebben staan.

Ben nu opzoek naar de orginele 30 mei firmware maar die heb ik nog niet gevonden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:53:47 #259
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_112586554
Chinezen :')

quote:
Dear Hi_flyer

Pls check the latest shipment news under this order1009560207.The DHL postman tried to dispatch parcel to you ,but you were not at home.Pls contact with your local DHl office for getting parcel asap.
Ja dat weet ik zelf ook wel als er een note van DHL in mijn brievenbus ligt. Overigens belde DHL me netjes voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:16:36 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112587998
Wut: http://bbs.imp3.net/forum.php?mod=viewthread&tid=10689691
Aurora II, pre-order op Tmall (net nu de elf binnen is :P)
799 yuan voor de 16gig (als ik het goed begrijp), 100 yuan meer als de elf II dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Chinezen :')

[..]

Ja dat weet ik zelf ook wel als er een note van DHL in mijn brievenbus ligt. Overigens belde DHL me netjes voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. :)
Ach beter dubbel gemeld dan niet :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:19:49 #261
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112588225
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:20:27 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112588271
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112588307
Tip: Whatsapp is gekoppeld aan je telefoonnummer, daarom werkt het (tot nu toe) alleen nog maar op mobiele telefoons (wanneer je whatsapp voor het eerst opent stuurt het zichzelf een sms voor activatie). Daarom werkt het ook niet op tablets aangezien die geen telefoonnummer heeft (misschien zouden tablets met simslot en standaard mobiele telefoon simkaart wel werken maar dat weet ik niet; lijkt me niet denk ik).

Wat wel mogelijk is dat je met een constructie whatsapp op je tablet kunt zetten met een andere nummer bijv. je vaste telefoon. Maar dat is natuurlijk niet echt handig.
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:25:21 #264
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112588585
quote:
Best nice. :9 Maar eh.. 'estimated 3 to 7 days of arrival' of wat moet ik nu begrijpen dat 'ie dan verstuurd wordt?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:25:42 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112588608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Best nice. :9 Maar eh.. 'estimated 3 to 7 days of arrival' of wat moet ik nu begrijpen dat 'ie dan verstuurd wordt?
Nee, het is een pre-order :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112591124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, het is een pre-order :P
maar doen ze wel aan pre-orders bij Mistertao?
Wel verleidelijk... net geen $150 opgestuurd...
jaja, en azo...
pi_112591658
Richard1992, heb jij alv wat gehoord?
Narf!
pi_112591995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Sickert het volgende:
Richard1992, heb jij alv wat gehoord?
Hey! Nee nog niks nogmaals contact gehad met bic maar die blijven erbij dat hij 2-6 in Nederland is aangekomen. En mijn tracking nummer geeft aan dat er iets op 4-6 gebeurt is. Ik verwacht dat hij toen China heeft verlaten. Ik weet niet hoelang het dan nog duurt voordat wij hen hebben..
Iemand een idee?
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:51:00 #269
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112593980
2-6 +9=11-6 Als je seller gelijk heeft zou je plm 11-6 een brief van postnl kunnen verwachten met de vraag de rekening te sturen.
Als je dat gedaan hebt duurt het nog vijf dagen voordat je hem krijgt plus de een rekening.

Als hij 4-6 vertrokken is uit china met chinapost, hongkongpost, duurt het één tot twee weken voor je hem kunt verwachten, als hij niet onderschept wordt door onze customs. If so, vervolgens bovenstaand scenario meestal.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:56:13 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112594222
Ben de antenne van de Ramos aan het her solderen, wat een priegel werk.

Ben ''bang'' dat ik een eigen antenne moet gaan maken, want de andere gaat nooit lukken met de soldeerbout die ik hier heb.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:03:08 #271
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112594515
RobertNL, Heb je die 30-5 ainol firmware al gevonden, ik kan het niet vinden.

En als je nog een ramos w17pro nodig hebt voor pakweg 50 euro dan via onderstaande link, moet je er wel drie tegelijk kopen.
Ik zou de gok willen wagen.
http://www.aliexpress.com(...)0-1-wholesalers.html
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:07:43 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112594711
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef Janesh het volgende:
RobertNL, Heb je die 30-5 ainol firmware al gevonden, ik kan het niet vinden.

En als je nog een ramos w17pro nodig hebt voor pakweg 50 euro dan via onderstaande link, moet je er wel drie tegelijk kopen.
Ik zou de gok willen wagen.
http://www.aliexpress.com(...)0-1-wholesalers.html
Foutje :P denk dat het per stuk 159 moet zijn :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112606988
Richard1992:

De status van mijn order en waarschijnlijk ook die van jou is nu (vertaald met google translate)

om het rapport in Nederland 2012-06-07 het importerende Exchange Bureau, Amsterdam, Nederland bekijken, kan de bestemming niet worden gevolgd doorvoer (query naar land van bestemming

Amsterdam Baby *O*
Narf!
pi_112612182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Sickert het volgende:
Richard1992:

De status van mijn order en waarschijnlijk ook die van jou is nu (vertaald met google translate)

om het rapport in Nederland 2012-06-07 het importerende Exchange Bureau, Amsterdam, Nederland bekijken, kan de bestemming niet worden gevolgd doorvoer (query naar land van bestemming

Amsterdam Baby *O*
Sickert,

Dat zou heel mooi zijn! Hopelijk krijgen we geen brief van de douane:) hoop hem begin volgende week te hebben:)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112631047
Mijn vrouw heeft zojuist Angrybirds ontdekt...... Daar gaat mijn Elf II.

Niet erg, kan ik mooi weer iets anders bestellen.. :s)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:39:32 #276
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112631868
Ik kreeg een berichtje of ik niet misschien trek had in een Aurora II met korting. :P
Ik ben goed opgevoed, volgens mij is het niet netjes om aangeboden af te slaan. :+
Maar ze schijnen volgende week binnen te komen toch al. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112633652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Ik kreeg een berichtje of ik niet misschien trek had in een Aurora II met korting. :P
Ik ben goed opgevoed, volgens mij is het niet netjes om aangeboden af te slaan. :+
Maar ze schijnen volgende week binnen te komen toch al. :o
Nu mijn vrouw mijn Elf II wil hebben, heb ik een goede reden om iets anders te gaan zoeken. Denk dat ik dan toch wel voor een 10 inch wil gaan.... :-)

Die Cube was wel ok? Of zou er op korte termijn iets beters van 10 inch komen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:29:10 #278
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112634649
Denk het eig niet. Dualcore zal eerst verder weer in 7" en 9.7" worden ingezet. Verder is er alleen nog de Window N101, maar die is een stuk duurder en qua specs vrijwel gelijk. Mensen zijn erg erg blij met de accuduur van de Cube U30GT, het scherm schijnt ook erg fijn te zijn alsmede snelheid, daar is echter het geluid niet helemaal optimaal? Maar dat kan zijn om dat lui een vroeg model hebben? Gewoon ff op Slatedroid, TabletRepublic en XDA de boel in de gaten houden. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:21:50 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112644311
Vanavond even nog even geprutst met de Ramos W17Pro en eindelijk de WIFI gefixed :D

De antenne iets korter gemaakt en de binnenste kern weer vast gesoldeerd. Het buintenste ''schild'' wou niet vast solderen (tin viel er direct vanaf), dus uiteindelijk met hobby/seconde lijm gedaan. En tada, het bereik is nu minimaal 1 bar (op plekken in huis waar ik eerst geen bereik had).
Perfect is het zeker nog niet, maar ik ben bang dat dat gewoon de antenne is.

Eeerder 1 streepje en avoided bad connection, nu 2/3 streepjes

De Elf II heeft ook geen maximaal bereik, maar gelukkig lijkt het niet dit probleem te zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 09-06-2012 00:33:21 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:24:25 #280
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112644447
'Gelukkig'? Dan zou je tenminste weten waaraan het lag. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:48:57 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112650824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Ik kreeg een berichtje of ik niet misschien trek had in een Aurora II met korting. :P
Ik ben goed opgevoed, volgens mij is het niet netjes om aangeboden af te slaan. :+
Maar ze schijnen volgende week binnen te komen toch al. :o
Aurora II aan het orderen :D Eens kijken of ik een special-speclial plice krijg :D
143 dollar :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 09-06-2012 11:00:31 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112651093
Ramos heeft een patch uitgebracht die Google services en de Play Store toevoegt aan hun roms.

http://www.ramos.com.cn/download.php?action=view&id=327

Ik kan het niet testen, ik heb mijn Ramos verkocht omdat het touchscreen me behoorlijk frustreerde.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:04:24 #283
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112652478
Dat klopt, je moet vaak harder duwen dan nodig is, want mijn ramos w6hd is gevoeliger net zoals de elf 2, die je wat dit betreft beter zal bevallen. De elf 2 heeft weer als nadeel dat scrollen in de browser veeel stroever gaat dan bij de ramos w17 pro, waar dat heel soepel gaat.
Ik houd het dan toch bij de ramos w17pro, hoewel de elf2 eigenlijk ook een iets mooier scherm heeft, de ramos vind ik persoonlijk veel fijner in mijn handen.
De ramos en de elf hebben beide ook moeite met het afspelen van flash, bv de filmpjes op zie.nl.
Dit laatste is weer totaal geen probleem voor mijn resistieve ramos w10, met singlecore aml 8726 plus singlecore mali 400, deze speelt deze fimpjes bij aanklikken gelijk af in een videoplayer.
Zo hebben en houden onze chinezen allemaal wel wat, je komt erachter door ze zelf uit te proberen.

Btw, een custom rom voor de ainol novo elf 2, kan ik na een update gisteren naar 0531, weer over de google playstore beschikken die ik ook kwijt was geraakt.

http://www.slatedroid.com(...)stom-rom-feiyu-0806/

[ Bericht 9% gewijzigd door Janesh op 09-06-2012 12:37:40 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_112653590
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:01 schreef Fritessaus het volgende:
Ramos heeft een patch uitgebracht die Google services en de Play Store toevoegt aan hun roms.

http://www.ramos.com.cn/download.php?action=view&id=327

Ik kan het niet testen, ik heb mijn Ramos verkocht omdat het touchscreen me behoorlijk frustreerde.
Heb er gisteren net een andere rom 0605 erop gezet, waardoor hij minder heet is en wifi iets verbeterd is. Quascherm heb ik geen problemen
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:08:19 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112656505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Janesh het volgende:
Dat klopt, je moet vaak harder duwen dan nodig is, want mijn ramos w6hd is gevoeliger net zoals de elf 2, die je wat dit betreft beter zal bevallen. De elf 2 heeft weer als nadeel dat scrollen in de browser veeel stroever gaat dan bij de ramos w17 pro, waar dat heel soepel gaat.
Ik houd het dan toch bij de ramos w17pro, hoewel de elf2 eigenlijk ook een iets mooier scherm heeft, de ramos vind ik persoonlijk veel fijner in mijn handen.
De ramos en de elf hebben beide ook moeite met het afspelen van flash, bv de filmpjes op zie.nl.
Dit laatste is weer totaal geen probleem voor mijn resistieve ramos w10, met singlecore aml 8726 plus singlecore mali 400, deze speelt deze fimpjes bij aanklikken gelijk af in een videoplayer.
Zo hebben en houden onze chinezen allemaal wel wat, je komt erachter door ze zelf uit te proberen.

Btw, een custom rom voor de ainol novo elf 2, kan ik na een update gisteren naar 0531, weer over de google playstore beschikken die ik ook kwijt was geraakt.

http://www.slatedroid.com(...)stom-rom-feiyu-0806/
Raar, hier met de elf geen problemen op New York times, telegraaf, of andere flash sites, wellicht een firmware ding?

Het scherm van de elf oogt veel rustiger, net dat de ramos last heeft van ruis oid, daarnaast zijn de kijhkhoeken beter. Iedere tablet heeft inderdaad wel wat, maar ook tablets van 400 euro hebben manco's zo wou flash eerst ook slecht op mijn TF101 (nu wel goed) en heeft deze nu af en toe nog last van een reboot.

Vanmiddag maar even de ROM installeren :P ben de market ook al kwijt :')

De ontwikkeling van de AMlogic firmware lijkt weer deels vanuit de fabriek geregeld te zijn (netzo als bij allwinner). Zo krijgen beidel tablets tegelijk de zelfde fix op heat issues ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:37:24 #286
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112659648
Hij staat erop, op de elf 2, google playstore met buienradar, facebook, niet dat ik de laatste nodig heb, twitter enz. geroot, wat wil je nog meer.
Het scrollen in de browser is ook iets verbeterd, voor mij een groot pluspunt maar het updaten van bv de flashplayer lukt nog niet.
Het modelnr. in de settings is veranderd in gt i9100, die had ik nog niet.

En RobertNL, inderdaad, NY times speelt flash ferfect af, maar wat ik zei filmpjes van zie.nl is een drama ook met de ramos w17 pro.

[ Bericht 25% gewijzigd door Janesh op 09-06-2012 16:05:15 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:02:04 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112662529
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Janesh het volgende:
Hij staat erop, op de elf 2, google playstore met buienradar, facebook, niet dat ik de laatste nodig heb, twitter enz. geroot, wat wil je nog meer.
Het scrollen in de browser is ook iets verbeterd, voor mij een groot pluspunt maar het updaten van bv de flashplayer lukt nog niet.
Het modelnr. in de settings is veranderd in gt i9100, die had ik nog niet.

En RobertNL, inderdaad, NY times speelt flash ferfect af, maar wat ik zei filmpjes van zie.nl is een drama ook met de ramos w17 pro.
Wellicht iets met de codec ? :)

Aankomende week maar eens kijken of ik de ELF of Ramos kan verkopen :P Aangezien ik dan een Aurora kan halen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112666996
Vandaag mijn tornado binnen gekregen een erg leuke tablet voor zijn geld! Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar wifi, play store enzo werken op het eerste gezicht goed! Touchscreen is natuurlijk wel wat minder dan dat van mijn iPad eerste generatie maar wat wil je ook met een verschil van meer dan ¤400. Ik heb even een benchmark app gedraaid en hij heeft een hogere score als een htc desire s of een dell streak 5 bijvoorbeeld. Ik hoefde geen kosten te betalen verzonden met China Post.

Als jullie vragen hebben kun je deze altijd stellen!
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112671015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:03 schreef richard1992 het volgende:
Vandaag mijn tornado binnen gekregen een erg leuke tablet voor zijn geld! Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar wifi, play store enzo werken op het eerste gezicht goed! Touchscreen is natuurlijk wel wat minder dan dat van mijn iPad eerste generatie maar wat wil je ook met een verschil van meer dan ¤400. Ik heb even een benchmark app gedraaid en hij heeft een hogere score als een htc desire s of een dell streak 5 bijvoorbeeld. Ik hoefde geen kosten te betalen verzonden met China Post.

Als jullie vragen hebben kun je deze altijd stellen!
Kak! ik had m op mn werk laten bezorgen.. zal dan wel maandag worden :p
of ophalen!
Narf!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:21:17 #290
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112674247
Heeft iemand een idee hoeveel geld de auora 2 gaat kosten? Aangezien ik mijn elf 2 nog kan cancelen. Hij komt toch morgen uit?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 9 juni 2012 @ 22:24:42 #291
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_112676638
Wat denk je van deze, kan voor een paar dollar meer ook met dhl.

http://www.aliexpress.com(...)8GB-wholesalers.html
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 00:06:28 #292
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_112680504
Ik ben in t bezit van een Asus TF300 incl dock, en ben me nu wat aan t inlezen. ik kan mn homescreen niet echt naar mn zin ingericht krijgen. vooral de agenda stoort me. ik zoek eigenlijk een agenda die een transparante achentergrond heeft. nu is het eigenlijk een groot vlak met een afwijkende kleur en is daardoor nadrukkelijk aanwezig.

iemand een tip voor een gratis agenda widget die biedt wat ik graag wil? :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 10 juni 2012 @ 00:53:01 #293
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_112682036
Wat is 't voornaamste verschil tussen de Elf II en de Aurora II? Maw: waarom zou ik de Aurora moeten kopen?

En is zo'n 7" tablet niet wat aan de kleine kant? Ik heb 't idee dat 10" net wat fijner werkt, maar zit ook zeker weer een prijsklasse hoger?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 10 juni 2012 @ 01:10:59 #294
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112682479
In feite alleen het IPS scherm. Maar goed, dat is toch zeker een groot punt. Verder is 7" best fijn (kom zelf van 10" en heb nu een 7". Maar dat moet je maar net willen. Lees verder de laatste pagina`s eens door, we hebben al meermaals de verschillende tabs besproken. Anders heb je Google en Slatedroid ook nog. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 10 juni 2012 @ 11:48:11 #295
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112687657
Mwoah hou het toch maar bij de elf 2 iemand nog een goede hard case voor dat ding?
Ik heb al een beetje op ebay gekeken toen kwam ik bij deze uit http://www.ebay.com/itm/F(...)566497#ht_3308wt_928 maar voldoet die ook voor de elf 2 want dat staat er niet bij.
BAM dit is 3KB
pi_112689036
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:10 schreef shiznuts het volgende:
In feite alleen het IPS scherm. Maar goed, dat is toch zeker een groot punt. Verder is 7" best fijn (kom zelf van 10" en heb nu een 7". Maar dat moet je maar net willen. Lees verder de laatste pagina`s eens door, we hebben al meermaals de verschillende tabs besproken. Anders heb je Google en Slatedroid ook nog. ;)
Ik vind het scherm van de elf II eigenlijk best wel irritant reflecterend. Zou dat met het IPS van de aurora II anzienlijk beter zijn?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:22:07 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112690215
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vind het scherm van de elf II eigenlijk best wel irritant reflecterend. Zou dat met het IPS van de aurora II anzienlijk beter zijn?
Nee, maar dat is makkelijk op te lossen :) gewoon een anti glare protector bestellen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 10 juni 2012 @ 13:30:15 #298
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112690485
jammer genoeg heb je niet specifieke voor de elf2 voldoet een andere 7 inch anti glare protector wel?
BAM dit is 3KB
pi_112690591
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:30 schreef Loll het volgende:
jammer genoeg heb je niet specifieke voor de elf2 voldoet een andere 7 inch anti glare protector wel?
Ik was ook al aan het zoeken ja....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112692880
Net de Cube U30GT besteld, als die binnen is zal ik wel even wat foto's maken.
pi_112693129
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Bobr het volgende:
Net de Cube U30GT besteld, als die binnen is zal ik wel even wat foto's maken.
Goed bezig. Maak meteen een videoreview met benchmarks als je toch bezig bent ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')