abonnement Unibet Coolblue
pi_107998355
We gaan weer bootcampen wellicht als het wat minder stom weer is :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:15:26 #102
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107998431
Goedemorgen,

on: 500ml soja yoghurt 2 volkoren crackers

t: niks

lu: grote salade , 1 appel,blikje makreel,olijven,2 rijstewafels

t: kopje koffie met zoetjes zonder melk

di: maaltijdsoep met 1 banaan thee met melk

t: 1 peer en 1 kiwi

Begonnen met een gewicht van 77 en woof vanochtend 71kg :)
pi_107998436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:12 schreef Perruche het volgende:
We gaan weer bootcampen wellicht als het wat minder stom weer is :P
Waar doen jullie bootcamp? Amsterdam?

Dat lijkt me echt een goede voorbereiding op de Urbanathlon! Heb nog geen bericht gehad over extra startnummers helaasch..

In dat boek wat HPKW postte staan schema's waarin je echt 500 situps enzo moet doen? Ik snap dat je uithoudingsvermogen nodig hebt voor zulke races, maar 500 crunches en lunges etc in 1 training lijkt me nogal overkill.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107998480
Ben een van de oorbellen die ik inhad bij ons trouwen kwijtgeraakt gisteren ;(

Nu ben ik niet iemand die die dingen in een kastje legt en er niet meer naar kijkt, want dat is zonde, maar baal wel, stiekem -O- ;(
Ja doei.
pi_107998490
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:15 schreef DanaCat het volgende:
Goedemorgen,

on: 500ml soja yoghurt 2 volkoren crackers

t: niks

lu: grote salade , 1 appel,blikje makreel,olijven,2 rijstewafels

t: kopje koffie met zoetjes zonder melk

di: maaltijdsoep met 1 banaan thee met melk

t: 1 peer en 1 kiwi

Begonnen met een gewicht van 77 en woof vanochtend 71kg :)
Goed resultaat!

Ik denk wel dat je nog steeds te weining eet Dana! Zit er beleg op je crackers?
Ik zou het eens invoeren in een calorieteller ofzo, kijken op hoeveel je uitkomt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107998557
Dana, hoelang ben je al bezig? Ik vind dat je erg weinig eet!
pi_107998571
Misschien nog een beetje blijven opbouwen met toch maar tussendoortjes en wat kwark oid erbij Dana?
Een maaltijdsoep kan natuurlijk erg variëren in kcal dus echt zicht erop heb ik niet, maar het lijkt niet zoveel. Je lunch vind ik wel helemaal top :D
pi_107998643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je denkt waarschijnlijk teveel in kcals, denk liever in voedingsstoffen :P Is niet veel broodbeleg wat de stoffen in een soep met veel groente kan vervangen, of je moet groente op je brood doen.
Laat ik erbij zeggen dat dat erg lekker is trouwens :@ bth paprika/kip :9
Zoals vandaag teer je in het begin op de eiwitten uit je hv melk en uit je boterhammen, en zul je met je D een inhaalslag moeten maken. Als je nou zorgt dat je bij je hoofdmaaltijden (O/L/D) altijd alle macronutriënten (dus KH's, eiwitten EN vet) binnenkrijgt, hoef je daar bij je T's minder druk om te maken.
Eiwitten eten blijft lastig. Als broodbeleg neem ik vaak humus of een beleg van aubergine/paprika, maar dat doet volgens mij ook niet zo veel qua eiwitten. Ontbijten met kwark met muesli ipv met brinta kan ik misschien wel wat vaker doen, het is nu ook niet meer ze koud dus heb de warmte wat minder nodig.
Wat zijn nou erg eiwitrijke D's?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_107998720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:15 schreef Novem het volgende:

[..]

Waar doen jullie bootcamp? Amsterdam?

Dat lijkt me echt een goede voorbereiding op de Urbanathlon! Heb nog geen bericht gehad over extra startnummers helaasch..

In dat boek wat HPKW postte staan schema's waarin je echt 500 situps enzo moet doen? Ik snap dat je uithoudingsvermogen nodig hebt voor zulke races, maar 500 crunches en lunges etc in 1 training lijkt me nogal overkill.
Yep in Damsco. Kan in heel veel steden.

Is wel een goede voorbereiden, maar met 1 keer in de week bootcamp ben je er nog lang niet me dunkt. Doel is natuurlijk wel een lean mean urbanathlon machine te worden :P Dus als HPKW dat boek nog eens wil posten.... :)
pi_107998775
Q, iets met een goed stuk vlees! :P Goede runderlap is al snel 300gr, dus bijna 90gr eiwit...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107998782
:W Hai
Ik heb niet zoveel te melden!

Beterschap voor Coco in elk geval!
Be someone that makes you happy
pi_107998835
Lijst voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met stukjes banaan en wat honing
T: 2 gekookte eitjes
L: vers brood met wat gerookte zalm
T: wrsch nog wel een sneedje brood :9
S: kt + spinning
D: fajitas (wraps, kip, paprika, boontjes, ui) met yoghurt en ijsbergsla
T: handje walnoten
Ja doei.
pi_107998883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
Q, iets met een goed stuk vlees! :P Goede runderlap is al snel 300gr, dus bijna 90gr eiwit...
Dat is wel veel te veel vlees voor een vrouw die niet heel hard sport Viz :P 80 gram per dag gemiddeld is wat men aanbeveelt.

Gekookt eitje doet ook wonderen voor wat meer eiwit, vis, vlees, kwark.
pi_107998920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
Q, iets met een goed stuk vlees! :P Goede runderlap is al snel 300gr, dus bijna 90gr eiwit...
Ik ben niet zo'n vleesfan, zeker niet in grote stukken. Ei is wel een goed idee, en misschien moet ik een schaaltje kwark nemen na mijn D. Zijn er ook groenten met veel eiwitten?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_107998922
Lijstje!
O: kwark, banaan, havermout
T: volkoren boterham met volkoren ontbijtkoek, als ik heel vaak volkoren zeg is het vast goed
L: dubbele boterham met rauwkost en een eitje, glas jus
T: iets, maar ik weet niet wat, ik wil de krentenbol skippen, maar ik weet geen alternatief!
T: appel
D: ratatouille met merquez-worstje en ik twijfel nog met of zonder rijst
T: bakje yoghurt
pi_107998964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:26 schreef anna82 het volgende:

[..]

Yep in Damsco. Kan in heel veel steden.

Is wel een goede voorbereiden, maar met 1 keer in de week bootcamp ben je er nog lang niet me dunkt. Doel is natuurlijk wel een lean mean urbanathlon machine te worden :P Dus als HPKW dat boek nog eens wil posten.... :)
Met 1 keer per week ben je er idd niet lijkt me, 5 keer misschien :')

Ik ben HPKW niet, maar het is dit boek http://www.racedaydomination.com/ als ik het goed heb!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107999027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:26 schreef anna82 het volgende:

[..]

Yep in Damsco. Kan in heel veel steden.

Is wel een goede voorbereiden, maar met 1 keer in de week bootcamp ben je er nog lang niet me dunkt. Doel is natuurlijk wel een lean mean urbanathlon machine te worden :P Dus als HPKW dat boek nog eens wil posten.... :)
Shoot, daar was ik al bang voor. Ik weet even niet welk boek V1z bedoeld. :D
Hier schiet het overigens ook niet op met de ontwikkeling tot lean mean urbanathlon machine. :P Vanavond maar weer eens echt naar de sportschool. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107999069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:34 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n vleesfan, zeker niet in grote stukken. Ei is wel een goed idee, en misschien moet ik een schaaltje kwark nemen na mijn D. Zijn er ook groenten met veel eiwitten?
Peulvruchten hebben wel wat eiwitten geloof ik, maar de grootste winst valt echt te halen uit vlees, vis, kwark en ei. Een schaaltje kwark en een ei scheelt je al 25 gram eiwit bij elkaar.
pi_107999118
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Shoot, daar was ik al bang voor. Ik weet even niet welk boek V1z bedoeld. :D
Hier schiet het overigens ook niet op met de ontwikkeling tot lean mean urbanathlon machine. :P Vanavond maar weer eens echt naar de sportschool. :)
Volgens mij was het een boek speciaal voor de urbanathlon, zoiets staat mij bij. Hoewel DOMINATE THEM ALL mij ook uitermate aanspreekt :P
pi_107999245
Valt toch mee, Mar? Is op jaarbasis een kleine 120kg vlees, hoef je volgens mij maar 1 koe voor te versnijden :+
80gr maar trouwens? Ik dacht ongeveer 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit per dag als je sport?!

Limabonen hebben veel eiwit, rest voornamelijk peulvruchten die wat hoger zijn, maar groente is niet echt waar je er makkelijk veel uit haalt.

Eiwitten zou je het best uit zoveel mogelijk verschillende bronnen willen halen omdat er weer verschillende aminozuren in zitten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107999251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:35 schreef Novem het volgende:

[..]

Met 1 keer per week ben je er idd niet lijkt me, 5 keer misschien :')

Ik ben HPKW niet, maar het is dit boek http://www.racedaydomination.com/ als ik het goed heb!
Ow, dat boek! Daar kwam een vriend van me mee idd. Nog niet zo goed naar gekeken eigenlijk. :P
Er komt ook een urbanathlon trainingsboek, maar dat komt pas in juni uit en dat lijkt me vrij laat om te beginnen met trainen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107999260
Viz, de gemiddelde vrouw krijgt echt geen 300 gram vlees weg hoor. :D
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:48:21 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107999292
Laamaa verkeerd gelezen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107999315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Valt toch mee, Mar? Is op jaarbasis een kleine 120kg vlees, hoef je volgens mij maar 1 koe voor te versnijden :+
80gr maar trouwens? Ik dacht ongeveer 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit per dag als je sport?!

Limabonen hebben veel eiwit, rest voornamelijk peulvruchten die wat hoger zijn, maar groente is niet echt waar je er makkelijk veel uit haalt.

Eiwitten zou je het best uit zoveel mogelijk verschillende bronnen willen halen omdat er weer verschillende aminozuren in zitten.
Eiwitten haal je niet alleen maar uit vlees zoals je zelf al zegt :P en ja 80 gram is een normale portie vlees bij een D.
pi_107999529
Beterschap Coco, ik hoop echt dat je snel weer fit bent :* Snap dat je je schuldig voelt, maar je kan er echt niks aan doen...

Pfff het is steenkoud op het werk *brrr* zit ook met handschoentjes aan te werken :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')