nee kost niksquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef venus007 het volgende:
Ongelovelijk dit kanaal, zoveel video's en alles lijkt echt te zijn.
Abonneren kost toch geen geld?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bandstemmenquote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef dRiBb het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met die bandstemmen?
Alvast bedankt!
dRiBb
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidoliequote:Op maandag 19 december 2011 20:15 schreef dRiBb het volgende:
Bedankt maar was eigenlijk benieuwd naar jullie mening.
Even vanuit gaande dat het allemaal bestaat is het vaak zo dat de meeste geesten niet de energie bevatten om een object te verplaatsen. De energie van een persoon (bijvoorbeeld via de hand) kan de geest de kracht geven om iets te laten bewegen wat je aanraakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Cockwhale het volgende:
Blijf het grappig vinden dat er handen op de aanwijzer van de ouija bord aanwezig moeten zijn. Je ziet duidelijk de sturende hand van een van de mannen. Als het wordt aangeduwd door een geest dan zouden er geen handen aanwezig hoeven te zijn op de pijl. Vind het uiterst triest dat het weer een stel aandacht zoekers zijn en geen serieuze onderzoekers. Ik zou hier best zelf onderzoek naar willen doen op een serieuze wijze zonder gesjoemel.
tja dus het werkt zoals jij het omschrijft......hahaha, en heb je wel eens van het ideomotor effect gehoord?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:16 schreef Cockwhale het volgende:
Goed excuus. De hand tegen jouw wil in bewegen en die tevens zwaarder is dan het pijl object is iets wat meer energie zou moeten kosten. Daarnaast ga je uit van een assumptie die gebaseerd is op de ideeën van dezelfde soort mensen die dit soort video's maken.
De Ghost Box vind ik ook een onzinnig apparaat. Het idee is dat de geesten woorden uit de FM/AM zenders pikken en deze gebruiken om zichzelf te uiten. Waar het meer op lijkt is dat de radio gewoon random woordjes oppikt en uitzend, omdat de radio constant van frequentie veranderd. Weer assumpties over wat een geest wel en niet zou moeten kunnen.
Een onderzoek voeren met apparatuur die geen enkele gegronde basis heeft voor het aantonen van het bestaan van geesten is al een grote fout om mee te beginnen.
Ik zeg niet dat het zo werkt. Ik doe geen enkele feitelijke uitspraken, alleen het geven van mijn mening. Ik zeg dat het uitvoeren van een onderzoek op deze wijze geen overtuigend onderzoek is.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef dRiBb het volgende:
[..]
tja dus het werkt zoals jij het omschrijft......hahaha, en heb je wel eens van het ideomotor effect gehoord?
lol het ideomotor effect is geen excuus maar een wetenschappelijk feit, misschien een ideequote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo werkt. Ik doe geen enkele feitelijke uitspraken, alleen het geven van mijn mening. Ik zeg dat het uitvoeren van een onderzoek op deze wijze geen overtuigend onderzoek is.
Het ideomotor effect is naar mijn mening een leuk excuus om je hand op de ouija bord te verantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |