tja idd. Dat zijn bladen voor de digibeetquote:Op maandag 5 december 2011 11:09 schreef falling_away het volgende:
COMPUTER! TOTAAL en Computer Idee
Die heeft aan man genoeg.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef RitseB het volgende:
De gemiddelde Linux gebruiker heeft denk ik geen idioot computerblaadje nodig.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef RitseB het volgende:
De gemiddelde Linux gebruiker heeft denk ik geen idioot computerblaadje nodig.
Het was een actie toen ik dat abo afsloot. En TS is dol op lectuur, dus doen dacht ik...quote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef Piye het volgende:
Dus als ik het goed begrijp merk je elke keer dat je zo'n blad leest dat het gewoon kut is, maar je hebt er toch een abonnement op? Goed bezig.
omfg, je gebruikt ubuntu en leest computer totaal, dat is wel een enorme faal.quote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Het was een actie toen ik dat abo afsloot. En TS is dol op lectuur, dus doen dacht ik...
Aha gevalletje "ik heb een broek met 30 euro korting en een overhemd met 20 euro korting gekocht dus nu heb ik 50 euro winst" dus?quote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Het was een actie toen ik dat abo afsloot. En TS is dol op lectuur, dus doen dacht ik...
Dat rijmt jonguh! Maak er ff een Sinterklaas gedicht van!quote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef redhead666 het volgende:
[..]
omfg, je gebruikt ubuntu en leest computer totaal, dat is wel een enorme faal.
Godverdomme, mijn hele topic verneukt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef RickoKun het volgende:
jezus wat een nerd doe dan iets beters zoals Iphone magazine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |