quote:Pretty Little Liars
Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.
One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.
Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Denk het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Zou ik de enige man van 30 zijn die deze serie (met veel plezier) kijkt? En volledig heteroseksueel is?
Dat doet mijn vriend bij GTSTquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef BGTes het volgende:
Mijn vriend zegt altijd 'ga jij maar PLL kijken, ga ik wel een boek lezen" en dan gaat hij stiekem achter me zitten en meekijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!
Neen. Behalve dat ik nog geen 30 ben, zijn de andere dingen hier ook van toepassingquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Burdie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a princess and this is my tiara.
Ten eerste: hehe, eindelijk nog een Caleb-voorstander! Iedereen heeft het altijd maar over Ezraquote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef babette21 het volgende:
Voor zover ik altijd begrepen heb (en wat nu volgens mij blijkt te kloppen) is/zijn A en de moordenaar(s) van Allison niet dezelfde. Ian en zijn handlangers (Jenna en die rare cop) vallen daarmee dus met zekerheid af als zijnde A.
Mijn hoofdverdachte blijft Lucas; vanaf dat je A al die foto's op zag hangen om kort daarna Lucas als schoolfotograaf te leren kennen staat hij met stip op 1. Alles rond A paste daarna ook in het plaatje, dus het is moeilijk afwijken.
In het begin verdacht ik Ezra ook nog wel (vooral door die typemachine), maar ik wil eigenlijk niet eens dat hij het is - saaie drol. Nu A toch ook weer een redder in nood blijkt, is Toby ook weer terug op de lijst!
Oke, post wordt te lang (het enthousiasme van een nieuwe serie!) en ik mag toch nog niks lezen dus kappen maar weer.
Oh nog 1 ding: wat is Caleb leuk!!Hopelijk komt ie terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk dat we Mona nog wel terug gaan zien. Gewoon zo'n gevoelquote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Tegan het volgende:
Verrassend goede finale! Ok, de ontknoping was voorspelbaar, maar ze hebben toch goed spanning opgebouwd vond ik. Dacht dat ze het niet lang meer vol konden houden voor ze echt met antwoorden moesten komen, maar nu kunnen ze nog even rekken. Ik denk ook dat het eerste seizoen vol met dingen zit waardoor Mona er niet achter kon zitten puur omdat de schrijvers toen zelf ook nog niet wisten wie het zou zijn
. Plus, jammer dat Mona nu weg is, want ze was een van de betere acteurs in de serie
.
De enige theorie die nog altijd stand houdtquote:Op maandag 26 maart 2012 10:52 schreef Beach het volgende:
Ik heb ondertussen al 100 verschillende theorieën gelezen inclusief twijfelachtig bewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:40 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de boeken niet gelezen hoor, dus ik kan er nog naast zittenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef loezzzje het volgende:
Shit waarom lees ik altijd alle spoilers, ik moet de boeken nog lezenNou is de spanning er wel van af
Ik lees overal dat A in de boekenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen hoor, dus ik kan er nog naast zitten. Dit is alleen wat ik dan online beetje meekrijg enzo.
Nee, ik ben 30 en kijk met alle plezier naar deze serie. Ik kijk wel meer series maar deze staat bij mij in de top 5.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Strani het volgende:
Mooie post. Het enthousiasme straalt er vanafquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef babette21 het volgende:
Ik had het goedNa de eerste 20 afleveringen van S2 nog wispelturig te blijven durfde ik er op het laatst toch echt mijn geld op te zetten dat Mona dan wel A was, dan wel onderdeel uitmaakte van team A, dan wel ingezet was door A (haar bezoeker aan het eind - ja mensen: there's always a boss!). Het was te duidelijk dat zij zichzelf die smsjes stuurde, naast dat haar rol weer groter werd en ze ineens uitspraken deed als "ik kan niet liegen".
Ik moet wel bekennen: na haar aan het begin van S1 een moment verdacht te hebben (toen zij zo lullig werd afgeschut door Alison en een van de anderen wat past in mijn "het is áltijd de underdog"-theorie) heb ik haar heel lang níet verdacht. Thumps up, dus!
Het einde (rond Maya) wist ik helaas al doordat iemand zich hier laatst over versproken had, maar kwam door het betere acteerwerk van (vooral) Emily toch binnen - eindelijk een beetje echt drama! Zou het Maya zijn? Iets zegt me van niet...
Dit alles lost helaas ook nog heel veel vragen niet op, waaronder:
- is Mona A of werkt ze voor A?
- is A (dan wel Team A) ook verantwoordelijk voor de dood van Alison?
- wie zitten er nog meer in Team A of is de opdrachtgever van Mona?
- is Maya dood of is het iemand anders, en wie zit hierachter?
(- en nogmaals: waarom waren die meiden uberhaupt bevriend met Alison?!)
Hoewel, helaas? Nu kunnen we tenminste met nieuwe vragen S3 in - op dezelfde voet doorgaan zou nu toch waarschijnlijk wel saai zijn geworden. (Alleen stom om nu elke week op een nieuwe ep te moeten wachten)
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef Burdie het volgende:
dat filmpje hierboven? want dat geeft niets weg, zijn allemaal beelden uit S2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie niet welk filmpje je bedoelt? In elk geval de officiële promo van seizoen 3.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat filmpje hierboven? want dat geeft niets weg, zijn allemaal beelden uit S2
Die je hier eerder in het topic hebt gepost. Die geeft niets weg want dat zijn oude beelden. Maar mogelijk is er inmiddels ook een promo uit met nieuwe beelden en dán zou je zomaar een vraag opgelost kunnen hebben!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie niet welk filmpje je bedoelt? In elk geval de officiële promo van seizoen 3.
Blij dat ik m'n steentje heb kunnen bijdragen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog steeds niet gezien, en gelukkig is dat dankzij babette's analyse is dat ook niet meer nodig.
Nee ik ben er juist blij om, had helemaal geen zin om nog te gaan kijkenquote:
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik ben er juist blij om, had helemaal geen zin om nog te gaan kijken.
De hele afleveringquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef babette21 het volgende:
Ah daarom wil je die finale niet kijken: ze hebben maskertjes op dus het is de moeite niet waard!
(je hebt wel gelijk trouwens: het is één grote eyecandy show)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A is en ook nog met bewijzen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Na je 30ste ben je idd bejaardquote:Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef Avey het volgende:
Is het erg als ik hoop dat Maya echt dood is?Vind haar zo irritant, en die actrice is veel te oud
Ik bedoel veel te oud om een teenager te spelenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef babette21 het volgende:
(je hebt wel gelijk trouwens: het is één grote eyecandy show)
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Tegan het volgende:
Wie is Maya in Save The Last Dance dan?
Over de eerste ep van seizoen drie, niet echt een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Eén of andere bitch die de hele tijd ruzie zoekt met Julia Stillesquote:
Eén van de openstaande vragen wordt in dit stukje anders direct al beantwoord!quote:Over de eerste ep van seizoen drie, niet echt een spoiler.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:30 schreef babette21 het volgende:
Dat doen ze vaker toch, bij een volgend seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eigenlijk wel logisch in het verhaal![]()
Ik bedoeelde geen spoiler in de zin van dat het eigenlijk niets specifieks loslaat over het plot van seizoen drie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Eén of andere bitch die de hele tijd ruzie zoekt met Julia Stilles
[ afbeelding ]
[..]
Eén van de openstaande vragen wordt in dit stukje anders direct al beantwoord!
(tenzij alles weer anders blijkt te zijn natuurlijk)
Ja gebeurt wel vaker, maar ik vind 't persoonlijk nooit zo leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker toch, bij een volgend seizoen?
Ik vind het eigenlijk wel logisch in het verhaal
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Eén of andere bitch die de hele tijd ruzie zoekt met Julia Stilles
[ afbeelding ]
[..]
Eén van de openstaande vragen wordt in dit stukje anders direct al beantwoord!
(tenzij alles weer anders blijkt te zijn natuurlijk)
leuk leuk leukquote:
Ik ook! Hij is zooooooquote:
Zie net dat Fox die serie niet gaat uitzenden dus nou komt ie misschien helemaal terug in seizoen 3, want nu heeft hij tijd zat!quote:Julian has been cast in a new pilot for Fox, Guilty, so if that show gets picked up, he probably won't have a ton of time to devote to Pretty Little Liars. However, that doesn't mean he couldn't sneak in a guest starring role, and Marlene recently tweeted at him, "better come play with us in Rosewood before you run off with the big boys."
Julian replied, "Rosewood is my favorite place to play," which makes it sound like he's open to coming back.
Yayquote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef loezzzje het volgende:
Zie net dat Fox die serie niet gaat uitzenden dus nou komt ie misschien helemaal terug in seizoen 3, want nu heeft hij tijd zat!
En in de mac of ergens ander wifi jatten en downloaden? Alhoewel dat stiekem natuurlijk ook wel een beetje kansloos is zou ik het nog overwegen ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef loezzzje het volgende:
Mijn internet is kaput en Ziggo komt pas vrijdag langsIk hoop dat ik door middel van de buren hun wifi kan downloaden anders kan ik pas vrijdag kijken
Ik kan alleen maar via nzb downloaden en dat moet op de computer. Ik heb nou wifi van de buurman voor de ipad & iphone maar de computer doet het niet en daar download ik altijd op. Via stream kan ook niet denk ik want dat moet ook op de computer. Dus ik vrees dat het vrijdag wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En in de mac of ergens ander wifi jatten en downloaden? Alhoewel dat stiekem natuurlijk ook wel een beetje kansloos is zou ik het nog overwegen ook
Je kent geen mensen die de serie ook volgen? Misschien mag je het bij een vriend/ vriendin downloaden en kun je het op je ipad zetten? Drastische maatregel, maar je moet toch watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar via nzb downloaden en dat moet op de computer. Ik heb nou wifi van de buurman voor de ipad & iphone maar de computer doet het niet en daar download ik altijd op. Via stream kan ook niet denk ik want dat moet ook op de computer. Dus ik vrees dat het vrijdag wordt
Nee niemandquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:55 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Je kent geen mensen die de serie ook volgen? Misschien mag je het bij een vriend/ vriendin downloaden en kun je het op je ipad zetten? Drastische maatregel, maar je moet toch wat
intimate, toch?quote:[b]Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Goofoyou
Weet iemand trouwens welk 'i-word' Caleb zei tegen Hanna? Ik kon het niet verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |