abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106832013
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Als ik uit ga heb ik veel moeite om mezelf los te laten en te gaan feesten. Ik denk aan allerlei dingen en kan het niet uit me hoofd zetten. Ik ben ook heel lang, dus het lijkt wel of ik daardoor geen oogcontact maak, en ik ben bang dat ik als een enorme slungel overkom. Ik ben in het dagelijks leven wel heel erg losjes en open-minded. Dan heb ik lak aan alles en durf ik iedereen aan te spreken o.i.d. Ik ben gewoon totaal in mezelf gekeerd bij zo'n feest, ik kan de knop niet omzetten. Ik wil dat dit stopt, want het lijken wel autistische trekjes, terwijl mijn ouders echte feestbeesten zijn.

Hopelijk weten jullie hier raad mee.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:35:18 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_106832055
Meer alcohol
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_106832092
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Als ik uit ga heb ik veel moeite om mezelf los te laten en te gaan feesten. Ik denk aan allerlei dingen en kan het niet uit me hoofd zetten. Ik ben ook heel lang, dus het lijkt wel of ik daardoor geen oogcontact maak, en ik ben bang dat ik als een enorme slungel overkom. Ik ben in het dagelijks leven wel heel erg losjes en open-minded. Dan heb ik lak aan alles en durf ik iedereen aan te spreken o.i.d. Ik ben gewoon totaal in mezelf gekeerd bij zo'n feest, ik kan de knop niet omzetten. Ik wil dat dit stopt, want het lijken wel autistische trekjes, terwijl mijn ouders echte feestbeesten zijn.

Hopelijk weten jullie hier raad mee.
Focus je aandacht op mensen...
Tis logisch dat je geen oogcontact maakt als je met je eigen gedachtes bezig bent...

En als je overkomt als een slungel moet je wat meer gaan opdrukken.. HUP 20X
Rustig aan.
pi_106832163
Ja maar ik ben gewoon erg verlegen denk ik. Ik heb er meer moeite mee dan anderen. En ja, die aandacht kan ik dus heel moeilijk verdelen.
pi_106832202
Waarom ga je überhaupt feesten/uitgaan als je weet dat je het niks vind?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106832217
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Ja maar ik ben gewoon erg verlegen denk ik. Ik heb er meer moeite mee dan anderen. En ja, die aandacht kan ik dus heel moeilijk verdelen.
Boeie... Gewoon lekker je ding doen joh :) En naar andere mensen kijken is niet erg... als je daar al bang voor bent heb je wel een serieus probleem.
Rustig aan.
pi_106832233
Omdat ik het wel wil leren. Wie weet komt het met de tijd, hoe vaker ik het doe. En meisjes zijn natuurlijk ook interessant.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:42:04 #8
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_106832254
Gewoon jezelf zijn en schijt hebben.
pi_106832280
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Boeie... Gewoon lekker je ding doen joh :) En naar andere mensen kijken is niet erg... als je daar al bang voor bent heb je wel een serieus probleem.
Ja, maar in het dagelijks leven heb ik dat dus wel. Dat ik heel gemakkelijk met mensen praat. Maar ik denk dat, in een discotheek, dat ik dan dichtklap omdat er wellicht meisjes zitten ofzo. Dan denk ik van, ik moet wel goed overkomen > meer kans op een meis.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:44:47 #10
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_106832338
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:

[..]

Maar ik denk dat, in een discotheek, dat ik dan dichtklap omdat er wellicht meisjes zitten ofzo.
Meisjes zijn eng?
My mama didn't raise no fool
pi_106832339
Je moet uitgaan ook zien als leuke activiteit die je met vrienden doet. Als je het gezellig hebt en jullie zijn allemaal aan het lachen enzo, is er een positieve vibe over je en dan komen de meisjes vanzelf later. Niet aan meisjes denken dus, gewoon uitgaan met vrienden, drinken, lol hebben. En meisjes komen later vanzelf.
pi_106832340
Gewoon flinke lading shotjes erin klappen en dan gaan. Sowieso schijt aan iedereen hebben.
pi_106832350
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon flinke lading shotjes erin klappen en dan gaan. Sowieso schijt aan iedereen hebben.
pi_106832361
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef Barbapapamama het volgende:
Gewoon jezelf zijn en schijt hebben.
Als ik mezelf ben, moet ik het van verbaal hebben, en niet van seksistisch dansen of whatsoever. Ik kan enorm mensen aan het lachen maken, ben erg ironisch en kan ook lekker gek zijn. Maar dat heb ik op het werk/school bijvoorbeeld wel, maarja..
pi_106832404
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Zeepvloertje het volgende:
Je moet uitgaan ook zien als leuke activiteit die je met vrienden doet. Als je het gezellig hebt en jullie zijn allemaal aan het lachen enzo, is er een positieve vibe over je en dan komen de meisjes vanzelf later. Niet aan meisjes denken dus, gewoon uitgaan met vrienden, drinken, lol hebben. En meisjes komen later vanzelf.
Ik denk dat het ook aan me vrienden ligt. Mijn betere vrienden kunnen nooit mee want die wonen wat verder weg. Dus ik ga dan altijd met een vast groepje die niet echt mijn type zijn en ook niet echt vrienden van me zijn waarmee ik gek doe, of melig kan zijn. Misschien als ik met zulke vrienden uit zou gaan, dat ik dan wellicht veel losser ben, inderdaad.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:47:35 #16
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_106832438
Veel bier drinken. Is nog stoer ook.

Het beste is nog om van te voren met een paar maten in te drinken. En dan weddenschapjes maken over wie de meeste chicks gaat scoren dan zit er meer druk achter.
pi_106832551
mdma, in geringe dosering *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_106832579
Ik heb hetzelfde, kan die kutmuziek niet uit m'n hoofd zetten... moet er steeds aan denken hoe slecht het wel niet is, slechte eigenschap maar ik kan er niks aan doen. Maar als je daar wat over zegt verpest je de sfeer nogal, dus je kan je het beste concentreren op de mensen. Als je met een grote groep gaat heb je altijd wel iemand om mee te praten, en anders gewoon met vreemden.

En anders drugs gebruiken, dan is alles leuk en niemand eng.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:52:08 #19
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_106832592
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:50 schreef lurf_doctor het volgende:
mdma, in geringe dosering *O*
hoebedoel je doseren een pil is een pil toch of doe breek je het door de helft?
pi_106832608
Nee mensen, geen drugs voor mij. :p (No comment)
pi_106832643
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:52 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Nee mensen, geen drugs voor mij. :p (No comment)
Je drinkt geen alcohol dus? Misschien toch maar eens proberen om wat losser te worden.
pi_106832653
Idd met mensen gaat waarmee je jezelf op je gemak voelt.
En gewoon wat - of gewoon veel - drinken. Dan kom je vanzelf wel los.
pi_106832752
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Je drinkt geen alcohol dus? Misschien toch maar eens proberen om wat losser te worden.
Ik drink wel alcohol. Alleen volgens mij heb ik een hele hoge weerstand, want het doet mij niets.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:00:15 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_106832877
Wel herkenbaar, wat ik vooral irritant vind is dat je met niemand een normaal gesprek kan voeren vanwege die HERRIE :(

Iedereen maar schreeuwen in je oren, na 3x "WAT?" terug geschreeuwd te hebben versta je d'r nog geen neuk van. Afhankelijk van de situatie knik/schud je dan maar ja of nee en lach je d'r wat bij.

Geweldig :')
pi_106832900
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:56 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:

[..]

Ik drink wel alcohol. Alleen volgens mij heb ik een hele hoge weerstand, want het doet mij niets.
Dan moet je meer shotjes nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')