abonnement Unibet Coolblue
pi_105079237
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.
Dan zou ik het niet doen, maar kijken wat je in je kast heb hangen wat er bij past? Anders heb je ze straks staan en dan heb je geen idee hoe te combineren. Vind het vooral lastig omdat het beetje verschillende lagen/kleuren heeft dan vind ik het al gauw niet te standaard meer zeg maar. Een zwarte enkellaars met frutsel er aan is toch makkelijker te combineren dan met bepaalde lagen er op vind ik :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen. O+

Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen! :P
Toch leuk nog een reactie er op te krijgen :)
Ja ik zie echt weinig hoge hakken. (T zijn laarzen, uggs, of sneakers die je ziet.) Je ziet weinig vrouwen met hakken naar mijn idee, en het is zo leuk.

Dus waarom zie ik jullie nooit ergens lopen :o ?
Dan zouden we ons niet alleen voelen O+

Dan moet ik wachten tot volgende week, dan hoop ik dat mijn bestelling binnenkomt met pumps *O*
maar het is soms zo jammer dat je het niet ziet in het straatbeeld. En die opmerking op hoge hakken loop je gemakkelijker dan lage, dat heb ik in ieder geval ook ervaren dit weekend.
pi_105079311
Mja, ik ben nog niet helemaal gewend aan enkellaarsjes en weet dus ook niet helemaal hoe te te combineren, punt is vooral dat ik bij heel veel outfits vind dat ik meteen van die korte beentjes krijg - met name met een rokje. Met een broek wat minder denk ik, maar die draag ik juist erg weinig atm. Hebben jullie dat niet met enkellaarsjes + rokje/jurkje? Daarom twijfel ik of die derde dan niet beter zijn, misschien dat het korte-benen effect daar minder bij is?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105079384
Misschien moet ik ze gewoon bestellen en lekker thuis uitproberen en dan kiezen welke ik hou :P

Ik heb trouwens niet het idee dat heel weinig vrouwen op hakken lopen, maar misschien vallen alleen de hakken me op ;)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105079525
Het ligt aan je benen die je hebt. Ik ben klein maar heb onwijs lange benen. Kruis hangt bijna even hoog als de hoogte van mijn vriend en hij is 20 cm langer. Van grond tot aan kruis ben ik 80 cm ongeveer, is paar cm minder maar even vlug gemeten , en totaal ben ik 1.62. Maar bij mij maken enkellaarsjes echt totaal niet kort. Ik kan wel eens een goede foto laten maken van het weekend :)

Broek en enkellaarsjes ben ik geen fan van. Maar ik draag sowieso bijna nooit broeken.
pi_105079544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahahaha heet je Kim?

De naam van de schoen is idd Kim! _O-
8)7
ik twijfel nog over een paar schoenen
maar als ik die actiecode gebruik en ik stuur een paar terug krijg ik dan gewoon mijn geld terug of - 15 euro ook nog?
pi_105079896
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Het ligt aan je benen die je hebt. Ik ben klein maar heb onwijs lange benen. Kruis hangt bijna even hoog als de hoogte van mijn vriend en hij is 20 cm langer. Van grond tot aan kruis ben ik 80 cm ongeveer, is paar cm minder maar even vlug gemeten , en totaal ben ik 1.62. Maar bij mij maken enkellaarsjes echt totaal niet kort. Ik kan wel eens een goede foto laten maken van het weekend :)

Broek en enkellaarsjes ben ik geen fan van. Maar ik draag sowieso bijna nooit broeken.
Mmm nooit over nagedacht. Maar ik ben 1.66 en heb het net opgemeten, kom op ca 76 van grond tot kruis. Boehoe, ik haat mijn benen nu. En volgens een vriendin van me voor wie ik ooit model stond had ik juist een kort middel. Nu snap ik t niet meer.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105080595
Ik ben ook 1.62 en net gemeten zijn mijn benen 75 cm lang, dus zo extreem lang zijn je benen dan toch niet?
Ik heb juist korte pootjes.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105080654
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mmm nooit over nagedacht. Maar ik ben 1.66 en heb het net opgemeten, kom op ca 76 van grond tot kruis. Boehoe, ik haat mijn benen nu. En volgens een vriendin van me voor wie ik ooit model stond had ik juist een kort middel. Nu snap ik t niet meer.
Ik bedacht het me nadat mijn vriend seksistische bewegingen maakte :') Toen besefte ik me dat hij 20cm groter is en zijn kruis niet heel veel hoger is dan de mijne. :') Volgens mij heb je ook best lange benen :Y Ik zit als je het vergelijk ongeveer op het zelfde als jou. ;-) ik denk zon 78cm, maar het ligt er ook aan wat je draagt. Wat draag je zoal op hakken? Panty? Panty maken je ook erg lang. Ik heb antraciet, graphiet kleurige, en met enkellaarsjes, basic rokje en shirtjes erop, jurkjes nooit langer dan mijn knieën , altijd knieen zichtbaar, maakt het mij erg lang :Y Inclusief blazertjes helemaal.
pi_105080723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben ook 1.62 en net gemeten zijn mijn benen 75 cm lang, dus zo extreem lang zijn je benen dan toch niet?
Ik heb juist korte pootjes.
zo lang is het inderdaad niet. Maar als ik mezelf leuk kleed , en in de spiegel kijk vind/lijkt het echt of ik lange benen heb. :+ Dus ik houd mezelf dan gewoon bij deze positieve gedachten ;)
pi_105081067
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

zo lang is het inderdaad niet. Maar als ik mezelf leuk kleed , en in de spiegel kijk vind/lijkt het echt of ik lange benen heb. :+ Dus ik houd mezelf dan gewoon bij deze positieve gedachten ;)
Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105081128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik bedacht het me nadat mijn vriend seksistische bewegingen maakte :') Toen besefte ik me dat hij 20cm groter is en zijn kruis niet heel veel hoger is dan de mijne. :') Volgens mij heb je ook best lange benen :Y Ik zit als je het vergelijk ongeveer op het zelfde als jou. ;-) ik denk zon 78cm, maar het ligt er ook aan wat je draagt. Wat draag je zoal op hakken? Panty? Panty maken je ook erg lang. Ik heb antraciet, graphiet kleurige, en met enkellaarsjes, basic rokje en shirtjes erop, jurkjes nooit langer dan mijn knieën , altijd knieen zichtbaar, maakt het mij erg lang :Y Inclusief blazertjes helemaal.
Nou, ik ben wel 4 cm langer dan jij en mijn benen zijn 2 cm korter... maargoed ;) Ik heb vooral het idee dat korte rokjes + enkellaarsjes mijn benen kort maken. Bij strakke rokjes iig. Jurkjes al ietsje minder. En het ligt ook wel aan t materiaal van de panty/maillot.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105081193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Als jij korte pootjes hebt, dan heb ik dat al helemaal :+ Ik heb mijn benen nooit echt als kort gezien, tot nu. Complex erbij :P
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105081286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Pfoe dat zou ook kunnen inderdaad. Ik heb alleen gespierde kuiten, maar eigenlijk ben ik wel blij met hoe mijn benen verlopen qua dikte :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel 4 cm langer dan jij en mijn benen zijn 2 cm korter... maargoed ;) Ik heb vooral het idee dat korte rokjes + enkellaarsjes mijn benen kort maken. Bij strakke rokjes iig. Jurkjes al ietsje minder. En het ligt ook wel aan t materiaal van de panty/maillot.
Ja? Oh dat vind ik dan weer echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de persoon, en natuurlijk ook het beeld wat je er zelf bij hebt. Ik draag namelijk alleen basic zwarte rokjes, heb nog nooit iets speciaals kunnen vinden waarvan ik dacht "wauw, dat rokje staat mij leuk".

Ik draag altijd die van de hema, panty's 4 voor 4 euro. Die graphiet kleur vind ik echt perfect. in verpakking lijkt hij te grijzig, maar ik vind hem als ik hem aan heb een aparte, mooie tint geven.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:39:30 #189
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105088635
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!
Volgens de omschrijving zijn ze toch echt groen ;)
Maar ik hoop ze volgende week binnen te hebben, dan zal ik foto's posten!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:43:28 #190
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105088732
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef skit het volgende:

[..]

8)7
ik twijfel nog over een paar schoenen
maar als ik die actiecode gebruik en ik stuur een paar terug krijg ik dan gewoon mijn geld terug of - 15 euro ook nog?
Ik zou 't er op gokken ;)

Ik heb gisteren 3 paar pumps (in 2 maten) besteld en nog wat strings. Kan niet wachten tot het binnen is!!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105089058
Ik heb goed nieuws :P ik had bij nelly die 2 paar heels besteld maar de beige terug gestuurd.. De blauwe waren maar 38 euro ofzo.. En kreeg alsnog die 15 euro korting :Y :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:57:24 #192
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105089127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb goed nieuws :P ik had bij nelly die 2 paar heels besteld maar de beige terug gestuurd.. De blauwe waren maar 38 euro ofzo.. En kreeg alsnog die 15 euro korting :Y :D
*O* Whohooo!!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105102053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen. O+

Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen! :P
dan moet je eens bij mijn dochter op school kijken..ze is 17, (1.70) vwo eindexamenjaar en loopt rustig op giga hakken -net als een paar van haar vriendinnen....en maar klagen dat de brugpiepers zo klein zijn.....
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:20:28 #194
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105119834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!
Alleen twijfel welke ik erbij wil hebben:

afbeelding

Welke van de 3 moet ik erbij kiezen?
Ik vind deze kleur wel wat hebben ..
Leuk model ook :Y

Mijn collectie is vanavond uitgebreid met deze liefjes!



Steve Madden heeft trouwens sale! :)
Zowel op de webshop als de winkel zelf ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 08:30:15 #195
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105126285
Oeh Steve Madden Sale? Ik zag dat ze ook maat 42 hebben :o :D ik ben straks toch in Amsterdam 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:06:46 #196
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105127110
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:30 schreef Skaai het volgende:
Oeh Steve Madden Sale?
Mooi excuus om te shoppen :Y

Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop. :@
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:32:51 #197
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105127476
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Mooi excuus om te shoppen :Y

Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop. :@
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Lol, ik heb juist het tegenovergestelde! Ik heb voornamelijke aparte schoenen en mis een paar nette zwarte pumps :) heb wel zwarte staan, maar het ene paar kan ik maar 2 minuten op staan dan gaan ze zeer doen en het andere paar is eigenlijk net de klein (en die 2e heeft ook weer steentjes op de schoen)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105127494
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Mooi excuus om te shoppen :Y

Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop. :@
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:27:33 #199
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_105128439
Ik heb zelf nog een paar leuke pumps gehaald bij de alysa. sorry geen fotos nog.
no chicken mc nuggets.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:28:02 #200
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_105128447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.
Dat vraagt om een collectie-foto ;)
no chicken mc nuggets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')