abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106833467
als jij alleen maar gaat lopen denken op een feest, zal alcohol daar niet echt een positieve werking op hebben, dus probeer is een avond uit te gaan zonder alcohol.
en daarbij, je wilt toch een leuke chick fiksen? dat gaat niet lukken als je verwacht dat je zomaar toevallig iemand gaat ontmoeten. probeer is een keer een leuk luchtig praatje te maken met een lelijke chick die ergens in een hoek staat. ik weet cker dat dat je bevalt
pi_106833812
Focussen op de muziek en het ritme en er een beetje in opgaan, en inderdaad niet nadenken.

Bij danslessen zoals Zumba (wie weet wat voor jou :P veel meisjes daar) is dat ook het meestgenoemde advies: denk niet teveel na. Gewoon opgaan in het ritme en een beetje (mee-)bewegen.
pi_106835516
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef cjan het volgende:
als jij alleen maar gaat lopen denken op een feest, zal alcohol daar niet echt een positieve werking op hebben, dus probeer is een avond uit te gaan zonder alcohol.
en daarbij, je wilt toch een leuke chick fiksen? dat gaat niet lukken als je verwacht dat je zomaar toevallig iemand gaat ontmoeten. probeer is een keer een leuk luchtig praatje te maken met een lelijke chick die ergens in een hoek staat. ik weet cker dat dat je bevalt
Dat klopt. Maar als ik los ga, heb ik het gevoel dat ik voor schut sta, ik ga er vanuit dat dat niet bij mij past oid.. als ik in de spiegel oefen met gek doen, denk ik.. wat zie ik er dan dom uit.
  zondag 15 januari 2012 @ 16:43:45 #29
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106836098
Als je het niet leuk vind, gewoon niet doen, jij kunt duidelijk beter ergens anders meiden oppikken :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106837148
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar als ik los ga, heb ik het gevoel dat ik voor schut sta, ik ga er vanuit dat dat niet bij mij past oid.. als ik in de spiegel oefen met gek doen, denk ik.. wat zie ik er dan dom uit.
Tegen mij werd gezegd dat ik dans als een belg...

Ik weet niet of dat positief is though.
Rustig aan.
  zondag 15 januari 2012 @ 17:18:55 #31
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_106837331
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tegen mij werd gezegd dat ik dans als een belg...

Ik weet niet of dat positief is though.
Ik heb altijd geleerd dat mannen die wel kunnen dansen niet te vertrouwen zijn.
My mama didn't raise no fool
pi_106837845
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:18 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd dat mannen die wel kunnen dansen niet te vertrouwen zijn.
Weet ik nog steeds niet of het positief is :p
Rustig aan.
pi_106837999
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar met veel alcohol op merken de meesten dat niet. Als ik nuchter op een feest ben (wat vrij vaak zo is) dan zie je iedereen zo raar doen. Ik doe ook vast raar als ik genoeg alcohol op heb, maar dan boeit dat je niks. Als je niet echt van alcohol houd of er goed tegen kan (ik moet minstens 10 bier drinken voordat ik aangeschoten raak, dronken wordt ik eigenlijk niet) dan doet iedereen 'raar'. Misschien moet je niet tegen je zin in naar feestjes gaan?
pi_106838182
Ga je wel naar echt de muziekstijl waar jij in je hoofd lekker op los kan gaan? Je geeft al aan dat de mensen waarmee je gaat niet echt de mensen zijn waar je je relaxt bij voelt... Misschien moet je dan juist wat nieuwe mensen leren kennen tijdens uitgaan?
  zondag 15 januari 2012 @ 17:46:19 #35
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_106838184
Herkenbaar topic. Ik ga dan ook nooit naar discotheken enzo, niks voor mij. :{
pi_106838277
Mijn muzieksmaak is inderdaad BY FAR niet wat hedendaags in de discotheken wordt afgespeeld inderdaad. Ik luister naar Classic-rock en andere oldies. Ik ga liever naar een kroeg, veel meer mijn ding denk ik.
  zondag 15 januari 2012 @ 17:52:13 #37
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_106838387
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Mijn muzieksmaak is inderdaad BY FAR niet wat hedendaags in de discotheken afgespeeld inderdaad. Ik luister naar Classic-rock en andere oldies. Ik ga liever naar een kroeg, veel meer mijn ding denk ik.
Zooooo herkenbaar :o

Ook één van de redenen dat ik het uitgaan heb opgegeven eigenlijk :P Mijn vrienden delen mijn muzieksmaak ook niet echt waardoor ik mij toch enigszins "ongemakkelijk" voel bij de muziek en ook niet los kan gaan wanneer we ergens zijn :P Of er moet al dusdanig veel alcohol in het spel zijn dat het mij geen fuck meer boeit :P
pi_106838477
Haha :p ja, maar het vervelende is, dan zit je vervolgens thuis naar je eigen muziek te luisteren, haha. Dan kan je het beter gewoon proberen denk ik.
pi_106838516
Meer alcohol werkt niet altijd. Ik had het vroeger ook. Je moet gewoon aan het begin van de avond met iedereen een praatje maken, of je ze kent of niet, geniet van de muziek en een drankje. Zorg ook dat je met mensen uitgaat die je vertrouwt enzo.
Daarbij, om minder onzeker over te komen, als niemand met je praat of ergens anders mee bezig zijn, chill gewoon een beetje; dansen, rondje lopen om te zien of je bekenden tegekomt of andere relaxte mensen met wie je kan lulle of wellicht een leuke dame.
Zo moeilijk is het niet man, maar je moet wel f de flow te pakken krijgen, maar do not overdo it, you'll get addicted :)
pi_106838538
quote:
Mijn muzieksmaak is inderdaad BY FAR niet wat hedendaags in de discotheken wordt afgespeeld inderdaad. Ik luister naar Classic-rock en andere oldies. Ik ga liever naar een kroeg, veel meer mijn ding denk ik.
Then you know what to do... :) Ga op zoek naar andere mensen om mee te stappen met jouw muzieksmaak, leer ze kennen op werk/school/sport/muziekles o.i.d.
Ik ben ook een tijd niet meer uitgegaan omdat 'k helemaal gestoord werd van de foute mix muziekstijlen of het dirty-dutch house achtige wat vaak gedraait werd. (no-offense natuurlijk :P) Kon het niet meer aanhoren! :D Nu alleen nog genres binnen de techno-familie, ga met meer plezier uit nu.
pi_106838707
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef psymeuk het volgende:

[..]

Then you know what to do... :) Ga op zoek naar andere mensen om mee te stappen met jouw muzieksmaak, leer ze kennen op werk/school/sport/muziekles o.i.d.
Ik ben ook een tijd niet meer uitgegaan omdat 'k helemaal gestoord werd van de foute mix muziekstijlen of het dirty-dutch house achtige wat vaak gedraait werd. (no-offense natuurlijk :P) Kon het niet meer aanhoren! :D Nu alleen nog genres binnen de techno-familie, ga met meer plezier uit nu.
Ik heb vrienden met dezelfde muziek-smaak als mij, maar die wonen wat verder weg, en die houden niet zo van uitgaan helaas. Maarja :)
pi_106838776
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef psymeuk het volgende:

[..]

x2, ik probeer wel eens te doen alsof, mezelf een beetje forceren, maar dat maakt het alleen maar erger :')
snap niet dat iedereen dat blijkbaar toch wel leuk vindt, iedere keer als ik "bouncaaa" hoor sterf ik van binnen weer een beetje.
  zondag 15 januari 2012 @ 18:06:00 #43
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_106838800
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

x2, ik probeer wel eens te doen alsof, mezelf een beetje forceren, maar dat maakt het alleen maar erger :')
snap niet dat iedereen dat blijkbaar toch wel leuk vindt, iedere keer als ik "bouncaaa" hoor sterf ik van binnen weer een beetje.
Bouncaaaaaaa bouncaaaaa
pi_106839606
Misschien moet je gewoon leren genieten van de muziek die er standaard gedraaid wordt, want zo 'uniek' is iemands muzieksmaak niet, dat blijkt al uit het feit dat 90% van de mensen van de muziek houdt die toevallig in de top 40 stond toen ze 14 waren. Aan het begin gaat het misschien geforceerd, later geniet je er echt van als je er op los gaat.
  zondag 15 januari 2012 @ 19:51:19 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106843093
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:36 schreef Fokpop het volgende:
Misschien moet je gewoon leren genieten van de muziek die er standaard gedraaid wordt, want zo 'uniek' is iemands muzieksmaak niet, dat blijkt al uit het feit dat 90% van de mensen van de muziek houdt die toevallig in de top 40 stond toen ze 14 waren. Aan het begin gaat het misschien geforceerd, later geniet je er echt van als je er op los gaat.
idd, de muziek die je op je eerste schoolfeesten hoorde blijf je leuk vinden ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 15 januari 2012 @ 19:55:19 #46
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_106843257
quote:
Stap 1 bij het uitgaan: niet voor de muziek heen gaan, daar heb je concerten / festivals voor.
Stap 2: Alcohol is key. Als je minstens zo dronken bent als de mensen om je heen is het gelijk een stuk leuker.
Stap 3: Beetje meebewegen op de beat en wachten tot er een nummer komt wat je wel trekt.
Stap 4: Meneer gaat los.
Die middelste
pi_106843314
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Gamer_V het volgende:
Meer alcohol
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106863535
Onzekerheid.

Slungel -> Meer sporten misschien?? dat helpt vaak bij jongens. (ook bij meiden trouwens.:))
Of misschien je stijl aanpassen dat je je relaxter voelt in je kleding ofzo? (kleding maakt de man zeggen ze)

Loskomen -> Alcohol ja. Dat kan helpen om wat losjes te worden.

Te veel denken -> misschien eens nagaan waar je precies mee zit (?)

Dansles misschien. Als je daar twijfels over hebt. :P Want dat kan ;t ook zijn hé. Dat je gewoon niet weet hoe je moet dansen en dat je net een cement blok bent. Ik heb dat n.l wel. Ik durf ook niet echt te dansen en dansles of thuis oefenen helpt wel.

En niet met het idee dat je een chick zult ''scoren'' :P dat maakt je misschien wel zenuwachtig. Gewoon zien hoe de avond verloopt en niet te hoge verwachtingen.

Gewoon lekker zien hoe het gaat en genieten van de avond. :)
always shoot for the moon.
pi_106911436
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:50 schreef lurf_doctor het volgende:
mdma, in geringe dosering *O*
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Dan moet je meer shotjes nemen.
quote:
Dan moet je dat gaan doen toch? ;)
pi_106912012
quote:
Waarom wil je dan los gaan op feestjes?

Muziek moet je geen drol uitmaken als je leuk uit wilt gaan. Ga eerst naar een kroeg, drink daar wat en ga daarna los op die commerciële troep, dat is veel leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')