abonnement Unibet Coolblue
pi_107799054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:Y

En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,... O-)
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
Medium armor: nee, waarom?
8 stukken armor: niet perse
Athletics: niet perse
acrobatics: nee
shortswords: one handed is genoeg

levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.

PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
I'm right and you know it
pi_107799094
Amsilvi intervention / divine intervention was ook fijn.
pi_107799099
En niet haten op levitation :(.
pi_107799125
Ja die wel, maar ook erg overpowered eigenlijk.

PS als je over skills gaat zeiken dan wil ik graag zeggen dat ik de TOEVOEGINGEN van die spel ed PERKS erg goed vind.
I'm right and you know it
pi_107799195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:37 schreef Sloggi het volgende:
En niet haten op levitation :(.
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.

Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
I'm right and you know it
pi_107799241
Overigens over mods: ik gebruik ze niet veel omdat wapen mods en spell mods een spel wat al niet heel erg moeilijk is nog veel makkelijker maken. Mods voor sterkere monsters ga ik misschien wel gebruiken.
I'm right and you know it
pi_107801181
Levitation terug ben ik niet zo enthousiast over. Mss dat je dan tot een bepaalde hoogte kan zweven ofzo.

Spriggans hebben toch ook teleport? En een soort leech health, erg irritant :(
Children of the night. What music they make.
pi_107801359
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
pi_107802088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
Ja, maar dan kan je ze toch nog zien doordat ze een gele gloed uitstralen, en een kleine vervorming van de achtergrond. Bovendien hebben ze altijd van die kleine gele blaadjes om zich heen dwarrelen :P
Children of the night. What music they make.
pi_107803977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.

Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).

Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.

Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
pi_107804350
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).

Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.

Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
Helemaal eens met deze post :Y

Het had niet in de game gemoeten, maar ik verwelkom het wel als mod, maar dan wil ik wel meteen Telvanni gebouwen :Y
pi_107805242
Ben ik aan het lopen, valt er zonder enige waarschuwing een Blood Dragon op m'n hoofd :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:04:07 #163
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107805583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
De lengte is juist HET real-life voordeel wat een speer heeft.. En daarnaast, abuse in singleplayer games moet geen probleem zijn. Dat is de vrije keuze van de speler.. Net als dat 't je vrij staat om smithing/enchantment achterlijk hoog te boosten.
quote:
Medium armor: nee, waarom?
Omdat bonemold, chainmail, mithril.. En omdat het kan!
quote:
8 stukken armor: niet perse
Jawel! En dan 2 verschillende schouderstukken dragen bijv.. En sowieso lekker veel enchantment slots :)
quote:
Athletics: niet perse
Jawel.. Of in ieder geval een spell oid om speed te boosten.
quote:
acrobatics: nee
Sowieso wel. Scrolls of Icarian Flight! Lekker over bergen en steden heen hoppen :P
quote:
shortswords: one handed is genoeg
Helemaal mee eens, en daarom is het extra debiel dat er geen onderscheid is tussen long en shortblades. Nu is er het onderscheid tussen sword en dagger, waarom zou er niet nog een stapje in zijn? Maak de huidige swords iets langer, sterker en langzamer, en de shortswords nog ietsje korter en sneller oid.

quote:
levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.
Maar het opent wel allerlei unieke mogelijkheden, zoals bewezen is in Morrowind.. Maar eerlijk gezegd mis ik levitation niet héél erg.
quote:
PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
Best tof, maar heel moeilijk te implementeren in combat, denk ik. Want waar teleport je jezelf naartoe als je 't activeert?
En nu je kan fasttravelen is mark/recall zoals in Morrowind nutteloos geworden, dus teleporten zullen we wel niet meer terugzien.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:11:31 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107805946
Iets leuks dat ik meemaakte toen ik nog pas net Skyrim speelde, was echt nog level 5 ofzo. Ik had op een of andere manier the Ritual stone geactiveerd, waarmee je dus een lichaam tot leven kunt wekken.
Ik random rondlopen, kom ik uit bij Karthspire. Ik daar in een hoek ergens met veel pijn en moeite een Hagraven geslacht, zie ik daar op zo'n altaar een dode giant liggen. Toen heb ik die Giant gereanimeerd en heeft die voor mij alle Forsworn uit dat kamp een kopje kleiner gemaakt.
Ok stelletje hokboeren
pi_107806195
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 21:19:25 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107806279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
Dat kan met de Tytanis-mod :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107806644
quote:
LOL! Hey listen!
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 22:14:44 #168
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107809610
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:

quote:
It (Candle/Magelight) can be used outdoors at night to attract insects for use as alchemical ingredients.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107809648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:

[..]

:D
:D

Morgen uitproberen!
Children of the night. What music they make.
pi_107809883
Yay ik val niet meer door mijn kasteel heen. De basis was dus de bard's guild en ik ben als begin voor het interieur dus begonnen om dat te kopieren en wilde wat aanpassen (bards college heeft om te beginnen geen weapon racks en dat is natuurlijk het belangrijkste in elk huis)

Dus ik begin enthousiast wat muren te verwijderen om een grotere zaal te creeeren. Ik kan je nu al vertellen dat DAT geen goed idee is. Onder en boven de muren liepen de plafonds niet door en zelfs de pilaren aan de zijkant hadden toen een gat erin. En dat kan je ECHT niet simpel repareren (ik heb een en andere geschoven maar je creeert alleen maar andere gaten die ook niet te vullen zijn). Dus ik ga maar gewoon met de bestaande muren werken.

Is er iemand geintereseerd in een nieuw huisje? Of als je gewoon wil testen. Dan probeeer ik hem op steam te krijgen :D
I'm right and you know it
pi_107810196
Ik ben wel geïnteresseerd in een nieuw huisje. Ik probeer er zelf ook 1 te maken, maar ik ga daar morgen mee verder. Ik wil hem ook testen voor je, maar ik doe dat pas morgen.
Children of the night. What music they make.
pi_107810411
Beetje vreemde shit met die Creation Kit.

Op het moment dat ik iets wil testen dan ziet het er ingame heel anders uit, als ik daarna de kit opnieuw laad dan is mijn complete creatie veranderd in iets wat voor geen meter klopt..

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik save uiteraard alles etc.
pi_107810940
Ik weet het ook niet precies.. ik zou namelijk zweren dat ik mijn voordeur PRECIES in het frame had gezet.. wil ik testen zweeft ie wat.. maar misschien had ik dat nog niet gesaved (ik crash wel eens moet ik zeggen)
I'm right and you know it
pi_107811210
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107811284
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. :') damn them timesinks.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')