abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_107519161
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107519177
Kon geen betere TT verzinnen :@
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107519232
En ik kan wel merken dat ik lang niet actief ben geweest op Fok!, zelfs het koppelen aan de reeks gaat niet goed :')
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:00:01 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107519252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef Scorpionsworld het volgende:
En ik kan wel merken dat ik lang niet actief ben geweest op Fok!, zelfs het koppelen aan de reeks gaat niet goed :')
daar hoef je niet eens wat voor te doen :')
pi_107519279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

daar hoef je niet eens wat voor te doen :')
Ik heb toch echt het open nieuw deel knopje aangetikt :X
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:05:30 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107519438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Ik heb toch echt het open nieuw deel knopje aangetikt :X
Hij is ook gelinkt hoor ;)
pi_107519463
Leuke TT, *O*
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:07:08 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107519498
zo irritant op het werk. Als ik eenmaal aan het eten ben, wil ik blijven eten :(
pi_107519540
Wel beetje duur voor zo'n oude serie ja. Dan maar even gebruik maken van downloaden zolang er nog geen downloadverbod is :P.
pi_107519611
Heb trouwens dit boek gekocht. Lijkt me wel wat.

http://www.bol.com/nl/p/n(...)011528606/index.html

Gelukkig komt hij in de brievenbus, anders moest ik me aankleden enzo :P.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 16:10:45 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107519640
Nico Dijkshoorn?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_107519664
Ik moet trouwens naar de apotheek, maar het is echt te koud. En ze zijn verhuisd dus ik weet niet exact waar ze nu zitten. *eng* [/autist]
pi_107519666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij is ook gelinkt hoor ;)
Juist ja...hoog tijd voor c_/ en een peuk
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107519682
quote:
13s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nico Dijkshoorn?
Mja, maar wel over zijn vader.

Ik heb verder ook niet echt iets met Nico.
pi_107519753
Degene die mij m'n rijbewijs heeft gegeven, verdient een nekschot.
Tap tap tap
pi_107519788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Degene die mij m'n rijbewijs heeft gegeven, verdient een nekschot.
Toch naar de beurs gegaan?
pi_107520036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, maar wel over zijn vader.

Ik heb verder ook niet echt iets met Nico.
nou ik en een interview gelezen naar aanleiding van dat boek en het gaat vooral om Nico hoor :')
afgezet tegen zijn vader zeg maar maar het is wel allemaal weer look at meeeee! look at me!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107520040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Tegan het volgende:

[..]

Toch naar de beurs gegaan?
Ja. Alleen donderde m'n TomTom naar beneden op de snelweg, zo tussen het stuur en de ruitenwisser en ruitenwisservloeistof enzo. Supertof. Ding naast me neergegooid, had ik wel geluid maar geen beeld. 'O, hier moet ik linksaf.' Ik linksaf, rode kever achter me ineens pissig (ja, haal me in of blijf helemaal erachter, klojo) TomTom: ga over 850 meter linksaf. 'O, de volgende.'
Nee, niet de volgende. Nou, dan rij ik door en ga ik bij het volgende stoplicht linksaf. Rode kever had mij ondertussen ineens rechts ingehaald en had toen wraak genomen door zich ineens bij mij ervoor te gooien, maar ik hou afstand dus dat maakte niet echt iets uit. Volgende stoplicht zegt TomTom: sla rechtsaf. Supertof, ik moet daar links ergens zijn, dus ik sta al voor links voorgestorteerd, doosch. De boel gaat rijden en rode kever voor me trapt ineens op de rem. Wat doe ik?? denk ik dan. Geen idee, maar goed, hij sloeg verderop al snel af.
Goed, beurs gevonden, inparkeren. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat niet kan, dat scheelt. Alleen toen werd later het uirparkeren een uitdaging want ik stond nogal scheef. Vier keer steken :') en ik was eruit. Nou ja. Terug naar huis.
Op de snelweg: voeg in. Ik voeg in. Ik rij. Nee, kutding, ik hoefde helemaal niet in te voegen. Ik weer uitvoegen. Mensen achter me waren blij.
Tap tap tap
pi_107520105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja. Alleen donderde m'n TomTom naar beneden op de snelweg, zo tussen het stuur en de ruitenwisser en ruitenwisservloeistof enzo. Supertof. Ding naast me neergegooid, had ik wel geluid maar geen beeld. 'O, hier moet ik linksaf.' Ik linksaf, rode kever achter me ineens pissig (ja, haal me in of blijf helemaal erachter, klojo) TomTom: ga over 850 meter linksaf. 'O, de volgende.'
Nee, niet de volgende. Nou, dan rij ik door en ga ik bij het volgende stoplicht linksaf. Rode kever had mij ondertussen ineens rechts ingehaald en had toen wraak genomen door zich ineens bij mij ervoor te gooien, maar ik hou afstand dus dat maakte niet echt iets uit. Volgende stoplicht zegt TomTom: sla rechtsaf. Supertof, ik moet daar links ergens zijn, dus ik sta al voor links voorgestorteerd, doosch. De boel gaat rijden en rode kever voor me trapt ineens op de rem. Wat doe ik?? denk ik dan. Geen idee, maar goed, hij sloeg verderop al snel af.
Goed, beurs gevonden, inparkeren. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat niet kan, dat scheelt. Alleen toen werd later het uirparkeren een uitdaging want ik stond nogal scheef. Vier keer steken :') en ik was eruit. Nou ja. Terug naar huis.
Op de snelweg: voeg in. Ik voeg in. Ik rij. Nee, kutding, ik hoefde helemaal niet in te voegen. Ik weer uitvoegen. Mensen achter me waren blij.
ja fuck die mensen iedereen die hem net heeft moet ervaring op doen en maakt wel eens een foutje met nog snel een afslag nemen of zo

en tom toms ben ik geen fan van juist hier om
ze leiden af en zorgen alleen maar voor ruzie in en met de auto :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107520164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja fuck die mensen iedereen die hem net heeft moet ervaring op doen en maakt wel eens een foutje met nog snel een afslag nemen of zo

en tom toms ben ik geen fan van juist hier om
ze leiden af en zorgen alleen maar voor ruzie in en met de auto :')
Zonder TomTom was ik er helemaal niet gekomen denk ik :P Al is het heel simpel. Maar ik kwam nu van een andere plek de A12 op dus ik herkende het niet direct. En ik heb wel naar de borden gekeken, maar ik zat dus net in een bocht daar en had niet door dat het bord Amsterdam al boven mijn rijbaan hing. Het was een beetje vertekend allemaal.
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:22:51 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja. Alleen donderde m'n TomTom naar beneden op de snelweg, zo tussen het stuur en de ruitenwisser en ruitenwisservloeistof enzo. Supertof. Ding naast me neergegooid, had ik wel geluid maar geen beeld. 'O, hier moet ik linksaf.' Ik linksaf, rode kever achter me ineens pissig (ja, haal me in of blijf helemaal erachter, klojo) TomTom: ga over 850 meter linksaf. 'O, de volgende.'
Nee, niet de volgende. Nou, dan rij ik door en ga ik bij het volgende stoplicht linksaf. Rode kever had mij ondertussen ineens rechts ingehaald en had toen wraak genomen door zich ineens bij mij ervoor te gooien, maar ik hou afstand dus dat maakte niet echt iets uit. Volgende stoplicht zegt TomTom: sla rechtsaf. Supertof, ik moet daar links ergens zijn, dus ik sta al voor links voorgestorteerd, doosch. De boel gaat rijden en rode kever voor me trapt ineens op de rem. Wat doe ik?? denk ik dan. Geen idee, maar goed, hij sloeg verderop al snel af.
Goed, beurs gevonden, inparkeren. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat niet kan, dat scheelt. Alleen toen werd later het uirparkeren een uitdaging want ik stond nogal scheef. Vier keer steken :') en ik was eruit. Nou ja. Terug naar huis.
Op de snelweg: voeg in. Ik voeg in. Ik rij. Nee, kutding, ik hoefde helemaal niet in te voegen. Ik weer uitvoegen. Mensen achter me waren blij.
Aah de afvallende TomTom ook 2x gehad _O- Ja dat is en blijft kut. Goed vastmaken of ergens neerleggen zodat je hem wel eventueel kan zien en horen.

en die andere mensen. Idd fuck die mensen, wnat die hebben het ook moeten leren.
Met rijlessen leer je de principes van het rijden, betekend nog niet dat iedereen die dat ding krijgt veilig kan rijden :*
pi_107520200
Ben ook gelijk de nieuwe tunnel op de A2 in geweest. Ik had echt zoiets van WTFBBQ IS DIT. Heb ook wel redelijk als een oud wijf gereden, maar de ruitenvloeistof was een beetje aan het bevriezen op m'n ruit, dus ik durfde ook niet van alles in te gaan halen :')
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:24:00 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520209
Weet nog wel dat ik 1 van de eerste keren autorijden (na een jaar dat ik m'n rijbewijs had :') ) van Hengelo naar Enschede moest rijden. Heen wegging goed (enschede- hengelo). Terugweg was in het donker. Kon de weg neit vinden/herkennen. Dus totaal omgereden via haaksbergen (dat kende ik wel). Achja, dergelijke dingen horen erbij :D

hoop ik :@
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 16:25:50 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107520279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja. Alleen donderde m'n TomTom naar beneden op de snelweg, zo tussen het stuur en de ruitenwisser en ruitenwisservloeistof enzo. Supertof. Ding naast me neergegooid, had ik wel geluid maar geen beeld. 'O, hier moet ik linksaf.' Ik linksaf, rode kever achter me ineens pissig (ja, haal me in of blijf helemaal erachter, klojo) TomTom: ga over 850 meter linksaf. 'O, de volgende.'
Nee, niet de volgende. Nou, dan rij ik door en ga ik bij het volgende stoplicht linksaf. Rode kever had mij ondertussen ineens rechts ingehaald en had toen wraak genomen door zich ineens bij mij ervoor te gooien, maar ik hou afstand dus dat maakte niet echt iets uit. Volgende stoplicht zegt TomTom: sla rechtsaf. Supertof, ik moet daar links ergens zijn, dus ik sta al voor links voorgestorteerd, doosch. De boel gaat rijden en rode kever voor me trapt ineens op de rem. Wat doe ik?? denk ik dan. Geen idee, maar goed, hij sloeg verderop al snel af.
Goed, beurs gevonden, inparkeren. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat niet kan, dat scheelt. Alleen toen werd later het uirparkeren een uitdaging want ik stond nogal scheef. Vier keer steken :') en ik was eruit. Nou ja. Terug naar huis.
Op de snelweg: voeg in. Ik voeg in. Ik rij. Nee, kutding, ik hoefde helemaal niet in te voegen. Ik weer uitvoegen. Mensen achter me waren blij.
:o

maar je leeft nog *O*
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107520306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Weet nog wel dat ik 1 van de eerste keren autorijden (na een jaar dat ik m'n rijbewijs had :') ) van Hengelo naar Enschede moest rijden. Heen wegging goed (enschede- hengelo). Terugweg was in het donker. Kon de weg neit vinden/herkennen. Dus totaal omgereden via haaksbergen (dat kende ik wel). Achja, dergelijke dingen horen erbij :D

hoop ik :@
Ik heb m'n rijbewijs nu ruim anderhalf jaar, maar heb in al die tijd alleen in m'n geboortedorp gereden waar ik de weg heel goed ken, en ben een keer naar Zeist en een keer naar Veenendaal gereden, en die routes kende ik wel, had ik eerder gereden met iemand naast me (of met de bus :') ) dus dan kwamen bepaalde dingen wel bekend voor. Naar m'n ouders toe heb ik ook geen TomTom nodig, dat heb ik dus vaak gereden met m'n vader ernaast. Maar dit was compleet nieuw, en ook al had ik op Google Maps gekeken (alleen de heenweg), het blijft lastig. De volgende keer weet ik het wel, maar ik kom er nooit meer denk ik :D
Note to self: spits begint hier om drie uur.
Tap tap tap
pi_107520346
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik en een interview gelezen naar aanleiding van dat boek en het gaat vooral om Nico hoor :')
afgezet tegen zijn vader zeg maar maar het is wel allemaal weer look at meeeee! look at me!
Oh, ik zag Nico over het boek praten in DWDD en toen klonk het wel tof.
pi_107520359
Ik ga ooit ook zo'n boek schrijven. En dan nooit uitgeven ofzo.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:28:31 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb m'n rijbewijs nu ruim anderhalf jaar, maar heb in al die tijd alleen in m'n geboortedorp gereden waar ik de weg heel goed ken, en ben een keer naar Zeist en een keer naar Veenendaal gereden, en die routes kende ik wel, had ik eerder gereden met iemand naast me (of met de bus :') ) dus dan kwamen bepaalde dingen wel bekend voor. Naar m'n ouders toe heb ik ook geen TomTom nodig, dat heb ik dus vaak gereden met m'n vader ernaast. Maar dit was compleet nieuw, en ook al had ik op Google Maps gekeken (alleen de heenweg), het blijft lastig. De volgende keer weet ik het wel, maar ik kom er nooit meer denk ik :D
Note to self: spits begint hier om drie uur.
Dan heb je nog best vaak gereden als ik het zo lees (vergeleken met mij he, niet de gemiddelde nederlander ;) )

Onbekende stukken zijn vaak wel eens eng. Enige wat je daaraan kan doen is vaker rijden.
Maar wel goed van je dat je geweest bent! ^O^
pi_107520418
Owja, ik doe gewoon nooit aan een rijbewijs O+.
pi_107520431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja. Alleen donderde m'n TomTom naar beneden op de snelweg, zo tussen het stuur en de ruitenwisser en ruitenwisservloeistof enzo. Supertof. Ding naast me neergegooid, had ik wel geluid maar geen beeld. 'O, hier moet ik linksaf.' Ik linksaf, rode kever achter me ineens pissig (ja, haal me in of blijf helemaal erachter, klojo) TomTom: ga over 850 meter linksaf. 'O, de volgende.'
Nee, niet de volgende. Nou, dan rij ik door en ga ik bij het volgende stoplicht linksaf. Rode kever had mij ondertussen ineens rechts ingehaald en had toen wraak genomen door zich ineens bij mij ervoor te gooien, maar ik hou afstand dus dat maakte niet echt iets uit. Volgende stoplicht zegt TomTom: sla rechtsaf. Supertof, ik moet daar links ergens zijn, dus ik sta al voor links voorgestorteerd, doosch. De boel gaat rijden en rode kever voor me trapt ineens op de rem. Wat doe ik?? denk ik dan. Geen idee, maar goed, hij sloeg verderop al snel af.
Goed, beurs gevonden, inparkeren. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat niet kan, dat scheelt. Alleen toen werd later het uirparkeren een uitdaging want ik stond nogal scheef. Vier keer steken :') en ik was eruit. Nou ja. Terug naar huis.
Op de snelweg: voeg in. Ik voeg in. Ik rij. Nee, kutding, ik hoefde helemaal niet in te voegen. Ik weer uitvoegen. Mensen achter me waren blij.
Och, wie weet heb je wel een huwelijk gered doordat die gozer zijn frustraties op jou kon botvieren ipv op zijn vrouw.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:30:16 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520442
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik doe gewoon nooit aan een rijbewijs O+.
Niet? :o

Ik ben wel erg blij dat ik hem heb. Anders hadden we in Curacao grote problemen gehad toen vriendin niet meer kon rijden :{
pi_107520496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet? :o

Ik ben wel erg blij dat ik hem heb. Anders hadden we in Curacao grote problemen gehad toen vriendin niet meer kon rijden :{
Hoezo? Gewoon rondrijden daar, als je aangehouden word koop je je rijbewijs bij de agent.
pi_107520509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet? :o

Ik ben wel erg blij dat ik hem heb. Anders hadden we in Curacao grote problemen gehad toen vriendin niet meer kon rijden :{
Ik heb wel rijlessen gehad, en ik ben zelfs op examen geweest. Dus in hoge hoge nood kan ik nog wel rijden.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:33:08 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520532
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:

Hoezo? Gewoon rondrijden daar, als je aangehouden word koop je je rijbewijs bij de agent.
omdat we halverwege een berg stonden geparkeerd en vriendin kon niet meer rijden. Dus hoe konden we dan naar huis. En vervolgens zaten we de rest van mijn vakantie daar dan aan huis gekluisterd :N
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:33:23 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb wel rijlessen gehad, en ik ben zelfs op examen geweest. Dus in hoge hoge nood kan ik nog wel rijden.
^O^ dat is in ieder geval wel prettig :)
pi_107520591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

omdat we halverwege een berg stonden geparkeerd en vriendin kon niet meer rijden. Dus hoe konden we dan naar huis. En vervolgens zaten we de rest van mijn vakantie daar dan aan huis gekluisterd :N
...door middel van:
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hoezo? Gewoon rondrijden daar, als je aangehouden word koop je je rijbewijs bij de agent.
pi_107520598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Degene die mij m'n rijbewijs heeft gegeven, verdient een nekschot.
:')
For great justice!
pi_107520607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb wel rijlessen gehad, en ik ben zelfs op examen geweest. Dus in hoge hoge nood kan ik nog wel rijden.
Als ik het al niet kan ;(
Tap tap tap
pi_107520610
Moet je wel durven zonder rijbewijs KT.
pi_107520617
Ach, ik heb ook al 3 jaar niet meer gereden. Weet niet of ik het nog kan. :') Scheelt dat ik nu wel een bril heb en wel dingen kan zien, itt de tijd dat ik wel een auto had. 8-)
For great justice!
pi_107520620
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ooit ook zo'n boek schrijven. En dan nooit uitgeven ofzo.
Check ;(
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:35:58 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520641
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:

...door middel van:

Ik was daar nooit gaan rijden als ik nog nooit in een auto gereden had hoor :o
pi_107520646
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik het al niet kan ;(
Mja, ik zou het ook echt niet doen als mama met spoed naar het ziekenhuis moet ofzo. Maar in the middle of nowhere zonder verkeer, moet ik dat wel kunnen.
pi_107520716
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik was daar nooit gaan rijden als ik nog nooit in een auto gereden had hoor :o
Ohja daar heb je nog wel een punt.
pi_107520722
Het hielp ook niet echt mee dat het net al druk was op de weg :') Ik ben allang blij dat de motor niet is afgeslagen en dat ik bij het in- en uitparkeren niks en niemand heb geraakt. Al heb ik daar volgens mij wel het parkeerplekje van iemand afgepakt, al snap ik niet helemaal wat die man aan het doen was.
Tap tap tap
pi_107520770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Al heb ik daar volgens mij wel het parkeerplekje van iemand afgepakt, al snap ik niet helemaal wat die man aan het doen was.
Je klinkt al als een echte leaserijder.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:39:33 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520781
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ohja daar heb je nog wel een punt.
en zeker niet van die berg af.. want dat was eerst nog stukken omhoog die de auto al niet trok :')
(werd al mentaal gesteund door een ranger daar (die we eerst nog 10 liter extra benzine lieten halen omdat anders de auto helemaal niets meer kon)
nee, de tank was niet leeg (niet dat we dat konden zien, want die indicator klopte niet), maar ivm schuinheid auto enzo
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:40:17 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107520812
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je klinkt al als een echte leaserijder.
CL is inderdaad niet de enige die dat kan ^O^
pi_107520918
CL anders kom je met de auto naar mij :P tis een pokke end maar vnml A2, kun je goed oefenen :Y :+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 16:44:17 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107520959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
CL anders kom je met de auto naar mij :P tis een pokke end maar vnml A2, kun je goed oefenen :Y :+
:D en dan ga ik er deze keer naast zitten :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107520973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:D en dan ga ik er deze keer naast zitten :P
Dan mag ze schakelen met jouw pook?
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 16:45:09 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107520992
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan mag ze schakelen met jouw pook?
die snap ik niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107521102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:D en dan ga ik er deze keer naast zitten :P
Dapper.
Tap tap tap
pi_107521137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
CL anders kom je met de auto naar mij :P tis een pokke end maar vnml A2, kun je goed oefenen :Y :+
Ja, dat zag ik. Gewoon hier de A2 op en immer gerade aus. Dan gaat het waarschijnlijk in Maastricht zelf mis, bij dat drukke stoplicht :') En dan moet ik even liggen als ik er ben :')
Tap tap tap
pi_107521254
Ik haat dit soort discussies ;(

Nieuwsuur faalt met creampie-vertaling
Tap tap tap
pi_107521373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik haat dit soort discussies ;(

Nieuwsuur faalt met creampie-vertaling
Beste stuurlui <--> wal.
For great justice!
pi_107521378
Vier op een rij *O*

Het is toch wel heel apart dat m'n telefoon eerder aangeeft dat ik mail heb dan Gmail en Gmail Notifier :')
Tap tap tap
pi_107521382
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Beste stuurlui <--> wal.
Combobreaker :( :(
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:55:06 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107521395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Vier op een rij *O*

Het is toch wel heel apart dat m'n telefoon eerder aangeeft dat ik mail heb dan Gmail en Gmail Notifier :')
Heb ik ook :Y
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 16:55:36 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107521420
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dapper.
Klinkt wel als een avontuur :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik. Gewoon hier de A2 op en immer gerade aus. Dan gaat het waarschijnlijk in Maastricht zelf mis, bij dat drukke stoplicht :') En dan moet ik even liggen als ik er ben :')
Dat stoplicht waar je gewoon op de meest rechtse baan kan gaan staan :P kan bijna niet mis naar Maastricht. Jouw wijk is ingewikkelder dan de rest van de route :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107521423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik. Gewoon hier de A2 op en immer gerade aus. Dan gaat het waarschijnlijk in Maastricht zelf mis, bij dat drukke stoplicht :') En dan moet ik even liggen als ik er ben :')
ja de stad binnen komen is wel een kleine uitdaging
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 16:57:22 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107521490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja de stad binnen komen is wel een kleine uitdaging
overdrijven is ook een vak. rechtsaanhouden....... dat is alles. Het grootste gevaar is vol gas de afdaling naar Maastricht nemen en dan pas de file zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107521497
Ik wil het op zich wel een keer proberen :7 Kijken of dat ding uberhaupt 120 kan, want het is hier overal 100 of 90 en net zelfs 70. Maar dan moet ik even iets meer oefenen :')
Tap tap tap
pi_107521525
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak. rechtsaanhouden....... dat is alles. Het grootste gevaar is vol gas de afdaling naar Maastricht nemen en dan pas de file zien
Ja daar ben ik goed in. Net ook. Er is zo veel te zien op die weg + TomTom dat ik de matrixborden even over het hoofd zie, en die springen ineens op 70 en dan kun je verwachten dat de volgende 50 aangeeft en dan slibt het zo dicht. En dan kom ik :') Gelukkig rij ik al als een oud wijd.
Tap tap tap
pi_107521527
ik woon hier geen jaar meer he? :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:58:26 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107521529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het op zich wel een keer proberen :7 Kijken of dat ding uberhaupt 120 kan, want het is hier overal 100 of 90 en net zelfs 70. Maar dan moet ik even iets meer oefenen :')
Mijn kant opkomen, op het einde geen flitsers ;) En daarbij.. je bent zo in Duitsland en maakt het helemaal niets meer uit :+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 16:59:38 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107521576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja daar ben ik goed in. Net ook. Er is zo veel te zien op die weg + TomTom dat ik de matrixborden even over het hoofd zie, en die springen ineens op 70 en dan kun je verwachten dat de volgende 50 aangeeft en dan slibt het zo dicht. En dan kom ik :') Gelukkig rij ik al als een oud wijd.
misschien is het juist maar goed als ik ernaast zit :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107521595
Oud wijf. Goed getypt.
Tap tap tap
pi_107521618
Discussie met een bedrijf over Nederlandse grammatica ;( Vraag me dan niet of ik het wil vertalen en doe het dan zelf.
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:01:17 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107521646
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Discussie met een bedrijf over Nederlandse grammatica ;( Vraag me dan niet of ik het wil vertalen en doe het dan zelf.
Omdat ze zich afvragen omdat iets klopt? :o
pi_107521876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze zich afvragen omdat iets klopt? :o
Ja, wel een Nederlands bedrijf, maar er missen gewoon een paar woorden om er lopende zinnen van te maken. Dan gaan ze het zelf veranderen en sturen ze het terug met de vraag of ik het in de software wil verwerken, maar dan zeg ik dat het grammaticaal niet klopt en dan krijg ik het weer terug want het is niet volgens wens. Ja, wil je nou een normale zin of wat?
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:11:39 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107522042
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, wel een Nederlands bedrijf, maar er missen gewoon een paar woorden om er lopende zinnen van te maken. Dan gaan ze het zelf veranderen en sturen ze het terug met de vraag of ik het in de software wil verwerken, maar dan zeg ik dat het grammaticaal niet klopt en dan krijg ik het weer terug want het is niet volgens wens. Ja, wil je nou een normale zin of wat?
:D altijd leuk.
pi_107522539
Weet iemand of en waar ik de uitzending van 5 december van de Wereld Draait Door kan zien?

O, ik heb hem al :') Die website is niet bepaald logisch.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 17:26:38 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107522629
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand of en waar ik de uitzending van 5 december van de Wereld Draait Door kan zien?

O, ik heb hem al :') Die website is niet bepaald logisch.
je zoekt zoals je autorijdt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107522672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je zoekt zoals je autorijdt?
Eerst gillen en dan beseffen dat ik het eigenlijk goed doe?
Soort van dan.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2012 @ 17:28:39 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107522710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerst gillen en dan beseffen dat ik het eigenlijk goed doe?
Soort van dan.
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:28:56 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107522718
De 100.000e bezoeker van t Metropool krijgt levenslang gratis toegang tot t Metropool :o
pi_107523104
wehe m'n docent ('professor') bij DWDD :D

Z'n colleges waren wel beter.
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:47:26 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107525520
Denk ik heel leuk.. even kijken of er nog iemand is op mijn verdieping. Gaat het alarm af :')
wie dat gedaan heeft geen idee, maar handig is het niet :N
pi_107527001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
CL anders kom je met de auto naar mij :P tis een pokke end maar vnml A2, kun je goed oefenen :Y :+
Pokke end? Het is net 2,5 uur ongeveer. Valt reuze mee. :)
pi_107527937
Aargh mathijs van nieuwkerk is wel de slechtste presentator ooit
laat die man uitpraten! het is sowieso boeiender dan wat jij toevoegt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107529542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Pokke end? Het is net 2,5 uur ongeveer. Valt reuze mee. :)
Ik vond die 20 minuten van net al erg.
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:17:02 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107529977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh mathijs van nieuwkerk is wel de slechtste presentator ooit
laat die man uitpraten! het is sowieso boeiender dan wat jij toevoegt
daar staat ie bekend om.

Moet zeggen dat ze t wel leuk hebben opgelost toen de autodinges niet meer werkte :)
pi_107530797
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

daar staat ie bekend om.

Moet zeggen dat ze t wel leuk hebben opgelost toen de autodinges niet meer werkte :)
maar dat is toch erg?
ik sta ook niet graag bekend als de slechtste binnen mijn vak :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:35:43 #85
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_107531100
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Cue_ het volgende:
daar staat ie bekend om.

Moet zeggen dat ze t wel leuk hebben opgelost toen de autodinges niet meer werkte :)
JIj als 'Cue_' weet echt niet dat dat een autocue heet? :D
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_107531948
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond die 20 minuten van net al erg.
Blijven proberen. :Y Het wordt op den duur echt wel makkelijker.
Zegt iemand met tig jaren rijervaring.
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:30:56 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107534387
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

JIj als 'Cue_' weet echt niet dat dat een autocue heet? :D
ik begon ineens heel erg overde spelling te twijfelen omdat het er zo raar uit zag ;(
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:37:44 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107534889
Half bevroren tenen.. duurt lang om zr op te warmen :(

Morgen mn eerste oefentherapir(fysio) ben benieuwd wat ie me allemaal laat doen.
pi_107535596
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik begon ineens heel erg overde spelling te twijfelen omdat het er zo raar uit zag ;(
Jij ziet er toch niet raar uit :o
Tap tap tap
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:55:41 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107536057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jij ziet er toch niet raar uit :o
Uhm... :')
Misschien? :P
pi_107539281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Half bevroren tenen.. duurt lang om zr op te warmen :(

Morgen mn eerste oefentherapir(fysio) ben benieuwd wat ie me allemaal laat doen.
Waarvoor heb je therapie? :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:08:29 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107540163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waarvoor heb je therapie? :)
voor mn knie, paar maanden terug een rare beweging gemaakt tijdens t sporten. sindsdien af en toe last van. Gewone fysio kan er niets mee en rontgenfoto was ook gewoon goed. dus gaan kijken of t verstevigen van spieren helpt en dan zien we over 10 weken (2xper week een uur) wel weer verder
pi_107541900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Blijven proberen. :Y Het wordt op den duur echt wel makkelijker.
Zegt iemand met tig jaren rijervaring.
Precies, ik ram tegenwoordig ook gewoon met 5000 toeren achteruit de parkeerplaats af zonder in de spiegel te kijken.

Ik ben dus echt sinds ik mijn rijbewijs heb steeds lakser geworden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 februari 2012 @ 08:44:47 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_107546449
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies, ik ram tegenwoordig ook gewoon met 5000 toeren achteruit de parkeerplaats af zonder in de spiegel te kijken.

Ik ben dus echt sinds ik mijn rijbewijs heb steeds lakser geworden :')
Herexamen! *O*
For great justice!
pi_107546504
Bijna banaan *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107546688
jeetje wij gaan ook een weekendje weg hoor
zul je zien dat straks met die sneeuw de ns het weer niet trekt :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107546921
oke vanaf het moment dat ik de weersverwachtingen zag ben ik me helemaal aan het op fokken :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:34:18 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107547240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:15 schreef rhubarbje het volgende:
oke vanaf het moment dat ik de weersverwachtingen zag ben ik me helemaal aan het op fokken :')
Dan zit je hier goed *O*
pi_107547280
oke ik ben nu al in paniek :')
ik wil niet naar buiten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:36:48 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107547290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik ben nu al in paniek :')
ik wil niet naar buiten
Sneeuwt het zo erg? HIer is het droog O+
pi_107547322
Hier sneeuwt het, maar niet veel. Het was niet eens glad en de bus rijdt ook nog als een mongool door de woonwijk dus het valt mee.
Tap tap tap
pi_107547329
Ik heb het gewoon warm.
Tap tap tap
pi_107547385
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sneeuwt het zo erg? HIer is het droog O+
nee maar het gaat sneeuwen
en als ik dan buiten ben dan gaat het fout
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107547536
O de bus is echt een doodskist op wielen.
Tap tap tap
pi_107547645
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies, ik ram tegenwoordig ook gewoon met 5000 toeren achteruit de parkeerplaats af zonder in de spiegel te kijken.

Ik ben dus echt sinds ik mijn rijbewijs heb steeds lakser geworden :')
Mja, man he.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:57:37 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107547661
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar het gaat sneeuwen
en als ik dan buiten ben dan gaat het fout
;( zou de ns dan goed in de gaten houden
pi_107547697
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;( zou de ns dan goed in de gaten houden
ja dat doe ik nu panisch elke 4 minuten
met in mijn hoofd allerlei ernstige rampscenario's (ik heb soms een rijke fantasie)

dit gaat helemaal mis
of op zijn minst gewoon mis ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107547704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;( zou de ns dan goed in de gaten houden
Ja, mijn zoon en zijn vriendin komen. Heb hem al gezegd dat als het al flink sneeuwt voor hun vertrek dat hij beter daar kan blijven. Grote kans dat ze ergens vast komen te zitten dankzij NS.
Hier sneeuwt het al. :)
pi_107547804
Mogguh :O c_/ :W
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:07:44 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107547867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:58 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ja, mijn zoon en zijn vriendin komen. Heb hem al gezegd dat als het al flink sneeuwt voor hun vertrek dat hij beter daar kan blijven. Grote kans dat ze ergens vast komen te zitten dankzij NS.
Hier sneeuwt het al. :)
Inderdaad ja, dan komen ze nooit meer thuis en ook niet bij jullie :o
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:07:57 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107547872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat doe ik nu panisch elke 4 minuten
met in mijn hoofd allerlei ernstige rampscenario's (ik heb soms een rijke fantasie)

dit gaat helemaal mis
of op zijn minst gewoon mis ;(
Waar moet je heen dan?
pi_107548092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Scorpionsworld het volgende:
Mogguh :O c_/ :W
Middag. :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad ja, dan komen ze nooit meer thuis en ook niet bij jullie :o
Nouja, ik heb een eigenwijze zoon. " Ik kom gewoon". Mja, zie dan wel. :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:21:53 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107548182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:18 schreef Bengeltje het volgende:

Nouja, ik heb een eigenwijze zoon. " Ik kom gewoon". Mja, zie dan wel. :)
De sneeuwval zal uiteindelijk wel meevallen gok ik zo. Nederland is goed in overdrijven :)
pi_107548206
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De sneeuwval zal uiteindelijk wel meevallen gok ik zo. Nederland is goed in overdrijven :)
Hier komen anders flinke vlokken omlaag, wel mooi. :)
pi_107548297
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De sneeuwval zal uiteindelijk wel meevallen gok ik zo. Nederland is goed in overdrijven :)
Daarom is er al paniek en chaos als er 3cm. sneeuw ligt :Y
Aangezien er nu al ruim 6cm. ligt op sommige plaatsen kun je wel nagaan wat dat doet op de weg/spoor :')
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107548349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Daarom is er al paniek en chaos als er 3cm. sneeuw ligt :Y
Aangezien er nu al ruim 6cm. ligt op sommige plaatsen kun je wel nagaan wat dat doet op de weg/spoor :')
Ja, bij de NS gaat er altijd dan wel wat mis, elk jaar sneeuw en ze kunnen er nog niet mee omgaan. :{
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:27:55 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107548353
Hier is het nu ook gaan sneeuwen :o (heel zachtjes :') )
pi_107548380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Hier is het nu ook gaan sneeuwen :o (heel zachtjes :') )
Hier zijn de daken, vensterbanken, planten enz enz al wit. :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:29:30 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107548389
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef Bengeltje het volgende:

Hier zijn de daken, vensterbanken, planten enz enz al wit. :)
:o
spannend!

Denk dat ik vroeg naar huis ga :') En evt thuis ga werken :+
pi_107548455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o
spannend!

Denk dat ik vroeg naar huis ga :') En evt thuis ga werken :+
doen! anders ga je misschien dood
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:33:30 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107548499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

doen! anders ga je misschien dood
:o
Weet niet of ik dat al wel wil.. Wil eerst nog jarig zijn en op vakantie!! -O-
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:37:06 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_107548583
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gewoon warm.
Ik heb de verwarming ook al lager gezet, zo koud is het helemaal niet!
For great justice!
pi_107548626
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb de verwarming ook al lager gezet, zo koud is het helemaal niet!
Ik heb de verwarming voor de verandering iets hoger gezet, 18.5 nu. :) Straks nog wel iets hoger denk ik, maar voor nu is het oke.
pi_107548758
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o
Weet niet of ik dat al wel wil.. Wil eerst nog jarig zijn en op vakantie!! -O-
Dan zou ik maar voor de sneeuw naar huis!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107548789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan zou ik maar voor de sneeuw naar huis!
Daar is ze al te laat voor, het sneeuwt er al lichtjes. :P
pi_107548818
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Daar is ze al te laat voor, het sneeuwt er al lichtjes. :P
hmm dan weet ik niet was slim is
het kan ook slim zijn om je nu gewoon in te graven onder je bureau op het werk...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:48:15 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107548929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:

hmm dan weet ik niet was slim is
het kan ook slim zijn om je nu gewoon in te graven onder je bureau op het werk...
Als ik ga graven val ik een verdieping naar beneden.. :o
pi_107549084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik ga graven val ik een verdieping naar beneden.. :o
Dat is niet erg, zit je beter beschermd. :+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:59:57 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107549288
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef Bengeltje het volgende:

Dat is niet erg, zit je beter beschermd. :+
Waarom is het daar beter? want dan zit er al een gat in het pand, dus meer kans op loskomend puin dat op me valt, de constructie is reeds zwakker... :{
pi_107549484
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom is het daar beter? want dan zit er al een gat in het pand, dus meer kans op loskomend puin dat op me valt, de constructie is reeds zwakker... :{
Mag hopen dat je niet het hele plafond naar beneden liet komen. :{

  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:11:35 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107549630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:06 schreef Bengeltje het volgende:

Mag hopen dat je niet het hele plafond naar beneden liet komen. :{

[ afbeelding ]
Ik heb nog niets gedaan :P

Ziet er wel kewl uit :Y
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:12:52 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_107549673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik heb de verwarming voor de verandering iets hoger gezet, 18.5 nu. :) Straks nog wel iets hoger denk ik, maar voor nu is het oke.
18,5? Huuu! Dan moet ik handschoenen en een jas aan. :')
For great justice!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:13:38 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107549697
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Q. het volgende:

[..]

18,5? Huuu! Dan moet ik handschoenen en een jas aan. :')
12 *O*
pi_107549828
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Q. het volgende:

[..]

18,5? Huuu! Dan moet ik handschoenen en een jas aan. :')
Ik heb wel een warmte dekentje voor mijn rug, daarom zal ik het ook wel niet koud hebben. :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:18:16 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107549837
Hier sneeuwt het in rondjes :D

pi_107549872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Hier sneeuwt het in rondjes :D

[ afbeelding ]
Deja -vu
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:20:24 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107549892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:

Deja -vu
klopt :)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:52:06 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107551406

Tessa vindt de sneeuw wel lekker. O+
pi_107554709
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Tessa vindt de sneeuw wel lekker. O+
Too... much... cute! Can't.... resist!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 februari 2012 @ 13:46:49 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107555392
CL hoe ben je eigenlijk in in de sneeuw rijden?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107555600
Ze durfde zonder sneeuw de straat al niet uit. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 februari 2012 @ 13:57:36 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107555879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze durfde zonder sneeuw de straat al niet uit. :P
nu heb je tenminste een excuus als je tegen iemand aan glijdt :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107558562
fuckweer dit. :(
pi_107558780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef dawg het volgende:
fuckweer dit. :(
En je vindt het erg om te fucken met dit weer?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107561685
Ok ik zit levend in de trein! De ns beloofd maar 1 uur vertraging... Ik ben benieuwd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107562608
Pfft hoeveel sneeuw ligt er in de rest van het land dan? Hier net genoeg om het wit te laten lijken...
pi_107562757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Tessa vindt de sneeuw wel lekker. O+
Oeh O+. Maar stiekem is het wel fijn om geen hond te hebben met dit weer. Steeds dat uitlaten brrrr.
pi_107562956
quote:
Bezoeken, beoordelen, lijkt me wel tof. Seks hebben gaat me te ver hoor :P.
pi_107563128
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft hoeveel sneeuw ligt er in de rest van het land dan? Hier net genoeg om het wit te laten lijken...
Hier ligt een dik pak en het sneeuwt nog steeds. Rond 12 uur begonnen en niet meer opgehouden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107563167
Als het 5cm is hier, dan is het veel. Daar hoeft een trein toch niet voor te remmen ofzo?
pi_107563281
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het 5cm is hier, dan is het veel. Daar hoeft een trein toch niet voor te remmen ofzo?
Het zullen wel weer de wissels zijn waar het mis gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 februari 2012 @ 17:52:56 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107564100
Hier is wel een centimeter of 10 gevallen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107564134
Ik ga er over een uurtje of anderhalf precies achter komen hoeveel er ligt, dan moet ik er doorheen fietsen :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107565526
Voor als nog gestand in den haag :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107565548
Waar moet je heen rhu?
pi_107565565
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Voor als nog gestand in den haag :')
Genoeg fokkers die je wel even kunnen opvangen. :+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:54:44 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107565786
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Voor als nog gestand in den haag :')
en de rest van de club?
pi_107566725
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en de rest van de club?
We hebben er 1 bij en de rest moet nog beginnen dus die zien we vandaag niet meer denk ik :')
ik heb ook de sleutels dus ook al komen zij er wel dan kunnen ze nog niks Haha

T: amsterdam met tj!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107566781
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

We hebben er 1 bij en de rest moet nog beginnen dus die zien we vandaag niet meer denk ik :')
ik heb ook de sleutels dus ook al komen zij er wel dan kunnen ze nog niks Haha

T: amsterdam met tj!
Wat ben jij allemaal voor gezelligs van plan? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107567139
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

We hebben er 1 bij en de rest moet nog beginnen dus die zien we vandaag niet meer denk ik :')
ik heb ook de sleutels dus ook al komen zij er wel dan kunnen ze nog niks Haha

T: amsterdam met tj!
:o .
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:33:56 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107567298
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

We hebben er 1 bij en de rest moet nog beginnen dus die zien we vandaag niet meer denk ik :')
ik heb ook de sleutels dus ook al komen zij er wel dan kunnen ze nog niks Haha

T: amsterdam met tj!
sterkte! Gewoon al aan de drank beginnen :p
pi_107568391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat ben jij allemaal voor gezelligs van plan? :o
Weekendje weg met vrienden... Voor zo ver daar nog wat van komt :P

groetjes doen T?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107569062
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Weekendje weg met vrienden... Voor zo ver daar nog wat van komt :P

groetjes doen T?
Ja, ik twijfel :P.
pi_107570260
Trein staat stil ;(
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:37:01 #167
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107570296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Trein staat stil ;(
Toch wel? :o
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:37:37 #168
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107570335
Ik ga straks ff weekendboodschappen doen. Iets zegt mij dat het heerlijk rustig is bij de supermarkt.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107570369
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Toch wel? :o
Conducteur noemde het een rood sein maar het duurt akelig lang. En ik moet plassen.
Tap tap tap
pi_107570424
O hij rijdt.
Zo even langs de super voor weekendvoer ;( ga dit weekend de deur niet meer uit denk ik.
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:40:01 #171
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107570461
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Conducteur noemde het een rood sein maar het duurt akelig lang. En ik moet plassen.
Is het toilet uberhaupt te bereiken nog? :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107570501
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Is het toilet uberhaupt te bereiken nog? :P
Sprinters hebben geen toilet ;(
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:43:50 #173
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107570661
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Sprinters hebben geen toilet ;(
Ow, ik ging er stilletjes vanuit dat je wel in een Intercity zou zitten. :')
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107570784
Air O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:47:40 #175
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107570864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef Godtje het volgende:
Air O+
G.! Gaan we een keer een terrasje doen als het lente is? O+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107570906
Brrr, morgen naar buiten.
pi_107572857
Vind iemand mijn updates grappig? Ik wel namelijk :')
zaten vast in haarlem, komen nu met de bus weer wat dichterbij :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107573550
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Vind iemand mijn updates grappig? Ik wel namelijk :')
zaten vast in haarlem, komen nu met de bus weer wat dichterbij :')
Haarlem O+
pi_107573565
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

G.! Gaan we een keer een terrasje doen als het lente is? O+
HUUUUU meeten! Eng!
pi_107573598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

HUUUUU meeten! Eng!
Ik zal er niet bij zijn :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107573652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik zal er niet bij zijn :P
Nog enger! Alleen jij kan hem in bedwang houden!!! :(
pi_107573702
WHaha er komt hier net een bezorg quad voorbij van de new york pizza
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107573778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nog enger! Alleen jij kan hem in bedwang houden!!! :(
Je hoeft je geen zorgen te maken. Hij valt niet op mannen :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107573994
Miss O+.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:41:34 #185
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107574013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Godtje het volgende:
HUUUUU meeten! Eng!
Ik zeg toch nergens dat we het tegelijkertijd moeten doen en dan ook nog op hetzelfde terras? :( Ik keek alleen alvast uit naar het mooie weer.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:42:06 #186
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107574040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef MissMSX het volgende:
Je hoeft je geen zorgen te maken. Hij valt niet op mannen :P
Al vind ik Godt een mooie kerel om te zien. :@
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107574168
autorijden is best cool nu. ~:)
pi_107574433
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef Tegan het volgende:
Miss O+.
O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107574463
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Al vind ik Godt een mooie kerel om te zien. :@
Ik ook :@
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107574667
Thuis O+
Tap tap tap
pi_107574679
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Al vind ik Godt een mooie kerel om te zien. :@
Ja hè O+
Tap tap tap
pi_107574765
Pics!
pi_107574776
ik ken godt niet. ~:)
pi_107575164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
ik ken godt niet. ~:)
Ik 'ken' hem ook alleen van z'n FoBo.
Tap tap tap
pi_107575774
wie doet er morgen mee om 11 uur? :+
pi_107575891
Ik niet :@
Tap tap tap
pi_107576006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
wie doet er morgen mee om 11 uur? :+
Met wat?
pi_107576027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Met wat?
Ikea medewerkers in elkaar slaan?
pi_107576167
ik werk al n eeuw niet meer bij ikea :P en de mensen aan wie t gericht is, weten wel wat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107576178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik niet :@
:{w
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:33:00 #201
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107576858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik niet :@
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107576894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
wie doet er morgen mee om 11 uur? :+
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Match made in heaven O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107577311
dus niemand van jullie gaat/wil gaan dit jaar? :o
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:43:17 #204
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107577349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
dus niemand van jullie gaat/wil gaan dit jaar? :o
Daar lijkt 't wel op.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107577527
Ik vind het echt niet kunnen :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107578189
Air niet naar Lowlands :o.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:01:30 #207
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107578262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
Air niet naar Lowlands :o.
Ga jij mee? :o
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107578652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
Air niet naar Lowlands :o.
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ga jij mee? :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_107578778
Wanneer is het eigenlijk?
pi_107578878
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
dus niemand van jullie gaat/wil gaan dit jaar? :o
Sorry :@
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:13:05 #211
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107578907
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Sorry :@
En als Garbage nou komt? :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107578927
Dan staan ze vast ook wel in Paradiso :P
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:14:09 #213
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107578963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Dan staan ze vast ook wel in Paradiso :P
Mag ik dan nog met je mee? :@
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579019
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mag ik dan nog met je mee? :@
Tuurlijk :*
Tap tap tap
pi_107579044
Pindarotsjesijs O+
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:15:42 #216
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579055
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Tuurlijk :*
CL O+ Shirley O+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:15:58 #217
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Pindarotsjesijs O+
Jij hebt er een verslaving bij? :D
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579096
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jij hebt er een verslaving bij? :D
Nogal O+ Jezus wat lekker.
Tap tap tap
pi_107579175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Pindarotsjesijs O+
Weet je wie ook fan is van pindarotsen. Herman den Blijker.
pi_107579206
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Weet je wie ook fan is van pindarotsen. Herman den Blijker.
Dat is ook te zien ;(
Tap tap tap
pi_107579287
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Weet je wie ook fan is van pindarotsen. Herman den Blijker.
Goede reden om het niet te nemen.
Dikke oplichtende papzak
pi_107579455
Owja totaal iets anders. Solliciteren werkt niet echt. Ik zou mij ook niet aannemen. Zal ik weer gaan studeren?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:23:59 #223
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579507
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
Owja totaal iets anders. Solliciteren werkt niet echt. Ik zou mij ook niet aannemen. Zal ik weer gaan studeren?
Dat baseer je op één sollicitatie?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579525
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat baseer je op één sollicitatie?
Twee!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:24:49 #225
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579558
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Tegan het volgende:
Twee!
Volledig terecht dat je dan opgeeft. :Y
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579576
Bijstand FTW!
Misschien kan je herman zijn bitch worden!
pi_107579601
Maar economie is kut. Dus ongeschoolden hebben steeds minder kansen. Iedereen verliest zijn baan. Plus het is ook goed enzo. Studeren. Alleen jammer dat ik ong. iedere twee weken van gedachten verander.
pi_107579613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Godtje het volgende:
Bijstand FTW!
Misschien kan je herman zijn bitch worden!
Ik heb een baan en zit helemaal niet in de bijstand.
pi_107579680
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Volledig terecht dat je dan opgeeft. :Y
Het advies is dus nee?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:27:36 #230
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Tegan het volgende:
Maar economie is kut. Dus ongeschoolden hebben steeds minder kansen. Iedereen verliest zijn baan. Plus het is ook goed enzo. Studeren. Alleen jammer dat ik ong. iedere twee weken van gedachten verander.
Dat zijn een hoop veronderstellingen in één post.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:28:03 #231
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef Tegan het volgende:
Het advies is dus nee?
Ik geef je geen advies.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579735
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat zijn een hoop veronderstellingen in één post.
Nouja ok. True. Maar als je mij was. Wat zou je dan doen?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:29:26 #233
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja ok. True. Maar als je mij was. Wat zou je dan doen?
Goed nadenken wat ik echt wil.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579802
Nouja, moet toch ergens beginnen met als doel over tien jaar geweldig veel geld te verdienen en heel blij te zijn enzo.
pi_107579838
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Goed nadenken wat ik echt wil.
Dat doe ik al drie jaar. Kan wel blijven stilstaan.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:31:00 #236
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107579865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Tegan het volgende:
Nouja, moet toch ergens beginnen met als doel over tien jaar geweldig veel geld te verdienen en heel blij te zijn enzo.
Afmaken waar je aan begint bijvoorbeeld? Of het nou studie is of solliciteren. Als je het binnen no-time opgeeft, dan bereik je zelden wat.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107579876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Tegan het volgende:
Nouja, moet toch ergens beginnen met als doel over tien jaar geweldig veel geld te verdienen en heel blij te zijn enzo.
Dat laatste lijkt me belangrijk
Als dat eerste belangrijk voor je is dan is dat een logisch gevolg maar het lijkt me niet geschikt als doel zelf
pi_107579914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me belangrijk
Als dat eerste belangrijk voor je is dan is dat een logisch gevolg maar het lijkt me niet geschikt als doel zelf
Maarja, hoe word ik heel blij? Geeeeeeeeen idee.
pi_107579944
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Afmaken waar je aan begint bijvoorbeeld? Of het nou studie is of solliciteren. Als je het binnen no-time opgeeft, dan bereik je zelden wat.
Mijn insteek met het solliciteren was meer, als het lukt leuk, maar echt een andere baan hoef ik opzich niet.
pi_107579952
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maarja, hoe word ik heel blij? Geeeeeeeeen idee.
Misschien is het makkelijker om te beantwoorden wat je niet wil.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:34:24 #241
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107580048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Tegan het volgende:
Mijn insteek met het solliciteren was meer, als het lukt leuk, maar echt een andere baan hoef ik opzich niet.
Studereb wel?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107580089
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Studereb wel?
Een diploma is wel iets wat ik echt wil ja.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:36:29 #243
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107580147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef Tegan het volgende:
Een diploma is wel iets wat ik echt wil ja.
Waarom?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107580149
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Misschien is het makkelijker om te beantwoorden wat je niet wil.
Tja. Nu heb ik drie keuzes. Niets doen en over tien jaar hetzelfde baantje hebben wat ik eigenlijk niet wil maar niet de grootste ramp van de wereld is. Of studeren. Of een andere baan regelen.
pi_107580276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Tegan het volgende:

[..]

Tja. Nu heb ik drie keuzes. Niets doen en over tien jaar hetzelfde baantje hebben wat ik eigenlijk niet wil maar niet de grootste ramp van de wereld is. Of studeren. Of een andere baan regelen.
Als je het niet wil is het wel een grote ramp.
pi_107580289
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waarom?
Ik denk dat ik en er iets aan mis, voel me minder dan mensen met diploma. Of beter gezegd, ik kijk naar ze op. En ik denk dat ik er gewoon later problemen mee ga krijgen, dat ik niet alles kan wat ik zou willen bereiken.
pi_107580336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als je het niet wil is het wel een grote ramp.
Mja, dat is het grootste probleem. Ik weet nooit wat ik wil. Maar voor ik het weet is het veertig jaar later en weet ik het nog niet. En dat wil ik echt niet en is de grootste ramp.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:40:21 #248
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107580372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik en er iets aan mis, voel me minder dan mensen met diploma. Of beter gezegd, ik kijk naar ze op. En ik denk dat ik er gewoon later problemen mee ga krijgen, dat ik niet alles kan wat ik zou willen bereiken.
Ik zie vooral emotionele argumenten, weinig rationele. Een papiertje maakt een mens niet beter, punt.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107580455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, dat is het grootste probleem. Ik weet nooit wat ik wil. Maar voor ik het weet is het veertig jaar later en weet ik het nog niet. En dat wil ik echt niet en is de grootste ramp.
40 jaar in een baan die je niks vindt dan is 40 jaaar heeeel lang
En dat je er actief mee bezig bent is al een teken dat dat zo niet zal lopen
pi_107580573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

40 jaar in een baan die je niks vindt dan is 40 jaaar heeeel lang
En dat je er actief mee bezig bent is al een teken dat dat zo niet zal lopen
Maar weten dat ik het absoluut niet nog veertig jaar zou willen betekent niet wat ik wel echt wil. Dus wat kan ik dan nog actief eraan doen?
pi_107580666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar weten dat ik het absoluut niet nog veertig jaar zou willen betekent niet wat ik wel echt wil. Dus wat kan ik dan nog actief eraan doen?
Mensen hebben geen antwoorden in het leven. Je groeit meestal ergens in. Mensen met een echte passie zijn schaars.

Dat klinkt weinig romantiscj maar is wel de werkelijkheid.
pi_107580681
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik zie vooral emotionele argumenten, weinig rationele. Een papiertje maakt een mens niet beter, punt.
Mja, maar ik zou het wel graag willen. En ik weet ook wel dat het er wel inzit. Nu nog hoe ik dat eruit krijg. Dat gaat me niet zo lukken in mijn eentje, als ik mijn geschiedenis bekijk.
pi_107580716
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mensen hebben geen antwoorden in het leven. Je groeit meestal ergens in. Mensen met een echte passie zijn schaars.

Dat klinkt weinig romantiscj maar is wel de werkelijkheid.
Mja, genoegen nemen met gemiddeldheid. I know.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:46:05 #254
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107580746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar ik zou het wel graag willen. En ik weet ook wel dat het er wel inzit. Nu nog hoe ik dat eruit krijg. Dat gaat me niet zo lukken in mijn eentje, als ik mijn geschiedenis bekijk.
Van wat ik van jou weet, lijkt mij dat een juiste inschatting.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107580805
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Van wat ik van jou weet, lijkt mij dat een juiste inschatting.
Maar wie zou me daarbij kunnen helpen?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:48:41 #256
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107580873
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef Tegan het volgende:
Maar wie zou me daarbij kunnen helpen?
Iemand die jij vertrouwt... En iemand die er tijd en moeite in wil steken om jou daarin te helpen, en ook nog de capaciteit heeft om niet jouw probleem over te nemen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107580916
Hoe bedoel je overnemen?

En ik denk dat ik zulke personen niet ken.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:50:37 #258
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107580967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Tegan het volgende:
Hoe bedoel je overnemen?

En ik denk dat ik zulke personen niet ken.
Er zijn mensen op deze wereld die aanbieden je te helpen, maar die maken van jouw probleem dan hun probleem. En dat moet je niet hebben.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107581221
Ik snap nog niet wat je bedoelt, maar ok :).

Ik denk wel dat als ik ga studeren, dat ik dan wel een studiebegeleider ofzo even alles moet laten weten en moet aangeven dat ik gewoon wil kijken hoe ver ik kom enzo. Wat ik in het verleden nooit wilde.
pi_107581372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mensen hebben geen antwoorden in het leven. Je groeit meestal ergens in. Mensen met een echte passie zijn schaars.

Dat klinkt weinig romantiscj maar is wel de werkelijkheid.
QFT.

Zeg het vooral niet hardop bij je volgende sollicitatie overigens :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107581440
ik ben jaren bezig geweest met accepteren dat ik nooit kan doen wat ik graag zou willen. met hulp van profs. verder ga ik er niet publiekelijk over uitweiden.
pi_107581518
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
ik ben jaren bezig geweest met accepteren dat ik nooit kan doen wat ik graag zou willen. met hulp van profs. verder ga ik er niet publiekelijk over uitweiden.
:* . Ik geef nog eventjes niet op.
pi_107581609
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

:* . Ik geef nog eventjes niet op.
ghe bedoelde het niet zo. natuurlijk moet je nog lang niet opgeven, je bent nog jong. :P wilde alleen aangeven dat sommige dingen helaas lang kunnen duren.
pi_107581813
Jij bent toch ook nog jong!

Plus, jij hebt toch wel gestudeerd?
pi_107581982
aan begonnen en ook wat modules afgerond maar nam echt veel te veel tijd in beslag om verschillende redenen. hoogst behaald is mbo4. 3 weken na het behalen ervan begon dialyse, net op tijd dus.
pi_107582468
ja gamen. adiosss ~:)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:48:38 #267
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_107583558
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef dawg het volgende:

wilde alleen aangeven dat sommige dingen helaas lang kunnen duren.
Zoals het zoeken naar een baan ;(. Zit ik dan met m'n zuurverdiende titeltje en vijf jaar werkervaring :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_107583695
7.5 uur van deur tot deur :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107583723
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef rhubarbje het volgende:
7.5 uur van deur tot deur :')
Is Tj er al :P.
pi_107583810
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef JDude het volgende:

[..]

Zoals het zoeken naar een baan ;(. Zit ik dan met m'n zuurverdiende titeltje en vijf jaar werkervaring :').
Jij hebt toch gewoon werk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107583846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

Is Tj er al :P.
ja die reisde mee! Dus die was er de hele dag al!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107583898
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef rhubarbje het volgende:
7.5 uur van deur tot deur :')
Pfft serieus?

Ik heb in krap 2 uur gedaan waar ik normaal een uur en 20 minuten over doe.
Op het laatste stukje zaten er mensen in de trein die om 2 uur uit Delft vertrokken waren... En ik om 9 uur. echt WTF.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:58:11 #273
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_107583936
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Jij hebt toch gewoon werk?
Jawel, maar voor m'n huidige baan had ik 2/3 van m'n aan opleiding bestede tijd wel over kunnen slaan :P.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_107583966
Om 9 uur viel er ook geen vlokje sneeuw meer. Om 2 uur zaten de treinen er middenin :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584040
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:58 schreef JDude het volgende:

[..]

Jawel, maar voor m'n huidige baan had ik 2/3 van m'n aan opleiding bestede tijd wel over kunnen slaan :P.
Prijs jezelf gelukkig dat je werk hebt zou ik zeggen. :)

Wat moet iemand die nou thuis zit en graag aan de slag wel niet denken van zo'n HBO/UNI-gast die een baan bezet houdt die eigenlijk ver onder zijn niveau is?

Niet lullig bedoelt JD, maar je hebt het absoluut niet slecht kerel....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584066
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:57 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Pfft serieus?

Ik heb in krap 2 uur gedaan waar ik normaal een uur en 20 minuten over doe.
Op het laatste stukje zaten er mensen in de trein die om 2 uur uit Delft vertrokken waren... En ik om 9 uur. echt WTF.
Jep. Moest via utrecht naar amsterdam. Utrecht was als eerst niet meer bereikbaar en daarna amsterdam niet meer :')
we werden echt door de ns van plek naar plek gestuurd zo van 'tja vanuit hier kom je daar niet meer. Ga maar naar {stad} en dan kun je wel verder' maar daar zeiden ze natuurlijk precies het zelfde :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107584111
Ach, je bent er toch maar mooi. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 9 uur viel er ook geen vlokje sneeuw meer. Om 2 uur zaten de treinen er middenin :P
Ja maar het was het ergst in de randstad waar het toen al uren niet meer sneeuwde.
En dat hele vanaf half 8 was amsterdam weer bereikbaar was ook onzin want om half 10 ging er nog geen enkele trein heen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107584211
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, je bent er toch maar mooi. :+
dat wel en het was best een avontuur maar ik krijg het nu gewoon echt niet meer warm Haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107584217
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar het was het ergst in de randstad waar het toen al uren niet meer sneeuwde.
En dat hele vanaf half 8 was amsterdam weer bereikbaar was ook onzin want om half 10 ging er nog geen enkele trein heen
Troost je met de gedachte dat je in de auto waarschijnlijk uren in de file had gestaan :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584231
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat wel en het was best een avontuur maar ik krijg het nu gewoon echt niet meer warm Haha
Dat klinkt als een taak voor boyfriend. ~O>
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Troost je met de gedachte dat je in de auto waarschijnlijk uren in de file had gestaan :+
Vrienden kwamen ongeveer tegelijk met ons aan. Die hadden er anderhalf uur over gedaan met de auto :P
en vriendje zit beneden aan het bier. Ik lig al in bed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107584407
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vrienden kwamen ongeveer tegelijk met ons aan. Die hadden er anderhalf uur over gedaan met de auto :P
en vriendje zit beneden aan het bier. Ik lig al in bed
Maar die vertrokken later, als je midden in die halve sneeuwstorm terecht komt met de auto is het ook gewoon ruk :P

En bed uitgaan en bij vriendje op schoot gaan zitten. :7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar die vertrokken later, als je midden in die halve sneeuwstorm terecht komt met de auto is het ook gewoon ruk :P

En bed uitgaan en bij vriendje op schoot gaan zitten. :7
ja oké maar als zij later waren vertrokken hadden we het sowieso niet gered.

En nee ik geef het op voor vandaag. Truste!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 februari 2012 @ 01:22:25 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107584614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik niet :@
Ik zal je vaker een aanbod doen :(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107584626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja oké maar als zij later waren vertrokken hadden we het sowieso niet gered.

En nee ik geef het op voor vandaag. Truste!
Slaap ze! :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584639
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik zal je vaker een aanbod doen :(
En mij doe je niet eens een aanbod ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 februari 2012 @ 01:23:53 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107584656
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En mij doe je niet eens een aanbod ;(
goed gezien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107584742
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

goed gezien
Ik kan niet eens meer iets zien door alle tranen van verdriet eend! ;( Door de tranen!1!1! :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107584808
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja die reisde mee! Dus die was er de hele dag al!
Hij zat de hele tijd naast je.
pi_107584830
Ik hoop dat het volgend weekend niet meer sneeuwt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tegan op 04-02-2012 03:43:56 ]
pi_107584881
Ik hoop dat het volgend weekend 15 graden en zonnig is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107585065
En half 2 geweest dus sleepy time. :z
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107588340
Zo, plannen maar afgezegd. Het is min fucking 16 hier :{ :{ .
pi_107588377
Owja, en ik zat te denken. Zal ik energie besparen door de vriezer uit te doen en alles buiten te leggen :P.
pi_107588692
Ik durf niet te kijken hoe koud het hier is. Het is iig wel heel mooi buiten met die zon erop O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:10:44 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_107588750
Poging doen Lowlands-kaartje te scoren voor mn zusje. *O*

For great justice!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:04:54 #298
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107590326
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:10 schreef Q. het volgende:
Poging doen Lowlands-kaartje te scoren voor mn zusje. *O*

[ afbeelding ]
Zelf ga je niet?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:07:37 #299
141482 Q.
JurassiQ
pi_107590416
Nope. Maar is gelukt, kaartje. Ruim uur naar die stomme balk zitten kijken.
For great justice!
pi_107590912
Waarom kon je zusje niet zelf een kaartje regelen?
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:29:13 #301
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_107591038
Voll!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')