abonnement Unibet Coolblue
pi_108537334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Juist daarom hoop ik echt dat PSV geen kampioen wordt. Beetje geld inpompen en kampioen worden. Wij hebben daar ook op gegokt, en verloren. Zou echt kut zijn als hen dat wel lukt.

Dan maar liever AZ. Die na de val van DSB heeft lopen bezuinigen en met slimme aankopen(Beerens, Viergever, Elm en ook Verbeek) en wat talenten(Maher) een goed team heeft staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand gunt het PSV, gewoon omdat ze niet sympathiek zijn.
Ajax gun ik het niet, omdat het Ajax is.
De rest interesseert me geen reet.
BFF met GGMM
pi_108537961
Wat werkt het omslachtig om een nieuwe seizoenskaart te krijgen, wanneer je je eigen bent verloren...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108538903
Heeft Fernandez al ergens toegegeven dat het een kopstoot was?
Anders zou hij toch wel in hoger beroep gaan? Of dat zal dan wel niet van de club mogen?
Noot noot.
pi_108539596
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Fernandez al ergens toegegeven dat het een kopstoot was?
Anders zou hij toch wel in hoger beroep gaan? Of dat zal dan wel niet van de club mogen?
Van Geel en Koeman vonden het een 'onnatuurlijke beweging'. Fernandez ontkent nog steeds..
pi_108540181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Deze was ook baas trouwens. _O-
_O_
pi_108541274
Leerdam doet zondag weer mee.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 29-02-2012 om 12:57:31 De wedstrijd van #Feyenoord van zondag zal in het teken staan van War Child. Feyenoord zal met het logo van War Child spelen op het shirt. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108542274
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Leerdam doet zondag weer mee.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 29-02-2012 om 12:57:31 De wedstrijd van #Feyenoord van zondag zal in het teken staan van War Child. Feyenoord zal met het logo van War Child spelen op het shirt. reageer retweet
_O-
pi_108544423
quote:
Martins Indi: 'Ik heb een onverzadigbare behoefte beter te worden'

Na zijn loopbaan schrijft hij wellicht een boek over zijn leven vol pieken en dalen, maar eerst wil Bruno Martins Indi zichzelf ontwikkelen tot een topverdediger. Met een basisplaats en contractverlening bij Feyenoord en uitverkiezing voor Jong Oranje is hj op weg daarnaartoe in de geest van zijn idolen. Eric Abidal, William Galles, Patric Evra en op een andere manier, Mario Balotelli. 'Ik ben een rare.'

'Ik was vroeger nooit het grootste talent, maar door meer te brengen dan anderen, door nooit tevreden te zijn ben ik waar ik nu ben: In Feyenoord 1. Meer spelers hebben die instelling. Dat is het grote verschil met vorig seizoen. We hebben toen veel meegemaakt, veel shit, zoals die wedstrijd bij PSV en een heleboel privé dingen, we hebben vaak met rouwbanden gespeeld. Kortom, het was een moeilijk jaar, maar achteraf waren het dingen die je blijkbaar moet meemaken om sterker te worden.'

Beter willen worden zit in zijn karakter. Iedereen bij Feyenoord roemt de leergierigheid van Martins Indi. 'Ik kan me voorstellen dat ze soms gek van me worden. Bij alles wat ik doe, vraag ik me af of ik het goed doe en hoe het beter kan. En als ik iets fout doe, wil ik weten waarom het fout is en hoe het beter kan. Ik heb een onverzadigbare behoefte beter te worden. Ik stap geregeld naar Ronald Koeman toe met vragen. Ik zou niet weten waarom ik dat niet moet doen. Koeman is inderdaad een afstandelijke coach, maar als je vragen hebt, is hij altijd bereid je te helpen. Ik heb hem nooit zien spelen, maar hoor van iedereen dat hij vroeger een topvoetballer is geweest.' 'Dat hij ooit heel goed was, merk je aan kleine dingen. Voor zijn komst liepen we tijdens een positiespelletje als kippen zonder kop door elkaar. Koeman zag het aan en riep ons bijeen. "Waarom heet het nou positiespel?", vroeg hij. "Blijf in je positie en je zult zien dat het voetballen gemakkelijker gaat." 'Je ziet nu dat we in balbezit steeds beter beginnen te spelen.'

Ronald Koeman is tevreden over de ontwikkeling van Indi. 'Ik kende hem niet en heb dus mijn ogen goed de kost geven', zegt de Feyenoord-trainer. ‘Eerst kreeg Bruno de kans als linksback, maar hij verloor de plek aan Nelom. Ik heb Bruno gezegd rustig te blijven. Na de blessure van De Vrij heeft hij zijn kans gepakt in het centrum. Hij doet het prima en verdedigt goed. Hij kan alleen nog maar beter worden. Dat hij De Vrij nu op de bank houdt, zegt heel veel over het vertrouwen dat wij in hem hebben.'
Sowieso wel mooi interview, geeft ie ook aan dat hij de lolbroek in de selectie is, met hesjes etc Balotelli nadoen in de kleedkamer, maar in het veld weer bloedserieus, BMI _O_
pi_108544466
quote:
Trotse John Goossens tekent contract bij Feyenoord

John Goossens heeft woensdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een contract dat hem met ingang van het nieuwe seizoen voor vier jaar aan Feyenoord verbindt. De 23-jarige middenvelder was samen met zijn vriendin, zoontje en zaakwaarnemer naar Rotterdam afgereisd om de benodigde handtekeningen onder zijn verbintenis bij Feyenoord te zetten. Goossens sprak na afloop van een speciale dag in zijn carrière. ‘Ik zie Feyenoord als een heel mooie stap vooruit’, vertelde hij. ‘Er was van meer clubs interesse, maar ik heb heel bewust voor Feyenoord gekozen. Niet alleen omdat de naam en de uitstraling van Feyenoord voor zich spreken, maar ook omdat ik hoop hier om de prijzen te gaan spelen.’

Technisch directeur Martin van Geel is blij met de komst van Goossens. ‘Binnen heel Feyenoord waren we ervan overtuigd dat John een perfecte versterking kan zijn voor onze selectie’, zei Van Geel. ‘Hij is een linkspoot die op verschillende posities uit de voeten kan. Bij N.E.C. heeft John zich ontwikkeld tot een volwassen en goede eredivisie speler en wij denken dat hij zich bij ons nog verder kan ontwikkelen.’

Nadat de benodigde handtekeningen waren gezet in De Kuip, nam Goossens een Feyenoord-shirt met daarop zijn eigen naam in ontvangst. De middenvelder noemde het een eer om vanaf volgend seizoen voor Feyenoord te mogen voetballen. ‘Het is alleen al fantastisch om hier in het stadion rond te kijken’, vertelde hij toen hij vanaf de tribune van De Kuip over het veld keek. ‘Dit seizoen bewijst de ploeg al dat het niveau er is om Europees voetbal te halen. Het zou fantastisch zijn als ik volgend seizoen met Feyenoord Europees kan spelen.’

‘Bij N.E.C. heb ik de afgelopen jaren een hoop geleerd, maar ik denk dat ik bij Feyenoord nog veel stappen kan maken’, besloot hij. ‘De komende maanden zal ik me nog helemaal op N.E.C. richten. Ik zal alles geven om daar het seizoen goed af te maken.’
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108544894
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Hey, geen Peppi&Kokki foto dit keer? -O-
BFF met GGMM
pi_108544901
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben vooral benieuwd naar Goosssens. Van Vormer geloof ik wel dat het goedkomt namelijk, maar bij Goossens ben ik benieuwd of het wat gaat worden.
pi_108545540
Net even gekeken naar de wedstrijden dat Fernandez wel kon/mocht/zal mogen spelen: Eigenlijk is hij gewoon een parttimer...
BFF met GGMM
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:09:35 #63
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108545582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
Net even gekeken naar de wedstrijden dat Fernandez wel kon/mocht/zal mogen spelen: Eigenlijk is hij gewoon een parttimer...
Moet'ie eigenlijk ook zo betaald worden :Y
pi_108545601
Vroeg het al me eerder af, maar waarom zit er zo enorm veel tijd tussen een principe-akkoord en het daadwerkelijk ondertekenen van een contract? Goossens is volgens mij in december al tot een akkoord gekomen.
-
pi_108545699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Ritmo het volgende:
Vroeg het al me eerder af, maar waarom zit er zo enorm veel tijd tussen een principe-akkoord en het daadwerkelijk ondertekenen van een contract? Goossens is volgens mij in december al tot een akkoord gekomen.
Ze hebben nu weer even tijd door die interlands denk ik.
BFF met GGMM
pi_108545705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Ritmo het volgende:
Vroeg het al me eerder af, maar waarom zit er zo enorm veel tijd tussen een principe-akkoord en het daadwerkelijk ondertekenen van een contract? Goossens is volgens mij in december al tot een akkoord gekomen.
Principe akkoord zal over de basisvoorwaarden gaan. Dan moet de rest nog in detail geregeld en uitgewerkt worden door een jurist lijkt me.
pi_108545828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze hebben nu weer even tijd door die interlands denk ik.
Denk niet dat het daarmee te maken heeft... Er zit totaal geen lijn in ofzo. Janmaat bereikte als laatste van de drie een akkoord, maar tekende als eerste.
-
pi_108545882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denk niet dat het daarmee te maken heeft... Er zit totaal geen lijn in ofzo. Janmaat bereikte als laatste van de drie een akkoord, maar tekende als eerste.
Ja, ik denk inderdaad dat het verhaal van kapiteintje correct is.
BFF met GGMM
pi_108546000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Principe akkoord zal over de basisvoorwaarden gaan. Dan moet de rest nog in detail geregeld en uitgewerkt worden door een jurist lijkt me.
Ah, dus bij Janmaat zullen die voorwaarden dus simpeler/duidelijker dan bij Goossens zijn ofzo?

Zo'n akkoord is op geen enkele manier bindend lijkt me, dus dan zou het in theorie voor kunnen komen dat het nog vast loopt op die kleine dingetjes. Maar volgens mij is dat nog nooit gebeurt.
-
pi_108546065
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ah, dus bij Janmaat zullen die voorwaarden dus simpeler/duidelijker dan bij Goossens zijn ofzo?
Of wellicht een gekende manager in tegenstelling tot Goossens, dat praat ook wat makkelijker.
BFF met GGMM
pi_108546307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of wellicht een gekende manager in tegenstelling tot Goossens, dat praat ook wat makkelijker.
Ja idd. Maar goed, ze zijn nu alle 3 voor 100 % officieel binnen. :Y
-
pi_108546765
Waarom moet je altijd overal wat achter zoeken Ritmo?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108546770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ah, dus bij Janmaat zullen die voorwaarden dus simpeler/duidelijker dan bij Goossens zijn ofzo?

Zo'n akkoord is op geen enkele manier bindend lijkt me, dus dan zou het in theorie voor kunnen komen dat het nog vast loopt op die kleine dingetjes. Maar volgens mij is dat nog nooit gebeurt.
Niet persé, maar het zal volgens mij ook op een gepast moment moeten gebeuren. Als jij zo'n contract tekent net voordat je tegen Feyenoord moet spelen met Roda zal dat een vreemd signaal afgeven toch?

Los daarvan is de wereld toch niet zo zwart wit dat wanneer iets bij persoon X 2 maanden duurt dit bij persoon Y als vanzelf ook 2 maanden moet duren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 15:44:34 ]
pi_108546859
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Waarom moet je altijd overal wat achter zoeken Ritmo?
Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
-
pi_108546988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
Niks raars aan hoor
Je mag ook in december helemaal geen contract tekenen en alleen een persoonlijk akkoord geven :P
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108547024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
Het is februari hoor.
pi_108547216
Zondag 12e minuut allemaal in de blote bast?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_108547235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Zondag 12e minuut allemaal in de blote bast?
En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werk :P
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108547261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werk :P
van n minuutje blote bast? misschien die kippeborstjes op 410 ja...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_108547279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

van n minuutje blote bast? misschien die kippeborstjes op 410 ja...
Wij hebben een dak dat dicht kan :D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108547303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Zondag 12e minuut allemaal in de blote bast?
koud man.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108547867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Zondag 12e minuut allemaal in de blote bast?
Neuh.. Ik sla over. Maar jullie mogen wel ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108547968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werk :P
Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
BFF met GGMM
pi_108547986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
:') _O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108548053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
:')
pi_108548582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
:D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108549830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
Happel wel hoor, die werkt in de haven toch?
-
pi_108550494
quote:
12s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Happel wel hoor, die werkt in de haven toch?
Oh ja klopt, daar werken we allemaal.
BFF met GGMM
pi_108550531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja klopt, daar werken we allemaal.
volgens elke Feyenoord-hater ja
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:10:54 #90
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108552193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
Jij bent ook echt een zeikwijf eerste klas he :').
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_108552433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
Het akkoord was er op 16 januari dus tussen akkoord en ondertekening zit iets meer dan een maand.

Tevens is een mondeling akkoord ook bindend.
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 18:20:53 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108552597
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Happel het volgende:
Wat werkt het omslachtig om een nieuwe seizoenskaart te krijgen, wanneer je je eigen bent verloren...
Wie verliest dan ook zijn seizoenskaart? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108556226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het akkoord was er op 16 januari dus tussen akkoord en ondertekening zit iets meer dan een maand.

Tevens is een mondeling akkoord ook bindend.
Alleen moeilijk te bewijzen. ;)
pi_108558526
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wie verliest dan ook zijn seizoenskaart? :{
Ik. :')

Ook op zo een lullige manier. _O-
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108558702
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik. :')

Ook op zo een lullige manier. _O-
Je moet ook niet over hekken heenklimmen. Die staan daar niet voor niets!
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108559734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Alleen moeilijk te bewijzen. ;)
Zulke gesprekken worden wel vaker opgenomen. Een beetje hetzelfde als je bijv. ergens een contract afsluit via de telefoon.
pi_108561130
Wel godverdomme, El Ahmadi geblesseerd geraakt bij Marokko.
pi_108564731
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een zeikwijf eerste klas he :').
Waar zeik ik dan in dit geval over? Ik was gewoon benieuwd.
-
pi_108565160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waar zeik ik dan in dit geval over? Ik was gewoon benieuwd.
nooooou ritmo, je bent wel een behoorlijke beste zeikerd hoor jij
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108565516
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

nooooou ritmo, je bent wel een behoorlijke beste zeikerd hoor jij
Dat zal ik ook niet ontkennen (zeiken O+), alleen in dit geval was het een keer niet als zeiken bedoeld. :P
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')