Gloeiend heet worden komt door het scherm heb ik het idee. Met navigeren wordt ie heet. Heel soms heeft ie ook wel is dat hij aan blijft staan en dan wordt hij ook heet. Als ik lang bezig ben met spelletjes oid wordt ie heet. Soms doe je hem in je zak en blijft het scherm aan staan en dan wordt ie ook steeds heter. Kijk als het nou een lekker wijf was, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon zo heet wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:13 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat is hier tegen te doen? Kan dit liggen aan (het ontbreken van) updates of is dit hardware-matig? Paar dagen geleden werd hij ook al gloeiend heet, leek me ook al geen goed voorteken...
Welke telefoon wordt niet heet? mijn maatje durfde de S2 niet eens meer te gebruiken want hij dacht dat ie kapot was.. maar ik vond die temperatuur vrij normaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gloeiend heet worden komt door het scherm heb ik het idee. Met navigeren wordt ie heet. Heel soms heeft ie ook wel is dat hij aan blijft staan en dan wordt hij ook heet. Als ik lang bezig ben met spelletjes oid wordt ie heet. Soms doe je hem in je zak en blijft het scherm aan staan en dan wordt ie ook steeds heter. Kijk als het nou een lekker wijf was, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon zo heet wordt
Herkenbaar haha xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef dimmak het volgende:
Ik houd hem dan ff tegen mijn wang aan. Lekker hoor. :p
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef dimmak het volgende:
Ik houd hem dan ff tegen mijn wang aan. Lekker hoor. :p
Ik heb het alleen nog als ik mijn tel als navigatie gebruik..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat deed ik ook
Na de eerste update was het euvel meteen verholpen. Volgens mij in de eerste maand na release al.
Gewoon de powerknop even een paar keer goed hard indrukken lost t bij mij meestal voor een paar dagen op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:30 schreef eucalyptus het volgende:
Mhm, hopen dat ze er iets op vinden bij de volgende update.. Ik had het aanvankelijk nooit, maar pas sinds 2 weken. Neem niet eens meer de moeite om m'n screenshots te verwijderen, het zijn er inmiddels toch 100+.
Ja, heb ik ook zo een beetje. Vooral internet sluit vaak af.. hard reset heb ik eens geprobeerd maar je googleaccount zet alle apps ed terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef eucalyptus het volgende:
Fijn dat hier een topic over dit toestel is! De mijne heeft namelijk harde kuren.
O.A.
- Apps afsluiten zonder dat ik daar om vraag
- Screenshot maken als ik op de 'home' knop druk
- Niet reageren als ik op de knop bovenop druk om het beeld zichtbaar te maken
- Extreem traag reageren
Geen idee wat het is, ik ben bang dat de harde reset de enige optie is.
Tenzij iemand anders hier nog wat weet?
Echt? Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef alors het volgende:
Dat screenshots maken is een bekend probleem ja, komt omdat ie knop bovenop niet goed is, Te gevoelig ofzo, wel heel irritant idd.
Nee is niet raar, maar was ook vorig topic aangegeven dat het screenshot probleem was opgelost met ICS en dat het een software bug bleek te zijn in 2.3quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Oh nou weet ik veel, als het na 3 updates nog niet gefixt is dan denk ik maar dat het aan de hardware ligt, of is dat zo raar?Ik ben verder ook niet into custom roms etc whatever.
Enige verschil is dat je bij de XE:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:12 schreef zoz het volgende:
Ik heb geen klachten zoals een hete batterij of ongewild screenshots. Maar is er ook een verschil met de standaard sensation en de sensation XE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |