abonnement Unibet Coolblue
pi_109374820
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!



quote:
Pretty Little Liars

Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?



Vorige topic: [USA] Pretty Little Liars #2 Who the fuck is A.?
pi_109374837
Had niet door dat ik de lapo had. :')
De TT vond goed genoeg voor nog een topic. :P
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:43:23 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_109374886
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_109375527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Nee.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109375736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Denk het niet :P Mijn vriend moet er niet aan denken maar er zijn vast genoeg mannen die het wel kijken.
pi_109376340
Had ooit geprobeerd om PLL te kijken samen met m'n ex maar hij had alleen maar commentaar, na 10 minuten wilde hij wat anders kijken... :')
XO till we overdose
  donderdag 22 maart 2012 @ 08:22:40 #7
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_109376511
Mijn vriend zegt altijd 'ga jij maar PLL kijken, ga ik wel een boek lezen" en dan gaat hij stiekem achter me zitten en meekijken :') O+
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:23:41 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109377614
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen... gelukkig komt dat al heel snel!
KuikenGuppy
pi_109379122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef BGTes het volgende:
Mijn vriend zegt altijd 'ga jij maar PLL kijken, ga ik wel een boek lezen" en dan gaat hij stiekem achter me zitten en meekijken :') O+
Dat doet mijn vriend bij GTST _O-
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:53:24 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109381852
31, hetero en ik kijk het ook. Prima toch?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:01:48 #11
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_109392862
Gelukkig :D

Ik kijk het vanaf het begin met m'n vrouw op ABC Family (we hebben Amerikaanse TV). Dat het op ABC Family zit en niet op ABC is me een raadsel, wellicht hebben ze de populariteit niet goed ingeschat. De promo's voor andere shows op ABC Family zien er behoorlijk goedkoop uit.

Trouwens, Emily liet ook voor het eerst een beetje echte emotie zien in de laatste scene. De gifjes hierboven laten haar acteertalenten ook goed zien :D Maar knap is ze wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 22 maart 2012 @ 18:05:28 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109394979
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!
KuikenGuppy
pi_109395185
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Neen. Behalve dat ik nog geen 30 ben, zijn de andere dingen hier ook van toepassing :)
pi_109396029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Burdie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a princess and this is my tiara.
pi_109397504
Ik neem aan dat de hele stad nu weet dat Mona de meisjes terroriseerde en nu zit ze dus in zon psychiatrie. Worden haar bezoekers dan niet geregistreerd door de politie, aangezien ze naast dat ze ziek is ook gewoon een crimineel is? :?
Beetje vreemd. En ik blijf het zielig vinden voor Hanna.
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:24:12 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109397928
Ik lach me elke keer kapot om de belachelijke verhaallijnen. Maar dat is juist het leuke.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 24 maart 2012 @ 09:52:57 #17
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_109455800
:') Volgens mij spookt het A- geheim teveel in mijn hoofd door! :')

Vannacht een lange droom gehad die helemaal over A+ ging! :D (PLUS ja! No kidding!) Maar dan een heel ander soort verhaal! 8)7
  zondag 25 maart 2012 @ 20:20:57 #18
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109503228
In 5 dagen seizoen 1 er doorheen gejast: wat een fijne serie is dit! :D Oke, je moet de rare sprongen af en toe even negeren, karakters verdwijnen in het niks (waar is die leuke Engelse jongen gebleven?), de tijdlijn lijkt niet erg te kloppen (Maya zou drie maanden wegblijven, maar we zijn duidelijk een half jaar verder) en het verhaal rond Aria/Ezra werd al na 2 afleveringen te duf voor woorden... maar verder vind ik 't echt enorm vermakelijk!

Voor zover ik altijd begrepen heb (en wat nu volgens mij blijkt te kloppen) is/zijn A en de moordenaar(s) van Allison niet dezelfde. Ian en zijn handlangers (Jenna en die rare cop) vallen daarmee dus met zekerheid af als zijnde A.
Mijn hoofdverdachte blijft Lucas; vanaf dat je A al die foto's op zag hangen om kort daarna Lucas als schoolfotograaf te leren kennen staat hij met stip op 1. Alles rond A paste daarna ook in het plaatje, dus het is moeilijk afwijken.
In het begin verdacht ik Ezra ook nog wel (vooral door die typemachine :') ), maar ik wil eigenlijk niet eens dat hij het is - saaie drol. Nu A toch ook weer een redder in nood blijkt, is Toby ook weer terug op de lijst!

Oke, post wordt te lang (het enthousiasme van een nieuwe serie!) en ik mag toch nog niks lezen dus kappen maar weer. :@

Oh nog 1 ding: wat is Caleb leuk!! O+ Hopelijk komt ie terug!

Nog 1 ding: wat was Allison een stom kutkind zeg! Ergens snap ik niet waar die meiden zich überhaupt druk om maken... the bitch is gone, good riddance! :X :')
pi_109504090
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef babette21 het volgende:
Voor zover ik altijd begrepen heb (en wat nu volgens mij blijkt te kloppen) is/zijn A en de moordenaar(s) van Allison niet dezelfde. Ian en zijn handlangers (Jenna en die rare cop) vallen daarmee dus met zekerheid af als zijnde A.
Mijn hoofdverdachte blijft Lucas; vanaf dat je A al die foto's op zag hangen om kort daarna Lucas als schoolfotograaf te leren kennen staat hij met stip op 1. Alles rond A paste daarna ook in het plaatje, dus het is moeilijk afwijken.
In het begin verdacht ik Ezra ook nog wel (vooral door die typemachine :') ), maar ik wil eigenlijk niet eens dat hij het is - saaie drol. Nu A toch ook weer een redder in nood blijkt, is Toby ook weer terug op de lijst!

Oke, post wordt te lang (het enthousiasme van een nieuwe serie!) en ik mag toch nog niks lezen dus kappen maar weer. :@

Oh nog 1 ding: wat is Caleb leuk!! O+ Hopelijk komt ie terug!
Ten eerste: hehe, eindelijk nog een Caleb-voorstander! Iedereen heeft het altijd maar over Ezra :')

Maar ik weet niet of je deze post nog verder wil lezen, want je moet die episodes nog verder zien. Ik zie dat meerdere mensen Lucas verdenken. En hij maakt zich eigenlijk ook steeds meer verdacht in mijn ogen. Ik geloofde er geen zak van toen hij zo creepy deed tegen Hanna op dat feestje op die boot en later kwam met een of ander verhaal dat hij Calebs geld had verbrast. Er was écht wat meer aan de hand, want zijn gedrag was te vreemd/ creepy voor die geld-reden. Daarnaast was hij net zoals Mona de underdog en is hij volgensmij zeer gevoelig voor groepsdruk (dus dat hij meegaat in het A-gebeuren). Daarnaast stond hij op het feest te praten met Jenna en die black swan, die voor de meiden vluchtte en dus iets te verbergen had.

[ Bericht 1% gewijzigd door Goofoyou op 25-03-2012 20:41:35 ]
  zondag 25 maart 2012 @ 20:45:40 #20
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109504745
Ezra was alleen leuk in die bar, waarbij het al voorspelbaar was dat hij haar leraar zou worden, sindsdien houdt hij het verhaal alleen maar op. (hij heeft wel 'n leuke smoel, maar da's niet genoeg)

Ik kan me alleen nog op S1 baseren (maar ergens goed om te weten dat aan 't eind van 2 nog steeds niets bekend is, dat leest iets minder neurotisch), maar er zijn genoeg tekenen waarom hij het (onder meer) kan zijn. Ten eerste is hij een slachtoffer van pesterijen, hij had genoeg reden om een hekel aan vooral Allison te hebben (dus een motief) - en zijn het niet altijd de underdogs?? Daarnaast is hij technisch onderlegd, met z'n camera enzo, blijkt hij niet puur slecht (A is ze al een paar keer komen redden) en komen sommige opdrachten hem niet rot uit (Hanna die de hele avond met hem moest dansen). Oh ja, en hij was best veel afleveringen achter elkaar ineens uit beeld... werd hij soms te verdacht?

Bij die handlangers van Ian was ik Melissa trouwens nog vergeten... die de moord ook nog gepleegd zou kunnen hebben (en Ian helpt haar in dat geval bij het niet uitlekken daarvan)!
  zondag 25 maart 2012 @ 22:15:21 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109510807
Kijk maar seizoen 2, babette, een hoop van je vragen worden daar beantwoord ;).
(en er komen een heleboel nieuwe vragen bij :P ).
KuikenGuppy
  zondag 25 maart 2012 @ 22:20:39 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109511207
Haha dat zal best. Maar ik vind 't helemaal prima: bring it on! (en zolang hoeft het niet te duren, wrs ben ik volgende week al bij :') ).

Ik ben nu pas 1 aflevering verder en weet dat ik (alweer) fout zit: als A maar 1 persoon is, kan het Lucas niet zijn, want die was Caleb halen terwijl A in de kerk was. Tenzij de redder in nood eigenlijk los staat van A, maar dat gewoon Toby de Held was terwijl A bij Caleb was.... aaaghr wat een (heerlijke) ellende! :D
pi_109519667
Al die theorieen, echt om gek van te worden _O- Wat heerlijk ook om een seizoen in 1x te kijken. Met die pauzes van 3 maanden midden in een seizoen vergeet ik altijd wat er gebeurd is :')

Jammer dat het pas weer in Juni komt maar nu komt wel weer Secret Life O+
pi_109523035
Ik heb ondertussen al 100 verschillende theorieën gelezen inclusief twijfelachtig bewijs :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109523759
Verrassend goede finale! Ok, de ontknoping was voorspelbaar, maar ze hebben toch goed spanning opgebouwd vond ik :). Dacht dat ze het niet lang meer vol konden houden voor ze echt met antwoorden moesten komen, maar nu kunnen ze nog even rekken. Ik denk ook dat het eerste seizoen vol met dingen zit waardoor Mona er niet achter kon zitten puur omdat de schrijvers toen zelf ook nog niet wisten wie het zou zijn :'). Plus, jammer dat Mona nu weg is, want ze was een van de betere acteurs in de serie :).
pi_109524353
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109524993
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Tegan het volgende:
Verrassend goede finale! Ok, de ontknoping was voorspelbaar, maar ze hebben toch goed spanning opgebouwd vond ik :). Dacht dat ze het niet lang meer vol konden houden voor ze echt met antwoorden moesten komen, maar nu kunnen ze nog even rekken. Ik denk ook dat het eerste seizoen vol met dingen zit waardoor Mona er niet achter kon zitten puur omdat de schrijvers toen zelf ook nog niet wisten wie het zou zijn :'). Plus, jammer dat Mona nu weg is, want ze was een van de betere acteurs in de serie :).
Ik denk eigenlijk dat we Mona nog wel terug gaan zien. Gewoon zo'n gevoel :P In ieder geval voor het einde van de serie.
  maandag 26 maart 2012 @ 14:35:53 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109529860
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:52 schreef Beach het volgende:
Ik heb ondertussen al 100 verschillende theorieën gelezen inclusief twijfelachtig bewijs :')
De enige theorie die nog altijd stand houdt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
  maandag 26 maart 2012 @ 14:37:05 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109529901
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:40 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_109532650
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109536146
Shit waarom lees ik altijd alle spoilers, ik moet de boeken nog lezen :') Nou is de spanning er wel van af _O-
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:48:41 #32
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109576597
LOL 5 afleveringen verder en m'n theoriën kunnen al door de shredder... :')

Het is echt net als kijken naar Wie is de Mol: iedereen is verdacht, één iemand is extra verdacht, tunnelvisie.... rood scherm! En we beginnen weer opnieuw! :D

(oh en ik weet ook eindelijk aan wie Alison me doet denken: aan (een jonge) Chantal Jansen! Als ze recht de camera in kijkt heeft ze precies dezelfde blik (met dank aan de mascara)... :') )
pi_109592246
Ik heb net s02e23 gezien, lol. Dat wat die Ezra deed bij Aria haar vader, dat had ie in mijn cultuur niet hoeven te proberen. Dan lag hij zeer waarschijnlijk gestrekt in de intensive care kan ik je vertellen. :D

Maar goed, ik ga nu even s02e24 kijken, misschien loopt het wel wat anders af.
pi_109592704
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef loezzzje het volgende:
Shit waarom lees ik altijd alle spoilers, ik moet de boeken nog lezen :') Nou is de spanning er wel van af _O-
Ik heb de boeken niet gelezen hoor, dus ik kan er nog naast zitten :P. Dit is alleen wat ik dan online beetje meekrijg enzo.
pi_109593793
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb de boeken niet gelezen hoor, dus ik kan er nog naast zitten :P. Dit is alleen wat ik dan online beetje meekrijg enzo.
Ik lees overal dat A in de boeken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109659955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Nee, ik ben 30 en kijk met alle plezier naar deze serie. Ik kijk wel meer series maar deze staat bij mij in de top 5.

Dat Mona misschien A was had ik al gedacht in seizoen1. Nu blijkt ze een hulpje te zien natuurlijk want er komt een 3de seizoen dus meerder A waaronder Melissa en Jenna (Denk ik) en ook Lucas verdenk ik heel sterk. Ook hebben ze volgens mij hetzelfde meegemaakt vroeger op school. Dat speelt ook een rol heb ik gemerkt.
Nu wachten tot 5 juni.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:14:19 #37
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109729535
A Father-Daughter Dance? Really?! Dat kunnen ook alleen die Amerikanen verzinnen he.... :')
pi_109732059
Ik zie mezelf al met mijn vader op zo'n feest :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:53:16 #39
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109741115
Ik had het goed *O* Na de eerste 20 afleveringen van S2 nog wispelturig te blijven durfde ik er op het laatst toch echt mijn geld op te zetten dat Mona dan wel A was, dan wel onderdeel uitmaakte van team A, dan wel ingezet was door A (haar bezoeker aan het eind - ja mensen: there's always a boss!). Het was te duidelijk dat zij zichzelf die smsjes stuurde, naast dat haar rol weer groter werd en ze ineens uitspraken deed als "ik kan niet liegen".

Ik moet wel bekennen: na haar aan het begin van S1 een moment verdacht te hebben (toen zij zo lullig werd afgeschut door Alison en een van de anderen wat past in mijn "het is áltijd de underdog"-theorie) heb ik haar heel lang níet verdacht. Thumps up, dus!

Het einde (rond Maya) wist ik helaas al doordat iemand zich hier laatst over versproken had, maar kwam door het betere acteerwerk van (vooral) Emily toch binnen - eindelijk een beetje echt drama! Zou het Maya zijn? Iets zegt me van niet...

Dit alles lost helaas ook nog heel veel vragen niet op, waaronder:
- is Mona A of werkt ze voor A?
- is A (dan wel Team A) ook verantwoordelijk voor de dood van Alison?
- wie zitten er nog meer in Team A of is de opdrachtgever van Mona?
- is Maya dood of is het iemand anders, en wie zit hierachter?
(- en nogmaals: waarom waren die meiden uberhaupt bevriend met Alison?! :') )

Hoewel, helaas? Nu kunnen we tenminste met nieuwe vragen S3 in - op dezelfde voet doorgaan zou nu toch waarschijnlijk wel saai zijn geworden. (Alleen stom om nu elke week op een nieuwe ep te moeten wachten -O- )
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:00:29 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109741486
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_109741602
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef babette21 het volgende:
Ik had het goed *O* Na de eerste 20 afleveringen van S2 nog wispelturig te blijven durfde ik er op het laatst toch echt mijn geld op te zetten dat Mona dan wel A was, dan wel onderdeel uitmaakte van team A, dan wel ingezet was door A (haar bezoeker aan het eind - ja mensen: there's always a boss!). Het was te duidelijk dat zij zichzelf die smsjes stuurde, naast dat haar rol weer groter werd en ze ineens uitspraken deed als "ik kan niet liegen".

Ik moet wel bekennen: na haar aan het begin van S1 een moment verdacht te hebben (toen zij zo lullig werd afgeschut door Alison en een van de anderen wat past in mijn "het is áltijd de underdog"-theorie) heb ik haar heel lang níet verdacht. Thumps up, dus!

Het einde (rond Maya) wist ik helaas al doordat iemand zich hier laatst over versproken had, maar kwam door het betere acteerwerk van (vooral) Emily toch binnen - eindelijk een beetje echt drama! Zou het Maya zijn? Iets zegt me van niet...

Dit alles lost helaas ook nog heel veel vragen niet op, waaronder:
- is Mona A of werkt ze voor A?
- is A (dan wel Team A) ook verantwoordelijk voor de dood van Alison?
- wie zitten er nog meer in Team A of is de opdrachtgever van Mona?
- is Maya dood of is het iemand anders, en wie zit hierachter?
(- en nogmaals: waarom waren die meiden uberhaupt bevriend met Alison?! :') )

Hoewel, helaas? Nu kunnen we tenminste met nieuwe vragen S3 in - op dezelfde voet doorgaan zou nu toch waarschijnlijk wel saai zijn geworden. (Alleen stom om nu elke week op een nieuwe ep te moeten wachten -O- )
Mooie post. Het enthousiasme straalt er vanaf :P Jammer genoeg heb ik geen antwoorden ;(
Het is voor mij in ieder geval duidelijk dat A uit meerdere personen bestaat. Zoals Mona hetzelf zei: of Spencer zich wilde aansluiten bij het 'A-team.' Ik denk niet dat Mona de leider is, maar dat er nog iemand is die blijkbaar ontzettend anti-Alison was en krankzinnig genoeg is om mensen te vermoorden en daarbij ook nog capabel is om anderen te overtuigen hieraan mee te doen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:27:32 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109742779
Of die anderen chanteert om er in mee te gaan ;)
KuikenGuppy
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:32:47 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109743006
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef Burdie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat filmpje hierboven? want dat geeft niets weg, zijn allemaal beelden uit S2 :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:36:50 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109743127
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:32 schreef babette21 het volgende:

[..]

dat filmpje hierboven? want dat geeft niets weg, zijn allemaal beelden uit S2 :)
Ik zie niet welk filmpje je bedoelt? In elk geval de officiële promo van seizoen 3.
KuikenGuppy
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:48:17 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109743485
Zo, helemaal bijgelezen... en nu dus nog meer vragen (kwam van alles tegen waarbij ik dacht "oh ja, da's ook nog een open eindje"...), schiet lekker op :')

Ik vind de eventuele tweelingzus-theorie te stom voor woorden, dus hoop echt dat ze dat niet doen.

Ik zie het nu zo dat er 3 clubjes zijn van mensen die met elkaar verbonden zijn: de liars, de slachtoffers van Alison (Mona, Lucas, Jenna, (en Toby?)) en de zeg-maar oudejaars die kennelijk ook allemaal met elkaar verbonden zijn (Melissa, Gerreth, Jason, Ian).
Het zou passend zijn dat Mona een soort verbond heeft met alle andere losers om wraak te nemen op de populaire meisjes: A dus. Dit kan dermate uit de hand gelopen zijn dat Alison iets teveel slachtoffer is geworden. Maar ik zie ook nog wel iets rond die laatste groep, die kennelijk fout bezig waren (met video's en jonge meisjes enzo) en mogelijk gechanteerd werden door Alison, waardoor zíj achter haar dood zitten (het A verhaal staat hier dan dus eigenlijk los van). Waarom zei Ian bijvoorbeeld in die toren "ik doe dit juist in het belang van Melissa"? Wat zou Melissa nou in godsnaam met Mona te maken kunnen hebben?!
Oftewel: ik denk dat er eigenlijk twee verhalen door elkaar heen lopen, het toeval wil alleen dat verhaal 2 helpend is voor A, aangezien die gevoed wordt door leugens en geheimen. (snappen jullie me nog?)

Alle overige personen zijn voor mij voorlopig alleen maar opvulling, zij zijn nodig om leugens en geheimen over/voor te hebben (anders heeft A niets in handen) of om rookgordijnen op te trekken (loze verhaaltjes zoals dat stelende broertje of die jongen met die blauwe plekken). Voorlopig zie ik dus geen betrokkenheid door één van de ouders (mogen die van Aria alsjeblieft weg? wat zijn die saai), Ezra, Caleb ( O+ ), Wren ( O+ O+ ), Maya, Paige, die tennisjongen, die vechtsportjongen, Noel, dat broertje van Aria, etc. Maar ook dat heb ik vast helemaal verkeerd gezien... :')

5 juni he? Hij staat genoteerd... :9
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:50:46 #46
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109743585
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zie niet welk filmpje je bedoelt? In elk geval de officiële promo van seizoen 3.
Die je hier eerder in het topic hebt gepost. Die geeft niets weg want dat zijn oude beelden. Maar mogelijk is er inmiddels ook een promo uit met nieuwe beelden en dán zou je zomaar een vraag opgelost kunnen hebben!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:59:52 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109743879
Zo goed om je 'on board' te hebben, babette O+
KuikenGuppy
pi_109744022
Pfff, misschien maar een goed idee om de serie opnieuw te bekijken voor het 3e seizoen begint. Het is moeilijk om scherp te blijven na zo'n lange tijd :P Als ik jou zo zie, Babette :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:15:21 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109744407
Ik heb de laatste aflevering nog steeds niet gezien, en gelukkig is dat dankzij babette's analyse is dat ook niet meer nodig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109744597
Dan had je dat niet moeten lezen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:20:44 #51
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109744608
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog steeds niet gezien, en gelukkig is dat dankzij babette's analyse is dat ook niet meer nodig.
Blij dat ik m'n steentje heb kunnen bijdragen! 8-) (je moet ook niet van te voren gaan zitten lezen, sufferd! :') ).

Zonder gekheid: ik zou 'm tóch kijken als ik jou was, er zaten genoeg leuke dingetjes in (mét gekheid!)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:28:46 #52
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109744888
Oh wat ik trouwens niet ben tegengekomen met teruglezen, maar zelf wel steeds dacht (mede door dat ik -helaas- wist wat er in de finale ging gebeuren en er daardoor misschien meer op lette): denken jullie dat die smsjes en email daadwerkelijk van Maya kwamen, of van A of van iemand anders? Ze kwamen niet van haar eigen emailadres/telefoonnummer, dus iedereen kan ze namens haar gestuurd hebben - dan zou ze dus ontvoerd zijn geweest (was ze niet ipv op de bus bij iemand in de auto gestapt?).

Tenzij het natuurlijk iemand anders in die bodyback is en zij 'm inderdaad gewoon gepeerd zou zijn... maar is eigenlijk gewoon te lame. :X
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:41:01 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109745349
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:20 schreef Ayca het volgende:
Dan had je dat niet moeten lezen.
Nee ik ben er juist blij om, had helemaal geen zin om nog te gaan kijken :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109745391
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee ik ben er juist blij om, had helemaal geen zin om nog te gaan kijken :').
Hoezo dat dan _O- Volg je de serie 2 seizoenen lang en dan wil je geeneens de belangrijke finale kijken? :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:46:07 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109745542
Dat hele A gebeuren boeit me eigenlijk niet zo :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109745564
Wat?! Waarom kijk je deze serie haha.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:50:02 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109745671
Geen idee, ik vind de belachelijke situaties waar ze steeds in belanden zo vermakelijk :').

Bovendien is er eyecandy :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:52:24 #58
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109745752
Ah daarom wil je die finale niet kijken: ze hebben maskertjes op dus het is de moeite niet waard!

(je hebt wel gelijk trouwens: het is één grote eyecandy show :') )
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:54:48 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109745845
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef babette21 het volgende:
Ah daarom wil je die finale niet kijken: ze hebben maskertjes op dus het is de moeite niet waard!

(je hebt wel gelijk trouwens: het is één grote eyecandy show :') )
De hele aflevering :o?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:56:03 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109745901
Ik zeg niks, ga maar kijken......
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:57:08 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109745944
Mijn diabolische plannen zijn alweer doorzien.

Vooruit dan maar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109754382
_O-

Als ik een serie slecht zou vinden maar er zat eye candy in dan zou ik misschien ook door blijven kijken :@ _O-

Ik bedoel, waarom kijk ik nog steeds Gossip Girl, het laatste seizoen is zo slecht maarja Chace :') O+
pi_109759011
Ik lees steeds vaker dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A is en ook nog met bewijzen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 1 april 2012 @ 20:37:31 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109778053
Die "bewijzen" zijn er ook van Wren, Ezra, Melissa, etc. Het kan gewoon niet, kijk S01E01 maar ;).
KuikenGuppy
  maandag 2 april 2012 @ 17:41:30 #65
279841 Avey
Blossom!
pi_109811834
Is het erg als ik hoop dat Maya echt dood is? :@ Vind haar zo irritant, en die actrice is veel te oud :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 2 april 2012 @ 17:46:47 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109811993
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef Avey het volgende:
Is het erg als ik hoop dat Maya echt dood is? :@ Vind haar zo irritant, en die actrice is veel te oud :')
Na je 30ste ben je idd bejaard ;(
KuikenGuppy
  maandag 2 april 2012 @ 17:48:02 #67
279841 Avey
Blossom!
pi_109812045
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Na je 30ste ben je idd bejaard ;(
Ik bedoel veel te oud om een teenager te spelen :6
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 2 april 2012 @ 18:33:17 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_109813790
Ik vind Maya niet irritant (behalve in die laatste aflevering, voor ze verdween, maar daar zat iets achter; volgens mij die stalker, die vast een lijntje heeft met A(team)), zeker niet vergeleken die Paige. Wat een weirdo is dat! :')
Ik zou het voor Emily wel heel zielig vinden als Maya inderdaad dood blijkt te zijn... maar tegelijk is 'n beetje drama wel lekker! Oeh... tweestrijd!

Waarom weten ze trouwens niet zeker of zij het is ("they think it's Maya")? Is het een verbrand lichaam ofzo?!? Want dan is het misschien gelinkt aan die brand in het huis van Jason!

(Ik vind Maya er trouwens jonger uitzien dan in Save the Last Dance, en da's 10 jaar terug ofzo :') )
  woensdag 4 april 2012 @ 08:53:20 #69
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109883399
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef babette21 het volgende:
(je hebt wel gelijk trouwens: het is één grote eyecandy show :') )

:Y :s)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_111113014
Wie is Maya in Save The Last Dance dan?

Over de eerste ep van seizoen drie, niet echt een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:26:09 #71
330855 ejiraM
for the greater good
pi_111115630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Tegan het volgende:
Wie is Maya in Save The Last Dance dan?

Over de eerste ep van seizoen drie, niet echt een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:10:51 #72
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111117526
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Tegan het volgende:
Wie is Maya in Save The Last Dance dan?
Eén of andere bitch die de hele tijd ruzie zoekt met Julia Stilles



quote:
Over de eerste ep van seizoen drie, niet echt een spoiler.

Eén van de openstaande vragen wordt in dit stukje anders direct al beantwoord!
(tenzij alles weer anders blijkt te zijn natuurlijk :') )
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:30:25 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111117695
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:22:47 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_111118492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:30 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze vaker toch, bij een volgend seizoen?
Ik vind het eigenlijk wel logisch in het verhaal :)
KuikenGuppy
pi_111119366
Is Allisson pas 2 jaar geleden vermist?
pi_111119809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:10 schreef babette21 het volgende:

[..]

Eén of andere bitch die de hele tijd ruzie zoekt met Julia Stilles

[ afbeelding ]

[..]

Eén van de openstaande vragen wordt in dit stukje anders direct al beantwoord!
(tenzij alles weer anders blijkt te zijn natuurlijk :') )
Ik bedoeelde geen spoiler in de zin van dat het eigenlijk niets specifieks loslaat over het plot van seizoen drie.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:10:56 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111137664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat doen ze vaker toch, bij een volgend seizoen?
Ik vind het eigenlijk wel logisch in het verhaal :)
Ja gebeurt wel vaker, maar ik vind 't persoonlijk nooit zo leuk.
pi_111292873
Kan niet wachten! Nog maar 4 weken! *O*
pi_111295201
4 weken maar? De tijd gaat echt snel!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:06:29 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111295254
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:10 schreef babette21 het volgende:

[..]

Eén of andere bitch die de hele tijd ruzie zoekt met Julia Stilles

[ afbeelding ]

[..]

Eén van de openstaande vragen wordt in dit stukje anders direct al beantwoord!
(tenzij alles weer anders blijkt te zijn natuurlijk :') )
:D :D :D :D :D :D :D OH JA ZIJ
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111297658
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Goofoyou het volgende:
4 weken maar? De tijd gaat echt snel!
Ik zat ook al te kijken van; 5 juni? Dat is het al bijna! :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:17:42 #83
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111359299
quote:
leuk leuk leuk *O*
pi_111790928
Een linkje naar foto's van de set van PLL S3 met soort van kleine spoilers: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/69128469.html
pi_111790983
Nog maar 2 weken! :D
pi_111791079
Ik wil meer Wren O+ Serieeeeeeeeeeus.
pi_111791243
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Goofoyou het volgende:
Ik wil meer Wren O+ Serieeeeeeeeeeus.
Ik ook! Hij is zoooooo O+ O+

quote:
Julian has been cast in a new pilot for Fox, Guilty, so if that show gets picked up, he probably won't have a ton of time to devote to Pretty Little Liars. However, that doesn't mean he couldn't sneak in a guest starring role, and Marlene recently tweeted at him, "better come play with us in Rosewood before you run off with the big boys."

Julian replied, "Rosewood is my favorite place to play," which makes it sound like he's open to coming back.
Zie net dat Fox die serie niet gaat uitzenden dus nou komt ie misschien helemaal terug in seizoen 3, want nu heeft hij tijd zat! O+

[ Bericht 24% gewijzigd door loezzzje op 20-05-2012 18:23:24 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 21:12:28 #88
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111802407
Wren O+
pi_111803756
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef loezzzje het volgende:

Zie net dat Fox die serie niet gaat uitzenden dus nou komt ie misschien helemaal terug in seizoen 3, want nu heeft hij tijd zat! O+
Yay *O* Beter zo haha!
Zie net dit interview waar hij praat over het derde seizoen. Hij spoilert wel een klein beetje, maar je weet hoe acteurs spoileren over hun programma's: ze zeggen alsnog niet zóveel :P Het klinkt in ieder geval wel alsof hij in best wel wat afleveringen gaat spelen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:27:04 #90
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:52:36 #91
330855 ejiraM
for the greater good
pi_112291871
Oeh, het begint volgende week weer, toch? :D Denk dat ik ga proberen seizoen 1 en 2 nog even af te kijken voor seizoen 3 begint, zodat ik weer een beetje weet wat er ook alweer allemaal gebeurd is, en omdat ik ook heel benieuwd ben of het een beetje reeël kán zijn dat Mona de enige A. is, hetgeen me heel sterk lijkt :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_112292570
5 juni :9
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112295853
Woensdag! *O* (voor ons dan :P)
pi_112307388
in twee weken tijd beide seizoenen gezien...denk ook dat A een groep van mensen zijn.
Gelukkig is het snel woensdag !
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:21:19 #95
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112324658
Das heel verleidelijk maar ik doe het toch maar niet :P
  maandag 4 juni 2012 @ 12:08:40 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112418779
(over)morgen! *O*
KuikenGuppy
pi_112420549
Moet werken morgen, dus dat wordt 's middags pas kijken. Achja, hebben we iets om naar uit te kijken en de dag door te komen :P
  maandag 4 juni 2012 @ 15:01:49 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112425821
Woensdag pas he, loezzzje ;)
KuikenGuppy
pi_112426084
Ohja klopt :') Maar dan moet ik ook werken :P
  maandag 4 juni 2012 @ 17:20:44 #101
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112432036
Lucy Hale zag er echt prachtig uit in Punk'd! Was ook een leuke aflevering, aanrader :Y
pi_112461123
Morgen de nieuwe aflevering, can't wait!
pi_112471662
Goed dat ik het topic volg, anders had ik het gemist. Korte stop geweest, of niet?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_112472419
3 maanden volgens mij.
pi_112477982
Man, had ik mij vandaag zo verheugd op een nieuwe PLL aflevering, komt die natuurlijk morgen pas. }:| Dit is dan echt de enige lopende serie die ik op het moment volg.
pi_112479798
Mijn internet is kaput en Ziggo komt pas vrijdag langs :'( Ik hoop dat ik door middel van de buren hun wifi kan downloaden anders kan ik pas vrijdag kijken ;(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:09:17 #107
330855 ejiraM
for the greater good
pi_112482352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef loezzzje het volgende:
Mijn internet is kaput en Ziggo komt pas vrijdag langs :'( Ik hoop dat ik door middel van de buren hun wifi kan downloaden anders kan ik pas vrijdag kijken ;(
En in de mac of ergens ander wifi jatten en downloaden? Alhoewel dat stiekem natuurlijk ook wel een beetje kansloos is zou ik het nog overwegen ook :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_112483099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:09 schreef ejiraM het volgende:

[..]

En in de mac of ergens ander wifi jatten en downloaden? Alhoewel dat stiekem natuurlijk ook wel een beetje kansloos is zou ik het nog overwegen ook :P
Ik kan alleen maar via nzb downloaden en dat moet op de computer. Ik heb nou wifi van de buurman voor de ipad & iphone maar de computer doet het niet en daar download ik altijd op. Via stream kan ook niet denk ik want dat moet ook op de computer. Dus ik vrees dat het vrijdag wordt ;(
pi_112484172
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:27 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar via nzb downloaden en dat moet op de computer. Ik heb nou wifi van de buurman voor de ipad & iphone maar de computer doet het niet en daar download ik altijd op. Via stream kan ook niet denk ik want dat moet ook op de computer. Dus ik vrees dat het vrijdag wordt ;(
Je kent geen mensen die de serie ook volgen? Misschien mag je het bij een vriend/ vriendin downloaden en kun je het op je ipad zetten? Drastische maatregel, maar je moet toch wat :P
pi_112484587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:55 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Je kent geen mensen die de serie ook volgen? Misschien mag je het bij een vriend/ vriendin downloaden en kun je het op je ipad zetten? Drastische maatregel, maar je moet toch wat :P
Nee niemand :'( Maar de buurman download wel eens films, misschien kan hij PLL voor mij vinden :P
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:53:04 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112509934
And we're back *O*.
Wat een heerlijke aflevering, lekker cryptisch en een hoop nieuwe aanknopingspunten! I like it!
KuikenGuppy
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:49:08 #112
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112511632
Oooooh 1 aflevering is gewoon niet genoeg! :( Zoveel nieuwe vragen, ik word nu al gek. :')

Vreemd trouwens dat Garreth ook verantwoordelijk wordt gehouden voor de dood van Maya, aangezien hij al was opgepakt toen zij nog contact zocht met Emily.
pi_112511763
Zo! Om half 9 waren er al 5500 seeders :') was dus zo binnen. Fijn en spannend weer! :o
Ja doei.
pi_112513146
Zo vervelend altijd als de personages heel laat achter dingen komen, terwijl je als kijker het allang weet :P De cliffhanger was gewoon dat A meerdere mensen zijn. Wel vreemd trouwens dat ze er echt pas achterkomen op het einde van de aflevering, terwijl ze wisten dat iemand A had geholpen die spullen weg te halen.

Weet iemand trouwens welk 'i-word' Caleb zei tegen Hanna? Ik kon het niet verstaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:40:11 #115
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_112513494
Ik kijk NU :o
*O*
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:51:40 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112513882
quote:
7s.gif [b]Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Goofoyou
Weet iemand trouwens welk 'i-word' Caleb zei tegen Hanna? Ik kon het niet verstaan.
intimate, toch?
KuikenGuppy
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:11:24 #117
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_112514539
Ja hij zei intimate :Y

Edit: Ik kan niet geloven dat ik 'zij' typte ipv 'zei' :')

[ Bericht 41% gewijzigd door BGTes op 06-06-2012 13:33:12 ]
My hovercraft is full of eel.
pi_112515719
Oke bedankt :P
pi_112515821
omg, ik mag vanavond pas kijken maar heb zo'n zin om nu alvast te kijken!
pi_112516158
Yeah het is weer begonnen. Spanning alom.
pi_112516376
Leuk begin van het nieuwe seizoen, heb gelijk alweer zin in volgende week *O*

Het zou me trouwens niet verbazen als die laptop weg (of gewist) is :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:03:08 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112516580
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als die laptop weg (of gewist) is :')
Dat soort dingen snap ik ooit nooit, wie laat zoiets nou staan?! :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:48:21 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112521222
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuk begin van het nieuwe seizoen, heb gelijk alweer zin in volgende week *O*

Het zou me trouwens niet verbazen als die laptop weg (of gewist) is :')
Ja, daar dacht ik ook meteen aan: de laptop!! :')
KuikenGuppy
pi_112534568
Heerlijke spannende aflevering. Wat me wel opviel.
Deze aflevering leek erg op de eerste.
De groep meiden die in slaap vallen, iemand van de groep verwijnt. Niemand merkt wat behalve Spencer. Die is weer gaan zoeken en die kan niemand vinden?

Maken ze haar toch steeds onbewust verdacht?
Waarom maakt zij niemand wakker als Emily weg is?
pi_112550943
-A neemt wel aldoor een enorm risico, 1 foto in die auto is genoeg maar neemt rustig de tijd om alle deuren en de kofferbak open te doen en de auto vol met foto's te leggen.

En weer die dokter, die moet er wel deel van uitmaken... :P
pi_112553280
Loved the episode! Kan echt niet wachten tot volgende week, een week wachten is echt te lang
pi_112558607
Wou wat een episode! en idd zeker weten is er iets met die laptop, of weg of harde schijf is leeg. Wel fijn dat de lairs er eindelijk achter komen dat A een groep mensen kan zijn.
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:42:03 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112558965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Hannah81 het volgende:
Heerlijke spannende aflevering. Wat me wel opviel.
Deze aflevering leek erg op de eerste.
De groep meiden die in slaap vallen, iemand van de groep verwijnt. Niemand merkt wat behalve Spencer. Die is weer gaan zoeken en die kan niemand vinden?

Maken ze haar toch steeds onbewust verdacht?
Waarom maakt zij niemand wakker als Emily weg is?
Ik had ook een deja-vu, inderdaad.
Spencer doet af en toe verdacht, ook in de seizoensfinale toen ze het had over Melissa en dat ze altijd 'hide and seek' speelden. Daar keek ze erg freaky bij :P.

Ik heb trouwens gemist waarom Ella en Byron nu toch uit elkaar gaan. Ze waren toch weer bij elkaar? Of zat dat er toch aan te komen ivm Ezra en Aria?
KuikenGuppy
pi_112561156
ja idd ze hadden verschillende ideeën hoe ze om wilde gaan met Ezra en Aria en dat dreef ze uit elkaar.
pi_112563129
quote:
Ik had ook een deja-vu, inderdaad.
Spencer doet af en toe verdacht, ook in de seizoensfinale toen ze het had over Melissa en dat ze altijd 'hide and seek' speelden. Daar keek ze erg freaky bij .
inderdaad dat was ook zo. Maar Spencer was ook de beste in Hide and seek.

Misschien hebben ze juist weer voor deze opening gekozen dat Spencer er weer achter kwam dat iemand weg was. Als vaag symbool voor nieuwe geheimen en een nieuwe A.
Net zoals aflevering 1.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:15:18 #131
330855 ejiraM
for the greater good
pi_112571333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:32 schreef Hannah81 het volgende:

[..]

inderdaad dat was ook zo. Maar Spencer was ook de beste in Hide and seek.

Misschien hebben ze juist weer voor deze opening gekozen dat Spencer er weer achter kwam dat iemand weg was. Als vaag symbool voor nieuwe geheimen en een nieuwe A.
Net zoals aflevering 1.
Ik denk dat het inderdaad een bewuste verwijzing was, want ik heb het idee dat ze ook letterlijk hetzelfde zei. Zag het echter niet als opvatting, heb er tot nu toe eigenlijk niet zo bij stilgestaan dat een van de meiden ook in het A complot zit :@
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_112571683
Misschien zit 1 van de meisjes in het complot zonder zich daar bewust van te zijn, een geval hypnose wellicht?
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:00:20 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112577987
Dat met Spencer in het begin was een bewuste verwijzing naar de pilot, net als enkel andere momenten in deze aflevering (Aria in precies hetzelfde jurkje, Hanna weer aan het winkelen (maar nu legde ze het braaf terug), dat shot van Emily op straat (toen ze die flashback had)). Het zou daarom geen specifieke aanwijzing zijn. Althans, zo las ik ergens.

Trouwens, over die flashback, voor wie wil weten van wie die auto is (niet echt een spoiler want reeds eerder in beeld gebracht, maar toch):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:05:56 #134
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112578236
Ik geloof nog steeds niet dan één van de vier liars bij A hoort, al weet je het nooit zeker. Ik ben wel terug bij de theorie dat Lucas betrokken is. Nu het echt wel zeker is dat het een groep is die samenwerkt, is hij weer net zo verdacht als in het begin.
Ik zie wel voor me dat iedereen die op één of andere manier de dupe is geweest van het wangedrag van Alison is gaan samenwerken, onder leiding van een van hen of van iemand tegen wie ze allemaal opkijken. Dus dat is Mona (want gepest), Lucas (want gepest), Jenna (want blind), Melissa (want Alison zat achter Ian aan), mogelijk zelfs Toby (want gechanteerd door Alison - en vertrouw niemand! verklaart ook de redding van Spencer door A in de toren)... Ian, Garrett en Jason kan ik nog niet helemaal plaatsen. En ik vergeet vast nog iemand. Maar in ieder geval een club 'slachtoffers' bij elkaar.
pi_112579571
Goede post Babette! :)

Mijn theorie is dat er ook een goede kans is op de betrokkenheid van iniedergeval 1 van de ouders en/of Ezra.
pi_112579793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:05 schreef babette21 het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dan één van de vier liars bij A hoort, al weet je het nooit zeker. Ik ben wel terug bij de theorie dat Lucas betrokken is. Nu het echt wel zeker is dat het een groep is die samenwerkt, is hij weer net zo verdacht als in het begin.
Ik zie wel voor me dat iedereen die op één of andere manier de dupe is geweest van het wangedrag van Alison is gaan samenwerken, onder leiding van een van hen of van iemand tegen wie ze allemaal opkijken. Dus dat is Mona (want gepest), Lucas (want gepest), Jenna (want blind), Melissa (want Alison zat achter Ian aan), mogelijk zelfs Toby (want gechanteerd door Alison - en vertrouw niemand! verklaart ook de redding van Spencer door A in de toren)... Ian, Garrett en Jason kan ik nog niet helemaal plaatsen. En ik vergeet vast nog iemand. Maar in ieder geval een club 'slachtoffers' bij elkaar.
ja klopt deze theorie zag je ook in die aflevering van halloween, dat ze allison wilde bang maken.. hadden ze allemaal dat masker op
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:46:06 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112579937
Ik heb die ouders niet meteen op mijn lijstje staan, al zou er wel reden voor zijn; die vader van Spencer werd toch door Allison onder druk gezet? En ze zou het die vader van Aria ook wel lastig gemaakt kunnen hebben (zoiets stond er ook in haar dagboek - ja ik ben er zo eentje die 'm op pauze zet als er tekst in beeld komt :@ ).

Ik kan me die halloween aflevering niet goed herinneren, misschien toch nog maar eens kijken... (edit: oke die had ik dus uberhaupt gemist - terwijl ik 'm wel heb, dus ik snap 't niet... :') ).

[ Bericht 15% gewijzigd door babette21 op 07-06-2012 20:11:00 ]
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 7 juni 2012 @ 21:29:50 #138
206731 Mortaxx
Doomer
pi_112585245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef babette21 het volgende:
Ik heb die ouders niet meteen op mijn lijstje staan, al zou er wel reden voor zijn; die vader van Spencer werd toch door Allison onder druk gezet? En ze zou het die vader van Aria ook wel lastig gemaakt kunnen hebben (zoiets stond er ook in haar dagboek - ja ik ben er zo eentje die 'm op pauze zet als er tekst in beeld komt :@ ).

Ik kan me die halloween aflevering niet goed herinneren, misschien toch nog maar eens kijken... (edit: oke die had ik dus uberhaupt gemist - terwijl ik 'm wel heb, dus ik snap 't niet... :') ).
En dan per frame afspelen om het te kunnen lezen :')

Maar dat de ouders in het complot zitten lijkt me ook sterk. Waarom zou je je kind dit aandoen. Maar aan de andere kant, in deze serie zou niks me verbazen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:45:56 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112586096
Nu ik de Halloween-ep gekeken heb snap ik niet dat Lucas überhaupt ooit van m'n lijst is geweest (alleen omdat ie 'n alibi had in de S1 finale, maar sinds het een groep blijkt te zijn zijn alibi's niet meer relevant). Jenna is ook zo duidelijk als wat, mogelijk zelfs de drijvende kracht. Raar dat ze zoveel weggeven, maar goed, (gelukkig) blijven er nog tig vragen onbeantwoord!
pi_112603728
Internet doet het weer! *O* Ga nou de aflevering downloaden :P
pi_112607556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef babette21 het volgende:
Ik heb die ouders niet meteen op mijn lijstje staan, al zou er wel reden voor zijn; die vader van Spencer werd toch door Allison onder druk gezet? En ze zou het die vader van Aria ook wel lastig gemaakt kunnen hebben (zoiets stond er ook in haar dagboek - ja ik ben er zo eentje die 'm op pauze zet als er tekst in beeld komt :@ ).
Doe ik ook altijd :')

Net de aflevering gezien. Heerlijk, weer zo'n aflevering waar er 1 vraag beantwoord wordt en er 10 voor terug komen :') Iedereen heeft dus wel z'n geheimen. Hannah die Mona opzoekt, Spencer die Garreth opzoekt. Ben benieuwd naar volgende week! Zit er weer helemaal lekker in :P

Wren O+ :9~ O+ :9~
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:56:26 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112609368
Ik geloof niet dat een van de Liars te maken heeft met het complot, ook niet Ezra of een van de ouders.

Ik denk daarentegen wel dat er nog iets gaat komen wat we nog niet weten. En het sanatorium heeft er iets mee te maken.
De Halloween-episode is denk ik veel belangrijker dan tot nog toe genoemd is; het is niet zomaar een prequel, maar een aflevering vol met hints. Het verhaal wat Alison vertelde, over een tweeling die elkaar vermoordde, en dat de overgebleven zus naar het Radley Sanitarium ging. En waar zit Mona nu...?!
In de Halloween episode stopte een taxi van het Radley Sanitarium voor Ali's huis... ik denk echt dat er nog iets is wat niemand weet en dat het sanatorium cruciaal is. Marlene King heeft zelfs een foto van die taxi getweet als hint voor hoe het nu echt in elkaar zit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 08-06-2012 13:13:39 ]
KuikenGuppy
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:57:04 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112609392
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef loezzzje het volgende:
Wren O+ :9~ O+ :9~
Wat deed Wren bij Mona? :?
KuikenGuppy
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 8 juni 2012 @ 13:04:33 #144
206731 Mortaxx
Doomer
pi_112609685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat deed Wren bij Mona? :?
Vrijwilligerswerk. Weer lekker verdacht dus
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_112609704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat deed Wren bij Mona? :?
Hij had het erover dat hij een check up deed van patienten ofzoiets? Ik weet niet, kon het niet goed verstaan.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:44:13 #146
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112622075
Oeh ik hoop dat het Sanitarium ermee te maken heeft, da's zo'n lekker spooky locatie! :9

In die Halloween-afl zie je ook dat Mona en Jenna een soort van bevriend raken, iets wat verder nooit zo is laten zien (ik kan me in ieder geval geen enkele scene met hen samen herinneren). Lijkt me behoorlijk relevant!

Wren is er toch alleen maar om leuk & mooi te wezen?! :@
pi_112622631
Ik klaag in ieder geval niet ;) En dat accent ook O+ :9~
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:45:07 #148
330855 ejiraM
for the greater good
pi_112829081
Het begint wel echt een beetje creepy te worden met die oorbel hoor :{ Zat in Ali's graf, is niet van Meredith..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:00:33 #149
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112829652
Die oorbellen kunnen net zo goed van Ali geweest zijn (dat ze ze dus zelf in de bank verstopt had en er toen 'spontaan' eentje vond).

Dat met die tanden was wel tof gedaan! Verder beetje tamme aflevering.

Ik vond de moeder van Aria lief, met die test. O+

Wat is er met Melissa? Is ze de baby verloren ofzo (want die zou er anders allang moeten zijn)? Ik heb het idee dat ik wat gemist heb...
pi_112829687
Vanavond weer kijken.
zin in....
pi_112830000
quote:
Wat is er met Melissa? Is ze de baby verloren ofzo (want die zou er anders allang moeten zijn)? Ik heb het idee dat ik wat gemist heb...
Misschien is ze wel niet zwanger en faked ze dat.
Is Melissa the black swan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:18 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112830133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:09 schreef Hannah81 het volgende:

[..]

Misschien is ze wel niet zwanger en faked ze dat.
Is Melissa the black swan.
Die theorie heb ik ook nog steeds niet uitgesloten!
Maar als ze wél zwanger is/was, dan zou die baby er nu toch wel moeten zijn.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 juni 2012 @ 12:17:11 #153
206731 Mortaxx
Doomer
pi_112830300
Er is nu toch 1 jaar voorbij en melissa werd halverwege de serie zwangere geloof ik dus
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_112830517
In aflevering 3x01 rond 06:58 is er een gesprek tussen Emily en Spencer, waarin Spencer zegt dat Melissa in Philadelphia is.

Daarbij zijn er een aantal spoilers over het derde seizoen vrij gegeven, vlak na de season 2 finale. Één van de spoilers is dat de zwangerschap van Melissa één van de centrale punten van dit seizoen is.

Aangezien dat nog niet aan bod is gekomen, is ze nog niet bevallen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:40 #155
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112831141
Ja dat ze in Philalelphia was had ik we meegekregen, maar goed dat zegt verder weinig. Wat doet ze daar? En waarom heeft die moeder het over haar alsof het slecht met haar gaat?

Dat er in de eerste twee seizoenen maar 1 jaar voorbij is gegaan verbaasde me wel, als je bedenkt hoeveel er wel niet gebeurd is (en dan ineens een tijdsprong van 5 maanden, wat dan meteen weer zo absurd lang is). Maar goed, daarmee komen ze er idd mee weg dat die zwangerschap op een olifantendracht begon te lijken (ze werd in de loop van S1 zwanger, aangezien Ian nog leefde).

Ik heb de spoilers aan me voorbij laten gaan, maar als dit een belangrijk onderwerp is, dan verwacht ik eerder géén baby dan wel een baby. Ik zeg: nep-miskraam!
pi_112832129
Het blijft ook wel verdacht waarom ze Gareth ook meeneemt naar de gyn.
want ze zegt wel dat hij een goede vriend is geworden na de dood van haar man.
Dat ze nu haar ouders niet meeneemt snap ik. Maar ze heeft toch vast ook wel vriendinnen?

Maar waarom steunt ze hem dan niet nu hij vast zit verdacht op de moord van ali?
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:21:13 #157
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112835738
Wat een hoop vragen komen er weer naar boven bij elke aflevering!

Zou Aria's moeder binnenkort ook flink gestalked gaan worden door -A, vanwege het aanvullen van die test?

En hoe dom is Hanna om haar visite kaartje in de prullenbak van Mona te gooien! :D Ik verwacht Mona binnnekort ontsnapt uit het gekkenhuis!

En die baby is ook nog altijd de vraag. Die zwangerschap duurt nu inderdaad wel heel erg lang!

En de moeder die zo ineens toch Gareths advocaat is. Hmmss!

Can't wait! Van mij zouden ze zo twee afleveringen per week mogen doen!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:30:23 #158
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112836093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een hoop vragen komen er weer naar boven bij elke aflevering!

En de moeder die zo ineens toch Gareths advocaat is. Hmmss!
Zou zij ook gechanteerd worden?! Of zou het een 'come to the dark side, we've got cookies'-ding zijn? :o

quote:
Can't wait! Van mij zouden ze zo twee afleveringen per week mogen doen!
Na 2 seizoenen in 2 weken is 1 afl. per week wel 'n beetje weinig ja :')
pi_112844668
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

Zou zij ook gechanteerd worden?! Of zou het een 'come to the dark side, we've got cookies'-ding zijn? :o

[..]

Na 2 seizoenen in 2 weken is 1 afl. per week wel 'n beetje weinig ja :')
Ik denk dat die moeder over is nadat Gareth haar heeft verteld dat Spencer wel verdacht veel te maken kan hebben met de opgraving van het lijk. Dat ze Spencer probeert te beschermen door zijn advocaat te zijn?
pi_112895290
Waarom laat de vader van Aria haar excuses aanbieden aan zijn minares.Waarom beschermr hij zijn dochter niet. Voor mijn gevoel is hij meer met Meredith bezig dan met Aria.

Wat ze heeft gedaan is ook niet goed, maar wel te begrijpen.

Ik vind die vader vrij veel verdachten en kromme dingen doen?
Misschien zit A ook wel achter hem aan mocht hij inderdaad met Ali gerommeld hebben.
pi_112895326
Die vader van Aria vind ik ook maar vaag. Nare vent sowieso.
Ja doei.
pi_112914209
Denk ik dat nou maar of willen ze iets tussen Wren & Hannah laten opbloeien? Ze hebben ineens wel veel scenes samen en hoe ze de laatste keer naar elkaar keken. Misschien verbeeld ik het me hoor.

Het zou wel out of nowhere komen :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:20:08 #163
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_112915001
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 02:50 schreef loezzzje het volgende:
Denk ik dat nou maar of willen ze iets tussen Wren & Hannah laten opbloeien? Ze hebben ineens wel veel scenes samen en hoe ze de laatste keer naar elkaar keken. Misschien verbeeld ik het me hoor.

Het zou wel out of nowhere komen :')
Ik denk dat je gelijk hebt. Die Wren is een masterplayer aan het worden 8-)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_112917109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 07:20 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt. Die Wren is een masterplayer aan het worden 8-)
De looks heeft ie al mee O+
pi_112919736
Wellicht ook wat voor de mensen hier: ik ga zo een nieuwe serie beginnen met kijken:

Bunheads

Geen idee of 't wat is, zag 't voorbij komen op Facebook :) :P
Ja doei.
pi_112922931
Heeft potentie! *O* O+
Ja doei.
pi_112923975
Heb net de promo gezien en dat dansen trekt mij niet echt. Deze laat ik maar aan mij voorbij gaan :P
pi_112930480
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wellicht ook wat voor de mensen hier: ik ga zo een nieuwe serie beginnen met kijken:

Bunheads

Geen idee of 't wat is, zag 't voorbij komen op Facebook :) :P
meh
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112936875
Ik vond 'm leuk! Lekker vermakelijk in ieder geval :P Eens kijken wat de rest van 't seizoen gaat brengen. Al zal 't wel weer gaan net als met de Hell Cats :') die stopten ook na één seizoen: met mij niet zoveel mensen blijkbaar die van dit soort cheesy shit houden :P
Ja doei.
pi_112936973
Ja Hellcats vond ik ook 3x niks :P
pi_112939352
Hellcats was juist wel geinig. Extreem lekkere acteurs in kleine pakjes :9~ . En een best wel sterk onvoorspelbaar plot voor het eerste seizoen. Tussendoor wel veel teendrama, maar ach. Ik vroeg me wel af of ze net zo'n goed verhaal konden bedenken voor het tweede seizoen, en met mij ook de netwerkbazen denk ik :P.
pi_112939396
Van mij hadden ze 't mogen proberen :+
Ja doei.
pi_112939864
Hellcats was niet slecht.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112939888
Net als Secret Circle. Dat vond ik ook niks aan dus ben er niet rouwig om dat die gecancelled is :P Life Unexpected wel, dat vond ik zo leuk ;(
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:49:20 #175
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_112940416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 02:50 schreef loezzzje het volgende:
Denk ik dat nou maar of willen ze iets tussen Wren & Hannah laten opbloeien? Ze hebben ineens wel veel scenes samen en hoe ze de laatste keer naar elkaar keken. Misschien verbeeld ik het me hoor.

Het zou wel out of nowhere komen :')
Ik zie 't (nog) niet direct gebeuren. Maar ik zie wel gebeuren dat Caleb het denkt en dat het dus voor spanning/ellende tussen Hanna en Caleb kan zorgen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:11:02 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112946504
Jane by design is leuk :)
KuikenGuppy
pi_112946525
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef loezzzje het volgende:
Net als Secret Circle. Dat vond ik ook niks aan dus ben er niet rouwig om dat die gecancelled is :P Life Unexpected wel, dat vond ik zo leuk ;(
Oh, secret circle vond ik ook stom! :')

The Lying Game, kijkt iemand dat?
Ja doei.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:14:19 #178
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112946616
Jah! Lying Game! :D Ik kijk alleen wel erg veel series. Op dit moment zijn er helaas een aantal gecanceld ( :'( ), andere weer op seizoensbreaks. Dus het is even rustig op dit moment! (I.p.v. +/-10 series per week te moeten volgen!)
pi_112946658
The Lying game heeft iets, weet niet wat. 't Is eigenlijk heel stom en afgezaagd, maar toch vind ik 't leuk :')
Ja doei.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:16:08 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112946687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, secret circle vond ik ook stom! :')

The Lying Game, kijkt iemand dat?
Ja, die vind ik ook erg leuk!
KuikenGuppy
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:16:18 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112946693
Ach, in principe heeft Pretty Little Liars dat ondertussen ook wel! :@ :D (zeker na 2 lange seizoenen, maar je blijft kijken!)
pi_112946953
Lying Game kijk ik ook ja :) en kijkt iemand Switched at Birth? vind ik ook erg leuk! en ik ben best wel gefascineerd door die gebarentaal zeg maar :P
pi_112947012
Ja! Switched at Birth is ook lekker fout goed!
Ja doei.
pi_112962368
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 02:50 schreef loezzzje het volgende:
Denk ik dat nou maar of willen ze iets tussen Wren & Hannah laten opbloeien? Ze hebben ineens wel veel scenes samen en hoe ze de laatste keer naar elkaar keken. Misschien verbeeld ik het me hoor.

Het zou wel out of nowhere komen :')
Ik dacht het ook :') Ik wil het niet, want Caleb O+ Maarjaa Wren is ook O+ Hoewel ik die laatste verdenk iets te maken te hebben met A. Wat heeft hij daar te zoeken de hele tijd in die instelling. Hij heeft helemaal niets te maken met die patienten en al helemaal toevallig is dat wanneer Hanna er is, hij er ook is :')

En ik begin Ezra ook te verdenken :'( Ik wil het niet, maar ik vind hem ook verdacht doen. Maar eigenlijk verdenk ik mij er zelf van paranoide te worden van deze serie hahaha. Ik vond hem gewoon zó vreemd doen in die auto met Aria. Het leek erop alsof hij erop zat te wachten dat Emily haar belde en hem dan zou bellen zodat hij Emily les kon geven, Emily de test zou verpesten, Ella haar zou helpen, hij Ella kon bespioneren en haar chanteren. Maar misschien is dit wel een beetje te ver gedacht, aangezien hij eigenlijk niet had kunnen weten dat Ella zou frauderen...Wel toevallig dat hij zo langskwam. Hij kon het ook afwachten en gewoon van Emily het cijfer krijgen of via Aria.

Eeeeen, daarbij geloof ik dit zelf aan de andere kant niet, want hij zou toch niet zijn eigen relatie tegenwerken, dus het zou vreemd zijn als hij onderdeel was van het A-team.

Trouwens...het klinkt misschien een beetje vreemd...maar ik vind Ezra + Emily eigenlijk ook wel leuk :@ Het was een vreemde situatie in dat café, maar die twee zagen er gewoon leuk uit samen.
pi_112964253
Nee Aria & Ezra is O+ en Spencer & Wren ook O+ stomme Toby ;(
pi_112967951
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Switched at Birth is ook lekker fout goed!
Halverwege mee gestopt, gebeurde te weinig en alleen maar dat Bay gezeik werd ook irritant :7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112970646
Ik vind Bay & Emmett zo'n leuk stel O+ van SAB
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:11:45 #188
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_113134949
Daar gaan we dan! Hij is binnen! Kijken, kijken!
pi_113134991
Al gezien! :P

Die Jenna, ik weet NIET wat ik er mee aan moet :')
Ja doei.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:44 #190
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_113136883
Zoveel nieuwe lijnen! Zoveel nieuwe vragen! 8)7 Om gek van te worden!

En nu weten we eindelijk iets meer over ons baby-dillemma, maar nog niet het juiste antwoord! ;(

Haha, die Mona is toch zo'n ster in faken! Ik ben benieuwd wanneer ze er vandoor gaat! :D Vraag me af waar die laatste scene met haar voor staat.

En dan dat einde! :o (Is that what I think it is?!) :o CREEPY!

Ik merk wel dat ik nu ook steeds meer op de omgevings dingen ga letten tijdens de serie!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:14:44 #191
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113137475
Ik vond 'm na 1 minuut al grappig: "hey I trade you Mona for Jenna" :D

Leuke aflevering, lekker volgepropt, geen saaie verhaaltjes met/rond de vader van Aria... en natuurlijk weer 10 nieuwe vragen. Ik weet niet wat ik van Jenna en Lucas moet denken; ze blijven enorm verdacht, maar lijken tegelijk ook slachtoffer.

Ik wil nu ook weleens weten wat er met Maya gebeurd is. Er wordt wel steeds genoemd dat ze dood/vermoord is, maar... hoe dan?!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:15:32 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113137512
Oh en de theorie dat Melissa nooit zwanger is geweest blijft voor mij nog even overeind!

[ Bericht 8% gewijzigd door babette21 op 20-06-2012 12:23:28 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:12:52 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113144673
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef babette21 het volgende:
Oh en de theorie dat Melissa nooit zwanger is geweest blijft voor mij nog even overeind!
Eens!
KuikenGuppy
pi_113153815
Dat Mona vroeger ook zong wist ik niet, aan haar uiterlijk in de serie zou je misschien denken dat ze neels zwart is maar... zij is half blank en half Chinees, dat zie je ook duidelijker op pics op het interwebz :D

pi_113154140
Caleb gaat spijt krijgen van zijn stoere gedrag jegens Mona...

-A is on the case... you bet! :P
pi_113154309
wat was dat een vette aflevering... super creapy mona...maar wel super mooi gezongen op het eind! kippevel en dikke kans dat die kaart toch wel iets te maken heeft me Caleb die opkomt voor Hanna en dat er iets met Hanna gaat gebeuren.
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:14:04 #197
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113176336
De eerste 2 afleveringen vond ik een beetje tegenvallen, maar deze was weer zeer fijn!

_O_

En wat een ubergeil jurkje had Aria aan. :@
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 14:17:03 #198
206731 Mortaxx
Doomer
pi_113188003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef babette21 het volgende:
Oh en de theorie dat Melissa nooit zwanger is geweest blijft voor mij nog even overeind!
Ik denk dat ze zwanger totdat ze dat ongeluk kreeg samen met Spencer. In die aflevering waar Ian doodgaat.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:32:29 #199
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_113188700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
De eerste 2 afleveringen vond ik een beetje tegenvallen, maar deze was weer zeer fijn!

_O_

En wat een ubergeil jurkje had Aria aan. :@
Agreed! Met beide :9
My hovercraft is full of eel.
pi_113199708
Zou ze de baby hebben gehad en aan -A hebben moeten afstaan? :D
pi_113199858
Pretty Little Jailbait inderdaad.
Jammer dat ze in het echt allemaal 20+ zijn :')
Ik mis wel een beetje een duidelijke structuur, het wordt steeds warriger. Misschien komt dat ook door het tempo waarin het plot vordert. Het lijkt me trouwens duidelijk dat A een volwassen man is, gezien zijn postuur aan het einde van de aflevering (en al die andere filmpjes). Ezra is uitgesloten om logische redenen, dus ik denk toch nog altijd een van de ouders van de Liars.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:17:29 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113200895
Of Wren?!
KuikenGuppy
pi_113201683
:'( Waarom doet Mona alsof. Ik wil het echt weten...

Ik begin trouwens Jenna wel te geloven. Volgensmij is ze echt bang voor iets en zit iemand ook achter haar aan. Ik vind al die dingen rond haar gewoon te verdacht, dat zij het gewoon niet kan zijn. Ik denk dat al die verdachte mensen zoals zij en Lucas (oke wie eigk nog meer :') ?) slachtoffer zijn van A.

Over Mona twijfel ik nog...ze had het wel echt op de meisjes voorzien, vooral met Spencer in die auto. Maarja...misschien werd Mona ook wel bedreigd door A en doet ze nu alsof ze 'gek' is. Dan is ze iig veilig in de psychiatrie weg van A. Zou me eigenlijk niks verbazen dat ze zo bang is voor A dat ze dit heeft uitgedacht. En dit zou ook Lucas zijn uitspraak verklaren dat het misschien wel beter is dat Mona daar is.

Trouwens, ik kan bijna niet geloven dat een ouder in het complot zit. Dat zou toch wel heel vreemd zijn als je achter je eigen kind aangaat?! Vraag me ook af welke ouders jullie (degenen die dit denken) bedoelen?

Kan het niet Ian zijn? Zijn lichaam was toch verdwenen? Misschien is die helemaal niet dood.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:02:48 #204
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113214976
Bij Mona heb ik eerder het idee dat ze opkijkt tegen A, als een soort doorgeslagen fan. Lucas lijkt wel bang voor A, maar heeft ook iets wraakzuchtigs over zich heen. Jenna... ik weet het niet. In de finale van S2 zat bv een korte scene tussendoor dat ze een ontmoeting met iemand in een park heeft, daarin kwam ze eerder als een leider dan als een slachtoffer over. Het is hoe dan ook een onbetrouwbaar wijf!
De ouders zie ik ook eerder als slachtoffer/marionet van A. Zoals gezegd: waarom zou iemand z'n eigen kind zo gek maken?!
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 23:28:08 #205
206731 Mortaxx
Doomer
pi_113216611
Ezra niet, maar de ouders wel? Dat slaat nergens op. De wodka op hey eind wijst richting een man dus dan lijken ezra en wren mij de hoofdverdachten.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_113216662
Want er zijn geen vrouwen die vodka drinken?
Ja doei.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:31:54 #207
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113216827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Want er zijn geen vrouwen die vodka drinken?
dus dat! :')

(al deed het postuur me wel meer aan 'n man denken)
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:33:35 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113216924
Ik vind Wren trouwens totaal niet verdacht! (het is wel raar dat ie nu in die kliniek rondloopt, maar dat zie ik meer als een creatieve oplossing van "hoe kunnen we die leukerd in beeld houden?!")
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 23:50:30 #209
206731 Mortaxx
Doomer
pi_113217798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Want er zijn geen vrouwen die vodka drinken?
Ligt minder voor de hand. Melissa drinkt wijn. Jenna lijkt me niet echt het wodka type. Dan heb je de belangrijkste vrouwelijke verdachten toch wel? Of de mogelijke tweeling natuurlijk. Maar daar weten we qua gewoontes niks van
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_113222581
Mona is gewoon doodsbang en zit in die inrichting omdat -A haar daar wil hebben, -A zal haar wel ergens mee dreigen.
pi_113230271
Leek de black swan niet op de moeder van Hanna?
pi_113234180
Heb even aflevering s04E25 terug gekeken en vind haar eigenlijk best veel op Melissa lijken.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:05:05 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113239582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef SilverBrooke het volgende:
Heb even aflevering s04E25 terug gekeken en vind haar eigenlijk best veel op Melissa lijken.
The Black Swan = Melissa kon niet, omdat zij zwanger was.
Maar nu blijkt ze het kind dus *ooit* te zijn verloren.
Misschien is het dus toch Melissa!
KuikenGuppy
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:12:40 #214
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113280712
Moeder van Hannah werd wel naar gehint de afgelopen aflevering.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 23 juni 2012 @ 18:31:39 #215
206731 Mortaxx
Doomer
pi_113281266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Moeder van Hannah werd wel naar gehint de afgelopen aflevering.
Deze heb ik gemist?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:48:47 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113281788
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ligt minder voor de hand. Melissa drinkt wijn. Jenna lijkt me niet echt het wodka type. Dan heb je de belangrijkste vrouwelijke verdachten toch wel? Of de mogelijke tweeling natuurlijk. Maar daar weten we qua gewoontes niks van
Misschien is de tweeling wel een broer?
KuikenGuppy
pi_113361574
Ik weet niet of het hier al is voorbijgekomen, maar ik kwam net dit plaatje tegen :o :



:o :o Garrett = die jongen uit Lizzie McGuire the movie :o
Soms kom je achter dingen :')...echt apart.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:34:37 #218
330855 ejiraM
for the greater good
pi_113370271
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ik weet niet of het hier al is voorbijgekomen, maar ik kwam net dit plaatje tegen :o :

[ afbeelding ]

:o :o Garrett = die jongen uit Lizzie McGuire the movie :o
Soms kom je achter dingen :')...echt apart.
:o :o :o

Ik herkende m ook meteen op t tweede plaatje, geloof dat ik de film iets te vaak gezien heb :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_113375137
Diego in 90210.....
pi_113385224
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:11 schreef SilverBrooke het volgende:
Diego in 90210.....
Ja klopt :D Maar daar kende je hem al van PLL. Het is ook leuk om opeens te ontdekken dat acteurs, die je nu van een serie of een film kent, ook al in films hebben gespeeld die je vroeger ook keek.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:41:29 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113396553
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef ejiraM het volgende:

[..]

:o :o :o

Ik herkende m ook meteen op t tweede plaatje, geloof dat ik de film iets te vaak gezien heb :')
:o :o :o

Ik zie het ook nu pas!
KuikenGuppy
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:24:44 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113441926
In de nieuwe aflevering wordt de black swan ontmaskerd :o
KuikenGuppy
pi_113447587
Pfew heb gister pas de nieuwe aflevering gekeken, was het een beetje vergeten :') Maar nou kon ik wel met ondertiteling kijken O+

Ik zag Melissa lopen en dacht, die was toch zwanger? Is dat deze aflevering pas bekend geworden of hadden ze er al eerder iets over gezegd? Ik dacht echt dat ik iets gemist had :') Mona had een kaart vast van de Queen, dus wat zou ze daar mee bedoelen hmmm De enige ouder die A zou kunnen zijn is die vader van Aria maar ik betwijfel het toch ten zeerste. De black swan is gewoon Melissa volgens mij. Ezra & Wren hebben er ook niks mee te maken volgens mij. Jenna begin ik ook steeds meer over te twijfelen maar kan ook een act zijn. Die moeder van Spencer is zich wel heel raar aan het gedragen en waar is haar vader :')

En dat einde! Gross :X

Vandaag alweer nieuwe aflevering! Toch fijn als je maar 1 dag hoeft te wachten :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:58:20 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113455490
Leuk verhaal van Melissa, maar totale onzin natuurlijk :')

Verder niet zo'n bijzondere aflevering.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:08:41 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_113467487
Jammer dat het zo'n voorspelbare aflevering was, maar het kan niet altijd feest zijn ;).
Nog meer mensen trouwens die de neef van Maya niet vertrouwen?
KuikenGuppy
pi_113467834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:08 schreef Burdie het volgende:
Jammer dat het zo'n voorspelbare aflevering was, maar het kan niet altijd feest zijn ;).
Nog meer mensen trouwens die de neef van Maya niet vertrouwen?
En ik maar denken dat ik gewoon te achterdochtig was!
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 27 juni 2012 @ 17:18:15 #227
206731 Mortaxx
Doomer
pi_113467956
Lijkt me dat hij die brief niet gaat versturen. Misschien is het Maya's stalker.

Maar kunnen nu wel een aantal mensen wegstrepen als A aangezien deze in California was. Dan blijven Jenna, Lucas en Ezra over als verdachten.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:41:00 #228
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113469058
Aangezien er nog steeds meerdere A's kunnen zijn vertrouw ik niet op alibi's e.d. Degenen die nu in beeld zijn geweest terwijl A weg was, kunnen nog net zo goed betrokken zijn.

Ik zie nog geen reden om die neef van Maya te wantrouwen. Ik vind het wel nog steeds raar (en irritant) dat ze niet vertellen wat er met haar gebeurd is (hoe is ze vermoord, hoe lang was ze al dood toen ze gevonden werd (aangezien ze al een tijdje vermist was), enz). En waarom mocht Emily niet naar de begrafenis, er was toch geen gedoe tussen haar en de ouders van Maya?

Ben trouwens wel benieuwd aan wie Jason dat geld gaat geven. En of dat betekent dat het lichaam inderdaad gevonden zou zijn...
pi_113473409
Dat zal wel niet de echte neef van Maya zijn... Zou hij een relatie krijgen met Emily? :D
pi_113476119
Maya had toch iets met een jongen gekregen tijdens dat kamp?
Misschien is hij dat wel...want hij was haar daarna toch aan het lastig vallen.

Ik vind die blonde politieman ook verdacht en irritant.

En dat Melissa the black swan was, gelukkig is dat ook opgelost.
pi_113476172
En wie weet krijgen we nu Hanna en Wren...

Dan neem ik Caleb wel. :-)
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:04:11 #232
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113476570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:56 schreef Hannah81 het volgende:
Maya had toch iets met een jongen gekregen tijdens dat kamp?
Misschien is hij dat wel...want hij was haar daarna toch aan het lastig vallen.
Mja dat zou kunnen. Maar ik vond 'm wel oprecht overkomen eigenlijk.

quote:
Ik vind die blonde politieman ook verdacht en irritant.
vooral dat laatste ja! :Y
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:40:22 #233
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_113478542
:D Ik vind hem juist helemaal niet oprecht overkomen. :D Expres zijn boek vergeten op tafel, expres het adres "vergeten" in de auto. Die hele blik in zijn ogen zeggen Don't Trust Me!

En waarom verteld Hanna niet gewoon wat hun probleem is! Argh! Caleb wist toch al wat van een -A! Wat maakt het dan uit om te horen dat die -A er nog altijd is!
pi_113479717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Bienelientjee het volgende:

En waarom verteld Hanna niet gewoon wat hun probleem is! Argh! Caleb wist toch al wat van een -A! Wat maakt het dan uit om te horen dat die -A er nog altijd is!
Omdat -A dan Caleb ombrengt.

Hij zag er met zijn gefronsde voorhoofd wel wat oud uit voor een kind van zeventien :+
pi_113503221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
Lijkt me dat hij die brief niet gaat versturen. Misschien is het Maya's stalker.
Goed dat je het zegt! Ik denk ook inderdaad dat dat haar stalker is. Vraag me alleen af wat hij van Emily wil.
pi_113503723
het tempo is wel lekker hoog dit seizoen
pi_113504297
Die neef is idd niet te vertrouwen denk ik. Wat moet hij van Emily. Ik denk ook idd dat het die stalker is.

Melissa kraamt alleen maar bullshit uit :')

Wren & Hannah is nou toch wel heel erg duidelijk :')
pi_113511134
Ik wil geen Wren en Hanna :'(
Hoe moeilijk kan het zijn om Caleb te vertellen dat A nog niet weg is?! Overdreven zeg...zelfs nog die laatste smeekbede van hem kon haar niet overtuigen iets te zeggen...pff. Ik dacht eerst dat Caleb misschien over Wren zou beginnen zovan 'Ben je verliefd op Wren', maar toch niet.

Trouwens, ik ben het even vergeten, maar is Emily nou lesbisch of biseksueel?

[ Bericht 9% gewijzigd door Goofoyou op 28-06-2012 14:45:54 ]
pi_113515189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Goofoyou het volgende:
Ik wil geen Wren en Hanna :'(
Hoe moeilijk kan het zijn om Caleb te vertellen dat A nog niet weg is?! Overdreven zeg...zelfs nog die laatste smeekbede van hem kon haar niet overtuigen iets te zeggen...pff. Ik dacht eerst dat Caleb misschien over Wren zou beginnen zovan 'Ben je verliefd op Wren', maar toch niet.

Trouwens, ik ben het even vergeten, maar is Emily nou lesbisch of biseksueel?
Ze kon het niet vertellen omdat A anders iets ergs doet met Caleb of zijn familie. -A had namelijk zijn moeder aangereden. Dus ze offert haar relatie op voor het welzijn van Caleb en zijn familie, dat is helemaal niet zo egoďstisch denk ik zo :)
Stiekem hoop ik dat Caleb er snel achter komt dat -A nog bestaat, want ik vind Hannah totaal niet bij Wren passen.
pi_113515939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ze kon het niet vertellen omdat A anders iets ergs doet met Caleb of zijn familie. -A had namelijk zijn moeder aangereden. Dus ze offert haar relatie op voor het welzijn van Caleb en zijn familie, dat is helemaal niet zo egoďstisch denk ik zo :)
Stiekem hoop ik dat Caleb er snel achter komt dat -A nog bestaat, want ik vind Hannah totaal niet bij Wren passen.
Ohja, was even vergeten dat A zo in elkaar steekt :P In dat opzicht kan ik het dan wel begrijpen ja :Y
pi_113519459
Volgens mij is Emily biseksueel maar weet het niet zeker.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:21:06 #242
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113521267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:36 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij is Emily biseksueel maar weet het niet zeker.
Volgens mij is het nooit zo nadrukkelijk genoemd, maar mijn indruk was gay (aangezien Maya bi was en ze het brachten alsof ze daar net ff anders in waren). Maar het is tv, dus zelfs als het wel nadrukkelijk genoemd is, kan het in 1 aflevering weer anders zijn! :')

Dat iedereen z'n mond maar houdt uit angst voor A vind ik ook suf - als ze wat zeggen dan doet ie hen misschien wat aan, maar als ze niks zeggen ook... what's the difference?! Al zie ik ook wel dat het ene geheimpje het andere niet is. En dat er zonder geheimpjes weinig serie zou zijn! :P (maar als ik Hanna was had ik het verteld, ondanks dat ongeluk... denk ik)
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:31:38 #243
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113523882
Volgende week trouwens geen nieuwe aflevering (wel een soort van compilatie), de week erop gaan ze weer verder... en dat ziet er best oke uit:

pi_113538196
Ah nee he -O-
Naja in ieder geval krijgen we íets. Misschien dat die compilatie weer voor nieuwe inzichten zorgt.
pi_113538658
Een compilatie? In die promo zeggen ze 'a marathon event'. Dat betekent toch gewoon dat ze de afleveringen die nu geweest zijn achter elkaar uitzenden?

Of heb jij het nou over iets anders? :P
pi_113539624
Oh had de promo niet gekeken :P Maar ik ben moe en niks dringt echt tot me door. Maar het wordt dus een marathon? Hoe willen ze dat doen. De hele avond PLL? Hmm oke.
pi_113544906
Volgens mij doen ze dat vaker, dan doen ze eerst de herhalingen van de aflevering en dan een nieuwe er achteraan. Volgens mij hebben ze niks beters uit te zenden :')

Tenminste, dat bedoeld hij volgens mij als hij 'marathon event' zegt.
pi_113620026
Leuk dit topic! Heb in ong. een week tijd alle afleveringen gezien.. ja k weet t, "get a life" .. ;( Anyway , vind het echt een geweldige serie. Heb al zoveel geprobeerd, big love, awkward, switched at birth.. maar niks interesseerde me meer zoals bijv. desperate housewives of lost me dat vroeger deed.. nu eindelijk weer een serie die me kan bekoren.

Ik vertrouw Wren totaal niet, las hier ergens dat iem. hem niet verdacht vond maar dat de producers dit "leukerdje" niet konden laten gaan? Lol.. dat lijkt me echt niet, ik weet wel bijna zeker dat hij er iets mee te maken heeft. Ik vind hem trouwens ook helemaal niet leuk.. kan dat engelse accent ook moeilijk verstaan!

Emily is echt mijn favoriete liar, die laatste scene van seizoen 2 . .. Prachtig! Die muziek vond ik ook mooi, was trouwens dezelfde muziek als uit afl. 1 waarin Emily te horen krijgt dat Allison's lichaam is gevonden.. Ook Spencer speelt in deze scene echt geweldig.. Bijzonder eigenlijk , omdat deze 2 geloof ik wel de minste acteer-ervaring hebben van de 4... Aria bijv. vind ik niet zo bijzonder, dat perfecte kindergezichtje stoort me soms .. en Hannah's karakter vind ik gewoon het minst leuk.

Oh en Ezra.. O+
  zondag 1 juli 2012 @ 09:49:18 #249
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_113620886
Haha dat was ik, over Wren. Ik heb wel vaker de neiging om iets te verklaren vanuit de gedachten van de makers (tactische beslissingen) ipv het verhaal. Maar je moet toegeven dat het er op lijkt dat ze Wren steeds een 'functie' geven om maar te blijven hangen; eerst alleen in beeld als de (ex)verloofde van, vorig seizoen in het ziekenhuis, nu in die kliniek.

Emily was inderdaad geweldig in die finale. Ik vind haar (de actrice erachter dus) sowieso goed. Het karakter mag wel wat meer pit krijgen. Spencer en Hanna zijn ook tof, Aria met haar poppengezichtje (met één gezichtstuitdrukking) vind ik echt niks. Met Ezra kan ik ook niet zoveel...
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:32:06 #250
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114053393
_O- :D "Everytime you baby squirrel Ezra, you take away his nuts!" _O- :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:22:06 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114055396
Nog niet veel wijzer!

Viel me wel op dat er bij het feestje flink de nadruk werd gelegd op die spelkaarten die overal ter decoratie hingen (vanwege die Queen of Hearts die Mona in het gekkenhuis vasthield!)

What does it all mean! :o :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:24:22 #252
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114055484
Wat een toffe aflevering! :9

Ik vind Lucas echt zo'n eng joch. :D En ik begin Ezra nu toch ook wat te wantrouwen; waarom zou hij ook uitgenodigd worden (was alleen ooit heel even haar leraar) en hoe toevallig dat ie net op 't goede moment aan kwam karren! Dat briefje bij de moeder van Garreth was ook weer heerlijk vaag.

Ik dacht bij die omschrijving van die pillen "die komen bij Mona vandaan" maar volgens mij wilden ze op het laatst impliceren dat ze van Maya waren? Of waren dat weer andere pillen (ik kon het doosje niet lezen)?!
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:25:03 #253
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114055516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Viel me wel op dat er bij het feestje flink de nadruk werd gelegd op die spelkaarten die overal ter decoratie hingen (vanwege die Queen of Hearts die Mona in het gekkenhuis vasthield!)
Jaaa daar dacht ik ook aan!!
pi_114068054
Ezra begint nou idd ook een beetje verdacht te worden ja. Maar waarom hij Aria pijn zou willen doen, ik had altijd wel het idee dat hij echt van haar houdt. En die camera die hij haar gaf, toevallig :')

Hanna bij die kleding inzameling _O-

'hmm maybe I was thinking of somebody else' _O-
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:09:16 #255
330855 ejiraM
for the greater good
pi_114069576
Ik vind het eigenlijk een beetje te lang duren :@ Wil nu wel gewoon weten wie die A is.. Ben benieuwd hoeveel seizoenen we nog moeten wachten, drie, vier?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:12:55 #256
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114353592
Ik heb zomaar ineens het idee dat Maya helemaal niet dood is...
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:34:55 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114354330
Download is klaar! Na de lunch ga ik lekker kijken! :D
pi_114354365
Net gezien :)

Niet veel antwoorden, alleen nog maar meer vragen :')
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:43:22 #259
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114354599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Net gezien :)

Niet veel antwoorden, alleen nog maar meer vragen :')
Elke week hetzelfde liedje! (Rent nu hard uit dit topic weg voordat ik zometeen de spoilers per ongeluk lees!) :') :D
pi_114355142
Oke, dus Emily zat met Holden aan de bar?

Ik vind het wel dom dat Hanna enz. dachten dat A. zou komen. Natuurlijk vindt een zuster zo'n briefje als ze bijna dood ging.

Veel Caro Emerald btw daar in die kerk!
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:02:24 #261
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114355338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Oke, dus Emily zat met Holden aan de bar?
Dat hoeft niet perse, ze zat met iemand aan de bar die op hetzelfde feestje was geweest als Holden. Ik dacht Lucas te herkennen (maar ik herken Lucas in iedereen :') ).

quote:
Ik vind het wel dom dat Hanna enz. dachten dat A. zou komen. Natuurlijk vindt een zuster zo'n briefje als ze bijna dood ging.
Dat vond ik ook vrij lame ja. Vond dat gedoe in die kerk sowieso een beetje langdradig.

Vond het niet zo'n heel sterke aflevering, enige beetje grote ontwikkelingen/clues rond de grote verhaallijn zaten in die flashbacks van Emily en Spencer, en in dat enkelbandje. Oh en dat Ezra wederom verdacht gemaakt wordt met z'n geld en z'n spastische blik...
pi_114360419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef babette21 het volgende:

Ik dacht Lucas te herkennen (maar ik herken Lucas in iedereen :') ).

Dacht ook Lucas te herkennen, in de verspiegeling. Toen later Holden de stempel had dacht ik hmmm ja die lijkt er ook op, denk dat de makers ons daarmee op het verkeerde richting op sturen. Nu bedenk ik me dat Ezra ook zo'n kapsel heeft dus wie weet heeft hij er ook wel wat mee te maken.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:05:57 #263
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114360517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef BrookeDavis het volgende:
Nu bedenk ik me dat Ezra ook zo'n kapsel heeft dus wie weet heeft hij er ook wel wat mee te maken.
Hm zou ook nog kunnen inderdaad! Al blijf ik het lastig te vinden om Ezra als een potentiële badguy te zien, ik vind 'm zo nerdy :')
pi_114360827
_O- dat vind ik ook...al vond ik dat ook van Lucas, maar hij heeft er zeker wat mee te maken. Vond dat muziek op het "feestje" waar Hanna was ook erg verdacht...zou dat een hint zijn dat de kaart die Mona vast had nog een betekenis moet gaan krijgen
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:17:02 #265
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114361073
Lucas is meer een eeuwige underdog dan een nerd. En Lucas is een beetje creepy, dat zie ik (tot nu toe) bij Ezra niet.

Wat was er met die muziek? Dat heb ik effe gemist...

Er is zeker iets gaande rond die speelkaarten. In de sneak peek voor volgende week zie je ze ook weer langskomen (al probeer ik er ook weer niet té veel in te zien, ik kan me nl ook best voorstellen dat je in zo'n inrichting nou eenmaal weinig meer te doen hebt dan kaartenhuizen bouwen :D ).
pi_114361946
Als Hanna met Toby op het feestje komt en bij de zin "He is the ace you never thought" komt Toby heel duidelijk in beeld, maar misschien wijst dit dan weer naar Ezra...hij kan het niet zijn en is nog nooit echt verdacht gevonden.....Zal mijn tunnelvisie wel zijn :D

A night like this Caro Emerald

From where you are
You see the smoke start to arise
Where they play cards
And you walk over
Softly moving passed the guards
The stakes are getting higher
You can feel it in your heart
He calls you bluff
He is the ace you never thought
He played that much
And now it's more than all this cards
You want to touch
You never know if winning this
Could really be enough

Take a look
Beyond the moon
You see the stars.
And when you look around
You know the room by heart

I have never dreamed it
Have you ever dreamed a night like this
I cannot believe it
I may never see a night like this
When everything you think is incomplete
Starts happening when you are cheek to cheek
Could you ever dream it
I have never dreamed, dreamed a night like this
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:44:39 #267
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114362501
Haha iets teveel Wie is De Mol gekeken? ;)

(Wat cool dat ze dat nummer gebruikt hebben! En wat suf dat ik dat niet eens door had...)
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:53:17 #268
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114362978
Die speelkaarten komen inderdaad erg vaak voor. Mona had de queen of hearts, in de vorige aflevering kwamen ze overal terug op de achtergrond van het feestje. En nu in die lyrics van die muziek (Cards, Heart, Ace. ) :D Maar wat het betekent?

Vraag me ook af wanneer Mona eens gebruik gaat maken van die pas om uit dat gekkenhuis te komen!

Vond het over het algemeen een matige aflevering. Nu mogen we weer een weekj wachten! -O-
pi_114364317
Ik vind het echt grappig dat heel veel mensen het hier over die kaarten hebben. Ikzelf heb er echt geeneens opgelet :@ Voelde een beetje alsof ik andere afleveringen had gekeken ofzo :')

Trouwens was Holden wel heel erg random ingezet :P
pi_114364597
Volgens mij werd Caro Emerald zelfs 2x ingezet. In het begin op het feetsje maar ook weer toen Emily binnenkwam. Heb alleen geen idee of het 2x een ander nummer was.

De eerste keer was sowieso voordat Emily zei: "I'll be there in five."
Edit: zowel Back it up, the other woman als A night like this zijn gedraaid! Dus drie keer kassa voor Caro Emerald haha

[ Bericht 12% gewijzigd door Markeerstift op 18-07-2012 15:29:09 ]
pi_114364812
"foutje"
pi_114376495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef babette21 het volgende:
Haha iets teveel Wie is De Mol gekeken? ;)

(Wat cool dat ze dat nummer gebruikt hebben! En wat suf dat ik dat niet eens door had...)
:@ ja denk het ook, zie overal hint naar A
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 22:01:47 #273
206731 Mortaxx
Doomer
pi_114387121
@2.13 Is dat Alison :o :o
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:22:35 #274
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114388647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
@2.13 Is dat Alison :o :o
Neuh, dan zouden ze haar bij 3.11 zéker herkend hebben :)
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 22:32:26 #275
206731 Mortaxx
Doomer
pi_114389371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef babette21 het volgende:

[..]

Neuh, dan zouden ze haar bij 3.11 zéker herkend hebben :)
Ja, klopt. Dat krijg je met posten tijdens het kijken ;)

Nog een keertje dan. Arya die wel over Jason en het geld begint, maar niet bedenkt dat het geld van Ezra bij Jason vandaan komt :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:42:04 #276
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114390106
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
Nog een keertje dan. Arya die wel over Jason en het geld begint, maar niet bedenkt dat het geld van Ezra bij Jason vandaan komt :')
Díe was raar ja. Maar zelfs als ze die link wel leggen: zij gaan ervan uit dat Jason cash betaald heeft, terwijl wij zagen dat ie een cheque uitschreef. Dus dat verklaart nog steeds die berg geld niet. (Of is het logisch om een cheque in te wisselen voor contant geld?!)
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 23:23:20 #277
206731 Mortaxx
Doomer
pi_114392807
Z'n verklaring is iig vaag. Ook hoe die daarna over z'n schouder keek.

Kon iemand de tekst van die advertentie die door A omcirkelt werd lezen?
En wat ook raar was. Als die ketting de onschuld van Garrett bewijst, waarom stuurde Garrett dan niet de politie naar die winkel ipv een cryptisch briefje naar A te sturen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:13:02 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114395430
Appartement for rent, toch?
KuikenGuppy
pi_114395483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Burdie het volgende:
Appartement for rent, toch?
Ja, maar waar enzo. Ja, Rosewood, maar misschien stond er ook een adres? :)
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:21:10 #280
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_114395837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Die speelkaarten komen inderdaad erg vaak voor. Mona had de queen of hearts, in de vorige aflevering kwamen ze overal terug op de achtergrond van het feestje. En nu in die lyrics van die muziek (Cards, Heart, Ace. ) :D Maar wat het betekent?

Vraag me ook af wanneer Mona eens gebruik gaat maken van die pas om uit dat gekkenhuis te komen!

Vond het over het algemeen een matige aflevering. Nu mogen we weer een weekj wachten! -O-
Ik denk volgende week. Ik kijk het op de Amerikaanse TV en die doen altijd een korte preview na het einde van de aflevering. Daaruit bleek dat ze volgende week zoek is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_114395874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk volgende week. Ik kijk het op de Amerikaanse TV en die doen altijd een korte preview na het einde van de aflevering. Daaruit bleek dat ze volgende week zoek is.
Ja, op facebook stond ook een promofilmpje.
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:03:02 #282
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_114401843
The plot thickens, het blijft een toffe serie. :9
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:09:54 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114410622
KuikenGuppy
pi_114422924
Ezra gedroeg zich echt mega vreemd. Die pyamabroek was ook ontzettend fout _O-
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:42:23 #285
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114423237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef loezzzje het volgende:
Die pyamabroek was ook ontzettend fout verdacht
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:02:50 #286
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_114423995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef loezzzje het volgende:
Ezra gedroeg zich echt mega vreemd.
Ik denk dat dat was omdat het zo in het script stond.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_114441673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk volgende week. Ik kijk het op de Amerikaanse TV en die doen altijd een korte preview na het einde van de aflevering. Daaruit bleek dat ze volgende week zoek is.
Jow neger spoilers aub
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_114441812
Mijn ja sloeg overigens op het promofilmpje :o
Ja doei.
pi_114448727
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik heb niet op het patroon gelet :o :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:02:22 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114451138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef loezzzje het volgende:
Ezra gedroeg zich echt mega vreemd. Die pyamabroek was ook ontzettend fout _O-
't Zal wel weer dat we moeten denken dat Ezra er iets mee te maken heeft. Zoals ze ons steeds op het verkeerde been willen zetten. Ian, Noel, Toby, ze waren allemaal verdacht, maar het bleek 'onschuldige' Mona.
Het zal dus vast ook niet Ezra, Wren of Lucas zijn.
Ik blijf persoonlijk nog op het tweeling-verhaal hopen, maar dat wordt wel erg onwaarschijnlijk nu :') ;( .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:27:48 #291
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_114466602
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Seam het volgende:

[..]

Jow neger spoilers aub
Het was een preview die in Amerika gewoon na elke uitzending direct wordt uitgezonden. Niets meer dan een 'volgende week in PLL' :)

Dus het is origineel ook de bedoeling dat je dit weet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_114474637
Ik zat me net te bedenken he...misschien lijkt Lucas zo verdacht omdat hij zelf wordt gechanteerd door A. Misschien waren die pillen in die filmrolletjes niet van hem, maar had A ze der in gestopt, vervolgens hem een smsje gestuurd en wilde hij als een gek zijn tas terughebben voordat iemand hem ergens van zou beschuldigen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:50:51 #293
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114477887
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:24 schreef Goofoyou het volgende:
Ik zat me net te bedenken he...misschien lijkt Lucas zo verdacht omdat hij zelf wordt gechanteerd door A. Misschien waren die pillen in die filmrolletjes niet van hem, maar had A ze der in gestopt, vervolgens hem een smsje gestuurd en wilde hij als een gek zijn tas terughebben voordat iemand hem ergens van zou beschuldigen.
ja dat is ook 1 van mijn theorieën, met name sinds dat zenuwachtige verhaal van hem tegen Caleb. Maar als ik nu moet kiezen zeg ik toch eerder dader dan slachtoffer.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:55:27 #294
206322 Seam
Pillz-E
pi_114480631
Lucas is toch nooit slim genoeg om zo'n groot plan op te zetten. De echte A moet in mijn ogen een volwassene zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_114486459
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Seam het volgende:
Lucas is toch nooit slim genoeg om zo'n groot plan op te zetten. De echte A moet in mijn ogen een volwassene zijn.
Lijkt mij ook. Iemand van wie je het niet verwacht. Zoals Mona.
pi_114486980
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Iemand van wie je het niet verwacht. Zoals Mona.
Toby! Hij heeft al het vertrouwen van de meisjes gewonnen en kan goed bij hun geheimen (de laptop van dingetje...pff ik ben opeens haar naam vergeten....diegene die door Troian wordt gespeeld) :P
pi_114489975
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:01 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Toby! Hij heeft al het vertrouwen van de meisjes gewonnen en kan goed bij hun geheimen (de laptop van dingetje...pff ik ben opeens haar naam vergeten....diegene die door Troian wordt gespeeld) :P
Nice!

Die detective vind ik trouwens rete irritant, kan die niet wieberen? :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 13:30:10 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114494677
Nee, ik denk niet Toby. Daar zou Jenna nooit bang voor zijn en Alison al helemaal niet.
KuikenGuppy
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:05:43 #299
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114497476
Toby is oké, die wantrouw ik echt niet. Hij was ook nog niet in town toen het gedoe met A begon (dacht ik).
pi_114500315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef babette21 het volgende:
Toby is oké, die wantrouw ik echt niet. Hij was ook nog niet in town toen het gedoe met A begon (dacht ik).
De meisjes hebben wel Jenna blind gemaakt...En volgensmij had hij toen wel een goede relatie met Jenna. Of niet? Daarnaast heeft Spencer dit altijd voor hem verzwegen. Het is zwak, maar ik kan wel zien dat hij iets tegen de meisjes heeft voor alle leugens van hen (die hij dus misschien weet). Maar sowieso vind ik alles zwak. Hoe kan iemand nou zulke haat koesteren...het zijn maar tieners...wat voor ergs hebben zij kunnen doen om dit allemaal te 'verdienen'. Maarja hier zijn ook weer argumenten voor...je weet nooit hoe erg iemand geestelijk is geschaad.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:53:31 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114636091
Vol!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')