Vorig jaar waren ze zeker al aan jouw deur geweest en ze wisten dat je normaliter nooit snoep hadquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goddommeallemaal snoep gehaald, is het aantal kinderen dat langskomt redelijk matig
Ik woon hier net 4 maandenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze zeker al aan jouw deur geweest en ze wisten dat je normaliter nooit snoep had
Fijn dat de meeste mensen kruidnoten eten, dus die kun je wel meenemen dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef LDS het volgende:
Bij ons op school verbieden ze opnieuw pepernoten![]()
![]()
Ik denk niet dat ze dat gaan waarderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn dat de meeste mensen kruidnoten eten, dus die kun je wel meenemen dan.
Scherp, scherp. Ik bedoelde natuurlijk kruidnotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn dat de meeste mensen kruidnoten eten, dus die kun je wel meenemen dan.
Handig dat ik dat nu dan weet, ik doe het hierdoor wel het hele FEE-seizoen niet meer fout.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is een fervent kruid-/pepernootnazi!
Klopt ja, 't was een erg geslaagde avond. In Nederland heeft het natuurlijk niet de sfeer van Sinterklaas, Koninginnedag of Carnaval, maar het was toch de moeite waard. Bovendien had dat opengeritste gezicht van die maat van mij de prijs voor beste kostuum. Van die waardebon kunnen we nu dus weer een avondje goedkoop stappen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk! De Ierse Pub op het Rode Zand zeker? Want daar zie ik idd vaak al van te voren hele Halloween 'etalages' enzo en daar doen ze er veel aan!
Hier verkopen ze mix voor speculaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga ze hoogstens zelf bakken. *noteert* even vragen of mams speculaaskruiden voor me mee wil nemen over twee weken *noteert*
en kruidnootjesquote:Op woensdag 2 november 2011 10:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier verkopen ze mix voor speculaas.
Binnenkort speculaasjes bakken
Ik had euroshopperspeculaasquote:Op woensdag 2 november 2011 09:35 schreef Adelante het volgende:
Verse bakkersspeculaas is
en bijna op
jaaaaaa en warme chocolademelk met slagroomquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Middag! [ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk wel enorm trek in een lekker stukje banketletter uit de oven, bij de koffie of thee zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |