damn was al gepostquote:
Moeders die LSL speelt, awesomequote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef P8 het volgende:
[..]
O ja! Goede. Mijn moeder speelde dat vroeger ook. Net als Indiana Jones, Leisure Suit Larry, Kings Quest en weet ik veel wat nog meer. Nu speelt ze al die delen van Professor Layton op de DS![]()
Best tof eigenlijk
Kitchen Tycoonquote:Op woensdag 30 november 2011 07:29 schreef Silmarwen het volgende:
Sinds wanneer spelen vrouwen andere games dan mannen? -.-
Hello Kitty Online?
Hoezo zou dat een man nerveus moeten maken?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:21 schreef Elvi het volgende:
Ja maar sommige mannen leven nog steeds in de jaren '80. Er zijn maar weinig dingen die een man nerveus maken als een gamestore binnenlopen en een Undead Nightmare op de toonbank kwakken " het is GEEN kadootje" .
Ook leuk: ik moest een hdmi-kabel kopen en ik loop de Handyman binnen. Meteen de goede kabels gevonden (hoe moeilijk kan het zijn) en de verkoper vraagt me vervolgens of ik wel een beeldscherm heb waar een hdmi-kabel op kan. Ik vertelde hem dat ik er eigenlijk een leuke ketting van wilde maken en heb daarna de kabel gewoon bij de Dixons gehaald (waar er overigens vanuit werd gegaan dat ik de PS3 voor films gebruikte...)
Ja vrouwen spelen games en nee The Sims voldoen niet aan mijn game-behoeftes.
Misschien verwart ze nerveus met opgewonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een man nerveus moeten maken?
Geen idee, maar de tieners die achter de toonbank staan worden daar heel nerveus vanquote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een man nerveus moeten maken?
Wat voor een kneuzen zijn dat dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee, maar de tieners die achter de toonbank staan worden daar heel nerveus vanMisschien zijn de tienermeiden van nu niet zo van het gamen?
Daarom. En anders van die Mario Party-achtige onzin.quote:
Omdat left 4 dead 2 co op echt super isquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
'Yes I am a girl gamer, so what?!'
Ik kots erop![]()
![]()
Anyway, veel meiden spelen Left for Dead, waarom weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |