abonnement Unibet Coolblue
pi_116874426
Wat een heerlijk topic...

Dochterlief had van de week een interessante luier...
Ik: Hé dat is een pinpongballetje...
O.: Ballenpoep!!!

Al de hele week roept tegen iedereen dat ze ballenpoep heeft gehad :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116875463
heerlijken posts!!!

mijn lieve dondersteentje had weer wat leuken dingen gezegd vandaag nou hier komt ie dan
"dikke poepdoos" hahahaha nou dat mag niet hoor zei ik toen heb ze het ook niet meer gezegd gelukkig maar we moesten er hard om lachen!!!!

groet freek, rita en delano
pi_116882483
Jolie, wijs hoor :D.

TF :D.

Hier komen ook wel eens van dat soort dingen voorbij, grappig om uit zo'n klein mensje te horen ;)

Lamb, ballenpoep ;)

16meter hihi
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 17 september 2012 @ 10:48:28 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116882596
mooi LB. O+
in de haak.
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:58:57 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_116932633
woehahahaha

Ylana ziet prins Wim-Lex (prinsjesdag) en roept;...
Dáár is Piet piraat!!!

_O-

vervolgens zit ze nu heel verbaasd te kijken dat iedereen hoedjes op heeft en handschoenen aan. Is toch nie koud mama? Hoef toch nie hand-soenen aan? Hoef nie mutsss op toch mama? O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:40:32 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116955864
haha die Ylana. :D

ik was eind van de middag nog even met Cato naar de supermarkt, en als we bij de kassa zijn gaat zij steevast alvast naar buiten en verstopt zich achter de rij winkelwagentjes, terwijl ze de deur van de supermarkt goed in de gaten houdt om te zien of ik al naar buiten kom (en haar uiteraard uitgebreid ga zoeken :) ).
Vertelde ze na afloop: 'ik zag eerst alleen een onschuldige oude vrouw voor de winkeldeur staan, dus dat kon jij niet zijn'. Toen ik weer was bijgekomen van 't lachen een heel gesprek gehad over oude vrouwen en of die dan altijd onschuldig zijn. 'tsja, heksen bestaan niet dus het lijkt me van wel' aldus Cato. en toen vroeg ik 'ben ik al oud genoeg om onschuldig te zijn?' 'tsk, ik zeg toch niet dat jonge vrouwen NIET onschuldig zijn' pareerde ze vlotjes.

(ik kan me er over blijven verbazen, die verbale slimheid enerzijds en anderzijds de kleine-kinder-spelletjes waar ze zo'n sterke voorkeur voor heeft).
in de haak.
pi_116969699
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef trui het volgende:
haha die Ylana. :D

ik was eind van de middag nog even met Cato naar de supermarkt, en als we bij de kassa zijn gaat zij steevast alvast naar buiten en verstopt zich achter de rij winkelwagentjes, terwijl ze de deur van de supermarkt goed in de gaten houdt om te zien of ik al naar buiten kom (en haar uiteraard uitgebreid ga zoeken :) ).
Vertelde ze na afloop: 'ik zag eerst alleen een onschuldige oude vrouw voor de winkeldeur staan, dus dat kon jij niet zijn'. Toen ik weer was bijgekomen van 't lachen een heel gesprek gehad over oude vrouwen en of die dan altijd onschuldig zijn. 'tsja, heksen bestaan niet dus het lijkt me van wel' aldus Cato. en toen vroeg ik 'ben ik al oud genoeg om onschuldig te zijn?' 'tsk, ik zeg toch niet dat jonge vrouwen NIET onschuldig zijn' pareerde ze vlotjes.

(ik kan me er over blijven verbazen, die verbale slimheid enerzijds en anderzijds de kleine-kinder-spelletjes waar ze zo'n sterke voorkeur voor heeft).
Dat idd!

Ze klinkt ook wel erg slim, hoor!
pi_116970621
Oh prachtig Cato! Maar idd, wat een contrast met haar spelletjes.
En Ylana heeft groot gelijk! :D

Gisteren gingen we op zoek naar winterlaarzen.
"Kijk mam, dít vind ik nou wel een aardig laarsje." :')
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_116980811
Ylana :D

Cato wat een wijsheden!

Hahaha Thies :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_116985525
Op vakantie was er een touw compleet vastgedraaid in de schroef van ons bootje. :( Dus ik met duikbril eronder om het los te draaien. L was daar zo van onder de indruk dat ze, toen we later op de dag bij een half vergaan scheepswrak gingen snorkelen, vroeg of ik deze boot ook ging maken. :') O+
pi_116986218
En lukte dat Spring ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_116986396
Bijna.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil niet wéten hoe ie er daarvoor uitzag.
pi_116991377
Nou heb je best goed gedaan hoor ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_117055824
Deze is wel weer erg schattig van mijn oudste vind ik:
Mam, als ik ooit een kaboutertje vind, mag ik dan een Legohuisje voor hem bouwen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:32:41 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_117056118
snoopy wat lief :D

Bep kwam aan m`n bed, zo nog met slaaphoofd en haar door de war enzo..
"mam in feite is het geen goed idee is als papa `s avonds mijn tanden poetst. Er zit nog allemaal viezigheid op mijn tanden'

bwehehe
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_117056290
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef snoopy het volgende:
Deze is wel weer erg schattig van mijn oudste vind ik:
Mam, als ik ooit een kaboutertje vind, mag ik dan een Legohuisje voor hem bouwen?
O+
pi_117056951
Bep *)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:59:35 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117058733
In feite. :D

en wat lief snoops! O+
in de haak.
pi_117059568
Ik was van de week met Mart zijn kledingkast aan het opruimen.
Te klein/zomer eruit en nieuw er weer in.

Toen ik door op de zolder neerzetten en zei: 'nou hoppa, weer een doos op de zolder met kleding, moeten papa en mama maar snel een broertje of zusje voor jouw maken'. Zei Mart heel droog: 'Jaaaa! met duplo´.
pi_117059867
ymmy Mikael zei altijd dat hij mee wilde helpen een broertje of zusje te knutselen. Nu weet hij hoe kinderen gemaakt worden en toen we vertelde dat ie weer een broertje of zusje kreeg zei ie:
Oh en gelukkig hoefde ik daar niet bij te helpen want dat zou wel heel dom zijn!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117060508
Haha idd erg fijn dat kinderen daar niet bij hoeven te helpen ja :D
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:49:35 #247
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117065158
Van mij mag hier meer gepost worden hoor! Ik vind die praatje zo geweldig! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117069432
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:49 schreef Susie het volgende:
Van mij mag hier meer gepost worden hoor! Ik vind die praatje zo geweldig! O+
+1

En ik vind dadada en boeboeboe al zo leuk O+
pi_117071878
O+ die nieuwe praatjes weer :D
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_117077010
Lars doet zijn Handen voor de ogen, op mijn vraag waar hij verstopt is zegt hij: achter de ogen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')