SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het gevoel, ik lijk Swtor nu meer te spelen ter overbrugging naar Guild Wars 2 dan gewoon de game te spelen omdat het nog net zo leuk is als de paar maanden net na de release. Jammer want met een volle server en een leuke guild is het een prima spel.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:14 schreef Roellie80 het volgende:
Nog wel ja.
Het is dat ik nog niks anders leuks heb gevonden dat ik nog in deze game zit. Ik erger me echter dagelijks aan het feit dat er nog maar weinig mensen inloggen en hierdoor de game behoorlijk dood is.
Jammer, de game is opzich prima maar 80% van de enthousiastelingen welke vorig jaar december begon aan dit spel is alweer afgehaakt. Ik heb afgelopen weekend stiekum ook weer ingelogd in lotro waar direct al weer meer levendigheid op de server was dan in swtor
Ik denk dat het ook komt omdat bij de release van een nieuwe mmorpg veel mensen het vergelijken met een game als WoW. Als de game bij release niet minstens zo goed in elkaar zit als WoW dan haken al veel mensen af. Jammer want WoW is na jaren doorontwikkelen pas op het nivo gekomen die de game nu heeft, en bij release zat WoW ook nog niet zo heel goed in elkaarr.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef trigt013 het volgende:
die MMORPG zijn beetje ook beetje van het caliber geworden "Same Shit Different Asshole" XP grinden door telkens stukje nieuwe wereld en daarna gear grinden of grote baas en daarna nog grotere baas.
mwa daar gaat het niet echt om, maar meer de die-hards die binnen 15 a 20 uur naar het eindlevel spelen en daarna alleen nog maar willen grinden voor eind gear. en als de ontwerper daarin niet teveel wilt faciliteren rent men huilend weg.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt omdat bij de release van een nieuwe mmorpg veel mensen het vergelijken met een game als WoW. Als de game bij release niet minstens zo goed in elkaar zit als WoW dan haken al veel mensen af. Jammer want WoW is na jaren doorontwikkelen pas op het nivo gekomen die de game nu heeft, en bij release zat WoW ook nog niet zo heel goed in elkaarr.
Ik ben zo'n die-hard.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:06 schreef trigt013 het volgende:
mwa daar gaat het niet echt om, maar meer de die-hards die binnen 15 a 20 uur naar het eindlevel spelen en daarna alleen nog maar willen grinden voor eind gear. en als de ontwerper daarin niet teveel wilt faciliteren rent men huilend weg.
Ik heb dit met pvp, het liefste log ik in en kan ik meteen beginnen met een WZ, en aangezien de WZ's op dit moment voor geen meter vol raken of een wachttijd hebben die veel te lang is begin ik ook steeds vaker snel uit te loggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n die-hard.
In 2 weken na de lvl50 gestampt. Log bijna dagelijks in op dat character. Speel eigenlijk geen alts. Zit al ergens op de 2 weken playtime met m'n character.
Ik wil natuurlijk graag de ultime gear (bijna full rakata) maar verder speel ik zo'n spel omdat ik graag samen met andere content wil doen. challenges halen. flashpoints undermannen enz.
Hier kan ik me best een jaartje mee vermaken. Zo heeft swtor ook genoeg content om dagelijks een paar uurtjes met wat vrienden aan te kloten.
Maar helaas. die "vrienden" laten het afweten. En wanneer dat begint dan vallen er steeds meer mensen af. Ik ben een die-hard en zit op zaterdag en zondagmiddag me gewoon te vervelen op de fleet. Geen hond online. Dus zelfs ik heb maar uitgelogd. had graag een flashpoint gespeeld. ANY flashpoint. Ik krijg er niks meer voor. Heb al 999 tionese crystals dus dat kan me gestolen worden. Als er maar wat te teamplayen is.
Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdagavond 0:30 tot 01:30 gezocht na een healer maar helaas.
Zondag was dit niet anders. Niemand te bekennen. Zo ben ik maar weer ingelogd in Lotro waar je zelfs om 03:30 nog binnen no-time een 6-man kan puggen
dan hadden ze de kerstrush gemist, investeerders hijgen ook in hun nek.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:13 schreef leeell het volgende:
als ze swtor gewoon hadden uitgeven om deze tijd met 1.2 had je gewoon een viable mmo gehad
Hoewel ik zelf niet speel, zou ik gezien het succes van de films wel een veel grotere spelersgroep verwachten.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.
Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk
Puggen en WoW is inderdaad niet iets wat altijd even goed ging (in ieder geval op mijn server)quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.
Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk
Dat is helemaal niet nodig. Zonder gaat het ook snel zat.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Rhalius het volgende:
Zolang je alleen leveled als je uitgerust bent (met een groen XP balkje) gaat het best snel.
Ik speel hetzelfde, maar merk bar weingi van die rested xp... vorige week zaterdag m'n Jedi Knight van begin lvl 29 naar eind lvl 32 doorgetrokken in 3 uur tijd en ik had nog steeds rested xp over.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Rhalius het volgende:
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Dat is natuurlijk onzin. Die tijd die je spendeert wachten tot je weer genoeg rested hebt had je ook door kunnen spelen. Het netto resultaat is min of meer hetzelfde. Die rested xp is alleen bedoeld om het makkelijker te maken voor mensen die niet zo veel spelen, zo raken ze niet te veel achter op.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Rhalius het volgende:
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Questular het volgende:
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is
Morgenmiddag 16.00quote:Op donderdag 12 april 2012 08:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus hoe laat is die update beschikbaar?
Voor mijn gevoel is de server/het spel net zo actief als WoW, en ik speel dus vanaf dag 1 op LoL. Denk dat het je wel bevalt.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Questular het volgende:
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is
quote:
Morthill is gewoon een beetje stout.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef DaFan het volgende:
Volgens swtor forum is ie al lang beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Morthill is gewoon een beetje stout.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Zeer waarschijnlijk ja. Ik verwacht ook een paar queues op de drukke servers.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Morthill het volgende:
Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
queuesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk ja. Ik verwacht ook een paar queues op de drukke servers.
Ze zijn al up, dus eerder dan geplandquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Morthill het volgende:
Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
Meld je even aan op de website nowinscenario.co.uk als ik me niet vergis, dan kun je daarna invite krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef NeonPanda het volgende:
Wie mag ik een whisper sturen voor een invite in No Win Scenario ?
http://www.swtor.com/legacypromotionquote:As a thanks for being one of our most valued players, all active subscriber accounts with a Level 50 character as of April 12, 2012, 12:00 PM CDT, 5:00 PM GMT, will receive 30 days of game time** at no charge in appreciation for your support and loyalty.
Klopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ahahahahahaahhaha![]()
![]()
![]()
'Legacy komt in 1.2'
![]()
Ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI. Hoe bevalt SWTOR op dit moment? Word je 't niet zat dat heel veel wordt uitgesteld of dat halfbakken erin zit? Serieuze vraag trouwensquote:
Bevalt nog steeds prima. 1.2 had alleen veel eerder moeten komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI. Hoe bevalt SWTOR op dit moment? Word je 't niet zat dat heel veel wordt uitgesteld of dat halfbakken erin zit? Serieuze vraag trouwens
En wat is het precies dat je bevalt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds prima. 1.2 had alleen veel eerder moeten komen.
Niets, ik vind er eigenlijk geen klap aan. Maar als ik dat zeg lijd ik gezichtsverlies ten opzichte van jou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat is het precies dat je bevalt?
Heb ik ook met WoW hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets, ik vind er eigenlijk geen klap aan. Maar als ik dat zeg lijd ik gezichtsverlies ten opzichte van jou.
Alleen maar beter. Al die WoW crap mag wat mij betreft wegblijven. Verhaallijnen, voice overs en de Star Wars setting zijn voldoende.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is behoorlijk generic vergeleken met andere MMO's een veel functies zitten er niet in of kwamen er later pas in.
Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Al die WoW crap mag wat mij betreft wegblijven. Verhaallijnen, voice overs en de Star Wars setting zijn voldoende.
Ok.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel van![]()
Voor een singleplayer spel zou 't wel goed zijn, maar ik ga geen maandelijkse subscriptie betalen voor iets wat eigenlijk KOTOR3 zou moeten zijn.
Probeer ik eens een civiele discussie aan te gaan met jou ipv jou alleen maar te bashen gedraag je je als eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probeer ik eens een civiele discussie aan te gaan met jou ipv jou alleen maar te bashen gedraag je je als eenWat? Jij vindt het het geld niet waard, dat kan. Ik wel. Prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Iedere bioware singleplayer game van de laatste jaren heb ik grijs gespeeld om het op mijn ouders hun wijze te zeggen. Ook met SWTOR hebben ze het verhaal er goed ingebakken helaas vind ik de gameplay niet interesant genoeg. In de eerste 10 levels gebeurd er zoveel verhaal dan is het interesant enzo. In de 5 levels daarna al minder en in de 5 levels erna doe je bijna alleen maar generieke MMO quests en kan je iedere 3 uur 1 stapje verder in je main verhaal. Dat duurt gewoon veel te lang.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel van![]()
Voor een singleplayer spel zou 't wel goed zijn, maar ik ga geen maandelijkse subscriptie betalen voor iets wat eigenlijk KOTOR3 zou moeten zijn.
Bah, maar wel drie extra dagen voor jou.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef Sjiznit het volgende:
Grrr, gister was ik dus een van de weinige die de lul was met inloggen. Was kennelijk een klein window waarin als je inlogde het problemen opleverde. Nu ben ik dus main assets 1 aan het downloaden voor 11 gb. Zucht.
Edit: niet alleen 11gb maar het hele spel. Bah.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=400099
Je had ook al applied zag ik?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Legions of lettow, naam medici trooper healer
Als het goed is, zijn er wel nieuwe crafting schematics. Alleen die kan je crafting 'leraar' leren. Ik heb alleen geen idee wat er nu wel aanwezig. Ik zit met cybertech ook dat probleem. Ik heb gisteren even armor-pieces te zitten craften en RE'en. Nu heb ik een paarse schematic, maar die geeft maar 124 armor. Ik kan nu beter PVP-gear kopen, recruit gear heeft al 128 armor. Hopelijk kan ik ergens schematics vandaan halen voor betere armor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Roellie80 het volgende:
- Geen nieuwe crafting zooi. Met Artifice maak je nu tot lvl49 enhanchments terwijl de nieuwe gear is equiped met lvl 61 enhanchments. Hoe zinloos wil je het hebben.
Classes zijn al cross-faction, je bedoelt races en boeiend. Je moet er een lvl 50-personage voor hebben, het is niet geheel onrealistisch, want zo zwart-wit is Star Wars niet en de races hebben geen unieke skills dus er zijn geen balance issues.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Vind 't wel behoorlijk flauw dat je met cross-faction ook andere classes kan spelenWat doen ze met mijn Star Wars
Is dat de nieuwe FotM? In het weekend ga ik proberen hoe mijn PVP-vanguard de aanpassingen heeft overleeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:22 schreef S1gnum het volgende:
Ik wordt overigens wel gestoord van het aantal Sith Warriors in WZ's. Echt niet normaal. Republic lijkt alleen maar met healers rond te lopen. Daar is nog steeds niet doorheen te komen![]()
twitter:SWTOR twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 16:17:00All #SWTOR servers will be coming down in approximately 15 minutes for an unscheduled maintenance. We apologize for any inconvenience. reageer retweet
Ja, maar de servers waren dus al weer een tijdje in de lucht. Toen ontstonden er problemen en nu zijn ze dus weer neer.quote:
twitter:SWTOR twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 17:57:26We are expecting the #SWTOR servers to be available again at 6:00PM CDT (12:00AM BST, 1:00AM CEST, 9:00AM AEST). reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |