Dat klopt. Maar als ik los ga, heb ik het gevoel dat ik voor schut sta, ik ga er vanuit dat dat niet bij mij past oid.. als ik in de spiegel oefen met gek doen, denk ik.. wat zie ik er dan dom uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef cjan het volgende:
als jij alleen maar gaat lopen denken op een feest, zal alcohol daar niet echt een positieve werking op hebben, dus probeer is een avond uit te gaan zonder alcohol.
en daarbij, je wilt toch een leuke chick fiksen? dat gaat niet lukken als je verwacht dat je zomaar toevallig iemand gaat ontmoeten. probeer is een keer een leuk luchtig praatje te maken met een lelijke chick die ergens in een hoek staat. ik weet cker dat dat je bevalt
Tegen mij werd gezegd dat ik dans als een belg...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik los ga, heb ik het gevoel dat ik voor schut sta, ik ga er vanuit dat dat niet bij mij past oid.. als ik in de spiegel oefen met gek doen, denk ik.. wat zie ik er dan dom uit.
Ik heb altijd geleerd dat mannen die wel kunnen dansen niet te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tegen mij werd gezegd dat ik dans als een belg...
Ik weet niet of dat positief is though.
Weet ik nog steeds niet of het positief is :pquote:Op zondag 15 januari 2012 17:18 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat mannen die wel kunnen dansen niet te vertrouwen zijn.
Dat is ook zo, maar met veel alcohol op merken de meesten dat niet. Als ik nuchter op een feest ben (wat vrij vaak zo is) dan zie je iedereen zo raar doen. Ik doe ook vast raar als ik genoeg alcohol op heb, maar dan boeit dat je niks. Als je niet echt van alcohol houd of er goed tegen kan (ik moet minstens 10 bier drinken voordat ik aangeschoten raak, dronken wordt ik eigenlijk niet) dan doet iedereen 'raar'. Misschien moet je niet tegen je zin in naar feestjes gaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik los ga, heb ik het gevoel dat ik voor schut sta, ik ga er vanuit dat dat niet bij mij past oid.. als ik in de spiegel oefen met gek doen, denk ik.. wat zie ik er dan dom uit.
Zooooo herkenbaarquote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Mijn muzieksmaak is inderdaad BY FAR niet wat hedendaags in de discotheken afgespeeld inderdaad. Ik luister naar Classic-rock en andere oldies. Ik ga liever naar een kroeg, veel meer mijn ding denk ik.
Then you know what to do...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Mijn muzieksmaak is inderdaad BY FAR niet wat hedendaags in de discotheken wordt afgespeeld inderdaad. Ik luister naar Classic-rock en andere oldies. Ik ga liever naar een kroeg, veel meer mijn ding denk ik.
Ik heb vrienden met dezelfde muziek-smaak als mij, maar die wonen wat verder weg, en die houden niet zo van uitgaan helaas. Maarjaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef psymeuk het volgende:
[..]
Then you know what to do...Ga op zoek naar andere mensen om mee te stappen met jouw muzieksmaak, leer ze kennen op werk/school/sport/muziekles o.i.d.
Ik ben ook een tijd niet meer uitgegaan omdat 'k helemaal gestoord werd van de foute mix muziekstijlen of het dirty-dutch house achtige wat vaak gedraait werd. (no-offense natuurlijk) Kon het niet meer aanhoren!
Nu alleen nog genres binnen de techno-familie, ga met meer plezier uit nu.
x2, ik probeer wel eens te doen alsof, mezelf een beetje forceren, maar dat maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef psymeuk het volgende:
[..]
Then you know what to do...Ga op zoek naar andere mensen om mee te stappen met jouw muzieksmaak, leer ze kennen op werk/school/sport/muziekles o.i.d.
Ik ben ook een tijd niet meer uitgegaan omdat 'k helemaal gestoord werd van de foute mix muziekstijlen of het dirty-dutch house achtige wat vaak gedraait werd. (no-offense natuurlijk) Kon het niet meer aanhoren!
Nu alleen nog genres binnen de techno-familie, ga met meer plezier uit nu.
Bouncaaaaaaa bouncaaaaaquote:Op zondag 15 januari 2012 18:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2, ik probeer wel eens te doen alsof, mezelf een beetje forceren, maar dat maakt het alleen maar erger
snap niet dat iedereen dat blijkbaar toch wel leuk vindt, iedere keer als ik "bouncaaa" hoor sterf ik van binnen weer een beetje.
idd, de muziek die je op je eerste schoolfeesten hoorde blijf je leuk vindenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:36 schreef Fokpop het volgende:
Misschien moet je gewoon leren genieten van de muziek die er standaard gedraaid wordt, want zo 'uniek' is iemands muzieksmaak niet, dat blijkt al uit het feit dat 90% van de mensen van de muziek houdt die toevallig in de top 40 stond toen ze 14 waren. Aan het begin gaat het misschien geforceerd, later geniet je er echt van als je er op los gaat.
Stap 1 bij het uitgaan: niet voor de muziek heen gaan, daar heb je concerten / festivals voor.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Mijn muzieksmaak is inderdaad BY FAR niet wat hedendaags in de discotheken wordt afgespeeld inderdaad. Ik luister naar Classic-rock en andere oldies. Ik ga liever naar een kroeg, veel meer mijn ding denk ik.
quote:
quote:
quote:
Dan moet je dat gaan doen toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Waarom wil je dan los gaan op feestjes?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |