abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:22:15 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108626257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Welke grappen moeten we trouwens nu maken ipv notengrappen? :?
Bio-boerentrien grappen. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 15:22:46 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108626279
FFT *O* Feli *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:22:58 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108626287
Oh is het zo'n bedrijf :o
Confidence through competence
pi_108626416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef borisz het volgende:
FFT *O* Feli *O* [ afbeelding ]
Dankje, iedereen bedankt! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:32:09 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108626638
Toch nog even naar het dorp om wat vergeten boodschappen te halen en voor B. even een receptje bij de Apo ophalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:32:10 #31
3878 Vork
Manisch creatief
pi_108626639
Ah, de vloerenman krijgt z'n veel te grote bus hier niet geparkeerd. Krappe straatjes, weinig ruimte, dan heb je dat.

Maargoed, eindelijk, gaat het dan toch gebeuren. Foto volgt.
pi_108628667
Wat een heerlijke dag O+ :W

Feli FFT

Fijn Vork! ^O^
pi_108629412
Een hele grote heart.gif voor FFT!
Was je vorige vervelende baas-werk nou dat bij die nootjes of heb ik nog iets er tussenin gemist? Hoe dan ook, tof dat je iets nieuws hebt! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_108629518
Wat goed FFT *O* gefeliciteerd!

Ik ben echt een doos :( ik zie nu dat ik al 2 maanden mijn km declaraties verkeerd in vul
Steeds maar voor enkele reis.....
Als het goed is mag je de declaraties tot 3 maanden na de datum opsturen dus ik denk wel dat het nog goedkomt.
pi_108630758
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef minilot het volgende:
Een hele grote [ afbeelding ] voor FFT!
Was je vorige vervelende baas-werk nou dat bij die nootjes of heb ik nog iets er tussenin gemist? Hoe dan ook, tof dat je iets nieuws hebt! ^O^
Ja dat klopt, vorige was bij de nootjes. Was eind vorig jaar beeindigd. Daartussen alleen wat show- en entertainment boekingen gedaan.

Wat een lief hart! Dankjewel! En Sun en Sarabi ook! O+
pi_108630794
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je eigen bed is vast een stuk fijner ^O^ Heb je ook pijn of valt dat mee? En wanneer kan je weer werken?
Valt erg mee. Eerste werktelefoontje al weer afgehandeld. over 2 a 3 weken weer eens kantoor bezoeken maar gewoon veel thuiswerken
pi_108630838
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:39 schreef Sarabi het volgende:

Ik ben echt een doos :( ik zie nu dat ik al 2 maanden mijn km declaraties verkeerd in vul
Steeds maar voor enkele reis.....
Als het goed is mag je de declaraties tot 3 maanden na de datum opsturen dus ik denk wel dat het nog goedkomt.
Gelukkig krijg je nog alles terug.
Ik ben vandaag de grootste doos hoor, had echt een megasnuggere actie (maar niet heus). Maar dat is toch iedereen al van me gewend.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:17:15 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108631055
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik ben vandaag de grootste doos hoor, had echt een megasnuggere actie (maar niet heus). Maar dat is toch iedereen al van me gewend.
Nou, vertel het dan maar... :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_108631059
Fijn FFT! Wat een opluchting w/

En wat een doorpakker is Den_Haag w/
pi_108631190
:X godsamme wat zijn die molenmesjes verdomd scherp (excuse my language..) :X :X Ik snij net bijkans mijn linker middelvinger in 2 stukken :')
pi_108631499
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Nou, vertel het dan maar... :')
Jullie gaan echt huilen hoor hierom...

Ik skeeler bij lekker weer graag een rondje poel (of 2) en er zit een stukje bij waarvan ik een brug af skeeler en op een weg uitkom. Je kunt daar nooit goed remmen voor je op de weg zit en je ziet de weg ook niet voor je de brug af gaat, dus als er een auto aan komt heb je dikke pech en wordt je aangereden.
Ik heb iedere keer met mijn megasnuggere hoofd een schietgebedje gedaan voor ik de brug af ging. Gelukkig kwam er nooit een auto aan.

Wil ik vanmiddag een rondje maar ik vond het toch eng dus ik zei tegen mn vader dat ik liever niet dood wil. Zegt hij heel droog: 'dan ga je toch andersom?'

En daar heb ik gewoon nooit bij stil gestaan! Whahahahhahhahahahahahahhahahaha

Ok nu mogen jullie huilen :'(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 17:30:13 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108631587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
:X godsamme wat zijn die molenmesjes verdomd scherp (excuse my language..) :X :X Ik snij net bijkans mijn linker middelvinger in 2 stukken :')
Dat je bijkans wilt gebruiken snap ik ;). Maar om je zelf daarvoor nu te pijnigen.. :+.

:*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:32:09 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108631662
quote:
Oeps..auw. ;(
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:32:45 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108631689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik skeeler bij lekker weer graag een rondje poel (of 2) en er zit een stukje bij waarvan ik een brug af skeeler en op een weg uitkom. Je kunt daar nooit goed remmen voor je op de weg zit en je ziet de weg ook niet voor je de brug af gaat, dus als er een auto aan komt heb je dikke pech en wordt je aangereden.
Ik heb iedere keer met mijn megasnuggere hoofd een schietgebedje gedaan voor ik de brug af ging. Gelukkig kwam er nooit een auto aan.

Wil ik vanmiddag een rondje maar ik vond het toch eng dus ik zei tegen mn vader dat ik liever niet dood wil. Zegt hij heel droog: 'dan ga je toch andersom?'

Whahaha..domme doos. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_108631811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat je bijkans wilt gebruiken snap ik ;). Maar om je zelf daarvoor nu te pijnigen.. :+.

:* [ afbeelding ]
Hehe das het gelukje bij dit ongeluk :D ;)
pi_108631824
quote:
*slik*

...auw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108631880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:

Echt zo'n wtf-momentje _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108632063
Nogal maar ja, ik ben het maar :D

Vanavond met ouders naar de grote Chinees met mooi uitzicht op de Alphense plas :). Tijd geleden dat ik naar een Chinees ben geweest, als in 'uit eten'.
pi_108632068
Vertel dat verhaal maar niet in je proeftijd *O* :D
pi_108632170
Als ik 30 likes voor de facebok popkoor pagina krijg, dan kan ik er weer verder aan sleutelen.
Helpen jullie ff mee allemaal? Tnx *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')