Kijk hoe ze vol gift haar Gaycebook zit bij te werken.quote:
Teken een baardje op dat gezicht en het is net een man, man.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Zat met mijn vrouw op eerste kerstdag in een restaurant en aan het tafeltje naast ons zat een stel allebei vrijwel de hele avond op hun telefoon te prutsen. Wij hebben wel vreselijk veel plezier daarom gehad. Zal wel een generatiekloof zijn, maar ik begrijp er niets van.
Misschien zaten ze elkaar wel whatsapp berichtjes te sturen over de mensen om hen heen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Zat met mijn vrouw op eerste kerstdag in een restaurant en aan het tafeltje naast ons zat een stel allebei vrijwel de hele avond op hun telefoon te prutsen. Wij hebben wel vreselijk veel plezier daarom gehad. Zal wel een generatiekloof zijn, maar ik begrijp er niets van.
Dit is ook de sneuheid ten topquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
lekker in de les zitten te patiencen. Zie gast die naast haar zitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
lekker in de les zitten te patiencen. Zie gast die naast haar zit
Scherpquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
lekker in de les zitten te patiencen. Zie gast die naast haar zit
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef Bombvis het volgende:
Ik zou iedereen op die foto doen, no homo
|
Forum Opties | |
---|---|