abonnement Unibet Coolblue
pi_108312863
eik al 3 dagen :@

Toen vond ik dat ik er nu echt te veel overheen zat... :@ En heb ik het uitgezet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108312899
Ik heb gelukkig nog limietloos.
pi_108314462
Mijn limiet op de foon is 1 gb.
Sinds de flyer met onbeperkt van de baas krijg ik de foon nog niet half op.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108315210
quote:
:')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108321428
500 MB :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108321685
-O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108321991
Ja, maar gratis dus ach. Tmoet maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108322590
Wij zijn eens aan het nadenken over maandlasten bij een hypotheek. Dat klinkt allemaal maar duur. Voor wie dat wil delen, wat betalen jullie nou zoal aan hypotheek?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108322758
Veul. Heel veul. Ik zou de exacte bedragen na moeten zoeken. Maar veul. En dan is mijn hypotheek nog eens vrij laag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108323083
Ja dat vind ik dus lastig. Wat is dat, veul?
Ter illustratie, mijn huur ligt nog net onder de 600.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108323235
Ja pfff ik moet het echt even nakijken, want het is VEUL, maar je hebt natuurlijk hypotheek, levensverzekering en HRA... Volgens mij ligt mijn bruto maandbedrag van enkel de hypotheek net onder de 7... Maar dat kan ook heel goed 4 of 1000 zijn :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108323867
Ghi. Je hebt echt geen idee he :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108324575
Jawel, ik heb wel een idee, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108326660
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn eens aan het nadenken over maandlasten bij een hypotheek. Dat klinkt allemaal maar duur. Voor wie dat wil delen, wat betalen jullie nou zoal aan hypotheek?
En jij denkt dat ik dat durf te zeggen hier? :o
pi_108326810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

:')
Nou, :') terug dan :6
pi_108334383
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn eens aan het nadenken over maandlasten bij een hypotheek. Dat klinkt allemaal maar duur. Voor wie dat wil delen, wat betalen jullie nou zoal aan hypotheek?
Gaat het je niet meer om de bijkomende kosten? Levensverzekering, allerlei woonverzekeringen etc.?
pi_108334394
Ja nou dat maakt het dus zo ridicuul allemaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108334402
En ik vind hypotheken altijd zo ontzettend grote menserig dat ik er acuut hoofdpijn van krijg als ik er mee bezig ga :')

Dus ik was blij dat het geregeld was, dat de notaris zei "jeetje dat is een mooi rentepercentage hoor, in deze tijd, graag hier tekenen." en dat het vanaf dat moment gewoon automatisch werd geïncasseerd. :')

Ik had met hypotheekshoppen wel hetzelfde als ik had met autoshoppen: het constante gevoel keihard genaaid te worden, zonder lieve kusjes in je nek...


Gmorgen liefjes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108334431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef lezzer het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik dat durf te zeggen hier? :o
Nee :D
Daarom dm ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108334443
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:02 schreef lezzer het volgende:

[..]

Gaat het je niet meer om de bijkomende kosten? Levensverzekering, allerlei woonverzekeringen etc.?
Janou eigenlijk wil ik gewoon weten wat het me netto zou gaan kosten, maar ik snap de ballen van al die vormen en opties en verzekeringen.
Dus.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:16:16 #71
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108334771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
het constante gevoel keihard genaaid te worden, zonder lieve kusjes in je nek...[/sub]

Nou ja :o :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108334941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik vind hypotheken altijd zo ontzettend grote menserig dat ik er acuut hoofdpijn van krijg als ik er mee bezig ga :')
Daarom, de waarde van een goed financieel adviseur wordt echt vreselijk onderschat.
Wij gingen naar de (rabo)bank, troffen een fantastische vrouw aan die heel hard voor ons gelopen heeft en ons een hypotheek regelde die wij (toen) eigenlijk niet heel ruim konden betalen.
Wij hebben overigens een hypotheekvorm die nu niet meer mag. Wij hebben dan ook geen kinderen, en "wij sparen niet voor de neven en nichten" zeggen we altijd maar :P

Verder nog een levensverzekering en de verplichte woonverzekeringen (inboedel).
Levensverzekering is gekoppeld aan de hoogte van het hypotheekbedrag en het percentage van het verzekerde bedrag. Vaak is dat de helft bij overlijden. Ofwel, als Mrs overlijdt zijn we verzekerd voor de helft van het (toenmalige) hypotheekbedrag zodat ik in het huis kan blijven wonen.

Extra gratis tip: zo hoog mogelijk inschrijven bij de notaris. Dus, stel je neemt een hypotheek voor 2 ton, maar je kunt inschrijven voor 3 ton, dan moet je dat doen. Als je later een hogere hypotheek wilt voor bijvoorbeeld een verbouwing, dan hoef je niet meer die notariskosten te betalen.
pi_108334994
Oh, en rentepercentages, daar kun je ook nogal wat mee. Je kunt dat per half jaar bij laten stellen (deden wij in het begin, dan heb je de laagste rente) of voor 30 jaar vast zetten. Hoe langer vast, hoe hoger.
Als je risico kunt nemen laat je het meeschommelen, als je geen risico wilt dan zet je het voor 30 jaar vast (of 15).
Wij hebben het nu 3 of 5 jaar vast (niet paraat :@).
pi_108336224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 08:37 schreef lezzer het volgende:
Extra gratis tip: zo hoog mogelijk inschrijven bij de notaris. Dus, stel je neemt een hypotheek voor 2 ton, maar je kunt inschrijven voor 3 ton, dan moet je dat doen. Als je later een hogere hypotheek wilt voor bijvoorbeeld een verbouwing, dan hoef je niet meer die notariskosten te betalen.
Hier snap ik al niks van (inschrijven bij de notaris). Tis maar goed dat we nog niet helemaal zover zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108336301
Iemand heeft dat heel overzichtelijk opgeschreven zag ik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108336374
ASDFGHJKL

Kut.
Mijn auto deed weer eens gek, iets met niet willen starten. Dus ik de ANWB bellen. Blijkt dat je beter af bent als je de boel bij mekaar liegt. Als ik gezegd had dat ik vanaf 1 januari in Zweden was had ik gewoon recht gehad op alle vormen van hulp, nu alleen sleutelservice. :(
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108337008
Waar ben je nou dan eigenlijk? Heb je geen "buitenlandhulp" dan?
pi_108337186
Ja, wel. Maar dan mag je blijkbaar maar 120 aaneengesloten dagen gebruik maken van de volle hulp. Wordt leuk als ik straks naar huis ga rijden :')

Nog 5 dagen op de boerderij - waarvan maar 3 dagen werken - en dan een week door scandinavië touren en dan haar huis! :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108337848
Wat vreemd? Je hebt toch nú hulp nodig? Niet 119 dagen geleden?

Route Mobiel afsluiten nu? >:)
pi_108337920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef lezzer het volgende:
Iemand heeft dat heel overzichtelijk opgeschreven zag ik:

Ik zie nu pas dat ik in je sig sta!
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108338081
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef lezzer het volgende:
Wat vreemd? Je hebt toch nú hulp nodig? Niet 119 dagen geleden?

Route Mobiel afsluiten nu? >:)
Ja, die slepen me gelijk af :')
Neuh, ik denk dat ik met sleutelhulp wel weer op weg kom.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108338280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben overgestapt op Routemobiel wegens zeer slechte ervaringen met de ANWB service in het buitenland. Ik wil niets meer met de ANWB te doen hebben.
BE, ik kwam net in PTA een heel oud topic tegen waarin jij haat op de ANWB :P Wat is er gebeurd dat ze het zo verpest hebben? En hoe bevalt RouteMobiel (zit je daar nog steeds)?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108338306
Wat is sleutelhulp en waarom helpt dat?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108338371
Dan sturen ze een monteur naar je toe waar je ook bent die het voor je gaat (proberen) oplossen. En aangezien ik het vermoeden heb dat het hier om een riem met wat speling gaat gok ik dat dat dat ter plekke te repareren moet zijn.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108340028
:')

NATUURLIJK startte de auto in één keer toen de beste man er was. Topper van een kerel trouwens, jaar of vijftig, hij sprak niet zo best Engels maar we hadden enorm lol in het proberen elkaar te begrijpen O+

Probleem: niet genoeg olie in de startmotor. Oplossing: gewoon doorrijden tot 'ie kapot gaat, dan een nieuwe erin sleutelen :')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:59:20 #86
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_108340322
Had nou toch maar die Volvo gekocht, he? ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_108340824
Hahahaha inderdaad :P
Maar ja, wie weet of ik dan überhaupt in Zweden aangekomen was! Dit is de eerste keer dat mijn trouwe VWtje me in de steek liet hoor :P
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:11:50 #88
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_108340931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

BE, ik kwam net in PTA een heel oud topic tegen waarin jij haat op de ANWB :P Wat is er gebeurd dat ze het zo verpest hebben? En hoe bevalt RouteMobiel (zit je daar nog steeds)?
Pffff.... dat avontuur heb ik uit m'n brein verbannen. Ik zal de korte versie geven.

De warmtemeter van onze Ford Mondeo sloeg op ca. 80 km. voor de bestemming (Zuid Frankrijk) opeens in het rood. Gelukkig was het net voor een benzinestation dus daar konden we met de ANWB bellen. Die gaven ons een telefoonnummer van een sleepbedrijf die we zelf moesten bellen, dat deden zij dus niet. Natuurlijk spraken ze daar alleen frans, gelukkig ken ik dat een beetje dus een half uur later werden we weggesleept naar een industrieterrein ca. 20 kilometer verderop waar toevallig een Ford garage was. Wij weer de ANWB bellen, maar die zei dat we de auto niet naar die Ford garage mochten brengen want die was niet door hun gekeurd. Nee, zij gingen regelen dat de auto naar een andere garage ging, 250 kilometer verderop |:(
Wij moesten een taxi bellen om naar de bestemming te komen. Maar ja, we hadden een auto volgeladen en een hond bij ons dus dat zagen we niet zitten. Verder hadden we een huis in de middle of nowhere gehuurd dus dan zouden we daar vastzitten. Gelukkig was er een autoverhuurbedrijf in de buurt die nog één auto had staan. Een Kia Picanto 1.0 _O-
Dus wij onze hele zooi geprakt in die Kia en dat ding kwam natuurlijk amper een berg op :D

Dat was deel 1
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:21:45 #89
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_108341307
Hm, Friso kan het schudden. Heftig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:24:58 #90
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_108341434
Hier deel 2.

Eenmaal flink chagrijnig aangekomen bij het huis, bleek het huis ook nog eens enorm tegen te vallen. Dat was zaterdag. De ANWB zou maandag de auto naar de garage laten slepen en dan zouden ze maandagmiddag bellen om te laten weten wat er aan de hand was. Je snapt het al, dinsdagmiddag had er niemand gebeld dus wij zelf bellen, maar er was nog niets bekend over de auto. Maar na 3 dagen hadden we recht op vervangend vervoer dus gevraagd waar we deze konden ophalen. Volgens de ANWB was dat niet nodig want de auto zou de volgende dag klaar zijn :?
Wij gaven aan dat we dat raar vonden omdat het nog niet eens bekend was wat er met de auto aan de hand was. We zouden die middag worden teruggebeld, maar dat gebeurde natuurlijk niet. Toen volgenden er nog een aantal beloftes die niet werden nagekomen.
Op een gegeven moment ZO boos geworden dat de afdelingschef me uiteindelijk die leenauto heeft gegeven, die moesten we zelf 30 kilometer verderop ophalen.
Maar goed, na een week met een hoop gedoe (verkeerde diagnoses, beloftes niet nakomen enz.enz.) was de auto dan toch klaar. Die moeesten we dus 200 kilometer verderop zelf ophalen :X
Komen we daar bij die garage aan, is het een één of ander aggenebis, louche uitziende garagebedrijf op een soort kamp met allemaal rotzooi en louche uitziende lui :D
Niet het soort bedrijf dat we zelf hadden uitgekozen. We hadden er spijt van dat we hem niet gewoon bij die Ford garage hadden laten staan, dat had een hoop tijd en gereis gescheeld.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_108341512
Daartegenover staat dan wel een geweldig positief verhaal van mijn kant over de anwb...

En Friso, dat is echt bad news ja. :{
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:29:16 #92
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_108341627
Hierna ben ik lid geworden van Route Mobiel, maar dat werd met 2 auto's en een motor te duur dus dit jaar toch maar weer lid geworden van de ANWB.
De ANWB in NL is altijd prima, daarover ook niets te klagen. Maar wat we in Frankrijk hebben meegemaakt was gewoon traumatisch. Wel van geleerd, voortaan nemen we zelf de beslissing over onze eigen auto ;)

Inderdaad vreselijk nieuws over Friso.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_108342542
Ja, mijn anwb-lofzang was in Zuid-Duitsland. Binnen een dag mijn auto gerepatrieerd, en binnen 3 uur een gelijkwaardige huurauto onder de kont (die ze kwamen brengen!).
Nee, echt super hoor. Ik had ook reis- en kredietbrief plus, dat dan weer wel.

Het zal er ook maar net aan liggen wie je aan de lijn hebt en in welke tijd je belt. Wij waren in Duitsland en in april ofzo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:13:01 #94
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108343236
Hm, had toch wel gehoopt op wat positiever frisonieuws.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108343818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier deel 2.
*heel verhaal*
Ja... da's wel heul erg zeg. Wanneer was dat? Kort geleden?
Mijn ervaringen zijn overwegend positief. De eerste keer dat ik ze nodig had was langs de snelweg in Duitsland, prima geholpen ook. En dan vandaag weer. Ook goede service, ze boden ook vertaalhulp aan maar dat had ik niet nodig natuurlijk :7

Moet ik wel bijzeggen dat deze telefoonjongen niet heel betrokken was en nogal verveeld overkwam. En ik had eerst een eenmalig abonnement, wat dus neerkomt op één keer hulp in het buitenland. Niet éénmalig één jaar lidmaatschap. Wat nergens vermeld stond. En dat ik nu dus "te lang" in het buitenland ben, hadden ze me ook wel eerder mogen vertellen.

Friso ;(
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108344056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, had toch wel gehoopt op wat positiever frisonieuws.
Is dat nog van invloed op het Frisofeest eigenlijk? Dat bedoel ik puur belangstellend en zeker niet vervelend hoor.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:39:57 #97
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108344263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

Is dat nog van invloed op het Frisofeest eigenlijk? Dat bedoel ik puur belangstellend en zeker niet vervelend hoor.
Het feest gaat gewoon door, maar er is een donatiemogelijkheid voor de reddingsorganisatie die ook de redding van de prins gedaan heeft opgezet in samenwerking met de Effenaar.

En er jwam opeens een hoop persinteresse.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108344485
Dat is wel een aardige "oplossing" inderdaad. Je moet er als organisatie toch iets mee.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:27:50 #99
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_108346113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ja... da's wel heul erg zeg. Wanneer was dat? Kort geleden?
Mijn ervaringen zijn overwegend positief. De eerste keer dat ik ze nodig had was langs de snelweg in Duitsland, prima geholpen ook. En dan vandaag weer. Ook goede service, ze boden ook vertaalhulp aan maar dat had ik niet nodig natuurlijk :7

Moet ik wel bijzeggen dat deze telefoonjongen niet heel betrokken was en nogal verveeld overkwam. En ik had eerst een eenmalig abonnement, wat dus neerkomt op één keer hulp in het buitenland. Niet éénmalig één jaar lidmaatschap. Wat nergens vermeld stond. En dat ik nu dus "te lang" in het buitenland ben, hadden ze me ook wel eerder mogen vertellen.

Friso ;(
Dat was in september 2004 (weet ik nog omdat tijdens die vakantie Andre Hazes is doodgegaan). Wij hebben gewoon totaal geen service gehad, moesten alles zelf nabellen en regelen. De firma Lieg & Bedrieg noemden we het op een gegeven moment. En inderdaad, de jongens van de centrale deden nogal onverschillig en hadden totaal geen medeleven.
Het enige dat de ANWB gedaan heeft is de auto laten vervoeren naar een louche garagebedrijf terwijl er een prima bedrijf in de buurt zat.
Route Mobiel hebben we 1x nodig gehad vanwege een defecte accu en dat is toen prima verholpen, maar verder weet ik dus niets over hun service.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:50:17 #100
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_108347013
En zo zit je ongemerkt een hele rol Fruitella naar binnen te werken :{
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')