twitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 11:13:01Vanmiddag de eerste bruggen bezoeken. Zout staat er klaar voor. http://t.co/g7qRtAQD reageer retweet
quote:
zonde man. snertquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een hele pan snert gemaakt die ik over het ijs ga verspreiden.
Vermoed ook een troll ...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het waar is, dan wel. Als hoax kan ik het wel waarderen
Idd, die kerels.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Dat lijken wel die triestelingen van 't Frije Fryske Grun!
Ik hoop het. Zou wel heel sneu zijn om zo'n zeldzaam volkfeestje te verzieken, maar er zijn helaas debielen genoeg die hiertoe in staat zijn.quote:
Zieke mensen blijven bestaan!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou wel heel sneu zijn om zo'n zeldzaam volkfeestje te verzieken, maar er zijn helaas debielen genoeg die hiertoe in staat zijn.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou wel heel sneu zijn om zo'n zeldzaam volkfeestje te verzieken, maar er zijn helaas debielen genoeg die hiertoe in staat zijn.
Ik betwijfel eigenlijk of het zo veel kwaad kan. paar gaten in het ijs. zout er doorheen. Zout in heel veel water is dus te verwaarlozen en de gaten vriezen weer dicht.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel bullshit gepost, qua acties.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef Internepper het volgende:
Ze wilden ook actie voeren tegen 'New kids nitro'. Niks meer van gehoord. Zou ze sieren als ze nu eens daadwerkelijk hun praatjes waarmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |