quote:
Pearl Jamquote:Luisteraars van 3FM hebben het album 'Ten' van de Amerikaanse grungeband Pearl Jam wederom verkozen tot beste album aller tijden. Het meesterwerk uit 1991 stond ook in de jaren 2005 en 2011 op de eerste plaats in de Hemelse Honderd.
Eens, maar dat is waarschijnlijk te ruig voor de gemiddelde muziekluisteraarquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
PJ![]()
Al had ik liever het Black album van Metallica bovenaan gezien
Dit. Blijft een meesterwerk.(alleen die lijst niet...)quote:
Dit zegt inderdaad genoeg. Fanatieke liefhebbers van 3fm hebben meestal een belabberde maar vooral beperkte smaak.quote:
Staan sowieso teveel Nederlands(talig)e artiesten in om niet argwanend te worden. Novastar, Anouk, Racoon, Ilse de Langequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
hebben die al een albumen dan bij de beste 100
allertijden
Ach, plaatjes zijn maar plaatjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:11 schreef starla het volgende:
[..]
Staan sowieso teveel Nederlands(talig)e artiesten in om niet argwanend te worden. Novastar, Anouk, Racoon, Ilse de Lange![]()
En dan nog die kut met die onderkaak, Selah Sue. En niet alleen dat, maar wat voor een albums ook. Blof met Umoja, serieus!? Umoja?!
![]()
PS is vele malen beter dan Ten
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, plaatjes zijn maar plaatjes.![]()
Ze zijn live oneindig veel beter dan op CD. Veel CD's van PJ zijn veredelde demo's.quote:
De hele discussie gaat toch niet om of ze live beter dan zijn dan op CD? En ja, ze hebben strakke live-performances neergezet, maar nee, ze zijn live niet altijd beter:quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn live oneindig veel beter dan op CD. Veel CD's van PJ zijn veredelde demo's.
True.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef Roolio het volgende:
Na 20 jaar mag je er wel een paar slechte uitvoeringen tussen hebben zitten natuurlijk.
Is bij Radiohead toch ook zo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef MPC60 het volgende:
Ik zal wel half alternatief FOK! over mij heen krijgen maar ik vind het geen terechte nummer 1. Ok Computer is zoveel genialer dan dat gebler van Pearl Jam. Pearl Jam is dan wel weer typisch zon band waar of helemaal weg van bent of het 3x niks vindt.
Ja klopt maar als je de twee albums naast elkaar legt dan vind ik Ten echt stukken minder dan Ok Computer.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja klopt maar als je de twee albums naast elkaar legt dan vind ik Ten echt stukken minder dan Ok Computer.
de verkoopcijfers wijzen echter op het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, maar dat is waarschijnlijk te ruig voor de gemiddelde muziekluisteraar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |