Godsamme ja zegquote:
Op kou kun je tenminste kleden. Of 't nou -1 of -10 is, dat doet er ook niet toe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Mensen die dit al koud vindenWacht maar tot het weer echt winter is
Nee hoor, daar ga ik helemaal niet op wachten. We rollen over een paar weken zo weer het voorjaar in. Ik ontken gewoon die hele klotewinter. En de startproblemen, het krabben, de glijpartijen, ik doe er niet aan mee dit jaar!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef themauster het volgende:
Ik had niet eens een jas aan vandaag... Wel een sjaal om, of meer zo'n modieus gehaakt ding wat amper warmte afgeeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!
Ik heb 's ochtends als ik om 6.25 uur naar het station fiets een muts op, gevoelstemperatuur van -5 wat denk je...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hoop mensen gezien met sjaal om en muts op. Wat moeten die wel niet als het echt gaat vriezen?!
Een dikkere muts en sjaal om. Dat zeg ik, op kou kun je je kledenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat denk je om half 6?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends als ik om 6.25 uur naar het station fiets een muts op, gevoelstemperatuur van -5 wat denk je...
Precies!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ook erg gezond weer,dood de bacteriën goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef Sersjee het volgende:
Het mooiste weer van de wereld is -5, een beetje oostenwind en een zonnetje. Heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
morgen weer krabbenDIE LUCHT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |