abonnement Unibet Coolblue
pi_112758347
Dus je installeert ze op je computer, je logt in met je account en dan worden ze automatisch op je account bijgeschreven ofzo, of hoe werkt dat?
pi_112758430
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef dolf1010 het volgende:
Dus je installeert ze op je computer, je logt in met je account en dan worden ze automatisch op je account bijgeschreven ofzo, of hoe werkt dat?
Je kan ze via je account zo vaak downloaden als je wilt. Je battlenetaccount geeft namelijk aan dat je die expansions bezit en dus mag je ze gewoon downloaden. Je kan er toch niets mee als je geen battlenetaccount hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112758568
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:

Nee, dat kan niet want je hebt een nummer nodig
Je mag het vrij verspreiden :') Je moet toch betalen als je een account wil en je die nog niet had via een koop ven een cd-rom bv.
pi_112758606
Ok! Ik heb nu dus zo'n battlenet account voor de level 20 trial, ik heb hier ook zo'n 60 day pre-paid kaart liggen, als ik die nu invoer word mijn account dan veranderd van trial naar gwn betaald premium ofzo?
Want nu staat er bij mijn account nog dat het een trial account is.
pi_112758754
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef dolf1010 het volgende:
Dus je installeert ze op je computer, je logt in met je account en dan worden ze automatisch op je account bijgeschreven ofzo, of hoe werkt dat?
In principe kan je bij battle net elk spel van blizzard bezitten en dan onbeperkt op elke computer waar ook ter wereld spelen. Elk spel waar je je voor geregistreed hebt bij hun (eender hoe je aan een key komt) kan je overal waar je maar verbinding met hun kan krijgen dat spel downloaden als je het wil spelen.
pi_112758807
Nee. De trail eerst opwaarderen naar een volledige versie (level 60 als minimum) dan de 60 dagen kaart erbij.
pi_112758965
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nee. De trail eerst opwaarderen naar een volledige versie (level 60 als minimum) dan de 60 dagen kaart erbij.
Dit snap ik niet helemaal, hoe upgrade je dit naar een volledige versie dan en wat kost dat? Of is dat gwn de code van de originele WoW invoeren?

Sorry voor mijn noobiness :D
pi_112759154
De orginele wow is de level 60 versie. Dat is al een voldoende voor je 60 dagen kaart.
pi_112759336
Ah zo ik snap het, originele wow had ik al een tijdje op CD dus die code ga ik zo invoeren en dan moet ik nog maar even naar de goedkoopste uitbreidingen zoeken.

Heel erg bedankt Isabeau en Guus Muisarm voor de hulp! _O_ ^O^
pi_112759499
Als je je battle net account hebt met je wow erbij kan je in de blizzard store je expansions goedkoop regelen denk ik. Zeker de eerste 2 erna. Gewoon download terwijl je speelt.
pi_112759866
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
Als je je battle net account hebt met je wow erbij kan je in de blizzard store je expansions goedkoop regelen denk ik. Zeker de eerste 2 erna. Gewoon download terwijl je speelt.
Blizzard is, onlogisch genoeg, niet de goedkoopste 8)7
Wel het makkelijkst waarschijnlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112759974
Hij kost me al 6 eieren. Terwijl ik hier wat rondkijk vergeet ik m'n eieren die koken en ik dacht al van wat hoor ik toch beneden? Elke keer een soort van krak/plop.

Kutzooi.

Fucking drooggekookt en een immitatie van popcorn.
pi_112760076
Hahahahaha sorry man! _O-
pi_112760697
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hij kost me al 6 eieren. Terwijl ik hier wat rondkijk vergeet ik m'n eieren die koken en ik dacht al van wat hoor ik toch beneden? Elke keer een soort van krak/plop.

Kutzooi.

Fucking drooggekookt en een immitatie van popcorn.
Dan heb je die eieren al héél lang opstaan _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112762308
Hmmja, ze stonden al lang op voordat ik hier ging kijken. Waren bedoeld voor de week voor op brood naar werk. Dan doe ik ze 20 minuten. Was al op 15 ofzo toen ik dacht ff boven te gaan zitten.

Normaal doe ik ze maar heel even. Ik vind de zachte dooier lekkerrrrrrr

Goddamn. Morgen de pan maar eens inspecten.
pi_112762856
Ik heb ooit een pan weg moeten gooien omdat ik iets totaal was vergeten. Gitzwart en niet meer schoon te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112763743
*zucht* mijn oude pc'tje trekt WoW niet helemaal op een 24 inch full hd 1920 x 1080 resolutie.
tijd voor een betere videokaart
pi_112775373
Chill



op mn 39 rogue ;(
pi_112777487
Da's niks :7 Ik heb een keer dagenlang in de queue gestaan terwijl de average waittime een paar minuten was 8-)

Maar dan neem ik maar aan dat de queue stuk is, anders is het bullshit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112778200
kwam net deze gast tegen lol

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Buchsti/advanced

kijk vooral ook even zijn HK's en mounts
pi_112779483
Wtf, hoe dan. Ook 110 pets :')
pi_112779646
Ik snap alleen niet hoe ik hem tegen kon komen terwijl zijn XP gelocked is. Misschien dat hij met iemand anders in een group zat ofzo
pi_112779692
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef TwyLight het volgende:
kwam net deze gast tegen lol

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Buchsti/advanced

kijk vooral ook even zijn HK's en mounts
En hoe is zoiets mogelijk, bijv een archeology item van 525 skill vinden terwijl hij nog geen 400 in skill heeft??? Vals speler lijkt me zo
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112779703
Hij heeft ook die talbuk mounts :')
pi_112779737
hahahah, 136K honorable kills _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')