Ik heb meestal het tegenovergestelde, ik geniet altijd van het levellen en als ik dan het hoogste lvl weet te halen begint de verveling. Moet ik wel zeggen dat dit pas mn 2e MMORPG is die ik speel dus ik spreek alleen uit mijn ervaring in WoW. En daar verveelde het pvp-en vooral snel omdat je als casual speler niks te zoeken had in het pvp gebeuren puur omdat gear > skill behoorlijk van toepassing is in WoW.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef ex het volgende:
[..]
Nee, levelen is voor mij een doel om daarna het echte spel te spelen. Ik wil PVP'n/PVE'n op high level, het levelen zelf heeft me nooit echt getrokken in MMO's.
Goed!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bevalt die 'gratis' maand?
Goed, ik word pas 17 juli weer doorbelastquote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ah mooi, posts van domme users, altijd leuk. Als de mensen die jij hier quote in staat waren te lezen hadden ze gezien in de mail van BioWare dat de gratis maand aan je account wordt toegevoegd op 24 april.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor 1 maand betaald, krijg er 2. Prima deal.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Tof dat jullie het niet erg vonden om te betalen voor die gratis maand, Bioware en EA zullen vast erg trots op jullie zijn.
Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik heb voor 1 maand betaald, krijg er 2. Prima deal.
Ja, want het is natuurlijk absoluut onlogisch om geld te vragen als je gebruik gaat maken van het spel... Je hebt 6 dagen gratis gehad, genoeg tijd om te kijken of het allemaal weer beviel.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.
Alles wat je tot nu toe hier neer zet is gezeik over de game, bioware en ea... waarom neem je uberhaupt de moeite om hier wat neer te zetten? Het staat je allemaal niet aan en dat kan maar wat is de toegevoegde waarde van over van alles zeiken in het fok! forum topic? Als mij een game niet aanstaat speel ik het niet en that's it.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Tof dat jullie het niet erg vonden om te betalen voor die gratis maand, Bioware en EA zullen vast erg trots op jullie zijn.
Ben jij een troll?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet gratis, ik had nog wel een maandje terug willen komen, het spel nog eens een kans willen geven maar ik moest er weer voor betalen, geen dank in dat geval.
zoals ik zei, klachten van mensen die te dom zijn om te lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben jij een troll?
Feit is namelijk dat afgelopen week Bioware kwam met de īncentive"voor de free month, deze is naderhand(paar dagen terug) nog aangepast zodat mensen nog de tijd hebben tot 26-04 om deze maand te redeemen.
Hoe in godsnaam moeten ze (bijv. in mijn geval) mij al die gratis maand NU toekennen als de incentive pas afloopt op de 26ste terwijl bij haast iedereen gebilled wordt omstreeks de 18de...
Dat gold alleen voor lvl 50's.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben jij een troll?
Feit is namelijk dat afgelopen week Bioware kwam met de īncentive"voor de free month, deze is naderhand(paar dagen terug) nog aangepast zodat mensen nog de tijd hebben tot 26-04 om deze maand te redeemen.
Hoe in godsnaam moeten ze (bijv. in mijn geval) mij al die gratis maand NU toekennen als de incentive pas afloopt op de 26ste terwijl bij haast iedereen gebilled wordt omstreeks de 18de...
Aanvankelijk ja, maar ze hebben het een week uitgesteld en iedereen met legacy level 6 of characterlevel 50 krijgt na die datum 30 dagen gratis.quote:
Waarom ben jij hier nog? Jij bent de enige die me constant bijblijft in dit topic omdat je niks anders doet dan klagen op EA, Bioware, SWTOR en mensen die daarvan gebruik maken. Kan je niet gewoon je eigen reeks ''anti-swtor'' topics maken zodat wij niet naar je bagger hoeven te kijken? En reageren?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel lekker jaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aanvankelijk ja, maar ze hebben het een week uitgesteld en iedereen met legacy level 6 of characterlevel 50 krijgt na die datum 30 dagen gratis.
Legacy lvl 6 moet wel kunnen toch?!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel lekker jaWel jammer dat ik niet een ventje tot lvl 50 heb weten te krijgen
Ik wil bijna zeggen, wees blij dat je uberhaupt WZ's hebt >_<.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef S1gnum het volgende:
25 WZ's achter de rug vandaag, 6 winsWat een fucking amateurs lopen er toch rond in de Warzones.
Premades heb ik 's avonds altijdquote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen, wees blij dat je uberhaupt WZ's hebt >_<.
Maar dat is lame. Ik zou premades opzoeken als ik jou was.
Nicequote:Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef S1gnum het volgende:
Gisterenavond mijn Voidstar damage done record verbroken. 412k damage done, niet slecht voor een MM sniper.
Waar is dit?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:11 schreef Questular het volgende:
In het begin was ik sceptisch over het aanmaken van een nieuw character op een andere server omdat ik met mn sniper nog 5 levels verwijderd ben van lvl 50, maar de switch is het waard. Drukke quest gebieden, volle WZ's , daadwerkelijk mensen die heroics doen en vooralsnog een volwassen community.
Gisteren de nieuwe WZ gedaan en hij bevalt prima
Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Questular het volgende:
[..]
