abonnement Unibet Coolblue
pi_110169472


Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships






Bekijk deze YouTube-video


Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110169496
Spelen mensen dit nog? :o
pi_110169500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:04 schreef kilozout het volgende:
Spelen mensen dit nog? :o
Waarom niet?
pi_110169579
Nog wel ja.

Het is dat ik nog niks anders leuks heb gevonden dat ik nog in deze game zit. Ik erger me echter dagelijks aan het feit dat er nog maar weinig mensen inloggen en hierdoor de game behoorlijk dood is.

Jammer, de game is opzich prima maar 80% van de enthousiastelingen welke vorig jaar december begon aan dit spel is alweer afgehaakt. Ik heb afgelopen weekend stiekum ook weer ingelogd in lotro waar direct al weer meer levendigheid op de server was dan in swtor
  woensdag 11 april 2012 @ 08:18:45 #5
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110169612
die MMORPG zijn beetje ook beetje van het caliber geworden "Same Shit Different Asshole" XP grinden door telkens stukje nieuwe wereld en daarna gear grinden of grote baas en daarna nog grotere baas.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_110169618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:14 schreef Roellie80 het volgende:
Nog wel ja.

Het is dat ik nog niks anders leuks heb gevonden dat ik nog in deze game zit. Ik erger me echter dagelijks aan het feit dat er nog maar weinig mensen inloggen en hierdoor de game behoorlijk dood is.

Jammer, de game is opzich prima maar 80% van de enthousiastelingen welke vorig jaar december begon aan dit spel is alweer afgehaakt. Ik heb afgelopen weekend stiekum ook weer ingelogd in lotro waar direct al weer meer levendigheid op de server was dan in swtor
Ik ken het gevoel, ik lijk Swtor nu meer te spelen ter overbrugging naar Guild Wars 2 dan gewoon de game te spelen omdat het nog net zo leuk is als de paar maanden net na de release. Jammer want met een volle server en een leuke guild is het een prima spel.
  woensdag 11 april 2012 @ 08:20:06 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_110169629
Ik zit er aan te denken om er mee te kappen , heb de laatste maand hooguit 2 uurtjes gespeeld. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_110169652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef trigt013 het volgende:
die MMORPG zijn beetje ook beetje van het caliber geworden "Same Shit Different Asshole" XP grinden door telkens stukje nieuwe wereld en daarna gear grinden of grote baas en daarna nog grotere baas.
Ik denk dat het ook komt omdat bij de release van een nieuwe mmorpg veel mensen het vergelijken met een game als WoW. Als de game bij release niet minstens zo goed in elkaar zit als WoW dan haken al veel mensen af. Jammer want WoW is na jaren doorontwikkelen pas op het nivo gekomen die de game nu heeft, en bij release zat WoW ook nog niet zo heel goed in elkaarr.
pi_110169792
Ben benieuwd of de release van 1.2 weer een hoop oude spelers terug haalt, veel mensen die in het begin zijn afgehaakt die wel de game in de gaten zijn blijven houden.
Heb zelf ook niet veel ingelogd afgelopen maand, maar dat lag vooral aan Mass Effect 3 (en hetzelfde gold voor de rest van mijn Guild).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110169832
Gisterenavond EV nightmare. We gingen voor de infernal titel.. ging allemaal super en soepel tot we bij Soa kwamen. Bug na bug na bug. Wat een drama. Hopelijk maakt 1.2 daar nu definitief een einde aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 09:06:04 #11
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110170261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook komt omdat bij de release van een nieuwe mmorpg veel mensen het vergelijken met een game als WoW. Als de game bij release niet minstens zo goed in elkaar zit als WoW dan haken al veel mensen af. Jammer want WoW is na jaren doorontwikkelen pas op het nivo gekomen die de game nu heeft, en bij release zat WoW ook nog niet zo heel goed in elkaarr.
mwa daar gaat het niet echt om, maar meer de die-hards die binnen 15 a 20 uur naar het eindlevel spelen en daarna alleen nog maar willen grinden voor eind gear. en als de ontwerper daarin niet teveel wilt faciliteren rent men huilend weg.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_110170925


:')
pi_110170952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:06 schreef trigt013 het volgende:
mwa daar gaat het niet echt om, maar meer de die-hards die binnen 15 a 20 uur naar het eindlevel spelen en daarna alleen nog maar willen grinden voor eind gear. en als de ontwerper daarin niet teveel wilt faciliteren rent men huilend weg.
Ik ben zo'n die-hard.
In 2 weken na de lvl50 gestampt. Log bijna dagelijks in op dat character. Speel eigenlijk geen alts. Zit al ergens op de 2 weken playtime met m'n character.

Ik wil natuurlijk graag de ultime gear (bijna full rakata) maar verder speel ik zo'n spel omdat ik graag samen met andere content wil doen. challenges halen. flashpoints undermannen enz.
Hier kan ik me best een jaartje mee vermaken. Zo heeft swtor ook genoeg content om dagelijks een paar uurtjes met wat vrienden aan te kloten.

Maar helaas. die "vrienden" laten het afweten. En wanneer dat begint dan vallen er steeds meer mensen af. Ik ben een die-hard en zit op zaterdag en zondagmiddag me gewoon te vervelen op de fleet. Geen hond online. Dus zelfs ik heb maar uitgelogd. had graag een flashpoint gespeeld. ANY flashpoint. Ik krijg er niks meer voor. Heb al 999 tionese crystals dus dat kan me gestolen worden. Als er maar wat te teamplayen is.

Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdagavond 0:30 tot 01:30 gezocht na een healer maar helaas.
Zondag was dit niet anders. Niemand te bekennen. Zo ben ik maar weer ingelogd in Lotro waar je zelfs om 03:30 nog binnen no-time een 6-man kan puggen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 09:49:30 ]
pi_110171834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben zo'n die-hard.
In 2 weken na de lvl50 gestampt. Log bijna dagelijks in op dat character. Speel eigenlijk geen alts. Zit al ergens op de 2 weken playtime met m'n character.

Ik wil natuurlijk graag de ultime gear (bijna full rakata) maar verder speel ik zo'n spel omdat ik graag samen met andere content wil doen. challenges halen. flashpoints undermannen enz.
Hier kan ik me best een jaartje mee vermaken. Zo heeft swtor ook genoeg content om dagelijks een paar uurtjes met wat vrienden aan te kloten.

Maar helaas. die "vrienden" laten het afweten. En wanneer dat begint dan vallen er steeds meer mensen af. Ik ben een die-hard en zit op zaterdag en zondagmiddag me gewoon te vervelen op de fleet. Geen hond online. Dus zelfs ik heb maar uitgelogd. had graag een flashpoint gespeeld. ANY flashpoint. Ik krijg er niks meer voor. Heb al 999 tionese crystals dus dat kan me gestolen worden. Als er maar wat te teamplayen is.

Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdagavond 0:30 tot 01:30 gezocht na een healer maar helaas.
Zondag was dit niet anders. Niemand te bekennen. Zo ben ik maar weer ingelogd in Lotro waar je zelfs om 03:30 nog binnen no-time een 6-man kan puggen
Ik heb dit met pvp, het liefste log ik in en kan ik meteen beginnen met een WZ, en aangezien de WZ's op dit moment voor geen meter vol raken of een wachttijd hebben die veel te lang is begin ik ook steeds vaker snel uit te loggen.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:12:21 #15
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110171860
misschien is pay-to-play wel dood Roellie, en bij Wow blijven soms mensen gewoon plakken omdat ze er gewoon zoveel tijd in hebben zitten. Ik vind het ook soms zonde van mijn toons in wow die ooit in hoogste TIER liepen met proto-drakes , maarja leven gaat door.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:13:16 #16
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110171884
als ze swtor gewoon hadden uitgeven om deze tijd met 1.2 had je gewoon een viable mmo gehad
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:14:12 #17
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110171915
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:13 schreef leeell het volgende:
als ze swtor gewoon hadden uitgeven om deze tijd met 1.2 had je gewoon een viable mmo gehad
dan hadden ze de kerstrush gemist, investeerders hijgen ook in hun nek.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:15:06 #18
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110171943
Ik heb de beta gespeeld maar kan het geld elke maand niet opbrengen, al helemaal niet als ik gratis Aion en Lotro kan spelen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_110172128
Ik heb Lotro 2 jaar gespeeld (zelfs een life-time sub gekocht destijds) maar kan het echt niet opbrengen om dat verder te spelen... teveel geforceerde group-content.
SWTOR past helemaal bij mijn speelstijl en zie me dit ook nog wel lang doorspelen. Die maandelijkse kosten zijn het issue niet, ben wekelijks al meer geld kwijt aan de lunch op m'n werk :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110172223
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.

Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk :)
  woensdag 11 april 2012 @ 10:27:28 #21
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110172316
dat lotro he, is dat een beetje te spelen zonder geld te investeren?

je moest toch betalen voor content (quest packs ofzo) en instances of wat dan ook.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_110172340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.

Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk :)
Hoewel ik zelf niet speel, zou ik gezien het succes van de films wel een veel grotere spelersgroep verwachten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110172346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.

Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk :)
Puggen en WoW is inderdaad niet iets wat altijd even goed ging (in ieder geval op mijn server) ;)
pi_110172377
Het probleem is dat veel mensen janken als ze niet met hun vaste groepje iets kunnen doen in de game, ze leunen te veel op een handvol andere spelers en niet iedereen heeft altijd tijd om te gamen.

Dus als anderen van hun kleine clubje niet online zijn, loggen ze uit in plaats van gewoonweg met anderen een flashpoint te doen of wat dan ook. Natuurlijk kan je wel eens een eikel tegen komen waar je niets aan hebt, maar dat heb ik eigenlijk vrij weinig gehad.

Scheelt ook wel dat RP servers meestal best wel sociaal zijn.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110172385
Dat lotro is heel aardig te doen. Je gaat automatisch wel geld uitgeven maar dat zijn microtransacties waarbij je veel krijgt voor je geld ( als je de juiste dingen op het juiste moment koopt)

Maar. Nu je swtor gezien en gespeeld gaat lotro je misschien zwaar tegenvallen omdat je toch wel een paar jaar terug in de tijd gaat vooral mbt de combat mechanics. Verder is de overall gameplay is prima :)
  woensdag 11 april 2012 @ 10:31:16 #26
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110172418
ik vond lotro zo houterig spelen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:50:10 #27
189961 ex
aperture science
pi_110177213
Ik ben nu level 29, en ervaar de "leegte" niet echt hoor. Ik heb afgelopen weekend 4 levels gehaald, en heb 2 flashpoints gedaan en 10 wz's. Op alles zo'n max 10 minuten moeten wachten (war zones max 5) en kon binnen een x aantal minuten gewoon spelen en knallen.. Ook erg leuk samen gespeelt met wat mensen.

Ik hoop voor jullie dat 1.2 wat mensen terug brengt maar tot nu toe bevalt het spel nog steeds prima ^O^ en ik hoop binnen nu en 3 weken tegen de 50 aan te fietsen.
The cake is a lie!
pi_110177730
Zolang je alleen leveled als je uitgerust bent (met een groen XP balkje) gaat het best snel.

Op die manier heb ik vorige week zondag level 50 gehaald iets voor 12 in de avond terwijl ik in de ochten nog level 47 was (bijna 48) Ik moet zeggen dat als je zo dichtbij bent dan wil je ook gewoon doorgaan, normaal speel ik niet zoveel op een dag.

Werkt ook goed om meerdere personages te hebben zodat je er altijd een goed uitgerust hebt om desnoods meerdere levels te halen in een keer.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:02:14 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110177790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Rhalius het volgende:
Zolang je alleen leveled als je uitgerust bent (met een groen XP balkje) gaat het best snel.
Dat is helemaal niet nodig. Zonder gaat het ook snel zat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 11 april 2012 @ 13:11:21 #30
189961 ex
aperture science
pi_110178159
Inderdaad, rested is leuk maar de echte XP bommen komen van quests inleveren.. En dat maakt dan weer niet uit of je dit rested/niet rested doet.

Ik denk dat ik zo'n 30% bij elkaar krijg van het doodmeppen van dingen, en 70% van het inleveren van opdrachten. Zeker als je alle bonus tussen opdrachten (kill mannetje x 10x) gaat het hard.

Ik speel in batches van 3 uur (langer vind ik altijd suf met levelen) en haal dan zo'n 2 levels in die 3 uur.
Ik heb alleen zaterdag & zondag ochtend gespeelt en daarin dus 4 levels gehaald.

Ik wil gaan proberen om binnen een week vanaf nu level 40 te halen, dus ben benieuwd :).
The cake is a lie!
pi_110182735
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  woensdag 11 april 2012 @ 15:10:05 #32
194233 Friday12
Originele kloon
pi_110183181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef S1gnum het volgende:
[ afbeelding ]

:')
leuk he SoA :)
pi_110184469
ik merk ook weinig van die leegte, server is niet superdruk of zo, maar ik vind makkelijk party's voor de heroics en flashpoints tot op heden en ook PvP zit ik in no-time in.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110185920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Rhalius het volgende:
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Ik speel hetzelfde, maar merk bar weingi van die rested xp... vorige week zaterdag m'n Jedi Knight van begin lvl 29 naar eind lvl 32 doorgetrokken in 3 uur tijd en ik had nog steeds rested xp over.
Simpelweg alle quests / sidequests / bonusquests oppakken is voldoende. Zit nog steeds 1 of 2 levels boven het recommended level van elke quest die ik oppak.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 april 2012 @ 16:08:46 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110186025
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Rhalius het volgende:
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Dat is natuurlijk onzin. Die tijd die je spendeert wachten tot je weer genoeg rested hebt had je ook door kunnen spelen. Het netto resultaat is min of meer hetzelfde. Die rested xp is alleen bedoeld om het makkelijker te maken voor mensen die niet zo veel spelen, zo raken ze niet te veel achter op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110195309
Ik heb 6 personages, er is dus voor mij altijd wel een personage die uitgerust is.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  donderdag 12 april 2012 @ 00:48:09 #37
126783 pjats
The Pjatser
pi_110217732
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is :)
pi_110217839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Questular het volgende:
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is :)
Ja :)

Ga vanavond toch even op Calypho om te kijken of ik met mijn 50 tank wat van de nieuwe PvE kan doen :) Spoedig weer terug natuurlijk op LoL, maar EA geeft me speeltijd, dan mag ik ook wel een stukje tikken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110217975
Dus hoe laat is die update beschikbaar?
pi_110217992
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus hoe laat is die update beschikbaar?
Morgenmiddag 16.00 :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 12 april 2012 @ 09:33:38 #42
189961 ex
aperture science
pi_110218809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Questular het volgende:
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is :)
Voor mijn gevoel is de server/het spel net zo actief als WoW, en ik speel dus vanaf dag 1 op LoL. Denk dat het je wel bevalt.

Gister maar een half level'tje gehaald kon me er niet toe zetten om door te levelen.. Op een of andere manier werkt dat voor mij gewoon niet door de weeks na 50/60 uur werk :P.
The cake is a lie!
  donderdag 12 april 2012 @ 10:26:59 #43
126783 pjats
The Pjatser
pi_110220286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Morgenmiddag 16.00 :P
15:00 toch? 3PM CEST namelijk en dat is onze tijdzone.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:45:45 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110225327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Morgenmiddag 16.00 :P
}:|.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110226056
Volgens swtor forum is ie al lang beschikbaar
  donderdag 12 april 2012 @ 13:06:00 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110226125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef DaFan het volgende:
Volgens swtor forum is ie al lang beschikbaar
Morthill is gewoon een beetje stout.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110226526
En wie moet er deze middag en avond nou weer een zware toets marketing leren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110227330
Zware toets + marketing in 1 zin :? dat klinkt gek :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Morthill is gewoon een beetje stout.
Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 12 april 2012 @ 13:34:11 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110227430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Morthill het volgende:

Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
Zeer waarschijnlijk ja. Ik verwacht ook een paar queues op de drukke servers.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110228782
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk ja. Ik verwacht ook een paar queues op de drukke servers.
queues *O* dat betekent gezelligheid
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 12 april 2012 @ 14:26:40 #51
126783 pjats
The Pjatser
pi_110229683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Morthill het volgende:
Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
Ze zijn al up, dus eerder dan gepland :P

http://www.swtor.com/patchnotes
pi_110239188
Grrr, gister was ik dus een van de weinige die de lul was met inloggen. Was kennelijk een klein window waarin als je inlogde het problemen opleverde. Nu ben ik dus main assets 1 aan het downloaden voor 11 gb. Zucht.

Edit: niet alleen 11gb maar het hele spel. Bah.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=400099

[ Bericht 32% gewijzigd door Sjiznit op 12-04-2012 18:12:56 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_110239403
raaah. Scoorde 4 seconden voor tijd de 2-2 bij Huttbal, uiteraard was de tegenstander daarop voorbereid, 3 man klaar en inderdaad, in de laatste seconde spawnt de bal :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110243042
Wie mag ik een whisper sturen voor een invite in No Win Scenario ? :)
pi_110245341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef NeonPanda het volgende:
Wie mag ik een whisper sturen voor een invite in No Win Scenario ? :)
Meld je even aan op de website nowinscenario.co.uk als ik me niet vergis, dan kun je daarna invite krijgen :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110255066
Ja eerst gewoon applyen. 'Wij' (FOK!kers) zijn ook maar te gast :)
  donderdag 12 april 2012 @ 22:47:44 #57
126783 pjats
The Pjatser
pi_110255623
Ehm, had iemand het over een gratis maandje? *O* (moet je wel een level 50 hebben)
quote:
As a thanks for being one of our most valued players, all active subscriber accounts with a Level 50 character as of April 12, 2012, 12:00 PM CDT, 5:00 PM GMT, will receive 30 days of game time** at no charge in appreciation for your support and loyalty.
http://www.swtor.com/legacypromotion

Oh ja, en een gratis Tauntaun pet.
pi_110255960
Lol heeft iedereen die pet :') maar goed wel nice, mocht ook wel :)
pi_110256422
Klantenservice van BioWare _O_ maand gratis spelen, dat is gewoon echt tof.

Heb nu incl wat ik van EA heb gekregen en wat bij de game zat in totaal 240 dagen gratis speeltijd gehad :D

Net ook mijn eerste run in Kaon Under Siege gedaan, toffe FP, toffe bossfights, al was de laatste niet heel pittig en de bonus kostte vier pogingen :? Maar vette sfeer ook. Morgen de tweede helft :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 12 april 2012 @ 23:59:50 #60
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110258589


Ahahahahahaahhaha _O- :D :'( _O- 'Legacy komt in 1.2' :') :D

Spelen jullie trouwens ook op dit moment?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:02:30 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110258717
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Ahahahahahaahhaha _O- :D :'( _O- 'Legacy komt in 1.2' :') :D

Klopt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:03:29 #62
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110258757
mooi, toch een maandje
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:04:22 #63
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110258786
ohnee, alleen als je al een actieve sub had lopen

dan is swtor over voor mij :P
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:09:13 #64
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110258969
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Klopt.
Ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI. Hoe bevalt SWTOR op dit moment? Word je 't niet zat dat heel veel wordt uitgesteld of dat halfbakken erin zit? Serieuze vraag trouwens :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:10:33 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110259013
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI. Hoe bevalt SWTOR op dit moment? Word je 't niet zat dat heel veel wordt uitgesteld of dat halfbakken erin zit? Serieuze vraag trouwens :')
Bevalt nog steeds prima. 1.2 had alleen veel eerder moeten komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:12:34 #66
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110259083
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bevalt nog steeds prima. 1.2 had alleen veel eerder moeten komen.
En wat is het precies dat je bevalt?
Ik kan het wel op het Bioware forum gaan vragen maar daar ben ik gebanned voor 't laatst dat ik daar was.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:13:50 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110259135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En wat is het precies dat je bevalt?
Niets, ik vind er eigenlijk geen klap aan. Maar als ik dat zeg lijd ik gezichtsverlies ten opzichte van jou.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:14:22 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110259158
Oeps :@.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:15:51 #69
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110259214
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niets, ik vind er eigenlijk geen klap aan. Maar als ik dat zeg lijd ik gezichtsverlies ten opzichte van jou.
Heb ik ook met WoW hoor.

Nee maar even serieus :P Het is behoorlijk generic vergeleken met andere MMO's een veel functies zitten er niet in of kwamen er later pas in.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:17:40 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110259287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is behoorlijk generic vergeleken met andere MMO's een veel functies zitten er niet in of kwamen er later pas in.
Alleen maar beter. Al die WoW crap mag wat mij betreft wegblijven. Verhaallijnen, voice overs en de Star Wars setting zijn voldoende.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:17:43 #71
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110259289
Vind 't wel behoorlijk flauw dat je met cross-faction ook andere classes kan spelen :') Wat doen ze met mijn Star Wars
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:22:02 #72
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110259431
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alleen maar beter. Al die WoW crap mag wat mij betreft wegblijven. Verhaallijnen, voice overs en de Star Wars setting zijn voldoende.
Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel van :')

Voor een singleplayer spel zou 't wel goed zijn, maar ik ga geen maandelijkse subscriptie betalen voor iets wat eigenlijk KOTOR3 zou moeten zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:23:12 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110259467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel van :')

Voor een singleplayer spel zou 't wel goed zijn, maar ik ga geen maandelijkse subscriptie betalen voor iets wat eigenlijk KOTOR3 zou moeten zijn.
Ok.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:25:39 #74
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110259564
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ok.
Probeer ik eens een civiele discussie aan te gaan met jou ipv jou alleen maar te bashen gedraag je je als een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:27:26 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110259625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Probeer ik eens een civiele discussie aan te gaan met jou ipv jou alleen maar te bashen gedraag je je als een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Jij vindt het het geld niet waard, dat kan. Ik wel. Prima toch?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110259630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel van :')

Voor een singleplayer spel zou 't wel goed zijn, maar ik ga geen maandelijkse subscriptie betalen voor iets wat eigenlijk KOTOR3 zou moeten zijn.
Iedere bioware singleplayer game van de laatste jaren heb ik grijs gespeeld om het op mijn ouders hun wijze te zeggen. Ook met SWTOR hebben ze het verhaal er goed ingebakken helaas vind ik de gameplay niet interesant genoeg. In de eerste 10 levels gebeurd er zoveel verhaal dan is het interesant enzo. In de 5 levels daarna al minder en in de 5 levels erna doe je bijna alleen maar generieke MMO quests en kan je iedere 3 uur 1 stapje verder in je main verhaal. Dat duurt gewoon veel te lang.
pi_110264420
Erg fijn dat ik nu mn eigen interface heb kunnen maken, speelt toch net iets fijner als je zelf kunt bepalen wat waar staat :)
De patch was binnen een uurtje binnen en heb gisteren nog ff lekker kunnen spelen, na lvl 10 te zijn geworden meteen WZ's gedaan. Het valt me op dat op de LoL server in WZ's tracer missiles erg populair zijn :p
Gelukkig 1 pats momentje gehad in een WZ waar ik als lvl 10 helemaal bovenaan eindigde in de rankings met 12 medals :)
pi_110265011
Ik heb m'n apply al afgelopen week gedaan op de site van no win scenario en ga zometeen na het binnenhalen van de patch m'n healer commando starten yes!
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:42:21 #79
126783 pjats
The Pjatser
pi_110265764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef Sjiznit het volgende:
Grrr, gister was ik dus een van de weinige die de lul was met inloggen. Was kennelijk een klein window waarin als je inlogde het problemen opleverde. Nu ben ik dus main assets 1 aan het downloaden voor 11 gb. Zucht.

Edit: niet alleen 11gb maar het hele spel. Bah.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=400099
Bah, maar wel drie extra dagen voor jou.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=3874182
pi_110265829
Ik, de grote optimist moet toch weer ff azijnpissen.

Ik heb een klacht:

- Nieuwe gear, altijd leuk. Maar het is wel zo'n dikke upgrade geworden dat m'n rakata niets meer is gewoden dan vendortrash
- Geen nieuwe crafting zooi. Met Artifice maak je nu tot lvl49 enhanchments terwijl de nieuwe gear is equiped met lvl 61 enhanchments. Hoe zinloos wil je het hebben.

Maargoed; crafting was toch al nooit echt m'n ding in dit soort spellen en nieuwe gear geeft altijd weer een nieuwe impuls. Dus opzich no big deal.

- Dikke dps-nerf. merkbaar minder schade doen, dat voelt alof je een noob bent in PvP.

Waar ik nog veel minder over te spreken ben (en waardoor ik uiteindelijk ook stopte met spelen) is de spec welke ik compleet moest omgooien. Ik ben iemand die zoveel mogelijk in beweging is. Met m'n light armor maak ik veel gebruik van m'n omgeving om te LOS-en. Dit was ook goed mogelijk met een aantal skills welke ik on-the-move kon instacasten.
Dat mog blijkbaar niet meer. Dus nu moet ik ineens skills gaan casten met een 3.5sec inductie :') of ik kan speccen voor de top pvpskill; een dot welke 1800dmg doet over 18 sec, kansloos zeg ik.

Het speelplezier voor mij komt hiermee op een dieptepunt. Ik ga dit weekend nog eens wat andere specs proberen maar de kans is aanzienlijk dat ik dit weekend nog m'n abbo opzeg.
pi_110266865
Legions of lettow, naam medici trooper healer
pi_110267496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Legions of lettow, naam medici trooper healer
Je had ook al applied zag ik?
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:41:55 #83
126783 pjats
The Pjatser
pi_110267764
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Roellie80 het volgende:
- Geen nieuwe crafting zooi. Met Artifice maak je nu tot lvl49 enhanchments terwijl de nieuwe gear is equiped met lvl 61 enhanchments. Hoe zinloos wil je het hebben.
Als het goed is, zijn er wel nieuwe crafting schematics. Alleen die kan je crafting 'leraar' leren. Ik heb alleen geen idee wat er nu wel aanwezig. Ik zit met cybertech ook dat probleem. Ik heb gisteren even armor-pieces te zitten craften en RE'en. Nu heb ik een paarse schematic, maar die geeft maar 124 armor. Ik kan nu beter PVP-gear kopen, recruit gear heeft al 128 armor. Hopelijk kan ik ergens schematics vandaan halen voor betere armor.
pi_110268040
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef DaFan het volgende:

[..]

Je had ook al applied zag ik?
Ja afgelopen week, was al goedgekeurd door Valderon
pi_110269504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Vind 't wel behoorlijk flauw dat je met cross-faction ook andere classes kan spelen :') Wat doen ze met mijn Star Wars
Classes zijn al cross-faction, je bedoelt races en boeiend. Je moet er een lvl 50-personage voor hebben, het is niet geheel onrealistisch, want zo zwart-wit is Star Wars niet en de races hebben geen unieke skills dus er zijn geen balance issues.

Had het zelf ook liever niet gezien, daar niet van. Maar het zal niet veel invloed hebben op hoe je de game speelt of beleeft.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110270036
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef DaFan het volgende:

[..]

Je had ook al applied zag ik?
ik zal binnenkort ook eens een app invullen :)
pi_110274366
Mijn sniper is in PVP beter geworden als dat hij al was. Enige nadeel is dat ik geen explosive probe direct meer kan laten ontploffen met een ambush.. zit nu een kleine vertraging tussen. Ik kon na de patch gelijk de BM sniper rifle kopen, dat was een dikke upgrade. Inmiddels nog een BM piece kunnen kopen, dus het gaat lekker zo. Sta sowieso altijd in de top 3 damage done in PVP en ik hoef er minder voor te doen :)

Ik wordt overigens wel gestoord van het aantal Sith Warriors in WZ's. Echt niet normaal. Republic lijkt alleen maar met healers rond te lopen. Daar is nog steeds niet doorheen te komen :(
pi_110274619
Snipers :r die kan ik echt slecht hebben met m'n Sentinel. Als ik er naast sta is het facemelt, maar erbij komen is zo moeilijk...
pi_110274794
ik suck sowieso in PvP, dus het maakt geen zak uit :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:02:29 #90
126783 pjats
The Pjatser
pi_110276010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef S1gnum het volgende:
Ik wordt overigens wel gestoord van het aantal Sith Warriors in WZ's. Echt niet normaal. Republic lijkt alleen maar met healers rond te lopen. Daar is nog steeds niet doorheen te komen :(
Is dat de nieuwe FotM? In het weekend ga ik proberen hoe mijn PVP-vanguard de aanpassingen heeft overleeft.
pi_110282260
SWTOR twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 16:17:00 All #SWTOR servers will be coming down in approximately 15 minutes for an unscheduled maintenance. We apologize for any inconvenience. reageer retweet
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110282415
Lol er was toch al onderhoud tot 5 uur
pi_110282646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef DaFan het volgende:
Lol er was toch al onderhoud tot 5 uur
Ja, maar de servers waren dus al weer een tijdje in de lucht. Toen ontstonden er problemen en nu zijn ze dus weer neer.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110283104
En weer alles terug gedraaid van 1.2 lees ik op forum... Ben blij dat ik moet overwerken, hoef ik dat drama niet van heel dichtbij mee te maken :')
pi_110283423
Ja, server rollback :o

Zit voor de grap wat reacties op het forum te lezen. Mensen weer bitchen dat EA de boel heeft overgenomen. Zouden ze zich niet realiseren dat zonder EA de game waarschijnlijk nooit uitgekomen was, omdat het project te duur was om de gok van tientallen miljoenen te nemen voor een kleine studio als BioWare :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110283477
een complete rollback ja? _O-
pi_110283524
Not sure, maar las iets over een rollback die gecorrigeerd moest worden en daarom zijn de servers nu down.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110283820
:(
pi_110285300
We are expecting the #SWTOR servers to be available again at 6:00PM CDT (12:00AM BST, 1:00AM CEST, 9:00AM AEST).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110285303
SWTOR twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 17:57:26 We are expecting the #SWTOR servers to be available again at 6:00PM CDT (12:00AM BST, 1:00AM CEST, 9:00AM AEST). reageer retweet
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110285615
Fuck, had me er juist net zo op verheugd om vanavond lekker te spelen :(
pi_110285782
En waarschijnlijk heel veel mensen meer... denk dat er behoorlijk wat mensen bij Bioware goed zenuwachtig zijn nu.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:21:11 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110285836
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef Ceased2Be het volgende:
En waarschijnlijk heel veel mensen meer... denk dat er behoorlijk wat mensen bij Bioware goed zenuwachtig zijn nu.
Waarover?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110286135
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er op mijn werk een serverpark onderuit moet nadat ik een patch heb uitgerold en er een heleboel mensen op me zitten te wachten tot ik klaar ben word ik doorgaands toch ook wel lichtelijk nerveus :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:34:29 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110286242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er op mijn werk een serverpark onderuit moet nadat ik een patch heb uitgerold en er een heleboel mensen op me zitten te wachten tot ik klaar ben word ik doorgaands toch ook wel lichtelijk nerveus :)
Mja, weinig aan te doen. Het is maar een avondje, over een paar dagen is iedereen dit alweer vergeten en kan er weer mooi geklaagd worden over dat het zo oneerlijk is dat mensen die geen level 50 hebben geen gratis maand krijgen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110286304
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mja, weinig aan te doen. Het is maar een avondje, over een paar dagen is iedereen dit alweer vergeten en kan er weer mooi geklaagd worden over dat het zo oneerlijk is dat mensen die geen level 50 hebben geen gratis maand krijgen :').
En dat het de schuld is van EA en dat dit nog niet zo erg is als het einde van Mass Effect 3
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110289818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef pjats het volgende:

[..]

Is dat de nieuwe FotM? In het weekend ga ik proberen hoe mijn PVP-vanguard de aanpassingen heeft overleeft.
Het is idd de FOTM.

Ik ben trouwens online geweest nadat de 'normale' patch van vandaag uitgerold was. Mensen die in de nieuwe quest area op Correllia waren uitgelogd konden niet meer inloggen. Guildbanks waren weg, Black hole commendation vendors, Warzones werkte niet meer enz. Zelfs de crystal vendors van pre 1.2 waren weer terug. Kort nadat ik online was kwam er de vrolijke melding dat de servers down zouden gaan in 10 minuten. Het leek er wel alsof de server ineens weer terug was naar vóór 1.2.
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:39:43 #108
189961 ex
aperture science
pi_110291414
Iemand per-ongeluk een snapshotje terug gezet daar ;)? Ach.. Ik ben nu rustig pas aan het updaten (drukke week gehad) en ga dit weekend weer 3/4 leveltjes proberen te halen :).

Edit: we krijgen wel allemaal een gratis dag :P.

SWTOR twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 20:49:07 Due to today's unexpected maintenance, every player will get a full day of #SWTOR game time as compensation! http://t.co/FhHqGUQc reageer retweet


[ Bericht 35% gewijzigd door ex op 13-04-2012 20:53:45 ]
The cake is a lie!
pi_110293296
Zodra ik erin geraak maar is een Trooper alt maken op LoL :D
In Tyler We Trusted
pi_110293933
Sent is idd wel redelijk OP imo. Ben bijna lvl 40, volgende week m'n BM set farmen en 50 worden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:56:16 #111
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110295676
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110299568
Weekend At Bernie's :D
In Tyler We Trusted
pi_110300029
En weer up.
Ff snel downloaden.
pi_110307418
Misschien als goedmakertje voor gisteren, maar who cares

quote:
Hello everyone! At BioWare we're always listening to our fans and we've heard our community's comments around players with Level 50 characters being the only group awarded 30 days of play time. We appreciate the feedback and are pleased to announce that we are expanding our Legacy Promotion, also awarding 30 days of play time at no charge to players that have reached Legacy Level 6 (who may not have a 50th level character).

We just released the innovative Legacy System as part of Game Update 1.2, and felt that looking at Legacy point progression across all of your characters was a great way to reward our most avid players. This means that any of the experience you earn with any of your characters brings you closer to the goal of Legacy Level 6. The choice of how to get to Legacy Level 6 is yours.

First, you need to have passed Chapter 1 to unlock your legacy. Examples of how to get to Legacy Level 6 include:
A pair of characters Level 45 and 42
A trio of characters of Levels 45, 32 and 32
A bunch of characters Levels 35, 33, 31, 29 and 20
A single 50th level character that has enjoyed the endgame for a brief time
Remember these are just examples – you’re free to choose how to earn your Legacy experience to gain Legacy Level 6.

We've also got another significant piece of good news: everyone will have until April 22nd at noon CDT (5:00pm GMT - click here for a time zone converter) to have a Level 50 character or Legacy Level 6 on their account to get 30 days of game time on us. (Your 30 days of game time will be applied to your account on April 25th by 11:59pm CDT.) Players will now have multiple options, as well as more time, to try and reach these goals and play all the great new content in Game Update 1.2.

As always, we appreciate your feedback and will do our best to surprise and delight our customers.

Dr Greg Zeschuk
Studio GM, BioWare Austin
Prima service ^O^
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:56:04 #115
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_110307891
Netjes van Bioware! :)

Heb legacy level 5 momenteel, maar dat is in een week wel naar 6 te krijgen denk ik zo. :)
You know, I've learned something today
pi_110309343
quote:
You have cancelled your subscription. You have 3 days of play time remaining. When your play time runs out, you will no longer be able to play. Please sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code.
Maar eens opzoek naar wat anders
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:49:04 #117
126783 pjats
The Pjatser
pi_110309877
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:17 schreef Morthill het volgende:
Misschien als goedmakertje voor gisteren, maar who cares

[..]

Prima service ^O^
Goedmakertje voor gisteren is een 1 dag. Dat hadden ze gisteren al aangegeven.
quote:
Due to the unexpected extended maintenance today, we are going to be offering all active subscribers a full day of game time as compensation. We apologize for any inconvenience.

Thank you for your patience.
pi_110313127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:49 schreef pjats het volgende:

[..]

Goedmakertje voor gisteren is een 1 dag. Dat hadden ze gisteren al aangegeven.

[..]

Dan moeten we erkennen dat ze luisteren naar fans, maar dat kan niet, want het is BioWare
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:25:25 #119
126783 pjats
The Pjatser
pi_110318794
Woohoo! Ik heb een Orokeet pet :P
pi_110321187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:25 schreef pjats het volgende:
Woohoo! Ik heb een Orokeet pet :P
Hoe wat waar?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:19:59 #121
126783 pjats
The Pjatser
pi_110324396
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hoe wat waar?
Op twee plekken in Alderaan kan je eieren vinden die je kan oppikken en die kan je weer in Tattooine laten uitbroeden, Kost wel tijd, want die eieren hebben een respawn tijd van minimaal 4 uur. Maar dan heb je weer een voordeel van een rustige server :P

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=402720
pi_110325101
thnks :)

Grappig, zie gewoon weer servers 'Full' bij de server status vandaag:

http://www.swtor.com/server-status
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110331441
Bij mij doet het geluid van het spel het vreemd, vaak hoor ik geen geluid of hoor ik de geluidseffecten heel erg in de verte of gedempt. Heeft iemand dit ook of advies? :)
pi_110333110
Dat is een bug, wij hadden het vandaag ook allemaal na Lost Island.
Zit ergens in die FP. Client herstarten.
  zondag 15 april 2012 @ 08:51:36 #125
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_110341110
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:19 schreef pjats het volgende:

[..]

Op twee plekken in Alderaan kan je eieren vinden die je kan oppikken en die kan je weer in Tattooine laten uitbroeden, Kost wel tijd, want die eieren hebben een respawn tijd van minimaal 4 uur. Maar dan heb je weer een voordeel van een rustige server :P

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=402720
Whehe, sta er nu met een gast te ouwehoeren die er al vanaf vannacht 2 uur staat :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110341946
Vanaf vandaag weer een mount *O* het zal eens tijd worden
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110343487
Vannacht Denova geprobeerd. Erg leuke operation. Kwamen alleen niet verder dan de Hover tanks.
  zondag 15 april 2012 @ 17:16:57 #128
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110356991


Alweer 100 jaar geleden ;( O+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110357593
quote:
17s.gif Op zondag 15 april 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Alweer 100 jaar geleden ;( O+
:D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110358792
Op je fleet is nu een News Terminal, gaat over een Rakghoul pandemie op Tatooine, iedereen gaat daar nu heen :)
pi_110359818
ik ook *O* maar das omdat ik lvl 27 ben en mijn questserie op Tatooine nu begint :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110365913
Dit event volgt de verhaallijn van Kaon en Lost Island op :)
pi_110369703
Ik zal het morgen eens checken.

Vandaag weer wat geleveld, 24 -> 28. Het schiet aardig op zo.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 15 april 2012 @ 21:46:48 #134
126783 pjats
The Pjatser
pi_110370772
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 18:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Op je fleet is nu een News Terminal, gaat over een Rakghoul pandemie op Tatooine, iedereen gaat daar nu heen :)
Ik heb net wat dailies daar gedaan en ik heb me net laten infecteren. Even kijken wat dat doet :P
  zondag 15 april 2012 @ 22:49:19 #135
126783 pjats
The Pjatser
pi_110375358
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef pjats het volgende:

[..]

Ik heb net wat dailies daar gedaan en ik heb me net laten infecteren. Even kijken wat dat doet :P
Na zo'n 20 minuten explodeer je en dan krijg je 5 DNA samples. En dat kan je herhalen, cool :D
pi_110375608
De Containment Troopers in hangars en spaceports zullen je proberen neer te schieten als je besmet bent met de Rakghoul plaag ;)
Toen ik explodeerde in de fleet had ik aardig wat mensen besmet, best wel leuk bedacht zo'n ziekte die zich vanaf Tatooine zich over het hele SWTOR universum kan verspreiden met behulp van de spelers :)
pi_110376185
Maar goed, het moet ook tegengehouden gaan worden, dus benieuwd hoe ze dat gaan doen en wat de rol van de spelers daarin gaat zijn.

Het zou jammer zijn als alleen de lvl 50's daarin mee mogen doen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 00:16:47 #138
126783 pjats
The Pjatser
pi_110380158
En nog een pet. Een Crimson Rakling. Die krijg je als je een bepaalde quest afrond. Je moet eerst wat dingen in de eerste stad op Tattooine doen voordat je de missie kan krijgen en dan mag je bijna heel Tattooine over. Leuke bezigheid :D
pi_110383075
En ik grijp voor de 2e keer keer vandaag naast dat ei...
Sta er met 1 andere gozer te wachten en op het laatste moment springt er een gozer tussen en naait er tussenuit :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110384682
Echt goed geregeld van Bioware, snel nog even m'n level 49 sith lord naar 50 levelen en dan verder met m'n trooper :)
pi_110386506
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt goed geregeld van Bioware, snel nog even m'n level 49 sith lord naar 50 levelen en dan verder met m'n trooper :)
Sith Lord? Mara of Jugg? Weer een FOTM speler :P
pi_110386782
Voor in de openingspost

Rock-Nah, Gunslinger , LoL Server.
pi_110387122
Nee een sorc healer(corruption)

wat betekend FOTM ?
  maandag 16 april 2012 @ 10:55:12 #144
126783 pjats
The Pjatser
pi_110387768
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee een sorc healer(corruption)

wat betekend FOTM ?

Favor of the Month, Favorite of the Month. Of zoiets. De sterkste class en zodoende kiezen veel mensen hem.
pi_110388196
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee een sorc healer(corruption)

wat betekend FOTM ?

Sorc healer is geen FOTM nee.
  maandag 16 april 2012 @ 11:15:41 #146
126783 pjats
The Pjatser
pi_110388401
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 23:01 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, het moet ook tegengehouden gaan worden, dus benieuwd hoe ze dat gaan doen en wat de rol van de spelers daarin gaat zijn.

Het zou jammer zijn als alleen de lvl 50's daarin mee mogen doen.
Level 50 is alleen voor een paar nieuwe/aangepaste world bosses. Voor de standaard dingen kan je met bijna elke level doen. Rond het wrak lopen monsters rond die als je ze aanvalt andere monsters summonen die van jouw level zijn. Ik raad je wel aan op minimaal 25 te zijn, aangezien je wel in gebieden komt in Tattooine met normale tegenstanders.
pi_110390553
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 02:19 schreef Ceased2Be het volgende:
En ik grijp voor de 2e keer keer vandaag naast dat ei...
Sta er met 1 andere gozer te wachten en op het laatste moment springt er een gozer tussen en naait er tussenuit :')
Dat soort lui moet je in GC bekendmaken zodat die nooit meer een party kunnen vinden.

Ninja's :r
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 14:40:34 #148
126783 pjats
The Pjatser
pi_110395990
Cool. Er is weer een quest bijgekomen. Gisteren had je een quest waarbij je oranje boots kon krijgen, nu is er een quest waarbij je de oranje handschoenen bij kan krijgen. Straks kan je 1 containement officer set rondlopen :P
pi_110396130
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat soort lui moet je in GC bekendmaken zodat die nooit meer een party kunnen vinden.

Ninja's :r
Tsja... straks nog maar eens kijken :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110397434
ah, kansberekening O+

Had 20 pogingen van reverse engineering nodig voor een blue schematic en vervolgens in 1 klap de purple schematic :D

Bij elke poging was de kans 20% :?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 20:03:20 #151
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110409507
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110410923
Lach je nu BioWare uit of de spelers van TOR? (of beide)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 20:28:15 #153
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110411023
Allebei, maar voornamelijk degene die aan het begin zeiden dat over 5 jaar TOR 70 miljoen spelers zou hebben :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110411137
Fijn dat jij plezier hebt aan het leed van andere mensen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, had niet anders van je verwacht :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 20:33:41 #155
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110411390
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef Morthill het volgende:
Fijn dat jij plezier hebt aan het leed van andere mensen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, had niet anders van je verwacht :)
Welk leed?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110411492
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Welk leed?
Het leed van de mensen die vrijdag niet konden gamen natuurlijk ;) Het leed van de mensen die TOR spelen voor de PvP en nu nog steeds zonder ranked warzones zitten.

Beide heb ik gelukkig geen last van :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 20:40:09 #157
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110411770
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het leed van de mensen die vrijdag niet konden gamen natuurlijk ;) Het leed van de mensen die TOR spelen voor de PvP en nu nog steeds zonder ranked warzones zitten.

Beide heb ik gelukkig geen last van :)
Ah zo. Ergens vind ik het wel jammer voor ze maar tegelijkertijd is een grote groep die zegt 'Bioware fixed het wel :D HOLD THE LINE :D :D :D' terwijl ze niet inzien hoe fout Bioware zit :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110412165
Consumenten die hopen dat een product dat ze gekocht hebben goed is, wat een kansloze sukkels :') Echte mannen smijten geld over de balk om stoer te zijn :7

Enfin, tijd voor nuttige dingen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 16 april 2012 @ 20:48:25 #159
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110412274
Er is een verschil tussen hopen dat iets goed wordt en grove fouten negeren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 16 april 2012 @ 21:41:33 #160
368515 Rhalius
Verteller
pi_110416232
eens kijken of ik TOR weer aan de praat kan krijgen. net een weekend weg geweest en vervolgens zegt ie dat er iets mis is met de installatie.. en iedere keer als ik het probeer te fixen is er een error...

Nu dus maar compleet opnieuw installeren en hopen dat het dan werkt.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110422178
Zo, het was een lange sessie, maar heb de daily's en nog belangrijker, de rakghoul pet :) Die laatste stuurt je echt over heel Tatooine, blij dat ik 110% mount had :D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110426439
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Er is een verschil tussen hopen dat iets goed wordt en grove fouten negeren.
Op hoop alleen zouden er echt niet zoveel spelers meer in zitten als dat er nu zijn. Zo verwend is de playerbase inmiddels ook wel.

Maar goed, met snedige one-liners en plaatjes kun je geen discussie voeren, dus ik neem je negeer advies aan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110427836
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Zo, het was een lange sessie, maar heb de daily's en nog belangrijker, de rakghoul pet :) Die laatste stuurt je echt over heel Tatooine, blij dat ik 110% mount had :D
Die quest was erg leuk ja.. ik heb ergens in de Dune Sea bij één van die brokstukken in een Bantha NPC gezeten wachtend op Republic spelers met de PVP flag aan. Zodra er ééntje kwam aanrennen begon ik vrolijk de aanval. Heb toch aardig wat kills weten te scoren _O-
pi_110432883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:06 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Die quest was erg leuk ja.. ik heb ergens in de Dune Sea bij één van die brokstukken in een Bantha NPC gezeten wachtend op Republic spelers met de PVP flag aan. Zodra er ééntje kwam aanrennen begon ik vrolijk de aanval. Heb toch aardig wat kills weten te scoren _O-
Het was echt chaos bij die starship locatie. Overal low level republics om te killen O+ in combat met meerdere vijanden tabde ik gewoon soms per ongeluk naar een rep en die was dan de lul :D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110433255
Low lvls killen :')
pi_110434243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef DaFan het volgende:
Low lvls killen :')
pff, moeten ze maar niet op Tatooine mij in de weg lopen op een PvP-server :{w als je geen low levels doodt faal je in het hele concept roleplaying :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110439968
Was met lvl 44 gisteren daar, was wel paar keer gesloopt (er zijn ook zoveel Imps) maar meeste hielden zich rustig... Dus quest mooi af kunnen maken.
Ben het wel met je eens hoor, ik doe het ook :P en ook wel 2-3 lvls hoger, meeste kan ik wel hebben.
  dinsdag 17 april 2012 @ 16:08:35 #168
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110443852
Nice. Gratis spelen tot vrijdag voor mij. Even 1.2 testen :)
5 man op de fleet en 2 man op Alderaan. Dooie server :'( . Kai-kan.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110445138
Dat is wel echt dramatisch :') gisteravond 90+ man op Tatooine en 115 op de fleet op Calypho
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 17 april 2012 @ 16:46:21 #170
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110445587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
Dat is wel echt dramatisch :') gisteravond 90+ man op Tatooine en 115 op de fleet op Calypho
Doe mij maar een transfer.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110447912
nu even op mijn server gekeken (the progenitor)...250 man in lvl 1 - 49 en 100+ lvl 50
Fleet niet gechecked.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110448382
Ja, het wordt echt tijd dat BioWare servertransfers mogelijk maakt, want dit is een beetje knudde
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110449145
http://www.swtor.com/info/news/news-article/20120417

Nou, laat het gezeik maar beginnen dat BioWare wel tijd heeft voor een nieuwe website, maar niet voor een fatsoenlijke game :O de haterz moeten toch hun ei kwijt kunnen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:46:45 #174
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_110450568
Ok de site ziet er dus echt niet uit. :X
pi_110450789
O vind hem wel relaxed, stuk rustiger voor de ogen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:24:05 #176
126783 pjats
The Pjatser
pi_110459667
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Morthill het volgende:
http://www.swtor.com/info/news/news-article/20120417

Nou, laat het gezeik maar beginnen dat BioWare wel tijd heeft voor een nieuwe website, maar niet voor een fatsoenlijke game :O de haterz moeten toch hun ei kwijt kunnen.
Te laat. Staan volgens mij al wat threads op torchan :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:32:43 #177
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_110460146
Vandaag voor het eerst The Foundry doorlopen met 3 mede Guildleden. Leuke flashpoint. :)
Ook halverwege naar lvl 50. Moet deze week nog wel te halen zijn. Dus een maand gratis. Nice.
You know, I've learned something today
pi_110460275
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef DaFan het volgende:
Low lvls killen :')
Moeten ze die PVP flag maar uitzetten.
pi_110460644
hmm Mandalorian Raiders was lame, erg eenvoudig, maar 1 keer gewhiped en we hadden geen tanks en 1 persoon die eigenlijk te laag level was :{
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:32:15 #180
126783 pjats
The Pjatser
pi_110467319
De Rakhoul Plague gaat nog wel even door:
quote:
Attention citizens:

We are happy to announce that we are starting to make progress in the neutralization of the Rakghoul Plague Outbreak. It is our hope that the outbreak will be completely contained by April 24th at 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8AM BST/9AM CEST/5PM AEST). Citizens have until this time to completely avoid Tatooine and to not engage in investigations of suspicious wreckage on its surface.

Thank you.
http://www.swtor.com/comm(...)=4013846#edit4013846

Alleen jammer dat het armor dat je krijgt, light armor is. Bepaalde gastjes vond ik er wel leuk uitzien, maar als trooper kan ik light armor natuurlijk wel vergeten.
pi_110471505
En ik heb mijn orobird :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110473089
Light armor :{ waarom dat nu weer, ik dacht dat je gewoon armor kreeg die past bij je class
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 18 april 2012 @ 10:08:43 #183
189961 ex
aperture science
pi_110474505
Gister met veel moeite level 31 geworden en vanavond geen tijd om te spelen.. Ik merk dat ik level-demotivatie heb lol. Ik ben het spel totaal niet zat maar moet mezelf van het weekend maar is onder me kont schoppen en door knallen naar 40+.
The cake is a lie!
pi_110474917
Zag trouwens dat character transfers nu beschikbaar zijn voor de Asia/Pacific spelers. Ben benieuwd wanneer het naar de rest wordt uitgerold.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110475478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Zag trouwens dat character transfers nu beschikbaar zijn voor de Asia/Pacific spelers. Ben benieuwd wanneer het naar de rest wordt uitgerold.
Gratis neem ik aan?
pi_110475744
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Gratis neem ik aan?
Yup, althans voor iedereen die voor de asia/pacific servers een character heeft aangemaakt op een EU/US server.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 18 april 2012 @ 10:52:25 #187
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110475889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Zag trouwens dat character transfers nu beschikbaar zijn voor de Asia/Pacific spelers. Ben benieuwd wanneer het naar de rest wordt uitgerold.
Ik hoop snel. Kai-kan is net alsof je op een private server speelt, zo leeg.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 18 april 2012 @ 11:11:07 #188
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110476465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ik hoop snel. Kai-kan is net alsof je op een private server speelt, zo leeg.
Ter illustratie: ik speel al anderhalf uur nu en er is nog niet één 50- pvp match geweest.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 18 april 2012 @ 11:51:49 #189
126783 pjats
The Pjatser
pi_110477873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:11 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ter illustratie: ik speel al anderhalf uur nu en er is nog niet één 50- pvp match geweest.
Als je dat nou savonds zei, dan had het wat meer indruk gemaakt :P Want veel mensen werken of gaan naar school sochtends :P

Maar goed, het is wel duidelijk dat ze teveel servers hebben.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:00:50 #190
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110480329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef pjats het volgende:

[..]

Als je dat nou savonds zei, dan had het wat meer indruk gemaakt :P Want veel mensen werken of gaan naar school sochtends :P

Maar goed, het is wel duidelijk dat ze teveel servers hebben.
Dat zou nog erger zijn inderdaad. Maar ik level via pvp dus het is wel heel vervelend.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110480962
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Rahl het volgende:

[..]

Dat zou nog erger zijn inderdaad. Maar ik level via pvp dus het is wel heel vervelend.
Gaat puur levellen via pvp niet langzamer dan in combinatie met questen?
pi_110485358
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef Questular het volgende:

[..]

Gaat puur levellen via pvp niet langzamer dan in combinatie met questen?
Ja veel langzamer. En je zit telkens aan je valor max.
Ik lvl nu m'n hele story, bijna alle quests en PVP en zit ook aan valormax.
Ga nu wel vanaf 46 alleen maar PVP doen denk ik. Met beetje geluk heb ik dan 1000+ ranked comms, en 2000 WZ comms als ik 50 ben.
  woensdag 18 april 2012 @ 16:47:31 #193
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_110491581
Net m'n eerste character op lvl 50 gekregen & class story uitgespeeld. :)
Rustige server, maar wel een erg fijne guild.

Nog tips om nu op lvl 50 wat geld te verdienen? Ben blut. :')
Verder questen? Dailies? Flashpoints? (Ben geen PvP'er)
You know, I've learned something today
  woensdag 18 april 2012 @ 16:51:30 #194
194233 Friday12
Originele kloon
pi_110491796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef ImMaxa het volgende:
Net m'n eerste character op lvl 50 gekregen & class story uitgespeeld. :)
Rustige server, maar wel een erg fijne guild.

Nog tips om nu op lvl 50 wat geld te verdienen? Ben blut. :')
Verder questen? Dailies? Flashpoints? (Ben geen PvP'er)
dailies is goed inkomen en toen der tijd magenta crystals verkopen :P
pi_110493658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef ex het volgende:
Gister met veel moeite level 31 geworden en vanavond geen tijd om te spelen.. Ik merk dat ik level-demotivatie heb lol. Ik ben het spel totaal niet zat maar moet mezelf van het weekend maar is onder me kont schoppen en door knallen naar 40+.
Spelen om te levellen :? Dat klinkt saai.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 18 april 2012 @ 17:45:49 #196
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110494079
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef Questular het volgende:

[..]

Gaat puur levellen via pvp niet langzamer dan in combinatie met questen?
Absoluut, maar het is wel leuker vind ik :)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110513419
Ik merk wel dat Disappearing Act met de Scoundrel echt niet goed werkt.

quote:
Overloads your stealth generator, immediately exiting combat and entering stealth mode. For 10 seconds, you become virtually undetectable, but all healing done and received is decreased by 100%.
Dat zou moeten gebeuren. In plaats daarvan heb ik soms dat combat gewoon doorgaat en in andere gevallen betekent 10 seconden meer 1 seconde, dat of 'virtually undetectable' betekent dat iedereen je gewoon kan zien

Gruwelijk irritant als je wilt vluchten, omdat combat niet lekker loopt. Het is me vandaag nog niet gelukt om de skill succesvol te gebruiken :') Heerlijk dat soort bugs.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110519897
Ik moet zeggen dat de WZ's op de LoL server vooralsnog prima verlopen. Mensen die daadwerkelijk met tactics de WZ in gaan en normaal weten te communiceren.
1 vs 1 heb ik als lvl 13 niet veel te zoeken in de WZ's maar ik doe mn best :)
  donderdag 19 april 2012 @ 09:55:43 #199
189961 ex
aperture science
pi_110522013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Spelen om te levellen :? Dat klinkt saai.
Nee, levelen is voor mij een doel om daarna het echte spel te spelen :). Ik wil PVP'n/PVE'n op high level, het levelen zelf heeft me nooit echt getrokken in MMO's.
The cake is a lie!
pi_110522521
Als RolePlayer is voor mij het levelen ook vooral een introductie, daarna begint het echte spel pas.

Dan kan je gaan en staan waar je wilt, je hebt meer opties voor je gear samen te stellen, en je kan meedoen met een gevecht wanneer dit voorkomt in RP.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110522751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef ex het volgende:

[..]

Nee, levelen is voor mij een doel om daarna het echte spel te spelen :). Ik wil PVP'n/PVE'n op high level, het levelen zelf heeft me nooit echt getrokken in MMO's.
Ik heb meestal het tegenovergestelde, ik geniet altijd van het levellen en als ik dan het hoogste lvl weet te halen begint de verveling. Moet ik wel zeggen dat dit pas mn 2e MMORPG is die ik speel dus ik spreek alleen uit mijn ervaring in WoW. En daar verveelde het pvp-en vooral snel omdat je als casual speler niks te zoeken had in het pvp gebeuren puur omdat gear > skill behoorlijk van toepassing is in WoW.
  donderdag 19 april 2012 @ 10:24:44 #202
189961 ex
aperture science
pi_110522881
Ik ben altijd redelijk casual tijdens het levelen (omdat me intresse er gewoon niet echt ligt) maar als ik dan eenmaal het hoogste level heb zit ik hele avonden te pvp'n & pve'n :'), ik snap het zelf ook niet haha.
The cake is a lie!
  donderdag 19 april 2012 @ 12:39:57 #203
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110527143


Hoe bevalt die 'gratis' maand? :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:57:57 #204
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110527744
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe bevalt die 'gratis' maand? :')
Goed! ^O^
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110527857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe bevalt die 'gratis' maand? :')
Goed, ik word pas 17 juli weer doorbelast :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 april 2012 @ 13:07:11 #206
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110528108
Tof dat jullie het niet erg vonden om te betalen voor die gratis maand, Bioware en EA zullen vast erg trots op jullie zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110528327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe bevalt die 'gratis' maand? :')
Ah mooi, posts van domme users, altijd leuk. Als de mensen die jij hier quote in staat waren te lezen hadden ze gezien in de mail van BioWare dat de gratis maand aan je account wordt toegevoegd op 24 april.
Maar ow wacht, drie kwart van de klagende users op fora zijn niet in staat tot lezen, laat staan normaal nadenken.

Dus :W Ga maar ergens anders schoppen, je faalt.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:14:05 #208
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110528361
quote:
6s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Tof dat jullie het niet erg vonden om te betalen voor die gratis maand, Bioware en EA zullen vast erg trots op jullie zijn.
Ik heb voor 1 maand betaald, krijg er 2. Prima deal.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 19 april 2012 @ 13:21:46 #209
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110528662
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ik heb voor 1 maand betaald, krijg er 2. Prima deal.
Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110528825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.
Ja, want het is natuurlijk absoluut onlogisch om geld te vragen als je gebruik gaat maken van het spel... Je hebt 6 dagen gratis gehad, genoeg tijd om te kijken of het allemaal weer beviel. :W

(Ik neem aan dat je valt in de categorie mensen die eerder unsubbed hebben en dus de gratis 6 dagen hebben gekregen. Ik had geen zin om je postgeschiedenis door te gaan kijken.)
pi_110528926
quote:
6s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Tof dat jullie het niet erg vonden om te betalen voor die gratis maand, Bioware en EA zullen vast erg trots op jullie zijn.
Alles wat je tot nu toe hier neer zet is gezeik over de game, bioware en ea... waarom neem je uberhaupt de moeite om hier wat neer te zetten? Het staat je allemaal niet aan en dat kan maar wat is de toegevoegde waarde van over van alles zeiken in het fok! forum topic? Als mij een game niet aanstaat speel ik het niet en that's it.
pi_110528946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.
Ben jij een troll?
Feit is namelijk dat afgelopen week Bioware kwam met de ïncentive"voor de free month, deze is naderhand(paar dagen terug) nog aangepast zodat mensen nog de tijd hebben tot 26-04 om deze maand te redeemen.
Hoe in godsnaam moeten ze (bijv. in mijn geval) mij al die gratis maand NU toekennen als de incentive pas afloopt op de 26ste terwijl bij haast iedereen gebilled wordt omstreeks de 18de...
pi_110530649
Zou zijn usernaam ook ironisch zijn :') want wij zijn eerder te gelukkig voor hem. Het is duidelijk dat hij niet kan hebben dat mensen plezier beleven aan BioWare, dus overal loopt hij onzin te verspreiden en klachten aan te halen van mensen die te dom zijn om te lezen :'). Wat een triest leven heb je dan, als je op die manier je dag moet vullen _O-


quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ben jij een troll?
Feit is namelijk dat afgelopen week Bioware kwam met de ïncentive"voor de free month, deze is naderhand(paar dagen terug) nog aangepast zodat mensen nog de tijd hebben tot 26-04 om deze maand te redeemen.
Hoe in godsnaam moeten ze (bijv. in mijn geval) mij al die gratis maand NU toekennen als de incentive pas afloopt op de 26ste terwijl bij haast iedereen gebilled wordt omstreeks de 18de...
zoals ik zei, klachten van mensen die te dom zijn om te lezen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 19 april 2012 @ 14:09:36 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110530692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ben jij een troll?
Feit is namelijk dat afgelopen week Bioware kwam met de ïncentive"voor de free month, deze is naderhand(paar dagen terug) nog aangepast zodat mensen nog de tijd hebben tot 26-04 om deze maand te redeemen.
Hoe in godsnaam moeten ze (bijv. in mijn geval) mij al die gratis maand NU toekennen als de incentive pas afloopt op de 26ste terwijl bij haast iedereen gebilled wordt omstreeks de 18de...
Dat gold alleen voor lvl 50's.
pi_110530738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat gold alleen voor lvl 50's.
Aanvankelijk ja, maar ze hebben het een week uitgesteld en iedereen met legacy level 6 of characterlevel 50 krijgt na die datum 30 dagen gratis.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 19 april 2012 @ 14:14:21 #216
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_110530956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.
Waarom ben jij hier nog? Jij bent de enige die me constant bijblijft in dit topic omdat je niks anders doet dan klagen op EA, Bioware, SWTOR en mensen die daarvan gebruik maken. Kan je niet gewoon je eigen reeks ''anti-swtor'' topics maken zodat wij niet naar je bagger hoeven te kijken? En reageren?

Tevens, gratis maandje bevalt me prima, danku.
pi_110531219
Vandaag ook laatste deel van de Containment Officer Set beschikbaar. Niet dat ik er wat mee ga doen als Jedi Guardian, maar goed. Misschien dat ik het nog wel een keer door Kira laat aan trekken, maar ik denk dat het weinig verhullende slavenpakje nog wel even aan blijft :P .
  donderdag 19 april 2012 @ 14:24:34 #218
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110531359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Aanvankelijk ja, maar ze hebben het een week uitgesteld en iedereen met legacy level 6 of characterlevel 50 krijgt na die datum 30 dagen gratis.
Oh, dat is best wel lekker ja :@ Wel jammer dat ik niet een ventje tot lvl 50 heb weten te krijgen ;(
pi_110534951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Oh, dat is best wel lekker ja :@ Wel jammer dat ik niet een ventje tot lvl 50 heb weten te krijgen ;(
Legacy lvl 6 moet wel kunnen toch?!
pi_110539837
Mijn lvl 50 chara is ook maar legacy 8, ondanks dat ik niog een lvl 27 agent en 13 sage heb.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 19 april 2012 @ 18:33:59 #221
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110542343
Bijna twee uur in queue en nog steeds geen enkele 50- pvp game gehad. WTB andere server.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110542504
25 WZ's achter de rug vandaag, 6 wins :r Wat een fucking amateurs lopen er toch rond in de Warzones.
  donderdag 19 april 2012 @ 18:41:27 #223
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110542698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef S1gnum het volgende:
25 WZ's achter de rug vandaag, 6 wins :r Wat een fucking amateurs lopen er toch rond in de Warzones.
Ik wil bijna zeggen, wees blij dat je uberhaupt WZ's hebt >_<.

Maar dat is lame. Ik zou premades opzoeken als ik jou was.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110544106
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ik wil bijna zeggen, wees blij dat je uberhaupt WZ's hebt >_<.

Maar dat is lame. Ik zou premades opzoeken als ik jou was.
Premades heb ik 's avonds altijd :) Dan kan ik lekker die frustratie kwijt van dit soort dagen :P Maar goed, ondanks alle losses vandaag toch weer een BM item weten te kopen. Boots en belt verwijderd van full BM.
pi_110546164
nummer_zoveel, wil je nog bij NWS?
Als je voor het weekend niet reageert/invite accepteert gaat je applicatie door de shredder. Aldus de GM.
  donderdag 19 april 2012 @ 23:52:00 #226
126783 pjats
The Pjatser
pi_110547336
Vandaag even alle tainted world bosses verslagen met een PUG-groep. Level 30 ging in 1 keer neer, de level 50 bij de pit ging ook in 1 keer neer. Maar die in de PVP-gedeelte daar gingen we toch 4 keer dood. Gelukkig hadden we voor de vijfde keer wat meer man en meer healers en toen haalde we het zonder 1 persoon dood te laten gaan. En meteen codex compleet. Ook maar even op mijn BH de eerste daily gedaan, wil toch alle oranje gear zien te krijgen. Misschien dat ik ze in de toekomst kan gebruiken.
pi_110548728
Zo, even doorgetrokken, maar Act 1 is afgerond :) Wat is de Smuggler gaaf _O_ Nu nog een toffe Legacynaam kiezen. Was de eerste keer al lastig genoeg.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110550635
In het begin was ik sceptisch over het aanmaken van een nieuw character op een andere server omdat ik met mn sniper nog 5 levels verwijderd ben van lvl 50, maar de switch is het waard. Drukke quest gebieden, volle WZ's , daadwerkelijk mensen die heroics doen en vooralsnog een volwassen community.

Gisteren de nieuwe WZ gedaan en hij bevalt prima :)
pi_110550851
Gisterenavond mijn Voidstar damage done record verbroken. 412k damage done, niet slecht voor een MM sniper.
pi_110551274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef S1gnum het volgende:
Gisterenavond mijn Voidstar damage done record verbroken. 412k damage done, niet slecht voor een MM sniper.
Nice :) Ik ben voor het gemak een smuggler gunslinger (sniper) op republic kant begonnen (zodat ik snel kan levellen aangezien ik ook endgame content wil zien) maar daar speel je met 2 blasters ipv 1 sniper rifle... klein detail maar ik vind het maar niks :(
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:29:50 #231
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110551838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:11 schreef Questular het volgende:
In het begin was ik sceptisch over het aanmaken van een nieuw character op een andere server omdat ik met mn sniper nog 5 levels verwijderd ben van lvl 50, maar de switch is het waard. Drukke quest gebieden, volle WZ's , daadwerkelijk mensen die heroics doen en vooralsnog een volwassen community.

Gisteren de nieuwe WZ gedaan en hij bevalt prima :)
Waar is dit?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110551964
Server: Legions of Lettow - PVP English
pi_110551984
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Nice :) Ik ben voor het gemak een smuggler gunslinger (sniper) op republic kant begonnen (zodat ik snel kan levellen aangezien ik ook endgame content wil zien) maar daar speel je met 2 blasters ipv 1 sniper rifle... klein detail maar ik vind het maar niks :(
Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:39:05 #234
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110552036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Questular het volgende:
Server: Legions of Lettow - PVP English
Oh cool, daar heb ik nog een level 17 scoundrel. Eens kijken of het wat is.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110552084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.
de hele class opbouw is zover ik kan zien precies hetzelfde, zelfde skills, abilities alles, alleen 2 blasters ipv een mooi sniper rfifle :)
pi_110563146
mensen die klagen, omdat je de conversaties in een fp niet skipt _O-

Ga WoW spelen of zo
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110572188
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
mensen die klagen, omdat je de conversaties in een fp niet skipt _O-

Ga WoW spelen of zo
Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippen :')
pi_110577767
Zo, Directive 7 zojuist gedaan, toffe en erg lange FP :D paar keer gewiped, maar agh /care. Binnenkort maar eens wat HMs doen.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110579392
D7 HM is echt super. Laatste fight vooral.
pi_110580024
wil er niet aan denken wat een bitch dat is op HM
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110586088
Als ik het goed begrijp als ik nu sub dan krijg ik dus 60 dagen i.p.v. 30 dagen dus eigenlijk 2 maanden voor zo'n 6,5 euro p/m en een lelijke tauntaun pet..

Hm decisions, had het wel naar mijn zin met m'n nieuwe Jedi Sentinel.
pi_110589093
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippen :')
Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.

Geforceerd alle filmpjes blijven kijken terwijl je groep je vraagt te skippen is ook :') . Dan loop je hem toch later nog een keer met guildies ofzo die ook alles willen zien?
pi_110593291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:
wil er niet aan denken wat een bitch dat is op HM
Kan ik alleen maar bevestigen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:09:54 #244
189961 ex
aperture science
pi_110594271
Zo, eindelijk weer tijd om te spelen na 4/5 dagen.
The cake is a lie!
pi_110597969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef VulpX het volgende:

[..]

Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.

Geforceerd alle filmpjes blijven kijken terwijl je groep je vraagt te skippen is ook :') . Dan loop je hem toch later nog een keer met guildies ofzo die ook alles willen zien?
Mijn lvl 50 heeft geen guildies :{ en ik ga niet rerunnen omdat mensen niet even 30 seconden willen wachten op een filmpje, maar tussendoor wel 10 minuten afk kunnen zijn.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110617677
afgesloten met een heerlijke WZ :) tegenstander kwam pas in de laatste seconde door de eerste deur, dus eenvoudig gewonnen. En daarnaast voor het eerst meeste medals -> had de meeste kills, meeste geheald, minste deaths :D
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110638675
Wat blijft Balmorra een ongelofelijke kutplaneet, of je er nu bent als Imp of Rep, het is echt veruit de saaiste planeet in de game :O
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110638756
Taris kan er ook wel wat van :P
  zondag 22 april 2012 @ 17:41:05 #249
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_110638845
Vind het toch wel saai in de wereld delen .
Maar ja als er geen spelers zijn ?
Vult dat ook niet zo op .
alle vijanden staat daar maar stil te wachten .

Ze moeten gewoon voor zorgen dat je pop niet vast zit op een server .
De free for play games kunnen het wel waarom ea game dan niet ?
pi_110638976
Wie zegt dat EA het niet kan :? Als dat vanaf het begin mogelijk was, werd het een chaos. Het was nu al onoverzichtelijk genoeg.

Het moet er wel in komen, natuurlijk, maar dat het er niet gelijk in zat was alleen maar logisch.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110663048
Zondag ff lekker nog wat kunnen levellen en zit nu op lvl 18, ik probeer het zoveel mogelijk te combinenere met WZ's. Ik ben al een paar keer mensen van de No Win guild tegengekomen, geen idee of het characters zijn van de mensen hier op fok ;)
pi_110663410
Ik heb Kel'Noral, Smuggler :) inmiddels lvl 37 en gisteren weer geownd in WZ. (38 kills, 150k healing, 4 deaths). Wel bijna de meeste deaths, maar dat komt omdat ik iedereen in leven hield :7
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110663431
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef Morthill het volgende:
Ik heb Kel'Noral, Smuggler :) inmiddels lvl 37 en gisteren weer geownd in WZ. (38 kills, 150k healing, 4 deaths). Wel bijna de meeste deaths, maar dat komt omdat ik iedereen in leven hield :7
Dan heb ik gisteren volgens mij een WZ met je gedaan :)
<--- Rock-Nah
pi_110665790
Roel lv 50 Sentinel en Dharios lv 23 Gunslinger bij mij, misschien heb je 1 van die gezien ;)
pi_110665845
Gister trouwens met Morthill een potje Alderaan WZ gedaan, wij Republics hadden 7 mensen en de Empire had er 8. En alsnog hadden wij gewonnen, was echt een mooi potje :)
Bij WZ is goeie tactiek en communicatie altijd de sleutel tot een overwinning
pi_110679942
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Gister trouwens met Morthill een potje Alderaan WZ gedaan, wij Republics hadden 7 mensen en de Empire had er 8. En alsnog hadden wij gewonnen, was echt een mooi potje :)
Bij WZ is goeie tactiek en communicatie altijd de sleutel tot een overwinning
En je als healer een beetje verdekt opstellen helpt ook :D
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 23 april 2012 @ 22:04:30 #257
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110696676
Zijn mercenary commendations nutteloos trouwens, tegenwoordig? Zie nergens een vendor waar ik ze kan inwisselen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110697922
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Rahl het volgende:
Zijn mercenary commendations nutteloos trouwens, tegenwoordig? Zie nergens een vendor waar ik ze kan inwisselen.
Bij de PVP Items vendor op de fleet kan je ze 1:1 inwisselen tegen WZ comms.
pi_110708679
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2012 22:41 schreef DaFan het volgende:
nummer_zoveel, wil je nog bij NWS?
Als je voor het weekend niet reageert/invite accepteert gaat je applicatie door de shredder. Aldus de GM.
Ik ben al meer dan een week je guildy... :)
"medici" healer trooper
pi_110716157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik ben al meer dan een week je guildy... :)
"medici" healer trooper
Toen niet ;)
Of je application was niet goed afgehandeld. Oh well, alles is goed.
pi_110716587
Ik heb eens gekeken op de website van NWS en erover nagedacht om een app in te vullen. Nu ben ik een casual speler in de puurste vorm, ik kom online wanneer ik wil, hou niet echt van verplichtingen ivm raids en dergelijke en doe eigenlijk waar ik zin in heb, zij het pvp of pve. Is NWS dan een guild voor me, want ik kan begrijpen dat mensen zoals ik niet echt een toegevoegde waarde zijn voor een guild die echt uit is op end game content ;)
pi_110718655
Kan wel maar reken er dan niet teveel op dat je met guildruns mee kan op ops. Daar is een inschrijf systeem voor en vaak snel vol :)
pi_110719645
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef DaFan het volgende:
Kan wel maar reken er dan niet teveel op dat je met guildruns mee kan op ops. Daar is een inschrijf systeem voor en vaak snel vol :)
Ik verwacht eigenlijk ook niks van een guild als ze een member als ik aannemen alleen wat guildchat en mischien af en toe wat pvp samen :)
pi_110723182
Dan raad ik je bij deze aan te applyen :)
pi_110723450
Krijg ik daar zomaar ineens even een damage increase voor mijn sniper. Leuke patch.
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:28:12 #266
126783 pjats
The Pjatser
pi_110746280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef S1gnum het volgende:
Krijg ik daar zomaar ineens even een damage increase voor mijn sniper. Leuke patch.
Alleen jammer dat de oplossing voor het probleem bepaalde items bij je companion niet werkten nog steeds niet werkte. Dat is vervelend, steeds weer de items verwijderen en opnieuw plaatsen.
pi_110748868
Agh, veel irritanter is dat bij de Smuggler abilites niet werken, het kost me gewoon deaths in PvE en PvP.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110756192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef DaFan het volgende:
Dan raad ik je bij deze aan te applyen :)
gedaan en application is goedgekeurd :)
pi_110756872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:01 schreef Questular het volgende:

[..]

gedaan en application is goedgekeurd :)
Goedzo, welkom dan maar vanaf hier :)
pi_110756977
Nog even hard werken en we gaan met alle FOK!kers raiden :D

Zit pas op lvl 37, dus heb nog wel een paar weken te gaan :X
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110779021
Ik heb volgende week vakantie dus dan maar eens lekker proberen full columi met wat rakata pieces erbij te krijgen ^O^
pi_110779526
Dit weekend is het tijd voor Guild Wars 2-beta. Daarna weer TOR :)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110787871
Vanavond eindelijk een HM gedaan :) Black Talon. Heb gelijk mijn eerste Columi gear gescoord :D
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110807779
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110810154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Elke class heeft zo een slot voor zichzelf, niet te weinig toch?
pi_110811279
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Acht te weinig :{ gast, slaap/werk/studeer jij niet of zo
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 26 april 2012 @ 16:30:09 #277
126783 pjats
The Pjatser
pi_110819887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Acht te weinig :{ gast, slaap/werk/studeer jij niet of zo
Anders op meerdere servers. Ik heb op dit moment 10 chars. Waarvan de meesten nog level 25 of lager zijn.

Level 50 Commando
Level 46 Mercenary
Level 34 Vanguard (vooral PVP)
Level 32 Sith Juggernaut
Level 25 Jedi Guard
Level 19 Jedi Sentinel
Level 18 Sniper
Level 18 Gunslinger
Level 17 Powertech (vooral PVP)
Level 10 Sith Inquisitor

En ja, ik ben een echte altoholic :D

Maar ik zit nog te twijfelen over de Inquisitor. Ik heb nog geen idee of ik er een Assassin of Sorcerer van wil maken.
pi_110829972
Ik wissel vaak van character, en heb meer ideëen dan dat er slots zijn. Ieder class heeft twee paden en je kan ook nog light side of darkside zijn.

Levelen gaat niet zo snel voor mij, maar als de 1.3 patch uit is komen er goede XP bonusen gaat dat vast wel wat sneller worden. Momenteel heb ik nog wat low level characters die ik mogelijk ga vervangen omdat er te weinig slots zijn.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110841100
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig steeds minder Republics online zijn op Legions of Lettow. :(
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:41:54 #280
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110851783
Seriously? Alwéér maintenance?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:02:06 #281
309008 Skorka
Superawesome.
pi_110854426
Servers zijn weer up!
Your ad here.
pi_110857772
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig steeds minder Republics online zijn op Legions of Lettow. :(
Valt toch wel mee? 100+ man op de fleet op een gemiddelde avond is best ok
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110878465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? 100+ man op de fleet op een gemiddelde avond is best ok
Ik tel er nu iets van 70
pi_110879273
Guild Wars 2 weekend
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110880964
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:42 schreef Morthill het volgende:
Guild Wars 2 weekend
Aha dat verklaart weer een hoop, is dat zondagavond weer afgelopen dan? :P
pi_110884572
Maandagochtend eindigt het stressweekend
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 april 2012 @ 01:14:18 #287
126783 pjats
The Pjatser
pi_110888394
Nieuwste Q&A: http://www.swtor.com/blog/community-qa-april-27th-2012

Interessantste:
quote:
Arymono: When will character transfers be available for everybody?

Dallas Dickinson (Senior Producer, Live Services): We will be rolling out our Character Transfer Service in early summer. First we’ll have some targeted free transfers from/to specific servers, but that will be followed with a broader system where you can either take advantage of free promotional transfers to specific servers or paid transfers to the server of your choice. We know everyone has more questions about character transfer, and we’ll reveal more details closer to the launch date.
Leuk om te horen:
quote:
JimG: Is there any sort of ETA on adding completely new playable species into the game such as Togruta, Mon Calamari, Nautolan, etc.?

Daniel: Can’t comment on what species you might see, but you can expect the roster of playable species to expand... this year.
Blij dat ik de gear van de Rakghoul event heb gehouden:
quote:
Trietxan: Is there a plan to make social armor adjustable to armor rating? For example, I would really like to dress my Powertech in the Imperial Trooper armor without losing the heavy armor rating.

Daniel: Yes, adaptable social gear that automatically changes to your character’s gear type is coming in Game Update 1.3.
pi_110891615
Hopelijk komt die transfer spoedig, want het kan echt nieuw leven blazen in de game
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:04:40 #289
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110893104
Thank god voor die transfers. Kan wel janken van blijdschap.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110893289
Adapteable social gear klinkt ook erg goed, brengt wat meer variatie in het uiterlijk van iedereen.
Nu nog een hood toggle optie, maar die kwam ook met patch 1.3

Klinkt ook goed dat we dit jaar nog nieuwe rassen gaan zien, dat laat toch zien dat ze er al aan werken.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110893582
Als ze nou eens bijvoorbeeld twee rustige English PVP servers met elkaar gaan samenvoegen, en dit voor veel soortgelijke servers doen! ^O^
pi_110894530
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze nou eens bijvoorbeeld twee rustige English PVP servers met elkaar gaan samenvoegen, en dit voor veel soortgelijke servers doen! ^O^
GRAAG
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:15:47 #293
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110894573
Gaat niet gebeuren. Servers samenvoegen is een groot teken dat een mmo dood gaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:17:40 #294
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110894640
Rift heeft het ook gedaan en die zijn nog springlevend.

Op welke server kan ik fulltime WZ's spelen? LoL?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110894817
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat niet gebeuren. Servers samenvoegen is een groot teken dat een mmo dood gaat.
:? waarom, er zijn lege servers en er zijn volle servers. Het niet samenvoegen dan die lege servers levert je alleen maar ontevreden klanten. Dan kun je beter servers samenvoegen en blije mensen hebben die weer reclame voor je maken.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110895359
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:17 schreef Rahl het volgende:
Rift heeft het ook gedaan en die zijn nog springlevend.

Op welke server kan ik fulltime WZ's spelen? LoL?
LoL ja, kom met Republic onze guild joinen :)
pi_110901119
Guild Wars 2 niet mijn ding, vanavond dus gewoon weer TOR :)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110928446


Eindelijk de War Hero sniper.. heb de mods gestript en in een augmented sniper rifle gezet :)
  zondag 29 april 2012 @ 20:28:25 #299
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110942611
Level 42 nu met m'n Marauder. Krijg eindelijk het gevoel dat ik een badass vechtmachine ben, tot een level of 38 voelde het een beetje gimp allemaal. Gelukkig mep ik alles nu zo neer.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110943062
Ik vind Gunslinger en Sniper nog wel het beste spelen :)
pi_110943764
Verhaal van de Smuggler is echt te awesome _O_ gaver dan Warrior, Knight, Soldier of Agent _O_
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')