abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 12:19:17 #282
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120070520
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:49 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Leg uit. Want mainstream kan ik het niet noemen. Dit topic is toch voor avantgardistische of gewoon vreemde muziek? Of moeten er verder regels aan gebonden zijn wanneer het wel of niet in dit topic hoort?
Als dat nummer bij een what de fuck gevoel oproept bij jou past het hier gewoon.... wtf kan heel persoonlijk zijn. In dit topic zijn we wat gewend maar dat betekent niet dat iets wat jij wtf vind hier niet kan passen... wat mij betreft mag dat nummer hier gewoon.. de clip is aardig wazig :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_120070843
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit is niet het 'post hier niet mainstream dingen' topic.

Nummers die in dit topic thuis horen zijn echt wel wat extremer hoor. Dit is gewoon toegankelijke IDM en niks WTF aan.
Ik vond er de laatste tijd juist wel erg veel IDGaF-muziek voorbij komen. Deze vond ik best vreemd, terwijl die mensen die alleen maar heel vreemd lijken te willen doen mij totaal niet boeien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:23:26 #287
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_120072171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef hoarse het volgende:
Deze tak van de harsh noise al eens behandeld btw? HNW = harsh noise walls. Plaat na plaat na tape na tape na CDr na CDr na CD na CD aan (in het beste geval) monotone muren gekraak.


Ik dacht dat ik dit clipje hier ooit eens gepost had :)

op de een of andere manier is dit wel relax, omdat je geen onverwachte dingen gaat horen. Maar lang hou ik het nooit vol :P toch veel te monotoon :P
nee, jij dan!
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:31:42 #289
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_120074947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik dit clipje hier ooit eens gepost had :)

op de een of andere manier is dit wel relax, omdat je geen onverwachte dingen gaat horen. Maar lang hou ik het nooit vol :P toch veel te monotoon :P
Ergens vind ik het wel interessant, en ook wel rustgevend. Maar bij sommige 30 minuten lange nummers is inderdaad te monotoon. Van de week op werk eens een paar nummers proberen compleet te luisteren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:02:51 #294
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_120078055
quote:
Op zich ben ik aardig wat gewend, maar wat je hier zelf zo wtf aan vind eigenlijk? :)
Klinkt bij mij namelijk als vrij normale techno met een clipje met fractalletjes?

misschien dat je dit ook wel tof/interessant vind, het is zeg maar een wat extremere variant ervan:
nee, jij dan!
pi_120078280
Het was inderdaad een twijfelgeval maar wie weet is er wel iemand die het wtf gevoel krijgt.

Dat nummer die je postte is iets te glitchy naar m'n smaak, maar het deed mij wel denken aan het volgende nummer.

pi_120079622
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Als dat nummer bij een what de fuck gevoel oproept bij jou past het hier gewoon.... wtf kan heel persoonlijk zijn. In dit topic zijn we wat gewend maar dat betekent niet dat iets wat jij wtf vind hier niet kan passen... wat mij betreft mag dat nummer hier gewoon.. de clip is aardig wazig :)
Dan kan ik de halve top 40 hier posten, met die Minaj en Gaga figuren :')
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:20:54 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120080317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan kan ik de halve top 40 hier posten, met die Minaj en Gaga figuren :')
WTF is WTF
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:20:14 #300
366479 hoarse
slechte muziek :'(
pi_120084160
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:23 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik dit clipje hier ooit eens gepost had :)

op de een of andere manier is dit wel relax, omdat je geen onverwachte dingen gaat horen. Maar lang hou ik het nooit vol :P toch veel te monotoon :P
Nice ^O^ The Rita's walls zijn vaak nog redelijk 'actief' in het gebeuren; door de band genomen doen Amerikaanse acts in HNW met iets meer variatie en komt de 'unchanging' variant vooral uit Europa. Is over genoeg geweldigs te vinden, voor diegenen die zich er in willen verdiepen; Die Reitenden Leichen - Blutgericht, The Rita - Voyage of the Decima MAS, Bachir Gemayel - St. Charbel zijn mijn favs. Immaculate Affection en Panic zijn mijn eigen HNW-projecten :P

Ook rare shit btw, fascinerend wel (kan helaas geen online shizzle vinden): http://www.discogs.com/Ne(...)rong/release/1856147

Evenals:
http://www.discogs.com/Hu(...)urder/release/960509

Twee redelijk recente WTF-projecten van Phil Blankenship (The Cherry Point):

- Sex Magik (spoken word plaat waarop ie de lyrics van die RHCP plaat opdreunt, heel fascinerend)
- Phil Blankenship Plays Criminally Insane (de audio van de barslechte film ^O^ )

senzuri champion
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:49:42 #301
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')