quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:05 schreef Stiemie het volgende:
L: "Nou dat vind ik zielig! Dat is toch niet leuk! Ik ga jou toch ook geen schimmel noemen! Dat is gewoon een wit paard"
quote:Op maandag 3 september 2012 11:04 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau tegen grote broer: Wat doe jij?
Grote broer: Ik doe haarlak en gel in mijn haar, voor de chickies
Isabeau: *zucht* Dat zijn gewoon kippen hoor.
Aaaw waar die kleintjes zich druk om maken zegquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha sta je dan als grote broer![]()
Mijn oudste laatst ineens een beetje verdrietig tijdens de lunch:
L "Hoe doe je dat eigenlijk? Afscheid nemen?"
ik: "Wat bedoel je met afscheid nemen? En van wie?"
L: "Nou dat je afscheid moet nemen van je kind als die op zichzelf gaat wonen. Als die zelf een huis koopt."
We hebben haar maar gerust gesteld dat dat niet hoeft en dat je dan altijd nog op visite kunt komen. Dat scheelde
Dat idd!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef trui het volgende:
haha die Ylana.
ik was eind van de middag nog even met Cato naar de supermarkt, en als we bij de kassa zijn gaat zij steevast alvast naar buiten en verstopt zich achter de rij winkelwagentjes, terwijl ze de deur van de supermarkt goed in de gaten houdt om te zien of ik al naar buiten kom (en haar uiteraard uitgebreid ga zoeken).
Vertelde ze na afloop: 'ik zag eerst alleen een onschuldige oude vrouw voor de winkeldeur staan, dus dat kon jij niet zijn'. Toen ik weer was bijgekomen van 't lachen een heel gesprek gehad over oude vrouwen en of die dan altijd onschuldig zijn. 'tsja, heksen bestaan niet dus het lijkt me van wel' aldus Cato. en toen vroeg ik 'ben ik al oud genoeg om onschuldig te zijn?' 'tsk, ik zeg toch niet dat jonge vrouwen NIET onschuldig zijn' pareerde ze vlotjes.
(ik kan me er over blijven verbazen, die verbale slimheid enerzijds en anderzijds de kleine-kinder-spelletjes waar ze zo'n sterke voorkeur voor heeft).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil niet wéten hoe ie er daarvoor uitzag.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef snoopy het volgende:
Deze is wel weer erg schattig van mijn oudste vind ik:
Mam, als ik ooit een kaboutertje vind, mag ik dan een Legohuisje voor hem bouwen?
+1quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:49 schreef Susie het volgende:
Van mij mag hier meer gepost worden hoor! Ik vind die praatje zo geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |