abonnement Unibet Coolblue
pi_107463428
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mwoah, het is kundig in elkaar gezet ja, maar veel meer dan een hoop goedkoop sentiment bijeengehouden (of gebonden zo je wilt :') ) door een flinterdun laagje plot (en een sterk op die van Heroes gelijkende score) was het niet.

Vraag me af hoe dat gegaan is, bij de brainstorm sessie die hieraan ten grondslag ligt. :')

"Oké wat als we nou eens zoals bij Heroes een serie maken die allerlei verschillende personages volgt maar toch heel anders is?"
"Ja, doen we! Geniaal, maar waar gaat het over? Tegenwoordig is een beetje mystiek erg in trek en drama is van alle tijden, het moet iets dieps zijn en mensen raken.."
"Oké, wat als.... mensen nou allemaal met elkaar verbonden zijn als door een draad maar dan niet zichtbaar!"
"Als via het telefoonnetwerk?"
"Precies ja!"
"En op een telefoonnetwerk word je geidentificeerd aan hand van.."
"Nummers! GEWELDIG! DIE ZIJN SINDS LOST OOK HELEMAAL IN! Dit past echt perfect!"
"Maar wat gaan we dan verder met die nummers doen? Hoe komen onze hoofdpersonen ermee in aanraking? Wie zijn goed met nummers?"
"Wiskundigen?"
"Nee man, Numbers heeft dat al geprobeerd en uiteindelijk werkte het gewoon niet meer... Wie zijn er nog meer goed met nummers?"
"Uhhh... Autisten! Autistische savanten doen soms verbazingwekkende dingen met nummers en zijn ook lang niet altijd makkelijk te bereiken! Perfect!"
"Wat als we er nou eens een kind van maken, dat doet het altijd leuk bij het publiek!
"I think we're on to something here, dan kunnen we van de ouder het maincharacter maken en gelijk incashen op de altijd vertederende band tussen ouder en kind én de toewijding van de strugglende ouder aan kind met gebruiksaanwijzing PLUS NATUURLIJK de pijnlijke confrontatie met jeugdzorg/het systeem!"
"Bingo! I think we've got ourselves a new hit!"
Geniaal _O- :D.

Ik heb sowieso nooit begrepen wat mensen boeiend vinden aan die supernatural-series. Die flauwekul is nog 100k ongeloofwaardiger dan Michael Westen in Burn Notice die zijn 100ste gevaarlijke missie weer overleefd zonder schrammetje.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:45:49 #127
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107464050
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Geniaal _O- :D.

Ik heb sowieso nooit begrepen wat mensen boeiend vinden aan die supernatural-series. Die flauwekul is nog 100k ongeloofwaardiger dan Michael Westen in Burn Notice die zijn 100ste gevaarlijke missie weer overleefd zonder schrammetje.
Tsja, dan kun je het hele scifi-genre ook wel wegstrepen. Terwijl daar toch wel een paar toppers tussen zitten. Je moet de geloofwaardigheid in bepaalde genres natuurlijk wel binnen bepaalde kaders zien.
pi_107467292
Er komt wellicht een Amerikaanse remake van de Nederlandse serie Penoza.

quote:
UPDATED: ABC has handed 4 more hourlong pilot orders to Marc Cherry’s soap Devious Maids, Michael Green’s magical cop drama Gotham, Paul Scheuring’s Zero Hour and Melissa Rosenberg’s Penoza.

Penoza,written and executive produced by Melissa Rosenberg through ABC Studios. Based on the Dutch format, PENOZA centers on the widow of an assassinated criminal who is forced to adopt her husband’s role in a crime syndicate in order to protect her family. Endemol Studios, Alon Aranya and Howard Klein are also attached to executive produce.
pi_107492756
Wie heeft hier ook de nieuwe serie The Firm gezien? Heb t/m aflevering 3 gezien en vindt het erg interessant en spannend.

Plot:
quote:
The Firm is een Amerikaanse dramaserie van de zender NBC. De serie gaat in het voorjaar van 2012 in première.

Advocaat Mitchell McDeere probeert zijn leven op te pakken na tien jaar lang in bescherming te hebben gezeten vanwege zijn sleutelrol als getuige bij het oprollen van een corrupt advocatenbureau. De serie pakt de draad op tien jaar na het gelijknamige boek en de film van veelschrijver John Grisham.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 2 februari 2012 @ 00:05:05 #130
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_107503839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Fyodor het volgende:
Wie heeft hier ook de nieuwe serie The Firm gezien? Heb t/m aflevering 3 gezien en vindt het erg interessant en spannend.

Plot:

[..]

Dan ben je een van de weinigen, wordt wss gecancelled....

Zit trouwens te genieten van House of Lies :Y
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 2 februari 2012 @ 00:05:42 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_107503860
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

Dan ben je een van de weinigen, wordt wss gecancelled....
Jammer, ik vind het wel leuk :)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:27:42 #132
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_107524854
Dave Grohl to executive produce sitcom about band in crisis

http://www.nme.com/filman(...)about-band-in/258915
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_107527840
Overzicht van de aangekochte pilots op ABC/CBS/CW/FOX/NBC voor het seizoen 2012/2013

http://www.tvline.com/2012/02/pilot-season-abc-cbs-cw-fox-nbc/
pi_107536561
Deze site geeft ook een overzicht van de aangekochte pilots door kabelnetwerken :)

http://www.spoilertv.com/(...)ull-pilot-watch.html
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:21:54 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107537782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Overzicht van de aangekochte pilots op ABC/CBS/CW/FOX/NBC voor het seizoen 2012/2013

http://www.tvline.com/2012/02/pilot-season-abc-cbs-cw-fox-nbc/
Werkelijk waar niets interessants, zal me heel erg verbazen als hier veel van wordt opgepikt.

Behalve die Shonda dingen uiteraard :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:26:11 #136
1234 HiZ
Istanbullu
pi_107538044
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dan ben je een van de weinigen, wordt wss gecancelled....

Zit trouwens te genieten van House of Lies :Y
Ik vind House of Lies ook wel leuk, maar vraag me ook wel een beetje af hoe dit leuk gehouden wordt.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 03:17:35 #137
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107545353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Deze site geeft ook een overzicht van de aangekochte pilots door kabelnetwerken :)

http://www.spoilertv.com/(...)ull-pilot-watch.html
Niet zo veel soeps maar wel
quote:
.
AMC

.
Goodfellas small screen take on Martin Scorsese's mob classic, which follows the rise and fall of Lucchese crime family associates Henry Hill and his friends over a period from 1955 to 1980
:D Maar er staat niet bij of Scorsese ook iets met de productie maken heeft, want hij is nou ook bezig met Boardwalk Empire.

Morgen ook maar eens Luck kijken maar ik hoorde dat het niet zo goed was.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:54:47 #138
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107555729
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 03:17 schreef Quisho het volgende:

[..]

Niet zo veel soeps maar wel

[..]

:D Maar er staat niet bij of Scorsese ook iets met de productie maken heeft, want hij is nou ook bezig met Boardwalk Empire.

Morgen ook maar eens Luck kijken maar ik hoorde dat het niet zo goed was.
Vond Boardwalk Empire maar saai worden. Ik heb al weken de eerste paar afleveringen van het tweede seizoen op mijn mediaspeler staan, en alleen de eerste drie ofzo gekeken. En daar kon ik mijn aandacht ook al niet bij houden. Toch heb ik het nog niet verijderd.... Het is een beetje zoals Mad Men. De geliktheid van de productie straalt ervan af. En in het verhaal en de acteurs is duidelijk geïnvesteerd. Maar het boeit gewoon niet.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:13:26 #139
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_107556631
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Werkelijk waar niets interessants, zal me heel erg verbazen als hier veel van wordt opgepikt.

Behalve die Shonda dingen uiteraard :').
Nou ja Revolution lijkt me wel interessant:
quote:
Revolution, written by Supernatural creator Eric Kripke, is being described as a high-octane action drama following a group of characters struggling to survive and reunite with loved ones in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist. Abrams, Kripke and Bryan Burk are executive producing.
pi_107586071
Eindelijk dan een keer awake waar ik al het hele jaar op zit te wachten :D

NBC UNVEILS INTRIGUING NEW DRAMA ‘AWAKE’ TO PREMIERE ON THURSDAY, MARCH 1 (10-11 P.M. ET)

UNIVERSAL CITY, Calif. – February 3, 2012 – NBC will premiere its intriguing new drama “Awake” on Thursday, March 1 (10-11 p.m. ET), starring Jason Isaacs ("Harry Potter," "Brotherhood") as a detective who finds he is leading a complex double life that defies reality. The series will continue on Thursdays (10-11 p.m. ET).
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_107586089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:13 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nou ja Revolution lijkt me wel interessant:

[..]

quote:
in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist.
Toen ik dat las dacht ik alleen wtf :') .
pi_107586210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 03:05 schreef criminal_mind het volgende:
Eindelijk dan een keer awake waar ik al het hele jaar op zit te wachten :D

NBC UNVEILS INTRIGUING NEW DRAMA ‘AWAKE’ TO PREMIERE ON THURSDAY, MARCH 1 (10-11 P.M. ET)

UNIVERSAL CITY, Calif. – February 3, 2012 – NBC will premiere its intriguing new drama “Awake” on Thursday, March 1 (10-11 p.m. ET), starring Jason Isaacs ("Harry Potter," "Brotherhood") as a detective who finds he is leading a complex double life that defies reality. The series will continue on Thursdays (10-11 p.m. ET).
Heb hem ook al in mijn TV Forecast staan :D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 03:47:46 #143
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107586294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vond Boardwalk Empire maar saai worden. Ik heb al weken de eerste paar afleveringen van het tweede seizoen op mijn mediaspeler staan, en alleen de eerste drie ofzo gekeken. En daar kon ik mijn aandacht ook al niet bij houden. Toch heb ik het nog niet verijderd.... Het is een beetje zoals Mad Men. De geliktheid van de productie straalt ervan af. En in het verhaal en de acteurs is duidelijk geïnvesteerd. Maar het boeit gewoon niet.
Yep, dat vind ik ook, ik moet nog steeds Season 1 helemaal afkijken maar ik ben gewoon niet zo geinterreseerd. Daarom maar eerst Sons of Anarchy kijken :)

Awake ziet er wel leuk uit, maar NBC dramashows zijn meestal of wel goed maar gecancelled, bijv. southland, journeyman, heroes of heel erg simpel en slecht zoals knight rider, en deze zijn zo'n beetje alle dramaseries van NBC van de afgelopen paar jaar.

Maar de trailer ziet er wel goed uit, alleen ik denk dat het niet zo goed gaat worden als Touch.

En ik zie alleen Luck S01E01 van December, maar ik dacht dat de pilot later(vorige week oid?) uitgezonden werd. Is die aflevering uit December gewoon de hele aflevering? Want Touch was een preview en dat was niet de hele aflevering.
pi_107586383
I just want my pants back lijkt me erg tof. Net de eerste 2 eps gezien. Had de pilot een half jaar geleden ofzo al gezien. Nu zijn ep2 en 3 uit volgens de nummering van myepisodes, maar dat zijn gewoon 1 en 2 :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107587568
Ik kijk ook al uit naar Awake.
pi_107587691
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 04:10 schreef Tim86 het volgende:
I just want my pants back lijkt me erg tof. Net de eerste 2 eps gezien. Had de pilot een half jaar geleden ofzo al gezien. Nu zijn ep2 en 3 uit volgens de nummering van myepisodes, maar dat zijn gewoon 1 en 2 :)
Ik ga de pilot effe checken :)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:34:22 #147
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_107587979
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 04:10 schreef Tim86 het volgende:
I just want my pants back lijkt me erg tof. Net de eerste 2 eps gezien. Had de pilot een half jaar geleden ofzo al gezien. Nu zijn ep2 en 3 uit volgens de nummering van myepisodes, maar dat zijn gewoon 1 en 2 :)
Ik vond het wel aardig,het is een beetje oppervlakkig allemaal, maar misschien wordt dat nog beter. Heb de pilot ook een paar maanden geleden bekeken.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:35:42 #148
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_107587997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 03:17 schreef Quisho het volgende:

Morgen ook maar eens Luck kijken maar ik hoorde dat het niet zo goed was.
:') |:(
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_107618021
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 03:47 schreef Quisho het volgende:

[..]
NBC dramashows zijn meestal of wel goed maar gecancelled, bijv. southland
Southland is net 3 weken geleden gestart met seizoen 4. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 februari 2012 @ 02:10:31 #150
300347 MrManuel
pi_107618087
Heb sickbeard en couchpotato even opnieuw ingesteld en 2 nieuwe HDD's aangesloten.

2TB erbij en een paar niewe series toegevoegd..
Eens kijken hoe House of Lies is..
[i]~ The impossible is easy![/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')