NiceIk ben voor het gemak een smuggler gunslinger (sniper) op republic kant begonnen (zodat ik snel kan levellen aangezien ik ook endgame content wil zien) maar daar speel je met 2 blasters ipv 1 sniper rifle... klein detail maar ik vind het maar niks
Oh cool, daar heb ik nog een level 17 scoundrel. Eens kijken of het wat is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Questular het volgende:
Server: Legions of Lettow - PVP English
de hele class opbouw is zover ik kan zien precies hetzelfde, zelfde skills, abilities alles, alleen 2 blasters ipv een mooi sniper rfiflequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.
Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
mensen die klagen, omdat je de conversaties in een fp niet skipt
Ga WoW spelen of zo
Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippen
Kan ik alleen maar bevestigen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:
wil er niet aan denken wat een bitch dat is op HM
Mijn lvl 50 heeft geen guildiesquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.
Geforceerd alle filmpjes blijven kijken terwijl je groep je vraagt te skippen is ook. Dan loop je hem toch later nog een keer met guildies ofzo die ook alles willen zien?
Dan heb ik gisteren volgens mij een WZ met je gedaanquote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef Morthill het volgende:
Ik heb Kel'Noral, Smugglerinmiddels lvl 37 en gisteren weer geownd in WZ. (38 kills, 150k healing, 4 deaths). Wel bijna de meeste deaths, maar dat komt omdat ik iedereen in leven hield
En je als healer een beetje verdekt opstellen helpt ookquote:Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Gister trouwens met Morthill een potje Alderaan WZ gedaan, wij Republics hadden 7 mensen en de Empire had er 8. En alsnog hadden wij gewonnen, was echt een mooi potje
Bij WZ is goeie tactiek en communicatie altijd de sleutel tot een overwinning
Bij de PVP Items vendor op de fleet kan je ze 1:1 inwisselen tegen WZ comms.quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Rahl het volgende:
Zijn mercenary commendations nutteloos trouwens, tegenwoordig? Zie nergens een vendor waar ik ze kan inwisselen.
Ik ben al meer dan een week je guildy...quote:Op donderdag 19 april 2012 22:41 schreef DaFan het volgende:
nummer_zoveel, wil je nog bij NWS?
Als je voor het weekend niet reageert/invite accepteert gaat je applicatie door de shredder. Aldus de GM.
Toen nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een week je guildy...
"medici" healer trooper
Ik verwacht eigenlijk ook niks van een guild als ze een member als ik aannemen alleen wat guildchat en mischien af en toe wat pvp samenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef DaFan het volgende:
Kan wel maar reken er dan niet teveel op dat je met guildruns mee kan op ops. Daar is een inschrijf systeem voor en vaak snel vol
Alleen jammer dat de oplossing voor het probleem bepaalde items bij je companion niet werkten nog steeds niet werkte. Dat is vervelend, steeds weer de items verwijderen en opnieuw plaatsen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef S1gnum het volgende:
Krijg ik daar zomaar ineens even een damage increase voor mijn sniper. Leuke patch.
Goedzo, welkom dan maar vanaf hierquote:Op woensdag 25 april 2012 08:01 schreef Questular het volgende:
[..]
gedaan en application is goedgekeurd
Elke class heeft zo een slot voor zichzelf, niet te weinig toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Acht te weinigquote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Anders op meerdere servers. Ik heb op dit moment 10 chars. Waarvan de meesten nog level 25 of lager zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Acht te weiniggast, slaap/werk/studeer jij niet of zo
Valt toch wel mee? 100+ man op de fleet op een gemiddelde avond is best okquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig steeds minder Republics online zijn op Legions of Lettow.
Ik tel er nu iets van 70quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? 100+ man op de fleet op een gemiddelde avond is best ok
Leuk om te horen:quote:Arymono: When will character transfers be available for everybody?
Dallas Dickinson (Senior Producer, Live Services): We will be rolling out our Character Transfer Service in early summer. First we’ll have some targeted free transfers from/to specific servers, but that will be followed with a broader system where you can either take advantage of free promotional transfers to specific servers or paid transfers to the server of your choice. We know everyone has more questions about character transfer, and we’ll reveal more details closer to the launch date.
Blij dat ik de gear van de Rakghoul event heb gehouden:quote:JimG: Is there any sort of ETA on adding completely new playable species into the game such as Togruta, Mon Calamari, Nautolan, etc.?
Daniel: Can’t comment on what species you might see, but you can expect the roster of playable species to expand... this year.
quote:Trietxan: Is there a plan to make social armor adjustable to armor rating? For example, I would really like to dress my Powertech in the Imperial Trooper armor without losing the heavy armor rating.
Daniel: Yes, adaptable social gear that automatically changes to your character’s gear type is coming in Game Update 1.3.
GRAAGquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze nou eens bijvoorbeeld twee rustige English PVP servers met elkaar gaan samenvoegen, en dit voor veel soortgelijke servers doen!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat niet gebeuren. Servers samenvoegen is een groot teken dat een mmo dood gaat.
LoL ja, kom met Republic onze guild joinenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:17 schreef Rahl het volgende:
Rift heeft het ook gedaan en die zijn nog springlevend.
Op welke server kan ik fulltime WZ's spelen? LoL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |