abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:24:30 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109979813
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

Het komt allemaal goed, echt waar O+ :*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:25:57 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109979880
Yeey! Eindelijk een keer topic starter :P

Maar goed, enorm veel zin in de date... alleen beetje jammer dat het me eerste date na me ex is... nervous as fuck man.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 april 2012 @ 13:28:09 #3
364681 over_hedge
pi_109979987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Yeey! Eindelijk een keer topic starter :P

Maar goed, enorm veel zin in de date... alleen beetje jammer dat het me eerste date na me ex is... nervous as fuck man.
Hoezo jammer dat het de eerste is? En ja nervous zijn is niet zo gek. Wat ik wel lastig vond is dat als ik iets over de laatste 3 jaar wilde vertellen het bijna altijd iets met mijn ex was. :P Best lastig soms. Al scheelde het bij mij dan dat het met Tjik was en zou toch alles al wist over mij en mijn ex. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:32:14 #4
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109980195
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo jammer dat het de eerste is? En ja nervous zijn is niet zo gek. Wat ik wel lastig vond is dat als ik iets over de laatste 3 jaar wilde vertellen het bijna altijd iets met mijn ex was. :P Best lastig soms. Al scheelde het bij mij dan dat het met Tjik was en zou toch alles al wist over mij en mijn ex. :)
Nou, dan is het toch wat extra beladen.... ben nou nog niet echt op volle krachten terug in het dating circuit...

Ben ook voorzichtig, hou wat afstand dat weet ik zeker... geen zin in weer een makkelijke dame.

Haha ja dat ken ik, ik ga het topic "ex" vermijden vanavond. Ook als ze erover begint. Geen behoefte aan. Ze vroeg of ik al lang vrijgezel ben, en ik zei ja :P so..... haha.

Ja jullie zijn goed bezig volgens mij ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109980259
Kut relaties, :r 7 maanden na dato nog steeds last van
pi_109980899
Ik las iets over een gangbang? Details?

Dit is overigens mijn nieuwe favo meelurktopic. De drama's! Oh mijn god, de drama's! Continue.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_109980977
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Rebubbled het volgende:
Ik las iets over een gangbang? Details?

Dit is overigens mijn nieuwe favo meelurktopic. De drama's! Oh mijn god, de drama's! Continue.
Dafuq :') wie ben jij nou weer
pi_109981152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef Geester het volgende:

[..]

Dafuq :') wie ben jij nou weer
Rebubbled, aangenaam. Ik zal me er verder niet meer in mengen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_109981241
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Rebubbled, aangenaam. Ik zal me er verder niet meer in mengen.
Nee ..vul ons aan met je o zo woeste ex(en)
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:57:28 #10
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109981265
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Rebubbled het volgende:
Ik las iets over een gangbang? Details?

Dit is overigens mijn nieuwe favo meelurktopic. De drama's! Oh mijn god, de drama's! Continue.
Najah! :P
Panta rei
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:58:34 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109981311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Najah! :P
Tja, lol halen uit het leed van een ander...

Is ook een vak apart.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 april 2012 @ 14:07:15 #12
364681 over_hedge
pi_109981697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nou, dan is het toch wat extra beladen.... ben nou nog niet echt op volle krachten terug in het dating circuit...

Ben ook voorzichtig, hou wat afstand dat weet ik zeker... geen zin in weer een makkelijke dame.

Haha ja dat ken ik, ik ga het topic "ex" vermijden vanavond. Ook als ze erover begint. Geen behoefte aan. Ze vroeg of ik al lang vrijgezel ben, en ik zei ja :P so..... haha.

Ja jullie zijn goed bezig volgens mij ;-)
Ja niet eens zo zeer het topic ex. Maar meer als je gewoon over iets praat. bijvoorbeeld een vakantie, dan was ik daar met mijn ex. dus dan komt ze er weer invoor ookal wil ik het dan helemaal niet over haar hebben. :P

En ja gaat zeker goed. Ze is inmiddels mijn vriendin O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109981933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:56 schreef Geester het volgende:

[..]

Nee ..vul ons aan met je o zo woeste ex(en)
Oké. U vraagt, wij draaien.

Momenteel in bezit van een zeer stabiele liefdevolle relatie met een hele goede vriend die ik al ken sinds mijn 18de, maar niet eerder seksueel in geinteresserd was. Uit de friendzone komen, jawel het is mogelijk! Maar..!!

Mijn relatie hiervoor heb ik 3 1/2 jaar gehad. Een fokker, schijt of hij meeleest. Toen ik een relatie met hem kreeg was ik net in therapie gegaan. Ik was flink fucked up. Lang verhaal, maar op mijn 17de ben ik uit huis gezet, zonder echte reden en van de één op de andere dag. Ik voelde me zo verlaten, zo weinig waard. Als je ouders je al niet willen, wie wil je dan wel? Depressie en laag zelfbeeld volgde.

Van huis uit had ik niet meegekregen hoe je moet communiceren. Het was normaal voor mijn moeder om zeer inconsequent om dingen te flippen, je de huid vol te schelden met af en toe een klap en je dan weken te negeren, tot ze op een dag besloot dat het over was. Nee, geen lekker voorbeeld, maar wel mijn voorbeeld. Mijn vorige relatie was dan ook turbulent. Daarbij kon hij ook niet communiceren en keek nooit naar zijn eigen gedrag.

Na een half jaar wist ik eigenlijk wel dat er geen toekomst in zat. Maar ik was zo bang om weer alleen te zijn, weer verlaten te worden. Mijn lichaam had het wel door. Seks werd zeer pijnlijk. Na een tijdje wilde ik dan ook echt niet meer. Meer malen heeft hij doorgedramd en heb ik het toch gedaan. Uiteindelijk, na 3 1/2 jaar in een relatie te hebben gezeten waarin schreeuwen wekelijks was, seks pijnlijk en bijna nihil aanwezig, heb ik besloten dat het toch echt niet werkte. Maar ik wilde het zo graag.

Hij heeft me nog weken geneukt, omdat ik nog steeds ijdele hoop had en het toe liet. Uiteindelijk gingen we samen naar een festival, omdat hij niemand anders had om mee te gaan en ik met een groep vrienden ging. Afgesproken beide niks met anderen te doen, want het was nog maar kort over en we sliepen bij elkaar in de tent. Eerste nacht lag hij achter mijn tent met een ander wijf! Dit is uiteindelijk volledig geescalleerd en hij heeft me aangevallen. Kaak ontwricht, pols gekneusd, diverse blauwe plekken. Rechtzaak is uiteindelijk geseponeerd, want te weinig bewijs.

Ik was wel in één keer over hem heen. Wel ben ik maanden lang nog bang geweest dat hij voor mijn deur zou staan of me zou opwachten. Ik heb zelfs actief naar een ander huis gezocht. Uiteindelijk gelukkig nooit meer gezien.

Dus dat. Ondertussen therapie afgerond, nieuwe communicatiestijl aangeleerd en ik ben eindelijk blij met mezelf en kan mijn vriend daardoor ook toelaten.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_109983899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef Hazzard het volgende:
Je hebt er nu weinig meer aan natuurlijk, maar als je wilt laten zien dat de communicatie niet goed is lijkt het me niet heel slim om je spullen te pakken en weg te lopen. Kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar als er zoveel problemen in de communicatie van haar kant zit dan lijkt weglopen (en dus zelf ook niet communiceren) een erg slecht plan. Is iets van een relatietherapeut om de communicatie op gang te helpen ooit ter sprake gekomen?

Kutsituatie verder. Ben zelf slecht in advies geven dus dat mogen de anderen hier doen, maar in ieder geval sterkte!
Ik ben het volledig met je eens. Toch heb ik van dat moment nooit langer spijt gehad dan een minuut. Het is destijds de juiste keuze geweest om mezelf te beschermen. Als ik dat niet gedaan had zou ik er sowieso aan onderdoor gaan, omdat ik bijzonder veel van haar hou en mezelf dan achterstel. Het was mijn aller, aller, aller laatste strohalm om de situatie te verbreken. Of dat nu goedschiks of kwaadschiks ging maakte me niet uit. Zelfs toen was ik blij geweest met een explosieve ruzie, waardoor zij eindelijk eens communiceert / of zij om mij geeft. De ruzie bleef helaas uit, net als de communicatie. Ze is net een stil zielig/schattig vogeltje kwa uitdrukking, als het de verkeerde kant op gaat weet ze niet wat ze moet zeggen. En zelfs dat is mooi aan haar. Natuurlijk vraag ik mezelf af if,then,else, maar ik kom op de juiste keuze uit. Jammer dat ik er alsnog aan onderdoor ga.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 02:32 schreef Leyli het volgende:
Stratotanker, wat je tijdens de relatie doormaakte is herkenbaar. Misschien is het een troost om te weten dat jij alles gegeven hebt. Zij was iemand anders. Jij bent iemand anders. je zult je uiteindelijk moeten realiseren dat ze goede kanten heeft maar dat jij, wat jij nodig hebt, niet of heel moeilijk kan leven met haar minpunten. Gun jezelf je verdriet.
Dat ik alles heb gegeven om het op te lossen is helaas zowel een troost als mijn struikelblok. Het heeft me heel veel energie gekost en niets opgeleverd. Ik ben nooit door die muur heengekomen, dat zit mij enorm dwars. Allerbeste wil, woorden en daden, het heeft niets gebracht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Wow, ik herken me heel erg in jouw verhaal, al heb ik het dan over een relatie van 2 jaar en is het nu allemaal behoorlijk vers. Dit was echt precies de reden waarom mijn vriend het uit heeft gemaakt.
Het is zo frustrerend, omdat het voor jezelf niet te rechtvaardigen is hoe het zo heeft kunnen lopen. Vooral niet omdat het bij ons, juist aan het begin zo goed klikte vanwege onze goede gesprekken over alles, ons en meer.
Hij stuurt mij ook smsjes dat hij altijd wel van me zal blijven houden en hij er zoveel spijt van heeft dat hij me 'zo behandeld' heeft, wat dat ook mag betekenen in zijn ogen. Hij zoekt wel fysiek contact en wil ook afspreken, terwijl hij twee weken terug niets met me te maken wilde hebben in eerste instantie.
Ik ben al ver voorbij het frustrerende gedeelte, het zit nu onder mijn huid. De momenten dat alles goed met mij ging en ik niets met haar te maken wil hebben, heb ik ook gehad. Vergeet niet dat je voor iemand een kogel kan willen vangen en toch niets met diegene te maken wil hebben. In mijn geval heeft dat alles te maken met zelfbehoud, misschien ook voor je exvriend. Het moment waarin beide neuzen dezelfde kant op staan maak je de meeste kans om eruit te komen. Dat loopt helaas niet altijd synchroon. Ik ben gedurende die tijd ook in en uit mijn zone gevallen. Het rust geven is heel belangrijk, doe in ieder geval niets stoms. Het heeft mij niet geholpen though.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 14:59:01 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:10:08 #15
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109986895
Ik heb het vandaag echt een beetje zwaar. Ik hoorde een liedjes en dat deed me geen goed, toevallig iets wat hij op mijn laptop had gezet ooit.

Panta rei
pi_109987966
Heftig verhaal!
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:17:50 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109991322
Een heel deel gemist, lukt me niet om dat allemaal te lezen.

Hier inmiddels wat aan de betere hand na een terugval deze week. Meerdere oorzaken. Gelukkig dat ik genoeg te doen heb in en om het huis. Zondag zelfs een dagje ontspanning in de planning dus daar kijk ik naar uit. Nu weekend en even een beetje bijslapen. Morgen de huishoudelijke taken oppakken zodat het ook in huis weer picobello er uit ziet. Je merkt wel dat ik veel dingen gewoon plan, dat helpt enorm bij het oppakken van de gewone dagelijkse dingen. Ooit zal het weer rustig worden in mijn (liefdes)leventje en zal ik er veel sterker uitkomen.

Alle nieuwe die ik nog niet eerder gezien heb, welkom en heel veel sterkte natuurlijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109991371
Had jij niet een soort date die geen echte date was? Hoe was het :P?
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:21:52 #19
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109991442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:19 schreef Hazzard het volgende:
Had jij niet een soort date die geen echte date was? Hoe was het :P?
Die date die geen echte date is, is aankomende zondag dus hoe het was zal ik dan wel vertellen hahaha.

En het is een date met een mevrouw en nee, ik val niet op vrouwen, ook niet half dus geen echte date in die zin dus
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109992274
Ik heb even advies nodig jongens ;(. Ik had bijna tegen m'n ex gepraat... Ik had dus wat getypt maar snel weer verwijdert. Ik weet niet wat ik moet doen eigenlijk, de drang wordt alsmaar groter en ik wil gewoon níét met hem praten maar iets in me wil het toch wel. Meh. :{
XO till we overdose
pi_109992374
Hoe is je situatie?
Is hij op je uitgekeken en wil hij je niet meer, of vinden jullie elkaar beide stiekem nog wel een beetje leuk?

Mijn ex zou boos worden als ik contact zou opnemen, en mij een stalker noemen, dus daarom laat ik ook geen woord horen, maar als hij nog gevoelens voor je heeft kan ik begrijpen dat het moeilijk is, niks laten horen
pi_109992509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef Gulmez het volgende:
Hoe is je situatie?
Is hij op je uitgekeken en wil hij je niet meer, of vinden jullie elkaar beide stiekem nog wel een beetje leuk?
M'n situatie is fucked up :'). Het ging uit in december en het was een grote zooi, ik wilde met hem praten maar ik kreeg alleen maar dat ik dood moest vallen en dat hij me geen geluk wenste. Hij deed alsof ik niet bestond voor 3 maanden, maar stuurde me laatst weer een berichtje op m'n verjaardag omdat hij met me wilde praten. Hij zei dat, als ik nog wat wilde zeggen, ik er de tijd voor mocht nemen, maar dat ik niet meer met hem moest praten dan noodzakelijk omdat hij niet meer terug wilde naar wat we hadden..
XO till we overdose
pi_109992572
En oja, hij zei ook dat hij niet meer een liefde zoals mij zou vinden en dat hij het er moeilijk mee heeft. Hij heeft nadrukkelijk gevraagd of ik nog wat wilde zeggen in dat gesprek, maar ik ging er niet op in.
XO till we overdose
pi_109992659
Heel lastig om eerlijk te zijn. :P

Voel jij nog net zoveel voor hem, als toen het net uit ging?
pi_109992721
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef Gulmez het volgende:
Heel lastig om eerlijk te zijn. :P

Voel jij nog net zoveel voor hem, als toen het net uit ging?
Ja, best wel eigenlijk.
Trouwens, kom je uit Iran of Turkije? :P
XO till we overdose
pi_109993142
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
Een heel deel gemist, lukt me niet om dat allemaal te lezen.

Hier inmiddels wat aan de betere hand na een terugval deze week. Meerdere oorzaken. Gelukkig dat ik genoeg te doen heb in en om het huis. Zondag zelfs een dagje ontspanning in de planning dus daar kijk ik naar uit. Nu weekend en even een beetje bijslapen. Morgen de huishoudelijke taken oppakken zodat het ook in huis weer picobello er uit ziet. Je merkt wel dat ik veel dingen gewoon plan, dat helpt enorm bij het oppakken van de gewone dagelijkse dingen. Ooit zal het weer rustig worden in mijn (liefdes)leventje en zal ik er veel sterker uitkomen.

Alle nieuwe die ik nog niet eerder gezien heb, welkom en heel veel sterkte natuurlijk
Ben blij dat het weer wat beter met je gaat, heb je er nu rust in gevonden dat het echt gaat gebeuren?

Hier gaat het goed vandaag, hij belde mn dochter net, kreeg een beetje een zenuwachtig gevoel maar moest niet huilen. Ben op de goede weg.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109993594
@lalouchi, heb ik ook steeds als ik weet hem te gaan zien/spreken. vreselijk nerveus, hartkloppingen. En daarna ... vaak toch huilen.
Mis hem vreselijk weer....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:23:39 #28
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109993644
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ben blij dat het weer wat beter met je gaat, heb je er nu rust in gevonden dat het echt gaat gebeuren?

Hier gaat het goed vandaag, hij belde mn dochter net, kreeg een beetje een zenuwachtig gevoel maar moest niet huilen. Ben op de goede weg.
Nog niet echt de rust in gevonden maar ik kan het toch niet tegenhouden.

Kijk, jouw eerste stapjes maak je ook al.. Accepteer het wel als het wel weer een keertje gebeurd. Dit alles heeft gewoon tijd nodig en sneller dan sneller willen gaan werkt niet, daar zijn de meeste van ons al achter.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109993867
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nog niet echt de rust in gevonden maar ik kan het toch niet tegenhouden.

Kijk, jouw eerste stapjes maak je ook al.. Accepteer het wel als het wel weer een keertje gebeurd. Dit alles heeft gewoon tijd nodig en sneller dan sneller willen gaan werkt niet, daar zijn de meeste van ons al achter.
Zou je het dan wel tegen willen houden als dat kon?


@QEX; dat heeft tijd nodig, ik raak er langzaam aan gewend sat hij enkel voor mijn dochter belt. Ik denk dat het idd vervelender is voor jou omdat als hij jou belt je weet dat het ook echt voor jou is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109994113
@lalouchi; hangt er van af van wat Mikeys bedoeld met 'kan het toch niet tegenhouden.'
(de scheiding of de emoties)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109994290
De scheiding neem ik aan..
In life, every ending is a new beginning..
pi_109994526
Zelfde hier, kan het niet tegenhouden (al zou ik nog zo graag willen) dus dan moet het maar klaar zijn ook. Als het dan toch moet dan maar snel.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:43:32 #33
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109994537
Voornamelijk de scheiding. Er tegen vechten heeft geen zin. Je kunt een ander niet dwingen. Ik sta er niet achter dat iemand zo snel de moed heeft opgegeven, maar goed, bij elkaar blijven zou ook geen optie meer zijn na alles wat hij geflikt heeft, maar goed. ligt toch aan mij is zijn visie en dan mij verwijten dat ik alleen naar anderen wijs terwijl ik allang het boetekleed voor een klein stukje had omgedaan.

Maar ook emoties zijn niet in de hand te houden hoor, daarom accepteer ik ze maar zoals ze zijn ook al voelt het niet fijn soms
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109994688
copy past van hierboven.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:47:22 #35
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109994702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
Voornamelijk de scheiding. Er tegen vechten heeft geen zin. Je kunt een ander niet dwingen. Ik sta er niet achter dat iemand zo snel de moed heeft opgegeven, maar goed, bij elkaar blijven zou ook geen optie meer zijn na alles wat hij geflikt heeft, maar goed. ligt toch aan mij is zijn visie en dan mij verwijten dat ik alleen naar anderen wijs terwijl ik allang het boetekleed voor een klein stukje had omgedaan.

Maar ook emoties zijn niet in de hand te houden hoor, daarom accepteer ik ze maar zoals ze zijn ook al voelt het niet fijn soms
Ken het gevoel...Gister mn ex gesproken...Ze mist me, ik mis haar dus lijkt het mij niet zo moeilijk...Maar nee, bij elkaar terugkomen is geen optie, want dan gaat het volgens haar toch weer fout..Wat er fout is gegaan weet ze niet eens (verteld ze iig niet) dus lijkt dit mij grote onzin...Behoorlijk kote dus, maar time to move on!
pi_109994911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:47 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ken het gevoel...Gister mn ex gesproken...Ze mist me, ik mis haar dus lijkt het mij niet zo moeilijk...Maar nee, bij elkaar terugkomen is geen optie, want dan gaat het volgens haar toch weer fout..Wat er fout is gegaan weet ze niet eens (verteld ze iig niet) dus lijkt dit mij grote onzin...Behoorlijk kote dus, maar time to move on!
Bijna hetzelfde. echt heel veel sterkte O+
XO till we overdose
pi_109994999
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
Voornamelijk de scheiding. Er tegen vechten heeft geen zin. Je kunt een ander niet dwingen. Ik sta er niet achter dat iemand zo snel de moed heeft opgegeven, maar goed, bij elkaar blijven zou ook geen optie meer zijn na alles wat hij geflikt heeft, maar goed. ligt toch aan mij is zijn visie en dan mij verwijten dat ik alleen naar anderen wijs terwijl ik allang het boetekleed voor een klein stukje had omgedaan.

Maar ook emoties zijn niet in de hand te houden hoor, daarom accepteer ik ze maar zoals ze zijn ook al voelt het niet fijn soms
Ja zo voel ik het nu ook, verdriet omdat hij het zo snel opgaf en ook weten dat het nu niet verder meer kan door de dingen die er gebeurd zijn.
Hoelang zijn jullir eigenlijk al uit elkaar? En hoe doe je dat met woonruimte?

@QEX, ben jij ook getrouwd? Hoe ervaar jij scheiden an sich?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109995006
'gaat toch weer fout' ja met zo'n instelling wel. wat is er met 'we gaan er gewoon voor 300 % voor, desnoods met hulp van buitenaf' gebeurd.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:53:21 #39
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109995015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Bijna hetzelfde. echt heel veel sterkte O+
Jij ook dan! :9

Het is moeilijk omdat ik denk dat hoe langer ik wacht , hoe meer gevoel verdwijnt, maar ik ga ook niet achter dr aan lopen :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:53:50 #40
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109995040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef QEX het volgende:
'gaat toch weer fout' ja met zo'n instelling wel. wat is er met 'we gaan er gewoon voor 300 % voor, desnoods met hulp van buitenaf' gebeurd.
Ik weet het, das ook net het probleem, als het van 1 kant komt heeft het geen zin...
pi_109995190
Weet ik... ;(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:58:48 #42
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109995288
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja zo voel ik het nu ook, verdriet omdat hij het zo snel opgaf en ook weten dat het nu niet verder meer kan door de dingen die er gebeurd zijn.
Hoelang zijn jullir eigenlijk al uit elkaar? En hoe doe je dat met woonruimte?

@QEX, ben jij ook getrouwd? Hoe ervaar jij scheiden an sich?
We zijn inmiddels bijna 4 maanden uit elkaar. Ik had mijn eigen koopwoning nog die al ruim 4 jaar te koop staat dus een geluk bij een ongeluk ergens. Hij heeft zijn koopwoning waar we samen gewoond hebben.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109995455
Ja dat is dan wel fijn, dat huis kan je dus ooj gewoon behouden? 4 maanden.. War gaat het snel he? Pijnlijk blijft het wel..
In life, every ending is a new beginning..
pi_109995523
@Lalouchi; ja getrouwd (ruim 10 jaar) kan/wil er niet teveel over kwijt. Nu 6 mnd uit elkaar.

@Mickeys, zo dan al 4 jaar te koop, nou dat is inderdaad een 'gelukje'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:07:41 #45
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109995748
Huis kan ik gewoon behouden, maar staat nog steeds te koop. Heb nu geen geld om de makelaar af te kopen en daarnaast woon ik in Almere en werk ik in Apeldoorn. Weet nog steeds niet of ik misschien daarheen wil verhuizen. Ach, als er een koper komt, dan voor minimaal de vraagprijs omdat ik niet zo nodig weg hoef en ik inmiddels al heel veel weer aan het huis heb gedaan zoals eigenhandig een bad geplaatst. Puur omdat ik niet zonder bad wou doen omdat ik maar even in deze situatie ben gedrukt. Bad is nu ook echt een trofee geworden voor me en was een waanzinnige goede bezigheidstherapie in de winter
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109995834
Al dat geklus leverd dan misschien weer een hogere prijs op.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:11:07 #47
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109995920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef QEX het volgende:
Al dat geklus leverd dan misschien weer een hogere prijs op.
Wie weet. Maar goed, eerst mijn leven weer op orde krijgen en heb nog zat dingetjes te doen zoals de heg mega snoeien. Dat kost weer niets en is een goede bezigheid. Agressie kun je er lekker in kwijt als je even zwelgt in liefdesverdriet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109996095
Nou zo'n opgeleukt huis trekt waarschijnlijk wel weer bekijks. (foto's bij de makelaar vernieuwen)
En inderdaad bezigheidstherapie
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:14:56 #49
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109996106
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wie weet. Maar goed, eerst mijn leven weer op orde krijgen en heb nog zat dingetjes te doen zoals de heg mega snoeien. Dat kost weer niets en is een goede bezigheid. Agressie kun je er lekker in kwijt als je even zwelgt in liefdesverdriet
Agressie kwijt raken is altijd goed! Had deze week een paar keer een boksbal gewenst, merkte dat ik aardig kwaad was ;)

Naja, beter dat dan de manier waarop zij ermee omgaat door alleen maar weg te lopen ervoor...
pi_109996539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Huis kan ik gewoon behouden, maar staat nog steeds te koop. Heb nu geen geld om de makelaar af te kopen en daarnaast woon ik in Almere en werk ik in Apeldoorn. Weet nog steeds niet of ik misschien daarheen wil verhuizen. Ach, als er een koper komt, dan voor minimaal de vraagprijs omdat ik niet zo nodig weg hoef en ik inmiddels al heel veel weer aan het huis heb gedaan zoals eigenhandig een bad geplaatst. Puur omdat ik niet zonder bad wou doen omdat ik maar even in deze situatie ben gedrukt. Bad is nu ook echt een trofee geworden voor me en was een waanzinnige goede bezigheidstherapie in de winter
Goed van je zeg, zelf een bad plaatsen :)

Ik weet iig zeker dat ik nooit van mn leven meer ga trouwen, de geloftes die je aflegt stellen toch geen reet voor.

Hij is zo blij van me af te zijn, dat is wel zuur...
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:22:25 #51
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109996545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef sawadie het volgende:

[..]

Agressie kwijt raken is altijd goed! Had deze week een paar keer een boksbal gewenst, merkte dat ik aardig kwaad was ;)

Naja, beter dat dan de manier waarop zij ermee omgaat door alleen maar weg te lopen ervoor...
Hier hetzelfde hoor. Maar goed, hij leeft zijn eigen leven maar, ik het mijne en ik denk niet dat hij daar in de toekomst deel van zal gaan uitmaken, daarvoor heeft hij teveel geflikt en steekt er nu al geen energie is. We gaan het maar eens niet op zijn manier doen, zo weinig eigenwaarde heb ik niet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:23:49 #52
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109996620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hier hetzelfde hoor. Maar goed, hij leeft zijn eigen leven maar, ik het mijne en ik denk niet dat hij daar in de toekomst deel van zal gaan uitmaken, daarvoor heeft hij teveel geflikt en steekt er nu al geen energie is. We gaan het maar eens niet op zijn manier doen, zo weinig eigenwaarde heb ik niet
Dat heb ik nou ook :) Heb gister ook tegen haar gezegd dat ik geen vriendschappelijke relatie wil, het is alles of niets ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:24:43 #53
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109996674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook :) Heb gister ook tegen haar gezegd dat ik geen vriendschappelijke relatie wil, het is alles of niets ;)
Nou, als je heel eerlijk naar jezelf bent of strakjes kunt zijn, dan wil je dat alles ook echt niet meer hoor
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:25:34 #54
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109996711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nou, als je heel eerlijk naar jezelf bent of strakjes kunt zijn, dan wil je dat alles ook echt niet meer hoor
Dat begint nu al een beetje, zat me gisteren zwaar te ergeren aan haar houding ;)
pi_109996958
nu op rtl 8 down with love.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109997522
En ja hoor... iedereen is gaan kijken :Y
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:45:42 #57
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109997761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef QEX het volgende:
En ja hoor... iedereen is gaan kijken :Y
Bijna :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109997887
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, best wel eigenlijk.
Trouwens, kom je uit Iran of Turkije? :P
Ik heb het even in een prive berichtje gestuurd, aangezien het redelijk off topic is. :)
pi_109998702
[quote] Dat heb ik nou ook Heb gister ook tegen haar gezegd dat ik geen vriendschappelijke relatie wil, het is alles of niets [unquote]

moet ik ook maar zeggen denk ik
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:05:50 #60
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109998816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef QEX het volgende:
[quote] Dat heb ik nou ook Heb gister ook tegen haar gezegd dat ik geen vriendschappelijke relatie wil, het is alles of niets [unquote]

moet ik ook maar zeggen denk ik
Stiekem lucht het op, al voel ik me nu wel klote hoor! Ben wel benieuwd of de bodschap is aangekomen, denk het niet :(
pi_110010714
Godgodgod sinds ik me voorgenomen heb om die brief woensdag te gaan sturen is dat het enige waar ik nog mee bezig ben in mijn hoofd en voel ik me nog 100x slechter dan normaal :'). Echt wat ben ik verschrikkelijk slecht bezig. Dagen tot volgende week woensdag/zaterdag kunnen me niet snel genoeg gaan nu.
pi_110015200
Mijn ex is vandaag jarig... En wij zijn daar niet bij.. voel me daar intens verdrietig bij, we horen er echt niet meer bij. Mijn dochter mag hem zo bellen, thats it. En nu heb ik weer een terugval :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_110015254
@Lalouchi, heb ik ook al moeten ervaren. iedereen was er, behalve ik. Sterkte meid. (met de verjaardag van de kleine zal het denk ik nog moeilijker zijn, zeg ik niet om je verdrietig te maken, maar om je voor te bereiden) sterkte en KNUFF
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110015347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:13 schreef QEX het volgende:
@Lalouchi, heb ik ook al moeten ervaren. iedereen was er, behalve ik. Sterkte meid. (met de verjaardag van de kleine zal het denk ik nog moeilijker zijn, zeg ik niet om je verdrietig te maken, maar om je voor te bereiden) sterkte en KNUFF
Ja dat weet ik, dan zullen we dat of moeten splitsen of alsnog samen moeteb vieren.. Wat dacht jr dan van pakjesavond, en kerst? Verschrikkelijk lijkt me dat.. Gelukkig is dat pas december allemaal, haar verjaardag ook.

Het doet me nu gewoon zoveel zeer, normaal gesproken samen opstaan, ontbijtje, verjaardagboodschappen halen samen, savonds gezellig vieren, en nu doet hij dat allemaal zonder ons. Hij zegt het vreselijk te vinden van zn dochter, maar niet van mij. Is dat dan mij pijn willen doen, of is dat dan echt zo..? Pff.. Wat een rotgevoel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110015935
OMG zit te zappen, memories. Vrouw, al JAREN uit elkaar. Man wil papieren niet tekenen (gaat toch nooit meer trouwen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110015966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:18 schreef QEX het volgende:
OMG zit te zappen, memories. Vrouw, al JAREN uit elkaar. Man wil papieren niet tekenen (gaat toch nooit meer trouwen)
Dat is echt vreselijk, dat zoiets nog kan gebeuren. :|W
XO till we overdose
pi_110016227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:18 schreef QEX het volgende:
OMG zit te zappen, memories. Vrouw, al JAREN uit elkaar. Man wil papieren niet tekenen (gaat toch nooit meer trouwen)
Denk ik ook weleens aan als ik.in een wraakzuchtige bui ben.. Maarja dan kan niemand verder en dat ook niet goed :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110016510
Laatst was ik naar de plek terug gegaan, waar heel veel heb meegemaakt met mijn ex in Tilburg, om de momenten opnieuw re beleven, het was best wel bijzonder..

Alleen het is niet echt goed.. Want zo krijg je weer de gedachte ''waarom is het in godsnaam uit, het was zo mooi''....
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:30:08 #69
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110017425
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:05 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex is vandaag jarig... En wij zijn daar niet bij.. voel me daar intens verdrietig bij, we horen er echt niet meer bij. Mijn dochter mag hem zo bellen, thats it. En nu heb ik weer een terugval :(
Het eerste jaar, is het moeilijkst.....

Dit heeft te maken met verjaardagen, kerst, oud en nieuw, valentijn, vakanties etc..... Al die dagen, zijn killing maar daar moet je doorheen en daarna zal je inzien dat je ook zonder hem een bestaan hebt :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110017513
Heb op het ogenblik er veel moeite mee dat het over een week of 6 gewoon afgelopen is. is zacht uitgedrukt, ben er kapot van. lukt me maar moeilijk om de dag door te komen, blijf het liefst binnen omdat ik steeds maar aan het huilen ben.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:38:05 #71
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110017633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef QEX het volgende:
Heb op het ogenblik er veel moeite mee dat het over een week of 6 gewoon afgelopen is. is zacht uitgedrukt, ben er kapot van. lukt me maar moeilijk om de dag door te komen, blijf het liefst binnen omdat ik steeds maar aan het huilen ben.
Dan is de scheiding rond?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110017741
yep, tenzij ze het erg druk hebben of de feestdagen toch voor vertraging zorgen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:45:13 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110017808
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:42 schreef QEX het volgende:
yep, tenzij ze het erg druk hebben of de feestdagen toch voor vertraging zorgen.
Als je nou eens probeert een lijstje te maken,

Met alle dingen die je in je huwelijk niet kon doen (om wat voor redenen dan ook)
en alle dingen die je nu wel kan gaan doen.

Misschien is dat een hulpmiddel?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110017861
niet echt, kon/mocht namelijk alles. zou sneller een langer lijstje hebben met dingen die ik nu niet kan en toen wel.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:48:01 #75
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110017880
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:54 schreef ovoxo het volgende:

[..]

M'n situatie is fucked up :'). Het ging uit in december en het was een grote zooi, ik wilde met hem praten maar ik kreeg alleen maar dat ik dood moest vallen en dat hij me geen geluk wenste. Hij deed alsof ik niet bestond voor 3 maanden, maar stuurde me laatst weer een berichtje op m'n verjaardag omdat hij met me wilde praten. Hij zei dat, als ik nog wat wilde zeggen, ik er de tijd voor mocht nemen, maar dat ik niet meer met hem moest praten dan noodzakelijk omdat hij niet meer terug wilde naar wat we hadden..
Pass the Rosevicé..................... komt wel goed schatje :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:49:43 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110017917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:47 schreef QEX het volgende:
niet echt, kon/mocht namelijk alles. zou sneller een langer lijstje hebben met dingen die ik nu niet kan en toen wel.
Probeer het gewoon eens.

BIj het omdraaien van gedachten, zei ik ook steeds: "ja maar ik weet helemaal geen reden waarom ik haar niet zou willen, ik hou van haar blablabla"

Door er toch mee bezig te gaan:

Ze heeft geen ambitie
Ze is beinvloedbaar
Ze heeft te weinig niveau
Ze is te afhankelijk van haar ouders op 23 jarige leeftijd

etc etc....

En de lijst continues...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110018045
die lijst is er al lang MTA. Het helpt alleen niet. Weet dat je het goed bedoeld maar ben hier al 6 mnd mee bezig dus...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:56:37 #78
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110018088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef QEX het volgende:
die lijst is er al lang MTA. Het helpt alleen niet. Weet dat je het goed bedoeld maar ben hier al 6 mnd mee bezig dus...
Ok, excuses dan ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110018151
hoeft niet hoor :-)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110019023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het eerste jaar, is het moeilijkst.....

Dit heeft te maken met verjaardagen, kerst, oud en nieuw, valentijn, vakanties etc..... Al die dagen, zijn killing maar daar moet je doorheen en daarna zal je inzien dat je ook zonder hem een bestaan hebt :)
Klopt ook maar mensen, wat is dit zuur...
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:37:01 #81
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110019243
1 belangrijk advies, ga niet verzwelgen in medelijden met jezelf. Ga leuke dingen doen en probeer door te gaan. Ik weet dat ik het ook soms doe, maar al vele malen minder dan een paar maanden geleden en merk dat het steeds minder word.

Nu ook bezig met verhuisdozen verder uitpakken. Kom allemaal dingen tegen die niet eens van mij zijn. Zelfs een heleboel lege batterijen. Die kan hij ook netjes terug krijgen. Ben de vuilnisbelt niet :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110019433
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:37 schreef Mickeys het volgende:
1 belangrijk advies, ga niet verzwelgen in medelijden met jezelf. Ga leuke dingen doen en probeer door te gaan. Ik weet dat ik het ook soms doe, maar al vele malen minder dan een paar maanden geleden en merk dat het steeds minder word.

Nu ook bezig met verhuisdozen verder uitpakken. Kom allemaal dingen tegen die niet eens van mij zijn. Zelfs een heleboel lege batterijen. Die kan hij ook netjes terug krijgen. Ben de vuilnisbelt niet :D
Wie heeft die dozen ingepakt? Idd lekker teruggeven!

Al zijn spullen staan hier nog, op zijn kleren na, hij heeft zich ook nog steeds niet uitgeschreven en met de scheiding begint hij ook niet, wat wil je dan graag zeg..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110020084
@lalouchi, zegt helemaal niets...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110021280
zit een film te kijken over een een soort 'wedding show.' waarbij de deelnemers verplicht zijn me te doen aan pre wedding counseling. lijkt me wel een goed idee om in te voeren. Als je bij de burgelijke stand aangeeft te willen trouwen dat het pas door mag gaan als je 5x naar voor huwelijkse therapie bent geweest. (net als in amerika, dat je pas mag scheiden als je eerst therapie gehad hebt)

doet me denken aan een aflevering van dr Phil; een scheiding moet je ook verdienen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:04:18 #85
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110022332
Nu alle foto's van mij en me ex van me telefoon halen......

Moeilijk om dingen los te laten lol....

Wetende dat zij dat al wel gedaan heeft.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110022471
dat heeft mijn telefoon voor me gedaan... die crasde
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:09:55 #87
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110022531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:08 schreef QEX het volgende:
dat heeft mijn telefoon voor me gedaan... die crasde
Dat is makkelijker haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110022554
heb ze allemaal op de harde schijf staan maar staat me ook niet in de weg
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:14:51 #89
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110022724
"Een mooie vrouw heb je nooit alleen"

That's for damn sure...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:20:10 #90
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110022924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
"Een mooie vrouw heb je nooit alleen"

That's for damn sure...
bullshit!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:24:21 #91
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110023034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:20 schreef Mickeys het volgende:

[..]

bullshit!
Er zit meer betekenis achter hea...

Een mooie vrouw heeft vaak veel aandacht (niets mis mee), dus de kans op temptation is groter dan wanneer je een minder knappe vrouw hebt.
Knappe vrouwen zijn daarbij vaak ook bewust van hun eigen kunnen.

Scheer ze allemaal maar weer over één kam, maar ook hier geldt natuurlijk uitzondering daargelaten :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110023212
bullshit 2
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:46:41 #93
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110023615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef QEX het volgende:
bullshit 2
Dit dus MTA. Echt, je weet hoe ik er uit zie, krijg voldoende aandacht inderdaad, maar ik kom never never never in de verleiding. Wat dat aangaat ben ik zo monogaam als het maar kan, maar reken mij niet af op ht feit dat ik heel amicaal ben. Amicaal betekent niet dat je dan ook meteen maar iets wil.

En ik hoor niet bij de uitzonderingen, geloof ik geen moer van
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:47:34 #94
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110023641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dit dus MTA. Echt, je weet hoe ik er uit zie, krijg voldoende aandacht inderdaad, maar ik kom never never never in de verleiding. Wat dat aangaat ben ik zo monogaam als het maar kan, maar reken mij niet af op ht feit dat ik heel amicaal ben. Amicaal betekent niet dat je dan ook meteen maar iets wil.
Oh ik zeg ook niet dat iemand in dit topic zo is hoor :)
Dus excuses als ik het zo heb laten overkomen ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:51:46 #95
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110023764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Oh ik zeg ook niet dat iemand in dit topic zo is hoor :)
Dus excuses als ik het zo heb laten overkomen ;-)
De meeste hier gooien de mannen en de vrouwen elk op hun eigen grote hoop. En dat is gewoon niet zo. Maar wel begrijpelijk in sommige situaties
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:00:17 #96
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110023992
Ik moet het hier wel even kwijt, na alle negatieve berichtgeving....

Mijn date gister was off the hook man! Dat verliep echt soepel en super!

Edit: Klein minpuntje, dr kat viel me aan, dus die kreeg vliegles tegen de keukenkast aan :P maar het is me vergeven haha.

Volgende date zit eraan te komen :D

Maar ik hou me afstand...... ben veel te breekbaar :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110024284
--

[ Bericht 100% gewijzigd door WinterFell op 07-04-2012 15:11:53 ]
pi_110029079
Jullie horen mij niet vaak, maar lees wel mee :)
Eindelijk na een jaar weer iemand ontmoet! Nu hopen dat de gevoelens hetzelfde zijn aan haar kant.
Wll see
pi_110029634
good luck ^O^
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110031348
Is over het algemeen je ex over een aantal jaar lastiger te krijgen, als een meisje waar je nog nooit mee wat hebt gehad ?

Ik ben heel bang dat stel dat ik een nieuwe liefde heb, en dat ik in bed met haar lig, in tranen uitbarst omdat ik mijn ex heel erg mis..

Maarja misschien ebt het verdriet wel weg, van m'n ex..
pi_110031734
in antwoord op MTA; 'pretty does not last very long'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:03:34 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110031896
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:59 schreef QEX het volgende:
in antwoord op MTA; 'pretty does not last very long'
Nope maar inhoud wel,

Had eindelijk eens een date met gesprek op niveau :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:24:48 #103
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110032541
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nope maar inhoud wel,

Had eindelijk eens een date met gesprek op niveau :P
Nu maar hopen dat dat zo blijft
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:31:19 #104
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110032746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat dat zo blijft
Kans zit er dik in, maandag de tweede date.

Beiden een druk leven, (werk en studie) dat is opzich wel een groot plus, kan je ook niet te hard van stapel lopen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:49:34 #105
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110033192
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kans zit er dik in, maandag de tweede date.

Beiden een druk leven, (werk en studie) dat is opzich wel een groot plus, kan je ook niet te hard van stapel lopen.
Als je dat maar in je achterhoofd blijft houden :D dan komt het helemaal goed met jou
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110033462
Nou deze dame gaat vanavond naar de film. Hoop dat jullie een fijne zaterdagavond hebben. shrek kijken of zo...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:12:50 #107
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110034011
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef QEX het volgende:
Nou deze dame gaat vanavond naar de film. Hoop dat jullie een fijne zaterdagavond hebben. shrek kijken of zo...
Veel plezier meis!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110035729
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef QEX het volgende:
Nou deze dame gaat vanavond naar de film. Hoop dat jullie een fijne zaterdagavond hebben. shrek kijken of zo...
Toy story is leuker! :) have fun!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  FOK!fotograaf zaterdag 7 april 2012 @ 21:37:25 #109
364681 over_hedge
pi_110037616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Toy story is leuker! :) have fun!
Toy story 3 _O_ _O_ _O_ _O_ x1000
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_110037893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Toy story 3 _O_ _O_ _O_ _O_ x1000
Eensch! _O_ die is echt goed!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_110044610
sorry voor het off topic gaan; the hungergames gezien, aanrader.

on topic, was even iets in de film want me aan hem deed denken....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 8 april 2012 @ 07:47:20 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110049083
Ik ben bang dat ik nog heel lang van mijn ex ga houden. En het is naar, maar ik vind het fijn :')

We hebben nu gewoon contact (zo fout, ik weet het) en het is zó verschrikkelijk fijn ;(
Zolang het fijn blijft is het niet erg toch? :') toch? Ah, ik praat mezelf dingen aan. Ik wéet dat het niet slim is, niet handig en killing. Ik moet er niet in blijven hangen, maar ik heb het voor nu denk ik gewoon nog even nodig.
Iedereen maakt deze fout in het begin toch? Het hoort vast bij het verwerkingsproces ofzo.

Ik kan hem gewoon nog niet loslaten, en hij mij ook niet. En dat vind ik superfijn.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_110049886
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 07:47 schreef pinquit het volgende:
Ik ben bang dat ik nog heel lang van mijn ex ga houden. En het is naar, maar ik vind het fijn :')

We hebben nu gewoon contact (zo fout, ik weet het) en het is zó verschrikkelijk fijn ;(
Zolang het fijn blijft is het niet erg toch? :') toch? Ah, ik praat mezelf dingen aan. Ik wéet dat het niet slim is, niet handig en killing. Ik moet er niet in blijven hangen, maar ik heb het voor nu denk ik gewoon nog even nodig.
Iedereen maakt deze fout in het begin toch? Het hoort vast bij het verwerkingsproces ofzo.

Ik kan hem gewoon nog niet loslaten, en hij mij ook niet. En dat vind ik superfijn.
Waarom vind je dat zo fijn? Hoop je dat hij dan nog terug komt, als jullie maar contact houden? Je moet het contact af kappen, zo geef je hem de kans je te gaan missen, en nu niet.. Het is moeilijk.. Ik weet het..
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 8 april 2012 @ 09:56:32 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110049953
Ik vind het gewoon fijn om te merken dat ik nog belangrijk ben. Terugkomen hoeft hij niet, ik wéét dat het niet werkt.
Maar 'gewoon' praten mis ik zo. Het gewoon kletsen over msn, zoals we deden voordat we samen waren, toen we nog onze allerbeste vrienden waren. Hoe het op werk was, hoe het op school was enz. Ik heb nu gewoon niemand om dat tegen te doen, dus vind het fijn dat dat nu nog kan.

Ik moet er maar snel mee stoppen ja :{ beste vrienden met een verleden, dat werkt vast niet ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_110049978
@pinquit; Begrijp dat het fijn is, heb ik zelf ook. Maar als het dan mis gaat komt de klap nog harder aan. (probeer) het te verwerken, los te laten, voor je eigen bestwil. Wat lalouchi zegt; gapeef hem de kans je te gaan missen (en jou de kans om te weten of je HEM miste en niet IETS) als het dan alsnog niets word dan ben jij al een stapje verder.

Ik weet dat het heel moeilijk is als je zo'n fijn contact hebt, maar er is door iemand van jullie een punt achter gezet, om welke reden dan ook.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 8 april 2012 @ 09:58:53 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110049990
;( ik haat de waarheid :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_110050000
ik ook...nu in ieder geval.normaal een groot fan.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110050038
Hier nog een. De harde waarheid.. Bah..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110050100
Toch hoop ik dat iedereen hier goede paasdagen heeft, en genoeg afleiding
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110050210
Veelste dure huur flat.. moet misschien de schuldsanering in, geen familie meer, door een ruzie die begonnen is met een geld kwestie (Ik heb nog nooit wat geleend of iets van ze).... Door roddels verspreid door heel de familie, nooit hebben ze gevraagd serieus of het daadwerkelijk waar was, ik heb geen vriendin meer, wat doe ik eigenlijk hier nog...

ík heb niks meer behalve m'n werk en ik heb ook nog een lage baan in de horeca..
leuk he kinderen op de wereld zetten en ze dan de afrond in gooien..... pff
  zondag 8 april 2012 @ 10:25:09 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110050314
Meh dat gevoel van 'wat doe ik nog hier' ken ik maar al te goed. Dan is het maar goed dat ik nog een zoon heb om voor te moeten leven.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_110050321
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 09:56 schreef pinquit het volgende:
Ik vind het gewoon fijn om te merken dat ik nog belangrijk ben. Terugkomen hoeft hij niet, ik wéét dat het niet werkt.
Maar 'gewoon' praten mis ik zo. Het gewoon kletsen over msn, zoals we deden voordat we samen waren, toen we nog onze allerbeste vrienden waren. Hoe het op werk was, hoe het op school was enz. Ik heb nu gewoon niemand om dat tegen te doen, dus vind het fijn dat dat nu nog kan.

Ik moet er maar snel mee stoppen ja :{ beste vrienden met een verleden, dat werkt vast niet ;(
Ik wil je wel beter laten voelen, maar het werkt niet ;(. Je geeft jezelf alleen maar meer tijd om hem los te laten en je maakt het ook moeilijker voor jezelf. Het is niet meer dan dat je het vertrouwde gewoon mist en je probeert je daar aan vast te houden, maar op een gegeven moment moet je het los laten...

Dit advies heb je waarschijnlijk al veel vaker gehoord en zo, maar het helpt je wel. Ookal start je niet vandaag, denk erover na. Sterkte O+
XO till we overdose
pi_110051154
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 10:25 schreef pinquit het volgende:
Meh dat gevoel van 'wat doe ik nog hier' ken ik maar al te goed. Dan is het maar goed dat ik nog een zoon heb om voor te moeten leven.
Sterkte! en sorry dat ik mij net even liet gaan, het gaat nu gevoelsmatig al wat beter dan vannochtend, ik zat er even doorheen..

Misschien komt het ook wel dat ik iedereen vrolijk voorbij zie fietsen, en iedereen wat gaat doen omdat het Pasen is.
Maarja, zo maar even een stuk langs de IJssel hardlopen, daar knap ik ook vaak van op. :)
  zondag 8 april 2012 @ 11:23:32 #124
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110051249
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 10:25 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik wil je wel beter laten voelen, maar het werkt niet ;(. Je geeft jezelf alleen maar meer tijd om hem los te laten en je maakt het ook moeilijker voor jezelf. Het is niet meer dan dat je het vertrouwde gewoon mist en je probeert je daar aan vast te houden, maar op een gegeven moment moet je het los laten...

Dit advies heb je waarschijnlijk al veel vaker gehoord en zo, maar het helpt je wel. Ookal start je niet vandaag, denk erover na. Sterkte O+
Denk idd dat het zo werkt...Ik merk ook dat ik na contact met haar weer helemaal in de war ben..Daarom ben ik maar even de negeerfase in gegaan...Niet de telefoon opnemen, geen onzin gesprek op het werk aangaan (dat gebeurde elke keer nog) en niet antwoorden op een smsje van haar dat negeren wel erg volwassen was... ;)

Voelt op dit moment moeilijk, maar mss moet ik maar even onvolwasen zijn om het los te kunnen laten....
  zondag 8 april 2012 @ 11:33:33 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110051451
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:23 schreef sawadie het volgende:

[..]

Denk idd dat het zo werkt...Ik merk ook dat ik na contact met haar weer helemaal in de war ben..Daarom ben ik maar even de negeerfase in gegaan...Niet de telefoon opnemen, geen onzin gesprek op het werk aangaan (dat gebeurde elke keer nog) en niet antwoorden op een smsje van haar dat negeren wel erg volwassen was... ;)

Voelt op dit moment moeilijk, maar mss moet ik maar even onvolwasen zijn om het los te kunnen laten....
Doorbijten!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110051473
@sawadie herkenbaar dit.. t is zo moeilijk

gelukkig moet ik over een uurtje alweer op mijn fiets zitten richting werk, 300% loon :7.
de afgelopen 2 jaar was ik met pasen steeds bij haar en dat heeft de neiging om door mijn gedachten te flashen -O- , dus gelukkig zometeen andere dingen aan mijn hoofd
Let me occupy your mind
As you do mine
  zondag 8 april 2012 @ 11:38:25 #127
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110051566
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:34 schreef WasMachinator het volgende:
@sawadie herkenbaar dit.. t is zo moeilijk

gelukkig moet ik over een uurtje alweer op mijn fiets zitten richting werk, 300% loon :7.
de afgelopen 2 jaar was ik met pasen steeds bij haar en dat heeft de neiging om door mijn gedachten te flashen -O- , dus gelukkig zometeen andere dingen aan mijn hoofd
Dat telt ook wel mee jah, wetend dat zij nu gezellig met haar familie is, mensen die ik ook kwijt ben...Raar! naja, ik maak er wel wat van, komt helemaal goed ;)

En 300 % loon is altijd fijn natuurlijk!
pi_110051736
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat telt ook wel mee jah, wetend dat zij nu gezellig met haar familie is, mensen die ik ook kwijt ben...Raar! naja, ik maak er wel wat van, komt helemaal goed ;)

En 300 % loon is altijd fijn natuurlijk!
ja dat was mijn gedachten ook :D.

Vanavond lekker naar een vriend van mij, vakantie planning uitwerken van onze trip en wat biertjes drinken :)..
Let me occupy your mind
As you do mine
  zondag 8 april 2012 @ 11:54:17 #129
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110051940
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

ja dat was mijn gedachten ook :D.

Vanavond lekker naar een vriend van mij, vakantie planning uitwerken van onze trip en wat biertjes drinken :)..
Great minds think alike!

Ik ga maar es een rondje fietsen, het weer is prachtig!
pi_110052326
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat telt ook wel mee jah, wetend dat zij nu gezellig met haar familie is, mensen die ik ook kwijt ben...Raar!
Exact hetzelfde gevoel hier..
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 8 april 2012 @ 12:40:05 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110053202
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 12:08 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Exact hetzelfde gevoel hier..
(8) Je bent niet alleen....

Maar wat ben ik aan het doen? Ik zit heerlijk op mijn geweldige bank, ben een boek aan het lezen over psychologie, heb geen muziek of andere afleiding, ik geniet van de omgeving om mij heen.

Probeer iets te doen, waar je voldoening uit haalt, en zie dat als een succes van de dag :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 8 april 2012 @ 12:45:56 #132
67670 Skv
Cynist.
pi_110053368
;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  FOK!fotograaf zondag 8 april 2012 @ 12:57:28 #133
364681 over_hedge
pi_110053706
O+

Zo maar eens aan het paasontbijt met tjik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_110053749
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef over_hedge het volgende:
O+

Zo maar eens aan het paasontbijt met tjik.
Veel plezier! O+.
XO till we overdose
  zondag 8 april 2012 @ 13:16:02 #135
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110054227
;(

Het is pas kwart over 1. Van mij mag de tijd best vliegen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 april 2012 @ 13:16:08 #136
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110054231
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef over_hedge het volgende:
O+

Zo maar eens aan het paasontbijt met tjik.
And after the party it's the afterparty and......

:P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 8 april 2012 @ 13:17:14 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110054258
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:16 schreef pinquit het volgende:
:'{

Het is pas kwart over 1. Van mij mag de tijd best vliegen.
^^ Wat zij zegt.

Net even lekker relaxed met me date lopen appen, maar aangezien zij ook dr eigen leven heb zit ik nu achter de pc, zo maar even schoonmaken en opruimen enzo, dadelijk maar ff naar me pa toe wat afleiding hebben, en vanavond zien we wel weer.

Morgen date nummer 2.

Boswandeling en uit eten...... (daar gaat me geld :P)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110056865
Ik had gister ook een date.. was gezellig en leuk, en het klikte ook maar toch mist er iets of zo? Hij wilde iig morgen alweer wat gaan drinken maar ik doe liever ff rustig aan. Zou die *spark* (lol) nog kunnen komen, of is dat iets wat er gelijk moet zijn? Bij mijn exen had ik het liefde op het eerste gezicht idee een beetje, wist meteen dat het iets zou worden.

Andere date was echt heeeeel leuk en toen voelde het wel supergoed en tof alleen die is geloof ik iets minder happig. Dus ja.. als er nu een combinatie bestond :')
  zondag 8 april 2012 @ 14:48:16 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110057312
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:36 schreef thatday het volgende:
Ik had gister ook een date.. was gezellig en leuk, en het klikte ook maar toch mist er iets of zo? Hij wilde iig morgen alweer wat gaan drinken maar ik doe liever ff rustig aan. Zou die *spark* (lol) nog kunnen komen, of is dat iets wat er gelijk moet zijn? Bij mijn exen had ik het liefde op het eerste gezicht idee een beetje, wist meteen dat het iets zou worden.

Andere date was echt heeeeel leuk en toen voelde het wel supergoed en tof alleen die is geloof ik iets minder happig. Dus ja.. als er nu een combinatie bestond :')
Waarschijnlijk lijkt date nummer 2 meer op je ex dan date nummer 1.
Dat is je comfort zone.

Als hij morgen gelijk wat met je wil drinken, en jij wil dat niet, dan heb jij de keus om tegen jezelf en dus ook tegen hem te zeggen: "Nee"

Dan bewaar je dat voor een andere avond, dat kan je ook aangeven: "Morgen komt me helaas niet uit, maar (dag) is prima, lukt je dat?"

Wat ik wel weet, is dat vrouwen binnen 5 minuten al weten of het iets wordt ja of nee. Die klik kan nog komen, maar ik denk als je die bepaalde spark niet krijgt van iemand, dat de sex je tegen gaat vallen.

Tenminste, als ik die spark niet heb bij een vrouw, dan kan ik zo me best doen, maar dan gaat het hem niet worden :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110057488
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat ik wel weet, is dat vrouwen binnen 5 minuten al weten of het iets wordt ja of nee. Die klik kan nog komen, maar ik denk als je die bepaalde spark niet krijgt van iemand, dat de sex je tegen gaat vallen.
Dude :'). Waarom heb je het meteen over seks?
XO till we overdose
  zondag 8 april 2012 @ 14:55:00 #141
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110057585
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 14:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Dude :'). Waarom heb je het meteen over seks?
Google maar.

Voor jou is dit een stap te ver, voor iedereen eigenlijk.

Maar vaak wordt het binnen 5 minuten al bepaald, vrouwen hebben daar een bepaalde zintuig voor ofzo. Hoe het precies zit weet ik niet meer maar dit is de hoofdlijn. Google het maar ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110058103
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Google maar.

Voor jou is dit een stap te ver, voor iedereen eigenlijk.

Maar vaak wordt het binnen 5 minuten al bepaald, vrouwen hebben daar een bepaalde zintuig voor ofzo. Hoe het precies zit weet ik niet meer maar dit is de hoofdlijn. Google het maar ;-)
Het heet: Uiterlijk
pi_110058193
MangetheAnger: mooie theorie haha, maar date nummer 1 lijkt letterlijk op mijn ex (ook zelfde 'afkomst' zelfs) Die tweede is juist het andere uiterste van mijn ex, en vind ik momenteel veel interessanter.

En seksuele spanning is idd ook wel iets wat je snel voelt bij iemand, hoef je niet per se meteen met iemand het bed in te willen duiken maar snap wel wat je bedoelt
pi_110058684
Even een vraagje naar aanleiding van een post die ik net in een ander topic hier zag...

Meer voor de mensen waar het al iets langer uit is, en je ex niet meer zo vaak spreekt.

Stel, zij heeft nog geen nieuwe vriend oid, je hebt haar al 2/3 maandjes niet gesproken, verder geen ruzie ofzo, en ze belt je op zaterdagavond laat ineens. Ze was op de fiets en heeft een lekke band. Haar ouders zijn op vakantie, haar vriendinnen zijn in de kroeg, het regent hard, en ze staat in the middle of nowhere..

Als laatste redmiddel belt ze jou op, met een gemeend schuldgevoel, of jij haar misschien kunt ophalen, om thuis af te zetten..

Zou je dit dan doen ja of nee? Vind het best een interessante vraag, omdat je enerzijds vaak geen zin meer hebt om je in te zetten voor iemand die jou niet ''leuk genoeg'' meer vindt, maar anderzijds toch wel jaar(en) lang naast diegene geslapen hebt, seks mee hebt gehad etc etc...

Zelf zou ik het denk ik wel doen, al zou ik duidelijk laten merken dat ik geen behoefte heb aan verder contact, en het alleen doe uit pure beleefdheid..
  zondag 8 april 2012 @ 15:27:45 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110058830
Ja tuurlijk :) Als er geen ruzie is oid, zie ik niet in waarom
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 april 2012 @ 15:28:35 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110058871
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:24 schreef EiPet het volgende:
Even een vraagje naar aanleiding van een post die ik net in een ander topic hier zag...

Meer voor de mensen waar het al iets langer uit is, en je ex niet meer zo vaak spreekt.

Stel, zij heeft nog geen nieuwe vriend oid, je hebt haar al 2/3 maandjes niet gesproken, verder geen ruzie ofzo, en ze belt je op zaterdagavond laat ineens. Ze was op de fiets en heeft een lekke band. Haar ouders zijn op vakantie, haar vriendinnen zijn in de kroeg, het regent hard, en ze staat in the middle of nowhere..

Als laatste redmiddel belt ze jou op, met een gemeend schuldgevoel, of jij haar misschien kunt ophalen, om thuis af te zetten..

Zou je dit dan doen ja of nee? Vind het best een interessante vraag, omdat je enerzijds vaak geen zin meer hebt om je in te zetten voor iemand die jou niet ''leuk genoeg'' meer vindt, maar anderzijds toch wel jaar(en) lang naast diegene geslapen hebt, seks mee hebt gehad etc etc...

Zelf zou ik het denk ik wel doen, al zou ik duidelijk laten merken dat ik geen behoefte heb aan verder contact, en het alleen doe uit pure beleefdheid..
Ik voel er weinig voor om alle psychologische dingen over het Niets doen op zo'n moment nog een keer te melden.

Maar ik zou je aanraden het niet te doen.

Je gaat je inspannen voor iemand die niets meer van je wil. Natuurlijk kan de vonk opnieuw overspringen maar vergeet niet dat zij op dat moment in de slachtoffer rol zit, dus ze is al kwetsbaar. Ze zal daar ook een keer uitkomen en dan ben je niet meer nodig en dus niet meer interessant. Daarbij komt, exen en jij hebben een verleden..... dat blijft spelen.

Op een moment dat je de drang krijgt om haar gelijk te helpen, ga je absoluut NIETS doen.

Een drang en/of drift is tijdelijk, de handelingen die je daarop uitvoert geven lange termijn gevolgen.

Bijvoorbeeld, jij voelt je weer zo fijn bij haar, krijgt gevoel, wil met haar afspreken maar zij bedankt... BAM je voelt je weer kut.

Dat kan je dus voorkomen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 8 april 2012 @ 15:30:05 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110058926
Het gaat alleen maar over even thuisbrengen?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 april 2012 @ 15:32:55 #148
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110059043
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:30 schreef pinquit het volgende:
Het gaat alleen maar over even thuisbrengen?
Nee

Zij belt hem, omdat er niemand anders meer is. Vanuit het kindbewuste voelt haar situatie als levensbedreigend aan, en grijpt ze alle mogelijkheden aan om maar niet de afgrond in te vallen.

Dat is de achterliggende reden.

Als jij daar op in gaat, omdat je nog gevoel hebt, dan ben je op een zelfde soort manier bezig, en ben je dus niet jezelf.

Zitten, voelen, wat voel ik bij haar vraag? Waar komt dat gevoel van daan? Ben ik er wel klaar voor om zonder verwachtingen haar op te halen en thuis te brengen? etc etc.

Ze zeggen toch niet voor niets, dat het soms wel jaren kan duren voordat je met iemand om kan gaan wat een ex van je is zonder dat daar nog verdere emoties aan vast zitten.

2/3 maand is tekort

edit: Maar ja, wie ben ik...........
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110059242
Nee maar ik bedoel niet dat het pas 2 maanden uit is he... Voor hetzelfde geld is het al 2 jaar uit. En heb het alleen over ophalen...

Je moet er toch maar mooi midden in de nacht je nest voor uit, het kost je benzine, en je schiet er zelf eigenlijk niets mee op.

Aan de andere kant, een ex blijft toch wel een ex, die misschien wel honderden euros aan je uit heeft gegeven, waar je van hebt gehouden, etc...

Vroeg me een beetje af hoe mensen daar tegenaan kijken, zonder verder te praten over gevoelens die eventueel weer kunnen gaan spelen
  zondag 8 april 2012 @ 15:41:49 #150
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110059401
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef EiPet het volgende:
Nee maar ik bedoel niet dat het pas 2 maanden uit is he... Voor hetzelfde geld is het al 2 jaar uit. En heb het alleen over ophalen...

Je moet er toch maar mooi midden in de nacht je nest voor uit, het kost je benzine, en je schiet er zelf eigenlijk niets mee op.

Aan de andere kant, een ex blijft toch wel een ex, die misschien wel honderden euros aan je uit heeft gegeven, waar je van hebt gehouden, etc...

Vroeg me een beetje af hoe mensen daar tegenaan kijken, zonder verder te praten over gevoelens die eventueel weer kunnen gaan spelen
Ja, zo ken je allerlei situaties bedenken...
Ik ben op vakantie...
Ik heb een nieuwe vriendin....

Het verschilt dus per situatie en per persoon of je iets wel of niet moet doen.

Mijn standpunt blijft wel, in principe niet doen. Je schiet er uiteindelijk waarschijnlijk niet zoveel mee op.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110060391
Denken jullie dat min ex ooit in gaat zien wat hij kwijt is..?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110061235
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:08 schreef LaLouchi het volgende:
Denken jullie dat min ex ooit in gaat zien wat hij kwijt is..?
Waarom zou je zo denken? Je wil blijkbaar nog bevestiging dat hij nog om je geeft en je mist. Ik denk dat hij vroeg of laat spijt heeft, maar goed... dat zal hij waarschijnlijk niet gaan vertellen en/of laten zien. Je kan beter nu gewoon met jezelf bezig zijn en hem vergeten, want hij is je niet waard.
XO till we overdose
pi_110061938
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2012 16:32 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waarom zou je zo denken? Je wil blijkbaar nog bevestiging dat hij nog om je geeft en je mist. Ik denk dat hij vroeg of laat spijt heeft, maar goed... dat zal hij waarschijnlijk niet gaan vertellen en/of laten zien. Je kan beter nu gewoon met jezelf bezig zijn en hem vergeten, want hij is je niet waard.
Ja ik weet eigenlijk niet waarom, ik voel me gewoon zo in de steek gelaten.. Zit ik dan alleen pasen te vieren met mn kindje... Zou hij ons nou echt niet missen.. Pff ik.weet het, verkeerde gedachtes. Blwhh..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110062121
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:24 schreef EiPet het volgende:
Even een vraagje naar aanleiding van een post die ik net in een ander topic hier zag...

Meer voor de mensen waar het al iets langer uit is, en je ex niet meer zo vaak spreekt.

Stel, zij heeft nog geen nieuwe vriend oid, je hebt haar al 2/3 maandjes niet gesproken, verder geen ruzie ofzo, en ze belt je op zaterdagavond laat ineens. Ze was op de fiets en heeft een lekke band. Haar ouders zijn op vakantie, haar vriendinnen zijn in de kroeg, het regent hard, en ze staat in the middle of nowhere..

Als laatste redmiddel belt ze jou op, met een gemeend schuldgevoel, of jij haar misschien kunt ophalen, om thuis af te zetten..

Zou je dit dan doen ja of nee? Vind het best een interessante vraag, omdat je enerzijds vaak geen zin meer hebt om je in te zetten voor iemand die jou niet ''leuk genoeg'' meer vindt, maar anderzijds toch wel jaar(en) lang naast diegene geslapen hebt, seks mee hebt gehad etc etc...

Zelf zou ik het denk ik wel doen, al zou ik duidelijk laten merken dat ik geen behoefte heb aan verder contact, en het alleen doe uit pure beleefdheid..
Direct, zonder enige vorm van twijfel. Op dit moment een maand geen contact en als zij me als laatste redmiddel belt, dan sta ik direct klaar voor haar en denk niet dat dat over 1-2 maanden anders is. Misschien/waarschijnlijk niet goed maar zo is het wel :)
pi_110062198
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 16:54 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja ik weet eigenlijk niet waarom, ik voel me gewoon zo in de steek gelaten.. Zit ik dan alleen pasen te vieren met mn kindje... Zou hij ons nou echt niet missen.. Pff ik.weet het, verkeerde gedachtes. Blwhh..
Ik snap dat je je alleen voelt, maar zeg nou zelf... Zou je écht iemand willen die je zo behandelt? Ik wed dat je binnen een paar maanden je veel beter voelt en hem niet eens meer nodig hebt. Maak het een leuke dag en probeer niet aan hem te denken. Het is niet makkelijk, nee, maar veel mensen zijn je voor gegaan en uiteindelijk kom je er sterker uit. O+
XO till we overdose
pi_110063193
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 16:59 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Direct, zonder enige vorm van twijfel. Op dit moment een maand geen contact en als zij me als laatste redmiddel belt, dan sta ik direct klaar voor haar en denk niet dat dat over 1-2 maanden anders is. Misschien/waarschijnlijk niet goed maar zo is het wel :)
Nou ik vind het juist wel goed...

En dan heb ik het niet over de gevoelens - kant waarvanuit je dit doet, maar gewoon dat je iig. fatsoen hebt...

Vaak hoor ik mensen over hun ex praten alsof het echt een stuk afval is, voor wie ze letterlijk nog geen 10 euro zouden willen betalen mocht dat diegene zijn leven redden figuurlijk gezien..

Ik vind dat echt heel erg raar dat je zo over iemand kunt denken waarmee je zo close bent geweest, hoe vervelend de breuk ook was..

Mijn ex heeft me ook vrij hard gedumpt, beetje flauwe grapjes achter mijn rug om gemaakt achteraf, mij een tijdje aan het lijntje gehouden, dingen beloofd en vervolgens lachend niet nakomen, gewoon walgelijk laffe dingen..
Maar toch, besef ik ergens ook wel dat ik wel ooit een relatie met haar heb gehad, en we ooit wel speciaal voor elkaar geweest zijn....
  zondag 8 april 2012 @ 17:51:07 #157
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110063542
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 17:37 schreef EiPet het volgende:

[..]

Nou ik vind het juist wel goed...

En dan heb ik het niet over de gevoelens - kant waarvanuit je dit doet, maar gewoon dat je iig. fatsoen hebt...

Vaak hoor ik mensen over hun ex praten alsof het echt een stuk afval is, voor wie ze letterlijk nog geen 10 euro zouden willen betalen mocht dat diegene zijn leven redden figuurlijk gezien..

Ik vind dat echt heel erg raar dat je zo over iemand kunt denken waarmee je zo close bent geweest, hoe vervelend de breuk ook was..

Mijn ex heeft me ook vrij hard gedumpt, beetje flauwe grapjes achter mijn rug om gemaakt achteraf, mij een tijdje aan het lijntje gehouden, dingen beloofd en vervolgens lachend niet nakomen, gewoon walgelijk laffe dingen..
Maar toch, besef ik ergens ook wel dat ik wel ooit een relatie met haar heb gehad, en we ooit wel speciaal voor elkaar geweest zijn....
Dat is een fase, na een hele lange tijd blijven de mooie herinneringen over en de slechte ebben weg.

Op een zwak moment kan je dan de mooie gedachtes omdraaien naar: "maar het werkt niet want ze heeft laffe geintjes met me uitgehaald" (bijv).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 8 april 2012 @ 18:02:04 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110063921
Mehh wat een klotedag, gisteren ging veel beter. Ik moet vandaag alleen maar huilen huilen huilen, en zoonlief vindt het naar. Ik zelf ook, maar ik kan gewoon niet stoppen :'(
Het doet allemaal zo'n pijn, kut.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_110064450
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2012 17:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik snap dat je je alleen voelt, maar zeg nou zelf... Zou je écht iemand willen die je zo behandelt? Ik wed dat je binnen een paar maanden je veel beter voelt en hem niet eens meer nodig hebt. Maak het een leuke dag en probeer niet aan hem te denken. Het is niet makkelijk, nee, maar veel mensen zijn je voor gegaan en uiteindelijk kom je er sterker uit. O+
Nou tijdens onze relatie had ik het niet zo door, dat kwam daarna.. Ik hou gewoon van hem, hij heeft me alleen zoveel trappen na gegeven.. Ik mis mijn gezin verschrikkelijk..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110065388
ik zou zelfs mijn buren ophalen in zo'n situatie. Enige reden om het evt niet te doen is als je de confrontatie niet aan zou kunnen.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  zondag 8 april 2012 @ 18:51:22 #161
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_110065406
Met Pasen alleen zitten sucks, met name omdat het twee hele saaien dagen achter elkaar zijn en iedereen bij zijn familie zit...

Verder, ik heb woensdag weer een gesprek met mijn ex. Ditmaal gaat het pijn doen, denk ik. De vorige keer was eigenlijk een stom gesprek waarbij we te nerveus waren om dieper op de zaken in te gaan.
Aankomende woensdag ga ik de vraag der vragen stellen: "Was uitmaken de enige optie?" Ik ben best nerveus. Ik kan er niet meer tegen dat hij blijft roepen dat hij zoveel van me houdt en blablablabla.. waarom is het dan uit in vredesnaam?
Panta rei
pi_110065886
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:51 schreef Biermeisje het volgende:

Aankomende woensdag ga ik de vraag der vragen stellen: "Was uitmaken de enige optie?" Ik ben best nerveus. Ik kan er niet meer tegen dat hij blijft roepen dat hij zoveel van me houdt en blablablabla.. waarom is het dan uit in vredesnaam?
Grote kans dat hij ja zegt op die vraag, anders had het nu niet uit geweest. Voor sommige mensen is houden van blijkbaar niet genoeg.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110069013
McDonald's is helaas morgen gewoon open zoals altijd, dus ik ben weer aan het werk morgen!
Alleen het is wel beter dan alleen thuis zitten, op m'n werk heb ik genoeg afleiding. :)
  FOK!fotograaf zondag 8 april 2012 @ 21:00:32 #164
364681 over_hedge
pi_110071413
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Veel plezier! O+.
Gelukt :) zit nu weer in de trein naar haar toe :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_110071954
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 21:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gelukt :) zit nu weer in de trein naar haar toe :P
O+
  zondag 8 april 2012 @ 21:29:48 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110073170
Paaskermis hier ook, 50m van me huis, kan ze bij wijze van samen zien lopen als ik wil.....

blegh, ben er nog geen moment over heen gelopen.... geen behoefte aan die gezelligheidsplekjes.

Maar goed, morgen date nummer 2 :D Boswandeling en Uit eten... had ik al gezegd dat ik er onwijs veel zin in heb en zij ook? :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  FOK!fotograaf zondag 8 april 2012 @ 21:35:52 #167
364681 over_hedge
pi_110073534
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paaskermis hier ook, 50m van me huis, kan ze bij wijze van samen zien lopen als ik wil.....

blegh, ben er nog geen moment over heen gelopen.... geen behoefte aan die gezelligheidsplekjes.

Maar goed, morgen date nummer 2 :D Boswandeling en Uit eten... had ik al gezegd dat ik er onwijs veel zin in heb en zij ook? :P
eerste date was leuk dus? :) klinkt goed :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_110075146
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paaskermis hier ook, 50m van me huis, kan ze bij wijze van samen zien lopen als ik wil.....

blegh, ben er nog geen moment over heen gelopen.... geen behoefte aan die gezelligheidsplekjes.

Maar goed, morgen date nummer 2 :D Boswandeling en Uit eten... had ik al gezegd dat ik er onwijs veel zin in heb en zij ook? :P
Ah helemaal goed!!

Denk je dat je op langere termijn misschien wel net zo verliefd op haar kan worden, als toen je op je ex was? :) .
Misschien een beetje een rare vraag, maar heel veel succes man!! :)
  zondag 8 april 2012 @ 22:05:26 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_110075221
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paaskermis hier ook, 50m van me huis, kan ze bij wijze van samen zien lopen als ik wil.....

blegh, ben er nog geen moment over heen gelopen.... geen behoefte aan die gezelligheidsplekjes.

Maar goed, morgen date nummer 2 :D Boswandeling en Uit eten... had ik al gezegd dat ik er onwijs veel zin in heb en zij ook? :P
Ik zit ook te denken aan een rebound, maar dat vind ik altijd zo oneerlijk tegenover het meisje. :')
pi_110076048
Life sucks... Bah wat voel ik me klote...
In life, every ending is a new beginning..
pi_110076112
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2012 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zit ook te denken aan een rebound, maar dat vind ik altijd zo oneerlijk tegenover het meisje. :')
Rebound maakt alles erger, als het niet 'werkt' komt de klap twee keer zo hard aan. ;(
XO till we overdose
pi_110076421
Ik kom mij hier ook maar weer eens melden..
Ik kan er maar gewoon niet mee omgaan dat het over lijkt te zijn. Nou ja eigenlijk is het al over. Al 10 maanden. Maar we blijven maar contact houden. En het komt ook nog van beide kanten. We kunnen elkaar maar niet met rust laten lijkt het wel. Ze wil contact met mij blijven houden voor als het misloopt met haar nieuwe vriend waarmee ze ook nog eens is vreemd gegaan. Dat geeft ze gewoon eerlijk toe. Ze wilt heel graag haar eigen fouten kunnen maken. En als het niets wordt mag ik 100% zeker terug komen. En ik trapte er nog in ook. Want ik wil haar niet kwijt. Maar dit weekend is voor mij eindelijk de omslag gekomen. Ik hoef die hoer niet meer terug. Ik word gewoon gebruikt. Ik heb tot gisteren echt alles voor haar gedaan. Elke keer heb ik haar weer geholpen om haar er weer bovenop te helpen. Maar het komt maar van 1 kant. Ik kan niet op haar rekenen als ik het nodig heb. Zodoende heb ik eindelijk het wijze besluit genomen om er een punt achter te zetten. Nu zullen jullie vast denken, nu pas?!? Ja nu pas. Voordat wij een serieuze relatie kregen waren wij al 10 jaren echte vrienden. En die laat ik nu eenmaal niet zo snel vallen. Maar daar is dus gretig misbruik van gemaakt..
Toen het er op leek dat het mis was heb ik een huis voor geregeld en het ook nog op mijn kosten ingericht voor haar. Gewoon omdat ik van haar hou en haar het beste wens. Pas een maand later kwam ik erachter dat ze vreemd was gegaan. Dat doet zo ontzettend veel pijn. Waarom help ik zo iemand?? Waarom maken mensen altijd misbruik van mij?? Ja omdat ik het toelaat. Maarja...
Nu is het voor mij echt over denk ik. Helaas heeft zij ook alle mensen meegenomen waarvan ik dacht dat het ook mijn vrienden waren en zit dus te vaak eenzaam te denken en te denken en ehhm te denken. Ik wil daar echt verandering in gaan brengen maar weet op dit moment echt niet waar te beginnen! Heb vanavond wel zitten googlen op sportscholen dus daar ga ik dinsdag wel echt werk van maken. Dit gevoel moet gewoon stoppen. Het sloopt me gewoon. En dat gun ik haar niet. Ja ik weet dat het ooit allemaal weer goed komt. Maar op dit moment voelt het niet zo. Ik wil dit zo graag weer veranderen!

Maarja... Sorry voor dit lange onsamenhangende verhaal, maar moest het gewoon even kwijt!!
pi_110076941
Sorry kerel, het enige wat ik hiervan kan zeggen is dat je een tweede keus bent. Je mag terugkomen als het niet werkt met hem, ze houd je gewoon als reserve. Kappen met het contact, 10 maanden is genoeg geweest.
XO till we overdose
pi_110077129
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Grote kans dat hij ja zegt op die vraag, anders had het nu niet uit geweest. Voor sommige mensen is houden van blijkbaar niet genoeg.
Dit is inderdaad waar en kan ik gewoon echt niet begrijpen. Als je echt van elkaar houdt en je hebt alles geprobeerd en het blijkt niet te werken oke... maar dat sommige mensen kunnen zeggen dat ze echt van je houden, maar ondertussen direct weglopen zodra het wat moeilijker gaat en er totaal niet bereid voor zijn te vechten... dat kan ik dus echt niet begrijpen :N
pi_110077343
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef nicknicknickname het volgende:
Ik kom mij hier ook maar weer eens melden..
Ik kan er maar gewoon niet mee omgaan dat het over lijkt te zijn. Nou ja eigenlijk is het al over. Al 10 maanden. Maar we blijven maar contact houden. En het komt ook nog van beide kanten. We kunnen elkaar maar niet met rust laten lijkt het wel. Ze wil contact met mij blijven houden voor als het misloopt met haar nieuwe vriend waarmee ze ook nog eens is vreemd gegaan. Dat geeft ze gewoon eerlijk toe. Ze wilt heel graag haar eigen fouten kunnen maken. En als het niets wordt mag ik 100% zeker terug komen. En ik trapte er nog in ook. Want ik wil haar niet kwijt. Maar dit weekend is voor mij eindelijk de omslag gekomen. Ik hoef die hoer niet meer terug. Ik word gewoon gebruikt. Ik heb tot gisteren echt alles voor haar gedaan. Elke keer heb ik haar weer geholpen om haar er weer bovenop te helpen. Maar het komt maar van 1 kant. Ik kan niet op haar rekenen als ik het nodig heb. Zodoende heb ik eindelijk het wijze besluit genomen om er een punt achter te zetten. Nu zullen jullie vast denken, nu pas?!? Ja nu pas. Voordat wij een serieuze relatie kregen waren wij al 10 jaren echte vrienden. En die laat ik nu eenmaal niet zo snel vallen. Maar daar is dus gretig misbruik van gemaakt..
Toen het er op leek dat het mis was heb ik een huis voor geregeld en het ook nog op mijn kosten ingericht voor haar. Gewoon omdat ik van haar hou en haar het beste wens. Pas een maand later kwam ik erachter dat ze vreemd was gegaan. Dat doet zo ontzettend veel pijn. Waarom help ik zo iemand?? Waarom maken mensen altijd misbruik van mij?? Ja omdat ik het toelaat. Maarja...
Nu is het voor mij echt over denk ik. Helaas heeft zij ook alle mensen meegenomen waarvan ik dacht dat het ook mijn vrienden waren en zit dus te vaak eenzaam te denken en te denken en ehhm te denken. Ik wil daar echt verandering in gaan brengen maar weet op dit moment echt niet waar te beginnen! Heb vanavond wel zitten googlen op sportscholen dus daar ga ik dinsdag wel echt werk van maken. Dit gevoel moet gewoon stoppen. Het sloopt me gewoon. En dat gun ik haar niet. Ja ik weet dat het ooit allemaal weer goed komt. Maar op dit moment voelt het niet zo. Ik wil dit zo graag weer veranderen!

Maarja... Sorry voor dit lange onsamenhangende verhaal, maar moest het gewoon even kwijt!!
Ten eerste, wat ben jij een lieverd. Maar jezus, echt ontzettend ten koste van jezelf! Wat erg dat ze je zo bespeelt! En dat je het accepteert... 'voor het geval het misloopt met mijn vriend'. OMG. Wat een gestoord mens zeg. Is voor jou toch ook een pijnlijk geweten, dat jij nog zo achter haar aanloopt terwijl ze snachts weer met die man in bed ligt?
Goed dat je er mee stopt, wat is dit destructief man
pi_110077393
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef ovoxo het volgende:
Sorry kerel, het enige wat ik hiervan kan zeggen is dat je een tweede keus bent. Je mag terugkomen als het niet werkt met hem, ze houd je gewoon als reserve. Kappen met het contact, 10 maanden is genoeg geweest.
Ja dat besef ik nu ook wel hoor :P
Ze heeft zoveel kansen gehad om weer normaal te doen, maar elke keer weer wordt het niets. Het kutte is dat als ze dit leest ze weer even 'normaal' gaat doen zodat ik er weer intrap! (ja, volgens mij leest ze hier mee, en anders iig whatsapp) maar vanaf nu ga ik echt voir mijzelf kiezen! Het is gewoon genoeg geweest nu!
  zondag 8 april 2012 @ 22:52:26 #177
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110078017
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:37 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dit is inderdaad waar en kan ik gewoon echt niet begrijpen. Als je echt van elkaar houdt en je hebt alles geprobeerd en het blijkt niet te werken oke... maar dat sommige mensen kunnen zeggen dat ze echt van je houden, maar ondertussen direct weglopen zodra het wat moeilijker gaat en er totaal niet bereid voor zijn te vechten... dat kan ik dus echt niet begrijpen :N
pfff, dit is dus precies mijn situatie. Ik snap daar ook echt helemaal niks van. Dat is toch juist het hele principe van houden van... zou ik zeggen?

M'n ex dus precies zo. Ik weet wel dat ie issues heeft. Maar daarvoor moet hij mij dan wel vertrouwen. Maar hij is al niet eens eerlijk naar zichzelf. :{ gvd het was zo niet nodig
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110078071
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef thatday het volgende:

[..]

Ten eerste, wat ben jij een lieverd. Maar jezus, echt ontzettend ten koste van jezelf! Wat erg dat ze je zo bespeelt! En dat je het accepteert... 'voor het geval het misloopt met mijn vriend'. OMG. Wat een gestoord mens zeg. Is voor jou toch ook een pijnlijk geweten, dat jij nog zo achter haar aanloopt terwijl ze snachts weer met die man in bed ligt?
Goed dat je er mee stopt, wat is dit destructief man
Tja ik geef gewoon erg veel om haar. Zoals ik al zei ging er 10 jaar vriendschap aan vooraf. Dat laat je niet zo snel los. Alle leuke dingen hebben wij samen beleefd! Ik ken haar al vanaf mijn 15e. Samen opgegroeid en daar kwam dus meer uit. Had het nooit willen missen, maar op dit moment voelt het echt zo verkeerd.
Maarja er is een moment van komen en een moment van gaan. Ze gaat mij nu opeens dingen kwalijk nemen die 10-15 jaar geleden zijn gebeurd. Waarom zeg je dat dan niet eerder?? Of is dat om haar eigen gevoel goed te praten?? Ach.. Ik laat het maar los. Al is dat best moeilijk. Ik ben op dit moment best eenzaam dus heb echt te weinig afleiding waardoor ik veels te veel erover na kan denken. Als dat nou eens verandert zou het zoveel makkelijker zijn!
pi_110078599
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

pfff, dit is dus precies mijn situatie. Ik snap daar ook echt helemaal niks van. Dat is toch juist het hele principe van houden van... zou ik zeggen?

M'n ex dus precies zo. Ik weet wel dat ie issues heeft. Maar daarvoor moet hij mij dan wel vertrouwen. Maar hij is al niet eens eerlijk naar zichzelf. :{ gvd het was zo niet nodig
Daar gaat het bij veel mensen al mis :)
pi_110079075
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 22:37 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dit is inderdaad waar en kan ik gewoon echt niet begrijpen. Als je echt van elkaar houdt en je hebt alles geprobeerd en het blijkt niet te werken oke... maar dat sommige mensen kunnen zeggen dat ze echt van je houden, maar ondertussen direct weglopen zodra het wat moeilijker gaat en er totaal niet bereid voor zijn te vechten... dat kan ik dus echt niet begrijpen :N
Same here. Heeft mijn ex ook gedaan. I feel like shit today..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110081390
Dacht, laat ik eens een keer wat directer zijn.
Nu meer dan een week constant whatsapp contact.
Gezegd wat ik voelde.
En toen kwam er van haar kant een heel raar verhaal... zucht..
Zoek wel weer verder.
  maandag 9 april 2012 @ 00:02:39 #182
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_110082584
quote:
99s.gif Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Lotgenoten! O+
En daar moest ik gewoon om lachen :s) Te droog gewoon! We proberen maar vrolijk te blijven tegen beter weten in :D
pi_110083438
'Nobody really cares if you’re miserable, so you might as well be happy.'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 02:23:43 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110086040
Echt.....

Wat een avond...

Niet aan de hand verder hoor, tot ik opeens de man met de hamer voorbij zag komen.... and then it struck me...

Ik heb echt serieus issues met vertrouwen nu....

Wat me ex me geflikt heeft, alle verhalen die ik verteld heb tegen jullie, ik ga steeds meer en meer verbanden leggen...

Wat veel erger is....

Ik kreeg een sms van me date van morgen, niets aan het handje opzich.

Gewoon leuk smsje dat ze daar en daar was, maar dat ze eerder van het feest weg was gegaan en dat ze nog ff yahtzee (tja...) gespeeld had. Verder dat ze nu thuis was en ging slapen en dat ze me morgen zou appen of smsen (want haar telefoon heeft kuren)

Niets mis mee toch?

Wrong..... deze sick freak haalt dan weer in zijn hoofd:

Ze zal vast wel nu thuis zijn ofzo met iemand, dat ze daarom zo kortaf doet en shit, dr ex ofzo misschien (is allang uit, langer dan bij mij in elk geval) en dan morgen als ie vertrokken is dan ben ik aan de beurt....

what.... the....fuck...... waar maak ik me druk om, en beter gezegd waarom maak ik mij hier druk om? Any suggestions? Iemand die wat tips heb om vertrouwen terug te winnen?

Want ik ben namelijk serieus waar de afgelopen paar keren dat ik een vrouw had alleen maar in de zeik gezet/verneukt, en dat begint nu wel heel ernstig zijn tol te eisen.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 april 2012 @ 02:28:09 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110086073
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 21:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

eerste date was leuk dus? :) klinkt goed :D
Ja eerste date was super, er hing echt iets in de lucht :P
Niets gedaan, heb me als een heer gedragen...

Nog wel met dr mee naar binnen geweest, heb ze me dr appartementje ff laten zien en nog ff wat gedronken, verder niets.

Komt vanzelf, was mijn gedachte.... even rustig aan man, zit niet te wachten op een dubbele klap haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110086113
Als jij zoveel issues hebt met vertrouwen moet je nu ook nergens aan beginnen. Dat je het zo moeilijk hebt nu is gewoon een signaal. Schrijf elke dag op wat jou blij maakt en ga dat steeds meer beoefenen. Als jij dingen niet hebt verwerkt gaat het sowieso mis. Nu of later.
pi_110086343
@mta wanneer heb je je volgende afspraak met je psycholoog en hoevaak ga je daar naartoe? Lijkt me het enige dat echt kan helpen als het zo erg is.
  maandag 9 april 2012 @ 09:04:39 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110087221
Kan je niet iets nemen om wat rustiger van te worden?
Je klinkt als een nuchtere vent, maar ik heb van die rustgevende pillekes van A. Vogel. Vast niks voor jou, maar mij helpt het best om wat helderder te denken :) misschien een idee?

Ik heb hier niet over alcohol enzo he :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 april 2012 @ 11:10:01 #190
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110089071
mijn ex (tenminste.. ik vind het nogal een open eind, want van helemaal leuk naar ruzie en toen was ik weggegaan) zwijgt me nu al 4 weken dood. Gisteren realiseerde ik me dat dat gewoon marteling is.
De LUL.
Hoe kun je dat doen??
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110089120
ik denk dat je nu toch wel van een ex kunt spreken dan...

En veel mannen dealen er anders mee denk ik. Mijn ex werd ook heel bot en kortaf, maar achteraf vertelde hij dat hij het er gewoon heel moeilijk mee had en dat dat zijn manier was.
  maandag 9 april 2012 @ 11:14:56 #192
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110089191
Volgende week spreek ik wat met m'n ex af. Zal mij benieuwen, maar ik vermoed dat het ongewoon gewoontjes wordt.

Maar weten doe je het nooit :')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110089248
Ik had het uitgemaakt, toen na 3 maanden contact afgesproken om afscheid te nemen, aangezien hij naar de andere kant van het land ging verhuizen.. en dat was PIJNLIJK. Ik was er nog helemaal kapot van, en hij was gewoon ijskoud. Wel gewoon vriendelijk hoor, maar er was zo'n afstand terwijl ik echt heel verdrietig was. Ik ben iig niet echt van die ontmoeting opgeknapt :P
  maandag 9 april 2012 @ 11:25:27 #194
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110089446
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:12 schreef thatday het volgende:
ik denk dat je nu toch wel van een ex kunt spreken dan...

En veel mannen dealen er anders mee denk ik. Mijn ex werd ook heel bot en kortaf, maar achteraf vertelde hij dat hij het er gewoon heel moeilijk mee had en dat dat zijn manier was.
ja, zo noem ik hem ook al wel. Maar gezien het open eind zou ik nog wel 1x met hem willen spreken.. gewoon omdat het altijd leuk is geweest. Hij reageert echt helemaal nergens op.
Berichtjes niet, bellen hij neemt niet op. 1x ben ik bij hem langsgeweest om m'n spullen op te halen; hij praatte amper en was kil.
Oh goh, ik lees dat jij ook net spreekt over zo'n ijskoude ervaring.
brrr hoe mensen zo snel kunnen omslaan..
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110089730
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:25 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ja, zo noem ik hem ook al wel. Maar gezien het open eind zou ik nog wel 1x met hem willen spreken.. gewoon omdat het altijd leuk is geweest. Hij reageert echt helemaal nergens op.
Berichtjes niet, bellen hij neemt niet op. 1x ben ik bij hem langsgeweest om m'n spullen op te halen; hij praatte amper en was kil.
Oh goh, ik lees dat jij ook net spreekt over zo'n ijskoude ervaring.
brrr hoe mensen zo snel kunnen omslaan..
Ja doet mijn ex ook, zo bot en kortaf, hij zegt dat dat is om mij op een afstand te houden. Ben benieuwd hoelang hij dat volhoud dan, is vrij tegennatuurlijk.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 9 april 2012 @ 11:56:08 #197
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110090160
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:17 schreef thatday het volgende:
Ik had het uitgemaakt, toen na 3 maanden contact afgesproken om afscheid te nemen, aangezien hij naar de andere kant van het land ging verhuizen.. en dat was PIJNLIJK. Ik was er nog helemaal kapot van, en hij was gewoon ijskoud. Wel gewoon vriendelijk hoor, maar er was zo'n afstand terwijl ik echt heel verdrietig was. Ik ben iig niet echt van die ontmoeting opgeknapt :P
Deze kut is een km of 60 dichterbij komen wonen :')

Als het een koel gebeuren wordt ben ik na een paar drankjes ook weg. Is prima verder, maar dan hoeven we er ook niet al te veel tijd aan te besteden. Heb haar nadat het uit is nog wel een keer gezien en toen was het wel gezellig.

Ik heb ook geen idee of het verstandig is. Kan echt alle kanten op. Wellicht dat het juist daarom zo'n ontnuchterende ervaring zal zijn als het heel gewoontjes verloopt :')

Ach, ik zie het wel.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110090491
quote:
Heel erg toepasselijk dit nummer, loop nu weer te janken.. Had ik maar een tijdmachine soms.. Jezus hoe heeft dit kunnen gebeuren, we waren ooit zo gelukkig. Ga zo naar disney on ice, weer.iets zonder hem. Ik weet nog niet eens wat hij doet met pasen. Ons leven was ineen gevlochten, en poef.. Niks meer. Mijn hart doet pijn. Ik mis hem. Maar ik kan niet meer terug.. Oh ging dit gevoel maar weg, konden we maar weer gelukkig zijn...
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 9 april 2012 @ 12:19:52 #199
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110090846
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:58 schreef Hazzard het volgende:
@mta wanneer heb je je volgende afspraak met je psycholoog en hoevaak ga je daar naartoe? Lijkt me het enige dat echt kan helpen als het zo erg is.
HIj heb het druk, over 3 week pas haha.

Daarna wel elke week geloof ik, en ook het onderdeel vertrouwen zal aangepakt worden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 april 2012 @ 12:20:17 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110090861
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:04 schreef pinquit het volgende:
Kan je niet iets nemen om wat rustiger van te worden?
Je klinkt als een nuchtere vent, maar ik heb van die rustgevende pillekes van A. Vogel. Vast niks voor jou, maar mij helpt het best om wat helderder te denken :) misschien een idee?

Ik heb hier niet over alcohol enzo he :')
Daar heb ik zelf ook aan gedacht hoor :) Alleen denken en doen, dat ligt nog wel eens uit elkaar :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110091865
Even heel erg off topic (het is pasen tenslotte) www.clevelandseniors.com/family/easter-egg-fun

speciaal om de boel op te vrolijken, en dat is (volgens mij) toch weer on topic. (soms moet je de regels wat rekken)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 12:58:04 #202
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110091941
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef QEX het volgende:
Even heel erg off topic (het is pasen tenslotte) www.clevelandseniors.com/family/easter-egg-fun

speciaal om de boel op te vrolijken, en dat is (volgens mij) toch weer on topic. (soms moet je de regels wat rekken)
Oops!

Sorry, the page you were looking for could not be found. We know how frustrating that can be. Usually you will see something like a "404 File Error" when you try to get to a web page that doesn't exist.

If you typed in the url (web address), be sure the address is typed correctly. (Computers are not very forgiving when it comes to typos)

We are working hard to get things 100% for you and appreciate your patience..

You can choose one of the menu items on the left hand part of the screen or click here to return to the ClevelandSeniors.Com home page.

Thanks for your patience.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110092129
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 13:11:14 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110092317
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110092916
@mta; gaat het een beetje vandaag?


nieuw; verwenskaarten; http://www.fotokaarten.nl/kaarten/verwenskaart_ei
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 13:38:10 #206
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110093174
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef QEX het volgende:
@mta; gaat het een beetje vandaag?

nieuw; verwenskaarten; http://www.fotokaarten.nl/kaarten/verwenskaart_ei

Ik heb me wel eens beter gevoeld.... beetje onrustig.... me date komt hier om 16u en dan gaan we ff boswandeling maken en uit eten.....

maar vandaag is op één of andere manier weer zo'n dag waar je flashbacks krijgt etc.... dus ik moet me er ff overheen zetten dadelijk :P

Maar vertrouwen, poe daar schort het wel aan bij me :P

En met jou?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110093262
Zelfde verhaal. film op gezet. probeer een nieuwe kooktechniek uit. (lees; ik heb geen lucifers meer in huis dus kook nu een ei in de magnetron)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 13:41:41 #208
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110093277
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef QEX het volgende:
Zelfde verhaal. film op gezet. probeer een nieuwe kooktechniek uit. (lees; ik heb geen lucifers meer in huis dus kook nu een ei in de magnetron)
Mythbusters niet gezien?

Dat gaat hem niet worden!!!!!!!!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110093318
nee, die aflevering niet gezien. maar lukt aardig hoor, meer een soort van gepoceert (of hoe je het ook noemt)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 13:43:59 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110093340
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef QEX het volgende:
nee, die aflevering niet gezien. maar lukt aardig hoor, meer een soort van gepoceert (of hoe je het ook noemt)
Ik leef met je mee,

Ik herken het, je voelt je kut, je hebt een briljante ingeving alleen de uitvoering mislukt je ook.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110093470
dat is wel een beetje doemdenken. Soms zijn grootse dingen uitgevonden of bedacht na mislukte ideeen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 13:49:48 #212
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110093517
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef QEX het volgende:
dat is wel een beetje doemdenken. Soms zijn grootse dingen uitgevonden of bedacht na mislukte ideeen.
Klopt,

Maar je kent het wel toch, je denkt: "fuck it, ik ga vanavond even heerlijk koken" << positieve gedachte

Omdat je er toch niet helemaal bij bent met je hoofd, mislukken de aardappels, en het vlees brand aan.....

weg positieve gedachte :P <<<< yes that happens to me every now and then.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 april 2012 @ 13:57:46 #213
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110093809
pff wat een slechte uitvinding ook, 2e paasdag, zeker voor ons hier in dit topic.

Wat zou hij nu aan het doen zijn? Ook helemaal niks net als ik? Zou hij zich ook zo rot voelen. Ik denk het wel en nog wel meer, wegens z'n psychische issues, waar hij niks aan wil doen. En dan heb ik nog medelijden met hem ook, terwijl hij alleen met zichzelf bezig is.

laat het maar weer snel morgen zijn.
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 9 april 2012 @ 14:01:40 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110093930
Ik kijk ook uit naar morgen. Nogsteeds vrij, maar zoon is dat op school dus ik kan even lekker gaan rennen enzo. Helpt wel beetje mn hoofd verzetten :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 april 2012 @ 14:02:19 #215
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110093950
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:57 schreef MiLalaa het volgende:
pff wat een slechte uitvinding ook, 2e paasdag, zeker voor ons hier in dit topic.

Wat zou hij nu aan het doen zijn? Ook helemaal niks net als ik? Zou hij zich ook zo rot voelen. Ik denk het wel en nog wel meer, wegens z'n psychische issues, waar hij niks aan wil doen. En dan heb ik nog medelijden met hem ook, terwijl hij alleen met zichzelf bezig is.

laat het maar weer snel morgen zijn.
Ga anders lekker een rondje lopen buiten :)
Of schrijf het van je af, alle emoties die nu in je opkomen.
Of, ga op de bank zitten, en voel je emoties, wat voel ik nu? waar komt dat van? staat dit gevoel in verhouding tot de situatie? wat zou er kunnen veranderen? etc :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 april 2012 @ 14:03:47 #216
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110094006
Lang geleden dat ik ergens naar heb uitgekeken. Part of the problem.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  maandag 9 april 2012 @ 14:32:13 #217
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110094978
piew, bij elkaar ruim 2,5 uur met mams aan de telefoon gezeten. Ze is zo waanzinnig trots op me. Ze zegt dat ik er echt iets van maak en leuke nieuwe mensen aan het leren kennen ben. En alle toekomstplannen (schuur uitbreiden en de klimop weghalen en er een schutting voor in de plaats doen) vind ze helemaal super. Kijk, dat zijn de opstekers die je dan ondanks de kalote breuk, goed doen. Ook verteld over mijn smoothie die ik gemaakt heb en nooit kon maken wegens geldgebrek tijdens het huwelijk en nu gewoon ruimte voor gemaakt heb, was ze trots op. Pitamientjes op de koop toe hahaha.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110095203
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..

Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..

Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.

Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan... :')

Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.
  maandag 9 april 2012 @ 14:41:08 #219
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110095291
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:38 schreef Gulmez het volgende:
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..

Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..

Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.

Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan... :')

Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dat heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer over van onze relatie.
Afstand houden nu!!!! niet toegeven! doorbijten!!!

De macht is nu aan jou, als je erop in gaat, geef je haar weer de macht om met je te spelen.... dat moet je niet willen.... het kan ook een schreeuw naar aandacht zijn van haar kant....

dus, even NIETS doen....... hou dat in elk geval vandaag vol, en dan praten we morgen verder! Neem dat nou maar van mij aan.

Alle mogelijke manieren dat ze contact zoekt, negeren, telefoon, sms, app, email, msn, etc, gewoon negeren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110095367
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Afstand houden nu!!!! niet toegeven! doorbijten!!!

De macht is nu aan jou, als je erop in gaat, geef je haar weer de macht om met je te spelen.... dat moet je niet willen.... het kan ook een schreeuw naar aandacht zijn van haar kant....

dus, even NIETS doen....... hou dat in elk geval vandaag vol, en dan praten we morgen verder! Neem dat nou maar van mij aan.

Alle mogelijke manieren dat ze contact zoekt, negeren, telefoon, sms, app, email, msn, etc, gewoon negeren.
Bedankt!!

En wat ik ook niet snap..
Ik was zo ontzettend kapot van onze breuk, en toen zat ze gewoon bij de vriendengroep met anderen te lachen, en nu heeft ze wel zogenaamd pijn. Ik snap dat totaal niet..

Maar ik ga je advies opvolgen, ook al is het jammer.. Maar er is teveel gebeurd, en het kan nooit meer als vroeger zijn.
  maandag 9 april 2012 @ 14:50:00 #221
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110095570
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:43 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Bedankt!!

En wat ik ook niet snap..
Ik was zo ontzettend kapot van onze breuk, en toen zat ze gewoon bij de vriendengroep met anderen te lachen, en nu heeft ze wel zogenaamd pijn. Ik snap dat totaal niet..

Maar ik ga je advies opvolgen, ook al is het jammer.. Maar er is teveel gebeurd, en het kan nooit meer als vroeger zijn.
Nee,

Gewoon even niets doen, dus ook niet denken jammer dit jammer dat.

Gewoon niets doen.

Alsof ze even niet bestaat en bestaan heeft.

Ga even iets leuks doen vandaag, maar niet met mensen die haar kennen, en ga het niet over haar hebben.

Even een dagje in een andere wereld leven.

Morgen praten we verder, nu moet je gewoon even doen wat ik zeg..... voor je eigen best wil, gewoon even blind vertrouwen op me.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 april 2012 @ 14:57:53 #222
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110095860
@Gulmez, in grote lijnen ben ik het met MTA eens. Niet op ingaan en laat los hoe moeilijk dat ook voor je is op dit moment. Het is te fragiel nog en je maakt meer stuk dan je lief is. Hou deze "machtspositie" even vast als je al over een "machtspositie" kunt spreken
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110096100
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee,

Gewoon even niets doen, dus ook niet denken jammer dit jammer dat.

Gewoon niets doen.

Alsof ze even niet bestaat en bestaan heeft.

Ga even iets leuks doen vandaag, maar niet met mensen die haar kennen, en ga het niet over haar hebben.

Even een dagje in een andere wereld leven.

Morgen praten we verder, nu moet je gewoon even doen wat ik zeg..... voor je eigen best wil, gewoon even blind vertrouwen op me.
Komt goed!!

Ik ga even de Veluwe in, even met de hond wandelen een end over de heide.

Even inderdaad de rust pakken, voor mezelf, ik ben vanavond wel weer op fok!

Thanks nogmaals!!
pi_110096142
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:57 schreef Mickeys het volgende:
@Gulmez, in grote lijnen ben ik het met MTA eens. Niet op ingaan en laat los hoe moeilijk dat ook voor je is op dit moment. Het is te fragiel nog en je maakt meer stuk dan je lief is. Hou deze "machtspositie" even vast als je al over een "machtspositie" kunt spreken
Dankjewel!!

Het maakt het wel erg ingewikkeld inderdaad, en ik was net weer in een wat rustiger vaarwater beland..

Ik heb alleen gezegd dat er teveel is gebeurd, en dat ze me de tijd moet geven om alles op een rijtje te zetten...
  maandag 9 april 2012 @ 15:20:26 #225
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110096576
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dankjewel!!

Het maakt het wel erg ingewikkeld inderdaad, en ik was net weer in een wat rustiger vaarwater beland..

Ik heb alleen gezegd dat er teveel is gebeurd, en dat ze me de tijd moet geven om alles op een rijtje te zetten...
En daar laat je het bij! (Dat is het allerbeste voor jezelf, anderen tellen even niet in deze)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110097111
Werk eerst aan de basis, vriendschap en vertrouwen. Vooral niet overhaasten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110097425
Heb het zelf een beetje moeilijk. Vandaag een datum met een historie zeg maar...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 9 april 2012 @ 16:11:23 #228
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_110098313
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:11 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

En daar moest ik gewoon om lachen :s) Te droog gewoon! We proberen maar vrolijk te blijven tegen beter weten in :D
8)7
pi_110098458
Ik heb net geleerd dat mijn internetscharrel, die ik al zo'n twee jaar vermijd, het nog steeds niet kan laten eens in de zoveel tijd van zich te laten horen dmv andere voor haar karretje te spannen en mij hier op Fok! te benaderen. Ik had dat andere account (ja, ik ben GG) juist genomen omdat dit account bekend was bij haar. Misschien moet ik toch maar eens contact zoeken met haar ouders, misschien dat dat helpt. Dit begint verdacht veel op stalking te lijken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Voorschrift op 09-04-2012 16:36:08 (nee) ]
  maandag 9 april 2012 @ 16:38:04 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110099205
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:47 schreef QEX het volgende:
Heb het zelf een beetje moeilijk. Vandaag een datum met een historie zeg maar...
Knuffff meis, we komen er ooit!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110099278
-weg-

[ Bericht 23% gewijzigd door Voorschrift op 09-04-2012 16:43:42 (dit is ook niet de bedoeling) ]
  maandag 9 april 2012 @ 16:47:16 #232
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110099525
@Mint_Clansell je vete online uitvechten lijkt mij niet een strak plan. Ik begrijp je wel en soms zou ik zaken ook open willen tonen omdat dat mijn verhaal ook onderbouwt (mijn ouders begrijpen het nu pas na de huwelijkse voorwaarden en het voorstel scheidingsconvenant te hebben gelezen) zodat mensen die altijd om mij heen waren kunnen zien hoe hij echt is, maar ik win er niets mee. Die mensen geloven nu eenmaal zijn verhaal. En al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Al duurt het jaren, maar dan hoeven die hoegenaamde vrienden niet meer bij mij aan te kloppen. Verhalen eenzijdig geloven toont al aan hoe zielig zij zijn en hoe goed D. zijn toneelstukje opvoert.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110099834
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
@Mint_Clansell je vete online uitvechten lijkt mij niet een strak plan. Ik begrijp je wel en soms zou ik zaken ook open willen tonen omdat dat mijn verhaal ook onderbouwt (mijn ouders begrijpen het nu pas na de huwelijkse voorwaarden en het voorstel scheidingsconvenant te hebben gelezen) zodat mensen die altijd om mij heen waren kunnen zien hoe hij echt is, maar ik win er niets mee. Die mensen geloven nu eenmaal zijn verhaal. En al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Al duurt het jaren, maar dan hoeven die hoegenaamde vrienden niet meer bij mij aan te kloppen. Verhalen eenzijdig geloven toont al aan hoe zielig zij zijn en hoe goed D. zijn toneelstukje opvoert.
Mja, dat was ietwat overdreven van me, maar het zit me nogal hoog. Toen ik met haar bezig was ben ik ook lastig gevallen door gekke exen van dr, waarvan ééntje via Fok!, en nou godverdomme weer. Kan dat wijf het verleden niet gewoon laten rusten? We hebben allebei fouten gemaakt, maar kennelijk moet ze nog steeds aan jan en alleman laten weten wat een naar, eng persoon ik wel niet zou zijn (wat ze overigens over al haar exen zegt) en kennelijk voelen dat soort lui dan de aandrang om mij dat hier of per mail te laten weten. En dat terwijl ik haar gewoon al tijden met rust laat.
  maandag 9 april 2012 @ 17:00:41 #234
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110099920
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Mja, dat was ietwat overdreven van me, maar het zit me nogal hoog. Toen ik met haar bezig was ben ik ook lastig gevallen door gekke exen van dr, waarvan ééntje via Fok!, en nou godverdomme weer. Kan dat wijf het verleden niet gewoon laten rusten? We hebben allebei fouten gemaakt, maar kennelijk moet ze nog steeds aan jan en alleman laten weten wat een debiel ik wel niet zou zijn (wat ze overigens over al haar exen zegt) en kennelijk voelen dat soort lui dan de aandrang om mij dat te laten weten. En dat terwijl ik haar gewoon al tijden met rust laat.
Als je lastig gevallen word, dan meldt je dat gewoon bij een mod. Zij kunnen meer zien dan jij mogelijk denkt. Nu verlaag je je tot hetzelfde lage niveau als hen en dat moet je niet willen en gewoon boven proberen te staan, hoe moeilijk dat ook is. Het maakt jou wel sterker en geloofwaardiger
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110100186
Misschien dat het goed is wanneer haar ouders horen hoe hun oogappeltje bezig is de laatste jaren. Laat ik mezelf gewoon beloven dat bij de eerstvolgende mafkees die me benadert of wat dan ook ik die hele beerput opentrek. Ik wilde het gewoon afsluiten en voor mezelf houden, maar ze heeft al haar kansen nu wel verspeeld. Het interesseert me niet hoe ze over me praat en tegen wie, maar hou dan wel je schapen in bedwang en ga ze niet aansporen om me te stalken. Anyway, nu lekker uit eten met mijn vriendin. Ik heb iig weer wat te vertellen! :P
  maandag 9 april 2012 @ 17:27:20 #236
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110100881
Mijn boodschap komt niet luid en duidelijk bij je aan Mint_Clansell. Ook al zeg je een vriendin te hebben, de kunst van het loslaten van je ex beheers je nog niet erg (sorry voor mijn conclusie, maar ik probeer je te helpen/adviseren, maar ik lees alleen maar wraakacties. je bent wel erg makkelijke prooi zo)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110101053
wraakacties bezorgen maar even (een soort van ) verlichting. Je kunt beter je woede loslaten op een goede vriend die wel het nodige kan hebben. Als je ermee door gaat kun je iets verliezen wat nog veel erger is dan het verliezen van een relatie, namelijk je zelfrespect. Begrijp me niet verkeerd, ik snap je volledig, alleen het helpt je niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110101140
Het is lastig loslaten wanneer je steeds ongewild wordt geconfronteerd met je ex. Anyway, ik ben al anderhalf jaar gelukkig met mijn vriendin, dus mijn ex moet zich er maar eens bij neerleggen dat ik bezet ben. Dit soort gezeik maakt me gewoon even pissig, maar morgen ga ik gewoon weer verder met mijn leven. En nu eten! ;)
  † In Memoriam † maandag 9 april 2012 @ 18:05:09 #239
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110102272
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 09-04-2012 19:04:04 ]
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 9 april 2012 @ 18:23:11 #240
56471 pinquit
oh my lama!
pi_110102803
:D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_110104162
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
@Mint_Clansell je vete online uitvechten lijkt mij niet een strak plan. Ik begrijp je wel en soms zou ik zaken ook open willen tonen omdat dat mijn verhaal ook onderbouwt (mijn ouders begrijpen het nu pas na de huwelijkse voorwaarden en het voorstel scheidingsconvenant te hebben gelezen) zodat mensen die altijd om mij heen waren kunnen zien hoe hij echt is, maar ik win er niets mee. Die mensen geloven nu eenmaal zijn verhaal. En al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Al duurt het jaren, maar dan hoeven die hoegenaamde vrienden niet meer bij mij aan te kloppen. Verhalen eenzijdig geloven toont al aan hoe zielig zij zijn en hoe goed D. zijn toneelstukje opvoert.
Word jij zo zwart gemaakt dan..? Ik ook, naar is dat.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 9 april 2012 @ 19:05:42 #242
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110104322
Vecht die issues onderling maar lekker ergens anders uit.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 april 2012 @ 19:42:47 #243
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110105710
Het is een trend om je ex-en zwart te maken schijnbaar. Ik voel me momenteel ongelooflijk kut. Vanmiddag ineens uit het niets een sms-je gekregen van mijn ex-schoonmoeder dat ik mijn ex zou stalken en dat ik ermee moest kappen of anders zou ze mij wat gaan doen. Ik heb inmiddels sinds ons laatste gesprek geen woord meer met mijn ex gewisseld op geen enkele wijze en heb zelfs haar telefoonnummer verwijderd. Ook was mijn ex al een tijdje aan het werk op het moment dat ik dat sms-je kreeg. Vind het maar raar dat ik zomaar uit het niets een sms-je krijg met een bedreiging, maar het gooit alles weer naar boven... Bah.
pi_110108337
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef FReemdeling het volgende:
Het is een trend om je ex-en zwart te maken schijnbaar. Ik voel me momenteel ongelooflijk kut. Vanmiddag ineens uit het niets een sms-je gekregen van mijn ex-schoonmoeder dat ik mijn ex zou stalken en dat ik ermee moest kappen of anders zou ze mij wat gaan doen. Ik heb inmiddels sinds ons laatste gesprek geen woord meer met mijn ex gewisseld op geen enkele wijze en heb zelfs haar telefoonnummer verwijderd. Ook was mijn ex al een tijdje aan het werk op het moment dat ik dat sms-je kreeg. Vind het maar raar dat ik zomaar uit het niets een sms-je krijg met een bedreiging, maar het gooit alles weer naar boven... Bah.
Hoe kan dat zo? :o. Gewoon een bedreiging vanuit het niets? Ik zou erop reageren met dat je niet eens met haar dochter praat... Ik snap niet waarom haar moeder zich er eigenlijk mee bemoeit, grote god zeg :').
XO till we overdose
  maandag 9 april 2012 @ 20:38:32 #245
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110108404
Het gaat er niet om je ex zwart te maken. Je ex heeft je heel veel verdriet gedaan. Het lullige is gewoon dat ik als leugenaar word bestempeld, maar ik begrijp het wel. Als je verliefd bent op een bezette vrouw en die heeft heel duidelijk aangegeven, ook aan mij, dat zij voor niemand anders gaat dan haar eigen vent waar ze 2 prachtige kinderen mee heeft, dan moet je de schijn ophouden. Zover kan ik het ook nog wel begrijpen, alleen wat ik misselijkmakend vind is mij als leugenaar te bestempelen terwijl hij 2 weken ervoor nog tegen mij zei dat ik de meest eerlijke en de meest open persoon ben die op deze aarde rondloopt. Een bevestiging op wat ik altijd pretendeer. Daarom doet het gewoon heel pijn om mij voor leugenaar uit te maken. Dus wie maakt wie nu zwart in deze? TELL ME!!!!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110108722
Ik bedoelde eerder ook al of je ex jouw zwart maakte mickeys, ik.vind het gewoon heel rot voor je en een trap na. Hij is dan de leugenaar, niet jij. Dat is gewoon schoon praten wat hij doet.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 9 april 2012 @ 20:59:25 #247
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110109536
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoe kan dat zo? :o. Gewoon een bedreiging vanuit het niets? Ik zou erop reageren met dat je niet eens met haar dochter praat... Ik snap niet waarom haar moeder zich er eigenlijk mee bemoeit, grote god zeg :').
Als ik eens wist waarom zij zich ermee bemoeide... Hebben al een tijd geen contact meer en zomaar ineens vanmiddag dat sms-je. Dacht ik even een lekker dagje te kunnen doen waar ik zin in had, word dat verpest door zo'n kut sms-je.

Heb zelf terug gestuurd dat ik al een tijdje niet meer met haar dochter praat en al helemaal zelf niet het initiatief genomen heb om een gesprek te starten. Dat deed zij zelf elke keer nadat het over was. Heb zelfs nog gezegd dat ik bereid was te praten en mijn kant van 't verhaal uit te leggen, maar daar geen antwoord meer op gehad.
pi_110111871
[quote] ... en die heeft heel duidelijk aangegeven, ook aan mij, dat zij voor niemand anders gaat dan haar eigen vent waar ze 2 prachtige kinderen mee heeft
[unquote]

Dan is zij, wat dat betreft dan, een vrouw naar mijn hart.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110114334
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:59 schreef FReemdeling het volgende:

[..]

Als ik eens wist waarom zij zich ermee bemoeide... Hebben al een tijd geen contact meer en zomaar ineens vanmiddag dat sms-je. Dacht ik even een lekker dagje te kunnen doen waar ik zin in had, word dat verpest door zo'n kut sms-je.
Precies hetzelfde hier. Kennelijk zit er bij haar toch nog zo'n woede dat ze eens in de zoveel tijd één van haar slaafjes hier naar toe moet sturen om mij er even aan te herinneren wat een naarling ze me toch vindt. Het is al twee jaar uit en ik onderneem geen enkele poging tot contact, aangezien ik van mening ben dat ze met haar oppervlakkigheid niets toevoegt aan mijn leven. En vriendschap met zo'n psycho is al helemaal uit den boze. Als zij nou eens hetzelfde zou doen... Daar worden we allebei beter van.

Iemand meegekregen wat 3-voud zei? :D
  maandag 9 april 2012 @ 22:15:53 #250
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110114576
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

Iemand meegekregen wat 3-voud zei? :D
Daar gaan we het niet over hebben, thanks.
Je moeder is een hamster
pi_110114699
- nee -

[ Bericht 94% gewijzigd door Crutch op 09-04-2012 22:18:45 ]
  maandag 9 april 2012 @ 23:16:26 #252
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110118049
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier. Kennelijk zit er bij haar toch nog zo'n woede dat ze eens in de zoveel tijd één van haar slaafjes hier naar toe moet sturen om mij er even aan te herinneren wat een naarling ze me toch vindt. Het is al twee jaar uit en ik onderneem geen enkele poging tot contact, aangezien ik van mening ben dat ze met haar oppervlakkigheid niets toevoegt aan mijn leven. En vriendschap met zo'n psycho is al helemaal uit den boze. Als zij nou eens hetzelfde zou doen... Daar worden we allebei beter van.
Met dien verstande dat het bij mij allemaal wat korter geleden is.

Vanavond nam mijn ex zelf contact op met mij nadat ze mij verweet dat ik haar de schuld zou geven. Ik ben wel zo eerlijk om te kunnen bedenken dat zij er los van staat omdat het niet de eerste keer is dat haar moeder zo tekeer is gegaan. Er zit gewoon drank in het spel. In ieder geval na het gesprek nog geen steek wijzer geworden ondanks dat ik alles heb geprobeerd om het tot een normaal gesprek te brengen. Ze blijft verder overtuigt dat zij alles goed heeft gedaan en blijft buigen tot de buis breekt.

Mja, afkappen en doorgaan met mijn leven denk ik maar.
pi_110120189
Eigenlijk moet je gewoon medelijden hebben met dit soort mensen. Dat ze dit soort streken nodig hebben om een vals gevoel van eigenwaarde bij zichzelf te creeeren. Ik denk dat ze daardoor nooit echt gelukkig zullen zijn.
pi_110123478
@mta Over 3 weken pas... pff. Snap niet dat ze je zo lang in de wacht zetten. Kon zelf direct toen deze situatie begon 2x per week gesprekken krijgen en maak daar nog altijd gretig gebruik van.
  dinsdag 10 april 2012 @ 03:35:49 #255
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110124275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon medelijden hebben met dit soort mensen. Dat ze dit soort streken nodig hebben om een vals gevoel van eigenwaarde bij zichzelf te creeeren. Ik denk dat ze daardoor nooit echt gelukkig zullen zijn.
Nja, in mijn geval staat de hele ruzie met mijn ex en mijn ex-schoonmoeder eigenlijk compleet los van elkaar. Mijn ex kon er zelf ook niets aan doen dat haar moeder ineens ging sms-en. Ze keurde het ook af en heeft gelijk mijn nummer uit d'r moeder haar telefoon verwijderd. Neemt echter niet weg dat ze desondanks normaal had kunnen praten tegen mij...
  dinsdag 10 april 2012 @ 05:36:49 #256
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110124515
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef QEX het volgende:
[quote] ... en die heeft heel duidelijk aangegeven, ook aan mij, dat zij voor niemand anders gaat dan haar eigen vent waar ze 2 prachtige kinderen mee heeft
[unquote]

Dan is zij, wat dat betreft dan, een vrouw naar mijn hart.
Helaas vulde ze haar leegte als haar vent in het restaurant stond te koken op met mijn vent, dus geen vrouw naar jouw hart
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110124731
o, dan niet nee.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110126000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 05:36 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Helaas vulde ze haar leegte als haar vent in het restaurant stond te koken op met mijn vent, dus geen vrouw naar jouw hart
Hoe kan ze dan zeggen dat ze enkel voor haaer eigen vent gaat?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110128803
Nu na 4 maanden na t laatste contact en 6 maanden nadat t uit ging krijg ik opeens out of the blue een mailtje van dr over hoe het gaat enzo ... Echt heel vervelend nu ik iemand anders leuk vind en dit oud zeer naar boven komt ;( :

Hey ....

Ik vroeg me af hoe het met je gaat bla bla
Het is al een tijd geleden dat ik je heb gesproken bla bla
---

Ik weet niet of ik wat hierop moet antwoorden :')
pi_110128991
Nee zou het niet doen als het oud zeer oprakelt
In life, every ending is a new beginning..
pi_110129042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef LaLouchi het volgende:
Nee zou het niet doen als het oud zeer oprakelt
tja dat heeft ze al gedaan toen ze me die mail stuurde helaas ... Ik zeg gewoon dat het goed gaat ( heel luchtig )

Wat zou jij doen dan
pi_110129161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef Geester het volgende:

[..]

tja dat heeft ze al gedaan toen ze me die mail stuurde helaas ... Ik zeg gewoon dat het goed gaat ( heel luchtig )

Wat zou jij doen dan
Als mijn ex contact opneemt voor mij en niet voor mijn dochter moet ik dat voor mijn eigen welzijn meteen afkappen. Ik wil niet weer door een hel gaan.

Nu kan je het miss nog van je af laten glijden, dat gaat niet als je weer intensief contact hebt.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110129235
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Als mijn ex contact opneemt voor mij en niet voor mijn dochter moet ik dat voor mijn eigen welzijn meteen afkappen. Ik wil niet weer door een hel gaan.

Nu kan je het miss nog van je af laten glijden, dat gaat niet als je weer intensief contact hebt.
Ja klopt daar heb je gelijk in, jammer dat je ex geen contact zoekt met je dochter als ik t zo zie
pi_110129340
Wel met mijn dochter, totaal niet met mij. Ik ben dood voor hem, om een omzinnige reden die totaal niet in verhouding staat..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110129405
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:22 schreef LaLouchi het volgende:
Wel met mijn dochter, totaal niet met mij. Ik ben dood voor hem, om een omzinnige reden die totaal niet in verhouding staat..
Oke ja ik ken je situatie niet dus ik weet niet hoe je break-up is verlopen enzo
pi_110129469
Over de whatsapp heeft hij het huwelijk gestopt, hij wil niet face to face praten .. Omdat ik mijn moeder niet op straat kon xetten, wat van te voren ook samen was besproken en hij was het met me eens eerst.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110129494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Geester het volgende:
Nu na 4 maanden na t laatste contact en 6 maanden nadat t uit ging krijg ik opeens out of the blue een mailtje van dr over hoe het gaat enzo ... Echt heel vervelend nu ik iemand anders leuk vind en dit oud zeer naar boven komt ;( :

Hey ....

Ik vroeg me af hoe het met je gaat bla bla
Het is al een tijd geleden dat ik je heb gesproken bla bla
---

Ik weet niet of ik wat hierop moet antwoorden :')
Als je in goed overleg uit elkaar bent gegaan of zonder ruzie zou ik gewoon kort en beleefd antwoorden. Als je met ruzie uit elkaar bent gegaan zou ik helemaal niets terugschrijven.
pi_110129999
Nu een maand geleden dat ik het uitgemaakt heb.
Bijna twee jaar samen en een hele heftige relatie gehad.
Ik was de touwtjes over mijn eigen leven kwijt, omdat mijn vriendin me compleet claimde.
Slechte vriendjes gehad voor mij en was te bang om mij kwijt te raken en ging dat
op deze manier doen. Ik deed alles voor haar. Ik was er altijd en nooit een reden geweest om
me te wantrouwen. Heb er vaak over gepraat dat ik behoefte hebt aan tijd voor mezelf en me hobby
en we wat rust moesten nemen. Toen ik erachter kwam dat ik een week zenuwachtig werd voor
een verjaardag van een vriend van mij waar ik heen wilde, besloot ik om het uit te maken.
Praten had ik mijn ogen geen zin meer.

Nu goed en wel een maand later zit ik wat beter in me vel.
Ben minder moe, maar krijg haar niet uit me hoofd.
We hebben nog wat geWhatApped waarin ik beloftes kreeg dat zij erachter
komt dat ze ook behoefte had/heeft aan rust.

Afgesproken dat wanneer ik beter in me vel zat we het misschien weer
eens zouden kunnen proberen. Beginnen met eens in de twee weken iets
leuks doen samen. Toen ik constant de vraag kreeg of ik er al klaar voor was
en ik alsnog de tijd niet kreeg om tot rust te komen, maar aangegeven dat ze
verder moest gaan. Ik ben er nog niet aan toe. Ik kreeg het gevoel of ze zelfs nu
nog wilde bepalen hoe ik alles moest aanpakken.

Ik vind het verschrikkelijk dat het zo is gelopen. Ik vond het een wereldwijf.
Veel dezelfde interesses alleen het karakter botste soms.
Ergens diep zit dat meisje dat ze was voor de slechte vriendjes.
(We konden elkaar vanaf de twaalfde alleen daarna zes jaar uit het oog verloren)
Het meisje dat alles wel goed vond en totaal niet moeilijk was.
Ze heeft gesprekken gehad met de psycholoog en daarna ging het vaak
goed. Na de ''behandeling'' zakte ze al gauw weer een beetje weg.
Mij lukte het niet om dat andere meisje naar boven te krijgen.
Heb zelf nooit reden gegeven om me niet te vertrouwen.

Nu ik weet dat het waarschijnlijk nooit meer goed komt heb ik me nog nooit
zo alleen gevoeld. Ik was altijd geliefd bij mijn hobby en heb dat allemaal op moeten
geven om haar gelukkig te krijgen. Het klikte met geen van mijn vrienden/vriendinnen en ook
bij mij thuis kreeg niemand een klik of hoogte van haar. Soms was ze super gezellig en dan sloeg
ze opeens om.

Ik hoop dat ik nog enigsinds geaccepteerd word bij mijn hobby.
Ik moet voorzichtig de draad weer op pakken.
Wetende dat zij misschien weer gauw een andere vriend zal vinden.
Ze is (in mijn ogen) fantastisch mooi en de jongens stonden al in de rij
de dag nadat ik het uitmaakte. Ze houd niet van alleen zijn. Weet niet beter als
werken en dan (buiten haar sport wat ze net een maand uitvoerde) met haar
vriend zijn. Die gedachte kwelt mij. Ik hoop niet dat ze opnieuw een fout vriendje
uitkiest die alleen voor de seks gaat. Die zijn er helaas teveel. Zolang je niet haar
''eigendom'' ben is ze super gezellig. Op haar werk begrijpen ze waarschijnlijk nooit dat
ik het hebt uitgemaakt.Ik wil ook niet dat ze nog meer pijn hebt (al heb ik dat haar ook genoeg aangedaan toen ik het uitmaakte). Toch geef ik nog gigantisch veel aan haar en heb vaak het gevoel dat ik nog gewoon verliefd ben.

Ik hoop dat het ooit goed komt. Terwijl ik weet dat dit
waarschijnlijk veel beter voor mij is, hoop ik dat dat oude meisje
mij ooit nog eens opzoekt.

Een hele lap tekst, maar soms wel lekker om het even van je af te schrijven.
Thuis en op me hobby krijg ik toch alleen maar te horen dat het beter is zo
pi_110130208
Ja dat ken ik, mensen die constant zeggen dat het beter is, ja dat weet je dan zelf ook wel, hoef je niet steeds te horen. Of de andere variant, jullie komen vast weer bij elkaar.. Erg vermoeiend.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110130345
Het is niet leuk om te horen dat we niet bij elkaar paste.
Ik weet dat dit beter is voor mij alleen dit was mijn eerste echte serieuze relatie.
De eerste waar ik echt moeite voor hebt gedaan.

Zij zal waarschijnlijk gauw een ander kunnen vinden als ze dat wilt.
Die gedachte kwelt mij. Ik weet dat ik haar moet los laten en toch denk
ik nog heel de dag aan haar. Ik word elke ochtend wakker met het idee
dat we nog iets hebben.
pi_110130353
Maar goed ook dat het uit is. Dit soort meiden zijn een blok aan je been. Wel eens aan gedacht dat die vriendjes misschien helemaal niet zo fout waren als dat zij beweert?
pi_110130468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef dubrillion het volgende:
Het is niet leuk om te horen dat we niet bij elkaar paste.
Ik weet dat dit beter is voor mij alleen dit was mijn eerste echte serieuze relatie.
De eerste waar ik echt moeite voor hebt gedaan.

Zij zal waarschijnlijk gauw een ander kunnen vinden als ze dat wilt.
Die gedachte kwelt mij. Ik weet dat ik haar moet los laten en toch denk
ik nog heel de dag aan haar. Ik word elke ochtend wakker met het idee
dat we nog iets hebben.
Nee dat is niet leuk, maar echt het slijt. Kleine stapjes tegelijk. Ik ben nu een maand verder sinds de breuk, ik voelde me helemaal verweven met mijn man, was echt mijn alles, en ik voel me nu zoveel beter als 4 weken terug. Het is een cliche, maar gun jezelf de tijd om te rouwen, dan kan je later ook kijken naar de leuke dingen. Het doet ontiegelijk veel pijn, maar je word er veel sterker van.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110130535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Maar goed ook dat het uit is. Dit soort meiden zijn een blok aan je been. Wel eens aan gedacht dat die vriendjes misschien helemaal niet zo fout waren als dat zij beweert?
Nee ik heb ook veel gesprekken met haar moeder gevoert (als zij aan het douchen was of nog niet thuis). Die vriendjes hebben haar echt gebruikt, pijn gedaan. NAMEN tijd voor zichzelf en zaten dan te zuipen en te flirten in de kroeg. Een vriend van haar vriend was ook verliefd op haar en vertelde dit dus allemaal aan haar door om hun uit elkaar te drijven. Toen zij het uitmaakte viel ze echt in een dal. Werd opnieuw gebruikt door een andere jongen / man die na twee maanden ook weer niks van zichzelf liet horen. Twee maanden later kwam ik terwijl ze er misschien helemaal nog niet klaar voor was. Ze is in der puberteit echt gevormd door deze ervaringen. Echt zo jammer. Ze was vroeger zo leuk en dat hadden we het ook wel. Als we samen wat leuks deden of vakanties. De seks was vaak fantastisch alleen het kwam steeds minder voor. Ik kreeg haar niet meer gelukkig voor mijn gevoel. Terwijl ik er elke dag voor haar was en deed wat ze wilde
pi_110130605
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee dat is niet leuk, maar echt het slijt. Kleine stapjes tegelijk. Ik ben nu een maand verder sinds de breuk, ik voelde me helemaal verweven met mijn man, was echt mijn alles, en ik voel me nu zoveel beter als 4 weken terug. Het is een cliche, maar gun jezelf de tijd om te rouwen, dan kan je later ook kijken naar de leuke dingen. Het doet ontiegelijk veel pijn, maar je word er veel sterker van.
Van het weekend gaan we een weekend weg met mijn club (waar mijn vrienden dus zitten.)
Mijn broer zit hier ook bij en heeft geregeld dat ik alsnog mee kan. Ben er aan toe en toch wil ik niet
omdat ik weet dat ik haar hiermee heel veel pijn doet. Ze heeft nooit geaccepteerd dat dit mijn hobby was. Als ik daar ben en weer die oude gezellige dingen kan doen denk ik even niet aan haar.
pi_110130621
:@
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Van het weekend gaan we een weekend weg met mijn club (waar mijn vrienden dus zitten.)
Mijn broer zit hier ook bij en heeft geregeld dat ik alsnog mee kan. Ben er aan toe en toch wil ik niet
omdat ik weet dat ik haar hiermee heel veel pijn doet. Ze heeft nooit geaccepteerd dat dit mijn hobby was. Als ik daar ben en weer die oude gezellige dingen kan doen denk ik even niet aan haar.
Sorry repost
pi_110130709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Van het weekend gaan we een weekend weg met mijn club (waar mijn vrienden dus zitten.)
Mijn broer zit hier ook bij en heeft geregeld dat ik alsnog mee kan. Ben er aan toe en toch wil ik niet
omdat ik weet dat ik haar hiermee heel veel pijn doet. Ze heeft nooit geaccepteerd dat dit mijn hobby was. Als ik daar ben en weer die oude gezellige dingen kan doen denk ik even niet aan haar.
Dan moet je er niet mee zitten. Ze is je vriendin niet meer, dus ze kan je ook niet meer die regels opleggen. Probeer die knop om te zetten, leuke dingen doen gaat je juist enorm helpen. Denk niet meer aan wat ooit was, je kan ooit weer achterom gaan kijken, maar dat moet je nu niet doen. Leef in het hier en nu. Probeer er wat van te maken. Als je even verdrietig bent, laat maar toe, maar stap er ook weer overheen. Geniet van de dingen die je niet kon doen tijdens je relatie, realiseer je goed waarom het uit is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110130760
Ik zit eraan te denken om misschien in een commissie te gaan.
Dan wordt ik ''assisstent'' van een jongen waar ik vroeger heel goed bevriend mee was.
Hierdoor word ik ''gedwongen'' om meer tijd aan me hobby te besteden.
ik heb er nu nog niet de energie voor, maar dit is dan misschien een drive om het wel te doen.
Terwijl ik weet dat ik het fantastisch vind om te doen
pi_110130805
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef dubrillion het volgende:
Ik zit eraan te denken om misschien in een commissie te gaan.
Dan wordt ik ''assisstent'' van een jongen waar ik vroeger heel goed bevriend mee was.
Hierdoor word ik ''gedwongen'' om meer tijd aan me hobby te besteden.
ik heb er nu nog niet de energie voor.
Terwijl ik weet dat ik het fantastisch vind om te doen
Vooral doen. Elke vorm van afleiding is welkom. Het is ontzettend onwennig om dingen te doen die je niet gewend was, maar wel echt nodig om je zinnen te verzetten. Dat is echt goed voor je.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110130852
Bedankt jongens.
Thuis krijg ik alleen maar te horen dat ze niet goed voor me was enz.

Het is fijn dat er dan ook mensen zijn die met opties komen en je
een beetje ''steunen'' :@
pi_110131037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef dubrillion het volgende:
Bedankt jongens.
Thuis krijg ik alleen maar te horen dat ze niet goed voor me was enz.

Het is fijn dat er dan ook mensen zijn die met opties komen en je
een beetje ''steunen'' :@
Graag gedaan, we hebben het hier allemaal moeilijk en meegemaakt :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110131128
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Graag gedaan, we hebben het hier allemaal moeilijk en meegemaakt :)
Hahaha ik heb het er moeilijk mee en toch zijn er ook momenten waarop ik weet dat het beter is.
Zij heeft het er nog moeilijke mee als mij. Ik was haar alles en ze klamde zich helemaal aan mij vast. Compleet afhankelijk van mij, terwijl zij duidelijk de baas was

Ik heb nu echt het gevoel alsof ik voor altijd alleen zal zijn.
Mijn vrienden zijn ook verder gegaan.
Sommige van hun hebben een zwangere vriendin en andere een vriendin van buiten de club.
Die komen allemaal minder en ik ben bang dat ik dan alleen over blijf :@
Maarja dat hoort erbij zeggen ze

[ Bericht 1% gewijzigd door dubrillion op 10-04-2012 12:19:53 ]
pi_110131352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Nee ik heb ook veel gesprekken met haar moeder gevoert (als zij aan het douchen was of nog niet thuis). Die vriendjes hebben haar echt gebruikt, pijn gedaan. NAMEN tijd voor zichzelf en zaten dan te zuipen en te flirten in de kroeg. Een vriend van haar vriend was ook verliefd op haar en vertelde dit dus allemaal aan haar door om hun uit elkaar te drijven. Toen zij het uitmaakte viel ze echt in een dal. Werd opnieuw gebruikt door een andere jongen / man die na twee maanden ook weer niks van zichzelf liet horen. Twee maanden later kwam ik terwijl ze er misschien helemaal nog niet klaar voor was. Ze is in der puberteit echt gevormd door deze ervaringen. Echt zo jammer. Ze was vroeger zo leuk en dat hadden we het ook wel. Als we samen wat leuks deden of vakanties. De seks was vaak fantastisch alleen het kwam steeds minder voor. Ik kreeg haar niet meer gelukkig voor mijn gevoel. Terwijl ik er elke dag voor haar was en deed wat ze wilde
Klinkt als een borderliner. Jeugdtrauma, claimgedrag, honeymoon period, ups en downs... yup.
pi_110131365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:14 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Hahaha ik heb het er moeilijk mee en toch zijn er ook momenten waarop ik weet dat het beter is.
Zij heeft het er nog moeilijke mee als mij. Ik was haar alles en ze klamde zich helemaal aan mij vast. Compleet afhankelijk van mij, terwijl zij duidelijk de baas was

Ik heb nu echt het gevoel alsof ik voor altijd alleen zal zijn.
Mijn vrienden zijn ook verder gegaan.
Sommige van hun hebben een zwangere vriendin en andere een vriendin van buiten de club.
Die komen allemaal minder en ik ben bang dat ik dan alleen over blijf :@
Maarja dat hoort erbij zeggen ze
Ja dat gevoel hoort erbij. Je toekomstbeeld is namelijk in duigen gevallen, duurt even voordat je dat hebt verwerkt. Je moet een nieuw leven op gaan bouwen, alleen, en dat kan heel erg eenzaam voelen. Maar wat zal je uiteindelijk trots zijn als dat je is gelukt. Als je gelukkig kan zijn, puur en alleen met de dingen die je zelf wil doen. Je zal echt niet voor altijd alleen zijn, je komt heus weer iemand tegen, maar dan wel op het juiste moment, en dat moment is niet nu..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110131398
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Klinkt als een borderliner. Jeugdtrauma, claimgedrag, honeymoon period, ups en downs... yup.
Doet dat ertoe?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110131631
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Doet dat ertoe?
Dat zou dr gedrag en stemmingswisselingen verklaren.

Bij borderliners moet je overigens ver uit de buurt blijven.
pi_110131721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat zou dr gedrag en stemmingswisselingen verklaren.

Bij borderliners moet je overigens ver uit de buurt blijven.
Wat heeft hij daaraan dan? Het is toch al uit?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110131752
Ik had altijd een beetje het idee dat het onzekerheid was.
Bang dat ze weer zo falen net als bij haar vorige vriendjes.
Jezelf compleet openstellen om dan vervolgens gebruikt te worden en verlaten.

En door die onzekerheid durfde ze zich niet meer open te stellen.
Ze kreeg met niemand echt een klik. Alleen met mensen van voor die periode.
Ze kon ook niet goed omgaan met veranderingen.

Ze wilde vaak praten, maar kon de laatste tijd niet plaatsen waarom ze zo down was.
We gingen proberen dat ik wat meer tijd in mijn hobby kon steken.
Als ik dat dan al deed (gebeurde vrij weinig) dan WhatsAppte ze me de hele tijd.
Ik kreeg alsnog me vrijheid niet. Ik zat daar niet met plezier omdat ik ook wist dat zij
het niet wilde. Ze wilde met niet kwijt raken net als haar vorige vriendjes die tijd voor zichzelf namen. Soms WhatsAppte ze me de hele tijd en zei dan achteraf dat ze het eigenlijk helemaal niet zo erg vond dat ik daar was. Logisch want ik had haar alsnog de hele tijd gesproken.
Als ik dat dan zei kon ze het de ene keer wel begrijpen en de andere keer liep het uit op ruzie.

Ik was er wel altijd voor haar. Heb nog nooit iets gedaan met een meisje van mijn hobby en hebt daar ook nooit aanleiding voor gegeven om dat te denken. Ik stuurde haar vaak hele lange mails waarin in dingen uitlegde en gaf haar regelmatig bloemen of dergelijke.

[ Bericht 23% gewijzigd door dubrillion op 10-04-2012 12:43:50 ]
pi_110131901
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:33 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wat heeft hij daaraan dan? Het is toch al uit?
Dus omdat het uit is, heeft ie er niks meer aan? Zulke info kan juist enorm helpen met het verwerkingsproces, mits het overeenkomt met wat ie heeft meegemaakt.

Ts moet voor zichzelf maar uitmaken of ie hierin zijn ex herkent: klik De hulpverlenersmentaliteit heeft 'ie in ieder geval wel, zijn wereld draaide tenslotte helemaal om haar geluk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mint_Clansell op 10-04-2012 12:53:59 ]
pi_110132337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dus omdat het uit is, heeft ie er niks meer aan? Zulke info kan juist enorm helpen met het verwerkingsproces, mits het overeenkomt met wat ie heeft meegemaakt.

Ts moet voor zichzelf maar uitmaken of ie hierin zijn ex herkent: klik De hulpverlenersmentaliteit heeft 'ie in ieder geval wel, zijn wereld draaide tenslotte helemaal om haar geluk.
''It is like you are a Coast Guard cutter and she is a drowning woman. But she drowns in a peculiar way. Every time you pull her out of the turbulent sea, feed her warm tea and biscuits, wrap her in a comfy blanket and tell her everything is okay, she suddenly jumps overboard and starts pleading for help again. And, no matter how many times you rush to the emotional - rescue, she still keeps jumping back into trouble.''

Laat die hobby/club nu net Coast Guard zijn :) .
Interessant verhaal en herken er toch een hoop uit moet ik zeggen :@

*edit na het lezen van het verhaal.
Het lijkt erg herkenbaar moet ik zeggen.
Ik het begin vertelde ze me vaak over haar foute vriendjes.
Wat ze verkeerd deden en ik juist niet.
Ik leek echt de prins op het witte paard en ik voelde me ook echt zo.

Daarna kwam de fase waarin ze me naar binnen hengelde.
Alles draaide om haar.

En de fase waarin ze zomaar omsloeg (zoals ik al eerder vermelde)
Zomaar kon ze om slaan van gezellig naar schreeuwen en gillen
als er drie man iets aan haar probeerde uit te leggen dat ze iets misschien
anders moest aanpakken. Twee jaar achter elkaar op haar verjaardag kregen we drama.
Het staat zelfs in het verhaal dat dit een opvallende dag is :o

[ Bericht 11% gewijzigd door dubrillion op 10-04-2012 12:58:14 ]
pi_110132564
Ik wil je natuurlijk niks aanpraten, want alleen een psycholoog kan zo'n stoornis vaststellen. Maar als je je ex er in herkent dan is het misschien iets om rekening mee te houden.

Heeft ze zich wel eens laten testen bij haar psycholoog op borderline of aanverwante stoornissen? Zo'n psych had ook wel iets moeten merken lijkt me zo. Kijk anders even hier voor de symptomen.
pi_110132666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil je natuurlijk niks aanpraten, want alleen een psycholoog kan zo'n stoornis vaststellen. Maar als je je ex er in herkent dan is het misschien iets om rekening mee te houden.

Heeft ze zich wel eens laten testen bij haar psycholoog op borderline of aanverwante stoornissen? Zo'n psych had ook wel iets moeten merken lijkt me zo. Kijk anders even hier voor de symptomen.
Ze is bij een psycholoog geweest.
Daar kreeg ze te horen dat het niet haar schuld was en ik heb toen
ook de diagnose van de psycholoog gelezen.
Het leek ''spot on''.
Toch praatte ze nooit echt met mij achteraf wat er allemaal vertelt werd.
Terwijl ik het graag wilde weten om haar te helpen.
Ik heb ook heel vaak aangeboden om mee te gaan om de psycholoog
uit te leggen hoe ik over bepaalde dingen dacht. Om haar verder te helpen.

Als ik dit allemaal lees heb ik spijt dat ik het niet eerder opgezocht hebt.
Nu krijg ik de drang om haar te helpen. Opnieuw die prins op witte paard te zijn
Ik heb toen wel met haar moeder overlegt dat het misschien goed was als ze nog
langer bij die psycholoog bleef en ik ook mee ging, maarja leg maar eens aan iemand
uit dat je denkt dat ze ''borderline'' is en je denkt dat ze nog langer met een psycholoog moet praten o|O

[ Bericht 8% gewijzigd door dubrillion op 10-04-2012 13:14:20 ]
pi_110133487
Ach, ik heb 't 2 jaar geleden bij mijn scharrel ook pas toen het over was geleerd dat ze wellicht een hoog functionerende borderliner is en zo gaat het vast met een boel borderline relaties.

Ik heb in ieder geval de zekerheid gehad dat de persoon die na mij in haar leven kwam precies hetzelfde heeft meegemaakt als dat ik had. Zo kon ik het een plek geven. En daarna heeft ze nog iets van 3 gasten gehad binnen een jaar tijd, wat ook wel een indicatie is dat ze zelf wellicht mentale problemen heeft.

Maar goed, ik wist al dat er iets niet helemaal snor was met haar toen ik werd lastiggevallen door vage gasten die probeerden te stoken tussen ons en info hadden die ik alleen aan haar had verteld. Zoals bv die 3-voud mafketel van 2 pagina's terug, die me nog altijd in de gaten houd. Borderliners zijn vaak heel erg gewiekste, manipulatieve mensen.
pi_110133624
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach, ik heb 't 2 jaar geleden bij mijn scharrel ook pas toen het over was geleerd dat ze wellicht een hoog functionerende borderliner is en zo gaat het vast met een boel borderline relaties.

Ik heb in ieder geval de zekerheid gehad dat de persoon die na mij in haar leven kwam precies hetzelfde heeft meegemaakt als dat ik had. Zo kon ik het een plek geven. En daarna heeft ze nog iets van 3 gasten gehad binnen een jaar tijd, wat ook wel een indicatie is.

Maar goed, ik wist al dat er iets niet helemaal snor was met haar toen ik werd lastiggevallen door vage gasten die probeerden te stoken tussen ons en info hadden die ik alleen aan haar had verteld. Zoals bv die mafketel van 2 pagina's terug. Borderliners zijn vaak heel erg gewiekste, manipulatieve mensen.
Een goede vriend van mij heeft enigsinds hetzelfde meegemaakt als mij.
Die heeft nu precies het tegen over gestelde gevonden in een meisje.
Schat van een meid en laat hem vrij om te doen wat die wil.
Hij verdient het want doet geen vlieg kwaad en zet zich altijd (net als ik :@ ) volledig in voor ze vriendin. Ik hoop dat het bij mij ook nog eens gebeurt ^O^

Ik denk ook dat degene na mij een ''probleem'' krijgt.
Mijn zusje is in opleiding voor verzorging van mensen met syndroom van down en krijgt ook les in psychische stroornissen. Afgelopen weekend een goed gesprek gehad met me zusje die dus al vanaf het begin dacht dat het niet helemaal snor zat. Tuurlijk accepteerde ze het dat het mijn vriendin was en heeft me er nooit op aangesproken. Ze zei de hele tijd.... het is zielig voor haar en ze moet er met een psycholoog over praten, maar dat doe je niet zomaar. Je wilt niet graag toegeven dat je ''gek ben''

[ Bericht 7% gewijzigd door dubrillion op 10-04-2012 13:33:00 ]
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:32:27 #294
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110133870
Over borderline gesproken, ik heb nu een zelfhulpboek liggen over borderline.
Hoe je met driften en impulsen omgaat etc....

Zoveel dingen die ik daarin herken bij exen van me en dergelijke, niet te zuinig.

Ik moet het toch eens over een andere boeg gooien :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110134003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Over borderline gesproken, ik heb nu een zelfhulpboek liggen over borderline.
Hoe je met driften en impulsen omgaat etc....

Zoveel dingen die ik daarin herken bij exen van me en dergelijke, niet te zuinig.

Ik moet het toch eens over een andere boeg gooien :P
Ik ga lekker een heel zomerseizoen aan mijn hobby besteden.
Lekker op strand vaarles geven en de jeugd drillen die nog bezig is met stranddiploma's (kinderen van tegenwoordig worden lui, dus die hebben motivatie nodig o|O hahaha)

Loop ik iemand tegen het lijf word het eerst intensief ''screenen'' en rustig aan beginnen *; . Niet net als vorige keer binnen een week elkaar zeven dagen in de week zien. Ik heb er wel van geleerd. Nu nog mezelf leren om ''NEE'' te zeggen als ik ergens geen zin in heb. Ik probeer altijd iedereen te vriend te houden en vriendelijk te zijn. Daardoor kan ik niet makkelijk ''nee'' zeggen :@ .

Dit zag mijn ex niet als een goede eigenschap. Zij vond dat ik bot moest reageren op meisjes van mijn club die zij niet aardig vond. ''Dan kon ik laten zien dat ik haar echt steunde''.
WHAT THE FUCK ??? Ik moest bot doen tegen mensen die zij niet leuk vond....
Het was ook deels haar eigen schuld. Zij zei geen Hoi en die andere ook niet.....
Dan lag het automatisch aan de ander..... hoe zwart-wit.
Terwijl ze nooit echt een gesprek heeft gevoerd waren ze allemaal stom en daardoor kreeg ze nooit met iemand een klik :{

[ Bericht 12% gewijzigd door dubrillion op 10-04-2012 13:42:06 ]
pi_110134791
Your Borderline might have been so insecure and needy, you felt reasonably certain she would never leave you--but at times, secretly hoped she would. Her physical disorders inspired your sympathy and determination to protect her, but you often marveled at how someone so young could be so sickly! For the most part, your relationship moved along pretty smoothly, until you tried to express any personal concerns or needs. The Waif can't handle that; after all, it's clearly been your job to take care of her. The minute you had a need, she either made you wrong for it, shut-down, punished you or left. ;)
pi_110134983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Your Borderline might have been so insecure and needy, you felt reasonably certain she would never leave you--but at times, secretly hoped she would. Her physical disorders inspired your sympathy and determination to protect her, but you often marveled at how someone so young could be so sickly! For the most part, your relationship moved along pretty smoothly, until you tried to express any personal concerns or needs. The Waif can't handle that; after all, it's clearly been your job to take care of her. The minute you had a need, she either made you wrong for it, shut-down, punished you or left.

;)
Indeed. Almost everything makes sense :@
Je ziet het pas achteraf, want je probeert constant te hopen dat het beter gaat worden.
Tot de bom plofte en ik zelf op was :%
pi_110135414
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Indeed. Almost everything makes sense :@
Je ziet het pas achteraf, want je probeert constant te hopen dat het beter gaat worden.
Tot de bom plofte en ik zelf op was :%
Dit stukje tekst zegt eigenlijk precies wat ik duidelijk wilde maken met mijn reply van vanmorgen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Maar goed ook dat het uit is. Dit soort meiden zijn een blok aan je been. Wel eens aan gedacht dat die vriendjes misschien helemaal niet zo fout waren als dat zij beweert?
"When the Waif shared tales about former boyfriends or lovers who assaulted her, you were outraged. These accounts inspired your fierce need to protect her--while assuring yourself, it'll be different with you; why not--you're one of the "good guys!" During these storytellings, you were made to feel heroic, exceptional and uniquely unlike all the others. But no matter how convincing this woman is, you must resist the temptation to believe what she tells you. While it may be true that she was tormented or struck, you may soon come to realize how those men might have gotten pushed to the brink of violence."
pi_110135564
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dit stukje tekst zegt eigenlijk precies wat ik duidelijk wilde maken met mijn reply van vanmorgen:

[..]

"When the Waif shared tales about former boyfriends or lovers who assaulted her, you were outraged. These accounts inspired your fierce need to protect her--while assuring yourself, it'll be different with you; why not--you're one of the "good guys!" During these storytellings, you were made to feel heroic, exceptional and uniquely unlike all the others. But no matter how convincing this woman is, you must resist the temptation to believe what she tells you. While it may be true that she was tormented or struck, you may soon come to realize how those men might have gotten pushed to the brink of violence."
Ik probeer altijd vriendelijk te reageren en waardeer je mening oprecht.
Je hebt me echt geholpen om dingen te begrijpen.
Nu twijfel ik of ik iemand moet inschakelen.
Niet mezelf... ik kan en wil er niet meer aan beginnen.
Misschien haar moeder, want die begreep me altijd.
Maarja vertel maar eens na een maand een je ex-schoonmoeder...
Ohjaaa je dochter is borderline |:(
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:25:38 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110135860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Ik probeer altijd vriendelijk te reageren en waardeer je mening oprecht.
Je hebt me echt geholpen om dingen te begrijpen.
Nu twijfel ik of ik iemand moet inschakelen.
Niet mezelf... ik kan en wil er niet meer aan beginnen.
Misschien haar moeder, want die begreep me altijd.
Maarja vertel maar eens na een maand een je ex-schoonmoeder...
Ohjaaa je dochter is borderline |:(
Ik wil me er niet mee bemoeien.... maar nu moet het even.

Ik en de ander

Wat zij doet, heeft geen invloed op jou leven.
Wat jij doet, heeft geen invloed op haar leven.

Borderline is haar ding, haar verantwoordelijkheid, haar probleem en de handelingen daarvan kunnen leiden tot haar fouten.

Daar sta jij compleet buiten.

Niet oordelen en niet kwalijk nemen.

Het is niet aan jou om die ouders te berichten, of om andere mensen te berichten. Dat moet ze zelf doen.

Het enige wat jij kan doen is accepteren en loslaten.

Dus of je accepteert dat ze borderline heeft, laat het los en leeft ermee

Of je accepteert het, kiest voor jezelf en laat haar los, met de wetenschap dat er voor jou meer in het leven zit dan wispelturige avontuurtjes, niet wetende waar je aan toe bent, niet wetende wanneer de bom barst.

Heb je zelf issues, trek je mensen met issues aan, dus ga eens na bij jezelf wat je eigen problemen zijn, en waar je zelf mee zit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110135988
Het advies wat ik je wil meegeven is om gewoon verder te gaan. Het is niet aan jou om zoiets duidelijk te maken en bovendien is het slechts een vermoeden.

What's unfortunate, is your Ego is in serious need of mending in the aftermath of this relationship, yet much of your attention is still focused on how to make things better for her, help her avoid ruining other men's lives--and needing to think you've made some kind of difference in this woman's world. I have two words for you: Stop it! Selflessness isn't healthy--it's just a euphemism for codependency.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')