tja idd. Dat zijn bladen voor de digibeetquote:Op maandag 5 december 2011 11:09 schreef falling_away het volgende:
COMPUTER! TOTAAL en Computer Idee
Die heeft aan man genoeg.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef RitseB het volgende:
De gemiddelde Linux gebruiker heeft denk ik geen idioot computerblaadje nodig.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef RitseB het volgende:
Het was een actie toen ik dat abo afsloot. En TS is dol op lectuur, dus doen dacht ik...quote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef Piye het volgende:
Dus als ik het goed begrijp merk je elke keer dat je zo'n blad leest dat het gewoon kut is, maar je hebt er toch een abonnement op? Goed bezig.
omfg, je gebruikt ubuntu en leest computer totaal, dat is wel een enorme faal.quote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Het was een actie toen ik dat abo afsloot. En TS is dol op lectuur, dus doen dacht ik...
Aha gevalletje "ik heb een broek met 30 euro korting en een overhemd met 20 euro korting gekocht dus nu heb ik 50 euro winst" dus?quote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Het was een actie toen ik dat abo afsloot. En TS is dol op lectuur, dus doen dacht ik...
Dat rijmt jonguh! Maak er ff een Sinterklaas gedicht van!quote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef redhead666 het volgende:
[..]
omfg, je gebruikt ubuntu en leest computer totaal, dat is wel een enorme faal.
Godverdomme, mijn hele topic verneukt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef RickoKun het volgende:
jezus wat een nerd doe dan iets beters zoals Iphone magazine
Lectuur is ideaal tijdens het op de trein zetten van afvalstoffen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef Tijn het volgende:
Artikelen en nieuws over ICT lezen in een papieren blaadje, dan faal je sowieso hard natuurlijk.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef netflanders het volgende:
Heeft de MBO-computersleuteraar ineens Linux ontdekt om vervolgens elitair tof te gaan lopen doen en af te geven op Windows?
Windows is prima. Ubuntu is ook erg fijn. Ze vullen elkaar prima aan, en ik draai beiden in dual boot. De enige mensen die zo'n verschrikkelijke haat jegens Windows hebben zijn 14-jarigen die daar een achterlijk gevoel van trots van halen, terwijl ze zelf amper tot niets toevoegen aan de Open Source gemeenschap. Als iemand die zelf codeert; wees niet zo'n drol. En als je per se moet haten, doe het dan op Apple.
Jammer van de laatste zin, verder mee eens.quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef netflanders het volgende:
Heeft de MBO-computersleuteraar ineens Linux ontdekt om vervolgens elitair tof te gaan lopen doen en af te geven op Windows?
Windows is prima. Ubuntu is ook erg fijn. Ze vullen elkaar prima aan, en ik draai beiden in dual boot. De enige mensen die zo'n verschrikkelijke haat jegens Windows hebben zijn 14-jarigen die daar een achterlijk gevoel van trots uit halen, terwijl ze zelf amper tot niets toevoegen aan de Open Source gemeenschap. Als iemand die zelf codeert; wees niet zo'n drol. En als je per se moet haten, doe het dan op Apple.
Zelf heb ik ook geen hekel aan Apple - het werkt heerlijk en vloeiend, wat de doorsnee gebruiker zoekt. Maar de grootste klacht van de Open Source gemeenschap blijft geslotenheid van systemen. Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht (naast onethisch behandelen van werknemers) over Apple. Desondanks ben ik een gebruiker en groot fan van de iPad, heerlijk voor mensen die veel PDFjes moeten lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Jammer van de laatste zin, verder mee eens.
Mijn grootste klacht is vooral de prijs en manier waarop ze hun producten aanprijzen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef netflanders het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook geen hekel aan Apple - het werkt heerlijk en vloeiend, wat de doorsnee gebruiker zoekt. Maar de grootste klacht van de Open Source gemeenschap blijft geslotenheid van systemen. Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht (naast onethisch behandelen van werknemers) over Apple. Desondanks ben ik een gebruiker en groot fan van de iPad, heerlijk voor mensen die veel PDFjes moeten lezen.
Ieder product is waard wat de klant er voor wil betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Mijn grootste klacht is vooral de prijs en manier waarop ze hun producten aanprijzen.
Mac OS X is opener dan Windows.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef netflanders het volgende:
[..]
Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht
Waarom moet je dan in godsnaam het OS jailbreaken om ook maar iets meer te kunnen doen in het OS?quote:
Alles van Apple is ongelooflijk mooi verpakte gejatte rotzooi, zelfs hun logo hebben ze gestolen.quote:
Windows is wat dat betreft veel erger; alleen .Net is qua taal open.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef netflanders het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook geen hekel aan Apple - het werkt heerlijk en vloeiend, wat de doorsnee gebruiker zoekt. Maar de grootste klacht van de Open Source gemeenschap blijft geslotenheid van systemen. Apple is heer en meester in het compleet dichttimmeren van al haar systemen. Dát is mijn grootste en eigenlijk enige klacht (naast onethisch behandelen van werknemers) over Apple. Desondanks ben ik een gebruiker en groot fan van de iPad, heerlijk voor mensen die veel PDFjes moeten lezen.
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Alles van Apple is ongelooflijk mooi verpakte gejatte rotzooi, zelfs hun logo hebben ze gestolen.
http://www.microsoft.com/opensource/directory.aspxquote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Windows is wat dat betreft veel erger; alleen .Net is qua taal open.
Apple heeft de laatste jaren de compiler Clang LLVM ondersteund en open source projecten als OpenCL, Grand Central Dispatch en Blocks beschikbaar gemaakt naast andere open source.
Ook niet waar. dat waren de Xerox Alto en Xerox Starquote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.
Mac OS X jailbreaken? Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom moet je dan in godsnaam het OS jailbreaken om ook maar iets meer te kunnen doen in het OS?
Als ik meer wil doen met een iPhone, dan moet ik hem jailbreaken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mac OS X jailbreaken? Waar heb je het over?
Oh ik weet niet, installeren op mijn hardware welke hier staat misschien?quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mac OS X jailbreaken? Waar heb je het over?
Ik heb het over Mac OS X, het desktopbesturingssysteem.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik meer wil doen met een iPhone, dan moet ik hem jailbreaken.
Wat op de iPhone staat is ook OSXquote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het over Mac OS X, het desktopbesturingssysteem.
Dat is IOS.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat op de iPhone staat is ook OSX
Op developerniveau heeft iOS veel te maken met OS X, ja. Maar als je daarmee werkt, hoef je ook je iPhone niet te jailbreaken om er applicaties op te zetten buiten de App Store om.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"iOS is derived from Mac OS X, with which it shares the Darwin foundation, and is therefore a Unix-like operating system by nature."quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS
In 2007.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS
Nee dat klopt nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
"iOS is derived from Mac OS X, with which it shares the Darwin foundation, and is therefore a Unix-like operating system by nature."
"Derived from" staat niet gelijk aan "is hetzelfde".
Dat is niet helemaal waar, Xerox was de eerste met een GUI en de muis.quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.
Alles wat jij tot nu toe uit spuwt klopt niet bedoel je, volgens mij ben je gewoon een grote troll.quote:
Ja, maar wel een zwaar verbouwde OS X.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus datquote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef RitseB het volgende:
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje IT-er leest zo'n blad niet, die weet dat allang
quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn hele topic verneukt.
Computer totaal en computer idee zijn een beetje faalbladen. Leuk voor beginners en senioren. "Hoe maak ik een eigen videocd" en "Welke HDD is het beste".quote:
Heel soms staat er wel eens iets interesants in maar dat is HEEL zelden.quote:Op maandag 5 december 2011 11:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
tja idd. Dat zijn bladen voor de digibeet
Systeembeheer is niveau 3 schatquote:Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef Redskillz het volgende:
Topic vol met niveau 2 systeembeheerders
Poepoe. Ben jij toch ff het mannetjequote:Op maandag 5 december 2011 14:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Systeembeheer is niveau 3 schat
Ze leren mensen gewoon om niet willekeurig dingen op de computer te zetten. Een hands-on ervaring werkt hier het beste.quote:Op maandag 5 december 2011 14:19 schreef Nikmans het volgende:
Computer idee is echt baas met artikelen als 'handige toolbar' en 'gratis virusscanner' die dan stampvol spyware zitten
Ja en dan ouders die dat allemaal blindelings volgen "want het staat toch in 'n blad geschreven door mensen die er verstand van hebben".quote:Op maandag 5 december 2011 14:19 schreef Nikmans het volgende:
Computer idee is echt baas met artikelen als 'handige toolbar' en 'gratis virusscanner' die dan stampvol spyware zitten
De site doet het nietquote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef lukaon het volgende:
www.macworld.com
Windows is toch alleen maar neppe rotzooi en Linux is voor kleuters.
ok ik zal dat blad meteen gaan halen en als het dan nog niet lukt zal ik naar de media markt gaan daar hebben ze er verstand fan hoor!quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Henno het volgende:
[..]
Werkt prima hier. Misschien is je computer stuk, en heb je wat tips uit Computer Idee nodig.
FreeBSD ownt ze allemaal.quote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef edcetera het volgende:
Verrassend, het topic eindigt weer in een Windows/Mac/Linux-discussie
Zeg dat nog maar eens nadat je een recente Linux-distro vanaf een cd'tje draait, je zult verbaasd zijn hoeveel hardware er in no-time werkt zonder de driver-cd's in de aanslag te houdenquote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Lol computer idee/totaal. Tweakers.net voor je dagelijkse voer. Btw windows afzijken terwijl linux nog steeds niet over een fatsoenlijk plug en play shit beschikt
Vindt het we goed zo eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
TS is een groot fan van derde persoon enkelvoud. Dr_Neo_Cortex vindt dat irritant.
Mijn grootste klacht is de gebruiker. En dan vooral het type gebruiker dus, bepaald slag volk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Mijn grootste klacht is vooral de prijs en manier waarop ze hun producten aanprijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |