Bio-boerentrien grappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Welke grappen moeten we trouwens nu maken ipv notengrappen?
Ja dat klopt, vorige was bij de nootjes. Was eind vorig jaar beeindigd. Daartussen alleen wat show- en entertainment boekingen gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef minilot het volgende:
Een hele grote [ afbeelding ] voor FFT!
Was je vorige vervelende baas-werk nou dat bij die nootjes of heb ik nog iets er tussenin gemist? Hoe dan ook, tof dat je iets nieuws hebt!
Valt erg mee. Eerste werktelefoontje al weer afgehandeld. over 2 a 3 weken weer eens kantoor bezoeken maar gewoon veel thuiswerkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je eigen bed is vast een stuk fijnerHeb je ook pijn of valt dat mee? En wanneer kan je weer werken?
Gelukkig krijg je nog alles terug.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben echt een doosik zie nu dat ik al 2 maanden mijn km declaraties verkeerd in vul
Steeds maar voor enkele reis.....
Als het goed is mag je de declaraties tot 3 maanden na de datum opsturen dus ik denk wel dat het nog goedkomt.
Nou, vertel het dan maar...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben vandaag de grootste doos hoor, had echt een megasnuggere actie (maar niet heus). Maar dat is toch iedereen al van me gewend.
Jullie gaan echt huilen hoor hierom...quote:
Dat je bijkans wilt gebruiken snap ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
godsamme wat zijn die molenmesjes verdomd scherp (excuse my language..)
![]()
Ik snij net bijkans mijn linker middelvinger in 2 stukken
Oeps..auw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Whahaha..domme doos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jullie gaan echt huilen hoor hierom...
Ik skeeler bij lekker weer graag een rondje poel (of 2) en er zit een stukje bij waarvan ik een brug af skeeler en op een weg uitkom. Je kunt daar nooit goed remmen voor je op de weg zit en je ziet de weg ook niet voor je de brug af gaat, dus als er een auto aan komt heb je dikke pech en wordt je aangereden.
Ik heb iedere keer met mijn megasnuggere hoofd een schietgebedje gedaan voor ik de brug af ging. Gelukkig kwam er nooit een auto aan.
Wil ik vanmiddag een rondje maar ik vond het toch eng dus ik zei tegen mn vader dat ik liever niet dood wil. Zegt hij heel droog: 'dan ga je toch andersom?'
En daar heb ik gewoon nooit bij stil gestaan! Whahahahhahhahahahahahahhahahaha
Ok nu mogen jullie huilen
Hehe das het gelukje bij dit ongelukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat je bijkans wilt gebruiken snap ik. Maar om je zelf daarvoor nu te pijnigen..
.
[ afbeelding ]
*slik*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Echt zo'n wtf-momentjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Jullie gaan echt huilen hoor hierom...
Ik skeeler bij lekker weer graag een rondje poel (of 2) en er zit een stukje bij waarvan ik een brug af skeeler en op een weg uitkom. Je kunt daar nooit goed remmen voor je op de weg zit en je ziet de weg ook niet voor je de brug af gaat, dus als er een auto aan komt heb je dikke pech en wordt je aangereden.
Ik heb iedere keer met mijn megasnuggere hoofd een schietgebedje gedaan voor ik de brug af ging. Gelukkig kwam er nooit een auto aan.
Wil ik vanmiddag een rondje maar ik vond het toch eng dus ik zei tegen mn vader dat ik liever niet dood wil. Zegt hij heel droog: 'dan ga je toch andersom?'
En daar heb ik gewoon nooit bij stil gestaan! Whahahahhahhahahahahahahhahahaha
Ok nu mogen jullie huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |