Inderdaad, al het aantal in Vilnius wel ruim twee keer zo hoog als in A'dam.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef B-FliP het volgende:
een kleine 4 doden per 100.000 inwonders tussen 2007 en 2009..
Natuurlijk is elke dode te veel, maar komop zeg.. het is niet bepaald epidemisch te noemen en je dramatisch over uit te laten.. Ik vraag me ook af hoe je zoiets voorkomt, volgens mij is dat onmogelijk.. De getalen zijn ook zo klein dat met een zeer klein aantal moorden de gehele top 10 in een aardverschuiving gaat..
Dit is een onduidelijke omschrijving. Is dit 3,65 doden per jaar gemiddeld? Of over de jaren 2007-2009 bij elkaar opgeteld?quote:Amsterdam telde in 2007-2009 gemiddeld 3,65 van zulke doden per 100.000 inwoners.
Op een totaal van 135000 sterfgevallen per jaar in NL (zeg 800 per 100.000 inwoners) komt toch een half procent door moord om het leven.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef B-FliP het volgende:
een kleine 4 doden per 100.000 inwonders tussen 2007 en 2009..
Natuurlijk is elke dode te veel, maar komop zeg.. het is niet bepaald epidemisch te noemen en je dramatisch over uit te laten.. Ik vraag me ook af hoe je zoiets voorkomt, volgens mij is dat onmogelijk.. De getalen zijn ook zo klein dat met een zeer klein aantal moorden de gehele top 10 in een aardverschuiving gaat..
Haha, hier geloof ik echt niks van.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar hey, als er al 50 doden per jaar vallen door fietspaaltjes, lijkt me daar eenvoudiger iets te winnen...
In het donker op onverlichte fietspaden heb ik zo best wel wat mensen tegen de grond aan zien klappen op de fiets of op de brommer/scooter.. Dat komt erg hard aan en t lijkt me dus niet erg ver gezocht...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha, hier geloof ik echt niks van.
Ik sta er ook van te kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, hier geloof ik echt niks van.
De Hooge Heeren in Den Haag zouden moord en ongeoorloofd doodgaan moeten verbieden, dát zou pas schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Starphus het volgende:
Het komt door de wiet en wallen. Verbieden die zooi.
weg toerismequote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Starphus het volgende:
Het komt door de wiet en wallen. Verbieden die zooi.
quote:Inbraken
Buiten Amsterdam lijken de inwoners hun leven een stuk zekerder. Nederland als geheel zat in 2009 rond het EU-gemiddelde. Met totaal 179 moorden staat Nederland op de 11e plaats.
Nederland scoort verder slecht met het aantal inbraken. Met 92.256 inbraken in 2009 staat ons land op de vijfde plaats van de EU-landen. Ook met berovingen komt Nederland boven het Europese gemiddelde uit. Maar met het aantal gevangenen in dat jaar staat ons land in de Europese middenmoot.
OD'squote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Chef_M het volgende:
TT faalt alweer, we staan op 4, niet eerste.
Tevens, onnatuurlijke doden, laten wij het er maar op houden dat wij meer last hebben van OD´s of dergelijke, want zoveel moorden worden er nou ook weer niet in Amsterdam gepleegd.
Banwaardig.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een waardeloze OP en TT. Hier kunnen we werkelijk niets mee.
Zal ze leren, zonder licht fietsen is gevaarlijk!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef B-FliP het volgende:
[..]
In het donker op onverlichte fietspaden heb ik zo best wel wat mensen tegen de grond aan zien klappen op de fiets of op de brommer/scooter.. Dat komt erg hard aan en t lijkt me dus niet erg ver gezocht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |