Wat op de iPhone staat is ook OSXquote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het over Mac OS X, het desktopbesturingssysteem.
Dat is IOS.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat op de iPhone staat is ook OSX
Op developerniveau heeft iOS veel te maken met OS X, ja. Maar als je daarmee werkt, hoef je ook je iPhone niet te jailbreaken om er applicaties op te zetten buiten de App Store om.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"iOS is derived from Mac OS X, with which it shares the Darwin foundation, and is therefore a Unix-like operating system by nature."quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS
In 2007.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS
Nee dat klopt nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
"iOS is derived from Mac OS X, with which it shares the Darwin foundation, and is therefore a Unix-like operating system by nature."
"Derived from" staat niet gelijk aan "is hetzelfde".
Dat is niet helemaal waar, Xerox was de eerste met een GUI en de muis.quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren de eerste met een GUI en de muis.
Alles wat jij tot nu toe uit spuwt klopt niet bedoel je, volgens mij ben je gewoon een grote troll.quote:
Ja, maar wel een zwaar verbouwde OS X.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus datquote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef RitseB het volgende:
De gemiddelde Linux gebruiker heeft denk ik geen idioot computerblaadje nodig.
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje IT-er leest zo'n blad niet, die weet dat allang
quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn hele topic verneukt.
Computer totaal en computer idee zijn een beetje faalbladen. Leuk voor beginners en senioren. "Hoe maak ik een eigen videocd" en "Welke HDD is het beste".quote:
Heel soms staat er wel eens iets interesants in maar dat is HEEL zelden.quote:Op maandag 5 december 2011 11:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
tja idd. Dat zijn bladen voor de digibeet
Systeembeheer is niveau 3 schatquote:Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef Redskillz het volgende:
Topic vol met niveau 2 systeembeheerders
Poepoe. Ben jij toch ff het mannetjequote:Op maandag 5 december 2011 14:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Systeembeheer is niveau 3 schat
Ze leren mensen gewoon om niet willekeurig dingen op de computer te zetten. Een hands-on ervaring werkt hier het beste.quote:Op maandag 5 december 2011 14:19 schreef Nikmans het volgende:
Computer idee is echt baas met artikelen als 'handige toolbar' en 'gratis virusscanner' die dan stampvol spyware zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |