Je kan ze via je account zo vaak downloaden als je wilt. Je battlenetaccount geeft namelijk aan dat je die expansions bezit en dus mag je ze gewoon downloaden. Je kan er toch niets mee als je geen battlenetaccount hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef dolf1010 het volgende:
Dus je installeert ze op je computer, je logt in met je account en dan worden ze automatisch op je account bijgeschreven ofzo, of hoe werkt dat?
Je mag het vrij verspreidenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat kan niet want je hebt een nummer nodig
In principe kan je bij battle net elk spel van blizzard bezitten en dan onbeperkt op elke computer waar ook ter wereld spelen. Elk spel waar je je voor geregistreed hebt bij hun (eender hoe je aan een key komt) kan je overal waar je maar verbinding met hun kan krijgen dat spel downloaden als je het wil spelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef dolf1010 het volgende:
Dus je installeert ze op je computer, je logt in met je account en dan worden ze automatisch op je account bijgeschreven ofzo, of hoe werkt dat?
Dit snap ik niet helemaal, hoe upgrade je dit naar een volledige versie dan en wat kost dat? Of is dat gwn de code van de originele WoW invoeren?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nee. De trail eerst opwaarderen naar een volledige versie (level 60 als minimum) dan de 60 dagen kaart erbij.
Blizzard is, onlogisch genoeg, niet de goedkoopstequote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
Als je je battle net account hebt met je wow erbij kan je in de blizzard store je expansions goedkoop regelen denk ik. Zeker de eerste 2 erna. Gewoon download terwijl je speelt.
Dan heb je die eieren al héél lang opstaanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hij kost me al 6 eieren. Terwijl ik hier wat rondkijk vergeet ik m'n eieren die koken en ik dacht al van wat hoor ik toch beneden? Elke keer een soort van krak/plop.
Kutzooi.
Fucking drooggekookt en een immitatie van popcorn.
En hoe is zoiets mogelijk, bijv een archeology item van 525 skill vinden terwijl hij nog geen 400 in skill heeft??? Vals speler lijkt me zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef TwyLight het volgende:
kwam net deze gast tegen lol
http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Buchsti/advanced
kijk vooral ook even zijn HK's en mounts
Dat kan prima hoor op low levelquote:
Hoe kan hij een zwaard vinden wat een archeology skill van 525 nodig heeft terwijl hij dat bij lange na niet heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor op low levelIk was daar op een level 50 mee bezig.
En misschien levelt hij enkel en alleen in de battlegrounds en zet voor de rest (dungeons) xp weer uit.
Lijkt me sterk, je krijgt per bg die je wint zowat een heel level. Hij gaat echt niet elke keer weer BiS twinkgear verzamelen. zal wel grouped geweest zijn ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor op low levelIk was daar op een level 50 mee bezig.
En misschien levelt hij enkel en alleen in de battlegrounds en zet voor de rest (dungeons) xp weer uit.
Hij heeft ook die Fossilized Raptorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe kan hij een zwaard vinden wat een archeology skill van 525 nodig heeft terwijl hij dat bij lange na niet heeft?
Hoe??quote:
Ik heb geen flauw idee, lijkt mij domweg niet mogelijkquote:
We gaan een beetje gelijk opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:30 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, wat ook raar was. Mijn rogue is 39. En de BG brackets zijn:
35-39, 40-44, 45-49 etc etc
HOE kan ik dan een warrior van level 44 tegen komen als ik 39 ben
nvm ik ben 40armory nog niet geupdate
Welk zwaard?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe kan hij een zwaard vinden wat een archeology skill van 525 nodig heeft terwijl hij dat bij lange na niet heeft?
hij bedoeld dat lvl 85 troll zwaard, zin'rokh ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Welk zwaard?
Ben er net achter gekomen dat je die mount sowieso kan vinden ook op low lvl archeology
Maar waar ziet hij dat die warrior dat zwaard heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat lvl 85 troll zwaard, zin'rokh ofzo.
als goed is kan je die krijgen vanaf 450 archeo iig
Zwaard is accountbound toch? Wat gebeurt er als je je zwaard van je lvl 85 main naar een lvl 40 alt stuurt? Kijk eens of je dat kan doen en of het dan in die lijst komt te staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:22 schreef TwyLight het volgende:
Maar waar ziet hij dat die warrior dat zwaard heeft?
Als je pas level 4 bent is daar geen haast bijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef dolf1010 het volgende:
zo, net level 4 geworden![]()
moet helaas nog steeds WotLK en cataclysm kopen
Ik had dan wel geen zwaard, maar ik heb gisteren Tyrande's Doll naar een lowlevel gestuurd en uit de mail gehaald. Is niet in de lijst met 'recent activity' verschenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Zwaard is accountbound toch? Wat gebeurt er als je je zwaard van je lvl 85 main naar een lvl 40 alt stuurt? Kijk eens of je dat kan doen en of het dan in die lijst komt te staan.
Ligt ook beetje aan welke class je speeltquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:08 schreef dolf1010 het volgende:
Zijn er nog aan te raden professions of maakt dat niet zo veel uit?
Dan zou je bijv. skinning en leatherworking kunnen nemen ,zodat je je eigen gear kan makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben begonnen met een night elf druid
je moet niks idd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Dat geouwehoer altijd met "welke professions moet ik nemen[ afbeelding ]". Dat is echt helemaal niet belangrijk tijdens het levelen, en kost je alleen maar veel tijd.
Zorg eerst maar eens dat je level 85 wordt en dan als je je verveelt kan je aan de professions beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |