abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:28:06 #26
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_109170562
Done :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_109170701
Dat is snel! Mijn dank is groot.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:05:40 #28
123170 alors
zlata1234
pi_109185718
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:06:18 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_109185748
quote:
Dat klopt :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 18 maart 2012 @ 11:48:41 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109226663
Dreambox zonder schotel?

Kan dit topic gewoon dicht? TS is daar puur om illegaal naar TV te kijken en hij gedraagt zich nog dom ook.
pi_109226836
Ja. Hield hem al in de gaten, maar dit is een gebed zonder einde.
pi_109737526
Deze kan dicht: HTC One X #2 - NU verkrijgbaar!

Want deze was eerder: [2] HTC One X: Nog paar nachtjes slapen.
maar die moet nog wel gelinked worden aan deze: HTC One X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 19:26:21 ]
pi_109737726
Yep, thanks!

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 19:35:14 ]
  maandag 2 april 2012 @ 13:34:08 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109801965
quote:
3s.gif Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef Bart het volgende:
Het is heel simpel. Of dat beeld al dan niet terecht is, daar ga ik niet over. Maar je helpt iemand met een vraag, of je helpt niet. Dit gezeur wordt het topic in ieder geval niet leuker van. Dus als je niets zinnigs toe te voegen hebt, post dan gewoon niet.
Leuk verhaal, maar er zijn hier een aantal mensen die weten waar ze het over hebben (Scorpie, picodileon, komttijd, ikzelf...) en die graag mensen willen helpen die HTML/CSS/JS willen leren.

Maar keer-op-keer komt Mirel (en dat cupcakemokkel, RenRen-) met hopeloze vragen als "ik heb dit en dat script gecopypaste en het werkt niet en ik snap er niets van". een ieder van ons heeft al meermaals die users in de juiste richting te drukken, tips te geven over hoe ze dingen moeten oplossen, maar ze doen er niets mee... Ze hebben een attitude van "regel het maar, ik snap het niet en wil het niet snappen". Dit beeld is niet door 1 "vraag" gekomen, maar door tig vragen.

En daardoor hebben mensen als picodileon en ikzelf geen zin meer om in dat topic te kijken. Wat weer zonde is voor de users die wél wat willen leren...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 april 2012 @ 13:36:52 #35
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_109802086
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar er zijn hier een aantal mensen die weten waar ze het over hebben (Scorpie, picodileon, komttijd, ikzelf...) en die graag mensen willen helpen die HTML/CSS/JS willen leren.

Maar keer-op-keer komt Mirel (en dat cupcakemokkel, RenRen-) met hopeloze vragen als "ik heb dit en dat script gecopypaste en het werkt niet en ik snap er niets van". een ieder van ons heeft al meermaals die users in de juiste richting te drukken, tips te geven over hoe ze dingen moeten oplossen, maar ze doen er niets mee... Ze hebben een attitude van "regel het maar, ik snap het niet en wil het niet snappen". Dit beeld is niet door 1 "vraag" gekomen, maar door tig vragen.

En daardoor hebben mensen als picodileon en ikzelf geen zin meer om in dat topic te kijken. Wat weer zonde is voor de users die wél wat willen leren...
Snap ik :). Maar je kan ook gewoon de mensen negeren die je niet mag he ;). Je ziet van wie een reactie is, linksbovenin staat zo'n nickname :P. Is het van iemand waarop je niet wil reageren, reageer dan niet :). Zo blijft het topic gewoon leuk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_109802135
Wat Catch22- zegt. Voor het eerst in 2 weken dat ik het topic weer eens open, en het is nog steeds hetzelfde liedje. Jammer, want ik vind het altijd leuk (en leerzaam) om mensen te helpen met html maar de lol gaat er een beetje af zo in dat topic.
  maandag 2 april 2012 @ 13:42:04 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109802306
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 13:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Snap ik :). Maar je kan ook gewoon de mensen negeren die je niet mag he ;). Je ziet van wie een reactie is, linksbovenin staat zo'n nickname :P. Is het van iemand waarop je niet wil reageren, reageer dan niet :). Zo blijft het topic gewoon leuk.
Ja, maar die mensen zeiken zo hard door dat ik niet eens meer zin heb om dat topic te lezen omdat hun ignorance vrij storend is. En ze drammen zoveel dat users die het goed bedoelen ondersneeuwen. Misschien moeten RenRen- en Mirel een eigen "help ons hier voor gratis met onze jquery plugins"-topic maken en daar weg blijven
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 13:38 schreef picodealion het volgende:
Wat Catch22- zegt. Voor het eerst in 2 weken dat ik het topic weer eens open, en het is nog steeds hetzelfde liedje. Jammer, want ik vind het altijd leuk (en leerzaam) om mensen te helpen met html maar de lol gaat er een beetje af zo in dat topic.
Excuses dat ik je username elke keer verkeerd schrijf ;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109802337
Dat neem ik niemand kwalijk :P.

Maar ontopic, ik stel voor dat we eerst eens proberen inderdaad gewoon niet op die vragen in te gaan Catch22-. Wie weet helpt dat, maar het is te verleidelijk vaak om toch antwoord te gaan geven.
pi_109802390
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar er zijn hier een aantal mensen die weten waar ze het over hebben (Scorpie, picodileon, komttijd, ikzelf...) en die graag mensen willen helpen die HTML/CSS/JS willen leren.

Maar keer-op-keer komt Mirel (en dat cupcakemokkel, RenRen-) met hopeloze vragen als "ik heb dit en dat script gecopypaste en het werkt niet en ik snap er niets van". een ieder van ons heeft al meermaals die users in de juiste richting te drukken, tips te geven over hoe ze dingen moeten oplossen, maar ze doen er niets mee... Ze hebben een attitude van "regel het maar, ik snap het niet en wil het niet snappen". Dit beeld is niet door 1 "vraag" gekomen, maar door tig vragen.

En daardoor hebben mensen als picodileon en ikzelf geen zin meer om in dat topic te kijken. Wat weer zonde is voor de users die wél wat willen leren...
Je weet dat ik best advies aanneem met html/css, en dat jij het ook vaker fout hebt gehad en dat komttijd me dan goed heeft geholpen. Verder blijf ik nu mooi weg uit het javascripttopic, want ook al geef ik aan dat ik geen hulp meer hoef omdat ik toegeef niets te weten hiervan, ik nog word uitgescholden.

quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, maar die mensen zeiken zo hard door dat ik niet eens meer zin heb om dat topic te lezen omdat hun ignorance vrij storend is. En ze drammen zoveel dat users die het goed bedoelen ondersneeuwen. Misschien moeten RenRen- en Mirel een eigen "help ons hier voor gratis met onze jquery plugins"-topic maken en daar weg blijven

[..]

Excuses dat ik je username elke keer verkeerd schrijf ;)
En dit, lees hierboven, het is niet zo dat ik vaak hulp heb gevraagd met javascript, dat was slechts één keer. En zoals ik zei, met CSS probeer ik eerst zelf, als het niet lukt vraag ik hulp, probeer ik, en als er iets gezegd wordt waarvan ik WEET dat het niet werkt, doe ik het niet. Dan heb ik het misschien al geprobeerd, het is niet zo dat ik een css/html-noob ben, ik weet best een hoop. Maar jij weet blijkbaar meer, prima, maar negeer me dan als je je zo ergert.
  maandag 2 april 2012 @ 13:46:06 #40
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_109802467
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef picodealion het volgende:
Dat neem ik niemand kwalijk :P.

Maar ontopic, ik stel voor dat we eerst eens proberen inderdaad gewoon niet op die vragen in te gaan Catch22-. Wie weet helpt dat, maar het is te verleidelijk vaak om toch antwoord te gaan geven.
^O^
En ja, het is verleidelijk om te antwoorden, ik weet precies hoe dat voelt ;). Helpt vaak bij mij om wel de reactie in te tikken, maar dan niet op invoeren te klikken ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 2 april 2012 @ 13:50:30 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109802604
quote:
99s.gif Op maandag 2 april 2012 13:46 schreef Bart het volgende:

[..]

^O^
En ja, het is verleidelijk om te antwoorden, ik weet precies hoe dat voelt ;). Helpt vaak bij mij om wel de reactie in te tikken, maar dan niet op invoeren te klikken ;).
ik wil alleen best mensen helpen, want dat is vaak voor mijzelf wel een uitdaging (bedenken hoe je het zelf zou oplossen is altijd goed), maar als ik dat topic nu lees dan zakt de moed me al in de schoenen dus daarom reageer ik dan niet meer en dat vind ik jammer (voor mezelf en users die het goed bedoelen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:44 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Je weet dat ik best advies aanneem met html/css, en dat jij het ook vaker fout hebt gehad en dat komttijd me dan goed heeft geholpen. Verder blijf ik nu mooi weg uit het javascripttopic, want ook al geef ik aan dat ik geen hulp meer hoef omdat ik toegeef niets te weten hiervan, ik nog word uitgescholden.

[..]

En dit, lees hierboven, het is niet zo dat ik vaak hulp heb gevraagd met javascript, dat was slechts één keer. En zoals ik zei, met CSS probeer ik eerst zelf, als het niet lukt vraag ik hulp, probeer ik, en als er iets gezegd wordt waarvan ik WEET dat het niet werkt, doe ik het niet. Dan heb ik het misschien al geprobeerd, het is niet zo dat ik een css/html-noob ben, ik weet best een hoop. Maar jij weet blijkbaar meer, prima, maar negeer me dan als je je zo ergert.
Nee, het gaat ook niet over JS specifiek, maar over HTML/CSS en JS. Maargoed, je moet maar lekker aanrommelen en ongestructureerd blijven werken, dat boeit mij verder niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 april 2012 @ 13:53:39 #42
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_109802706
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar er zijn hier een aantal mensen die weten waar ze het over hebben (Scorpie, picodileon, komttijd, ikzelf...) en die graag mensen willen helpen die HTML/CSS/JS willen leren.

Maar keer-op-keer komt Mirel (en dat cupcakemokkel, RenRen-) met hopeloze vragen als "ik heb dit en dat script gecopypaste en het werkt niet en ik snap er niets van". een ieder van ons heeft al meermaals die users in de juiste richting te drukken, tips te geven over hoe ze dingen moeten oplossen, maar ze doen er niets mee... Ze hebben een attitude van "regel het maar, ik snap het niet en wil het niet snappen". Dit beeld is niet door 1 "vraag" gekomen, maar door tig vragen.

En daardoor hebben mensen als picodileon en ikzelf geen zin meer om in dat topic te kijken. Wat weer zonde is voor de users die wél wat willen leren...
Dat gebeurt ook, en ik los het op. Als ik iets tegenkom wat anders aanvoelt dan vraag ik het gewoon weer. Lijkt me ook de bedoeling van dat topic.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 2 april 2012 @ 13:54:22 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109802726
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:53 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook, en ik los het op. Als ik iets tegenkom wat anders aanvoelt dan vraag ik het gewoon weer. Lijkt me ook de bedoeling van dat topic.
Ik weet niet hoe serieus je dit wil oppakken, maar een keer begeleiding krijgen van iemand met meer ervaring zou in jouw geval al een hele hoop schelen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 2 april 2012 @ 13:55:37 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109802762
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:53 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook, en ik los het op. Als ik iets tegenkom wat anders aanvoelt dan vraag ik het gewoon weer. Lijkt me ook de bedoeling van dat topic.
Je probleem ligt, Zoals ik al meermaals heb gezegd, in het feit dat je basiskennis niet op orde is. Dat is op zich helemaal niet erg, maar je moet eigenlijk even een stap terug doen en die kennis opdoen.

Als je namelijk in essentie weet wat er gebeurd op je website, kan je fouten beter opsporen en oplossen. Als je niet weet hoe je firebug moet gebruiken, ben je, met alle respect, niet goed bezig...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109802794
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee, het gaat ook niet over JS specifiek, maar over HTML/CSS en JS. Maargoed, je moet maar lekker aanrommelen en ongestructureerd blijven werken, dat boeit mij verder niet.
Jij weet niets over mijn manier van werken. Maar goed, je moet maar lekker ongegronde conclusies blijven trekken, kom je ver mee. Misschien ook eens van je eigen voetstukje af.
  maandag 2 april 2012 @ 13:56:59 #46
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_109802796
Niet zo hameren op dat firebug. Ik had al gezegd dat ik met een voorbedachte reden over dat hoverdingetje bepaalde dingen ging checken in firebug en andere niet.

Enige waar ik meer van zou willen leren is Jquery. Maar goed, daar twijfel ik zelf over aangezien het site aandeel op m'n stage bijna klaar is en ik daarna totaal andere dingen ga doen. Soms twijfel ik daarover.

Maar dat hele CSS verhaal is een grote misverstand. Als je me niet gelooft dan vind ik dat jammer. Werp maar een test naar me toe ofzo :')
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 2 april 2012 @ 13:58:15 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109802838
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Jij weet niets over mijn manier van werken. Maar goed, je moet maar lekker ongegronde conclusies blijven trekken, kom je ver mee. Misschien ook eens van je eigen voetstukje af.
Ik zie aan de dingen die je post wel dat je niet gestructureerd werkt. En ik zit niet op een voetstuk, ik heb best veel moeite gedaan om je op gang te helpen alleen heb ik niet het idee dat je iets doet met mijn tips, buiten codevoorbeelden c/p'en
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:56 schreef Mirel het volgende:
Niet zo hameren op dat firebug. Ik had al gezegd dat ik met een voorbedachte reden over dat hoverdingetje bepaalde dingen ging checken in firebug en andere niet.

Enige waar ik meer van zou willen leren is Jquery.
het geeft aan dat je zelf niet in staat bent om de code en gegenereerde html te lezen en begrijpen. Dat zijn de basics waar ik het over heb.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 april 2012 @ 13:59:13 #48
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_109802870
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zie aan de dingen die je post wel dat je niet gestructureerd werkt.

[..]

het geeft aan dat je zelf niet in staat bent om de code en gegenereerde html te lezen en begrijpen. Dat zijn de basics waar ik het over heb.
Het geeft aan dat dit iets anders van aard is wat ik nu tot nu toe gewend ben. Verwijdende stukken code die niet opgelicht worden, pas als je hovert, en een bepaalde veronderstelling die ik had. Ik weet van mezelf dat ik prima de basics ken :)
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 2 april 2012 @ 13:59:25 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109802878
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Jij weet niets over mijn manier van werken. Maar goed, je moet maar lekker ongegronde conclusies blijven trekken, kom je ver mee. Misschien ook eens van je eigen voetstukje af.
Lieve schat, een blind paard met oogkleppen op ziet dat wat je deed ongestructureerd was. Dat is niet erg, dat is geen persoonlijke aanval, het is een manier van ons om aan te geven hoe het beter kan. Hij die geen kritiek kan verdraaien blijft voor altijd onwetend.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109802922
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 13:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zie aan de dingen die je post wel dat je niet gestructureerd werkt.

Je ziet er vooral aan dat ik mijn vragen niet kan formuleren. Ik weet wat ik wil, ik weet niet hoe ik het wil en hoe het heet. Dat is gewoon vervelend, ook voor mij. Niet ongestructureerd, want ik werk zeker met mijn html en css redelijk gestructureerd.

Ik snap namelijk wel dat mensen mijn vragen niet snappen, en dan geef je dat aan, en probeer ik het weer. Soms denk ik heel duidelijk te zijn en dan praat ik swahilisch voor anderen, sorry daar voor, maar geef gewoon aan als je me niet snapt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')