abonnement Unibet Coolblue
pi_109797234
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef EiPet het volgende:

[..]

So true :D

Hardlopers zijn doodlopers, nog zo'n cliche wat helaas wel waar is... Mijn ex wist niet hoe snel ze een relatie moest beginnen en zat als een gek achter mn broek aan. Maar een jaar later was ze, zo snel als ze kwam, net zo snel weer weg..

Stom dat ik altijd alles eerst the hard way moet leren voordat ik het doorheb :P
Haha mijn ex riep tegen iedereen die het maar horen wilde dat zijn gezin zijn alles was en dat hij ons nooit zou verlaten en dat kerels die dat wel deden geen mannen waren, hij was anders, ja echt. Bullshit. Alles waar hij voor stond, wat hij beloofde was een groot toneelspel. Nou ik ga lekker verder, heb soms mn momenten dat ik het vreselijk vind, maar dat gaat hij nooit meer te zien krijgen. Er komt een dag dat hij aan mijn deur komt kloppen, en dan blijft die deur potdicht.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 2 april 2012 @ 11:58:51 #202
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109798696
Dit haat ik ook.... verslapen...

Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.

Echt.... wat een bende.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109798992
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit haat ik ook.... verslapen...

Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.

Echt.... wat een bende.
Misschien heb je dit al, maar koop een goede harde wekker en zet hem een stuk van je bed vandaan zodat je er echt uit moet en geen andere keuze hebt (behalve in een pestpokkeherrie blijven liggen, maar dat is ook geen pretje).
pi_109798993
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit haat ik ook.... verslapen...

Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.

Echt.... wat een bende.
Gaat lekker allemaal..
In life, every ending is a new beginning..
pi_109800102
Wat een k*t gevoel is dit.
Die leegte....

Twee weken een relatie beeindigd van bijna twee jaar.
Heel heftig. Vanaf het begin elke dag samen. Zelfs met eten (wonen allebei nog thuis).
Zij had al een verleden met foute jongens. Dit was mijn eerste echte serieuze relatie.
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat hun schaduw (ex vriendjes) met mij mee liepen.
Haar vorige vriendje nam teveel tijd voor zichzelf. Was dan in de kroeg te vinden waar hij
zat te drinken en te flirten met anderen. Daardoor hield ze zich zo klampachtig vast aan mij
dat ik al mijn vrijheid verloor, terwijl ik daar zelf heel veel waarde aan hecht.

Ik heb een hobby (reddingsbrigade) waar ik al 13 jaar lid van ben. Mijn vrienden zitten daar. Uiteraard ook meisjes. Nooit iets met één van deze meisjes gedaan, maar ik ben altijd al zo geweest dat ik tegen iedereen aardig doet. Dit kon zij niet hebben en dat zal met vertrouwen te maken hebben gehad. We kregen hier heel vaak ruzie over en al vanaf het begin werd mijn hobby een probleem. Nu ging ik het weer langzaam proberen op te pakken en ging eens na het zwemmen naar het clubhuis om een biertje te doen. Het is een brigade aan zee en met aardig wat verantwoordelijkheid. Dus door reddingen van mensen die daadwerkelijk ook overlijden of reanimaties krijg je een andere band met je vrienden dan met vrienden van een voetbal of iets dergelijks. Maar altijd als ik daar was werd ik overladen met WhatsAppjes. Wie zijn er? Wat doe je? Met wie praat je? Zulk soort vragen. Ik zat daar niet meer met plezier. Ik raakte mijn vrienden kwijt en doordat zij een hekel kreeg aan de brigade heeft ze ook nooit een klik gehad met één van hun. Een verjaardag of feestje daar was altijd een probleem. Ik was weken zenuwachtig. Bang voor de onvermijdelijke ruzie. En waarom?
Geen idee. Ik ben nooit vreemd gegaan. Nooit rare SMSjes / WhatsAppjes gestuurd naar één van die meiden.

Ik raakte de controle kwijt over mijn eigen leven. Na het werk snel naar huis (of haar huis).
Ik liet haar altijd doen wat ze wilde en dus werd mijn schema afhankelijk aan die van haar.
Ik was compleet de vrijheid kwijt waar ik zoveel aan hechte. Ik raakte mijn vrienden kwijt, waar ik best een hechte band mee heb en een hoop mee hebt mee gemaakt. Ik raakte zelfs mijn familie kwijt. Ik besteedde al mijn tijd aan haar en om haar blij te maken en begon mezelf voorbij te lopen.
Ze zat al weken niet lekker in haar vel en ik deed 300% me best om het beter te maken.
Ik hield het niet meer vol en brak op een gegeven moment. We moesten naar een verjaardag van iemand van de brigade. Ik was al een week zenuwachtig en was al overladen met vragen. Ze wilde misschien wel thuis blijven en toen ik toestemde vroeg ze zich af waarom ik zonder haar weg kon....
Zulke vragen kreeg ik altijd.

Het is een heel verhaal en waarschijnlijk snappen jullie er niks van, maar wil het even lekker kwijt schrijven.

Ik voel me k*t omdat ze nu zegt dat ze het wel kan. Ze ook opeens waarde hecht aan tijd voor zichzelf en nu zegt ze dat ze zich wel over het meisjes ''probleem'' van de brigade heen kan zetten.
Nu denk ik.. zal ik het weer proberen. Gelukkig zijn er genoeg momenten dat ik weet dat het beter is zo. Helaas deelden we een heleboel interesses en dus denk ik vaak aan haar. Alleen het karakter botste vaak en haar vertrouwen kreeg ik niet, terwijl zij mijn eerste echte vriendin was en ik nooit vreemd ben gegaan of rare dingen deed.

Helaas is het over. Het word een moeilijke tijd. We praten nu gewoon normaal maar hebben wel afgesproken om het contact voorlopig te verbreken. Ik ben er nog niet aan toe. Ik wil alles op een rijtje hebben. Tijd aan me werk besteden, aan me hobby en vrienden en lekker sporten. Gelukkig word het zomer en kan ik me weer op me hobby gaan storten *O*
  maandag 2 april 2012 @ 12:44:20 #206
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109800267
Ja zwaar kut. Probleem is ik kreeg Vanacht een mini migraine aanval. Ben nu pas weer redelijk helder in me hoofd Dus heb er bewust voor gekozen om te blijven liggen.

Migraine heb ik in deze situaties altijd. Loop er al me hele leven mee. Slaat altijd toe tijdens stress periodes.

Dat van me tentamen is wel zuur juist omdat ik het hele jaar al met vanalles pech heb en het er nu wel om spant.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109800379
Ik kan ook niet slapen. Je mist haar heel erg in het weekend als we normaal samen slaapte.
Ik weet dat dit beter is voor mezelf. Ik liep over van de stress aan het einde.
Ik verklootte me werk en me hobby. Ik weet dat dat allemaal niet toe doet, maar het was geen gezonde relatie. Zij zei altijd dat het niet gek is om af en toe ruzie te hebben. Af en toe vind ik niet erg, maar elke dag discussies en ouwehoeren heb ik geen zin in :W
pi_109804583
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Mijn vriendin haar ouders zijn al sinds hun 15e samen en zijn al ongeveer 25 jaar getrouwd. Echte, onvoorwaardelijke liefde bestaat nog O+
drie weken voor onze breuk zei een vriend nog dat wij zo'n stel waren dat voor altijd bij elkaar zou blijven....

En daarbij, wie zegt dat die mensen die 60 jaar getrouwd zijn ook echt gelukkig zijn...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109804628
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:44 schreef QEX het volgende:

[..]

drie weken voor onze breuk zei een vriend nog dat wij zo'n stel waren dat voor altijd bij elkaar zou blijven....

En daarbij, wie zegt dat die mensen die 60 jaar getrouwd zijn ook echt gelukkig zijn...
Dit ook heel vaak te horen gekregen ja. Wat mij betreft had het gemogen.
  FOK!fotograaf maandag 2 april 2012 @ 14:48:29 #210
364681 over_hedge
pi_109804739
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dit ook heel vaak te horen gekregen ja. Wat mij betreft had het gemogen.
Heb ik ook zovaak gehoord. En op dat moment had het zelfs van mij gemogen. Maar nu ben ik blij dat het niet zo is. *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109804747
@hazzard. Ik had ook helemaal het idee dat wij samen oud zouden worden. Leek me heerlijk een diamanten bruilofsfeest :'( (was voor mij de einige reden om 100 te willen worden, samen dan wel, dan zouden we 75 jaar getrouwd zijn)

[ Bericht 20% gewijzigd door QEX op 02-04-2012 14:56:10 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109805244
heb ook heel vaak gehoord van vrienden en bekenden dat wij z'n leuk stelletje waren, dat we goed bij elkaar pasten enzo.. was het nog maar zo..

was vannacht weer eens badend in zweet wakker geworden, waardeloos geslapen en moest ook nog eens om 6 uur op great :(
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 2 april 2012 @ 15:39:13 #213
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109806715
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit haat ik ook.... verslapen...

Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.

Echt.... wat een bende.
Dat zuigt! Je kan er alleen helaas niets aan doen...Echt zo vaag allemaal! Heb zelf vannacht gedroomd dat ik zat te zoenen met een ander meisje, dus das denk ik een goed punt in de verwerking ;)

Alleen zonet wilde ik een gemeenschappelijke collega feliciteren met zn verjaardag en zag ik op zn wall dat zij dat ook net gedaan had...Toch weer een kutgevoel...
  maandag 2 april 2012 @ 15:51:29 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109807200
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat zuigt! Je kan er alleen helaas niets aan doen...Echt zo vaag allemaal! Heb zelf vannacht gedroomd dat ik zat te zoenen met een ander meisje, dus das denk ik een goed punt in de verwerking ;)

Alleen zonet wilde ik een gemeenschappelijke collega feliciteren met zn verjaardag en zag ik op zn wall dat zij dat ook net gedaan had...Toch weer een kutgevoel...
Die dromen heb ik ook wel eens, met haar of met een ander.
Heeft iets te maken met behoeftes ofzo, zoek maar eens op google, dromenwoordenboek.

Ja, dat is zuur idd, maar je moet het in een ander perspectief zien... Google Past Reality Integration maar eens en lees daar wat over, dan weet je precies wat ik bedoel in deze specifieke situatie.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109807783
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef QEX het volgende:
@hazzard. Ik had ook helemaal het idee dat wij samen oud zouden worden. Leek me heerlijk een diamanten bruilofsfeest :'( (was voor mij de einige reden om 100 te willen worden, samen dan wel, dan zouden we 75 jaar getrouwd zijn)
Oh dat gevoel ken ik zo goed.. Pff.. Net belde mn schoonmoeder me,.die.zei geef het maar tijd.. Maar dat wil ik.zelf ook niet meer....
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 2 april 2012 @ 16:08:17 #216
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109807935
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die dromen heb ik ook wel eens, met haar of met een ander.
Heeft iets te maken met behoeftes ofzo, zoek maar eens op google, dromenwoordenboek.

Ja, dat is zuur idd, maar je moet het in een ander perspectief zien... Google Past Reality Integration maar eens en lees daar wat over, dan weet je precies wat ik bedoel in deze specifieke situatie.
Ach, ik zie het als iets positiefs...Liever dat dan dromen over haar ;)
  maandag 2 april 2012 @ 16:10:33 #217
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109808026
Het zijn bij mij ook nog momenten waarop het steekt.

Zoals bijvoorbeeld gister, op een zondag... dan gaan ze naar de kerk en waarschijnlijk zijn de dan samen uiteraard.

Zelfde als vanavond, Jeugd avond van de kerk altijd op maandag.... weet je ook gewoon dat ze samen zijn, lekker klef doen en shit (zoals ze is) en iedereen daar die het maar aanmoedigd natuurlijk...

Dat zijn wel even momenten waarop ik het moeilijk heb en afleiding nodig heb.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 april 2012 @ 16:11:32 #218
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109808067
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh dat gevoel ken ik zo goed.. Pff.. Net belde mn schoonmoeder me,.die.zei geef het maar tijd.. Maar dat wil ik.zelf ook niet meer....
Jij ben er ook jong bij trouwens, is dat destijds een bewuste keuze geweest? Eigenlijk zijn we hier met z'n allen (op een paar uitzonderingen na) veel te jong om ons zoveel te laten leiden door dit gevoel. Er zit voor ons nog zoveel meer in.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109811837
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jij ben er ook jong bij trouwens, is dat destijds een bewuste keuze geweest? Eigenlijk zijn we hier met z'n allen (op een paar uitzonderingen na) veel te jong om ons zoveel te laten leiden door dit gevoel. Er zit voor ons nog zoveel meer in.
Kwa kind? Of kwa huwelijk?
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 2 april 2012 @ 17:42:45 #220
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109811871
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Kwa kind? Of kwa huwelijk?
Beide
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109812097
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.

Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
In life, every ending is a new beginning..
pi_109812204
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.

Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
Dat was zijn wens omdat het trouwen wettelijk gezien een hoop automatisch regelt met betrekking tot het kind en daar heeft vooral hij profijt van.
  maandag 2 april 2012 @ 17:52:34 #223
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109812215
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.

Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
Ben je Nederlands?

Ja dat hoor je vaker, door de pil heen zwanger geraakt.... Ach gelukkig heb je dan nu een mooie en gezonde? dochter!

Ben je lang getrouwd geweest? Nu weet je in elk geval, dat wanneer je iets niet wil, je dit ook niet hoeft te doen :) Jij hebt de keus over jou eigen leven hea... Wil iemand dat niet, en wil diegene persé trouwen, dan zou je eigenlijk voor jezelf moeten kiezen en de relatie beeïndigen.

Makkelijk praten I know, maar zo werkt het wel.

Als ik nu naar mezelf kijk, ik ben super kieskeurig geworden naar vrouwen toe... alleen kijken al, ik ben al enigzins uiterlijk gericht, maar ik kijk nu ook naar andere zaken. Zoals bijv een eigen auto, rijbewijs, en in elk geval op zichzelf wonend. Als het even kan een HBO opleiding ipv een MBO kappersopleiding.

Zo maak ik het voor mezelf wel heel moeilijk, maar wel efficiënter denk ik.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 april 2012 @ 17:52:53 #224
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109812229
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat was zijn wens omdat het trouwen wettelijk gezien een hoop automatisch regelt met betrekking tot het kind en daar heeft vooral hij profijt van.
Wel eens alimentatie moeten betalen?

Weinig profijt hoor haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109812301
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wel eens alimentatie moeten betalen?

Weinig profijt hoor haha
Dat had ie sowieso moeten betalen .....

Wel eens de omgangsregeling weg willen laten? muahuhaha etc etc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')