abonnement Unibet Coolblue
pi_111807793
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

YES ben TS joepie
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 22:28:07 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111807850
hoe oud ben je, TS?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111807916
36 hoezo?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 22:30:02 #4
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111807992
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef QEX het volgende:
36 hoezo?
hebben vrouwen van 36 nog constant allemaal knipperlicht relaties?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111808054
Wie zegt dat ik dat heb/had.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 22:31:04 #6
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111808076
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef QEX het volgende:
Wie zegt dat ik dat heb/had.
je bent wel bezig met dit topic :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111808242
Ja, en? staat nergens dat het gaat om de kunst van het loslaten van je ex knipperlichtrelatie?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 22:34:12 #8
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111808305
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef QEX het volgende:
Ja, en? staat nergens dat het gaat om de kunst van het loslaten van je ex knipperlichtrelatie?
ik heb het verkeerd gedefinieerd...
vrouwen van 36, noemen die het: mijn ex? :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111808432
zorg dan eerst voor een goede definitie.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 22:36:56 #10
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111808508
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef QEX het volgende:
zorg dan eerst voor een goede definitie.
ik geef het op...
daarbij is er niemand anders die hier nu post. :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111808667
Nou misschien kun je vertellen waarom je hier post.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 22:39:48 #12
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111808716
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef QEX het volgende:
Nou misschien kun je vertellen waarom je hier post.
nee, dat kan ik niet
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111808870
Kunnen we je ook niet helpen. DOEi
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111808980
Zonder vragen of een verhaal is advies moeilijk te geven.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 20 mei 2012 @ 22:58:57 #15
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111809985
Lekker begin van dit topic weer ;) om maar een beetje ontopic te blijven; ik merk dat ik haar erg mis met dit mooie weer, zin on samen op uit te trekken.. Maar het kan ook zijn dat k gewoon iemand naast me mis, en niet perse haar.

Merk wel dat haar gedrag richting mij (constant aandacht zoeken) haar niet aantrekkelijker maakt.. Zou mss blij moeten zijn dat ze hint op een 2e start, maar merk dt ik dat nuet ben ;) raar!
pi_111810146
Ik weet dat het moeilijk is om geen contact op te nemen met m'n ex. Ik heb de constante drang om op m'n telefoon te kijken en een berichtje te versturen. En dan weet ik niet eens wat ik moet zeggen.
pi_111820716
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef sawadie het volgende:
Lekker begin van dit topic weer ;) om maar een beetje ontopic te blijven; ik merk dat ik haar erg mis met dit mooie weer, zin on samen op uit te trekken.. Maar het kan ook zijn dat k gewoon iemand naast me mis, en niet perse haar.

Merk wel dat haar gedrag richting mij (constant aandacht zoeken) haar niet aantrekkelijker maakt.. Zou mss blij moeten zijn dat ze hint op een 2e start, maar merk dt ik dat nuet ben ;) raar!
jeps komt bekend voor heb ik ook last van, voeld een beetje eenzaam momenteel
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111827904
Vandaag bij het juridisch loket geweest. Ik moet langs burgerzaken voor een verklaring van onvermorgen en van daaruit een advocaat regelen. Deze gaat dan de scheiding indienen en van daaruit verder. Hij heeft grote kans om in de schuld te komen als we het huis verkopen, ik goddank niet dankzij de schenkung van mijn ouders die in het huis zit. Die is zo dichtgetimmerd dat hij daar geen recht op heeft, uitgesloten van de gemeenschap van goederen. Er is me geadviseerd alvast te bedenken hoe ik het wil mbt dochter, huis aanhoudrn/ verkopen etc. Heb wel door dat ex zichzelf in een hele nare situatie heeft gemanouvreerd. Maargoed is niet meer mijn verantwoording.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111833389
Wat ben ik verdorie toch blij dat ik een tijd terug een piano heb gekocht! :D
pi_111833452
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef Faazz het volgende:
Wat ben ik verdorie toch blij dat ik een tijd terug een piano heb gekocht! :D
Afleiding rocks :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 15:45:33 #21
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111833600
Goed misschien heb ik nog niet zo uitmuntend losgelaten als ik zou willen :')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111833755
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Goed misschien heb ik nog niet zo uitmuntend losgelaten als ik zou willen :')
Why? Watskeburt?
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 16:40:53 #23
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111835842
Weet ik niet precies. Maar niks dodelijks, dus komt wel goed.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111835958
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:42 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Afleiding rocks :)
Echt, in muziek kan je zo goed je ei kwijt. Niet alleen luisteren maar ook doen. Of tekenen of zo. Iets waar je plezier aan beleeft maar niet per se iemand voor nodig heb of zo. Gewoon independent zijn en vooral dingen doen!
pi_111836529
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Faazz het volgende:

[..]

Echt, in muziek kan je zo goed je ei kwijt. Niet alleen luisteren maar ook doen. Of tekenen of zo. Iets waar je plezier aan beleeft maar niet per se iemand voor nodig heb of zo. Gewoon independent zijn en vooral dingen doen!
Ja ik heb net weer een schilderij af :)

@prinseerlijk :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_111840207
Wat een creativiteit zeg. heb een keyboard, kan alleen geen piano speelen (ook geen noten lezen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 21 mei 2012 @ 18:37:53 #27
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111840881
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef QEX het volgende:
Wat een creativiteit zeg. heb een keyboard, kan alleen geen piano speelen (ook geen noten lezen)
Hier hetzelfde. Wie weet komt dat nog. Drummen lijkt me ook wel wat.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111841204
Zingen blijft heerlijk.. Al klink ik als een schorre kraai :P ik houd het maar bij schilderen. En mediteren. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111841353
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef QEX het volgende:
Wat een creativiteit zeg. heb een keyboard, kan alleen geen piano speelen (ook geen noten lezen)
Ik kocht die van mij ook uit verveling en ben er blij mee. Kon niks met dat ding maar als je gewoon gaat zitten en het gaat bestuderen kom je echt wel ver. Niet bij de eerste misser of wat er mee kappen.
Kan nu na drie maanden oefenen (gem. 3-4u per dag, dat wel :') ) deze bijna helemaal!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111846159
@Faaz cool! :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 20:21:31 #31
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111846634
Ik wil ook een keyboard en een beetje muzikale vorming :)

LaLouchi, er is niet zo heel veel aan de hand. Maar heb wel weer intensief contact met haar en soms gaat dat wat moeilijk. Van beide kanten. En dat laat me niet helemaal koud.

Maar het is ook weer niet zo dat ik er aan onderdoor ga ofzo.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111848531
@prins eerlijk, goed op jezrlf passen. Als het niet goed gaat of voelt kap je het af. Denk dat je dat vooral in je achterhoofd moet houden. Denk niet dat je zin hebt in de hele mallemolen opnieuw toch?

As for me,tja wat kan ik zeggen. Tgaat niet goed, niet slecht. Komt wel goed :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 20:55:19 #33
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111848685
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef LaLouchi het volgende:
@prins eerlijk, goed op jezrlf passen. Als het niet goed gaat of voelt kap je het af.
Kijk eerst nog ff waar dit heen gaat. Geen flauw idee.

Ondertussen probeer ik een beetje goeie visvijver aan te leggen :') zo ben ik dan ook wel weer
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111849901
Aardig van je, lol :')
In life, every ending is a new beginning..
pi_111854409
@faazz; had die van mij gekregen. In begin wel geoefend, alleen geen uren zoals jij. lukt alleen niet met twee handen tegelijk. rechts gaat aardig, links doet moeilijk.
We kunnen wel een bandje opstarten zo. Zetten we mickeys op drum en als nog iemand de gitaar wil hanteren.


Ok, nou maakt mijn favo serie me ook nog aan het huilen.

[ Bericht 11% gewijzigd door QEX op 21-05-2012 23:39:05 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111862453
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:57 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja ik heb net weer een schilderij af :)

@prinseerlijk :*
Foto? :)

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef QEX het volgende:
@faazz; had die van mij gekregen. In begin wel geoefend, alleen geen uren zoals jij. lukt alleen niet met twee handen tegelijk. rechts gaat aardig, links doet moeilijk.
We kunnen wel een bandje opstarten zo. Zetten we mickeys op drum en als nog iemand de gitaar wil hanteren.


Ok, nou maakt mijn favo serie me ook nog aan het huilen.
In love with Sterretje? :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 05:06:13 #37
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111863431
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef LaLouchi het volgende:
Aardig van je, lol :')
Niks mis mee toch?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111863608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 01:29 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Foto? :)


Ik heb niks online staan :) sorry


@prins eerlijk, nee hoor, doen waar je he goed bij voelt :)

Ik sliep vannacht om 4uur nog niet. Ben nu ontzettend brak. Bah. Kon niet in slaap komen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111875424
Zo heb je goede dagen en zo heb je slechte dagen. Dingdong! De bel gaat! Pakketje voor de ex! Ook al woont ze hier al lang niet meer! Als of dat je dag moet verneuken? Tis weer een excuus om je slecht te voelen, zo iets. En ondanks dat ik er niet aan toe wil geven en gewoon lekker mijn leven wil leven, als of er niks aan de hand is, voel ik me wel gewoon klote de hele tijd.

Ik snap ook niet waarom ik nog vriendschap zou willen. Dat zou alleen kunnen als we elkaar over twee jaar weer tegen zouden komen.

Het verdringen van je emoties heeft geen zin want ze komen toch wel een keer te boven. Dus dan maar toe laten en een paar keer flink slaan en schreeuwen, of zo.

En dan heb ik het idee dat ik me enorm aan het aanstellen ben en een zielige zielepoot ben die zijn moeder nodig heeft. Mag ik me kut voelen?

Het feit dat zij zo iets heeft van O-) "Fuck it, I don't give a flying fuckig damn! :D Laten we leuk door het park wandelen met mooi weer! :D" En ondertussen doodleuk het blijven inwrijven dat ik er niet op hoef te rekenen.

Het laat me voelen als of ik haar niks waard ben of zo. Kleinerend. Maar goed. Over twee weken is het weer beter, zullen we maar zeggen. Gewoon doorgaan, niks aan de hand. }:|
pi_111878452
Aaaarg :( belt ex net mijn dochter, verteld ze dat ze deze week de avondvierdaagse loopt, daar hebben we beide mails over gehad, en nu is hij kwaad omdat ik niks tegeb hem gezegd heb. Is niet mijn verantwoording }:|
In life, every ending is a new beginning..
pi_111887893
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef Faazz het volgende:
Zo heb je goede dagen en zo heb je slechte dagen. Dingdong! De bel gaat! Pakketje voor de ex! Ook al woont ze hier al lang niet meer! Als of dat je dag moet verneuken? Tis weer een excuus om je slecht te voelen, zo iets. En ondanks dat ik er niet aan toe wil geven en gewoon lekker mijn leven wil leven, als of er niks aan de hand is, voel ik me wel gewoon klote de hele tijd.

Ik snap ook niet waarom ik nog vriendschap zou willen. Dat zou alleen kunnen als we elkaar over twee jaar weer tegen zouden komen.

Het verdringen van je emoties heeft geen zin want ze komen toch wel een keer te boven. Dus dan maar toe laten en een paar keer flink slaan en schreeuwen, of zo.

En dan heb ik het idee dat ik me enorm aan het aanstellen ben en een zielige zielepoot ben die zijn moeder nodig heeft. Mag ik me kut voelen?

Het feit dat zij zo iets heeft van O-) "Fuck it, I don't give a flying fuckig damn! :D Laten we leuk door het park wandelen met mooi weer! :D" En ondertussen doodleuk het blijven inwrijven dat ik er niet op hoef te rekenen.

Het laat me voelen als of ik haar niks waard ben of zo. Kleinerend. Maar goed. Over twee weken is het weer beter, zullen we maar zeggen. Gewoon doorgaan, niks aan de hand. }:|
Pakketjes kun je ook weigeren. "Woont hier niet meer, neem maar weer mee!". Klaar.
pi_111891083
Shoot me guys..

Krijg de ene na de andere app binnen van ex. Dat hij een gesprek wil om het af te sluiten en over de scheiding te praten. Dus ik zeg ik wil best met je praten maar ik ga niet constant over een scheiding hebben want ik wil een normaal open gesprek zonder dat er op elje vraag het antwoord "ja maar ik wil scheiden" komt. Ik wil dat nu ook, maar een normaal gesprek lijkt me wel zo nuttig momenteel. "ik kan het niet" . Ik vraag hem verdomme niet terug, ik wil gewoon een normaal gesprek dan. "jij bent nog steeds de liefste en de mooiste, en ik hou van je en ik mis je, maar ik kan niet meer, durf het niet meer aan" . Is ook geheel niet aan de orde, ik wil het er gewoon in dat gesprek niet over hebben, komt dan later wel. Hij blijft nu maar bezig, met hetzelfde zeggen. Waarom moet ik dat aan blihven horen. Bah wat irritant :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_111891768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef LaLouchi het volgende:
Shoot me guys..

Krijg de ene na de andere app binnen van ex. Dat hij een gesprek wil om het af te sluiten en over de scheiding te praten. Dus ik zeg ik wil best met je praten maar ik ga niet constant over een scheiding hebben want ik wil een normaal open gesprek zonder dat er op elje vraag het antwoord "ja maar ik wil scheiden" komt. Ik wil dat nu ook, maar een normaal gesprek lijkt me wel zo nuttig momenteel. "ik kan het niet" . Ik vraag hem verdomme niet terug, ik wil gewoon een normaal gesprek dan. "jij bent nog steeds de liefste en de mooiste, en ik hou van je en ik mis je, maar ik kan niet meer, durf het niet meer aan" . Is ook geheel niet aan de orde, ik wil het er gewoon in dat gesprek niet over hebben, komt dan later wel. Hij blijft nu maar bezig, met hetzelfde zeggen. Waarom moet ik dat aan blihven horen. Bah wat irritant :(
bah vervelend, alleen heb je voor een scheiding wel enig contact nodig , ok voor je dochter.
is er niet iemand die kan bemiddelen voor jullie, wel moeilijk zo iemand te vinden, die in principe onpartijdig is maar jullie en die situatie wel een beetje kent.

misschien een fokker van hier ?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111892814
Nee dat wil hij niet. Wilde mer hem gaan praten bij maatschappelijk werk, maar alles word geweigerd. Hij wil nu dus een gesprek om te bespreken hoe we gaan scheiden. Ehhh... Zet het dan gewoon in gang dan zien we het wel? Mij lijkt wen gesprek nuttig om het over alles te hebben wat er is gebeurd want ik weet nig steeds niet van hem zelf hoe de vork in de steel zit. Lijkt me dat je eerst praat voor je dingen besluit. Maargoed, ik wil ook scheiden, maar ook graag wetwn waarom. Snap niet dat hij blijft zeggen dat ik zo lief/mooi/leuk ben, dat niemand aan mij kan tippen en dan vervolgens ja maar ik heb mijn besluit genomen. Ik wil niks te maken hebben met zijn twijfels.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111893621
Lijkt me een slimme zet van je. En hij zegt niet te twijfelen, maar hou dan idd op met zeggen dat je lief/mooi etc bent.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:39:09 #46
103012 Nies
Die hekse
pi_111893746
Lelijk dat hij jou nu opzadelt met zijn twijfels.... alsof je daar iets mee opschiet....
Kun je het verder nog wel volhouden? Gezien de situatie denk ik dat MW geen slecht idee is, of je nu alleen gaat of samen...
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111894778
Ja het gaat allemaal wel half half. Wel al mijn burn out klachten weer terug, en dat ging juist iets beter, daar baal ik wel can. En mw heb ik al een poosje :) gelukkig. Snap alleen dit soort dingen niet. Wie wil hij overtuigen, mij of zichzelf?
In life, every ending is a new beginning..
pi_111900443
Heel off topic; Lalouci, wat gebruik je qua verf?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111901345
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef QEX het volgende:
Heel off topic; Lalouci, wat gebruik je qua verf?
Meestal acryl, heel soms olieverf, maar olue verf is wat stugger en droogt minder snel. Acryl werkt makkelijker vind ik :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111901634
ja ik ook, vandaar dat ik het vraag. Olie ziet er wel heel mooi uit, maar vind het niks om mee te werken. Ben erg van van pastelkrijt.


Goede manier om 'los' te gaan. Gaat niets (weinig) boven creatief bezig zijn.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111901879
Klopt, helemaal mee eens :).wist niet dat jij ook schilderde, wat maak jij?

Ik ga nu echt xx
In life, every ending is a new beginning..
pi_111902217
Schilder eigenlijk niet echt meer, wel gedaan. Eigenlijk meer abstract. Wat er maar in me op komt. Heb heel veel dingen wel gedaan eigenlijk, vind te veel leuk, te weinig tijd. :-)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111913247
Goodmorning...

Kreeg zeker tot 1u vannacht berichtjes van ex. Dat het hem frustreerd dat hij zoveel van me houd maar zich toch niet anders voelt mbt scheiding. Alles in die trant. Dat we er anders in staan omdat ik zeg nu wil ik niet verder en hij zegt voor altijd niet veder. Pff.. Ik heb maar niet meer gereageerd. Dit zuigt echt weer alle energie bij me weg.

Ik heb geen zin om telkens over zijn gevoel te hebben, mezrlf onder te laten sneeuwen. Wat heb ik aan al dat gezeur over dat hij me zo mist en zoveel van me houd bladiebla.. Words are cheap.

Hij geloofd niet dat ik er klaar mee ben volgens mij. Hij moet gewoon eens ophouden, en het gaan regelen. Ben ik ook mee bezig. Ik vrees toch dat als hij de papieren onder ogen krijgt hij ineens gaat terug krabbelen. En daar heb ik totaal geen zin in.

Ondertussen ben ik er nu weer mee bezig, terwijl ik dat eerst niet was. Leave me the fuck alone.. :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_111936542
Volgens mij is ie er zelf ook nog niet klaar mee.

En stuur die laatste zin naar je ex, misschien helpt dat.
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:30:51 #55
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_111936966
Ik word steeds minder verliefd op haar. Aan de ene kant ben ik blij dat ik weer normaal kan denken en tot rust ben gekomen. Aan de andere kant voel ik me leeg, want ik mis die vlinders.
pi_111939446
Ben de afgelopen dagen alleen maar rage rage rage. Helemaal gek. Denkmolen is niet te stoppen. Loop als een zombie door huis, geen concentratie, niks doet het meer voor me. Pieker me suf maar ik kan er niks mee en het maakt me echt kwaad.

En zij doodleuk mailen dat ze wilt afspreken en alles. Zaterdag wisselen we de spullen uit en is het over wat betreft alles. Het voelt echt als ik een stap neem in mijn hoofd waar ik het niet mee eens ben en dat het gewoon echt klaar is.

Geen hoop, niet meer samen zijn en alles. Deze periode heeft me zo gekwetst en boos en alles gemaakt dat het het niet meer waard is. Ik was zo verliefd en wil haar zo graag niet kwijt, niet als vriend of als maatje. Maar ik denk dat het gewoon het beste is om haar gewoon nooit meer te zien of spreken.

Echt klote :(
pi_111941132
@ Faazz; know the feeling. Sterkte.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111942248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Volgens mij is ie er zelf ook nog niet klaar mee.

En stuur die laatste zin naar je ex, misschien helpt dat.
Heb ik gedaan, maar juist sinds ik sat gezegd heb krijg ik steeds dit soort berichten. Ik kan er echt totaal niks mee.

Ik hou van je, maar mijn geloof in ons is weg, dat voel ik. Nee dude, das je verstand. Waar ik niks mee kan en wil.. Echt zo.raar bezig die jongen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111942844
Heb je hem al eens gevraagd wat hij er mee wil/denkt te bereiken? En anders gewoon negeren. Jammer dat je niet een ander nummer kan nemen...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111944672
Dus. Welkom mijzelf. Ik heb het zojuist uitgemaakt. En ik weet dat hier volgens mij enkel mensen zitten die niet zelf de keuze hebben gemaakt, maar dat maakt het voor mij niet minder shitty. De relatie was echt heel goed, geen ruzie, veel lol, veel plezier. Echter zei hij laatst dat hij van me hield en dat shockeerde me zo. Vandaag was ik eruit, dat voel ik niet voor hem. En ik vond het niet eerlijk om dit niet te zeggen. Ik gun hem iemand die net zoveel voor hem voelt. Hij is zo lief. Ik zie ons gewoon niet over 20 jaar. En in eerdere relaties heb ik zulke gevoelens weleens laten doorslepen, met als gevolg dat er ergernissen ontstaan en de relatie uiteindelijk in ruzie uitmondde. Dit wil ik echter niet met hem. Ik ken hem al sinds mijn achttiende (ben nu 25). We zijn altijd vrienden geweest, soms heel close, soms een tijdje op stand by. We hebben gedeelde vrienden. We hebben nog Lowlandskaartjes, Volttkaartjes en andere festivalkaartjes. We doen samen aan kickboksen. Hij houdt van mijn kat. Onze levens zitten zo in elkaar geweven. Ik zie nu even niet hoe we dat allemaal uit elkaar moeten halen. Ik zie gewoon even niet hoe dit nu verder gaat. Aangezien jullie er allemaal pas doorheen zijn gegaan, dacht ik, ik vraag hier om hulp.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_111944784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:27 schreef QEX het volgende:
Heb je hem al eens gevraagd wat hij er mee wil/denkt te bereiken? En anders gewoon negeren. Jammer dat je niet een ander nummer kan nemen...
Ja hij zegt dat hij dat doet om mij dingen in te laten zien. Thing is... Ik wil hem niet meer terug, maar dat geloofd hij niet :')
In life, every ending is a new beginning..
pi_111944925
@ lalouchi; nutteloos om mee te praten dus.

@ Rebubbled; wat voelde je dan wel? Ik neem aan dat je wel verliefd was/bent. Maar ja als je jezelf niet met hem ziet over 20 jaar dan houd het op. In ieder geval sterkte.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111945233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef QEX het volgende:
@ Rebubbled; wat voelde je dan wel? Ik neem aan dat je wel verliefd was/bent. Maar ja als je jezelf niet met hem ziet over 20 jaar dan houd het op. In ieder geval sterkte.
Ik was ook verliefd. Echter begon dat nu een beetje over te gaan en het ging schijnbaar niet over in houden van. Ik baal daar enorm van, want hij is echt een catch. Waarom kunnen de stofjes in je hersenen niet gewoon doen wat logisch en goed is. ;(
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_111945295
Ja, DAT zou ik ook wel eens willen weten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111945392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ik was ook verliefd. Echter begon dat nu een beetje over te gaan en het ging schijnbaar niet over in houden van. Ik baal daar enorm van, want hij is echt een catch. Waarom kunnen de stofjes in je hersenen niet gewoon doen wat logisch en goed is. ;(
;(

Dat soort dingen maken het alleen maar hopelozer inderdaad.
pi_111945518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef QEX het volgende:
@ lalouchi; nutteloos om mee te praten dus.

@ Rebubbled; wat voelde je dan wel? Ik neem aan dat je wel verliefd was/bent. Maar ja als je jezelf niet met hem ziet over 20 jaar dan houd het op. In ieder geval sterkte.
Ja. Eerst werd ik.doodgezwegen en zwart gemaakt, toen ging bij mij de knop om toen hij zei "je moeder had beter dood kunnen gaan" sindsdien hoef ik hem niet meer. En sindsdien krijg ik berichtjes. Hij is niet helemaal wijs geloof ik.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111945559
En ik wil al die dingen voelen en ik wil hem helemaal niet laten gaan en ik wil graag de schone schijn ophouden, maar dat is gewoon niet eerlijk tegenover hem. Ik wil hem helemaal niet met een ander zien, ik wil zijn liefde zijn, maar somehow wil het gewoon niet.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_111946287
!@#$%^&*(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111946464
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:35 schreef QEX het volgende:
!@#$%^&*(
precies ;)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111947864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef Rebubbled het volgende:
En ik wil al die dingen voelen en ik wil hem helemaal niet laten gaan en ik wil graag de schone schijn ophouden, maar dat is gewoon niet eerlijk tegenover hem. Ik wil hem helemaal niet met een ander zien, ik wil zijn liefde zijn, maar somehow wil het gewoon niet.
Laat dat alsjeblieft niet doorschemeren bij je ex. Dat gaat door merg en been en je hij gaat hoop zitten kweken waar jullie nog minder mee kunnen.
pi_111953275
Mijn ex heeft de vervelende gewoonte om, als ze me ergens in de verte of vanuit de auto ziet lopen toevallig, om via de whatsapp contact op te gaan nemen ofzo... Gebeurt eens in het half jaar en een half uur geleden kreeg ik weer een bericht voor het eerst sinds november vorig jaar....

Is al een tijd geleden dat ik met haar had maar het zijn altijd van die vreemde gesprekken.. :')

''Hey, ik zag je lopen daar en daar kan dat''
'' Ja dat kan inderdaad :) ''
'' Haha oke, hoe is het verder''
'' Ja prima, met jou dan?''
'' Ja ook goed''

En dat was het contact dan weer voor een half jaar :')

Raar eigenlijk dat als je elkaar zo goed kent/kende, je toch altijd zulke awkward gesprekjes hebt die nergens over gaan... Nog altijd lastig om gewoon een normaal, gezellig gesprekje te hebben...
pi_111957233
Ik zie nu allemaal net geposte foto's van m'n ex met andere boys. Kutzooi. Het zijn maar foto's, maar het doet zoveel pijn.
pi_111958825
Ik ben er weer. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_111958877
@skv, what happened?

Heb zelf een minder dagje vandaag. Laatste dag vd avondvierdaagse, normaal stonden we dan samen langs de kant, nu staat hij er alleen met zijn ouders. En ik ook. Wat kan het raar lopen in het leven. Een jaar geleden dacht ik echt dat dit nooit kapot kon. Wat zeg ik, 3 maanden geleden nog. Heb wel geleerd dat niks voor eeuwig is.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:42:45 #75
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111958899
quote:
13s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:37 schreef Skv het volgende:
Ik ben er weer. :')
Klinkt niet positief? :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_111959088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:41 schreef LaLouchi het volgende:
@skv, what happened?

Heb zelf een minder dagje vandaag.
De dag moet nog beginnen }:|
pi_111959317
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef Faazz het volgende:

[..]

De dag moet nog beginnen }:|
I know. It sucks :r
In life, every ending is a new beginning..
pi_111959384
Ik had, nadat het eind februari/begin maart uit ging met mn ex, een soort van reboundchick aan de andere kant van het land. Vier of vijf keer gedate, was echt heel leuk. Ook dagelijks contact gedurende een paar maanden. Hadden we afgesproken dat ik naar haar toe zou komen, begint ze ineens te muiten dat ze het te ver weg vindt en het niet meer ziet zitten. Net op het moment dat ik eindelijk voor mezelf had besloten dat ik d'r wel leuk mocht gaan vinden. :')

Dus nu zit ik weer in de put en is mn ex lekker met iedereen aan het daten. Waardeloos. Had mezelf nog zo gezegd dat ik de eerste maanden gewoon niet op 1 vrouw moest gaan richten, en dan doe ik dat toch weer. En nu voel ik me weer verneukt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_111960083
@skv, dat is wel klote. Was de insteek vrijblijvend, van beide kanten? Want dan verklaard het wel waarom ze het te ver weg vond en daardoor de moeite niet waard.

Ik begrijp dat je nu een beetje word teruggegooit in het proces, sterkte.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111960377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:41 schreef LaLouchi het volgende:
@skv, what happened?

Heb zelf een minder dagje vandaag. Laatste dag vd avondvierdaagse, normaal stonden we dan samen langs de kant, nu staat hij er alleen met zijn ouders. En ik ook. Wat kan het raar lopen in het leven. Een jaar geleden dacht ik echt dat dit nooit kapot kon. Wat zeg ik, 3 maanden geleden nog. Heb wel geleerd dat niks voor eeuwig is.
Die les heb ik al lang geleden geleerd :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_111960482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:39 schreef LaLouchi het volgende:
@skv, dat is wel klote. Was de insteek vrijblijvend, van beide kanten? Want dan verklaard het wel waarom ze het te ver weg vond en daardoor de moeite niet waard.

Ik begrijp dat je nu een beetje word teruggegooit in het proces, sterkte.
Nouja, we hadden gewoon veel contact, ze is ook een paar keer naar me toe gekomen (en blijven slapen), hadden het erg leuk. Nooit gehad over wat de insteek/verwachting was, ook nooit gehad over wat we er nog naast deden (qua zoenen/seks met anderen).

Ik vond het wel prima om zo nu en dan wat af te spreken, zonder verdere verwachtingen. Maar ze zegt dat ze het te ver weg vindt en dat ze bang is dat we elkaar 'te leuk' gaan vinden en dat daaruit drama's ontstaan. Dus kiest ze voor zichzelf ofzo. Ik snap er geen hol van iig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_111961110
quote:
“Je oude relatie is minder dan één maand geleden beëindigd.”.

“Je bent niet verliefd, maar wilt graag bij je nieuwe partner zijn om leuke dingen te doen”.

“Je hebt moeite met luisteren naar je nieuwe partner.".

"Je vertelt iedereen over je nieuwe partner, terwijl je niet constant aan hem of haar moet denken.".

"Je hebt naast je nieuwe partner nog steeds oog voor andere mensen.".
Ik heb de 100% score. :')
http://relatie-is-over.nl/Rebound-Relatie.html

Maar weer even opnieuw gaan verwerken. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_111961877
@skv, als het een rebound was is dit wel beter. Dan had het vroeg of laat toch spaak gelopen omdat je de gevoelens over en voor je vorige ex nog niet hebt verwerkt. Je bent dan gevlucht, maar een vlucht duurt niet eeuwig. Beter eerst verwerken idd :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111961976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef LaLouchi het volgende:
@skv, als het een rebound was is dit wel beter. Dan had het vroeg of laat toch spaak gelopen omdat je de gevoelens over en voor je vorige ex nog niet hebt verwerkt. Je bent dan gevlucht, maar een vlucht duurt niet eeuwig. Beter eerst verwerken idd :)
Oh, ik ben wel over mn ex heen hoor, gisteren nog bij dr geweest voor de gezelligheid. Daarna had ze een date met een of andere dude, dat maakt me niet meer uit. Het was meer dat ik dit meisje leuk ging vinden en dat ze het nu ineens afkapt. Voelt weer een klein beetje als een paar maanden geleden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_111962037
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die les heb ik al lang geleden geleerd :')
Tja, ik had moeite met vertrouwen van mannen door iets wat in het verleden is gebeurd, en hij brak daar doorheen. Voelde me veilig bij hem. Hij zei altijd ik ga nooit bij je weg, ik.zal je nooit latwn vallen. Maar hij heeft me harder laten vallen en meer gekwetst als wie dan ook. Hij liet me vallen bij de eerste de beste moeilijkheid uiteindelijk.

Maar ik heb mijn lesgeld betaald. Ik ga er nooit meer vanuit dat iets voor altijd is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111962128
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Oh, ik ben wel over mn ex heen hoor, gisteren nog bij dr geweest voor de gezelligheid. Daarna had ze een date met een of andere dude, dat maakt me niet meer uit. Het was meer dat ik dit meisje leuk ging vinden en dat ze het nu ineens afkapt. Voelt weer een klein beetje als een paar maanden geleden.
Oh zo, ok, dat had ik niet begrepen. Nouja het blijft klote natuurlijk. Sterkte.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111962451
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Tja, ik had moeite met vertrouwen van mannen door iets wat in het verleden is gebeurd, en hij brak daar doorheen. Voelde me veilig bij hem. Hij zei altijd ik ga nooit bij je weg, ik.zal je nooit latwn vallen. Maar hij heeft me harder laten vallen en meer gekwetst als wie dan ook. Hij liet me vallen bij de eerste de beste moeilijkheid uiteindelijk.

Maar ik heb mijn lesgeld betaald. Ik ga er nooit meer vanuit dat iets voor altijd is.
Door schade en schande wordt men wijs. Deze lessen kan je alleen leren door het mee te maken, verhalen van anderen neem je toch altijd anders mee. Betrekkelijkheid van liefde/relaties.. Als je er in zit lijkt het alsof alles klopt, maar voor je het weet dondert alles in elkaar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_111962496
Haha! Ik ben er over uit. Ik wist het van af het begin! Ik zag het aankomen. Ze maakte het uit en ik wist dat het van af dat moment gewoon een kwestie was van minimaal vier weken doorbeuken met alle hysterische gedachtes en sja.. daar waar we allemaal hier voor zitten.

Heb me echt heeeeel kut gevoeld de laatste tijd, boos, verdrietig, depri en aangeslagen. Maar ik kan nu wel zeggen, toen ik vanochtend op stond, dat ik het wel voor gezien heb.

Ik begrijp het, heb het door en heb er vrede mee.

Het voelt nog steeds kut, het is pijnlijk en jammer maar sja... Het leven gaat door.
Ik heb echt zin om met haar te blijven afspreken omdat ze dat zelf ook zei. Maar ik wil eerst nog even de kat uit de boom kijken. Want ik voel nog wel vlinders. Maar het is over!

Laatste fase!

Dit voelt zo chill!

[ Bericht 2% gewijzigd door Faazz op 24-05-2012 11:08:27 ]
pi_111965103
Goed zo Faazz :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_111973785
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Tja, ik had moeite met vertrouwen van mannen door iets wat in het verleden is gebeurd, en hij brak daar doorheen. Voelde me veilig bij hem.
Zo herkenbaar dit. Hij was er altijd voor me.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111978311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef QEX het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit. Hij was er altijd voor me.
Ja. En hij heeft jou ook laten vallen. Snap dat niet... :{
In life, every ending is a new beginning..
pi_111978465
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 17:59 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja. En hij heeft jou ook laten vallen. Snap dat niet... :{
That makes two off us. :'(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111979144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:04 schreef QEX het volgende:

[..]

That makes two off us. :'(
Ja schat, maar wij komen er echt wel! :* O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_111980462
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:25 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja schat, maar wij komen er echt wel! :* O+
natuurlijk komen jullie er, wij allemaal ooit wel hoop ik

ik heb wel een zware dip met dit mooie weer, lekker vrijen in het gras...... dat zit er nu even niet meer in met haar. en ik moet nog aan de studie ook, ik had graag een weekje regen gehad nu pff
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:13:00 #95
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111981093
Ja! Inderdaad, die zon en warmte... dat creeert echt een giga dip, pijnlijk... Ik zou bijna zeggen ik ben de grootste zonaanbidder van NL, hoe heter hoe beter. Maar nu wil ik echt gewoon regen.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111984684
Regen, kortere weekeinde, meer verplichtingen, minder vrije tijd....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111986388
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
Ja! Inderdaad, die zon en warmte... dat creeert echt een giga dip, pijnlijk... Ik zou bijna zeggen ik ben de grootste zonaanbidder van NL, hoe heter hoe beter. Maar nu wil ik echt gewoon regen.
Mijn ex zit dus nu de hele tijd te roepen dat het mega goed weer is en dat ze me wilt zien. Ze spoort echt niet ;(
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:08:23 #98
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111986715
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Faazz het volgende:

[..]

Mijn ex zit dus nu de hele tijd te roepen dat het mega goed weer is en dat ze me wilt zien. Ze spoort echt niet ;(
Wat zei je? "Pak maar een foto van mij uit de kast"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111987779
Nou, zo kan ik het brengen ja. Maar ik heb geen reden om haar te haten. Ze heeft niks ergs gedaan en er is niks ergs gebeurd. De verliefdheid was over en ze wilde niet meer. Simpel.

Maar voor haar is het een natuurlijke overgang geweest en weet hoe ze met me verder wilt en is daar compleet cool mee. Moet ze zelf weten, maar ze lijkt niet door te hebben wat het voor mij betekent heeft en wat ik voel. Want ook al kan je het op alle vlakken baggetaliseren, het zijn de meest heftige emoties die ik ooit gevoeld heb en ... Nja iedereen kent het wel.

Enkel zij niet. Ze is nog jong en weet niks van de liefde. Ik ben al wat ouder en heb al het één en ander mee gemaakt. Zij lijkt het niet te beseffen maar ik wil heel graag dat ze hier iets van leert. Of zo.

Ze denkt dat ik er nu heel simpel over ben. Maar ik laat ook weinig los. En ik denk de enige manier om het in haar bol te krijgen wat liefdesverdriet inhoudt, is om het contact te verbreken. Inderdaad.

Haar in ieder geval het gevoel geven dat we elkaar nooit meer zullen zien. Dan zal ze beseffen hoe kut het is. En ik hoop daarmee niet dat ze terug gaat krabbelen of zo, wat wel een logisch gevolg is vaak, als de deur gesloten is.

Maar wel graag alles op een respectvolle manier. Ik wil ook niet dat zij een reden heeft om mij te gaan haten.
pi_111989823
Faazz, je kan gewoon zeggen dat je het momenteel niet trekt om contact met haar te hebben, omdat dat je zeer doet. Niks mis mee en alsnog respectvol. Het is echt beter hoor. Het is dat ik verplicht moet maar andere had ik het ook verbroken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111999844
Naja, het ligt wat ingewikkelder dan dat. Blijkbaar hecht ze wel waarde aan mijn bestaan, maar ik ben wel áltijd de gene geweest die moeite moest doen. Dus als ze vriendschap wilt en echt met me door één deur wilt, zal ze het zelf ook moeten voelen, zodat ze zelf ook moeite gaat doen om er wat van te maken, in wat voor vorm dan ook.

Nu doet ze geen moeite. Ze heeft behoefte aan contact, er is geen rebound in het spel en heeft weinig vrienden waar ze nu woont en kan dus alleen op mij terug vallen. Ik vind het best, maar ik doe het niet voor een mailtje met "heb je zin om langs te komen om ..."

Ze zal me eerst moeten gaan missen en al die dingen voordat ze een weloverwogen keus kan maken of het nog waard is om er wat van te maken.

Eerst breekt ze met me en dan moet ik als nog 50km reizen om haar een plezier te doen.
pi_112000576
En waarom moet jij die reis maken? Moet je dan ook haar laten doen toch?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  donderdag 24 mei 2012 @ 23:40:28 #103
67670 Skv
Cynist.
pi_112000759
Ik vind het altijd erg gezellig om met m'n ex af te spreken. Vind het ergens alleen wel iets klote als ze vertelt met wat voor jongens ze leuke dates heeft gehad, ergens steekt dat wel wat. Maar gun het dr ook wel. Ergens. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112005835
Ja Faazz, maar je moet ook jezelf in bescherming nemen. Jij gaat nu voor haar. En misschien als ze niet meer eenzaam is, dan mag jij zeker wieberen? Want dan ben je niet meer nodig, dat is toch ook geen doen? Denk eerst aan jezelf aub.. Wat jij wilt, wat goed voelt voor jou. En als dat afstand is, dan heeft ze dat maar te respecteren.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112012909
Hmm bedankt. Het klopt inderdaad wat jullie zeggen. Zij moet ook naar mij toe komen en alles. Maar dat was wat ik wilde ín een relatie. En net nu het uit is gaat ze toenadering zoeken.

En ook, wat als ze een ander krijgt. Ik wil niet aan het lijntje worden gehouden.

Ik ben er rationeel helemaal over uit en ik snap het, wat ik al zei. Het geeft een goed gevoel omdat ik niet meer hoef te piekeren. Maar de gevoelens voor haar zijn er nog en het is tricky business omdat er toch nog een bepaalde toewijding is nog steeds.

Maar ik kan dus niet met haar omgaan, op dit moment, als vriend. Dus dan kies ik voor mezelf en moet ik het 'risico' maar nemen dat ik haar ook echt kwijt ben. En dat ik haar pas over twee jaar weer eens tegen ga komen of zo. Het hele idee van haar bestaan loslaten.

En verder gaan als vrienden voelt sowieso toch als een rang onderaan de ladder of zo. En ik wil mijn zelfrespect graag behouden en niet valse hoop gaan kweken of het toch blijven proberen. Of hier 'zomaar' cool mee zijn, met vrienden, terwijl er nog gevoelens zijn.

Ik heb ook een ex waar ik normaal mee om kan gaan en die zie ik ook zo nu en dan, terwijl dat wel één van de heftigste relaties ooit was. Maar dat heeft wel echt drie jaar geduurd voor het zover heeft kunnen komen.

Bedankt voor de reacties.
pi_112015559
Ik kan ook geen vrienden blijven. (wonen we ook te ver voor uit elkaar) Wil alles of niets.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:32:03 #107
67670 Skv
Cynist.
pi_112015727
Foto's kijken en chatlogs teruglezen is een moodkiller.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112015772
Doe het dan niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112015788
Goed besluit faazz.

Ik wil ook geen vrienden zijn met iemand die me zo heeft behandeld. Ik zal hem echter altijd blijven zien voor onze dochter en altijd normaal met hem om moeten gaan. Okal gaat dit geheel tegen mijn gevoel in. ik wil dat namelijk helemaal niet. Ik wil hem niet meer zien of spreken.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:43:50 #110
103012 Nies
Die hekse
pi_112016137
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:32 schreef Skv het volgende:
Foto's kijken en chatlogs teruglezen is een moodkiller.
Heb ik ook gedaan maar hell, wat me dan vooral opvalt; (altijd achteraf natuurlijk :') ) wat een vies leugenbartje is het ook!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:45:36 #111
67670 Skv
Cynist.
pi_112016208
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Nies het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan maar hell, wat me dan vooral opvalt; (altijd achteraf natuurlijk :') ) wat een vies leugenbartje is het ook!
Oh, hier niet, maar ik werd er wel direct weer chagrijnig van. Tweede keer in drie maanden dat ik met dit gevoel zit. Dit keer wel minder dan de vorige keer gelukkig, maar het blijft kut als je gek op iemand bent en het werkt niet (meer).
Ik had mezelf nadat het uit ging nog zo gezegd om niet direct achter vrouwen aan te gaan. Natuurlijk direct gedaan en na een paar maanden was ik weer wat verliefdig. En dan gaat het mis en is alles weer kut. Godsamme. :') Ik.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112016346
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Nies het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan maar hell, wat me dan vooral opvalt; (altijd achteraf natuurlijk :') ) wat een vies leugenbartje is het ook!
wat ben jij al ver. Complimenten :)
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:51:54 #113
67670 Skv
Cynist.
pi_112016407
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Nies het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan maar hell, wat me dan vooral opvalt; (altijd achteraf natuurlijk :') ) wat een vies leugenbartje is het ook!
Dat werkt wel het best, die instelling :Y
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112016564
Bij mij komen er bij foto's steeds leuke herinneringen en fijne gesprekken naar boven. Dus dat doe ik niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112020773
Ik kijk nog maar geen fotos :')
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:59:44 #116
67670 Skv
Cynist.
pi_112020945
Doe dat inderdaad maar niet. Slecht voor je gemoedsrust.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:19:43 #117
103012 Nies
Die hekse
pi_112021630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

wat ben jij al ver. Complimenten :)
Thanks, but no thanks :P

Als ik de chatlogs en berichtjes naast de waarheid en gebeurtenissen leg heeft ie gewoon daadwerkelijk zichzelf zoveel beter voorgedaan dan hij was en wel zo ontiegelijk zitten liegen....

Heb hier in R&P ooit eens gelezen; Actions speak louder than words.... een waarheid als een koe.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112033967
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Nies het volgende:

[..]

Thanks, but no thanks :P

Als ik de chatlogs en berichtjes naast de waarheid en gebeurtenissen leg heeft ie gewoon daadwerkelijk zichzelf zoveel beter voorgedaan dan hij was en wel zo ontiegelijk zitten liegen....

Heb hier in R&P ooit eens gelezen; Actions speak louder than words.... een waarheid als een koe.
Nou.zijn actie is, hij zet de scheiding niet door, en daar moet ik niks achter zoeken. Gaat dus niet altijd op.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:47:25 #119
103012 Nies
Die hekse
pi_112034297
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou.zijn actie is, hij zet de scheiding niet door, en daar moet ik niks achter zoeken. Gaat dus niet altijd op.
Een man van zijn woord is ie dus ook al niet?

Hard, sorry.

Dan is het dus aan jou. Wat wil jij en wat ben jij bereid daar voor te doen?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112034552
De ene dag wil ik dit, dan weer dat. Ik wilde de afgelopen twee weken definitief scheiden. Vandaag was er wat met mijn dochter, samen even gepraat, en dan kijk ik hem aan en dan voel ik zoveel tegelijk. Dan denk ik laten we in therapie gaan. Al proberen we het alleen. En dan weet ik weer wat hij gedaan en gezegd heeft en denk ik, nee dat wil ik niet. Ben wel al bezig met een advocaat zoeken, wat kan ik anders... Ik weet het gewoon niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112035242
@ Lalouchi; maar hij wil niet (zegt hij) dus het maakt niet echt uit wat je wil. Jullie moeten allebei willen
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112035681
Nou hij wankelt merk ik. Hij.blijft appjes sturen, vandaag ook weer. En dan geen haar appjes maar "ik hou van je, dat is niks minder geworden" "het mooiste zou zijn als het goedkomt, ik weet alleen niet hoe" ik denk dus dat het er uiteindelijk wel toe doet. Ik moet voor mezelf keuzes maken. Maar hoe kan dst als ik steeds zo word heen en weer geslingerd. Ik was er echt van overtuigd dat ik wilde scheiden, nu weet ik het niet meer zeker. Shoot me please ;(
In life, every ending is a new beginning..
pi_112035961
Praten, praten, praten. Therapie, als je dat allebei wilt. Niet gelijk weer bij elkaar gaan wonen maar gesprekken voeren, zonder je dochter erbij. Jij bent de enige die kan bepalen of je de dingen die hij gedaan heeft kunt vergeven. Of de gevoelens van de afgelopen jaren genoeg zijn om hem dat te vergeven en hem nog een kans te geven.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112036220
Nee zo had ik het ook bedacht. Veel praten, therapie. Als dat is wat ik wil. Want er zijn echt vreselijjke dingen gezegd en gedaan. Het lijkt me gewoon dat hij er nog niet klaar mee is, maar enorm in de knoop.zit nog steeds. Maar hij wil wel dat ik weet dat hij van me houd, tja en waarom snap ik ook niet zo.. Dus denk ik dat dit het is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112036614
Heb je het hem al eens gevraagd zo expliciet ?

(je hoeft het niet te vertellen hoor)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112036770
Over therapie? Toen zei hij dat het niks voor hem was, maar dat hij erover na dacht.

Over de berichtjes zegt hij verdee niet waarom hij dat doet.
Ik denk dat hij wel wil, maar niet durft. Als hij die angst loslaat kunnen we praten. Op zijn minst vrienden zijn, want dat,waren we ook voor de relatie.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112036966
Moeilijk.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112037140
Ja heel moeilijk. Het gevoel zit er bij allebei wel. Maar ben zo veel zeer gedaan, bestolen, vertrouwen beschaamd.. Ik weet het niet... :N
In life, every ending is a new beginning..
pi_112037249
'Het gaat er niet om met wie je kunt leven, maar zonder wie je niet wil leven.' (zoiets was het dacht ik)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112037305
Mooie zin :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112037504
Geleend. :D
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112037964
Er zijn mensen die daar allemaal over heen komen en gelukkiger zijn dan ooit. Maar ik snap dat de keus moeilijker is. Doe het rustig aan.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112039913
Ja, dat moet dan wel uit obs allebei komen. Ik moet goed nadenken. Hij ook. Ik hoop dat hij dat nu een keer doet. Dan praten. Dan therapie. En heel langzaam verder. Er moet veel veranderen. Dat wel.

Ik ga er nog maar eens heel goed overnadenken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112051317
Ik hoop dat je eruit komt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:51:33 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112052541
ik mis mijn ex.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112052590
:'( Ik ook.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:56:19 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112052685
Ik zit het nu steeds meer op een rijtje te zetten en zit met schaamte over hoe ik het aangepakt heb, het verbreken van onze relatie, hoe goed we het eigenlijk wel hadden en hoe we de problemen hadden kunnen aanpakken om er sterker uit te komen... Maar momenteel weet ik nog steeds niet of ik terug wil of verder moet... :{ fucking tweespalt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112052868
Hebben jullie nog contact?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112052956
De juiste mind-set!
Als je constant met je ex bezig bent, en constant blijft hopen dat je ex terug komt dan duw jij je ex alleen maar verder van je af..
Heb deze mind-set: Mijn ex is mij kwijt, ik niet hem/haar
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112052964
Afleiding vandaag. Zou wat gaan doen maar ging niet door. Naar de stad geweest, en nu zit ik in de tuin met mijn voeten in mn dochter dr zwembad. Zit ik dan alleen.. Bah...
In life, every ending is a new beginning..
pi_112053050
Zou er graag bij komen zitten, lijkt me heeeeer lijk.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112053545
Hihi :) heb je geen tuin?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112053574
Nee, wel balkon. maar ook geen zwembad, dus kan wel een emmer neerzetten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:31:52 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112053639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef QEX het volgende:
Hebben jullie nog contact?
Sporadisch en awkward... Ik heb haar hart gebroken, samen meer dan een kop koffie doen trekt wel weer een wond open bij beiden denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112053661
oh maar het is maar zo een kinderbad hoor, zo een die je weer weg kan halen. Maar hij is wel redelijk groot. Mijn dochter heeft krentenbaard momenteel dus ik kan niet met haar naar het zwembad, maar hier kan ze ook in zwemmen :)

Ex appte net weer. Ben er maar niet op ingegaan, moet ff nadenken over alles. Daar is het nu een mooie dag voor haha :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112053663
Weet je hoe zij er over denkt? 30 dgn geen contact en dan weer eens kijken?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:54:02 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112054204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef QEX het volgende:
Weet je hoe zij er over denkt? 30 dgn geen contact en dan weer eens kijken?
Het is een half jaar uit inmiddels.

En niks mis met kinderbadjes, ik zou zou aanschuiven :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112054470
Heerlijk, misschien een andere keer. Zo op ziekenbezoek.\

@lalouchi, vervelend van de krentenbaard.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112056886
Hehe gezellig! Poolparty :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112057411
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef QEX het volgende:
Heerlijk, misschien een andere keer. Zo op ziekenbezoek.\

@lalouchi, vervelend van de krentenbaard.
Oh je mocht dus komen :) fijn! Sterkte!
In life, every ending is a new beginning..
pi_112058248
Poolparty, helemaal voor, neem ik de virgin mojito's mee
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:23:08 #152
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_112058545
nou, ik heb een leuke en zelfs amoureuze dag met mn ex :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_112058837
@ prins eerlijk; candle light dinner ?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:45:42 #154
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_112059258
Nee, dagje park. We hebben al een week of 3, 4 weer intensief contact en afspraken voor festivals staan, maar toch een aangename verrassing.

Niet dat we nu meteen weer een relatie hebben, maar het oude vlammetje is nooit helemaal gedoofd.

Leuk dat dat op een mooie dag als dit materialiseert. We gaan zien wat de avond brengt :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_112059513
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Nee, dagje park. We hebben al een week of 3, 4 weer intensief contact en afspraken voor festivals staan, maar toch een aangename verrassing.

Niet dat we nu meteen weer een relatie hebben, maar het oude vlammetje is nooit helemaal gedoofd.

Leuk dat dat op een mooie dag als dit materialiseert. We gaan zien wat de avond brengt :)
Good for you :)

Het is dus mogelijk *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112059581
fingers crosed
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112060215
Hoe kan je na een breuk opnieuw achter een relatie staan?
pi_112060317
Soms is een 'pauze' alles wat een relatie nodig heeft.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112060429
We we're on a break!
pi_112060659
good for you
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112061162
Fijn, wat een kutdag weer. Ik had afgesproken met haar om wat te gaan drinken en spullen uitwisselen.

Ik had eindelijk de kans en alles uitgedacht om dat te zeggen wat ik wilde, omdat ze me geen kans heeft gegeven mijn deel van het verhaal te vertellen.

Nu is die afspraak mis gegaan door overmacht en moet ik als nog een paar dagen wachten op een flitsbezoek.

Maar tegelijkertijd ebt het gevoel weg en heb ik eigenlijk geen zin meer om me er mee bezig te houden. Het is over. Het besef zit er al een tijdje en het is gewoon klaar dus wat maken die extra woorden nog uit.

En ik wil gewoon mijn verhaal kwijt omdat ik ergens het gevoel heb dat dat moet of zo.
Omdat ze me in de steek laat en er geen flikker om geeft en ik maar met dat gevoel blijf zitten.

En ze gooit het de hele tijd op vriendschap, het telefoongesprek was heel relaxed maar ik ben echt boos en terecht ook.

Wat moet ik er nou mee? :{
pi_112062225
geen contact meer hebben en verder met je leven.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112064752
Even geen contact en dan kijken of je nog vrienden wil zijn :)
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:02:01 #164
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_112066174
pfff klinkt allemaal makkelijk, 'even geen contact', ik snap nog steeds niet hoe jullie dat kunnen/kunnen zeggen. Ik draai er helemaal van door. Na 2,5 maand nog :{
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_112066416
Nee, in jou geval ligt het anders. Bij jou kwam het out of the blue. Maar als je toch al weet dat het je alleen maar frustratie en pijn opleverd is het beter geen contact te hebben, hoe moeilijk ook. En die ex van jou, daar snapt niemand wat van, moet je ook niet proberen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112066429
We 'moeten' het wel zeggen. Niet dat het makkelijk is. Heb nog een paar keer per week dat ik contact zou willen. En dat is al sinds oktober. En het gemis is er ook nog steeds.

[ Bericht 11% gewijzigd door QEX op 26-05-2012 22:17:36 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112068141
BBQ vandaag, zijn favoriet. Zegt mijn dochter "mama, papa vind dit ook lekker, zullen we vragen of hij komt?" Nee schat dat gaat niet...

Moest k even aan denken. Een :N momentje...
In life, every ending is a new beginning..
pi_112068247
Dat is zwaar !@#$%^&
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112069412
Moet soms ook huilen om die becel reclame... voor het hart waar je van houd.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112069549
Ja of bepaalde films, muziek, stukjes tekst... Ik moet soms ook nog wel ff slikken.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 27 mei 2012 @ 00:18:42 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112073857
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef QEX het volgende:
Moet soms ook huilen om die becel reclame... voor het hart waar je van houd.
Voor het hart dat je breekt

Of zoals de Kelten vroeger al spraken over hun aardegodin Danu in haar drie vormen: de oude vrouw die je kan troosten, de gewone vrouw die je vriend wordt, en soms als je geliefde, die je een steek in je rug plant als je het niet verwacht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 mei 2012 @ 00:19:26 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112073907
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef LaLouchi het volgende:
Ja of bepaalde films, muziek, stukjes tekst... Ik moet soms ook nog wel ff slikken.
Ik kan de laatste tijd geen radio meer luisteren zonder daar emotioneel geklutst uit te komen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 mei 2012 @ 00:28:53 #173
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_112074485
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:52 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Good for you :)

Het is dus mogelijk *O*
Dank je, al is het maar een begin.

Voel me lullig tegenover jullie alleen :@
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_112079887
Tijdlang niets van me laten horen en niet meegelezen omdat ik even helemaal weg moest van het de hele dag bezig zijn met de breakup en dus ook hier meelezen :). Gaat inmiddels wel al stukken beter, maar laatste dagen ben ik er toch weer meer mee bezig omdat dinsdag haar eindexamens afgelopen zijn. Ben heel erg aan het nadenken over wat ik dan ga doen met deze situatie. Haar eindexamens waren een grote oorzaak van het direct alle contact verbreken met me en misschien is er nu toch iets van een gesprek mogelijk, dus ga ik actie ondernemen (wat ik toch stiekem wel heel graag wil) en proberen toch nog even een gesprek met haar aan te gaan of ga ik het laten rusten en gewoon helemaal niets meer van me laten horen. Moeilijk moeilijk moeilijk en denk daar dan ook veel over na de laatste dagen.

Hoe gaat het met de rest hier? (lalouchi/mta/mickeys en alle anderen natuurlijk ;) )
  zondag 27 mei 2012 @ 08:37:38 #175
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112080676
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Dank je, al is het maar een begin.

Voel me lullig tegenover jullie alleen :@
Ach welnee, gun je alle geluk vd wereld hoor :)

Wij komen er ook wel, met of zonder onze exen ;)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 27 mei 2012 @ 08:43:07 #176
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112080708
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:36 schreef Hazzard het volgende:
Tijdlang niets van me laten horen en niet meegelezen omdat ik even helemaal weg moest van het de hele dag bezig zijn met de breakup en dus ook hier meelezen :). Gaat inmiddels wel al stukken beter, maar laatste dagen ben ik er toch weer meer mee bezig omdat dinsdag haar eindexamens afgelopen zijn. Ben heel erg aan het nadenken over wat ik dan ga doen met deze situatie. Haar eindexamens waren een grote oorzaak van het direct alle contact verbreken met me en misschien is er nu toch iets van een gesprek mogelijk, dus ga ik actie ondernemen (wat ik toch stiekem wel heel graag wil) en proberen toch nog even een gesprek met haar aan te gaan of ga ik het laten rusten en gewoon helemaal niets meer van me laten horen. Moeilijk moeilijk moeilijk en denk daar dan ook veel over na de laatste dagen.

Hoe gaat het met de rest hier? (lalouchi/mta/mickeys en alle anderen natuurlijk ;) )
Het gaat op zich wel goed, ben alleen sinds vrijdag weer veel aan het twijfelen, terwijl ik daarvoor echtzo iets had van we zetten de scheiding door en klaar. Niet op een huil manier trouwens hoor, meer praktische overwegingen maken. Mezelf afvragen wat de voor en nadelen zijn. Wat ik nog precies voel etc. Het bellemerd me niet in mijn dagelijks leven. We zijn veel in gesprek, vooral via de app jammer genoeg, en ik kom nu steeds meer achter wat precies zijn probleem was. De liefde staat nog steeds bij hem, en op een gegeven moment gaat die blijven staan, en de angst weg, denk ik. Om naar dat moment toe te werken overweeg ik therapie, hij heeft gezegd erover na
denken. Zo dat is nu ff mijn status :P


As for you; bezint eer ge begint. Wat verwacht je van het gesprek? Weet je zeker dat je het genoeg verwerkt hebt om dat aan te gaan? Kan je een teleurstelling aan als blijkt dat zij geen gesprek wil, en alsnog gewoon verder gaat? Ik wil geen dooddoener zijn, maar vraag jezelf die dingen af, voor je contact zoekt :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 27 mei 2012 @ 08:43:56 #177
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112080713
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:36 schreef Hazzard het volgende:
Tijdlang niets van me laten horen en niet meegelezen omdat ik even helemaal weg moest van het de hele dag bezig zijn met de breakup en dus ook hier meelezen :). Gaat inmiddels wel al stukken beter, maar laatste dagen ben ik er toch weer meer mee bezig omdat dinsdag haar eindexamens afgelopen zijn. Ben heel erg aan het nadenken over wat ik dan ga doen met deze situatie. Haar eindexamens waren een grote oorzaak van het direct alle contact verbreken met me en misschien is er nu toch iets van een gesprek mogelijk, dus ga ik actie ondernemen (wat ik toch stiekem wel heel graag wil) en proberen toch nog even een gesprek met haar aan te gaan of ga ik het laten rusten en gewoon helemaal niets meer van me laten horen. Moeilijk moeilijk moeilijk en denk daar dan ook veel over na de laatste dagen.

Hoe gaat het met de rest hier? (lalouchi/mta/mickeys en alle anderen natuurlijk ;) )
Op zich gaat het met mij prima. Wel moeten de zaken nog afgehandeld worden, maar dat gaat allemaal niet zo snel. Verder lekker mijn leventje aan het verrijken. Inmiddels huisje lekker aan het opknappen en bijvoorbeeld gisteren een loungeset voor in de tuin gekocht. Boek erbij en ik geniet optimaal.

Lees niet zoveel meer mee, maar nog wel genoeg om het een klein beetje bij te houden en post ook steeds minder hier.

Jouw verhaal lezende klinkt het op zich wel positief. Je neemt afstand. Dat dingen moeilijk zijn begrijp ik. Ik heb aan mijn kant bijna alle contact verbroken, juist vanwege het los komen van hem. Ben er klaar mee :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112080722
@ prins eerlijk; ik ga gewoon uit van een 'natuur wet' Geluk wordt meer als je het deelt, dus als jij wat te delen hebt, dan hebben wij er ook wat aan. :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door QEX op 27-05-2012 08:50:52 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112080740
Wat zijn we allemaal vroeg uit de veren hier zeg. Goedemorgen allemaal op eerste pinksterdag.

@Hazzard; we zijn z.g.a. off gescheiden. Heb het er zo nu en dan ontzettend moeilijk mee. Doe enorm mijn best er wat van te maken, en over het algemeen lukt dat ook wel. Pas op vakantie geweest helemaal alleen, was even wennen maar hoop leuke dingen gedaan en mensen ontmoet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 08:53:14 #180
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112080763
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:48 schreef QEX het volgende:
Wat zijn we allemaal vroeg uit de veren hier zeg. Goedemorgen allemaal op eerste pinksterdag.

-knip-
Stond om 6 uur al naast mijn bed :( ach. uitslapen komt ooit wel weer een keertje. Kan nu heerlijk van de zon genieten en het huishouden mooi doen. Nu is het nog niet zo warm.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 27 mei 2012 @ 08:55:28 #181
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112080779
Mijn zonnestraaltje stond vanmorgen om 7 uur naast me om te vragen of ze,vandaag weer mocht zwemmen :) toen zijn we er samen uitgegaan, en ben nu was aan het doen, ook nuttig :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_112080807
Ben aan het twijfelen tussen hier bij de plas te gaan zitten op een terras of toch maar uit te waaien op Scheveningen. (geen zin in openbaar vervoer)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 09:00:20 #183
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112080820
@QEX, ik denk dat scheveningen enorm druk is vandaag. Heb je daar zin in?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112080855
Ach, heb er gewoond, kan wel wat hebben. Is meer dat ik geen zin heb in een overvolle tram er naar toe. (en als ik zou gaan fietsen dan is het zo heet als ik midden op de dag terug zou willen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 09:13:48 #185
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112080930
Oh ok, nou ga er dan maar over denken, is allebei leuk :) Zijn de winkels open bij scheveningen? Of alleen de terassen?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112080949
Meestal alleen de winkels op de promenade/pier.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112080973
Ben nu nog even online inspiratie aan het op doen voor de baby showers die er aan zitten te komen. (normaal zou ik alles al af hebben)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 09:27:36 #188
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112081058
Oh QEX, het is nie thouw tijd van het jaar he? Vorige keer okal een huwelijk. Lijkt me zwaar.

Mijn ex zei gisteren "lieverd" tegen me. Was ff een mindfuck. Misschien versprak hij zich, maar voelde fijn dat hij dat zei... :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_112081213
Tja. het is niet anders. Moeilijk he, ook al is het misschien een verspreking. Heb ik ook gehad trouwens, dat ik schat tegen hem zei.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 09:47:32 #190
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112081260
Ja idd moeilijk. Klinkt zo vertrouwd. En hij let nogal op wat hij zegt, dus dat het hem nu ontsnapte laat toch zien dat hij wel nog op een bepaalde manier tegen me aan kijkt..
In life, every ending is a new beginning..
pi_112081439
@lalouchi; sorry voor de lange DM etjes, maar ik kan maar 250 tekens kwijt.
En het is te persoonlijk om het hier te posten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 10:04:19 #192
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112081463
Groeten uit Londen!

Vannacht enkele keren over AL mijn exem gedroomd, heel bizar...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 mei 2012 @ 10:17:45 #193
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112081616
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:01 schreef QEX het volgende:
@lalouchi; sorry voor de lange DM etjes, maar ik kan maar 250 tekens kwijt.
En het is te persoonlijk om het hier te posten.
Oh echt geen probleem. Ik bied je graag een luisterend oor :) dont worry
In life, every ending is a new beginning..
pi_112082121
@ lalouchi; heb het echt even nodig nu. maar zeg het wel als het teveel word. ok.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112084210
Ik heb echt moeite hoor. Zoals zo velen denk ik, maar soms flip echt ik door of zo. Ik weet niet of dit logisch is en of meerdere mensen momenten hebben waar ze min of meer in paniek door het huis heen rennen..?

Ik bedoel, tis hier nu een maandje uit en t gaat relatief goed. Ik heb mijn eigen sores en zo, maar de concentratie is ver te zoeken.

Veel aan het mijmeren, veel aan het typen en monnologen houden in mn hoofd en alles.

Ik probeer veel te doen, maakt niet uit wat. Maar in mijn hoofd kan ik de switch nog niet maken door het besluit te nemen dat ik niet meer aan haar wil denken of zo. En daar door geen nieuwe ervaringen echt kan beleven.

De focus moet de andere kant op.

Als of je je dooie hond aan de lijn door de stroop aan het trekken bent terwijl het lijntje telkens langer wordt. En die hond gaat rotten en stinken en zo, dus je gaat je zelf afvragen waarom je er nog langer mee door zeult, maar je wilt er ook niet van af. En je gooit er nog eens een bos bloemen tegen aan om de stank en de veelheid aan vliegen te maskeren, maar het blijft een dooie hond.

En eigenlijk hoop ik er op dat het lijntje heel snel gaat knappen, of dat ik zelf het lef kan hebben om het los te laten. Maar ik zou niet weten hoe ik het los moet laten.

En deze diepgaande metaforische bullshit heeft al lang geen waarde meer over een paar weken, dat is gewoon een feit.

Die gevoelens ebben weg alleen het is de keus hoe je er mee omgaat en alles. En je zit de hele tijd te piekeren en je kut te voelen en een manier te verzinnen om er mee te dealen of er juist niet aan toe te geven.

En dat gaat de hele tijd zo door en door en door en door. En het wordt gewoon een onderdeel van je zelf. Dan is het niet meer de verliefdheid of een gedachte of gevoel dat je in stand probeert te houden of iets dat er nog steeds is, maar een algemene mindset dat niks meer te maken heeft met verliefd zijn of het hebben van een relatie met die persoon.

En dan na een tijd ben je het zo beu dat je het verwerpt en doorgaat met leven en weer kan genieten. En pas van dat moment ben je vrij en kan je weer nieuwe dingen tegemoet gaan.

Maar nu is het een kwestie van er mee leven en doorgaan en ik zie wel hoe die gedachtes en gevoelens zich ontwikkelen.

En na de zomer ben ik er compleet van af en doet het me niks meer. Net als met mijn andere ex waar ik zo lang mee heb gezeten.

Het zijn allemaal feiten maar de gevoelens spelen je de hele tijd parten.

Fuck it, ik ga weer eens wat doen en ik hoop dat ik het gepieker en gemijmer nu eens opzij kan zetten en proberen wat te maken van mijn eigen leven.
pi_112085123
@ faazz;Weet hoe je je voelt. Komt goed.
@skull split; groeten terug en maak er een geweldige vakantie van.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 13:00:49 #197
103012 Nies
Die hekse
pi_112085418
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef Faazz het volgende:
Ik heb echt moeite hoor. Zoals zo velen denk ik, maar soms flip echt ik door of zo. Ik weet niet of dit logisch is en of meerdere mensen momenten hebben waar ze min of meer in paniek door het huis heen rennen..?

Ik bedoel, tis hier nu een maandje uit en t gaat relatief goed. Ik heb mijn eigen sores en zo, maar de concentratie is ver te zoeken.

Veel aan het mijmeren, veel aan het typen en monnologen houden in mn hoofd en alles.

Ik probeer veel te doen, maakt niet uit wat. Maar in mijn hoofd kan ik de switch nog niet maken door het besluit te nemen dat ik niet meer aan haar wil denken of zo. En daar door geen nieuwe ervaringen echt kan beleven.

De focus moet de andere kant op.

Als of je je dooie hond aan de lijn door de stroop aan het trekken bent terwijl het lijntje telkens langer wordt. En die hond gaat rotten en stinken en zo, dus je gaat je zelf afvragen waarom je er nog langer mee door zeult, maar je wilt er ook niet van af. En je gooit er nog eens een bos bloemen tegen aan om de stank en de veelheid aan vliegen te maskeren, maar het blijft een dooie hond.

En eigenlijk hoop ik er op dat het lijntje heel snel gaat knappen, of dat ik zelf het lef kan hebben om het los te laten. Maar ik zou niet weten hoe ik het los moet laten.

En deze diepgaande metaforische bullshit heeft al lang geen waarde meer over een paar weken, dat is gewoon een feit.

Die gevoelens ebben weg alleen het is de keus hoe je er mee omgaat en alles. En je zit de hele tijd te piekeren en je kut te voelen en een manier te verzinnen om er mee te dealen of er juist niet aan toe te geven.

En dat gaat de hele tijd zo door en door en door en door. En het wordt gewoon een onderdeel van je zelf. Dan is het niet meer de verliefdheid of een gedachte of gevoel dat je in stand probeert te houden of iets dat er nog steeds is, maar een algemene mindset dat niks meer te maken heeft met verliefd zijn of het hebben van een relatie met die persoon.

En dan na een tijd ben je het zo beu dat je het verwerpt en doorgaat met leven en weer kan genieten. En pas van dat moment ben je vrij en kan je weer nieuwe dingen tegemoet gaan.

Maar nu is het een kwestie van er mee leven en doorgaan en ik zie wel hoe die gedachtes en gevoelens zich ontwikkelen.

En na de zomer ben ik er compleet van af en doet het me niks meer. Net als met mijn andere ex waar ik zo lang mee heb gezeten.

Het zijn allemaal feiten maar de gevoelens spelen je de hele tijd parten.

Fuck it, ik ga weer eens wat doen en ik hoop dat ik het gepieker en gemijmer nu eens opzij kan zetten en proberen wat te maken van mijn eigen leven.
Mooi omschreven..!

Wanneer houdt het op....
Vanochtend toen ik opstond was het eerste waar ik aan dacht 'hunnie' met zijn tweetjes....
Misschien zit het feit dat ze gaan samenwonen me meer dwars dan ik op dit moment aankan....
Ik ga er toch een belletje naar de woningstichting aan wagen..... Of ze alsjeblieft niet hier om de hoek geplaatst worden.... desnoods laat ik beide psychologen nog wel aanrukken...

Ik vraag me ook af hoe ze dit beiden voor zichzelf kunnen rechtbreien.... buiten zichzelf heeft hij tien jaar lang alles en iedereen een rad voor ogen gedraaid. Zij net zo goed.
Hoe wil ze dit aan haar dochter uitleggen? "Mama vond die meneer heel leuk, maar ze kon hem niet krijgen en is toen maar met papa getrouwd en heeft jou gekregen? Maar nu kan mama het niet meer houden en wil ze papa niet meer maar toch die meneer van tien jaar geleden" ? Zoiets?

Blegh!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112085542
@Nies; dat zou ik ook graag weten
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112088115
zit een film te kijken. 'what you feel is a choice.' "Geluk is een keuze die je zelf maakt."
Ok, mag ik dan van iemand het recept :-)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112088411
gezellig even badderen,

ik zit nu binnen, hard mijn studie achterstand inhalen van de afgelopen tijd pfff... het mag wel regen van mij, sorry
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112088652
Studeren kan ook buiten hoor. Maar vannacht een verkoelende onweersbui... goed idee.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 17:47:34 #202
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112094176
vraag me af wat ex aan het doen is... Maar ga hem niet weer appen. Zo maar even wat eten :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112096701
Wat een hitte mensen. Binnen gewoon 29 graden.
@ lalouchi; dacht ook dat je wilde dat hij zou stoppen met appen?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 19:29:40 #204
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112097206
Ja met van die verwarrende berichten. "ik hou van je, maar..." Schiet ik niks mee op. Maar vandaag voel ik weer zoveel gemis, dat ik dacht ik stuur hem een berichthe. Maar ik doe het niet. Als hij iets kwijt wil, moet dat maar eens face to face. Moet het ook niet zelf op gaan zoeken. Ik wou dat dat heen en weer geslinger eens ophield. Was zo.zeker van mijn zaak.. Bleh..
In life, every ending is a new beginning..
pi_112097285
Snap je. Zou ik ook wel een knopje of middeltje voor willen. We komen er wel.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 19:34:32 #206
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112097376
Ja blijf ik ook steeds tegen mezelf zeggen. "ik kom er wel, hij zei dit en dat en dat kan echt nirt, onvergeefelijk, ik vind hem niet leuk" etc etc, kom ik erachter dat ik tegen mezelf lieg. En daar gaan we weer van voor af aan. Stomne muts dat ik ben :')
In life, every ending is a new beginning..
pi_112097631
Eigenlijk gaat het het best als je jezelf bezighoud. Zodra ik ook maar iets bedenk wat met hem geassocieerd kan worden... gaat het mis. Je weet hoe mijn situatie is... maar toch... liefde is in staat een hoop te vergeven. Vergeten is een heel ander verhaal.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 19:46:15 #208
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112097776
Dames, ga lekker naar buiten joh, Het is prachtig weer, neem een boek mee of zo. Beter dan hier blijven hangen en dat meen ik en diep in jullie hart weten jullie dat ook heel goed!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 27 mei 2012 @ 19:48:16 #209
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112097853
Ik heb mijn dochtertje om me heen, ik word dus sowieso met hem geconfronteerd, daar kan ik niet omheen. Ze vraagt naar hem, lijkt op hem etc. En wat ik ook onderneem, het lijkt wel of hij onder mijn huid zit. Erg vermoeiend. Ik weet niet of ik alles kan vergeven en vergeten, daarom zit ik ook niet op deze gevoelens te wachten.. :')
In life, every ending is a new beginning..
pi_112097862
Ben net 5 min binnen hoor Mickeys :-) en zo weer weg.
Ok, iets langer. Doei.

@lalouci; beste meis. Je weet me te vinden.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 19:50:20 #211
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112097936
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef Mickeys het volgende:
Dames, ga lekker naar buiten joh, Het is prachtig weer, neem een boek mee of zo. Beter dan hier blijven hangen en dat meen ik en diep in jullie hart weten jullie dat ook heel goed!
Kom net van de hele dag buiten naar binnen :) denk dat ik.zo een filmpje kijk, want je hebt wel gelijk :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 27 mei 2012 @ 19:51:12 #212
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112097963
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef QEX het volgende:
Ben net 5 min binnen hoor Mickeys :-) en zo weer weg.
Ok, iets langer. Doei.

@lalouci; beste meis. Je weet me te vinden.
Thnx, jij ook :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112103004
Mijn ex schijnt er naar horen zeggen nogal trots op te zijn dat zij mij heeft gedumpt, in plaats van andersom en loopt naar het schijnt tevens nogal over mij te praten alsof ik een triest figuur ben..

Beetje jammer dat haar geheugen niet meer is wat het geweest is, want mevrouw vergeet volgens mij het feit dat ze via via mijn nummer heeft geregeld en wel 5 pogingen heeft ondernomen voordat we eindelijk op een eerste date gingen, en ze tot slot MIJ nog vroeg of ik een relatie met haar wou..

Jammer zulke mensen...
  zondag 27 mei 2012 @ 22:14:09 #214
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112104407
@Jiggy, weet je meteen wat je aan haar heby. Dieptriest en kinderachtig. :r
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 27 mei 2012 @ 22:16:31 #215
67670 Skv
Cynist.
pi_112104499
Ik merk dat het tijdens het stappen versieren van vrouwen (wat in het begin de wonden leek te helen) me geen beter gevoel meer geeft. Eerst was ik daarna een week gelukkig, nu is het gewoon leeg. Iemand nog andere remedies? Drank helpt ook niet. :P
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112105565
Weet wel wat niet helpt: verdovende middelen, je weer onderdompelen in uitgaan met als doel iemand aan de haak te slaan.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 27 mei 2012 @ 22:47:11 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112106102
Vluchten in een volgende relatie ook niet iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 mei 2012 @ 22:47:36 #218
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112106124
Wat helpt, je emoties toelaten, flink janken, boos zijn.. Kortom verwrerken. En dan komt er een dag waarop je denkt, het gaat eigenlijk best goed. (zit ook nog op die dag te wachten lol)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112107427
@skull splitter; hoor jij niet van het uitgaansleven in Londen aan het genieten te zijn 8-)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 28 mei 2012 @ 00:07:52 #220
67670 Skv
Cynist.
pi_112110829
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef LaLouchi het volgende:
Wat helpt, je emoties toelaten, flink janken, boos zijn.. Kortom verwrerken. En dan komt er een dag waarop je denkt, het gaat eigenlijk best goed. (zit ook nog op die dag te wachten lol)
Ja, dat heb ik ook al wel. Vrede met dat mn vorige relatie over is, maar ik verveel me gewoon stuk als ik alleen ben.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112114027
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:43 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Het gaat op zich wel goed, ben alleen sinds vrijdag weer veel aan het twijfelen, terwijl ik daarvoor echtzo iets had van we zetten de scheiding door en klaar. Niet op een huil manier trouwens hoor, meer praktische overwegingen maken. Mezelf afvragen wat de voor en nadelen zijn. Wat ik nog precies voel etc. Het bellemerd me niet in mijn dagelijks leven. We zijn veel in gesprek, vooral via de app jammer genoeg, en ik kom nu steeds meer achter wat precies zijn probleem was. De liefde staat nog steeds bij hem, en op een gegeven moment gaat die blijven staan, en de angst weg, denk ik. Om naar dat moment toe te werken overweeg ik therapie, hij heeft gezegd erover na
denken. Zo dat is nu ff mijn status :P

As for you; bezint eer ge begint. Wat verwacht je van het gesprek? Weet je zeker dat je het genoeg verwerkt hebt om dat aan te gaan? Kan je een teleurstelling aan als blijkt dat zij geen gesprek wil, en alsnog gewoon verder gaat? Ik wil geen dooddoener zijn, maar vraag jezelf die dingen af, voor je contact zoekt :)
Hmm moeilijke situatie, maar klinkt wel beter dan dat het was. Succes :).

En over mij. Ik verwacht helemaal niets. Ik hoop wel wat dingen maar ik weet hoe de kansen liggen en ben daar ook verder wel realistisch in. Ik zou het wel gewoon fijn vinden om nog even te kunnen praten, maar als ook nu de deur gesloten blijft (qua gesprek) dan is dat het en ga ik verder waar ik nu mee bezig ben.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Op zich gaat het met mij prima. Wel moeten de zaken nog afgehandeld worden, maar dat gaat allemaal niet zo snel. Verder lekker mijn leventje aan het verrijken. Inmiddels huisje lekker aan het opknappen en bijvoorbeeld gisteren een loungeset voor in de tuin gekocht. Boek erbij en ik geniet optimaal.

Lees niet zoveel meer mee, maar nog wel genoeg om het een klein beetje bij te houden en post ook steeds minder hier.

Jouw verhaal lezende klinkt het op zich wel positief. Je neemt afstand. Dat dingen moeilijk zijn begrijp ik. Ik heb aan mijn kant bijna alle contact verbroken, juist vanwege het los komen van hem. Ben er klaar mee :D
Lekker ook met dit weer zo'n loungeset :D . Goed dat je er klaar mee bent! Zelf nog niet helemaal op het punt dat ik er helemaal klaar mee ben. Zoals ik eerder al zei waren eindexamens toch wel een kritiek punt ook. Daarom toch nog even kijken wat er nu gaat gebeuren, maar als de deur dicht blijft is het wat mij betreft ook wel helemaal klaar.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:48 schreef QEX het volgende:
Wat zijn we allemaal vroeg uit de veren hier zeg. Goedemorgen allemaal op eerste pinksterdag.

@Hazzard; we zijn z.g.a. off gescheiden. Heb het er zo nu en dan ontzettend moeilijk mee. Doe enorm mijn best er wat van te maken, en over het algemeen lukt dat ook wel. Pas op vakantie geweest helemaal alleen, was even wennen maar hoop leuke dingen gedaan en mensen ontmoet.
Klinkt avontuurlijk! Succes met de toch nog moeilijke momenten :)
pi_112115569
Twee maanden geleden is mijn relatie van 3,5 jaar uit gegaan, na 2 maanden nergens last van te hebben gehad krijg ik het er nu ineens moeilijk mee.. Blijkt dat loslaten toch ineens niet zo makkelijk te zijn!

Iemand nog een gouden tip??
pi_112115660
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 04:10 schreef TedjeKroketje het volgende:
Twee maanden geleden is mijn relatie van 3,5 jaar uit gegaan, na 2 maanden nergens last van te hebben gehad krijg ik het er nu ineens moeilijk mee.. Blijkt dat loslaten toch ineens niet zo makkelijk te zijn!

Iemand nog een gouden tip??
Vis een optie?
pi_112116442
@skv, daar moet je je draai nog in zien te vinden. Ook dat komt vanzelf. :)

@hazzard, klinkt alsof het wel beter gaat. Maar pas op met oprakelen he, kan zijn dat je dan onverwacht toch weer een stapje terug raakt. Ik wens je succes :P
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 28 mei 2012 @ 09:55:59 #225
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112116705
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef QEX het volgende:
@skull splitter; hoor jij niet van het uitgaansleven in Londen aan het genieten te zijn 8-)
Ik ben wat minder van het uitgaan in mijn eentje, loop vooral door de stad. Om er dan steeds weer op gewezen te worden dat ik dit eigenlijk niet alleen wil doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112117162
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 04:10 schreef TedjeKroketje het volgende:
Twee maanden geleden is mijn relatie van 3,5 jaar uit gegaan, na 2 maanden nergens last van te hebben gehad krijg ik het er nu ineens moeilijk mee.. Blijkt dat loslaten toch ineens niet zo makkelijk te zijn!

Iemand nog een gouden tip??
Hmm vreemd dat die ''klap'' zo laat nog komt, hoor je niet zo vaak..

Bij mij was het 1 dag later, omdat mijn ex het 's avonds op een festival uitmaakte waar ik nogal van de wereld was.. Toen kon ik er de lol nog wel van inzien, totdat ik de volgende ochtend wakker werd :')

Maargoed, tips? Zien jullie elkaar nog? Zo niet heb je in ieder geval het voordeel dat je al 2 maanden prima zonder haar geleefd hebt, en waarom zou dat in de toekomst niet zo zijn?

Misschien heb je momenteel alleen bepaalde dingen die je mist, samen een terrasje pakken of naar het strand, dat soort dingen...

Kan je iig vertellen, dat als je er echt voor open staat, je sneller een nieuwe ''scharrel'' hebt dan je denkt... Succes..
pi_112118701
Een lange relatie laat je niet zomaar los hoor. Het gebeurt vaak zat dat de ene partij de brij er aan geeft en de ander met de kutzooi blijft zitten. Dan gaat er een tijd voorbij en begint de uitmaker in eens te beseffen wat er gebeurd is.

Zo is het bij mij gegaan althans.. Doodleuk uitgemaakt na 2,5jr en pas na een half jaar begon het te dagen wat ik had gedaan en toen begon de kutzooi.

Maar ja.. De dag moet nog beginnen maar ik heb er geen zin meer in.
Ik voel geen boosheid meer of zo nu. Alleen nog maar een leeg gevoel en apathie tegen over alles en eigenlijk veel gemis en ik vind het gewoon heel erg jammer.

Gewoon nu maar weer richten op mijn eigen saaie leventje... ;(
  maandag 28 mei 2012 @ 11:35:53 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112119001
Mjah, hier doe ik juist steeds meer leuke dingen, maar mis hier mijn ex gewoon bij, ik wil haar kunnen aanstoten en kunnen zeggen "moet je daar eens kijken joh"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112119088
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, hier doe ik juist steeds meer leuke dingen, maar mis hier mijn ex gewoon bij, ik wil haar kunnen aanstoten en kunnen zeggen "moet je daar eens kijken joh"
Precies. De leuke dingen blijven toch ook wel komen. Maar ze is er niet en de gezelligheid is verdwenen.
pi_112119562
Herkenning. Ik heb dat heel erg als mijn dochtertje weer iets geks zegt of als ons hondje iets raars doet. Dan heb ik.zo de neiging om het met hem te delen. Dat was een stukje van ons, en nu is dat ieder voor zich. Ik kan er om lachen, maar altijd met in mijn achterhoofd, dit kan ik niet delen. En dat is zuur.

Zo en nu ga ik lekker met de kleine naar de speeltuin. Adios amigos :W
In life, every ending is a new beginning..
pi_112119858
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:20 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Hmm vreemd dat die ''klap'' zo laat nog komt, hoor je niet zo vaak..

Bij mij was het 1 dag later, omdat mijn ex het 's avonds op een festival uitmaakte waar ik nogal van de wereld was.. Toen kon ik er de lol nog wel van inzien, totdat ik de volgende ochtend wakker werd :')

Maargoed, tips? Zien jullie elkaar nog? Zo niet heb je in ieder geval het voordeel dat je al 2 maanden prima zonder haar geleefd hebt, en waarom zou dat in de toekomst niet zo zijn?

Misschien heb je momenteel alleen bepaalde dingen die je mist, samen een terrasje pakken of naar het strand, dat soort dingen...

Kan je iig vertellen, dat als je er echt voor open staat, je sneller een nieuwe ''scharrel'' hebt dan je denkt... Succes..
We zien elkaar naar 2 maanden weer.. Ik denk dat het daar ook door komt.

Gister zei ze dat ze afgelopen weekend voor het eerst met een ander naar bed is geweest, en dan gaat toch ergens de 'jaloezie' opspelen :').
Ik zou nooit meer met haar samen willen zijn en ben ook alweer aan het daten maar ergens...
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:27 #232
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112121111
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef Faazz het volgende:

[..]

Precies. De leuke dingen blijven toch ook wel komen. Maar ze is er niet en de gezelligheid is verdwenen.
Ik denk dat bij mij langzaam het besef komt dat ik met haar toch wel heel veel gemeen had en dat dat mogelijk wel te redden was als we over de wrijving schuring heen zouden komen. Denk dat ik dat betreft veel geleer heb over mijzelf, maar dan nog rest de vraag of het verstandig is dit met haar opnieuw te willen proberen of te wachten op een volgende relatie. Ik mis haar al vanaf eind januari, maar de laatste twee maanden ben ik veel aan het afwegen. We zijn achteraf gezien te snel gaan samenwonen, en dat forceerde ons in rollen die we (nog) niet wilde vervullen naast onze eigen sores...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 28 mei 2012 @ 12:40:21 #233
103012 Nies
Die hekse
pi_112121238
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik denk dat bij mij langzaam het besef komt dat ik met haar toch wel heel veel gemeen had en dat dat mogelijk wel te redden was als we over de wrijving schuring heen zouden komen.
Zo denk jij....zij is dus een heel andere mening toebedeeld.
Dan denk je dat jullie veel gemeen hebben, maar op echt belangrijke zaken, dingen die er écht toe doen staan jullie ineens lijnrecht tegenover elkaar....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112121557
Ik kan me die mening wel voorstellen. Je staat er toch zelf in en met die mening hoef je dan ook niet te verwachten dat het goed komt. Het is gewoon je mening. En als je terug kijkt zijn er toch momenten dat je gaat zeggen "Als...."

Je kan altijd na zoveel tijd, als alle emoties zijn gaan liggen, kijken of die mening gedeeld wordt. Waarschijnlijk niet, maar goed, erg hard aan trekken hoef je dan ook niet meer.

Ik vind ook dat het allemaal veel te snel is gegaan en dat we er niet genoeg uitgehaald hebben. Dat we zo leuk waren en alles, je kent het wel. Maar het is gegaan zoals het is gegaan en misschien komt het besef later wel weer of zo.

Maar je kan die gedachte ook naast je neerleggen en proberen weer te genieten van de standaard dingen. Relaties zijn niet het belangrijkst, maar dat lijkt wel zo op het moment dat je gedumpt wordt of als je na een lange tijd zonder je alleen gaat voelen, dan is het ook wel leuk.

Voor dat ik mijn huidige ex ontmoette was ik totaal niet bezig met meiden en voelde ik me prima en gezond. Nu is het uit en denk ik er enorm veel aan, maar de tijd raast voort en waarom zou je blijven hopen op dat het ooit weer goed komt.

Het is verloren tijd en er is genoeg te doen.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:13:33 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112129322
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef Nies het volgende:

[..]

Zo denk jij....zij is dus een heel andere mening toebedeeld.
Dan denk je dat jullie veel gemeen hebben, maar op echt belangrijke zaken, dingen die er écht toe doen staan jullie ineens lijnrecht tegenover elkaar....
Pardon, maar wat?!

Ik heb het uitgemaakt omdat ik niets meer met de situatie aan kon, niet zij. Dat ze inmiddels een ander inzicht kan hebben is een ander verhaal...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112129474
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Pardon, maar wat?!

Ik heb het uitgemaakt omdat ik niets meer met de situatie aan kon, niet zij. Dat ze inmiddels een ander inzicht kan hebben is een ander verhaal...
En de mindfuck is of dat whishfull thinking of optimisme is.
pi_112129510
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, hier doe ik juist steeds meer leuke dingen, maar mis hier mijn ex gewoon bij, ik wil haar kunnen aanstoten en kunnen zeggen "moet je daar eens kijken joh"
Hoe herkenbaar, veel gezien wat ik graag had willen delen. Al denk ik dat ie de metro niets gevonden zou hebben :-)

@ skull splitter; en weer uit elkaar gaan wonen maar wel in een relatie blijven was geen optie? Heb ik ook wel eens gehoord. Stel was ook te snel gegaan, waren op zichzelf gaan wonen en zijn een jaar later ongeveer begonnen met 'wennen' zeg maar. Weekeinden blijven, regelmatig samen eten etc etc. Zijn twee jaar later alsnog bij elkaar ingetrokken. (en nog steeds samen)

[ Bericht 22% gewijzigd door QEX op 28-05-2012 16:23:36 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 28 mei 2012 @ 16:32:02 #238
103012 Nies
Die hekse
pi_112129991
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Pardon, maar wat?!

Ik heb het uitgemaakt omdat ik niets meer met de situatie aan kon, niet zij. Dat ze inmiddels een ander inzicht kan hebben is een ander verhaal...
Mwoah... ander verhaal....
Jullie denken en willen hetzelfde?

Dan nog.... met wat als-en en ja maar-en schiet je al helemaal niets op.....
Maar als jij er serieus van overtuigd bent dat je je er beter door voelt wil ik wel inhaken op de wat alsen?

Wat als ik niet voor mijn ex was gevallen.....? Wat nou als ik hem wel had doorzien...? Wat nou als ik wel direct mijn eigen gevoelens serieus had genomen? Wat nou als ik al zijn gelieg had doorgehad...Wat als... wat als.... het schíet echt niet op.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  maandag 28 mei 2012 @ 16:32:33 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112130015
Zou nu wellicht een optie zijn, had binnen vier weken een huis gefixt en twee weken later nagenoeg alles overgehuisd, maar ik weet niet of zij daar oren naar heeft, en ik wil het niet op mijn geweten hebben haar hart twee keer te breken...

Lastige tijden, maar ik merk wel dat ik haar echt mis als persoon en als buddy...

Binnenkort eerst maar eens koffie drinken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112130309
Ben het er mee eens dat 'wat als...' je niet verder brengt. Maar soms is een pauze precies wat een relatie nodig heeft. En ik ben heel blij voor diegene die hier denken dat een 2e kans voor hun is weggelegd.

'De meeste spijt hebben mensen van dingen die ze niet hebben gedaan. ''
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112130664



Ik vond hem leuk.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 28 mei 2012 @ 16:54:33 #242
103012 Nies
Die hekse
pi_112130766
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef QEX het volgende:
Ben het er mee eens dat 'wat als...' je niet verder brengt. Maar soms is een pauze precies wat een relatie nodig heeft. En ik ben heel blij voor diegene die hier denken dat een 2e kans voor hun is weggelegd.

'De meeste spijt hebben mensen van dingen die ze niet hebben gedaan. ''
Snap ik. Maar tegelijkertijd ook weer niet.
Waarom maak je het dan uit?
Tuurlijk, soms is het beter. Soms gaat het niet meer, maar om dan een tijd later met twijfels te zitten zoals 'wat als..?'. Dat had je toch ook 'toen' kunnen bedenken?

No offence jegens wie dan ook overigens.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112130957
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:54 schreef Nies het volgende:

[..]

Dat had je toch ook 'toen' kunnen bedenken?

Als dat zo was zou minstens de helft van de mensen denk ik niet op dit topic zitten.
Je kunt pas iemand missen als die persoon er niet meer is.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112131015
Nou het kan raar lopen hoor. Genoeg verhalen over mensen die eerst wat hadden, het verbraken en na lange afwezigheid elkaar weer tegen kwamen en dat het later wel bleek te werken. Het gebeurt, het is alleen voor de meeste van ons in dit topic een absolute afrader om zo te denken want je creëert hoop.

En zo'n 'uniek' geval als hier boven staat kan alleen overkomen als niet bang bent die gene los te laten en doorgaat met je leven. Want in het begin zijn die hoopvolle theorieen allemaal waardeloos en het bestaat niet dat het werkt als je het daar over hebt net na de break.

Later kan het altijd nog wel, maar dan moet er ook niks fout zijn gegaan tijdens de relatie zoals vreemdgaan of keiharde ruzie. Het moet gewoon over gegaan zijn of zo.
pi_112131280
Zoals Faazz zegt. En daarbij helpt hopen je absoluut naar de maan...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 28 mei 2012 @ 17:10:10 #246
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112131326
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Nies het volgende:

[..]

Mwoah... ander verhaal....
Jullie denken en willen hetzelfde?

Dan nog.... met wat als-en en ja maar-en schiet je al helemaal niets op.....
Maar als jij er serieus van overtuigd bent dat je je er beter door voelt wil ik wel inhaken op de wat alsen?

Wat als ik niet voor mijn ex was gevallen.....? Wat nou als ik hem wel had doorzien...? Wat nou als ik wel direct mijn eigen gevoelens serieus had genomen? Wat nou als ik al zijn gelieg had doorgehad...Wat als... wat als.... het schíet echt niet op.
Bij ons was er geen gelieg en bedrog, maar meer dat ik het niet meer trok om naast mijn eigen sores die ik niet met haar deelde ook nog eens haar leven draaiende te houden, iets wat haar nu geweldig lijkt te lukken. Mijn sociale kring is toch anders en ik denk dat ik me buiten de contacten om gewoon erg eenzaam voel, een gevoel wat ik maar al te goed ken.

Ik weet alleen niet zeker of we het nog eens zouden moeten proberen, of dat het verstandiger is door te gaan. Ik wil haar gewoon niet nogmaals zoveel pijn doen. Gevoelsmatig wil ik het liefst vanavond nog een drankje met haar drinken of met haar mijn avonturen van een half jaar delen. Maar verstand zegt dat ik dat niet moet doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112136809
Ik hoop voor je dat je er uit komt. Neem nu even tijd voor jezelf. Time will tell.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 28 mei 2012 @ 19:53:57 #248
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112137485
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond hem leuk.
Hey, wat leuk!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112139088
Tnx. was alleen heel off topic SORRY
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 28 mei 2012 @ 20:36:06 #250
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112139747
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef QEX het volgende:
Tnx. was alleen heel off topic SORRY
Maakt het uit joh, ergens ook wel weer een beetje on-topic. Het leidt je gedachten even af :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112139847
True. Al helpt het ontwerpen van een parfum flesje (althans poging doen) ook wel ;)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112142235
I feel fucked. Bah :{
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 28 mei 2012 @ 21:32:44 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112142761
En het was niet eens lekker begrijp ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112143175
@ skull splitter, (sorry lalouchi) die was leuk. :)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112143379
Al twee weken geen contact met haar, en alles gaat best goed, gwn jammer. Gisteren op bezoek geweest bij haar zus omdat ik nog iets moest hebben en heel vriendelijk onthaalt, buiten wat zitten praten en blijkt dat ook in haar familie niemand het verstaat...

Blijkbaar is mijn ex al in de eerste week nadat ik het uitmaakte een relatie met haar ex begonnen... haar zus spreekt over een midlifecrisis op haar 22ste... En dat ze heel impulsief handelt momenteel en een soort van tweede tienerperiode beleeft. En haar ex is blijkbaar een dominant persoontje die haar doen en laten bepaalt en die haar vroeger veel pijn heeft gedaan en veel tegen haar heeft geroepen, dus niemand verstaat het echt... Wel zei haar zus dat ze eigenlijk al veel vriendjes had zien langskomen...

Ook bevestigde haar zus spontaan wat ik al vermoede dat mijn ex met haar ex een totaal andere relatie heeft en zeker niet over dezelfde dingen praat als met mij... Wat wel past in het plaatje dat ze me altijd vertelde dat ze zich niet klaar voelde voor een serieuze relatie...

Ook haar ouders vinden dat ze zich veel te vlug stort in iets nieuws, binnen de week stond haar ex aan de deur en vertelde ze dat ze bij hem bleef slapen, en ze trekt er regelmatig een weekend met hem op uit... Maar ze is nu eenmaal al 22, dus haar ouders kunnen er ook niet veel tegen doen..

Ik heb letterlijk tegen hen gezegd dat ik echt dacht dat ik gek geworden was, maar ze gaven duidelijk aan dat het niet aan mij ligt deze situatie, dus deed wel goed

Waarom ze dan naar die kabouter met te veel testosteron trekt... Haar zus omschreef de ex als een levensgenieter maar ook als een moeilijk persoon die vaak van zijn eigen gelijk overtuigd is en anderen dan maar moeten volgen... Hij had toen mijn ex leerde rijden en ze het allemaal niet meteen onder de knie kreeg tegen haar geroepen dat ze haar nooit een rijbewijs moesten geven... WTF?? hoe fucked up ben je dan wel niet... Niet moeilijk dat mijn ex soms zo onzeker was, gestoorde dwerg... Mss heeft ze nood aan zijn bevestiging, who the fuck knows, waarom trekken vrouwen naar bad boys? Ik heb haar altijd als mijn prinses behandelt... :{ ze was mijn nr 1 prioriteit

Achteraf vallen me nu wel een paar dingen op...

- Tijdens het begin van de relatie deed ze erg lastig over iets onbenulligs en daarna vertelde ze me letterlijk dat ze soms op haar plaats moet worden gezet... mijn reactie was gwn wtf? daar dient een relatie toch niet voor??

- Ook een paar keer rare opmerkingen van haar gehad dat ik mijn geld aan stomme dingen besteedde en opmerkingen kreeg en ik dan dacht kunnen we niet gewoon lief zijn voor elkaar...

Let wel allemaal kleine zaken die niet representatief zijn voor de relatie, want ze was eigenlijk altijd heel lief voor mij, want ik mis haar nog steeds en eigenlijk ben ik nog verliefd als ik eerlijk ben, ik hou gewoon van haar... Maar komt gewoon nooit meer goed, en ik droom nog elke nacht over haar, al 2.5 maand ononderbroken.. :{ Maar ik ben niet meer verdoofd en ik voel dat ik er wel kom, maar ze speelt nog 24 op 24 door mijn hoofd... Tja, hoe het leven plots kan veranderen

[ Bericht 0% gewijzigd door Tom84 op 28-05-2012 21:57:44 ]
.
pi_112143616
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
En het was niet eens lekker begrijp ik...
Hahaha nee :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 28 mei 2012 @ 21:56:51 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112144063
Tom84, bedonderd worden zonder dat je het echt ziet aankomen is het kutste wat je kan overkomen...

Succes
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112144506
Nou Tom, zo te lezen moet je juist blij zijn dat je verlost ben van zo'n wispelturig persoon. En je komt er ook nog wel achter dat dit geen type is om een stabiele, gezonde relatie mee op te bouwen, sooner or later.

Ze klinkt trouwens als iemand die niet alleen kan zijn en liever in een slechte relatie zit, dan dat ze helemaal geen relatie heeft. Een grote kans dus dat ze weer bij je op de stoep staat zodra deze ex heeft afgedaan.
pi_112145468
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou Tom, zo te lezen moet je juist blij zijn dat je verlost ben van zo'n wispelturig persoon. En je komt er ook nog wel achter dat dit geen type is om een stabiele, gezonde relatie mee op te bouwen, sooner or later.

Ze klinkt trouwens als iemand die niet alleen kan zijn en liever in een slechte relatie zit, dan dat ze helemaal geen relatie heeft. Een grote kans dus dat ze weer bij je op de stoep staat zodra deze ex heeft afgedaan.
Ik weet het, je hebt gelijk, ik heb gwn een persoonlijkheid waarbij ik me echt hecht aan een persoon, maar geen contact helpt echt wel :)

Ik zou haar gewoon zo graag van haar zelf redden, maar iemand die destructief handelt kun je meestal toch niet tegenhouden, ik heb het geprobeerd, maar dat was een hel, ze moet het zelf maar ondervinden ik laat het los en bescherm mezelf, ik heb nog nooit zo laag gezeten, en dat kan ik niet nog een keer doormaken
.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:11:22 #260
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_112148725
raar. heb net een date met me ex gehad. Heb het gevoel alsof ik net pas in fase 2 ben begonnen als ik dit zo lees. en dat na (+/- 5 jaar!)
pi_112155454
Goodmorning. Twijfel is gelukkig gezakt. Heeft paar dagen geduurd, maar ben beter af zo, dat weet ik. Kwam denk ik door het feit dat we vrijdag weer even samen ouders waren ipv ieder voor zich, triggerde dat ik dacht is dat niet beter. Maar dat is het niet. Verdien al die leugens niet. Moving on!
In life, every ending is a new beginning..
pi_112155640
Het is uit en in een paar dagen tijd heeft de ex al met een ander gezoend. Nu wil ze voor hem gaan. Slet.
pi_112156127
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:39 schreef Gladif het volgende:
Het is uit en in een paar dagen tijd heeft de ex al met een ander gezoend. Nu wil ze voor hem gaan. Slet.
Rebound...?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:53:17 #264
67670 Skv
Cynist.
pi_112156334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:39 schreef Gladif het volgende:
Het is uit en in een paar dagen tijd heeft de ex al met een ander gezoend. Nu wil ze voor hem gaan. Slet.
Rebound. :Y
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:54:09 #265
67670 Skv
Cynist.
pi_112156344
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef LifeonEarth het volgende:
raar. heb net een date met me ex gehad. Heb het gevoel alsof ik net pas in fase 2 ben begonnen als ik dit zo lees. en dat na (+/- 5 jaar!)
Serieus? Ik heb gisteren de hele middag bij mn ex gezeten. Filmpje gekeken, getafeltennist in het park, ijsje gehaald, hapje gegeten. Nergens last van eigenlijk..

Heb je je eigen leven wel weer wat opgepakt de afgelopen jaren? Heb je andere vrouwen in je leven gehad?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:54:28 #266
67670 Skv
Cynist.
pi_112156345
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 06:59 schreef LaLouchi het volgende:
Goodmorning. Twijfel is gelukkig gezakt. Heeft paar dagen geduurd, maar ben beter af zo, dat weet ik. Kwam denk ik door het feit dat we vrijdag weer even samen ouders waren ipv ieder voor zich, triggerde dat ik dacht is dat niet beter. Maar dat is het niet. Verdien al die leugens niet. Moving on!
Goed zo! ^O^
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112159323
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Rebound. :Y
Ze zou er wel voor willen gaan zegt ze. :r
pi_112159488
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Goed zo! ^O^
Thnx ;)

@Gladif. Ze weet nu niet beter als dat ze straaaalend verliefd is, de klap komt nog wel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112159755
Ik hoop het. Al hoewel er mij wordt geadviseerd om niet te gaan hopen.
pi_112160679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef Gladif het volgende:
Ik hoop het. Al hoewel er mij wordt geadviseerd om niet te gaan hopen.
Niet hopen idd. En je ex... Mijne spendeert momenteel elk vrij moment een paar straten hier vandaan met wat blijkbaar de liefde van haar leven is... Dat ze kort hiervoor nog maanden met mij door australie trok en dat we gingen samenwonen en aan kinderen dachten is ze ff vergeten :{ als ik voorbij zijn huis rij en haar auto zie staan is het gewoon zo absurd belachelijk dat ik soms moet grinniken, mensen zoals haar en jouw ex hebben op de lange run alleen zichzelf hiermee, no fucking way dat dit gezond of normaal gedrag is
.
pi_112161551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Niet hopen idd. En je ex... Mijne spendeert momenteel elk vrij moment een paar straten hier vandaan met wat blijkbaar de liefde van haar leven is... Dat ze kort hiervoor nog maanden met mij door australie trok en dat we gingen samenwonen en aan kinderen dachten is ze ff vergeten :{ als ik voorbij zijn huis rij en haar auto zie staan is het gewoon zo absurd belachelijk dat ik soms moet grinniken, mensen zoals haar en jouw ex hebben op de lange run alleen zichzelf hiermee, no fucking way dat dit gezond of normaal gedrag is
maar ja voor ons blijft dit wel erg moeilijk te verkroppen. ik begrijp het ook nog steeds niet al wordt het gevoel wel langzaamaan minder erg
ik begin weer een beetje te leven.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112161787
Alleen een huwelijk met twee partners dat sterk genoeg is om een scheiding aan te kunnen, is sterk genoeg om er een te vermijden.

C. Heilbrun

Ja ja..

voor nog meer onzin: http://www.citaten.net/zoeken/citaten-huwelijk.html?page=4
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112161942
@QEX, dat is het eerste citaat dat jij plaatst wat ik.klinkklare onzin vind. Dan zou het bij alle scheidingen nog goedkomen..
In life, every ending is a new beginning..
pi_112162141
Elke keer als ik hier wat terug lees valt het weer zo sterk op dat zoveel verhalen en gevoelens zo herkenbaar zijn..

moet wel zeggen dat hoewel dit topic zeer handig is, je er niet te zeer in moet blijven hangen, ik had op een gegeven moment dat ik hierdoor weer te veel eraan moest denken en dat moet je ook niet hebben. verschilt natuurlijk wel per persoon :)..

Verder kan ik het sinds een maand echt loslaten, heb tegen mijn ex gezegd wat ik gezegd wou hebben en toen ging er een knop om ofzo :)..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_112162619
Mwoah, dit topic helpt me erg met verwerken. Als ik me eenzaam voel, is er altijd wel iemand die snapt wat ik voel, en er is altijd wel iemand die me de kracht weet te geven om weer op te staan en verder te gaan. Verder ben ik vaak benieuwd naar de gevoelens, en belevnissen van de mensen hier :)
Kan nou niet echt zeggen dat ik me slechter voel of blijf hangen. In tegendeel zelfs :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112162849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef LaLouchi het volgende:
Mwoah, dit topic helpt me erg met verwerken. Als ik me eenzaam voel, is er altijd wel iemand die snapt wat ik voel, en er is altijd wel iemand die me de kracht weet te geven om weer op te staan en verder te gaan. Verder ben ik vaak benieuwd naar de gevoelens, en belevnissen van de mensen hier :)
Kan nou niet echt zeggen dat ik me slechter voel of blijf hangen. In tegendeel zelfs :)
klopt ook wel, dit topic heeft mij ook heel erg geholpen. Met relativeren enzo..
maar daarom zei ik al dat het per persoon wel kan verschillen, denk dat het ook wel komt omdat ik mijn ex eigenlijk nog wel terug zou willen(maar inmiddels betwijfel ik dat ook) en dat is toch anders als wanneer je ex meteen voor je heeft afgedaan.

Begin nu ook een nieuwe 'crush' te krijgen, eigenlijk ongewild maar dat is typisch, alleen ze is de ex van een goede vriend(hun waren een half jaartje bijelkaar) dus dat maakt het allemaal wat complexer :9
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_112163115
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef LaLouchi het volgende:
@QEX, dat is het eerste citaat dat jij plaatst wat ik.klinkklare onzin vind. Dan zou het bij alle scheidingen nog goedkomen..
Daarom heb ik het er ook bij gezet; voor NOG MEER ONZIN
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112163394
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Niet hopen idd. En je ex... Mijne spendeert momenteel elk vrij moment een paar straten hier vandaan met wat blijkbaar de liefde van haar leven is... Dat ze kort hiervoor nog maanden met mij door australie trok en dat we gingen samenwonen en aan kinderen dachten is ze ff vergeten :{ als ik voorbij zijn huis rij en haar auto zie staan is het gewoon zo absurd belachelijk dat ik soms moet grinniken, mensen zoals haar en jouw ex hebben op de lange run alleen zichzelf hiermee, no fucking way dat dit gezond of normaal gedrag is
Idd, zoiets vergelijkbaars heb ik ook. Mja ze zegt dat ze over me heen is. Betwijfel of ze de klap nog gaat krijgen überhaupt...
pi_112164006
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

klopt ook wel, dit topic heeft mij ook heel erg geholpen. Met relativeren enzo..
maar daarom zei ik al dat het per persoon wel kan verschillen, denk dat het ook wel komt omdat ik mijn ex eigenlijk nog wel terug zou willen(maar inmiddels betwijfel ik dat ook) en dat is toch anders als wanneer je ex meteen voor je heeft afgedaan.

Begin nu ook een nieuwe 'crush' te krijgen, eigenlijk ongewild maar dat is typisch, alleen ze is de ex van een goede vriend(hun waren een half jaartje bijelkaar) dus dat maakt het allemaal wat complexer :9
Ik twijfel ook telkens weer hoor . Hij heeft niet helemaal afgedaan. Therapie zou ik nog overwegen. :)

@QEX, I know ;)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112174881
Zo meteen even afspreken met ex. Spullen overhandigen. Ben benieuwd of ze nog steeds zo blij is om me te zien. En hoe het afloopt.

Ik weet ook niet wat ik moet verwachten maar heb ook geen gevoel meer of zo. Het zal wel redelijk formeel verlopen en wie weet gaan we nog ergens wat drinken maar het kan net zo goed een babbeltje zijn van vijf minuten.

Nu hopen dat ik na vanavond niet weer een stap terug getrapt wordt, hoewel ik me nu ook wel sterker voel en eigenlijk mezelf ook niet kut wil laten voelen.

Dus ik zie het wel.
pi_112187153
Mijn ex overweegt relatietherapie. Moet ik daar blij om zijn, of niet? Op mijn verzoek trouwens hoor, hij zei dat hij er over nadenkt -O- wat trouwens wel al veel meer is als een maand geleden. Ik denk er zelf ook.nog over na of ik dat wel wil...

Verder gaat alles goed :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112191016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Faazz het volgende:
Zo meteen even afspreken met ex. Spullen overhandigen. Ben benieuwd of ze nog steeds zo blij is om me te zien. En hoe het afloopt.

Ik weet ook niet wat ik moet verwachten maar heb ook geen gevoel meer of zo. Het zal wel redelijk formeel verlopen en wie weet gaan we nog ergens wat drinken maar het kan net zo goed een babbeltje zijn van vijf minuten.

Nu hopen dat ik na vanavond niet weer een stap terug getrapt wordt, hoewel ik me nu ook wel sterker voel en eigenlijk mezelf ook niet kut wil laten voelen.

Dus ik zie het wel.
Ik hoop dat het meevalt... Mijn ex wil ik nooit meer zien noch horen. Het is beter voor mijn mentaal welzijn dat ik de mooie herinneringen hou als ik haar voor me zie, en dat de persoonsverandering die ze nu ondergaat zich niet kan branden op mijn netvlies. Mijn situatie kan alleen beantwoord worden met 'wtf'... niet om mezelf een goed gevoel te geven, maar als haar familie ook al indicatie geeft dat er iets goed scheef zit bij haar momenteel, dan laat ik het hele plaatje liever voor wat het is... Dankzij haar heb ik wel geen zin meer in een relatie de komende 60 jaar, mss dat ik in het rusthuis of zo een leuke dame leer kennen, eerder zal het er niet van komen denk ik zo
.
pi_112192629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef WasMachinator het volgende:
moet wel zeggen dat hoewel dit topic zeer handig is, je er niet te zeer in moet blijven hangen, ik had op een gegeven moment dat ik hierdoor weer te veel eraan moest denken en dat moet je ook niet hebben. verschilt natuurlijk wel per persoon :)..
Ja dit had ik dus ook na een tijdje. Ene kant handig en andere kant zorgde het ervoor dat ik er wel meer in bleef hangen ook al postte ik niet zoveel (ik las wel altijd alles).

Kan me nog wat advies van MTA herinneren die ik nu in de praktijk ga brengen. Eindexamens voor ex zijn nu afgelopen en zat heel erg te twijfelen en ik was aan het neigen naar contact opnemen. Besloten om even terug te denken aan waar MTA op hamerde en ga nu in ieder geval tot na het weekend helemaal niets hiermee doen en het loslaten. Tot nu toe hebben dat soort impulsen toch geen positieve uitkomst gehad en heb geen zin om dadelijk voor een dichte deur te staan en weer een evt. klap te krijgen. Misschien na het weekend nog even verder kijken/nadenken maar voorlopig dus ff niets doen en dit weekend genieten van een weekendje weg met vrienden :). Wie weet is volgende week de behoefte alweer helemaal weg.
pi_112195396
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het meevalt... Mijn ex wil ik nooit meer zien noch horen. Het is beter voor mijn mentaal welzijn dat ik de mooie herinneringen hou als ik haar voor me zie, en dat de persoonsverandering die ze nu ondergaat zich niet kan branden op mijn netvlies. Mijn situatie kan alleen beantwoord worden met 'wtf'... niet om mezelf een goed gevoel te geven, maar als haar familie ook al indicatie geeft dat er iets goed scheef zit bij haar momenteel, dan laat ik het hele plaatje liever voor wat het is... Dankzij haar heb ik wel geen zin meer in een relatie de komende 60 jaar, mss dat ik in het rusthuis of zo een leuke dame leer kennen, eerder zal het er niet van komen denk ik zo
Ik denk ook dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie. Zelfs een rebound zou mij te veel van het goede zijn, maar ja.. je weet het niet. Het is eigenlijk de vraag of je, als je een nieuwe meid leert kennen waarmee het klikt, of je er op dat moment voor wilt gaan of dat je ex je nog parten speelt.

Maar dat is geen vraag die je moet stellen maar het moet je overkomen. En nu is het nog een kwestie van je ex uit je gevoel schrijven en wennen aan het leven zonder haar.

Ik ben net thuis en we hebben een chillsessie gehad van ruim vier uur waarbij zij telkens aangaf naar de trein te moeten want ze had zo veel te doen, maar eigenlijk de hele tijd gewoon bleef zitten en niet weg ging dus. We hebben het niet over de break gehad en al die dingen, gewoon heel gezellig.

Nu heb ik al mijn spullen terug en ga ik er verder geen moeite meer voor doen. Ik hoop nu wel eigenlijk dat ze zelf naar me toe komt, maar ik merkte ook in lichaamstaal een soort van twijfel en het kan zijn dat ze na deze ontmoeting zichzelf een bevestiging heeft gegeven dat het niet meer hoeft of wat dan ook.

Ik weet het zelf allemaal niet meer eigenlijk. Het belangrijkste dat telt is dat mijn gevoel me niet meer de baas is en dat ik eigenlijk dik tevreden ben over hoe het vanavond verlopen is. Of ik haar terug wil of ooit terug zal krijgen is geen vraag die ik me wil stellen. Het was prima hoe het verliep en we zien het wel.
pi_112195555
!@#$%^&*() Meer kan ik even niet kwijd :'(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112195766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef QEX het volgende:
!@#$%^&*() Meer kan ik even niet kwijd :'(
;(, iets gebeurd of gewoon ff klotebui?
pi_112195935
Beide. Zou het liefst gaan slapen en pas over een jaar wakker worden, ook al schiet ik er niets mee op.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112196109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef QEX het volgende:
!@#$%^&*() Meer kan ik even niet kwijd :'(
Jawel joh, drop je ei.
pi_112196763
is dan wel een dino ei. Maar kan gewoon even niet. Wens iedereen hier het beste, ik ben even weer een tijdje weg.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112197854
Koppie erbij houden he :) laat het je niet gek maken.

Edit: hoe moeilijk dat ook is soms
pi_112201005
Ik vind het zo jammer dat de tijd die we hadden een "ja.. ach..." is geworden. :{
pi_112203200
Ex zegt dat ik het lieve, het vriendrlijke, het meewerkende in hem heb weggevaagd. Dat ik de pijn nooit meer weg kan nemen. En niet ongedaan kan maken wat er gebeurd is. Toch overweegd hij therapie, dus hij denkt wel mee. Ik denk dat hij gekwetst is. Maar de liefde is er nog. Zou therapie dan helpen? Of is dit bij voorbaat al een verloren zaak.. Hij is nl in wezen niet veranderd, al vind hij zelf van wel, hij maakt zich nog steeds zorgen om me, wil weten wat ik voel etc als je.zo hard bent geworden, doe je dat toch niey?

Is dit wishful thinking, of heb ik een punt? Een maand geleden wilde hij niet met me praten, alleen maar verwijten enz en nu word er gepraat. Vooruitgang?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112203302
Probeer het. Dan heb je uitsluitsel. Als er een kans is dat het weer goed kan komen dmv therapie moet je dat aangrijpen, voor je dochtertje. Ik zou er nu maar niet over oordelen. Je komt er alleen achter als je daadwerkelijk met hem in therapie gaat.
pi_112203347
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:24 schreef Charcot het volgende:
Probeer het. Dan heb je uitsluitsel. Als er een kans is dat het weer goed kan komen dmv therapie moet je dat aangrijpen, voor je dochtertje. Ik zou er nu maar niet over oordelen. Je komt er alleen achter als je daadwerkelijk met hem in therapie gaat.
Ja van mijn kant uit zou ik het willen, idd voor mijn dochtertje. Hij is er echter nog niet over uit, hij denkt erover na. Wat ik al een hele stap vind want eerst was het resoluut nee. Het argument dochter heb ik al aangevoerd, maar hij vind dat chantage, dus daar heb ik het niet meer over. Ik heb gezegd als de kans heel klein is dat het weer werkt, zou je die kleine kans dan niet willen pakken? Toen zei hij ja. Dus ik hoop dan maar dat hij met mij in therapie wil. Dan kan ik later tenminste zeggen tegen mijn dochter dat we er echt alles aan hebben gedaan.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:30:33 #295
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112204414
Herkenbaar, LaLouchi, maar daar heeft hij tijd en afstand voor nodig op het moment. Ik liep tegen nagenoeg hetzelfde aan als man en verbrak de relatie omdat ik op dat moment gek werd van mezelf, laat staan de ander met al haar goede bedoelingen.

Ik zweer erg bij dingen op papier op een rijtje zetten, maar eigenlijk moet hij dat van een vriend horen of van een ouder gok ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112204699
Mja, het nare is tijd en afstand lukt maar tot op zekere hoogte ivm onze dochter. We moeten wel in gesprek blijven, elkar af en toe zien. Het is wel as sunds een maand dat we het weer over de relatie hebben, en pas sinds een week dt hij zich weer enigzins uit. Daarom hoop ik dat die therapie ons iig helpt elkaar te begrijpen. De liefde staat nog, dat zegt hij ook, maar hij blijft er maar op hameren dat dat niet genoeg is, en ik ben het daar niet mee eens. Door therapie kunnen we beide ons gedrag veranderen, en verder.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:56:34 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112204943
Ik denk, zonder dat ik het hele verhaal ken, dat hij vast liep en zich destructief naar buiten vocht om lucht te krijgen... Been there done that, nu wel beetje spijt in a way dat we wellicht wel therapie hadden moeten nemen, los van elkaar en samen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112204971
Die nieuwe persoon waar m'n ex dus nu mee bezig is, is een collega van de zelfde marketingafdeling op kantoor. Erger kan het niet.
pi_112205797
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk, zonder dat ik het hele verhaal ken, dat hij vast liep en zich destructief naar buiten vocht om lucht te krijgen... Been there done that, nu wel beetje spijt in a way dat we wellicht wel therapie hadden moeten nemen, los van elkaar en samen...
Ja dat denk ik dus ook. Neig ik alleen maar meer naar therapie, dan weten we het tenminste zeker, verder of niet. Nu blijven we maar rondjes draaien. Ik hoop dat hij dat zelf ook inziet. Al is het maar om de scheiding in goede banen te leiden.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:38:35 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112205957
Let wel: forceren is breken. Ik schudde hard nee toen mijn ex aandrong op therapie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112216923
hmm, krijg net een wats appje van mijn ex, ze feliciteer mij heel schijnheilig met mijn verjaardag.
begrijp ze nou echt niet dat ik niet meer met haar te maken wel hebben hoe moeilijk ik dat ook vindt.

ben direct weer van mijn even down, heb der dan ook meteen geblokkeerd.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')